Functionare ventilator aeroterma, Porneste...si nu porneste
![]() ![]() ![]() |
Functionare ventilator aeroterma, Porneste...si nu porneste
BACIU NICOLAE CRISTIAN |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 30 November 05 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA LOGAN
PREFERANCE
- BH 95 BAC
|
|||
Slider |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda ![]() |
![]() Datorita debitului mic de aer si temperaturii ridicate a aerului eu zic ca se dilata cevasilea pe acolo si iti blocheaza ventilatorul. Dar daca treci pe o treapta mai mare porneste? sau trebuie sa astepti sa se raceasca? This post has been edited by Slider: 9 Dec 2005, 08:27 |
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
Marty |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
QUOTE(BACIU NICOLAE CRISTIAN @ 9 Dec 2005, 08:17) Dupa o functionare pe treapta I (debit minim de aer) si pe incalzire maxima, ventilatorul se opreste. A doua zi dimineata, dupa o noapte rece, acesta a pornit fara probleme. Treaba aceasta se repeta a treia oara. In momentul in care s-a blocat incearca sa-l pornesti pe treapta 4. Daca merge DOAR pe 4 inseamna ca s-a bulit reostatul si e cazul sa faci o vizita-n service ca sa-ti schimbe panoul de comanda al aerotermei. |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
AL |
![]()
Post
#4
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Problema e intr-adevar in zona de care vorbeste Marty...insa e posibil sa fie doar un contact imperfect undeva la reorstat/rezistente sau comutatorul de comanda... etc. ... ar fi bine sa mergi in service !
|
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
BACIU NICOLAE CRISTIAN |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 30 November 05 ![]() |
Am vizitat serviceul dar degeaba ,baietii sunt totali (unul zice motoras cu probleme,altul contact imperfect la mufe) iar eu am ramas
|
--------------------
DACIA LOGAN
PREFERANCE
- BH 95 BAC
|
|
klaus |
![]()
Post
#6
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu zic sa mergi si sa verifice baietii (=sa inlocuiasca) panoul cu rezistente de comanda a ventilatorului. Acesta se gaseste pe partea stanga a aerotermei, sub bord (daca te bagi sub volan si te uiti in sus, pe laterala aerotermei o sa se vada o chestie dreptunghiulara in care intre niste fire. Sa mai verifice si mufarea lui (a blocului de rezistente) si sa verifice de asemnea mufarea panoului de comanda.
Simplu. Si daca nu, suni la VC de la ei de la service si le zici ca baietii nu sunt in stare sa rezolve problema |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
shefful |
![]()
Post
#7
|
![]() Cititor de forum Group: Members Posts: 134 Joined: 14 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Sunt cam offtopic, dar profit de topicul asta ca sa revin cu o intrebare pe care am pus-o acum vreo doua luni pe topicul cu zgomote si scartaieli. Ventilatorul de la aeroterma mea... fluiera! Am inteles ca "mai face si altele asa", totusi pe mine ma scoate din sarite, il aud si cu muzica pornita. Intrebarea e: unde este localizat acest ventilator si cat de greu se ajunge la el? Merita sa ma duc la garantie cu el sau imi vor strica altceva si voi avea parte de acelasi fluierat?
Multumesc. |
--------------------
Maybach
ZKR Ambition 1.6MPI
Sedan 2005
- Gri Perla
|
|
Mr.Symbol |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 117 Joined: 14 October 04 From: Constanta ![]() |
QUOTE(BACIU NICOLAE CRISTIAN @ 9 Dec 2005, 08:17) Dupa o functionare pe treapta I (debit minim de aer) si pe incalzire maxima, ventilatorul se opreste. A doua zi dimineata, dupa o noapte rece, acesta a pornit fara probleme. Treaba aceasta se repeta a treia oara. Si eu am avut o pb. de genul asta acum ceva timp...am rezolvat la service...contact imperfect. OFF: Am fost de 3 ori la ei....cand plecam de acasa,nu mergea ventilatia...cand ajungeam la service mergea...si nu puteau verifica... ![]() This post has been edited by Mr.Symbol: 16 Dec 2005, 07:32 |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.4
- CT-31-SYM
|
|
BACIU NICOLAE CRISTIAN |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 30 November 05 ![]() |
Ultima vizita in service afost mai benefica,adica nu am mai avut probleme cu ventilatorul.Din pacate sa poti ajunge la aeroterma trebuie demontat tot bordul(dupa spusele finisorului din service) ,eu nu l-am pazit cat timp a lucrat cert este ca a rezolvat problema.Sper ca nu temporar.
![]() ![]() |
--------------------
DACIA LOGAN
PREFERANCE
- BH 95 BAC
|
|
ghc |
![]()
Post
#10
|
..:::Cautatorul:::.. Group: Members Posts: 411 Joined: 9 December 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(shefful @ 15 Dec 2005, 19:50) Esti sigur ca-i ventilatorul? La mine se aude un fluierat usor doar de la viteza 3 in sus si doar cu aerul directionat in proportie mare spre areatoare. Mai precis, aeratorul central dreapta fluiera cand este inchis. Dupa deschidere suieratul se reduce si nu este deranjant. Oricum eu folosesc viteza mare doar cand directionez spre geamuri... |
--------------------
ZKR (Logan by Dacia)
BaLaureate 3.14
1907 toamna
- CJ-01-GHC
|
|
shefful |
![]()
Post
#11
|
![]() Cititor de forum Group: Members Posts: 134 Joined: 14 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Din pacate este ventilatorul. Il aud numai pe vitezele 1 si 2, pe viteze mai mari fluieratul este acoperit de zgomotul fluxului de aer. Suieratul respectiv al aeratoarelor apare uneori si la mine, dar este altceva. Oricum, nu le inchid aproape niciodata. Banuiesc ca problema e cauzata de ceva mizerie intrata in lagarele ventilatorului, dar daca e vorba de dat jos bordul, cred ca mai bine ma lipsesc
![]() |
--------------------
Maybach
ZKR Ambition 1.6MPI
Sedan 2005
- Gri Perla
|
|
hash |
![]()
Post
#12
|
![]() calculatorist Group: Members Posts: 1.388 Joined: 13 September 04 ![]() |
Daca este mizerie, se poate incerca sa se sufle prin aeratoare cu un aspirator, cu un flux puternic de aer. Poate se 'destepenesc' frunzele din locurile in care s-au varat.
Fluieratul apare insa de la o mica gaurica in tubulatura ![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
klaus |
![]()
Post
#13
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Daca vorbim de logan, e mai dificil sa traga aer fals pe undeva. Pentru ca intrarea este direct pe gura aia din compartimentul stergatoarelor.
Sa nu fie insa vreo gaurica prin conductele de distributie aer. Ar trebui verificate (cu un tub de aspirator bagat pe sub bord pe traseele conductelor, si cu celalalt capat "atasat" la una din urechi) |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
ghc |
![]()
Post
#14
|
..:::Cautatorul:::.. Group: Members Posts: 411 Joined: 9 December 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
Eu sunt putin in ceata... despre problema cui vorbiti? Cu gaurica? La mine e clar un aerator, va rog nu ma mai speriati...
![]() |
--------------------
ZKR (Logan by Dacia)
BaLaureate 3.14
1907 toamna
- CJ-01-GHC
|
|
shefful |
![]()
Post
#15
|
![]() Cititor de forum Group: Members Posts: 134 Joined: 14 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu va multumesc pentru sfaturi, totusi cred in continuare ca problema este strict la axul ventilatorului. Fluieratul este oarecum ritmic (mi-e greu sa descriu), si variaza cu viteza cu care se roteste axul motorasului. Nu este intotdeauna prezent si nu cu aceeasi intensitate. Oricum, nu se aude ca si cum ar fi cauzat de fluxul de aer (in acest caz cred ca ar trebui sa fie mai continuu) ci de o frecare a unor suprafete solide. Din pacate nu pot sa reproduc in scris
![]() This post has been edited by shefful: 16 Dec 2005, 17:34 |
--------------------
Maybach
ZKR Ambition 1.6MPI
Sedan 2005
- Gri Perla
|
|
danbogdan |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 5 August 04 ![]() |
QUOTE(shefful @ 16 Dec 2005, 18:33) Eu va multumesc pentru sfaturi, totusi cred in continuare ca problema este strict la axul ventilatorului. Fluieratul este oarecum ritmic (mi-e greu sa descriu), si variaza cu viteza cu care se roteste axul motorasului. Nu este intotdeauna prezent si nu cu aceeasi intensitate. Oricum, nu se aude ca si cum ar fi cauzat de fluxul de aer (in acest caz cred ca ar trebui sa fie mai continuu) ci de o frecare a unor suprafete solide. Din pacate nu pot sa reproduc in scris ![]() Problema exista si la mine numai ca nu este permanenta. Se aude din cand in cand si in general dupa ce folosesc mult timp ventilatia. Si eu cred ca este de la ventilator altfel sa-r auzi permanent (daca ar fi de la tubulatura) Deocamdata, nu ste atat de deranjant. This post has been edited by danbogdan: 19 Dec 2005, 14:11 |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- B 04 xxx
|
|
Mich@el |
![]()
Post
#17
|
![]() membru fara frane Group: Members Posts: 626 Joined: 27 February 05 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(shefful @ 16 Dec 2005, 17:33) Eu va multumesc pentru sfaturi, totusi cred in continuare ca problema este strict la axul ventilatorului. Fluieratul este oarecum ritmic (mi-e greu sa descriu), si variaza cu viteza cu care se roteste axul motorasului. Nu este intotdeauna prezent si nu cu aceeasi intensitate. Oricum, nu se aude ca si cum ar fi cauzat de fluxul de aer (in acest caz cred ca ar trebui sa fie mai continuu) ci de o frecare a unor suprafete solide. Din pacate nu pot sa reproduc in scris ![]() daca e de la motor,ar trebui sa semene mai mult cu sunetul unui greiere,decat cu un fluierat.Daca e fluierat,e de la tubulatura. This post has been edited by Mich@el: 20 Dec 2005, 05:19 |
--------------------
Logan
Laureate 1.4
2005
- TM-Marine Blue
|
|
shefful |
![]()
Post
#18
|
![]() Cititor de forum Group: Members Posts: 134 Joined: 14 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Seamana mai bine cu greierele decat cu fluieratul, ai dreptate. Sau poate am in bord un greiere care fluiera. Nici la mine nu e problema permanenta, dar cum tin ventilatorul mai tot timpul pornit... se intampla des. Inteleg ca asa face toate (sau oricum, mai face si la altii
![]() |
--------------------
Maybach
ZKR Ambition 1.6MPI
Sedan 2005
- Gri Perla
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Reinvii acest topic cu intrebarea mea: se poate da jos ventilatorul fara desfacerea bordului? (pentru a picura ulei in lagare, sa nu mai scartaie). O sa studiez mai pe seara problema, dar as fi curios, poate deja stie cineva raspunsul.
|
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
din pacate trebuie sadai jos bordul...alta sansa nu ai
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Am studiat problema, nu la modul serios insa, si pot ajunge cu mana la ventilatorul aerotermei fara a demonta bordul. Ramane de vazut daca il pot scoate de acolo.
|
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
Marso |
![]()
Post
#22
|
![]() ***Membru*** Group: Members Posts: 547 Joined: 1 September 06 From: Bu***esti ![]() |
nu se poate scoate fara a demonta bordul...implicit si aeroterma
![]() image009l.th.jpg This post has been edited by Marso: 16 Jun 2009, 07:22 |
--------------------
Logan
Laureate 1.6 MPI
2006 Gri Perla + GPL Renault Megane Privilege 1.6 16V Bleu
MCV Laureate 1.5 DCI 2007 Gri Platine |
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
mi se pare mie sau ce este cu rosu nu trebuia sa existe ?? pe acolo trage aerul , si e cam obturat sau e vre-o clapeta ceva?
Attached thumbnail(s) image009l.jpg ( Size: 340.07k ) Number of downloads: 6402 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Marso |
![]()
Post
#25
|
![]() ***Membru*** Group: Members Posts: 547 Joined: 1 September 06 From: Bu***esti ![]() |
Nu mai retin exact, daca nu acolo se situeaza clapeta pentru recirculare, inseamna ca nu este nicio clapeta, e doar traseul care da sub stergatoare,la gaura pe unde trage aer. Tot ce este acolo trebuia sa fie...
|
--------------------
Logan
Laureate 1.6 MPI
2006 Gri Perla + GPL Renault Megane Privilege 1.6 16V Bleu
MCV Laureate 1.5 DCI 2007 Gri Platine |
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
intre turbina si gura care este sub stergatoare trebuie sa fie o clapeta de obturare,altfel nu s-ar putea face recircularea aerului in habitaclu
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
Sandu_Magnatu |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 27 February 09 From: Arad ![]() |
Da. Se inchide o clapeta in gura de admisie de sub stergatoare. Se vede cand desfaceti grila de plastic si dati de gura.
![]() |
--------------------
Dacia/VW
Logan/Transporter
Preference 2005 1.4/T4 1999 2.5TDI
|
|
huffy |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 3 April 06 From: Sibiu ![]() |
Continuare la problema de aici:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=208054# Daca aeroterma nui mai merge decit pe treapta 4 ,e arsa REZISTENTA GRUP CLIMATIZARE. Problema are doua solutii: 1-dati fuga la service unde o sa va stoarca de o gramada de bani...piesa costa in magazin 180 lei ![]() 2-bagati capul sub bord pe partea soferului,o demontati si schimbati doar rezistenta de pe piesa(Poate fi inlocuita fara probleme cu o sirma de 1 sau 1.5 Functionare garantata,fara nici un fel de probleme. This post has been edited by huffy: 13 Mar 2011, 18:07 Attached thumbnail(s) P1000938_1.JPG ( Size: 108.22k ) Number of downloads: 6537 P1000932_1.JPG ( Size: 104.35k ) Number of downloads: 6303 PICT0009.JPG ( Size: 103.54k ) Number of downloads: 6464 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Logan 1.4
|
|
klaus |
![]()
Post
#29
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Poje74 |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 2 September 10 From: Pitesti ![]() |
Daca ai cositorit sarma aceea ;eu parca asa vad, vei avea surpriza ca pe treapta 1 cand rezistentele se incalzesc maxim ...sa se topeasca cositorul. Eu am patit la o masina. Deatunci pun tot sarma doar ca o infasor de 2-3 ori la fiecare cap o strang bine cu patentul pt. un contact cat mai bun si ..cam atat ; fara cositor! Daca observi acea piesa pusa de fabrica, este sudata cu arc electric ,la fiecare capat tocmai pt. a nu se dezlipi la temperaturi mari.
|
--------------------
Dacia
Logan
2006 / Laureate
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 12:22 |