Becul ala galben si enervant, nu se mai aprinde cand e gol rezervorul.
![]() ![]() ![]() |
Becul ala galben si enervant, nu se mai aprinde cand e gol rezervorul.
argon |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
nimeni ?
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#3
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
Cred ca e becul ars, se schimba relativ usor, trebuie sa ai mana mai subtire. ai grija cand schimbi becul sa nu tragi firele afara.
This post has been edited by Dreamer: 2 Dec 2005, 09:33 |
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
argon |
![]()
Post
#4
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#5
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
De la sonda din rezervor. Poti testa becul, desfacand sonda ... o pui in pozitie de minim ... ca si cum rezervorul ar fi gol. Daca nu se aprinde becul, dar indicatul de pe bord arata ca rezervorul este gol, atunci becul este ars.
|
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
argon |
![]()
Post
#6
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(Dreamer @ 2 Dec 2005, 10:05) De la sonda din rezervor. Poti testa becul, desfacand sonda ... o pui in pozitie de minim ... ca si cum rezervorul ar fi gol. Daca nu se aprinde becul, dar indicatul de pe bord arata ca rezervorul este gol, atunci becul este ars. La sonda vin 2 fire...nu sti unul e pentru ac si unul pentru bec? o sa le pun pe rand la masa si daca se aprinde becul inseamna ca e contactul de la sonda...gresesc? |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Ov |
![]()
Post
#7
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
nu gresesti, asa se face verificarea
primul fir pus la masa ar trebui sa-ti duca acul la maxim, si al 2-lea sa aprinda becul./ |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#8
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
In momentul in care scoti sonda din rezervor, indicatorul va cobori la minim, deoarece nu mai are lichid in care sa stea plutitorul. Nu trebuie sa deconecteze nici un fir de la sonda. Pune un fir pe corpul sondei , iar celalalt capat al firului pe caroserie, sa fii sigur ca are masa. Nu mai stiu exact daca unul din cele 2 fire este masa.
Eu totusi inclin sa cred ca este becul ars ![]() |
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
argon |
![]()
Post
#9
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Rezolvat..
![]() Am pornit intai de la bec...am bord scoica...nu se poate ajunge la bec oricat de subtirica si indemanatica ar fi mana, decat daca se da cochilia volanului si cutia de acte jos. Buuun, am vazut ca nu se poate ajunge la bec, si am desfacut firele de la sonda. Firele au un conector de plastic pe ele, am desfacut conectorul si papucii firului pt bec erau desfacuti...le-am conectat calumea si problema rezolvata. Sper numai sa nu se arda becul, ca e foarte dificil de schimbat, nu ar fi problema de dat jos cutia de acte si cochilia, dar stiti foarte bine ca odata desfacute suruburile alea nu mai prind la insurubare ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
bertro |
![]()
Post
#10
|
Membru dezmembrat Group: Members Posts: 592 Joined: 3 June 05 From: IASI, rumenia ![]() |
hmmm.... ar fi cazul sa fac si eu verificarea asta, ca nici mie nu mi se aprinde beculetul ala cand e acul jos. am lasat la un moment dat acul sa stea mult pe rosu si tot nu se aprindea. pana la urma a fost 1:0 pt bec, ca am pus benzina (nu voiam sa raman in pana prostului pe cine stie unde).
la nova cum ajung la sonda? doar scot mocheta din portbagaj? |
--------------------
DACIA
Nova GT
- xx xx XXX posesor de DrACIA NOVA GT
|
|
gti98 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
QUOTE(bertro @ 3 Dec 2005, 00:18) Nu e prea complicat: sub mocheta se vede un capac/4 suruburi cu cheia de 10; sub capac e rezervoru' Pe rezervor ai un capac ( daca-i cu injectie, ai niste furtune) ;oricum ai 2-4 fire la un conector ( 4 la injectie, 2 la alea cu carburator) Atentie la injectie, firele groase sunt de la pompa de benzina Albastru +, negru masa. |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
X-taz |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 26 July 05 ![]() |
este de la plutitorul din rezervor...
![]() |
--------------------
dacia
1310 break
- CT-05-SUM
|
|
wolfin |
![]()
Post
#13
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.792 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
nu stiu fratilor de ce vreti sa mearga martorul de benzina, ca e tare enervant. eu am bord de cn cu ceasuri turcesti - martorul de benzina este imens si deranjeaza noaptea (ba se aprinde ba se stinge la fiecare curba sau groapa) norocul meu ca acum s-a ars becul sau nu mai face contact in rezervor. mie ii ajunge indicatorul!
|
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
yakuza_nk |
![]() ![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 9 December 05 ![]() |
La Dacia berlina pe plutitor exista doua fire. Unul GALBEN pt indicatorul de nivel minim (becul acela enervant) shi unul MOV pt indicatorul de nivel. Cea mai simpla verificare se face punind firul (cu ajutorul altui fir) la masa. Daca becul se aprinde inseamna ca sa dus contactul de pe plutitor sau sa oxidat din cauza apei din benzina
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310 L
- GL 09 FNC
|
|
``GTI`` |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 24 May 05 ![]() |
becul s-ar putea sa nu fie fixat bine dar oricum cumpara un bec nou,
![]() ![]() ![]() ![]() daca NU face masa nu arata decat acul nu si becul ![]() ![]() Cu ocazia asta curata si partea de metal a plutitorului cu smirgel si piulita cu care vine fixat, toata faza e sa faca masa!!! Eu am avut aceasta problema si tot asa imi facea pana mi-am dat seama ca nu facea masa..... Vreifica si acul daca itit arata bine , adica pui pluitoru la linia aia din mijloc si te uiti prin lunta pana in bord si vezi daca merge corect ![]() |
--------------------
dacia
1310
- bv Audi A6 2001
|
|
torvalds |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 11 February 05 ![]() |
asta intra la sectiunea "asa face toate"
![]() nici mie nu mi se aprinde becu' ala, dar nu ma chinui sa il fac, pentru ca la dacia cealalta m-o mancat in zona posterioara si am umblat la plutitor ... ba chiar l-am adus in casa sa il desfac , i-am lipit contactele cu ciocanul de lipit ( In casa, nu la fata locului ... ![]() Deci las-o asa , atata timp cat se misca ...e ok ( iar atunci cand nu mai merge , becu ala o sa fie cea mai mica problema... ![]() Numai Bine! |
--------------------
Hyundai
1500
2007
|
|
Bejenaru Ionut |
![]()
Post
#17
|
![]() Doar membru, atat. Group: Members Posts: 708 Joined: 9 December 05 From: Bacau ![]() |
QUOTE(argon @ 2 Dec 2005, 10:08) La sonda vin 2 fire...nu sti unul e pentru ac si unul pentru bec? o sa le pun pe rand la masa si daca se aprinde becul inseamna ca e contactul de la sonda...gresesc? Nici la mine nu se aprinde becul care daca s-ar aprinde ar deveni sacaitor dar la masina mea nu am decat un fir care pleaca de la sonda la bord.Oare de aceea nu mi se aprinde becul, fi ramas numai firul pt indicator?? ![]() Si daca este asa unde vine acel fir pt bec? |
--------------------
Reno
Megane 2.1 break
2005, ful opshan, 1.6 16v
- Numar de Bacau. Good things come to those who wait.
Va urma... "Nimeni nu scapa virgin...viata ne f.te pe toti..." |
|
argon |
![]()
Post
#18
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(Bejenaru Ionut @ 29 Dec 2005, 13:59) Nici la mine nu se aprinde becul care daca s-ar aprinde ar deveni sacaitor dar la masina mea nu am decat un fir care pleaca de la sonda la bord.Oare de aceea nu mi se aprinde becul, fi ramas numai firul pt indicator?? ![]() Si daca este asa unde vine acel fir pt bec? Capatul sondei are 2 mufe, poate ai sonda numai cu o mufa..dar ma indoiesc..senzorul ce comanda becul galben se afla pe sonda incorporat. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
aicidincolo |
![]()
Post
#19
|
![]() in timp ce tu citesti eu ma plimb cu masina ! Group: Members Posts: 161 Joined: 13 March 05 From: Valcea&Bucuresti ![]() |
o sa ma apus si io sa vad ce are,am Nova, doar ca eu tre sa dau jos butelia de GPL , sa desfac capacul catre pompa de benzina sa caut pe acolo cere e de la sonda? stie cineva cum e la nova GTI? (pompa de benzina in rezervor...?) ??
|
--------------------
DACIA
LOGAN
2006
- VLxxXXX chestii de tabla vopsita cu 4 roti care ar trebui sa se invarta
|
|
madcos |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 17 October 05 From: CONSTANTA ![]() |
daca nu ai pompa pe motor in dr filtrului de ulei(cam pe mijloc)inseamna ca o ai in rezervor.dar de ce vrei sa umbli acolo?ai montat electromotorul?
|
--------------------
NOVA GT
NOVA GT
- CT 06 UDH
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
care stie cum se poate face ca plutitorul(din rezervor) sa se miste mai greu,ideea este ca nu prea as mai vrea sa vad indicatorul de la benzina ba plin,ba gol cand plec de pe loc,sau problema este de la ceas?
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
adrianne |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Si eu caut raspuns.
Diaconuliviu wrote: "1. Litrometrul e real ca topaie la balansuri. Ceasul de presiune ulei insa n-am vazut sa topaie decit daca e el defect, sonda defecta (face contact intermitent pe o lamela interna, ma rog, mai complicat de explicat) sau daca uleiul ajunge in instalatie "cu noduri", adica, nivel foarte mic, supapa de suprapresiune (aia cu bila de pe pompa) decalibrata sau cu gunoaie sau, ulei neconform, uzat, contaminat. Condensator se poate pune pe litrometru intre masa si punctul "cald" (cel de semnal de la sonda), valoare 200-1000 uF (e prin incercari, functie de reactie, n-am testat practic) legat cu + la firul cald si - la masa (la valoarea aia mai greu de gasit nepolarizat). Atentie, +C la fir de semnal sinda NU la + aparat (litrometrul are 3 fire:+,- si semnal)." Ar mai putea fi din plutitor spart?!? http://www.daciaclub.ro/imbunatatiri-bord-t125663.html |
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
QUOTE(adrianne @ 23 Oct 2008, 12:48) Si eu caut raspuns. Diaconuliviu wrote: "1. Litrometrul e real ca topaie la balansuri. Ceasul de presiune ulei insa n-am vazut sa topaie decit daca e el defect, sonda defecta (face contact intermitent pe o lamela interna, ma rog, mai complicat de explicat) sau daca uleiul ajunge in instalatie "cu noduri", adica, nivel foarte mic, supapa de suprapresiune (aia cu bila de pe pompa) decalibrata sau cu gunoaie sau, ulei neconform, uzat, contaminat. Condensator se poate pune pe litrometru intre masa si punctul "cald" (cel de semnal de la sonda), valoare 200-1000 uF (e prin incercari, functie de reactie, n-am testat practic) legat cu + la firul cald si - la masa (la valoarea aia mai greu de gasit nepolarizat). Atentie, +C la fir de semnal sinda NU la + aparat (litrometrul are 3 fire:+,- si semnal)." Ar mai putea fi din plutitor spart?!? http://www.daciaclub.ro/imbunatatiri-bord-t125663.html si varianta in romana??? ![]() |
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
argon |
![]()
Post
#24
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
solutia nu e imobilizarea plutitorului, nu faci nimic asa, eventual se va rupe tija de la suprasolicitare, solutia e un condensator potrivit la locul potrivit...apropos, tine si de ceasurile de bord, de cand am schimbat EP-urile cu Takosan acul topaie mult mai putin..dar totusi misca, nu sta fix ca la Cielo sau alte masini.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#25
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
ps:ca sa schimbi becu de la benzina nu se da jos cutia de acte sau altceva ci se desfac cele 3 cleme,2 mufe si cablu de km si se da tablou de bord afara:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
deci....mai bine o las asa,sa schimb ceasurile nu as vrea pt ca sunt cele originale,iar treaba cu condensatorul ma cam depaseste
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
argon |
![]()
Post
#27
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Minel |
![]()
Post
#28
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#29
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
in functie de varianta pot fi 2 sau 3 mufe, si 2 sau 3 cleme...(una e in partea de jos a ceasurilor unde la CN se prinde in 2 holzsuruburi).....
![]() |
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
BeciAcustic |
![]()
Post
#30
|
![]() BlackLine Group: Members Posts: 1.574 Joined: 29 March 08 From: Constanta ![]() |
Eu am alta problema legata de bec. Se aprinde desi mai am 10 L in rezervor ... si sa va spun de ce.... S-a aprins becul....am mai mers cam 20-30 km maxim cu becul aprins....dupa care am mers la peco sa fac FULL....si la 37L mi-a aruncat benzina afar din rezervor....rezervorl find de 47 sau 48 pana in gura rezervorului....deci ... este eronat cam cu 10-11L .... care sa fie problema?
|
--------------------
DACIA
LOGAN
2009 - LAUREATE PH2 1.6 MPI 8V
- CT - numere rosii Statii CB si Xenoane HID la preturi mici si garanti reale
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 12:27 |