Imbunatatiri acceleratie si consum, Pentru user-ul obisnuit de DACIE
Imbunatatiri acceleratie si consum, Pentru user-ul obisnuit de DACIE
brigada_diverse |
8 May 2008, 20:46
Post
#331
|
||
Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta |
|
||
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|||
kindeeru56 |
8 May 2008, 21:00
Post
#332
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 27 November 07 |
daca pur si simplu ma duc sa cumpar altele si le inlocuies si atat??
|
--------------------
dacia
1310
87
- b-45-trl
|
|
tzepesch |
8 May 2008, 21:58
Post
#333
|
Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti |
18.
|
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
djasu82 |
8 May 2008, 22:07
Post
#334
|
MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... |
S-a pus si de mine acel catalog cu bujii si de alti asdar respectati ce se specifica tip motor tip bujie.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
kindeeru56 |
9 May 2008, 00:22
Post
#335
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 27 November 07 |
pot sa inlocuiesc arcurile pur si simplu fara sa umbli la alceva sau sa dereglez ceva???
|
--------------------
dacia
1310
87
- b-45-trl
|
|
Minel |
9 May 2008, 07:20
Post
#336
|
Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
autom |
9 May 2008, 08:51
Post
#337
|
membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! |
|
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
djasu82 |
9 May 2008, 20:37
Post
#338
|
MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... |
QUOTE(kindeeru56 @ 9 May 2008, 01:22) Arcurile au constanta de elasticitate diferita si sunt reglate pe un aparat special care indica deformarea lor in functie de avansul afisat in grade .... uitativa in manoalele dacia... |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
brigada_diverse |
10 May 2008, 19:56
Post
#339
|
Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta |
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
autom |
10 May 2008, 20:27
Post
#340
|
membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! |
Yap!
|
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
Kinetix |
10 May 2008, 21:01
Post
#341
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi |
Din cate am citit, se pare ca cel mai bun indicator cu privire la cifra termica a bujiei este electrodul de masa.
Astfel, daca bujia este aleasa corect, electrodul de masa va avea o culoare dubla, care se schimba cam pe la mijlocul lungimii lui (cam prin zona indoirii lui). Ideea este ca partea periferica a electrodului se incinge de la frontul de flacara din camera de ardere, iar partea lui de baza (cu care se sudeaza de buza filetului bujiei) este racita de corpul metalic al bujiei. Astfel, daca echilibrul intre cele doua procese este bun, ar trebui sa avem linia de demarcatie intre incins si rece pe la mijlocul electrodului. Cel mai bine se poate folosi acest procedeu de citire a bujiei daca se pune o bujie noua, se parcurge cu acceleratia apasata tare o distanta oarecare (sa zicem 2-3km), dupa care se intrerupe brusc contactul, masina ramanand sa mearga din intertie, fiind apoi franata si oprita pentru a inspecta bujia. Se lasa sa se raceasca motorul vreo 10 minute, apoi se scoate bujia de test si se analizeaza. Atentie, la taierea contactului se poate bloca volanul! (daca dam cheia inapoi mai mult de o pozitie). Pe de alta parte, exista pericolul de a face un accident, datorita distragerii atentiei de la trafic de catre procedura prezentata! Nu incercati asta decat pe raspunderea voastra. Am redat doar ce am citit pe net. In ca ma priveste, nu am aplicat testul asta niciodata, ci doar incerc sa ma folosesc de informatie pentru a interpreta mai bine aspectul unei bujii folosite in regim de oras. Toate cele bune! This post has been edited by Kinetix: 11 May 2008, 17:44 |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
argon |
11 May 2008, 15:10
Post
#342
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
chestia cu bujiile caramizii e un mit, inafara de sinterom si brisk nu am mai intalnit bujii caramizii, de cand nu am mai folosit astea din urma , ci Denso si Bosch, nu am mai avut caramizii, ci argintiu platinat.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
brigada_diverse |
11 May 2008, 17:23
Post
#343
|
Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta |
la bosch am vazut doar funingine...altele nu cumpar ca nu am mai avut si bani pt probat nu am
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
kindeeru56 |
11 May 2008, 17:41
Post
#344
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 27 November 07 |
penrtu MINEL am misct de axul ST DR delcoului si am vazut ca exists un joc de vro 3mm pana ating fizic bucla arcului
This post has been edited by kindeeru56: 11 May 2008, 17:46 |
--------------------
dacia
1310
87
- b-45-trl
|
|
kalyyyyyy |
11 May 2008, 18:27
Post
#345
|
Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti |
QUOTE(kindeeru56 @ 11 May 2008, 18:41) penrtu MINEL am misct de axul ST DR delcoului si am vazut ca exists un joc de vro 3mm pana ating fizic bucla arcului Pot sa iti spun sigur ca unul din cele 2 arcuri nu trebuie sa fie tensionat(bucla lui nu trebuie sa atinga),de celalalt sunt si eu curios,si la mine e la fel iar axul delcoului meu este nou. |
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
argon |
12 May 2008, 07:01
Post
#346
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
cat costa un ax nou? de origine? cu bucse cu tot..
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
pcostica |
12 May 2008, 15:53
Post
#347
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS |
am vazut axe fara gaura de stift, decat asa mai bine un delcou nou.Aprox. 160 lei.
Bafta! |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
kalyyyyyy |
12 May 2008, 16:32
Post
#348
|
Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti |
Axele sunt cu sau fara stift,si cele de fabrica(nu luati altceva,au sanse si mai mici sa fie cat de cat echilibrate) a costat acum cateva luni 38 de lei.
|
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
brigada_diverse |
28 May 2008, 19:09
Post
#349
|
Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta |
sa vedem....225 km....in bucuresti..de la intrare pana in cart vitan-piata alba iulia.
10-15 km prin basarabi-castelul-stefan cel mare...si inca cateva..in care franam, iar acceleram si tot asa..... consum 16,16 litri(metoda cu plinul) in bucuresti am stat la o coada cam maricica..cum se sta de obicei consumul iese pe la 7%..e bun? cu 3 (in medie 80kg de fiecare) oameni in masina..roata de rezerva...o trusa de vreo 3 kg de scule...faruri aprinse, radio dat la maxim(consumul de curent-consum de combustibil) aprinde AT011, jiglor principal de 132(in loc de 135), CUTIE IN 4 TREPTE pe autostrada viteza de croaziera de 100km/h-110 km/h in depasiri un pic mai mult. cum vi se pare? ce ar trebui sa fac? |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
PaulT |
28 May 2008, 19:21
Post
#350
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti |
Pai,ar trebui sa te linistesti si sa mergi cu masina fara sa iti mai faci probleme la fiecare km parcurs.Consumul e foarte normal pentru regimul acela de mers,deci nu prea ai mai avea ce sa faci din punctul asta de vedere.Chestia cu radioul a fost tare...Sper ca vroia sa fie o gluma... |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
brigada_diverse |
28 May 2008, 19:24
Post
#351
|
Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta |
normal ca era o gluma
plus opririle pe autostrada ..vreo 3 ..si demarajele mai tari 28 May 2008, 19:52: am uitat...are si elice masina...deci efectul ei=0, poate chiar baga consum This post has been edited by cristitranca: 28 May 2008, 19:52 |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
tzepesch |
28 May 2008, 20:17
Post
#352
|
Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti |
elica neprelucrata e bullshiet... musai pilita.
|
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
kalyyyyyy |
28 May 2008, 21:03
Post
#353
|
Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti |
off topic: de unde ai luat jiglorul de 132?
|
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
brigada_diverse |
28 May 2008, 21:18
Post
#354
|
Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta |
se vand niste jigloare de brasov parca..la 8 lei...7 lei(setul)
jiglorul principal e de 132 si se vede clar ca e mai mic decat de 135 verifica si pe punga in care vin ele, si pe el sa scrie |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
djasu82 |
28 May 2008, 21:27
Post
#355
|
MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... |
Jicloarele se pot modifica cu lite otelite pentru corectare amestec... Eu am jiclorul principal 148 poate de aceea si fuge ... am tot spus sa modific si eu jiclorul ... Amestecul se vede prin bujia colortune.
This post has been edited by djasu82: 28 May 2008, 21:29 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
tzepesch |
29 May 2008, 19:02
Post
#356
|
Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti |
so, revin cu consum...
azi, 29mai, numai in bucuresti, deci consum urban. 50km, din care vreo 7-8 pe sleauri prin cartirul al in constructie, HenriConda... stat la iesit spre DN1 stat si la venit, centru, etc... 8.6% mers din gol in gol. |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
djasu82 |
29 May 2008, 19:24
Post
#357
|
MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... |
Azi am micsorat jiclorul principal si mai mult de la 140 s-a facut la 132 , trage frumos sa vedem si la consum . Bujiile le-am adus la cota 0.7 mm pentru probe pe timp rece . Am mai scazut si avansul vacumatic fiindca il aveam prea mare prin ingustarea furtunului la amble capete de la carburator la capsula.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
kalyyyyyy |
29 May 2008, 20:27
Post
#358
|
Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti |
|
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
diaconuliviu |
30 May 2008, 06:45
Post
#359
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere |
QUOTE(djasu82 @ 29 May 2008, 19:24) [...]Am mai scazut si avansul vacumatic fiindca il aveam prea mare prin ingustarea furtunului la amble capete de la carburator la capsula. Asta e topic de imbunatatiri sau e cafeneaua/bula/topul bancurilor? |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
argon |
30 May 2008, 07:59
Post
#360
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
ca idee, ieri am schimbat rotita zimtata de la vacum, cu una de pe un delco vechi, cand se faceau bune, pe langa arcul schimbat mai demult, si acum lucreaza mai vine vacumul, reglajul e mult mai precis, in sensul ca inainte pe intervalul de la un dinte la altul se modifica prea mult 'comprimarea' acestuia, d'aia zic ca acum e mai exact reglajul, si forma ei difera fata de mizeria aia romaneasca de tabla subtire...
Ce vreau eu sa zic este ca nu beneficiati de toate avantajele unui arc mai moale(deci in standarde) cu rotita initiala, adica aia ce facea pereche cu arcul dur. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th May 2024 - 11:59 |