DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia pe injectie urla

Laurentiuu
post 18 Aug 2004, 16:05
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 22 June 04
From: Iasi




QUOTE
am facut si poze cu al meu

Am vazut pozele dar nu mi-am putut da seama de materialul din care era facut.
Catalizatorul scos de prietenul meu era din carbune. De asta am si intrebat. Nu stiam ca e folosita si ceramica in confectionarea catalizatoarelor. Asta ar insemna ca, cei ce au asemenea catalizatoare, le pot scoate si spala periodic.


--------------------
Oltcit Club 11 RL - IS-XX-YYY
Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 18 Aug 2004, 16:12
Post #62


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.526
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




pai sunt din ceramica cu nu stiu ce depuneri pe ele (scrie in carte, n-am inventat eu :mrgreen: ), si am auzit (si atat) ca afara cica la revizii s-ar spala, dar cu ce, habar n-am. Oricum, al meu n-a capotat de vechime, ci de la lovituri, asa ca eu chiar n-aveam ce sa-i fac.


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduMan
post 19 Aug 2004, 08:25
Post #63


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 12 November 03
From: Bucuresti-Ploiesti-Falticeni




Ar fi interesant sa-l speli, dar atunci ar fi trebuit sa il faca si ei mai usor demontabil, ca asa el e sudat pe teava aia de evacuare (si mi mi s-a mi si rupt din sudura si facea ca avionul masina).


--------------------
VW Touran 2004 Trendline
NU forta, foloseste un ciocan mai mare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 19 Aug 2004, 08:43
Post #64


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.526
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




de ce teava e sudat?, el e dintr-o bucata cu tot cu saxofonul. Vrei sa-l dai jos, il scoti de la motor (dupa galeria de evacuare, te chinui de mori, ca e un surub inspre motor care il dai jos doar pe dedesubt cu scutul jos si cu un rack lung cu cardan in capat).


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mae
post 20 Aug 2004, 06:32
Post #65


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 19 February 04
From: pierdut prin bucuresti




QUOTE
Mae, nu cred ca \"s-a cam spart\", ca daca era asa, nu mai miscai masina din loc. In momentul in care se sparge/crapa, bucatelele rezultate il infunda infiorator.



Catalizatorul meu are carcasa sparta pe fund de la mcile gropi ale bucurestiului+ multe borduri+ etc. merge f bine.
Tu l-ai taiat sau ai schimbat cu saxofon cu tot?


--------------------
dacia break 2001 injectie
burn baby... burn... burn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 20 Aug 2004, 08:37
Post #66


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.526
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




l-am taiat pe burta, i-am scot elementul "activ" si am sudat la loc. Daca veneai aseara la intalnire vedeai subiectul pe viu. :wink:


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axanoua
post 9 Nov 2004, 10:48
Post #67


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 9 November 04




Am un break din 2000 cu injectie, 80000 km la bord. Da, se pare ca zgomotul la o anumita viteza (nu neaparat turatie!) e ceva obisnuit, eu cred ca vine de la esapament, de curand face ca un avion cu reactie la 110 km/h. Daca era de la motor sau cutie ar fi trebuit sa se asocieze cu turatia de 3k si ceva, deci sa faca la fel intr-a patra la 90 km/h sau pe acolo. Am descoperit ca toba finala are o gaura micuta in care poti baga un creion. Am facut un drum mai lung (1000 km in total) si la intoarcere nu s-a mai simtit asa puternic zgomotul. Dar pe mine altceva ma nelinisteste: la relanti "intrerupe" si motorul nu mai merge rotund, nu am trecut testul de gaze. N-am fost inca la test motor, poate a mai avut cineva de acest defect (capatat din vara si care s-a accentuat in sensul ca intreruperile sunt mai dese, si sigur nu sunt de la bujii, le-am schimbat pe rand) si stie sa spuna, cred ca e raspandit la CLi, am mai auzit si pe altii insa nu au stiut nici ei.


--------------------
Dacia Break Cli - tm09axa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 16 Jul 2008, 16:57
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




poate sa urle si din cauza ca nu mai au acel colier inainte de sonda lambda,pe prima toba de la motor ,eu am patito


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 16 Jul 2008, 17:11
Post #69


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




Tu te-ai uitat ca ai raspuns la o intrebare de acum 4 ani ? happy.gif


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yon
post 18 Jul 2008, 13:54
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 449
Joined: 2 February 08
From: slatina




mai fratilor vad ca se vb pe aici de viteze relativ mari pt dacia , dar nimeni nu a spus ca o evacuare prost montata pe masina poate atinge ori caroseria masini ori acel scut al motorului si atunci vibratiile transmise si zgomotul pot spune ca se dubleaza fata de situatia in care ficare componenta ar fi prinsa cu tampon din acela de cauciuc si nu ar atinge caroseria nicaieri. alt lucru important este faptul ca pe la nicio o imbinare a evacuari sa nu piarda gaze caci atunci la turatii de peste 2800rpm vei avea impresia ca mergi cu tancul nu cu o masina. va spun astea din propria experienta, la masina mea dacia berlina "95 la turatii de peste 2600-2700rpm aveam un zgomot in masina de deabea mai intelegeam ce muzica ascultam la radio (sony x-plode) asta pana cand am descoperit ca saxofonul era foarte aproape de scutul motorului pot spune ca erau lipite, si pe langa acest fapt mai am si garnitura de la imbinarea galeriei cu saxofonul arsa si iata alta sursa de zgomot mult ma mica insa
dupa remedierea primei probleme am impresia ca nu mai conduc aceiasi masina
mai trebuie sa schimb si garnitura celei imbinari dar aceasta presupune un timp mai lung pt remediere , timp de care momentan nu prea dispun sad.gif


--------------------
Dacia 1310/Supernova 1995/2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 06:12
Forum Renault