Consum ulei Duster 1,2 TCe 125CP in garantie, Consum repetat ulei si nesemnalizare senzor
![]() ![]() ![]() |
Consum ulei Duster 1,2 TCe 125CP in garantie, Consum repetat ulei si nesemnalizare senzor
vincere |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 25 June 10 From: IASI ![]() |
Attached File(s) ![]() |
||
--------------------
DACIA
DUSTER 1.2 TCe, 125 CP, 4x4, E6
2015
- IS31DIO
|
|||
torquemada |
![]()
Post
#32
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
1 Da e posibil.
Ca idee dacă ai presiune ulei zero dar nu depăsești 2000rpm nu vei avea niciun fel de alertă/avertizare 2 Contul mydacia, necesită înregistrare și e depedent de ce a scris service-ul în dosarul online 3 Stiu ei ceva dar nu tot 4 Escaladare via VC |
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
tavi_ro |
![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 868 Joined: 11 September 05 ![]() |
Din cate stiu un coleg de forum a beneficiat de schimbarea motorului pe garantie.
Aici sunt mai multe pareri.. https://forumduster.ro/topic/2266-dacia-dus...nlocuire-motor/ |
--------------------
Duster
Laureate 2012-1.6 16V, 4x4, GPL Tomasetto Stag4
Q-Box plus Logan Laureate 2005-1.4 MPI
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#34
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Hmmm, nimic nou ala Dacia. Daca nu faci scandal si pierzi timpul aiurea, ramai cu masina defecta.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
bion |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
Rau te-au footoot aia de la Dacia sau esti ranchiunos de la naturelul tau.
![]() |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
psychoo |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.682 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Ranchiunos sau nu, este mai sus un coleg care are o problema si service-ul il trimite la plimbare ca sa ii expire garantia...
Sau nu se vede decat filtrat prin prisma faptului ca se doreste achizitionarea unui model asemanator? = Optimism ![]() |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
bion |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
Nu se doreste . Se tatoneaza piata.
SLZ#rezista.Are abia 340k km. ![]() Aprecierea era globala nu strict la postare. ![]() |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
IRONICK |
![]()
Post
#38
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(psychoo @ 26 Feb 2018, 12:17) Ranchiunos sau nu, este mai sus un coleg care are o problema si service-ul il trimite la plimbare ca sa ii expire garantia... Sau nu se vede decat filtrat prin prisma faptului ca se doreste achizitionarea unui model asemanator? = Optimism ![]() Si problema cutiei Easy-R este bagata pe supt pres. Ambreiaje schimbate, comportament imprevizibil, etc ... Este mult mai putin fiabila ca o cutie automata cu convertizor. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Agrig |
![]()
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.056 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Aia cu convertizor hidraulic de cuplu este cea mai fiabila cutie automata. A avut parte de peste 50 de ani de dezvoltare si utilizare.
Astea robotizate vor si ele sa imite ceva... |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
vincere |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 25 June 10 From: IASI ![]() |
Mai oameni buni, daca la 3 service-uri diferite toate din reteaua Dacia nu ti se consemneaza incidentele, nu se remediaza , se tergiverseaza si nu se sesizeaza constructorul, cum ar fi normal sa procedez pentru o masina in garantie ? Nu aveam dreptul sa avem acces la istoricul interventiilor pe propria masina si acest istoric sa poata fi accesat in format baza de date de oriunde ca proprietar si service ? Vocea clientului ma trimite la service si imi spune ca service-ul e vinovat pentru neconsemnarea incidentelor. Sunt consemnate sumar pe o hartie scrisa de mana si in factura, restul e consemnat ca revizie si electrodiagnoza fara detalii. Imi toarna ulei 5w40 peste ulei 10W40 si mai si scriu in acte, astia is ageamii ?. Sa merg cu cereri scrise la service ? Ce concluzie sa trag vis-a-vis de relatia service-uri si constructor.? Eu am cumparat masina asta de noua cu banii jos munciti, nu in rate, cea mai dotata versiune si nu pentru 3 ani si schimband o Dacie 1300 , care am avut-o tot de noua si care am pastrat-o functionala ca unic proprietar mostenitor timp de 45 de ani, pastrand pentru ea pana si numarul de inmatriculare in memoria celui de la care am primit-o. Eu fan Dacia sunt in memoria celui ce a fost sa cumpere o Dacie 1300 in 1974. Cu SH-ri si rebuturi nu mi-am dorit sa imi complic viata nici pentru chestii de care as putea fi legat afectiv. Am luat ceea ce a spus Dacia ca are mai valoros in momentul respectiv. Cine crede ca imi doresc alt beneficiu de la Dacia constructor decat sa nu merg cu bidonul de ulei si cu ochii ca pe ibricul pe de foc cu masina ? Lipsa de reactie, tergiversarea, dosirea realitatii nu sunt evidente clare ? Nu vrea sa faca constatare nici Service-ul si nici constructorul , e treaba mea sa fac expertiza ? Mai mult decat timp de 15000 de km, in iunie se face 1 an, sa tot bat drumul pe la service-ri sa consemneze , sa masoare si sa remedieze ? Ce ar trebui sa imi doresc decat returnarea masinii la Dealer-ul de unde am luat-o (care vad ca si-a schimbat si numele intre timp) si restituirea banilor si ma lipsesc de Dacia.
This post has been edited by vincere: 26 Feb 2018, 23:49 |
--------------------
DACIA
DUSTER 1.2 TCe, 125 CP, 4x4, E6
2015
- IS31DIO
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#41
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Agrig @ 26 Feb 2018, 17:11) Aia cu convertizor hidraulic de cuplu este cea mai fiabila cutie automata. A avut parte de peste 50 de ani de dezvoltare si utilizare. Astea robotizate vor si ele sa imite ceva... Si convertizorul se strica, da se desface si se repara si ala. Ideea este alta, cutia de la dacia este o cutie normala. Aia de apesi pe ambreiaj si tacane trenu' fix ca un motor de diesel. Aia care dupa o perioada iti trepideaza ambreiajul la plecarea de pe loc la rece. Servo-motorasele sunt bune, fiabile, nu-s probleme cu ele. Dar sa pui o cutie zgomotoasa, cu un ambreiaj deficitar si sa mai faci si un soft cu comportament imprevizibil > retea de succes dacia. bione, hai explica-i tu omului ca eu sunt ranchiunos si de fapt el are o problema, nu masina. QUOTE(vincere @ 26 Feb 2018, 21:28) This post has been edited by IRONICK: 26 Feb 2018, 23:02 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
sobolan |
![]()
Post
#42
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.241 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
ma bag si eu neprevazut
![]() Intrebare de baraj : cum trage un mic motoras de 1200cc(chiar si turbo fie el) o ditamai namila de "jeep" ? si asta e tot o magie oare ? singurul motor corect la masina aia e dci110 ! This post has been edited by sobolan: 27 Feb 2018, 12:47 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
bion |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
Politica de aburire a clientului e ca raia, se intinde.Porcaria incepe de la constructor care vrea costuri cat mai mici in garantie si vanzari de piese cat mai mari.Ei fac presiuni pe service-uri aia incerca din rasputeri sa pacaleasca clientul. In Ro mai e siincompetenta majoritatii mecanicilor.Stiu 4 cazuri de Merc E klasse plimbate in D respectiv RO, A si D. Ala din D a parcat in usa halei de la reprezentanta si a plecat. L-au plimbat cu pierdere de oloi din CV un an. Mai avea cateva saptamani si ii expira garantia.Din cate stiu cele 3 din RO( surori) s-au reparat pe banii posesorilor. La Jeep in RO -TM nu au vrut sa recunoasca o garantie extinsa.Marlania nu are granite.
Io zic ca in cazul de fata trebuie apelat la orice mijloace: OPC, presa... Ironickule era o constatare generica. Mai rar asa hater renault-dacia. ![]() This post has been edited by bion: 27 Feb 2018, 13:37 |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
Ov |
![]()
Post
#44
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(torquemada @ 24 Feb 2018, 13:55) Ca idee dacă ai presiune ulei zero dar nu depăsești 2000rpm nu vei avea niciun fel de alertă/avertizare Say WHAAAT??? Astia sunt chiar dobitoci??? Pai sa inteleg ca poti merge mult si bine fara sa stii cu un motor care nu face presiune mai deloc la ralanti, dar face ceva ceva peste 2000 rpm? Adica fix cum e mai rau in oras unde stai o gramada cu motorul sub 2000 ... Asta e valabil doar la duster sau la toate loganurile?? This post has been edited by Ov: 27 Feb 2018, 13:40 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
sobolan |
![]()
Post
#45
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.241 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(bion @ 27 Feb 2018, 14:36) Politica de aburire a clientului e ca raia, se intinde.Porcaria incepe de la constructor care vrea costuri cat mai mici in garantie si vanzari de piese cat mai mari.Ei fac presiuni pe service-uri aia incerca din rasputeri sa pacaleasca clientul. Corect,de multe ori am impresia ca garantia acordata in Ro e doar pe hartie.Un vecin a dus logan 2017 de 3 luni la garantie,nu pornea,motor 0.9tce.....i-au spus ca avea bujiile naspa si ca le-au inlocuit,in realitate era ceva la soft,a fost un lot,asta am aflat eu dupa aia,nu intrebati cum.S-a rezolvat dar de ce n-au relatat adevarul la client ? Clar cum e ? dealerul inlocuieste piese de la el si ia apoi banii inapoi de la uzina ? are un procent sau o "limitare" la o anumita suma de bani per masina ? eu tot nu inteleg.....am vrut garantie pe 5 ani la troaca mea,plateam ceva in plus si m-au cam aburit ei ca n-ar fi prea rentabil,m-am luat dupa ei ![]() This post has been edited by sobolan: 27 Feb 2018, 14:06 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#46
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(bion @ 27 Feb 2018, 12:36) Degeaba faci de desteptu'in fata mea si aduci scuze altor marci. Doar bagi mizera sub pres, tipic romanesc. Este normal sa discutam de dacia pe forumul dacia. Daca tu vrei sa te autocompatimesti ca si altora se intampla, nu ai decat.QUOTE(bion @ 27 Feb 2018, 12:36) Da, da. Da-i inainte.This post has been edited by IRONICK: 27 Feb 2018, 15:13 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
torquemada |
![]()
Post
#47
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
YRX |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.045 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Sau putem sa-i spunem omului ca daca sunt probleme si la Mercedes cu cutia sa taca din gura si sa-si ia un bidon de ulei mai mare cu el, ca are Dacie nu?
Ce nu vreti sa intelegeti este ca daca Dacia cere niste bani din ce in ce mai multi trebuie sa modifice si anumite chestii, cand era berlina 2900 de euro era altceva, cu toate ca si atunci eram pe la Dacoserv tot timpul sa schimb una alta pe garantie si nu au comentat niciodata, dar acum un om care da 20.000 pe un Duster are si alte pretentii. Eu as "escalada" vocea clientului si pe toate operatoarele de acolo pana as rezolva problema .... ![]() Nu mai era un tip cu un captur 1.2 care a schimbat motorul pe garantie pentru consumul de ulei? Avea jurnal aici. La Renault se poate? Si nenea Sobolan, daca Dacia a pus 1,2 pe namila de jeep o fi avut vreun "studiu de fezabilitate" la baza, doar ei l-au pus, nu eu. Eu puneam 6,7 l Cummins daca era dupa mine... ![]() This post has been edited by YRX: 27 Feb 2018, 16:35 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
bion |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
Cine a zis ca omu nu are dreptate.
![]() La garantii mai e si politica dealerului. De ex. Po.. TM schimba destul de repede si fara multe fițe. Altii si Aut... e intre lideri te aburesc mai ales cand sunt piese scumpe On topic as fi curios daca si alti posesori de aceeasi motorizare au pb. . |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
YRX |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.045 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Uite unul, spor la citit
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=3987443 This post has been edited by YRX: 27 Feb 2018, 17:38 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
pistritu |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 520 Joined: 8 May 14 ![]() |
si aici 1.2 TCe Captur https://www.reno.ro/index.php?showtopic=291069&hl=
Spor la citit This post has been edited by pistritu: 27 Feb 2018, 19:07 |
--------------------
--
--
-- Gil26 este bolnav psihic
|
|
bion |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
"Renault declara ca un consum de sub 500ml de ulei la 1000km parcursi "
TDI nepoateee ![]() Nu mai arunc slz ![]() This post has been edited by bion: 27 Feb 2018, 19:56 |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
Agrig |
![]()
Post
#53
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.056 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Asa era la Oltcit specificat, 500ml/1000Km pina la 50000Km, peste 50000Km se accepta consum de 1l/1000Km. daca se depasea limita, RK.
Tin minte ca de nou consuma cam 300ml/1000Km afara din oras, dupa schimbarea semeringurilor de supapa si a segmentilor cu Gotze am ajuns cam la 150ml/1000Km daca mergeam afara din oras sau aprox 300ml/1000Km in oras. La 120Kkm inca eram pe la 600ml/1000Km in oras si cam jumatate in afara. Totusi ala era motor racit cu aer si din start se stia ca va consuma ulei, astea cu cit is mai noi cu atit mai mult ulei consuma. Acusi le vor trece pe ulei doar! |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
sobolan |
![]()
Post
#54
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.241 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(YRX @ 27 Feb 2018, 17:34) Si nenea Sobolan, daca Dacia a pus 1,2 pe namila de jeep o fi avut vreun "studiu de fezabilitate" la baza, doar ei l-au pus, nu eu. Pai sigur au avut vreun studiu,s-au gandit cati ani sa mai manance de pe servisare si piese,am un amic ce dezmembreaza logan-uri si de cativa ani nu mai aduce nici un mpi,are vreo 10 motoare mpi(14-16-8v) si n-a dat nimic de pe ele,erau a dracului de bune si fiabile,de aia le-au si scos,nu cadea nimic pe la ele,nu aveau bube.....la dci-urile vechi vindea omu intr-una injectoare si pompe,rezervoare,pana si conductele de motorina se cautau,pompe de directie etc....... Un motor mic,turbo,din care scoti cai multi e un motor lipsit de viata lunga si pe parcurs cere bani,sa nu crezi ca dacia e singura cu motoare d-astea pline de steroizi si cu probleme,sunt firme ca grupul vag la care sunt probleme cu benzinarele.....de la golf 4 in sus e jelanie pe benzinare si pe 2.0d. Ca si in alt topic,nu fac split,societate de consum spuse un coleg de forum,asa si este.Unde mai pui ca o tabla mai subtire scade drastic greutatea masinii,scade consumul,scade costuri etc.....astea-s masini care-s gandite sa mearga vro 5-7 ani fara probleme,daca in intervalul asta faci 200oookm si-a scos banii,alta iei si iar si iar,un om mai sarac ar trebui sa-si ia o masina noua pentru ca iese mai ieftin asa per total dar nu si daca o tii in fata blocului cu lunile,cade tabla,mai bine n-o iei,mergi cu metroul,troleul etc..... La captur 09tce e problema cu lantul /patina,stiu doua cazuri.... AGRIG: daca e motor racit cu aer asta nu inseamna neaparat ca haleste ulei,sunt uleiuri speciale pentru motoarele alea dar la noi si acum probabil ca-s greu de gasit....un oltcit intretinut corect merge 10 ani fara probleme,tabla e ok pe ele,ca si cutii erau reusite rau alea in 4,o dam in alte discutii,era lor a apus de mult. This post has been edited by sobolan: 27 Feb 2018, 20:57 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Agrig |
![]()
Post
#55
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.056 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Temperatura variabila, fara termostatare, implicit necesar jocuri mai mari, consum de ulei.
Toate alea pe aer consumau, inclusiv B4 de la VW, in functie de cit le calcai pe coada. La alea era normal, la astea noi chiar nu! |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(Agrig @ 27 Feb 2018, 23:04) Temperatura variabila, fara termostatare, implicit necesar jocuri mai mari, consum de ulei. Toate alea pe aer consumau, inclusiv B4 de la VW, in functie de cit le calcai pe coada. La alea era normal, la astea noi chiar nu! Uite ca devine normal si la astea: creste puterea- creste turatia...creste frecarea, asa ca necesita si mai multt ulei. |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#57
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
La japoneze de ce nu creste frecarea si consuma ulei? La cat au rosu pe turometru?
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Aia sunt mai priceputi, oleiul este pt. pamanteni...
Unii il folosesc, altii il consuma ![]() This post has been edited by BLUE R 19: 27 Feb 2018, 23:55 |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
Agrig |
![]()
Post
#59
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.056 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
sobolan |
![]()
Post
#60
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.241 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
care japoneze ? la wankel-ul de pe mazda sau care ? da' nici ala nu cred sa pape asa....
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 04:11 |