DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Pachet de probleme, consum, vremea rece, zgomote sub masina

viperfox
post 11 Feb 2006, 23:43
Post #1


Membru de la electronica in transporturi


Group: Members
Posts: 254
Joined: 15 March 05
From: Bucuresti




vin si eu un setu meu de probleme...:
1) consuma super mult (am bagat 10l am mers 65km) dar atentie, bujiile sunt curate (nu sunt afumate/negre) si merg normal (nu o calc); nu am scurgeri de benzina (gauri prin rezervor sau pe la conducte) sau nu le-am descoperit inca...
2) merge ingrozitor de prost pana se incalzeste adica pana cand acu la temperatura ajunge la jumate: nu trage, da in nas, se opreste, etc) dar atentie, precizez, merge la fel de prost pana exact cand acu ajunge la jumate, nu isi revine treptat; dupa ce a ajuns acu la jumate merge PERFECT adica rotund, nu se mai opreste, tine relantiu frumos, trage, tot ce vrei...; dar totusi porneste la rece la prima cheie (si acum si cand au fost frigurile alea, trag socu, 2 pedale in gol -sprituri- si dau la cheie o ia imediat)
3) fara soc se opreste: pana ajunge acu la jumate (ca mai sus) daca nu las socu tras pana la jumate nu tine relantiu sub nici o forma, da nu ca se balbaie, deci daca bag socu, in momentu cand am luat picioru din acceleratie se opreste direct, de parca i-am taiat contactu....dupa ce a ajuns acu la jumate merge fara soc...
4) se aud niste zgomote sub masina, mai exact, se aude numai atunci cand exista balans inainte-inapoi a masini, brusc, adica atunci cand pun o frana brusca, sau cand exista o acceleratie brusca (lucru care se intampla numai cand mai da motoru in nas mai tare asa) iar zgomotul este ca o bataie puternica (ca o lovitura de ciocan) si se aude undeva in zona puntii spate, cred ca centrat, nu doar intr-o parte;

cam astea ar fi deocamdata....astept idei si ajutor...


--------------------
Dacia 1310 CL 1999
Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ATM
post 12 Feb 2006, 00:00
Post #2


1948 Tucker Torpedo


Group: Members
Posts: 596
Joined: 28 December 05
From: Bucuresti




Imi dau si eu cu parerea:
Carburatorul baga prea mult combustibil in cilindri? Cui poantou blocat, retur infundat, etc... Iar in momentul in care ajunge la jum'ate acul, posibil ca sa se incalzeasca mai bine pata calda de la carb, benzina se evapora mai repede generand arderi ceva mai bune etc.
Daca am batut campii, rog sa fiu tras de maneca unsure.gif


--------------------
MITSUBISHI COLT Z30-2005
Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danny_b
post 12 Feb 2006, 19:38
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 29 January 06
From: Cluj-Napoca




Cred ca o rezolvare ar fi sa folosesti un aditiv de benzina, asta daca folosesti PREMIUM de 95.Eu folosesc aditiv 2+2 care e destul de bun si e 100.000 flaconul,care ajunge la 70 l de benzina.Nu mai bate deloc avansul,dizolva apa din rezervor .si curata carburatorul.Eu zic ca merita,pt. ca benzina e destul de proasta.Eu il folosesc de 3 ani iarna . Adaug cite 50 ml la 10 l de benzina si sunt foarte multumit .


--------------------
DACIA dacia 1310 break - CJ-01-XAN 1990 GPL
Ascunse sunt caile DOMNULUI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 12 Feb 2006, 19:52
Post #4


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Nu rezolva aditivii problema, eu nu am bagat niciodata, si totusi masina merge perfect, nu folosesc socul NICIODATA, sta pornita imediat dupa pornire.

Carburatorul trebuie revizuit, desfacut complet suflat in el, nivelul reglat la 7, cuiul poantou verificat sa fie etans, amestecul la relanti setat corespunzator, furtunele de reaspirare a vaporilor inclusiv duza verificate, avansul static pus la 0, avansul vacumatic verificat daca functioneaza.
Fa toate astea si vezi daca mai face.
Cu zgomotele nu stiu ce sa zic, trebuie urcata masina pe rampa, asa ca nu te poate ajuta nimeni in privinta asta..trebuie vazut la fata locului.


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viperfox
post 12 Feb 2006, 23:10
Post #5


Membru de la electronica in transporturi


Group: Members
Posts: 254
Joined: 15 March 05
From: Bucuresti




carburatoru l-am verificat si rasverificat si e bun si cuiu si nivelu reglat la 7 si amestecu la relanti tot, delatfel ceea ce mi se pare cel mai ciudat e ca desi consuma super mult bujiile nu sunt afumate (iarna, ca vara sunt...)
benzina bag top premium 99 de la petrom

This post has been edited by viperfox: 12 Feb 2006, 23:22


--------------------
Dacia 1310 CL 1999
Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viperfox
post 12 Feb 2006, 23:18
Post #6


Membru de la electronica in transporturi


Group: Members
Posts: 254
Joined: 15 March 05
From: Bucuresti




si apropo, nu stie nimeni pe un "nene-minune" sau un "service minune" unde sa ma duc si eu cu masina si sa mi-o regleze calumea da calumea pe bune, sa imi mearga bine si sa imi consume decent? chiar daca costa mai mult, nu conteaza, macar sa mi-o faca....sau daca e vre unu dintre voi....da ideea e ca am nevoie de cineva care chiar sa fie bun, ca asa agiamii cu "hai sa suflam in jigler, hai sa vedem daca n-o fii returu, hai sa mai reglam odata nivelu, poate o fi de aici...etc" am avut destui (inclusiv eu)...vreau cineva care sa faca ce eu nu am facut, nu sa se apuce sa faca ce am facut si eu si porma sa imi zica pai asta e, asa e dacia...n-ai ce sa ii faci....sa ma duc la mesteru minune, uite masina frate, fa-o, si cand mi-o da inapoi sa mearga frumos sa consume 10 si ii dau si 100ron 200ron cat face....(da stiu ca incep sa sun a manelist da chiar m-a disperat masina)


This post has been edited by viperfox: 12 Feb 2006, 23:20


--------------------
Dacia 1310 CL 1999
Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 13 Feb 2006, 07:23
Post #7


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(viperfox @ 12 Feb 2006, 23:10)
carburatoru l-am verificat si rasverificat si e bun si cuiu si nivelu reglat la 7 si amestecu la relanti tot, delatfel ceea ce mi se pare cel mai ciudat e ca desi consuma super mult bujiile nu sunt afumate (iarna, ca vara sunt...)
benzina bag top premium 99 de la petrom
*




mellow.gif si eu tot consumul ala il am...tu ai zis 65 km cu 10 litri, eu 100 de km cu 15 litri...la fel reglata perfect, bujiile curate....cu manifestarile la rece ale tale nustiu ce sa zic...daca eti sigur ca alimentarea e OK, inspecteaza aprinderea...ce sa zic..?!


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Freelancer
post 13 Feb 2006, 20:22
Post #8


Membru avansat


Group: Members
Posts: 119
Joined: 24 January 06




Si mie imi mergea la fel, am mai citit pe forum si pot sa iti spun ce am facut si cum am scapat de mersul neregulat pana la incalzirea motorului precum si de oprirea motorului la relanti care mi se mai intampla:
- carton in fata radiatorului in dreptul palelor cam pe o treime de radiator
- carton in fata carburatorului
- un flacon cu aditiv in benzina pentru eliminat apa
- incalzit motorul 5 minute, pe ceas, in fiecare dimineata
- dupa incalzire si pornire nu mai folosesc socul deloc
In ce priveste consumul, pe vreme rece si mers in trafic aglomerat este normal sa consume mai mult, mai ales daca mergi si cu socul tras. Asteapta vreme mai buna si dupa ce reglezi/cureti carburatorul, in special nivelul de benzina, fa-i consumul la un drum de 50-100 km mers constant, daca este in jur de 7 motorul este ok.




--------------------
DACIA 1310 - B-05-VYK 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viperfox
post 13 Feb 2006, 20:56
Post #9


Membru de la electronica in transporturi


Group: Members
Posts: 254
Joined: 15 March 05
From: Bucuresti




da, uite carton la radiator nu am.....am avut iarna trecuta, acu nu i-am mai pus...o sa ii pun sa vedem, ar trebui sa se incalzeasca mai repede...


--------------------
Dacia 1310 CL 1999
Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danny_b
post 13 Feb 2006, 21:33
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 29 January 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(viperfox @ 13 Feb 2006, 20:56)
da, uite carton la radiator nu am.....am avut iarna trecuta, acu nu i-am mai pus...o sa ii pun sa vedem, ar trebui sa se incalzeasca mai repede...
*



Ai putea sa ne dai mai multe amanunte?Ex.-1 Unde tii masina? -2 Cit circuli in oras ? -3 citi km are la bord?
Toate trebuie luate in considerare.Iarna benzina se evapora mai greu,pina se incalzeste.Si inca ceva:stationarea cu motorul pornit la intersectii etc. nu se contorizeaza.Dacia acuma a ajuns ca si Trabantul in tineretele ei prin 70,adica consum mare si performante mai modeste.Eu unul recunosc asta mai ales la drum cind ma depaseste o MASINA.Asta e. smile.gif


--------------------
DACIA dacia 1310 break - CJ-01-XAN 1990 GPL
Ascunse sunt caile DOMNULUI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viperfox
post 14 Feb 2006, 18:05
Post #11


Membru de la electronica in transporturi


Group: Members
Posts: 254
Joined: 15 March 05
From: Bucuresti




pai masina o tin in fata blocului pe trotuar, circul in medie o data la 2 zile in oras cu ea, are 36000km;

tocmai am constatat ca nu am precizat bine, deci la chestia ca nu tine relantiu decat cu socu tras pana cand ajunge acu la jumate, defapt ce se intampla, daca bag socu fara sa fi ajuns acu la jumate, se opreste chiar daca o tin turata, deci daca ii dau pedale merge, dar daca tin pedala constant, pot sa o tin si la 3000 ture, ca tot se opreste (parca nu ar functiona circuitul principal in carb, ci doar cel de progresiune) dar totusi daca ii trag jumate socu merge normal...

This post has been edited by viperfox: 14 Feb 2006, 18:06


--------------------
Dacia 1310 CL 1999
Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danny_b
post 14 Feb 2006, 19:04
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 29 January 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(viperfox @ 14 Feb 2006, 18:05)
pai masina o tin in fata blocului pe trotuar, circul in medie o data la 2 zile in oras  cu ea, are 36000km;

tocmai am constatat ca nu am precizat bine, deci la chestia ca nu tine relantiu decat cu socu tras pana cand ajunge acu la jumate, defapt ce se intampla, daca bag socu fara sa fi ajuns acu la jumate, se opreste chiar daca o tin turata, deci daca ii dau pedale merge, dar daca tin pedala constant, pot sa o tin si la 3000 ture, ca tot se opreste (parca nu ar functiona circuitul principal in carb, ci doar cel de progresiune) dar totusi daca ii trag jumate socu merge normal...
*


Din cite spui,la 36000km motorul isi da drumul,adik are oglinda formata bine pe cilindri.Circulatia in oras e lucrul dracului, adik viteza mica cu porniri si frinari, tocmai ce nu ii place la o masina.Sa-ti spun ce am facut eu cu a mea:jiglorul principal e de 1,35mm de la 1300 iar motorul e de 1,4.Consuma mai putin,dar nu-si ia demarajul sprinten.In oras merge, si cind vreau un demaraj rapid, o sprituiesc putin, mai ales in intersectii.Si asa, consumul acuma iarna e mare ,dar ce sa faci?DACIA tot DACIE.Cit despre faptul ca se opreste,poate ar fi bine sa-ti speli carburatorul.Este CARBUROL special pt. spalat carburatoare.Ai mai spalat?Daca nu, trebuie sa scoti din carburator tot ,mai putin pompa de sprit.Apoi,scufunzi intr-un vas corpul si capacul si il lasi cca 30 min,apoi speli cu apa si sufli cu aer comprimat.ATENTIE! carburolul e f. toxic.Mai vorbim.


--------------------
DACIA dacia 1310 break - CJ-01-XAN 1990 GPL
Ascunse sunt caile DOMNULUI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
didosdoru
post 14 Feb 2006, 19:05
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 414
Joined: 2 July 05




Se pare ca ai carburatorul infundat pe undeva.Demontaza-l de pe masina,il faci bucati si il pui intr-un vas in decarbusolv(sau echivalent) vre-o zi sau 2.Dupa care il sufli la aer comprimat bine.Il montezi si-i faci reglajele de rigoare.Daca nici acum nu merge te sfatuesc sa-ti cumperi unu-l nou pt ca al tau s-ar putea sa aiba o fisura pe undeva.


--------------------
Dacia/Opel Pick-Up/Logan MCV/Astra G - GL O6 HKV / 53 DGD 2003/2009/2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B30KDT
post 15 Feb 2006, 16:08
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 491
Joined: 10 May 05
From: bucuresti




sunetele care se aud sub masina ar putea sa fie de la teava dintre toba mica si finala care bate in punte pt ca s-a rupt tamponu ,asa am patit-o si eu,e ff enervant zgomotu


--------------------
DACIA DACIA 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 15 Feb 2006, 17:03
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




QUOTE(viperfox @ 12 Feb 2006, 00:43)
1) consuma super mult (am bagat 10l am mers 65km)
*


acest consum (altfel spus peste 15l/100km) este anormal de mare; vezi ce-am scris mai jos si, in afara de asta, verifica si modul de lucru al termostatului: s-ar putea sa nu inchida bine si motorul sa ajunga greu la temperatura de regim timp in care sa necesite un amestec bogat.
QUOTE(viperfox @ 12 Feb 2006, 00:43)
2) merge ingrozitor de prost pana se incalzeste adica pana cand acu la temperatura ajunge la jumate: nu trage, da in nas, se opreste, etc) dar atentie, precizez, merge la fel de prost pana exact cand acu ajunge la jumate, nu isi revine treptat; dupa ce a ajuns acu la jumate merge PERFECT adica rotund, nu se mai opreste, tine relantiu frumos, trage, tot ce vrei...;
*


aici totul e normal ( daca pot sa ma exprim asa); la carte scrie ca pornirea la rece iarna se face cu socul complet tras, apoi se impinge socul cam la jumate (sau unde e nevoie pentru un mers fara balbaieli), impingandu-se complet in momentul in care motorul s-a incalzit; cu toate acestea, am intalnit masini la care socul este practic inutil; la mine insa fara soc nu porneste si nici nu pot circula pana se incalzeste motorul fara el oleaca tras; aici apare o observatie de care nu prea se tine seama: un motor incalzit nu inseamna numai apa la 80 de grade ci si uleiul la peste 60 de grade; daca apa se stabilizeaza relativ repede la ~80 de grade, uleiul se incalzeste mai greu.

QUOTE(viperfox @ 12 Feb 2006, 00:43)
3) fara soc se opreste: pana ajunge acu la jumate (ca mai sus) daca nu las socu tras pana la jumate nu tine relantiu sub nici o forma, da nu ca se balbaie, deci daca bag socu, in momentu cand am luat picioru din acceleratie se opreste direct, de parca i-am taiat contactu....dupa ce a ajuns acu la jumate merge fara soc...
*


in ipoteza ca nu-i nimic in neregula la carburator precum si la aprindere (bujii, platine, fise, etc) probabil ca nu ai avansul (static si / sau vacuumatic) corect reglat; cel static e banal de reglat; verifica intai capsula sa fie ok; daca e in regula, fa avansul static apoi vezi babeste daca ai ce regla la cel vacuumatic (ca reglaj empiric, misti rozeta dintata intr-un sens sau altul pana motorul capata turatia maxima iar la esapament nu se aud zgomote anormale: rateuri, intreruperi, etc.); daca e defecta capsula, o inlocuiesti si incerci ca mai sus un reglaj al avansului vacuumatic.
ma bazez pe cele de mai sus ptr. ca neajunsurile descrise la punctele 1+2 si 3 sunt tipice pentru un avans mic si amestec sarac (iar motorul cere amestec bogat)= consum.

QUOTE(viperfox @ 12 Feb 2006, 00:43)
4) se aud niste zgomote sub masina... iar zgomotul este ca o bataie puternica (ca o lovitura de ciocan) si se aude undeva in zona puntii spate, cred ca centrat, nu doar intr-o parte;
*


asta are drept cauza probabila bucsaraia pe spate (inclusiv suportul de peste punte a esapamentului) si/sau pivotul de pe bascula

This post has been edited by OCEBE: 15 Feb 2006, 17:09


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viperfox
post 15 Feb 2006, 23:33
Post #16


Membru de la electronica in transporturi


Group: Members
Posts: 254
Joined: 15 March 05
From: Bucuresti




sunetele de sub masina:
de la teava nu e sigur ca e fixata bine si are si tamponu intreg(verificat) si nu ar putea fi de la asta sunetu pentru ca teava e o teava de fier goala pe dinauntru, pe cand zgomotu meu e o lovitura puternica de fier pe fier, exact ca la o lovitura de ciocan, asa ca merg mai degraba pe ideea lui ocebe cu bucsaraia pe spate....o sa ma bag sub masina si o sa verific, cand se mai incalzeste afara:) (apropo de bucsaraia pe spate, nu mi-ar strica sa imi spuna cineva care sunt si unde, ca eu cred ca in afara de aia din mijloc nu prea le stiu pe alea de pe spate...)

acum, despre carburator:
eu l-am tot desfacut si verificat reglat etc, de mai multe ori, fara rezultate (nici nu am gasit ceva in neregula nici nu am rezolvat problemele) de asemenea de vreo 2 ori l-am dat jos am scos tot de pe el si am bagat corpu in apa cu soda si l-am fiert vreo 2 ore (cu carburol sau decarbusolv nu am incercat) si iarasi, nici un efect; am mai auzit de la alte persoane ipoteza ca ar avea un canal infundat/bavuri pe el/defect din fabricatie si ca ar trebui schimbat cu unul nou; oricum, mersu motorului este asta: iarna pe frig(ca acum) merge cum am descris pana acum, vara pe cald merge bine, nu face probleme porneste tot, dar consuma tot foarte mult si afuma bujiile ca trebuie schimbate f des ca nu mai porneste motoru (adica cu alte cuvinte vara masina merge perfect, mai putin partea cu consumu, doar ca tre sa am permanent un set nou de bujii ca atunci cand ii vine boala si nu mai porneste le pun pe alea noi si gata iar merge perfect)...
m-am tot gandit sa cumpar un carb nou complet sa scap de probleme dar...era cineva care zicea ca orice carb poate fi reglat/reparat ca sa mearga totu bine, si de asemenea, daca iau unu nou si face la fel ? sad.gif



--------------------
Dacia 1310 CL 1999
Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viperfox
post 15 Feb 2006, 23:35
Post #17


Membru de la electronica in transporturi


Group: Members
Posts: 254
Joined: 15 March 05
From: Bucuresti




apropo, cum verific capsula? daca, cu motoru pornit, la relanti, scot furtunelu dintre delco si carb si scade turatia si daca il pun la loc creste turatia, inseamna ca e buna nu?


--------------------
Dacia 1310 CL 1999
Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
drel
post 16 Feb 2006, 01:37
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 23 December 04




viperfox nu e rau sa ai bujii noi dar o metoda peria de sirma ai incercat ... ai putea sa faci putina economie de bani ... am auzit ca cu cit diametru cauciucul este mai mare consuma creste
acelasi consum il am si eu (15%) am cauciucuri de iarna destul de mari iar motorul e de 1.6 cu carburator mono corp ....
am intrebat zeci de mecanici care este rezolvarea ... raspunsul e zeci de motive ... in 50% din raspunsuri a fost cuiul ponton si avansul ...
am multa rabdare si multa pasiune pt masini .... am facut 2 ani practica in dacia service si de atunci nu am incredere in nici un mecanic ... nu imi place ideia ca "laso ba ca merge asa" prefer sa rezolv eu problemele

intrebarea mea .... este cineva din iasi cu putin timp liber si cunostinte mai multe ca mine cu care as putea discuta la un pahar de vorba rezolvarea problemelor la masina.... (sfaturi , recomandari, ideii)

care este consumul din fabrica pt. motoarele de 1.6 berlina ??




DACIA ESTE UN HOOBY SI NE OCUPA TOT TIMPUL


--------------------
dacia 1310 - is02swl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viperfox
post 16 Feb 2006, 09:15
Post #19


Membru de la electronica in transporturi


Group: Members
Posts: 254
Joined: 15 March 05
From: Bucuresti




da asa e dar am constatat ca chestia asta nu merge la nesfarsit, adica le curat o data de doua ori deja de a treia oara pot eu sa le curat cat vreau ca tot merge prost....
cauciucuri nu am de iarna, am un singur rand, si sunt normale la dimensiune


--------------------
Dacia 1310 CL 1999
Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pedro
post 16 Feb 2006, 12:30
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 551
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




Poti sa ai si cauciucuri de 185 , asa cum am avut eu , nu maresc consumul sesizabil (cel putin mie nu mi s-a parut) Eu am trecut prin aceleasi simptome ca si astea de le ai tu la masina si era plutitorul plin cu benzina, iar carburatorul in sine super infundat. Dupa ce l-am frecat prin decanol (deci super curatel) , bagat la fiert cu detergent intr-o oala de 10 l. Dupa 10 minute era neagra ca uleiul apa aia cu detergent de ce iesise din el.
Bataia "de ciocan" mai mult ca sigur e de la toba care atinge caroseria pe undeva , nu uita ca e oarecum elastica si e posibil pe undeva sa fie mai putin spatiu intre ea si caroserie decat trebe.


--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD Berlina
O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fnp
post 16 Feb 2006, 13:54
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 446
Joined: 5 November 03
From: Bucuresti




QUOTE(viperfox @ 12 Feb 2006, 01:43)
4) se aud niste zgomote sub masina, mai exact, se aude numai atunci cand exista balans inainte-inapoi a masini, brusc, adica atunci cand pun o frana brusca, sau cand exista o acceleratie brusca (lucru care se intampla numai cand mai da motoru in nas mai tare asa) iar zgomotul este ca o bataie puternica (ca o lovitura de ciocan) si se aude undeva in zona puntii spate, cred ca centrat, nu doar intr-o parte;

cam astea ar fi deocamdata....astept idei si ajutor...
*



Mai poate fi traversa de la cutia de viteze rupta --> se sprijina cutia pe esapament. (asta am patit eu, avea aceleasi simptome)


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCI 70CP - B 2007 Laureate + ABS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danny_b
post 16 Feb 2006, 18:00
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 29 January 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(viperfox @ 15 Feb 2006, 23:33)
sunetele de sub masina:
de la teava nu e sigur ca e fixata bine si are si tamponu intreg(verificat) si nu ar putea fi de la asta sunetu pentru ca teava e o teava de fier goala pe dinauntru, pe cand zgomotu meu e o lovitura puternica de fier pe fier, exact ca la o lovitura de ciocan, asa ca merg mai degraba pe ideea lui ocebe cu bucsaraia pe spate....o sa ma bag sub masina si o sa verific, cand se mai incalzeste afara:) (apropo de bucsaraia pe spate, nu mi-ar strica sa imi spuna cineva care sunt si unde, ca eu cred ca in afara de aia din mijloc nu prea le stiu pe alea de pe spate...)

acum, despre carburator:
eu l-am tot desfacut si verificat reglat etc, de mai multe ori, fara rezultate (nici nu am gasit ceva in neregula nici nu am rezolvat problemele) de asemenea de vreo 2 ori l-am dat jos am scos tot de pe el si am bagat corpu in apa cu soda si l-am fiert vreo 2 ore (cu carburol sau decarbusolv nu am incercat) si iarasi, nici un efect; am mai auzit de la alte persoane ipoteza ca ar avea un canal infundat/bavuri pe el/defect din fabricatie si ca ar trebui schimbat cu unul nou; oricum, mersu motorului este asta: iarna pe frig(ca acum) merge cum am descris pana acum, vara pe cald merge bine, nu face probleme porneste tot, dar consuma tot foarte mult si afuma bujiile ca trebuie schimbate f des ca nu mai porneste motoru (adica cu alte cuvinte vara masina merge perfect, mai putin partea cu consumu, doar ca tre sa am permanent un set nou de bujii ca atunci cand ii vine boala si nu mai porneste le pun pe alea noi si gata iar merge perfect)...
m-am tot gandit sa cumpar un carb nou complet sa scap de probleme dar...era cineva care zicea ca orice carb poate fi reglat/reparat ca sa mearga totu bine, si de asemenea, daca iau unu nou si face la fel ? sad.gif
*




Din cite spui, bujiile sunt inegrite de fum, semn tipic al unui amestec ff. bogat.Ar putea sa-ti fie spart plutitorul si atunci asta ar fi explicatia si cu consumul exagerat.Ar fi bine zic eu , sa te uiti si la cuiul pontou cum spunea cineva aici.S-ar putea sa nu inchida si verifica si returul de la pompa la rezervor sa nu fie infundat.Trebuie cautata cauza mai intii si apoi daca e necesar cumperi altul.Mai vorbim.






--------------------
DACIA dacia 1310 break - CJ-01-XAN 1990 GPL
Ascunse sunt caile DOMNULUI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viperfox
post 16 Feb 2006, 22:52
Post #23


Membru de la electronica in transporturi


Group: Members
Posts: 254
Joined: 15 March 05
From: Bucuresti




....o sa mai desfac odata carburatoru sa il verific de la a la z...poate oi gasi ceva de data asta.....adica stii...defiecare data asa se intampla...simptomele imi arata clar ca e ceva la carb gen cui plutitor jigler infundat etc, desfac verific si totu in regula...sad.gif

paranteza: azi a avut comportament diferit: dimineata ma sui trag socu jumate 2 pedale dau la cheie a pornit imediat, si am stat pe loc 3 min pe ceas, si am tinut motoru la 2000ture, si dupaia am plecat, si s-a comportat bine, adica nu se oprea, se cam balbaia la relanti ca de, era rece inca, dar mergea binisor...insa...surpriza, dupa ce s-a incalzit bine bine (dupa ce am mers ceva...) acu la jumate, socu bagat de tot, masina merge bine, insa nu mai tinea relantiu absolut deloc, de fiecare data cand luam picioru din acceleratie se oprea motoru (la fiecare stop).... eu nu mai inteleg...sad.gif


--------------------
Dacia 1310 CL 1999
Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LYM
post 16 Feb 2006, 23:35
Post #24


Membru


Group: Banned
Posts: 194
Joined: 18 January 06
From: Bucuresti




Surubul aer/combustibil e reglat bine? Mie asa mi-a facut cand era desfacut prea mult.


--------------------
Dacia 1310 - GJ-15-LYM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aly
post 17 Feb 2006, 09:39
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 7 January 05
From: Iasi




In ceea ce priveste zgomotul care il auzi din spate verifica limitatorul de frana(la mine asta a fost; cand punem frana parca dadea unul cu ciocanul asa de urat bubuia).
In ceea ce priveste consumul nu e bine sa mergem pe ideea ca asa sunt daciile pt ca sunt destui care se pot lauda cu un consum moderat, totul tine de reglaje si de felul cum o calci.
De exemplu cazanul meu din 1971 merge cam 8-8.5km cu jumatate de litru de benzina(lucru verificat de n ori ultima oara chiar acum vreo 3 zile cand am facut dop de gheata pe turul de benzina si am fost nevoit sa merg o zi intreaga cu bidonul de lichid de parbriz pe post de rezervor- radmasa.gif trebuia sa cobor din 8 in 8 km sa-l umplu din nou mad.gif )
Configuratia mea este urmatoarea:
-aprindere pusa f bine la punct(fise bune, bujii brisk reglate la 8mm, aprindere de Tg Mures, platina la 0.35mm)
-elica si turbonator(vezi pe forum) pe carburator
-avans reglat cu becul(ulterior l-am marit putin pt o mai buna performanta)
-teu economizor prelucrat(vezi pe forum)
-supapa de cn pe vacuum(vezi pe forum)
PS
La -24 grade cat au fost in Iasi mi-a pornit la a doua cheie.

This post has been edited by aly: 17 Feb 2006, 09:51


--------------------
Dacia 1310 tlx - is-xx-yy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 17 Feb 2006, 12:17
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(aly @ 17 Feb 2006, 09:39)
[...]bujii brisk reglate la 8mm, aprindere de Tg Mures, platina la 0.35mm)
[...]
*


La 8 mm bujie nu va porni in veci. radmasa.gif

Aprinderea de TgMures s-a discutat ce e.

Zgomot: esti sigur ca e de pe spate? Poate fi (mai ales la accelerari sau intrari in frina de motor bruste) de la un joc exagerat in grup. Tine masina in viteza si ridica o parte dupa care roteste roata respectiva stinga dreapta sa vezi jocul. Daca e ceva pe la 30 grade e clar.


--------------------
Opel Corsa - xx 2001
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aly
post 17 Feb 2006, 12:29
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 7 January 05
From: Iasi




Mda am gresit asa e 0.8mm.
Scuze.
Eu nu am zis ca e buna sau rea(aprinderea), spuneam doar ce configurtie am.

This post has been edited by aly: 17 Feb 2006, 12:30


--------------------
Dacia 1310 tlx - is-xx-yy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danny_b
post 17 Feb 2006, 15:40
Post #28


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 29 January 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(viperfox @ 16 Feb 2006, 22:52)
....o sa mai desfac odata carburatoru sa il verific de la a la z...poate oi gasi ceva de data asta.....adica stii...defiecare data asa se intampla...simptomele imi arata clar ca e ceva la carb gen cui plutitor jigler infundat etc, desfac verific si totu in regula...sad.gif

paranteza: azi a avut comportament diferit: dimineata ma sui trag socu jumate 2 pedale dau la cheie a pornit imediat, si am stat pe loc 3 min pe ceas, si am tinut motoru la 2000ture, si dupaia am plecat, si s-a comportat bine, adica nu se oprea, se cam balbaia la relanti ca de, era rece inca, dar mergea binisor...insa...surpriza, dupa ce s-a incalzit bine bine (dupa ce am mers ceva...) acu la jumate, socu bagat de tot, masina merge bine, insa nu mai tinea relantiu absolut deloc, de fiecare data cand luam picioru din acceleratie se oprea motoru (la fiecare stop).... eu nu mai inteleg...sad.gif
*






Am uitat sa te intreb ieri, daca ti-ai verificat filtrul de aer. Si asta are un rol mare, pt. ca daca e plin cu praf, amestecul devine prea bogat. Ti-ai masurat vreodata compresia in cilindri? S-ar putea sa-ti scape pe la segmenti si de aici si innegrirea bujiilor frecventa.Daca nu sta la relanti ,desfa jiglorul de relanti de sub gitul de lebada si sufla-l. Vezi ca are 2 piese si probabil ca s-a adunat acolo apa .Mai vorbim.


--------------------
DACIA dacia 1310 break - CJ-01-XAN 1990 GPL
Ascunse sunt caile DOMNULUI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viperfox
post 19 Feb 2006, 12:24
Post #29


Membru de la electronica in transporturi


Group: Members
Posts: 254
Joined: 15 March 05
From: Bucuresti




vesti:
am desfacut carbu, totu in regula, nu gunoaie nu apa ... (re)verificat cui+plutitor, verificat jiglor relanti era curat, insa am re-reglat cuiu ala de aer (surubu cu arc de la baza carbului): l`am scos de tot am suflat pe gaura sa nu fie ceva...si porma l`am reglat in pozitia in care obtin turatie maxima a motorului (mai exact a fost strans 2.5ture complete din momentul cand prinde arcul) si acum rezultatu este urmatorul: tine relantiul destul de bine, adica nu mai trebuie sa stau cu picioru pe pedala ca sa nu se balbaie, porneste aproape fara soc, merge rotund la relanti; asa, si dupa ce am facut asta de aer am reglat si relantiu din surubu de la clapeta la prima diviziune sub 1000 (cred ca inseamna 800 ture); foarte multumit de reusita mea, chiar merge frumos la relanti acu; insa se intampla 2 lucruri: 1) dupa ce se incalzeste motoru bine bine, adica ajunge acu la jumate, relantiu mai scade pana la a doua diviziune (adica 600 cred), nu se opreste, sta constant acolo dar e cam mica turatia si nu-mi incarca; daca il reglez sa fie 800 cand e cald, la rece imi sta pe 1000+...so ? care-i faza? si inca ceva, mi se pare ca de cand am facut reglaju asta a mai pierdut din putere...adica merge bine motoru, nu da in nas nu nimic, foarte frumos merge, dar parca nu mai trage asa ca inainte...

si inca o intrebare, am mai zis odata... ce inseamna fum alb la teava? stiu ca toate daciile (si si alte MASINI pe benzina scot fum alb cat e motoru rece/cand e foarte frig afara, etc) dar a mea scoate fum alb mai totimpu, nu mult, dar observabil, adica la mine in nici o conditie fumu nu e incolor/neobservabil....si nu cred ca pierd lichid de racire pe undeva...ca...ar trebui sa raman cu vasu gol nu?


--------------------
Dacia 1310 CL 1999
Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danny_b
post 19 Feb 2006, 15:11
Post #30


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 29 January 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(viperfox @ 19 Feb 2006, 12:24)
vesti:
am desfacut carbu, totu in regula, nu gunoaie nu apa ... (re)verificat cui+plutitor, verificat jiglor relanti era curat, insa am re-reglat cuiu ala de aer (surubu cu arc de la baza carbului): l`am scos de tot am suflat pe gaura sa nu fie ceva...si porma l`am reglat in pozitia in care obtin turatie maxima a motorului (mai exact a fost strans 2.5ture complete din momentul cand prinde arcul) si acum rezultatu este urmatorul: tine relantiul destul de bine, adica nu mai trebuie sa stau cu picioru pe pedala ca sa nu se balbaie, porneste aproape fara soc, merge rotund la relanti; asa, si dupa ce am facut asta de aer am reglat si relantiu din surubu de la clapeta la prima diviziune sub 1000 (cred ca inseamna 800 ture); foarte multumit de reusita mea, chiar merge frumos la relanti acu; insa se intampla 2 lucruri: 1) dupa ce se incalzeste motoru bine bine, adica ajunge acu la jumate, relantiu mai scade pana la a doua diviziune (adica 600 cred), nu se opreste, sta constant acolo dar e cam mica turatia si nu-mi incarca; daca il reglez sa fie 800 cand e cald, la rece imi sta pe 1000+...so ? care-i faza? si inca ceva, mi se pare ca de cand am facut reglaju asta a mai pierdut din putere...adica merge bine motoru, nu da in nas nu nimic, foarte frumos merge, dar parca nu mai trage asa ca inainte...

si inca o intrebare, am mai zis odata... ce inseamna fum alb la teava? stiu ca toate daciile (si si alte MASINI pe benzina scot fum alb cat e motoru rece/cand e foarte frig afara, etc) dar a mea scoate fum alb mai totimpu, nu mult, dar observabil, adica la mine in nici o conditie fumu nu e incolor/neobservabil....si nu cred ca pierd lichid de racire pe undeva...ca...ar trebui sa raman cu vasu gol nu?
*



Fumul alb indica un amestec SARAC, adica prea mult aer.De aceea nici nu trage asa de bine.Ai curatat sita de la intrare in carburator sau filtrul decantor?Se pare ca acum nu primeste destula benzina sau primeste aer fals pe undeva.Mai vorbim.



--------------------
DACIA dacia 1310 break - CJ-01-XAN 1990 GPL
Ascunse sunt caile DOMNULUI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 06:59
Forum Renault