Foaarte Interesant! Cheltuieli la o Dacia 1300, Sa vezi si sa nu crezi
![]() ![]() ![]() |
Foaarte Interesant! Cheltuieli la o Dacia 1300, Sa vezi si sa nu crezi
ady_cojocar |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 19 September 05 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
dacia 1300
- dacia
|
|||
Smudo |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 7 August 05 ![]() |
Pai da, da' toate piesele pe care le-ai pus pe ea sint noi, nu? Macar stii ce mai ai de schimbat. E un avantaj si asta, eu zic sa privesti partea buna a lucrurilor (dac-o fi vreuna la faza asta).
![]() |
--------------------
x
x
- X Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
|
|
ady_cojocar |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 19 September 05 ![]() |
da partea buna ca's noi da partea proasta e ca schimbi mereu.....
![]() |
--------------------
dacia
dacia 1300
- dacia
|
|
Ov |
![]()
Post
#4
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
partea si mai proasta e ca scrii cu k, sh, tz, adica limbaj TIP mirc, ceea ce nu prea se pupa cu regulamentul (ala pe care l-ai citit si semnat la inscriere
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
driverx |
![]()
Post
#5
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Scuza-ma, dar ti-ai luat coaja de rabla. Eu am Dacie 1300 din 77, merge zilnic si o face bine fara sa o ridic in slavi, drumuri nu foarte lungi (ceea ce nu e neaparat bine) porniri multe la rece, zilnic, ca e 40 grade, ca e -20 si bag in medie 1 milion pe luna intretinere. E o medie, ca sunt luni in care nici apa de parbriz nu cumpar. In alte luni scot 2-3-4 milioane pe reparatii/consumabile.
Scuza-ma, nu vreau sa te dezamagesc, dar o sa mai bagi poate inca atat, si atunci poate va fi ceva de ea, dar pana atunci poate dispare tabla. So....bad choice. Acelasi model de masina (dar alt exemplar) putea sa te rezolve mai ieftin. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
xls |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 9 August 05 ![]() |
Tot o Dacia 1300 din 75, dar recarosata, am si eu.
Sunt intr-adevar niste cheltuieli, dar la tine sunt exagerate! De ex cum ai dat 1.5mil pe un cauciuc? Eu am schimbat cu 1.6mil ambele pe fata. Am mai cumparat cu o bere si o janta si mi-am facut si roata de rezerva cu cauciucul vechi. Parerea mea e ca trebuie sa schimbi altceva: serviceul! O masina veche se repara cel mai bine cu un mecanic de incredere care sa te taxeze omeneste si sa stie meserie. Nu se poate sa nu fie vreun nea Vasile prin zona! Intreaba si vei gasi. Pe cat posibil incearca sa fii acolo cand se fac reparatii, doar stii proverbul 'ochiul stapanului ingrasa vita' ![]() Incearca sa iei piese si de la dezmembrari. Nu in ultimul rand nu dispera! Inca odata cauta un mecanic bun si pune-l la treaba sa ti-o faca cum trebuie. |
--------------------
dacia
13xx
- is-15-tdd
|
|
argon |
![]()
Post
#7
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
22 de milioane in 4 luni?
![]() Crezi ca merita? eu ma aopream pe la 5 milioane si imi bagam picioarele in ea masina in locul tau ![]() QUOTE Am o nenorocita de dacie de prin 79 care are la bord 52.000 km reali din care 2000 facuti de mine in 4 luni Deci ai luat-o la 50 000 pe bord? am eu o presimtire ca era 250 000, sau intr-un caz mai fericit 150 000, nustiu daca ai observat, dar kilometrajul cand ajunge la 99 999 se reseteaza ![]() ![]() Apropo..Dacia mea din 98 are 11 000 km pe bord ![]() This post has been edited by argon: 10 Jan 2006, 13:20 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Smudo |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 7 August 05 ![]() |
argon vezi sa nu cumva sa uiti de revizia de 15.000 km... ca e nasol. Cauzeaza, asa am auzit. Si, in rest, se comporta bine masina? Ca doar ce ai terminat rodajul la ea...
![]() |
--------------------
x
x
- X Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
|
|
marianrec |
![]()
Post
#9
|
![]() membru drept Group: Members Posts: 330 Joined: 30 March 04 From: Galati ![]() |
Ultima piesa este o greseala, sau exista o membrana la pompa de ulei si nu ma pricep eu?
|
--------------------
Dacia
1310
1990, 1994
- GL03WWT & GL07NAT bau
|
|
ady_cojocar |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 19 September 05 ![]() |
Da e greseala "Membrana pompa de benzina"
Masina are 50.000 reali. E din familie si a fost tinuta vreo 9 ani afara. Referitor la limbaj eram nervos ca nu pornea. Azi dimineata nu a pornit dar seara a pornit la prima cheie..... Dar cand s-a incalzit surpriza iar nu a pornit..... Nu stiu ce sa-i fac ......desi am bagat multi bani in ea ..intradevar am avut si eu mofturi am zis ca pun nou .... si desi nu prea trebuia schimbat am zis hai sa o schimb si pe asta dar dece nu porneste ???? invarte electromotorul invarte alternatorul scanteie am dar nic... Apropo a pus cineva APRINDERE TRANZISTORATA??? eu am pus si sa stricat am schibat-o si in vreo 2 sapt iar s-a stricat aku e pus pe ciondensator. Astept raspuns. MC |
--------------------
dacia
dacia 1300
- dacia
|
|
driverx |
![]()
Post
#11
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Daca nu incetezi cu IRC-ul si limbajul asta de "mii scarba si lene sa scriu ca lumea, e mai kul sa fiu altfel" iti rad topicul si iei suspend ceva zile bune.
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
ady_cojocar |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 19 September 05 ![]() |
Este cineva amabil sa-mi raspunda si mie de c nu porneste masina?
Am avut problem cu pompa de benzina intra benzina in baia de ulei si scazuze mult presiunea la ulei, am schimbat uleiul si membrana la pompa de ulei si idin nou am impresia ca uleiul este cu benzina, nu stiu ce sa fac sau cum sa-mi dau seama din ce cauza ajunge uleiul in baie? Posibil ca la rece sa porneasca la prima cheie si la cald sa nu porneasca din cauza problemei cu uleiul? Presiunea la ulei sta intre2-4 in timpul mersului si cand se incalzeste motorul scade destul de mult iar pe loc fara a fi turata ajunge sub 2. |
--------------------
dacia
dacia 1300
- dacia
|
|
Uncle-Sam |
![]()
Post
#13
|
![]() MEMBRU DE PARTID Group: Members Posts: 1.377 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
eu zic ca nu ti-ai ales service-ul bun
|
--------------------
DACIA 1100
1971 / DAEWOO
TICO 1999
- B ** *** Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
|
|
northwood |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 26 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ady_cojocar @ 12 Jan 2006, 23:00) Este cineva amabil sa-mi raspunda si mie de c nu porneste masina? Am avut problem cu pompa de benzina intra benzina in baia de ulei si scazuze mult presiunea la ulei, am schimbat uleiul si membrana la pompa de ulei si idin nou am impresia ca uleiul este cu benzina, nu stiu ce sa fac sau cum sa-mi dau seama din ce cauza ajunge uleiul in baie? Posibil ca la rece sa porneasca la prima cheie si la cald sa nu porneasca din cauza problemei cu uleiul? Presiunea la ulei sta intre2-4 in timpul mersului si cand se incalzeste motorul scade destul de mult iar pe loc fara a fi turata ajunge sub 2. Printre piesele schimbate parca nu am vazut si bobina de inductie. O simptoma a bobinei defecte este imposibilitatea pornirii la cald. Daca poti sa incerci inlocuirea temporara cu o bobina imprumutata de la un vecin/prieten cred ca este o varianta care merita testata. Presiunea la ulei nu influenteaza modul in care porneste motorul cald. Benzina poate ajunge in ulei si daca se merge mult timp cu socul tras (amestecul prea bogat nu arde in totalitate si se scurge benzina pe cilindri in baie) sau in timpul incercarilor repetate (si esuate) de pornire a motorului, cand benzina care ajunge in cilindrii nu este arsa si se scurge de asemeni pe langa segmenti in baie. Acelasi lucru daca aprinderea in unul/mai multi cilindrii este defectuoasa si functioneaza cu intreruperi. O modalitate de verificare a existentei benzinei in ulei este prin mirosirea jojei (metoda destul de aproximativa), cat si prin apropierea unei flacari de bricheta de uleiul de pe joja. Daca uleiul se aprinde, asta indica prezenta benzinei in ulei. Un ulei necontaminat nu se aprinde. This post has been edited by northwood: 13 Jan 2006, 17:09 |
--------------------
SKARPEA MTB
Galben_Gri
2009 Maxon CM 10 - Midland ML 145
|
|
RIon |
![]()
Post
#15
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
...cheie de bujii??? pe pomelnic?
asta e de pe factura, sau ai luat-o pt. tine?? |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#16
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Ma batea gandul sa iau in ingrijire o rabla din 79, ca e numai 10 milioane. Dar decat sa bag inca 20, mai bine caut o Lada. Alea au piese extrem de ieftine si merg forever, and ever,and ever,and ever,and ever,and ever.........................
Ca iepurasul duracell! Dar inseamna sa-mi bat cuie in talpa, ca deocamdata ma descurc si fara masina personala! ![]() |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
ady_cojocar |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 19 September 05 ![]() |
Cheia de bujii am luat-o pentru mine, m-am gandit ca o sa am nevoie si cu siguranta am sa am nevoie de ea.
Mine ajung si eu sa-mi fac putin timp sa ma uit ce se intapla cu ea. O seara buna |
--------------------
dacia
dacia 1300
- dacia
|
|
gti98 |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
Daca-mi permiteti? Da? Hai sa va zic una: am avut o Dacia berlina 1300 cumparata la prima mana in 1980. Am "maritat-o" in 2001. Am facut si diverse tampenii, dar in linii mari nu i-am schimbat piese cu nemiluita (nici dupa 18 ani ) si ar fi mers in fiecare zi ( daca m-as fi incadrat in buget cu benzina ) Dupa ce am dat-o, noul proprietar a patit cam ca tine: mereu se strica ceva si odata la 2 zile vizita Service-ul. Parerea mea: 1) daca te incumeti la Dacia (1300 pana la Nova GTi) ar fi bine sa ai cunostinte de mecanica auto. 2) daca bagi masina in Service, te-ai aranjat de un abonament cu cotizatie grasa; mecanicii din 90% din Service-urile din Romania se pricep cel mai bine sa faca interventii ( atentie! nu reparatii!!) care sa te aduca inapoi in service in maximum 3 zile. Cu regret, dar majoritatea sunt asa.
Chiar daca masina era zob la partea de mecanica, nu e admisibil sa schimbi 3 capace de distribuitor in 4 luni, de ex. Sfatul meu e, daca ai timp si interes, sa investesti in o trusa de scule si ceva carti de mecanica, si sa te apuci singur de remedieri. De asemeni, calitatea pieselor conteaza enorm ( prin 1985-1987, o bucsa nu rezista nici macar anul de la o revizie la cealalta) precum si modul de inlocuire ( rulmentii montati cu presa, nu cu ciocanul, de ex. ) Vei economisi o groaza de bani, vei avea reparatii de calitate, care sa tina mai mult de cele trei zile biblice, si, mai ales vei sti ce sa-i faci daca face vreo figura. Altfel, iti recomand calduros transportul in comun. |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
parpanel |
![]()
Post
#19
|
![]() Calator Group: Members Posts: 805 Joined: 11 March 05 ![]() |
Il inteleg pe omul. Eu am bagat si mai mult in ea, dar in 10 ani...
Asa ca nu va inchipuiti ca luati masina noua si fara probleme cu 10 mil. |
--------------------
DACIA
Logan
2006 Ambition
|
|
ady_cojocar |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 19 September 05 ![]() |
Asa este caliatea pieselor lasa mult de dorit, tinand cont ca am cumparat Etrier nou pe fata pe dreapta din acela de uzina cel maibun zic unii si in maxim 2 saptamani iar a facut probleme...se blocheaza din cand in cand si am schimbat tot mecanismul pe fata dreapta de franare un most dar am zis sa fie nou ca e mai bineasa...
Iar la garnitura de la pompa de benzina tocmai au trecut 2 saptamani si iar a ajuns benzina in baia dfe ulei ,.....bune garnituri nu???? iar am schimbat-o si iar am schimbat uleiul ![]() Astept sa vad ce se mai intampla si de unde sa iau piese cat mai bune??? Un sfat ceva? |
--------------------
dacia
dacia 1300
- dacia
|
|
argon |
![]()
Post
#21
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Hai ca prea dramatizezi ,Poate sunt second hand, sau iti plac tie alea de SRL, piesele sunt bune, cine le monteaza sau pe ce le monteaza sunt de slaba calitate
![]() Garnitura de la pompa de benzina era fisurata de a intrat din nou benzina in baia de ulei? scuza-ma dar daca ai motorul varza de Bruxel' poti sa pui si mama garniturilor, tot iti intra benzina in baie, eu zic sa schimbi masina cu totul, sau sa-ti ei o bicicleta. This post has been edited by argon: 15 Jan 2006, 13:43 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ady_cojocar |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 19 September 05 ![]() |
QUOTE(argon @ 15 Jan 2006, 13:40) Hai ca prea dramatizezi ,Poate sunt second hand, sau iti plac tie alea de SRL, piesele sunt bune, cine le monteaza sau pe ce le monteaza sunt de slaba calitate ![]() Garnitura de la pompa de benzina era fisurata de a intrat din nou benzina in baia de ulei? scuza-ma dar daca ai motorul varza de Bruxel' poti sa pui si mama garniturilor, tot iti intra benzina in baie, eu zic sa schimbi masina cu totul, sau sa-ti ei o bicicleta. Deci piesele sunt noi din magazin PIESE DE UZINA ale mai scumpe nu facute la sc pixuletu srl cele de uzina si cine le-a montat este mecanic la un parc auto si este un mecanic foarte bun si vb serios. Dar un motiv de s-a stricat iar membrana de la pompa de benzina??? This post has been edited by ady_cojocar: 15 Jan 2006, 16:49 |
--------------------
dacia
dacia 1300
- dacia
|
|
driverx |
![]()
Post
#23
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
ady_cojocar |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 19 September 05 ![]() |
M-am gandit dar pu prea-mi vine sa cred este meserias bun si nu o zic eu o zic multi altii
![]() |
--------------------
dacia
dacia 1300
- dacia
|
|
argon |
![]()
Post
#25
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(ady_cojocar @ 15 Jan 2006, 17:21) Da ce-ar fi sa montezi tu membrana de la pompa de benzina..eu nu am incredre in nimeni sa faca treaba asta...macar stiu ca o montez calumea si stau linistit...si apropo...te-ai gandit de ce e dubla membrana asta? tocmai pentru ca atunci cand se fisureaza una sa nu intre benzina in ulei...deci o membrana celumea cumparata din magazin serios e imposibil sa tina doar 2 saptamani in conditiile in care a fost montata corespunzator, eu am aceeasi membrana de 20 000 km, e de SRL, si nu a patit nimic... |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
amc |
![]()
Post
#26
|
![]() 2 trancane Group: Members Posts: 603 Joined: 28 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Am schimbat recent membranele la pompa de benzina si pompa de sprit,cu cele "de uzina" adica de Scornicesti,mai scumpe dar aparent calitative,mi se par bune!!
La membrana pompei de benzina exista un plastic intre garnituri,acesta are niste gaurele pe margine,cand membrana se fisureaza benzina sare prin acele gaurele afara! |
--------------------
YUGO
Zavzta
2007/prestige
- 1-B-NU-IS--chhh
|
|
argon |
![]()
Post
#27
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Probabil mecanicu ala priceput nu s-a mai obosit sa puna plasticu, si normal ca membrana se rupe, fiind metal si de-o parte si de alta
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ady_cojocar |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 19 September 05 ![]() |
QUOTE(argon @ 15 Jan 2006, 17:26) Da ce-ar fi sa montezi tu membrana de la pompa de benzina..eu nu am incredre in nimeni sa faca treaba asta...macar stiu ca o montez calumea si stau linistit...si apropo...te-ai gandit de ce e dubla membrana asta? tocmai pentru ca atunci cand se fisureaza una sa nu intre benzina in ulei...deci o membrana celumea cumparata din magazin serios e imposibil sa tina doar 2 saptamani in conditiile in care a fost montata corespunzator, eu am aceeasi membrana de 20 000 km, e de SRL, si nu a patit nimic... BUNA ideea super... dar cand am fost la mecanic ultima oara adica sambata a scos dracia aia de membrana si nu prea parea fisurata sparta spunea el ca poate sa aiba porinu stiu ce sa cred...dar ideaaeste perfecta am sa iau masina de la el si am sa pun eu inca o membrana. Intrebarea mea este trebuie reglata ceva ma duc la magazin si cer pur si simplu o membrana pentru pompa de benzina. Intrebare: Mecanicul a spus ca benzina in baia de ulei nu poate ajunge decat din cauza pompei de benzina.. are dreptate mai poate ajunge si prin alta parte???? |
--------------------
dacia
dacia 1300
- dacia
|
|
argon |
![]()
Post
#29
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Benzina in baia de ulei mai poate ajunge datorita unui carburator prost reglat, mers prea mult cu socul tras, si nu in ultimul rand aprindere deficitara, cu alte cuvinte nu da scanteie tot timpul la unele bujii, si benzina ajunsa in cilindru nu arde, si curge in baie ...zic sa schimbi mecanicul, si sa-i recomanzi un manual de reparatii Dacia.
This post has been edited by argon: 15 Jan 2006, 21:22 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ady_cojocar |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 19 September 05 ![]() |
Si culmea Carburatorul e nou nout cu sigiliu pe el....
![]() Dar numai un pic cu garnituara aia.. cand a desfacut pompoa de benzina era un arculet acolo si o membrana in2 culori verde si rosiatica asa dar mai trebuia sa mai fie ceva de plastic???? Adevarul este ca nu functiona o bujie daca scoteam fisa nic nici o modif din cand in cand mai crestea sau scadea turatia. Poate sa fie si de la bujia aia benzina in baie.. Cat despre mecanic in cunosc foarte bine e foarte priceput dar am fost la el de putine ori si de fiecare data am luat repede masina stiti si voi servici si nu am avut timp sa bibilesc. Dar sa stii ca ce a pus si a pus multe doar lista este mai sus totul merge super ok multumit spun ca sunt doar la aprinderea asta, a zis el ca nu incarca alternatorul si asa este cand aprind pozitiile si daca mai pun aeroterma e pe rosu indicatorul adica e chiar la limita inferioara...am pus alt releu nou dar degeaba cica e puntea de diode si sa nu schimb degaba alternatorul. E un mecanic care nu spune hai gata schimbam intai probeaza si dupa aia cumpara ca astia la service te pune sa cumperi totul nou ![]() Cica culmea am pus aprindere din aia tranzistorata in loc de condensator vara a mers super fara probleme dar cand a venit iarna gata cu ea s-a defectat am pus condensator a pornit, am schimbat aprinderea aia tarnzistorata cu una noua si s-a dus si asta. Este posibil sa se duca daca nu are suficient curent???? Multumesc |
--------------------
dacia
dacia 1300
- dacia
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:26 |