dacia pe injectie urla
![]() ![]() ![]() |
dacia pe injectie urla
Laurentiuu |
![]()
Post
#61
|
||||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 22 June 04 From: Iasi ![]() |
|
||||
--------------------
Oltcit
Club 11 RL
- IS-XX-YYY Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
|
|||||
Ov |
![]()
Post
#62
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
pai sunt din ceramica cu nu stiu ce depuneri pe ele (scrie in carte, n-am inventat eu :mrgreen: ), si am auzit (si atat) ca afara cica la revizii s-ar spala, dar cu ce, habar n-am. Oricum, al meu n-a capotat de vechime, ci de la lovituri, asa ca eu chiar n-aveam ce sa-i fac.
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
RaduMan |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 12 November 03 From: Bucuresti-Ploiesti-Falticeni ![]() |
Ar fi interesant sa-l speli, dar atunci ar fi trebuit sa il faca si ei mai usor demontabil, ca asa el e sudat pe teava aia de evacuare (si mi mi s-a mi si rupt din sudura si facea ca avionul masina).
|
--------------------
VW
Touran
2004 Trendline NU forta, foloseste un ciocan mai mare!
|
|
Ov |
![]()
Post
#64
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
de ce teava e sudat?, el e dintr-o bucata cu tot cu saxofonul. Vrei sa-l dai jos, il scoti de la motor (dupa galeria de evacuare, te chinui de mori, ca e un surub inspre motor care il dai jos doar pe dedesubt cu scutul jos si cu un rack lung cu cardan in capat).
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Mae |
![]()
Post
#65
|
||
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 19 February 04 From: pierdut prin bucuresti ![]() |
Catalizatorul meu are carcasa sparta pe fund de la mcile gropi ale bucurestiului+ multe borduri+ etc. merge f bine. Tu l-ai taiat sau ai schimbat cu saxofon cu tot? |
||
--------------------
dacia
break
2001 injectie burn baby... burn... burn
|
|||
Ov |
![]()
Post
#66
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
l-am taiat pe burta, i-am scot elementul "activ" si am sudat la loc. Daca veneai aseara la intalnire vedeai subiectul pe viu. :wink:
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
axanoua |
![]()
Post
#67
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 9 November 04 ![]() |
Am un break din 2000 cu injectie, 80000 km la bord. Da, se pare ca zgomotul la o anumita viteza (nu neaparat turatie!) e ceva obisnuit, eu cred ca vine de la esapament, de curand face ca un avion cu reactie la 110 km/h. Daca era de la motor sau cutie ar fi trebuit sa se asocieze cu turatia de 3k si ceva, deci sa faca la fel intr-a patra la 90 km/h sau pe acolo. Am descoperit ca toba finala are o gaura micuta in care poti baga un creion. Am facut un drum mai lung (1000 km in total) si la intoarcere nu s-a mai simtit asa puternic zgomotul. Dar pe mine altceva ma nelinisteste: la relanti "intrerupe" si motorul nu mai merge rotund, nu am trecut testul de gaze. N-am fost inca la test motor, poate a mai avut cineva de acest defect (capatat din vara si care s-a accentuat in sensul ca intreruperile sunt mai dese, si sigur nu sunt de la bujii, le-am schimbat pe rand) si stie sa spuna, cred ca e raspandit la CLi, am mai auzit si pe altii insa nu au stiut nici ei.
|
--------------------
Dacia
Break Cli
- tm09axa
|
|
ghitza |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
poate sa urle si din cauza ca nu mai au acel colier inainte de sonda lambda,pe prima toba de la motor ,eu am patito
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#69
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
Tu te-ai uitat ca ai raspuns la o intrebare de acum 4 ani ?
![]() |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
yon |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 449 Joined: 2 February 08 From: slatina ![]() |
mai fratilor vad ca se vb pe aici de viteze relativ mari pt dacia , dar nimeni nu a spus ca o evacuare prost montata pe masina poate atinge ori caroseria masini ori acel scut al motorului si atunci vibratiile transmise si zgomotul pot spune ca se dubleaza fata de situatia in care ficare componenta ar fi prinsa cu tampon din acela de cauciuc si nu ar atinge caroseria nicaieri. alt lucru important este faptul ca pe la nicio o imbinare a evacuari sa nu piarda gaze caci atunci la turatii de peste 2800rpm vei avea impresia ca mergi cu tancul nu cu o masina. va spun astea din propria experienta, la masina mea dacia berlina "95 la turatii de peste 2600-2700rpm aveam un zgomot in masina de deabea mai intelegeam ce muzica ascultam la radio (sony x-plode) asta pana cand am descoperit ca saxofonul era foarte aproape de scutul motorului pot spune ca erau lipite, si pe langa acest fapt mai am si garnitura de la imbinarea galeriei cu saxofonul arsa si iata alta sursa de zgomot mult ma mica insa
dupa remedierea primei probleme am impresia ca nu mai conduc aceiasi masina mai trebuie sa schimb si garnitura celei imbinari dar aceasta presupune un timp mai lung pt remediere , timp de care momentan nu prea dispun ![]() |
--------------------
Dacia
1310/Supernova
1995/2003
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th July 2025 - 06:12 |