Presiune mare la ulei--dimineata, pe racoare :)
![]() ![]() ![]() |
Presiune mare la ulei--dimineata, pe racoare :)
sod |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 20 December 03 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Renault Megane
Estate Privilege dCI
- B-xx-GNU
|
|||
paulp |
![]()
Post
#32
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Sod, la Open Service este un tip la unghiuri Laurentiu, care maninca dacia pe piine :wink: . Du-te la el si poate te rezolva
![]() Simbata asta s-ar putea sa ai clienti la intilnire. Eu nu stiu daca ajung ca plec din Iasi si nu stiu daca ma intorc vineri seara sau simbata seara (depinde de serviciul nevestii). Oricum da-le MP pe vineri lui Liviu, Gogu si LucescuCiprian si vezi daca vin ei. |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
sod |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 20 December 03 From: Iasi ![]() |
la multi ani, sanatate si cat mai putin drumuri neprogramate la service in 2004!
Intrebare, voi ce ziceti de uleiul asta: http://www.uniques.ro/ulei_spate.png http://www.uniques.ro/ulei_fata.png E sintetic, nemtesc, certificat API SJ si ACEA A3. Tot ce ma opreste sa il iau e ca e foarte ieftin (630k bidonul de 4 litri de mai sus). E 5W40 deci ar fi bun pt iarna. Ce ziceti, merge in dacia mea din 96? ![]() |
--------------------
Renault Megane
Estate Privilege dCI
- B-xx-GNU
|
|
GoGu |
![]()
Post
#34
|
![]() Prea de la tara Group: Moderatori Posts: 1.970 Joined: 14 August 03 From: Iasi ![]() |
E cam bun pt. dacie
![]() Eu zic sa nu pui mai bun decat 15w... s-ar putea sa il pape si sa n-ai presiune. Dar...incercarea moarte n-are ![]() |
--------------------
Renault
Scenic 1.5dCi
recolta 2012
|
|
sod |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 20 December 03 From: Iasi ![]() |
a, nu e problema, presiune nu am nici acum
![]() exact la presiune ma gandeam de fapt. Avand in vedere ca se pare ca nu voi scapa fara sa fac linia de cuzineti ma gandeam sa ii bag macar un ulei sintetic care sa asigure o pelicula mai buna calitativ. Deci va fi un ulei de sacrificiu pe care o sa il arunc la intrarea in service pe care o preconizez a avea loc prin februarie. |
--------------------
Renault Megane
Estate Privilege dCI
- B-xx-GNU
|
|
klaus |
![]()
Post
#36
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Si io as zice sa nu-i pui din asta, pt. ca uleiurile semisintetice/sintetice au proprietatea de a curata depunerile de pe garniturile din sistemul de ungere si, la un motor mai vechi, la care s-au folosit uleiuri "populare", depunerile chiar au un rol de a impiedica scurgerile. S-ar putea sa te trezesti cu scurgeri de ulei, si sa fii nevoit sa refaci toate garniturile (adicalea sa faci o ditamai reparatia la motor).
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
sod |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 20 December 03 From: Iasi ![]() |
asta e un argument chiar foarte valid. Totusi motorul abia are 48000 km si a fost complet desfacut curatat acum vreo 6000. Deci sfatul ar fi ca tot un ulei mineral sa bag. Asta pe care il gasisem ma incanta mai mult ca pret.
|
--------------------
Renault Megane
Estate Privilege dCI
- B-xx-GNU
|
|
paulp |
![]()
Post
#38
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
SOD, nu-i pune sintetic. Eu am avut Castrol 5W40 si l-a papat cu fulgi cu tot. Acum am Esso 15W40 si consuma normal (3-500 gr/1000km, pentru un motor cu aproape 70000 neumblat in el si forjat la greu).
Vezi ca este o oferta la Autocenter cu ulei BP Visco 2000 15w40 la care primesti moka si un filtru. |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
tyka |
![]()
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 356 Joined: 22 February 04 From: slobozia ![]() |
aveti grija dimineata cu presiunea daca sta sus acul nui bine deoarece filtrul de ulei are o supapa de suprapresiune daca sare de 5,5 deschide si da drumul la ulei nefiltrat si este rau se pot cenzurat cuzineti si bucsile dela axu cu came.foloseste ulei de iarna mai subtire.[curiozitate]an manualul de mecanica al masini scris de francezi presiunea la relanti este de 0,9 si an mers 3200rt /min este de 1,8 .atata timp cat ai ulei sati unga cuzineti nui problema.
|
-------------------- |
|
iarba fiarelor |
![]()
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 17 March 04 From: focsani ![]() |
SPALATI MOTORUL CU FLUSING OIL SHELL DE EXEMPLU LA 10000 KM OBLIGATORIU. SE POATE BLOCA SUPAPA DE LA POMPA DIN CAUZA MIZERIEI. IMPOTRIVA SUBTIERII ULEIULUI LA CALD AMELIORATOR DE VISCOZITATE {VISCOZITY IMPROVER] LIQUI MOLLY DE EXEMPLU SAU ULEI CASTROL XLR 15W6O.
|
-------------------- |
|
iarba fiarelor |
![]()
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 17 March 04 From: focsani ![]() |
IMBUNATATIREA VISCOZITATII LA TEMPERATURI MARI SE FACE NUMAI CU POLIMERI UN FEL DE GHEME CA LINA CARE SE DESFAC LA TEMPERATURA SI MARESC PRESIUNEA ULEIULUI [EXPLICATIE BABEASCA] SE POT PUNE IN ULEIURI MAI IEFTINE SEPARAT SAU SINT PUSE DE FABRICANT IN ULEI EX CASTROL XLR 15W60 ALTFEL ULEIUL SE FACE CA APA LA TEMP INALTE SI SE PIERDE DIN PRESIUNE
|
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 06:54 |