DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> merge perfect la relanti dar moare in mers, Nu mai stiu ce sa ii fac rog AJUTOR!!!

stefan_punk
post 23 Nov 2005, 10:46
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 14 July 05




Daca va ganditi ca e avansul static va cred dar nu stiu ce sa ii mai fac. Acum 2 saptamani am curatat carburatorul si am schimbat jigloarele dupa care imi dadea in nas cand acceleram brusc si mergea in hataituri ma tragea foarte rau. Am schimbat bujii, platina, condesator, bobina , capac delcou , lulea dar degeaba mad.gif Am reglat avansul la stroboscop dupa ce il reglasem la ureche si mergea binisor si aceeasi problema da in nas atunci cand acelerez am pus jigloarele vechi si la fel am desfundat carburatorul dar degeaba. Acum am reglat avansul static dupa ureche din nou si acum surpriza moare dupa ce am accelerat si pun frana sau ceva de genul sau chiar si atunci cand accelerez dupa care mai ridic piciorul dupa acceleratie. nu stiu ce sa ii mai fac ROG AJUTOR!!!
Precizez si faptul ca am fost la 2 mecanici pana acum si... la fel nimic
Cei doi au reusit sa remedieze un pic faza cu hataitul au umblat la avansul vacumatic si au gaurit furtunul e vacum ce e drept mergea mai bine dar.. tot la fel ma dispera.


--------------------
Dacia 1300 berlina - b-48-prj
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 23 Nov 2005, 10:52
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




vezi ca ai pulverizatorul infundat, ia un set de jicloare noi, ORIGINALE, set care contine si pulverizatorul ala...
Tu esti sigur ca ai cumparat originale ? aa si sufla carburatorul cu un compresor...ia-l si du-te la o vulcanizare, in caz ca n-ai compresor...da-le la baieti o bere si pune-i sa ti=l sufle bine

This post has been edited by andu911: 23 Nov 2005, 11:02


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefan_punk
post 23 Nov 2005, 12:24
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 14 July 05




pulberizatorul este acel papagal??? unsure.gif de suflat nu l-am suflat cat despre jigloare am cumparat prima ata de bicaz parca si erau duse dupa care am luat de carfil brasov care erau originale nu stiu ce sa ii mai fac multumesc pentru ideea cu desfundatul cu aer o sa o fac. Mai astept idei poate sa nu fie asta parerea mea este ca e undeva pe la aprindere problema


--------------------
Dacia 1300 berlina - b-48-prj
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtulea
post 23 Nov 2005, 13:24
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 392
Joined: 11 April 05
From: Ploiesti (Alba-Iulia)




Dupa ce ai curatat carburatorul ai reglat nivelul in camera de CNC. S-ar putea ca din cauza ca nivelul este prea mic masina sa se opreasca sau sa tinda sa se opreasca dupa accelerari bruste. Nivelul este la 6,5 mm iar cursa libera este de 13 mm. Pentru reglarea nivelului se tine capacul in sus cu plutitorul atarnand si garnitura pusa iar intre plutitor si garnitura se introduce fie un burghiu de 6,5 sau o tigara (au acelasi diametru). TIGAREA SA FIE STINSA biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan sept 2006, Laureate 1,6 - PH-78-UTU
Do not try to forget your past, IT made you what you are!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 23 Nov 2005, 13:50
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




deci du-te la carburator si trage de clapeta de acceleratie...vezi daca sprituieste benzina


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SPORTivu
post 23 Nov 2005, 14:48
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 308
Joined: 21 April 05
From: Bucuresti




radmasa.gif Ai inchis clapa de la Filtrul de aer? ai trecut pe pozitia IARNA? ca dupa simptome asa pare biggrin.gif eu am patit-o acum 3 zile, aceleasi simptomele....ca uitasem sa inchid clapa:D


--------------------
Dacia 1300 1974
BMW E23 732i 1982
BMW E12 525A 1979
Aro 243 Militar 1979
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 23 Nov 2005, 15:57
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




QUOTE(andu911 @ 23 Nov 2005, 09:52)
vezi ca ai pulverizatorul infundat, ia un set de jicloare noi, ORIGINALE, set care contine si pulverizatorul ala...
Tu esti sigur ca ai cumparat originale ? aa si sufla carburatorul cu un compresor...ia-l si du-te la o vulcanizare, in caz ca n-ai compresor...da-le la baieti o bere si pune-i sa ti=l sufle bine
*



Pe linga giscan verifica si membrana pompa sprit sa nu fie deteriorata, acelasi efect are ca la giscan obturat


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefan_punk
post 25 Nov 2005, 10:08
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 14 July 05




am schimbat la carburator membrana la pompa de sprit, acel ax de acceleratie cu tot cu clapeta aceea, jigloarele (cu ele sau cu alea vechi tot la fel face).
Am spalat din nou carburatorul l-am suflat de ... si am aceeasi problema numai ca nu mai este asa rau poate este un pic mai bine dar doar un pic mad.gif la fel face am facut ieri 600km din buc pana un pic dupa craiova si m-a disperat merg 30 km aproximativ bine dupa care o ia draci din nou si acum face o faza noua dupa ce merg 30 km si tin constant acceleratia la 80km/h spre exemplu la un moment dat acelerez degeaba ca viteza scade chiar daca apas mai mult pe acceleratie, daca iau piciorul de tot dupa acceleratie debraiaza. Trag masina pe dreapta o opresc o pornesc din nou accelerez de cateva ori si mai merg inca 30 km aproximativ si face la fel. Alta chestie dupa ce merg cu 80km/h si incetinesc apasand ambreiajul si frana se opreste motorul dupa care schmb viteza si iau piciorul dupa ambreiaj si merge din nou . Asta se intampla si in oras bine inteles si e foarte periculos pentru ca ajung la stop si se opreste motorul iar daca am masina in fata franez cam greu pentru ca am servo frana si daca motorul nu e pornit.


--------------------
Dacia 1300 berlina - b-48-prj
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Petea
post 25 Nov 2005, 17:23
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 142
Joined: 31 August 05
From: Iasi




Nu stiu daca te ajuta dar hai sa-ti spun ce am patit eu. Acum o saptamana am fost la Cluj. Necunoscand orasul, am alimentat de la prima benzinarie intalnita (nu dau nume ca sa nu fie reclama). De la benzina aia mi s-au tras o groaza de belele. Motorul tusea in sarcina si parea ca se ineaca, se oprea cand schimbam vitezele dar mergea la relanti. Initial am zis ca e ceva infundat la carburator. Dar azi, (dupa ce am mers pana aproape s-a terminat benzina aia) am alimentat de la benzinaria mea obisnuita si desi am facut 300 km azi nu am mai avut nici un fel de probleme. Precizez ca nu am umblat deloc sub capota, asa mi-am si dat seama ca e benzina de vina.
Incearca sa pui si un aditiv in benzina care ajuta la eliminarea apei. Nu zic ca asta e cauza dar poate, poate ajuta. Spor.


--------------------
Dacia Logan 2006 - is
Eten Glofiish x500 + iGo Romania 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dreamer
post 25 Nov 2005, 19:59
Post #10


Un visator hoinar ...


Group: Members
Posts: 1.750
Joined: 23 September 05
From: Brasov




Stefan ... verifica cuiul ponto si nivelul plutitorului. Eu de acolo zic ca e !


--------------------
Ex Renault Megane 1, 2 si 4 2002 diesel, 2004 si 2017 benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-38-NFS
post 25 Nov 2005, 22:59
Post #11


membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 30 August 05
From: BUC -DR TABEREI




la mine sunt aceleasi simptome doar ca poate nu o sa ma credeti se aceelereaza dupa ce iau piciorul dupa pedala , ohmy.gif nu stiu ce se intampla am spalat carburatorul ,am schimbat capac delcou ,platina ,bujiile sunt noi au 1 luna ,carbuaratorul a fost lasat in decarburol cam 2 ore curatat ka lumea bine fara aer suflat de mine cu o pompa manuala .
ianite se acelera dupa ce puneam frana ,am schimbat si garniturile de la pompa de servo ,am zis ca e de acolo .nimik .
tre sa o turez destul de mult ca sa pornesca de pe loc sa fie plutitorul ?? stiu ca merge reglat la tigara ,gresesc ?? ar mai putea fi shi altceva platina e reglata .
si ce e mai curios e ca atunci cand trag socul in loc sa se tureze moare ???stie cineva
oare trage aer fals pe undeva ??? nu mai stiu ce sa fac


--------------------
spark /chevrolet solenza/dacia 2006/2005 - b-23-REU
NU E SUFICIENT SA FI BUN ,CI E SUFICIENT SA FI SI BUN DE CEVA .....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-38-NFS
post 25 Nov 2005, 23:06
Post #12


membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 30 August 05
From: BUC -DR TABEREI




cablu de aceleratie nu cred ca ar fi pt ca ar ramane turata tot timpul ,adica sa agate undeva ,sa fie arcul acela de la carburator ??


--------------------
spark /chevrolet solenza/dacia 2006/2005 - b-23-REU
NU E SUFICIENT SA FI BUN ,CI E SUFICIENT SA FI SI BUN DE CEVA .....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dreamer
post 26 Nov 2005, 00:32
Post #13


Un visator hoinar ...


Group: Members
Posts: 1.750
Joined: 23 September 05
From: Brasov




hmmm... eu pateam faza cu socul inainte sa curat carburatorul si sa reglez aprinderea. Dupa ce am rezovlat toate astea ... chestia cu socul a disparut. Ai incercat sa pui carburatorul pe stand ? Iti zice nenea cat consuma si regleaza el toate cele necesare.
Eu am patit faza ca " dedea in nas " cand acceleram si era de la plutitor. Facusem prea mic nivelul de benzina in carburator, din dorinta mea de a consuma cat mai putin ... smile.gif ... masina vroia sa mearga ... da benzina pentru asta .... nu era smile.gif
Ala se regleaza la tigara, la surubelnita ... si mai apoi ... la test smile.gif


--------------------
Ex Renault Megane 1, 2 si 4 2002 diesel, 2004 si 2017 benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefan_punk
post 26 Nov 2005, 07:29
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 14 July 05




Multumesc pentru interes si idei biggrin.gif
acel buson de aer de la filtru e pus pe iarna (carton nu am pus), aseara am schimbat si fisele am pus siliconice acum ramane sa fac un drum mai lung sa vad daca mai face urat . Aseara am facut maxim 5 km si a mers bine dar nu sunt sigur ca va merge pentru ca asa facea si cu fisele celelalte cand am fost plecat la drum lung. Poate o sa fac azi un drum pana in ploiesti asa o sa vad sigur daca s-a rezolvat problema. De mers acum mai rotund nu stiu ce sa zic parca ar merge la fel o sa vad la drum cum o sa fie. Mi se pare o idee buna si cea cu aditivul in benzina poate oi avea apa in rezervor ca nu mai stiu ce sa ii mai fac sunt total descurajat. o sa ii pun si carton la radiator.
De reglat plututorul l-am reglat la tigare.
B-38-NFS cred ca la tine este o problema mica am patit si eu asta vezi ca la tine este acea duza care este intr-un furtun ce intra in carburator. probabil s-a marit acea gaura dute si cumpara alta ca e foarte ieftina wink.gif


--------------------
Dacia 1300 berlina - b-48-prj
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefan_punk
post 26 Nov 2005, 07:37
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 14 July 05




aceasta givrare care probabil se intampla nu contrazic se poate sa se intample si la mine nu contrazic pe nimeni, o sa o rezolv asa cum pot adica sa pun carton in fata radiatorului pentru ca acel furtun care intra in galerie la mine nu exista la galerie dar exista la filtru. Ce ma sfatuiti sa pun si un firtun legat cu sarma de galerie sau sa las decat cartonul in fata?


--------------------
Dacia 1300 berlina - b-48-prj
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-38-NFS
post 26 Nov 2005, 21:06
Post #16


membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 30 August 05
From: BUC -DR TABEREI




QUOTE(stefan_punk @ 26 Nov 2005, 07:29)
Multumesc pentru interes si idei  biggrin.gif 
acel buson de aer de la filtru e pus pe iarna (carton nu am pus), aseara am schimbat si fisele  am pus siliconice acum ramane sa fac un drum mai lung sa vad daca mai face urat . Aseara am facut maxim 5 km si a mers bine dar nu sunt sigur ca va merge pentru ca asa facea si cu fisele celelalte cand am fost plecat la drum lung. Poate o sa fac azi un drum pana in ploiesti asa o sa vad sigur daca s-a rezolvat problema. De mers acum mai rotund nu stiu ce sa zic parca ar merge la fel o sa vad la drum cum o sa fie. Mi se pare o idee buna si cea cu aditivul in benzina poate oi avea apa in rezervor ca nu mai stiu ce sa ii mai fac sunt total descurajat. o sa ii pun si carton la radiator.
De reglat plututorul l-am reglat la tigare.
B-38-NFS cred ca la tine este o problema mica am patit si eu asta vezi ca la tine este acea duza care este intr-un furtun ce intra in carburator. probabil s-a marit acea gaura dute si cumpara alta ca e foarte ieftina  wink.gif
*



e noua si aia de fapt cam totu ai nou capac delcou ,garnituri carburator,platina,bujii,carburator curatat scos tot de pe el si demontat la loc exact cum era,fltru de benzina nou si el .
masina a mai ramas sa o schimb atat.
blush.gif
mai ramane sa schimb maine garnitura pompa sprit ,garnituri din nou si sa pun niste silicon rosu cam peste tot .


--------------------
spark /chevrolet solenza/dacia 2006/2005 - b-23-REU
NU E SUFICIENT SA FI BUN ,CI E SUFICIENT SA FI SI BUN DE CEVA .....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefan_punk
post 27 Nov 2005, 09:28
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 14 July 05




cred ca a avut dreptate cine a zis de givrare chiar si cu fisele schimbate cu toate ca merge mai rotund tot se opreste. Am facut azi dimineata un drum cu masina de la dristor pana la gara de nord ( cred ca 10 km si am avut problema ca mi se oprea motorul in mers 183.gif) la intoarcere am pus un carton in fata radiatorului si problema a disparut a mers foarte bine. Sper ca asta a fost problema si o sa mearga bine in caz ca tot asa face o sa va informez si va multumesc pentru ajutor smile.gif
Sper sa fie asta problema ca altfel iau o dinamita si ... gun3.gif
Nu de altceva dar chiar nu mai stiu ce sa ii fac daca nu e asta


--------------------
Dacia 1300 berlina - b-48-prj
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hadrian_
post 27 Nov 2005, 23:17
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 104
Joined: 27 May 05




salut
Treaba cu jivratul carburatorului e reala.E de folos cartonul pus in fata radiatorului,dar mai de folos este sa pui un carton indoit in L pe carburator,scori furtunul de benzina,dai o gaura in carton,bagi furtunul in gaura aia si apoi in carburator.Cartonul protejeaza carbul de curentul de aer rece.
Apropo de reglatul nivelului la tigara...tigara are 7,6,ca glontzul,pt cei ce au facut armata:).Deci din start daca faci la tigara,pui un nivel mai mare,si deci masina nu trage.Se pare ca un juma de mm conteaza,iar cand e vorba de 1-1,5 mm conteaza bine de tot.
Si eu am patit ca masina sa aibe aceleasi simptome :hatinari,nu trage,oprire la ralanti.Am alsat vreo doua zile si a trebuit sa suflu carbul la o benzinarie,fara sa dau jos corpul inferior.S-a rezlolvat.Treaba e ca trebuie presiune destul de mare,nu ajuge aia data de o pompa de mana


--------------------
dacia 1 - 16
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefan_punk
post 28 Nov 2005, 20:18
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 14 July 05




pentru cei ce au mai intalnit problema cu givrarea daca este ea din ce mi-a mai zis si mie lumea ea se produce la temperaturi de sub 0 celsius.
Motorul tot se opreste nu stiu ce sa ii mai fac


--------------------
Dacia 1300 berlina - b-48-prj
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefan_punk
post 28 Nov 2005, 20:20
Post #20


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 14 July 05




o sa mai verific odata cuiul pontou poate o fi de acolo o sa ii las nivelul mai mare poate...


--------------------
Dacia 1300 berlina - b-48-prj
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutzu
post 28 Nov 2005, 20:51
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 385
Joined: 19 December 04




Am si eu o problema asemanatoare. Motorul merge perfect normal la relanti.Problema esta ca daca o accelerez brusc incepe sa tremure si se aud niste rateuri in carburator (nu foarte puternice) si se mentin pana iau piciorul dupa acceleratie. Daca o accelerez mai incet nu prea imi face probleme, doar in depasiri si cand plec mai brusc de pe loc. Vreau sa va zic ca pe bujia de la cilindrul 4 se depune calamina si e mereu neagra (celelalte sunt in regula) am schimbat-o dar degeaba. Eu banuiesc ca e o supapa arsa. Voi ce ziceti?


--------------------
Dacia 1310 - PH 23 ALX
REMAT Tuning.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-38-NFS
post 28 Nov 2005, 23:56
Post #22


membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 30 August 05
From: BUC -DR TABEREI




la mine a fost problema de aer .
tragea aer fals pe la flansa de inbinare cu galeria ,sa rezolvat cu mult silicon rosu ,si cu schimbarea garniturilor. blush.gif


--------------------
spark /chevrolet solenza/dacia 2006/2005 - b-23-REU
NU E SUFICIENT SA FI BUN ,CI E SUFICIENT SA FI SI BUN DE CEVA .....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
moshulik
post 29 Nov 2005, 10:41
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 189
Joined: 12 February 04
From: Bucuresti




Cam asa seamana si aici problema, motorul trage aer fals pe undeva.
Din cate am citit, oprirea motorului cam coincide cu apasarea franei.
Daca masina are servofrana este posibil sa fie fisurata membrana de la servofrana, deci degeaba ii inlocuiesti garniturile, daca membrana e fisurata.
Pentru a izola acest defect trebuie obturat furtunul care vine de la galeria de admisie la "toba" servo-franei si facut proba (masina va frana mai greu, in lipsa servo-ului), dar pentru diagnosticare merge facuta proba asta. Nu stiu exact cum vine furtunul acela de la galeria de admisie la servo, dar trebuie sa se poata scoate dintr-un stutz al cutiei de depresiune si sa se poata insuruba acolo un surub cu diametru apropiat de interiorul furtunului si strans apoi cu colier, pentru a asigura o obturare eficienta. Mult mai sigur insa obturarea ar trebui sa se faca chiar langa galerie, fisura poate este chiar pe furtun.


--------------------
skoda octavia, am avut DSN, oltcit. 2003 - b-etc-etc
Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefan_punk
post 29 Nov 2005, 20:45
Post #24


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 14 July 05




furtunul si acea supapa sunt noidar mi se pare ca acel furtun e mai moale inspre motor o sa vad daca e fisurat pe undeva si sa ii pun si o garnitura noua la supapa ca e tot garnitura veche, atunci cand am schimbat supapa nu avea la magazin si garnitura


--------------------
Dacia 1300 berlina - b-48-prj
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutzu
post 29 Nov 2005, 20:59
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 385
Joined: 19 December 04




QUOTE(andutzu @ 28 Nov 2005, 20:51)
Am si eu o problema asemanatoare. Motorul merge perfect normal la relanti.Problema esta ca daca o accelerez brusc incepe sa tremure si se aud niste rateuri in carburator (nu foarte puternice) si se mentin pana iau piciorul dupa acceleratie. Daca o accelerez mai incet nu prea imi face probleme, doar in depasiri si cand plec mai brusc de pe loc. Vreau sa va zic ca pe bujia de la cilindrul 4 se depune calamina  si e mereu neagra (celelalte sunt in regula) am schimbat-o dar degeaba. Eu banuiesc ca e o supapa arsa. Voi ce ziceti?
*


Am observat o chestie interesanta in seara asta... dupa cum v-am zis masina incepe sa tremure si sa smuceasca numai la viteze (pana in 60km/h) respectiv turatii mici 1000-2500rpm. Daca trag putin socul dispar vibratiile si nu mai smuceste si merge perfect chiar cand o calc mai brusc.Acum vad ca rateuri nu mai da. Ce are?!?!


--------------------
Dacia 1310 - PH 23 ALX
REMAT Tuning.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefan_punk
post 29 Nov 2005, 21:05
Post #26


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 14 July 05




inca nu am modificat nivelul din cnc sper sa o fac maine, ca azi am avut treaba toata ziua, asta nu inseamna ca am mers cu masina ca deocamdata mi-e frica sa nu raman cu ea in intersectie sa ma injure toata lumea mad.gif


--------------------
Dacia 1300 berlina - b-48-prj
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefan_punk
post 29 Nov 2005, 21:12
Post #27


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 14 July 05




QUOTE(andutzu @ 29 Nov 2005, 20:59)
Am observat o chestie interesanta in seara asta... dupa cum v-am zis masina incepe sa tremure si sa smuceasca numai la viteze (pana in 60km/h) respectiv turatii mici 1000-2500rpm. Daca trag putin socul dispar vibratiile si nu mai smuceste si merge perfect chiar cand o calc mai brusc.Acum vad ca rateuri nu mai da. Ce are?!?!
*



la fel mi s-a intamplat si mie la inceput astea au fost primele simtome dupa care am inceput sa schimb una alta de pe masina eu iti recomand sa schimbi decat capacul daca are contactii prea uzati si fisele sau doar acea fisa care este pe bujia aceea care se depune calamina poate ca nu mai primeste tensiune si de aceea o gasesti mereu pluna calamina pentru ca nu functioneaza si eventual sa cureti sau sa inlocuiesti bujiile, si inca ceva daca nu merge nici asa sufla si carburatorul e o idee buna ce a zis hadrian_ adica sufla-l tu chiar la benzinarie e gratis si sti tu sigur ca e treaba bine facuta

This post has been edited by stefan_punk: 29 Nov 2005, 21:16


--------------------
Dacia 1300 berlina - b-48-prj
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutzu
post 29 Nov 2005, 21:42
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 385
Joined: 19 December 04




Merci de sfat! Maine asta am sa fac. Curat carbu si schimb capacul delcoului.Fisele cred ca nu sunt de vina deoarece le-am schimbat de curand si sunt de calitate.Oricum am sa incerc sa o schimb pe cea de la cilindrul care imi face probleme.Am bujii brisk, cu care am mers cam 4000km.Arata foarte bine, erau roscate cand le-am demontat cu exceptia uneia de care am mentionat. Maine le iau la mana pe toate si va zic daca am rezolvat ceva.
Ps Capacul delcoului nu l-am mai schimbat de un an jumate, are cam 25.000km. Am uitat sa mentionez ca am aprindere electronica (se poate sa faca si aia figuri?)


--------------------
Dacia 1310 - PH 23 ALX
REMAT Tuning.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
incubus
post 29 Nov 2005, 21:49
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 12 March 05
From: Medgidia-Constanta




Pentru stefan_punk:
Apropos de problema prezentata de tine in primul mesaj de pe acest topic, pot sa-ti spun ca si eu am exact acelasi simptom; am suflat carbul de nu stiu cate ori, l-am spalat in decarburol, sunt la al 3-lea set de jigloare (care cica sunt de Carfil), am reglat de nu stiu cate ori avansul static si am tot invartit "la ochi" rozeta de la vacumatic, tot degeaba: cand accelerez brusc, motorul moare, da sa se inece, hacaie, etc, indiferent de e cald sau rece. AM OBSERVAT INSA ca toate aceste simptome dispar daca merg permanent cu socul foarte putin tras, adica pana sa inceapa sa se deschida si clapeta de acceleratie. La ralanti nu-ti prea dai seama de diferenta, dar in sarcina se comporta mult mai bine, chira daca nu e complet incalzit. Incearca si tu, poate "merge si-asa" !


--------------------
Dacia Logan 1,4 mpi - CT-07-NYO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-38-NFS
post 29 Nov 2005, 22:09
Post #30


membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 30 August 05
From: BUC -DR TABEREI




QUOTE(moshulik @ 29 Nov 2005, 10:41)
Cam asa seamana si aici problema, motorul trage aer fals pe undeva.
Din cate am citit, oprirea motorului cam coincide cu apasarea franei.
Daca masina are servofrana este posibil sa fie fisurata membrana de la servofrana, deci degeaba ii inlocuiesti garniturile, daca membrana e fisurata.
Pentru a izola acest defect trebuie obturat furtunul care vine de la galeria de admisie la "toba" servo-franei si facut proba (masina va frana mai greu, in lipsa servo-ului), dar pentru diagnosticare merge facuta proba asta. Nu stiu exact cum vine furtunul acela de la galeria de admisie la servo, dar trebuie sa se poata scoate dintr-un stutz al cutiei de depresiune si sa se poata insuruba acolo un surub cu diametru apropiat de interiorul furtunului si strans apoi cu colier, pentru a asigura o obturare eficienta. Mult mai sigur insa obturarea ar trebui sa se faca chiar langa galerie, fisura poate este chiar pe furtun.
*



la mine era schimbata si membrana si tot asa facea .
toata treaba era de de la aerul fals . si cand luam piciorul de pe aceleratie se tura .

This post has been edited by B-38-NFS: 29 Nov 2005, 22:10


--------------------
spark /chevrolet solenza/dacia 2006/2005 - b-23-REU
NU E SUFICIENT SA FI BUN ,CI E SUFICIENT SA FI SI BUN DE CEVA .....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th June 2025 - 21:28
Forum Renault