DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> zgomot diesel mult atenuat

Wolfmark
post 1 Jan 2004, 18:31
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 642
Joined: 24 March 03




La DSN se pare ca recomandau. La SLZ te obliga!


--------------------
DACIA Solenza Scala 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 1 Jan 2004, 19:17
Post #32


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




La mine RECOMANDA


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Wolfmark
post 2 Jan 2004, 00:32
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 642
Joined: 24 March 03




Ce editie e cartea de garantzie a ta? A mea e "editia a II-a, aprilie 2003" ... si scrie mare si tare ca numai ulei dacia oil extra 10W40 API SJ poti sa folosesti in perioada de garantie.


--------------------
DACIA Solenza Scala 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanu
post 2 Jan 2004, 01:05
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 1 January 04
From: ploiest




Dacia poate impune decat clasa de vascozitate (10w,15w,etc) si nivelul de performanta nupa clasificarea API ( API SG SH, etc ). Orice constructor specifica in carte sau pe capota sau pe usa ca el recomanda un anumit brand dar NU impune.Daca maine Castrol ar scoate pe piata o masina ar avea dreptul sa-ti impuna uleiul lor. Dacia nu are acest drept si nici orice alt producator. Este absolut ilegal sa impui consumatorului un brand anume. Deci cumpara un ulei sintetic de marca si fa-ti revizia linistit! Servus!


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laurh
post 2 Jan 2004, 09:00
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 8 December 03
From: Bucuresti




Si cartea mea e editia a II-a, dar iunie 2003
scrie in schimb ca la tine


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 2 Jan 2004, 12:14
Post #36


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Imi cer scuze, aveti dreptate, sunt un betiv abrutizat care habar n-are ce vorbeste! :oops: :oops: :oops: Si la de la mine din carte reiese tot obligativitatea.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laurh
post 2 Jan 2004, 12:29
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 8 December 03
From: Bucuresti




te iertam smile.gif
oricum, discutia finala o sa fie cu neena de la service pana la urma


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 2 Jan 2004, 12:32
Post #38


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Aia de la IPSO s-au uitat la mine precum copiii somalezi la o bomboana cubaneza si mi-au zis ca DACA VREAU EU NEAPARAT, imi baga Dacia Oil. Cind le-am zis ca eu imi doresc de cind eram mic sa bag in motor Untdelemn de la Bunica si ca sa-si bage Dacia Oil unde le urez eu, m-au intrebat de ce dracu' ii mai frec la muzicuta daca tot n-am de gind sa bag Dacia Oil. Asa ca am lasat-o asa cum a cazut! Btw, mi-au bagat Elf 10W40 din bidoane, nu de la butoi.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 5 Jan 2004, 08:48
Post #39


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Dupa cum va promiteam inainte de sarbatori, postez mai jos citate din textul de raspuns trimis de VC vis-a-vis de uleiuri recomandate:

"In mesajul dumneavoastra ne solicitați recomandări pentru furnizori de consumabile care ofera produse de calitate. Noi vă recomandăm să folositi cu incredere Piesele de Origine DACIA care intrunesc toate conditiile de calitate impuse de producator.

In ce priveste uleiurile pentru motor si pentru cutia de viteze, producatorul recomandă folosirea, pentru o funcționare optimă a grupului motopropulsor pentru gama DACIA SOLENZA, atât în perioada de garanție cât și postgaranție, a urmatoarelor tipuri de ulei DACIA:
-ulei motor DACIA Oil Extra-10W40 API SJ/CF
-ulei cutie viteze DACIA Oil Extragear-75W-80W API GL5
Aceste produse le gasiți la unitatea service unde efectuați reviziile.

In cazul în care, datorită utilizarii altor tipuri de ulei se produc deficiențe ale anumitor subansamble ca urmare a caracteristicilor si proprietatilor diferite de cele ale uleiului
recomandat de producator, se poate pierde garanția autoturismului.

Vă asigurăm că DACIA Groupe RENAULT a promovat în toate unitățile service agreate, un program complex de ridicare a nivelului tehnic de pregătire a personalului și de îmbunătățire a modului de deservire în condiții optime, a tuturor clienților săi si a demarat un amplu proces de creștere a calității pieselor de schimb într-un mediu concurențial, îndeosebi prin atragerea de furnizori de tradiție ai marcii Renault."


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 5 Jan 2004, 08:52
Post #40


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Asa, referitor la zgomotul de diesel, caracteristic motorului de pe SLZ, desi am bagat Elf 10W40, se aude tot la fel (mai ales cind motorul este cald).


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laurh
post 5 Jan 2004, 09:28
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 8 December 03
From: Bucuresti




Se aude la fel ??? sad.gif
Si eu imi pusesem toata speranta in uleiul ala ...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 5 Jan 2004, 12:02
Post #42


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Io bagam numai Aral 5W40 si 0w40 si nu mai tacanea!
Da' don' doctor nu aproba Aralu pe Dacia.....


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jhr
post 5 Jan 2004, 19:55
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 276
Joined: 23 March 03
From: Bucuresti




parerea mea este ca e ATENUAT , asa cum am zis, mai precis mult atenuat, dar e drept ca se mai aude putintel... oricum infim fata de ce era inainte... eu zic ca merita elful cu prisosinta pentru cei obsedati de zg..plus ca dacia oil mi s-a innegrit de la 10 la 12000 de km, asta nu de la 12 la 14000


--------------------
AUDI A6 2006,2.7 TDI QUATTRO, 180 CP TIPTRONIC - bo1xxx
www.horiaroman.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki
post 6 Jan 2004, 10:25
Post #44


#Hırsızlargibigeceniniçine


Group: Members
Posts: 1.213
Joined: 30 July 02
From: Bucuresti




Eu cit am avut Aral n-a scos nici un tzak. Acum am Elf si daca ciulesc urechea bine parca se aude ceva. La urmatorul schimb o sa bag din nou Aral, parca a fost mai bine cu acest ulei. Oricum toate 10W40


--------------------
Renault Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE 2004 / 2019 - XX-B-XXX
#Hırsızlargibigeceniniçine

Funken Kurbelwelle
Uzun Araç!
Değer Așılırsa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adisur
post 7 Jan 2004, 11:42
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 6 January 04
From: Bcrşt




Sper sa nu deranjez ca am intrat in discutie, caci nu posed SLZ iar cu varianta diesel am facut numai un drive-test (si mi-a ajuns), am avut la viata mea si dacii si de 3 ani incoace 2 Renault-uri 25 (unul 4 cil., celalat v6) pe care am experimentat tot soiul de uleiuri pt. motor. Pot da un vot pozitiv pentru Aral 5w40 (o scadere exceptionala de consum de la 15% la 11%), Liqui Moly 15w40 aditivat cu bisulfura de molibden (incredibil de buna lubrefierea pentru pretul f. redus, dar isi pierde proprietatile conferite de aditiv dupa cca 5000 km) si Mobile 1 Racing 5w50 (ingrozitor de scump dar merita, nu am observat economie de carburant dar motorul porneste f. usor dimineata iar motorul merge "uns" chiar si dupa rulaj indelungat). Dau un vot de blam din cauza pretului nejustificat de mare raportat la inexistenta economiei de carburant si a reducerii zgomotului pentru Castrol GTX 3 Protec 15w40 si Texaco Havoline 5w40 (acum la mare promotie). Alte uleiuri care au functionat ok fara constatari deosebite sunt Hexol 15w40 si Mobile1 20w40.

Cat priveste reducerea zgomotului, pot spune ca Aral 5w40 a fost campionul, ii dau nota 10 in ceea ce priveste raportul pret/performanta si il recomand "sportivilor". In 12.000 km cat l-am tinut pe motor (care avea un rulaj de 190.000 km) prin economia de carburant mi-am amortizat costul. Elf-ul se comporta decent, consider ca si el are un bun raport calitate / pret dar nu se preteaza stilului "racing".

Ca o penultima remarca, imi permit sa atrag atentia ca vascozitatea uleiului nu este argumentul final in alegerea uleiului, ci mai degraba provenienta si satisfactia altor utilizatori. Uleiurile trebuie sa-si pastreze vascozitatea si la temperaturi ridicate si sa ajute la racire, ori multe sunt deficitare la acest aspect (vz. obisnuita oboseala a motorului dupa un rulaj greu)

Nu pot sa nu tin cont de topic-ul formului (diesel) si sa remarc ca zgomotul produs la ralanti poate avea mai multe cauze: aprindere proasta, supape vraiste, segmenti uzati, rulment ambreiaj dus. Imi permit sa trag concluzia ca vor avea noroc de zgomot redus folosind un ulei mai bun numai cei cu probleme de frecare in pistoane, in rest treceti oameni buni la desfundat injectoare, schimbat bujii etc.!

Imi cer scuze ca n-am pomenit nimic de uleiurile autohtone. Dupa atatea zeci de ani de fiasco, voi mai dati credit produselor romanesti? Eu sunt prea sarac sa-mi mai permit lucruri proaste. Succes si... lubrefiere placuta!


--------------------
Nu-ţi pune mintea cu proştii, căci a lor e odihnită!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dany
post 17 Feb 2004, 00:36
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 21 November 02
From: Bucuresti




QUOTE
Nu pot sa nu tin cont de topic-ul formului (diesel) si sa remarc ca zgomotul produs la ralanti poate avea mai multe cauze: aprindere proasta, supape vraiste, segmenti uzati, rulment ambreiaj dus. Imi permit sa trag concluzia ca vor avea noroc de zgomot redus folosind un ulei mai bun numai cei cu probleme de frecare in pistoane, in rest treceti oameni buni la desfundat injectoare, schimbat bujii etc.!


Atit la mine cit si la Marty apare un zgomot de diesel clar. Descrierea este cam asa. O lasi la punctul mort si dirici piciorul de pe ambreiaj cit masina sta pe loc. Incepe sa se auda un fel de huruit care uneori este *foarte* puternic si mai ales *enervant*. 183.gif Daca apesi pedala zgomotul dispare.

Astazi discutam cu Marty pe tema asta si am inteles de la el ca apare problema si la unele Renault Clio. Daca e vreun link spre asa ceva pe forumul Renault - as aprecia.

Revenind la zgomot sint citeva intrebari si remarci:

1. De ce apare doar uneori? Inclin sa cred ca apare doar cind motorul sau / si cutia se incalzesc. Asta a remarcat si Marty si in ultimul timp si eu.

2. Daca zgomotul este in limite rezonabile si ridic bag piciorul sub pedala de ambreiaj si o ridic putin - dispare. Daca insa e la punctul lui maxim doar se atenueaza. Mentionez ca la SLZ a mea am ambreiaj cu cablu si nu hidraulic. Astazi a facut nasol de tot dar prefer sa remediez eu daca se poate si nu handi aia de la service.

3. Cele de mai sus imi sugereaza o problema la rulmentul de presiune. Poate ma insel si de asta pls corectati-ma daca e cazul. Rulmentul respectiv de unde e uns? Vaselina proprie sau din cutie? Nu mai am acum in minte schema dar parca totusi nu are legatura cu uleiul din cutie deloc.

Orice sfat care sa ajute e binevenit. Thx!


Dany


--------------------
Renault Laguna III Coupe 2009 / Dynamique - B 00 XXX
"Tata, mama, toti cei dragi tie si restul oamenilor mari pe care ii vezi zilnic mergand la munca platesc taxe si impozite pentru ca noua tuturor sa ne fie mai bine." Ministerul Finantelor, pagina copiilor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 17 Feb 2004, 08:37
Post #47


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Dany, poftim link-ul de pe reno.ro : http://forum.reno.ro/viewtopic.php?t=70
Inca ceva, problema asta este dezbatuta la topicul RULMENT?, tot la Probleme Tehnice SLZ. Hai sa continuam discutia acolo!


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gogo
post 17 Feb 2004, 08:55
Post #48


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 2 October 03
From: Bucuresti




Si-a pus cineva CASTROL GTI 10W40. Mie mi-a recomandat mecanicul(prieten). Am vazut in Carrefour cu 1 400 000 4l. As vrea sa-mi iau pentru revizia de 10mii


--------------------
Dacia Solenza Scala - B-32-JCJ
"Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds. "Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 17 Feb 2004, 20:34
Post #49


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Ref. la chestia cu obligativitatea. Exista o lege (nu stiuinsa daca si pe la noi) care le interzice producatorilor sa impuna folosirea unei anumite marci de consumabile, cu atat mai mult daca respectiva marca este produsa de ei. A se vedea cazul Hewlett-Packard care a fost nevoita sa cedeze licenta de fabricatie a cartuselor de cerneala altor firme. Un producator poate recomanda o anumita marca si poate impune un standard dar in nici un caz nu poate impune o marca. Zgomotul de diesel se atenueaza dupa cateva mii de kilometri cu un ulei bun nu cu cel de origine. Din cate am inteles uleiul Dacia ar fi fabricat de Texaco deci nu ar fi chiar asa de prost dar totusi. Eu cand mi-am luat masina am primit 3 litri de ulei Mobil 1 10W-4o din care 1 am bagat in Break si nici nu se compara. Parca e mult mai linistit motorul. O fi si efectul placebo dar ceva imbunatatire se simte.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bihomoldoveanul
post 18 Feb 2004, 07:55
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 515
Joined: 31 December 03
From: Bucuresti




Deci ma repet: am 7000+ pe masina si am observat ca nu mai aud motorul la relanti. Nu e o senzatie, diferenta este ca de la cer la pamint desi nu se comporta ca o masina straina pe benzina in care sa am impresia ca s-a oprit mototul. Uleiul din ea e ala original de cind am luat-o... desi recunosc ca nu am verificat nivelul... poate nu a mai ramas nimic biggrin.gif


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laurh
post 18 Feb 2004, 08:45
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 8 December 03
From: Bucuresti




Sa dea Domnu` sa fie cum zici tu BH07ATX, eu am 2500 si parca se aude mai tare decat la 1000. La mine uleiul e ok.
Referitor la sch cu un ulei mai bun, sincer, mi-a foarte teama sa bag elef. Dc cumva se intampla ceva cu motorul, nu am chef sa aiba ce sa imi zica astia de la Dacia ca 3e din cauza uleiului, sa aiba motiv sa se ia de mine (probabil or sa gaseasca ei oricum motive, o sa zica ca de ce am mers cu ea icon_evil.gif ).


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dany
post 18 Feb 2004, 09:03
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 21 November 02
From: Bucuresti




Io am acum cu SLZ 17.000 km si tot nu am ajuns in situatia sa nu mai aud motorul la ralenti. sad.gif


--------------------
Renault Laguna III Coupe 2009 / Dynamique - B 00 XXX
"Tata, mama, toti cei dragi tie si restul oamenilor mari pe care ii vezi zilnic mergand la munca platesc taxe si impozite pentru ca noua tuturor sa ne fie mai bine." Ministerul Finantelor, pagina copiilor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 18 Feb 2004, 09:18
Post #53


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE
Sa dea Domnu` sa fie cum zici tu BH07ATX, eu am 2500 si parca se aude mai tare decat la 1000. La mine uleiul e ok. 
Referitor la sch cu un ulei mai bun, sincer, mi-a foarte teama sa bag elef. Dc cumva se intampla ceva cu motorul, nu am chef sa aiba ce sa imi zica astia de la Dacia ca 3e din cauza uleiului, sa aiba motiv sa se ia de mine (probabil or sa gaseasca ei oricum motive, o sa zica ca de ce am mers cu ea  icon_evil.gif ).


Exact, sa nu faci asa!!!!! Vezi ca pe particulele de ulei exista o stanta a producatorului, vizibila doar la microscopul atomic. Daca, Doamne feresete!, ti se intimpla ceva la motor si Dacia baga componentele + uleiul la verificat, o sa te dea in fapt moleculele stantate!
Auzi, omule, cine dracu' crezi ca-si da seama ca ai Dacia Oil 10 W 40 sau Elf 10W 40 ? Daca folosesti aceeasi specificatie de ulei, nu se plinge nimeni, nici n-au cum sa-si dea seama, asa ca poti baga linistit Dacia Oil, Elf, Castrol Prista, PAnther sau RO3! Singura conditie e sa fie 10W 40.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laurh
post 18 Feb 2004, 09:30
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 8 December 03
From: Bucuresti




Ala se numeste microscop electronic, nu atomic , si nu stiu dc e chiar asa cu stanta, dar din cate am auzit eu, se poate depista.
Mi-a zis un prieten de la un service (sursa relativ de incredere) ca la fiecare problema majora la motor, dacia cere probe de ulei. Ce fac cu el nu stia nici el exact, dar eu zic ca sunt sanse mari ca astia sa isi dea seama in laborator dc e uleiul lor sa nu .


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bihomoldoveanul
post 18 Feb 2004, 09:39
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 515
Joined: 31 December 03
From: Bucuresti




Mda. La revizie si eu am sa-mi schimb marca de ulei dar nu si tipul 10W40. Acum nu stiu cum e mai bine, sa ma duc eu cu damingeana la mine sau sa sper ca au aia la service? Elf sau Castrol? Altu'?

later edit: Laur, presupunind ca eu pun in ea 10W40 dar ceva de 2-3 milioane si se intimpla ceva cu motorul si Dacia face git ca uleiul nu e ala ieftin al lor asa ca nu dau garantie iti dai seama ca ajung la un tribunal international smile.gif


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dany
post 29 Mar 2004, 17:22
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 21 November 02
From: Bucuresti




Salutare!

Zgomotul de diesel la ralenti (ma refer la cel care dispare odata cu apasarea ambreiajului) dispare *in totalitate* odata cu inlocuirea discului de ambreiaj. Discurile Valeo, care sint montate si pe Clio, daca au fost fabricate intr-o anumita perioada, au problema asta.

Arcurile care sint pe disc se balangane si biziie ca o zornaitoare din aia de care au bebelusii la carutz. smile.gif Zgomotul se aude mai infundat si mai gros din cauza rezonantei. De ce nu apare mereu? Pentru ca motorul de SLZ uneori vibreaza mai tare, alteori - nu. Si odata cu el vibreaza si arcurile de pe disc.


Dany


--------------------
Renault Laguna III Coupe 2009 / Dynamique - B 00 XXX
"Tata, mama, toti cei dragi tie si restul oamenilor mari pe care ii vezi zilnic mergand la munca platesc taxe si impozite pentru ca noua tuturor sa ne fie mai bine." Ministerul Finantelor, pagina copiilor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusI
post 29 Mar 2004, 17:25
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 24 March 03
From: Bucuresti




Dany, sa inteleg ca ti-ai schimbat discul ? Pe garantie ?


--------------------
Solenza Scala
Dixit.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dany
post 29 Mar 2004, 17:37
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 21 November 02
From: Bucuresti




Mie nu mi l-au schimbat inca, azi m-am dus in service pregatit sa fac mare scandal. Insa era un amarastean acolo caruia tocmai ii schimbasera discul de ambreiaj pentru aceiasi problema. Se rezolvase si discul vechi avea arcurile terci. Zgomotul ii aparuse, ca si mie, dupa primii 1-2000 de km!

Da, eu o sa il schimb pe garantie, la Meridian. Momentan nu mai aveau discuri pe stoc (de ce oare?) 8) si o sa-mi opereze masina peste fro' 10 zile.


Dany

P.S. Nu ma incinta faptul ca or sa imi scoata cutia de viteze pe jos, pe la planetara, si nu pe sus cu tot grupul. Totusi cred ca e mai bine pe jos pt ca daca scot tot grupul asta presupune sa dea jos aerul conditionat, etc, etc.


--------------------
Renault Laguna III Coupe 2009 / Dynamique - B 00 XXX
"Tata, mama, toti cei dragi tie si restul oamenilor mari pe care ii vezi zilnic mergand la munca platesc taxe si impozite pentru ca noua tuturor sa ne fie mai bine." Ministerul Finantelor, pagina copiilor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciaclub-cj666
post 30 Mar 2004, 07:08
Post #59


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 20 May 03
From: Cluj




mai, nu va imbatati cu apa rece. Poti apasa ambreiaju si cu presa si sunetul de diesel tot se aude la relanti. Asa ca nu va ardeti neuronii de pomana. Nu cred ca e nici uleiul, am vazut deja ca se baga mai multe tipuri se efectul e acelasi. Mie de exemplu, astia de la dacia service imi baga de la inceput (tocmai am facut revizia de 30.000) Mobile 1. Cred ca asta nu e tocmai rau, da dieselu' tot e prezent. E drept ca daca uleiul e uzat se aude mai tare, dar cred ca asta e normal. Interesant e ca la SN cu acelasi motor sunetul e mai putin sesizabil! Eu cred ca e pur si simplu problema de relanti prea jos. Probabil ca 900 ar fi fost mai bun decit 800. :idea:


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu
post 30 Mar 2004, 09:38
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 494
Joined: 23 May 02
From: Timisoara




La SN relanti-ul e la... 750 (verificat cu testerul)! Cred ca la fel si la SLZ... asa ca...

"Dieselul" normal e de la distributie. Cubutorii cu role au acelasi zgomot ca si pompa de injectie a dieselului (clanca-clanca-clanca) pentru ca si aia e cu rola! Inauntru are o cama sau un disc cu denivelari care apasa pistonul pompei de injectie, contactul facandu-se printr-o rola. Evident, acolo e vorba de forte mult mai mari, deci zgomot mai mare.
Asta ar putea sa se schimbe (atenuat, marit) de ulei, temperatura etc.

"Dieselul" anormal nu stiu de unde e. Dar daca e de la ambreiaj (cum se zicea aici de ex.) nu se modifica de la ulei, asta e clar.

Asa ca vedeti despre care componenta a dieselului discutati aici pe forum! biggrin.gif


--------------------
Dacia SupeRNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 23:56
Forum Renault