Logan - Impresii si pareri ale posesorilor, inclusiv despre Diesel, Prestige, MCV și VAN
![]() ![]() ![]() |
Logan - Impresii si pareri ale posesorilor, inclusiv despre Diesel, Prestige, MCV și VAN
sinaxis |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 388 Joined: 30 March 04 ![]() |
|
||
--------------------
tohan
stas
2012 full "as fi de parere ca ar trebui interzisi copiii din locurile publice (...). Un sugar stie doar sa manince, sa se cufureasca si sa urle" by Marty
|
|||
RIon |
![]()
Post
#2
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
dragut. atat?
![]() |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
musicall |
![]()
Post
#3
|
![]() musicall Group: Members Posts: 547 Joined: 6 February 05 From: Braila ![]() |
FOARTE FRUMOS !!! MI-A PLACUT !!
Te mai astept... si cu alte post-uri pe acest forum. |
--------------------
Fiat
Punto Classic |
Blogu personal
- delfinul.com Va salut dintr-o clinica de dezintoxicare pentru dependentii de webdesign!
|
|
StefanT |
![]()
Post
#4
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
O parere super obiectiva. Nota 10. Bravo!
|
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
jkno |
![]() ![]()
Post
#5
|
![]() Sfortza fie cu voi! Group: Members Posts: 153 Joined: 27 February 05 From: Arad ![]() |
Cu un Logan de 1.6 ai mai multa forta. Nu stiu de ce atata fascinatie pe motorul de 1.4 (poate pt. consum mic), insa la 1.6 nu am de ce sa ma plang (ma refer la urcatul pe deal ![]() This post has been edited by jkno: 15 Apr 2005, 12:45 |
--------------------
Dacia Logan
Logan Laureate 1.6
2004 Words are not enough...
|
|
marksman |
![]()
Post
#6
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Chederul la compartimentul motor, pus de subsemnatul (in colaborare cu tata): dat cu vaselina si pe o parte si pe alta a "tablei" dupa care montat chederul. 400 de km cu el si rezultatul: praf mai putin pe motor, capota se inchide "amortizat". Rugina nu cred sa apara (vaselina !).
Succes |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
ady624 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 14 May 04 From: București ![]() |
Motorul de 1.6 e ceva mai sprinten si nu consuma atat cat spera unii. Intr-adevar, aerul circula cam liber, insa am observat, spre deosebire de fosta Novă, deși pe afară s-a pus praful, în mașină nu a pătruns, ceea ce este bine. Butoanele de la geamurile electrice ar fi stat mai fericite pe uși, nu pe consola centrală, iar reglarea oglinzilor la marche-arrier ar fi fost excelentă, având în vedere că la Ambition nu ar fi costat cu nimic în plus (la piese, mă refer) ci ar fi însemnat un firmware ceva mai deștept pentru CPU. Poate Dacia inventează și upgrade de firmware mai târziu!
![]() Adrian |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- B-42-TWK Culmea lenei este să te scoli mai devreme ca să ai mai mult timp să stai degeaba...
|
|
Le Culbuteur |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 13 March 05 ![]() |
O analiza foarte bine scrisa, cu atentie si echilibru. Nu am inca Logan, ma gandeam sa astept Break-ul, insa probabil cu inca doua-trei asemenea recenzii ponderate si discret entuziaste, n-o sa mai rezist mult tentatiei.
Cum marea mea placere automobilistica este urcatul in forță la deal, cele spuse de tine ma pun totusi in garda. Asadar e lenta. Adica? Are nevoie sa-si ia un avânt lung la deal? Gâfâie? Cei care aveti motor de 1,6 (care este si varianta la care m-am gândit de fapt de la bun început) ce parere aveti: la urcare la deal se simte diferenta fata de motorul de 1,4? Are nerv? Chiar si incarcata? |
-------------------- |
|
horsewhisperer27 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.491 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti ![]() |
mai oameni buni, eu nu inteleg de ce se cramponeza atata lume cu motorul!
ar trebui sa se inteleaga odata pentru totdeauna:loganul NU este o masina sportiva! are dotari, ok, e relativ moderna, ok, e spatioasa ok! dar:e o masina de familie, de concediu, chiar de viteza, dar nu de sport si de smecherii! pe spate are ferodouri si la motorul de 1,6, asta va mai spune ceva! deci, eu zic , poate a mia oara, ca si motorul de 1,4 trage foarte bine, zgomotos nu este in nici un caz, consuma rezonabl de tot, dar care aveti chef de forta si putere, lasati tata loganul, care pe deasupra mai e si inalta cat un jeepan mai mititel, si luati-va tata masini nervoase de la suta de cai in sus! daca vreti logan, mergeti normal si civilizat, stati vara la racoare, iarna la cald, intr-o masina spatioasa, dar nu va puteti da cu ea la liniute cu baietii de baieti! oamenii mari vor stii ce li se potriveste dintre astea doua variante! |
-------------------- fan VAG!
|
|
asarban |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Esti pe lista neagra!
Huooo defaimatorule de Logan! Adevaratii patrioti te vor linsa! |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
lucky |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 16 March 05 ![]() |
Multumim asarban pentru sugestii!
![]() |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
|
|
ursul-alb |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 585 Joined: 16 October 04 From: Iasi ![]() |
QUOTE(Le Culbuteur @ 15 Apr 2005, 20:27) Cei care aveti motor de 1,6 (care este si varianta la care m-am gândit de fapt de la bun început) ce parere aveti: la urcare la deal se simte diferenta fata de motorul de 1,4? Are nerv? Chiar si incarcata? Cum am motor de 1,6, incerc sa te lamuresc nitel, din propriile mele observatii (7.500km, 3 drumuri Timisoara-Iasi si retur, masina din 12.2004). Nu stiu daca despre cuitia de pe Logan se poate spune ca are nerv, dar cert e ca motorul are forta si rar am fost nevoit sa retrogradez din 5 in 4 la rampe (evident, cele care se preteaza la asa ceva, nu serpentinele de la Oituz, Borsec sau mai stiu eu pe unde); la fel e de clar ca nu poti urca o rampa de 10% pornind de jos cu tr.5 si 70 kmh (din pacate, pe drumurile noastre poti vedea f des "soferi" care nu au nici cea mai vaga ideea despre abordarea unei rampe, cu masini gafaind la deal (si nu ma refer aici la berline...) si uitand sa schimbe treptele dupa ce au plecat prost din vale. Ca la orice masina (evident in plaja 80-100 CP, cred ca nu voiai comparatii cu BMW-uri sau alte scule), conteaza mult felul in care conduci; daca incepi sa pricepi ce vrea motorul si cand vrea, iti garantez ca nu te faci de ras in nici o rampa; mai mult, odata retrogradata in 4 sau chiar 3 si turata la 3500-4000 rpm o sa vezi ca o zbungheste cu toata forta inainte (personal, daca nu intervin situatii de trafic care sa impuna asta, prefer sa urc rampele in viteza constanta si sa ajut motorul cu un demaraj solid la baza (in functie de marimea ei si de vizibiliatate am plecat si de la 100 dar si de la 150 lmh...); cum ti-am zis, in 90% din cazuri am urcat in V. QUOTE(Le Culbuteur @ 15 Apr 2005, 20:27) Cum marea mea placere automobilistica este urcatul in forță la deal, cele spuse de tine ma pun totusi in garda. Asadar e lenta. Adica? Are nevoie sa-si ia un avânt lung la deal? Gâfâie? Nu, nu e nevoie de avant lung... de la 80-90 cat se presupune ca se merge in mod normal la 110-120-130 cat poate ai nevoie sunt suficiente 5-6 secunde si 150-250 m, ceea ce e absolut suficient pentru un sofer bun. Daca zici ca-ti place sa urci in forta, poti sa pornesti si de la 70kmh, bagi 3 turezi in disperare si te asigur ca accelerezi suficient cat sa schimbi si a 4 in mijocul rampei... desi nu vad ce mari placeri automobilistice ai putea obtine turand motorul la 5.500 rpm in mod inutil. Sper ca ti-m fost de cat de cat folos; daca accepti un sfat, incearca sa gasesti un Logan si sa faci cativa km cu el... ajuta mult... i-ar ajuta inclusiv pe cativa moderatori/sefi de pe siteul asta... inclusiv pe cei de prin Elvetia ![]() PS: felicitari celui ce a initiat acest topic; dupa mine e parerea unuia care reprezinta 80% dintre cei care au un Logan; inclusiv a mea All the best |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 egee
- IS XX xxx
|
|
linu |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 11 September 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Userule alb, felicitari pentru ceea ce ai scris ! Felicitari si domnului care a deschis acest "subiect". Cu mai multe pareri obiective ca ale voastre si s-ar reduce numarul posturilor inutile cred ca la 25%.
Referitor la ceea ce a scris ursul alb, SUNT PERFECT DE ACORD. Totul este sa simti un pic masina si motorul => nu vei avea insatisfactii. Eu am un Clio cu un motor de 1,4 si 75 cp si vreau sa va spun ca mi-am dat seama singur de ceea ce poate acest motor. Repet ceea ce a zis ursul-alb: totul este sa simti un pic masina. |
-------------------- Renault Clio Symbol 2003
Expression 75cp + security pack |
|
bogdan_t |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 94 Joined: 19 March 05 From: Radauti, Suceava ![]() |
salutare
cateva vorbe despre masinuta mea. am de 1 sapt un laureate 1.4. am avut inainte un sport iar masina firmei e un brek cumparat nou. primele impresii sunt cam ca ale tuturor. pozitive. referitor la alegerea motorizarii vreau sa va spun ca am stat pe ganduri aproape 1 luna, nestiind ce versiune sa aleg. ma gandeam sa cumpar Preference cu 1.6. pana la urma am ales motorizarea de 1.4, da' masina mai dotata. dupa ce am lansat comanda am incercat si un ambition (1.6). sunt f multumit de cum trage motorasul, am facut aproape 1.000 km in 1 saptamana. legat de pante si dealuri poti sa ai si ultimu BMW ca daca abordezi panta cu 60 km/h in treapta a V.... sanatate. nu motorul de 1.4 e puturos, rapoartele cutiei sunt de asa natura incat nu permit o cunducere sport. am inteles chestia asta cand am condus si un ambition (1) a unui amic. n-am simtit o diferenta asa de mare de putere (nu putem spune ca nu e diferenta de loc ![]() nu putea face renault-u o masina (logan) de 5.000 de euro care sa mearga ca un clio. sa fim seriosi. una peste alta sunt f multumit de masina. sunt destul de pretentios si aveam ceva temeri inainte de a veni masina da acu sunt linistit. sa auzim de bine! |
--------------------
Dacia
Logan
2011, Prestige 1.6 16v
- SV-37-TOM
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#15
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
QUOTE(bogdan_t @ 16 Apr 2005, 18:01) nu putea face renault-u o masina (logan) de 5.000 de euro care sa mearga ca un clio. sa fim seriosi. Sa fim seriosi dar motorul de Clio de 1.4, 8 V, este la fel ca ala de Logan, cu mici diferente. Acelasi motor de 1.4 este si pe SLZ si pe DSN. Asa ca cutia si alti factori (greutate, aerodinamica, etc) fac diferenta. Mie un inginer de la Dacia (din fabrica), mi-a recomandat sa iau Logan de 1.6 si cineva de pe forum care a avut SLZ si si-a luat Logan 1.4, la fel mi-a zis. Cica Loganul de 1.4 e putin mai puturos ca SLZ. |
--------------------
x
x
- x
|
|
Manuel |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
E clar ca soferul face diferenta. Totusi, desi eu nu pot spune ca am foarte multa experienta (doar cateva zeci de mii de km), pot sa confirm ca Loganul e mai lenes decat Solenza, chiar daca unii nu vor sa accepte asta si probabil imi vor sari in cap. Le-am condus pe amandoua, cu Solenza am facut 15.000 km, cu Loganul am cam 1.500 si vreau sa spun ca se simte diferenta de putere. Cum i-am spus si lui Bomica, de Logan nu am tras, am mers lejer, am incercat sa-i fac un rodaj ca la carte; probabil ca se simte si trage mai bine la turatii de peste 4.000, valori pe care eu nu le-am atins inca. Multi mi-au spus ca "se mai lasa", ca motorul e nou si ca dupa 3.000 km o sa fie alta masina. Eu ma rog sa fie asa; pana atunci recomand totusi motorul de 1,6 care n-are cum sa nu fie mai vanjos.
|
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
2013 / 2.0 CDTI / 165CP
- VS15CMA "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
maddan |
![]()
Post
#17
|
![]() Speedy Gonzales Group: Members Posts: 795 Joined: 27 February 03 From: Bucuresti ![]() |
As dori sa va cantonati discutia in subiectul acestui... topic (pleonasme garla...): adica sugestii despre imbunatatirea Loganului.
NU despre cum se urca dealul. Dealul se urca la fel, indiferent ca te dai cu Loganul sau nu. Si nici despre diferentele intre motoare. Asadar, va rog reveniti la subiect. Daca aveti sugestii pentru un Logan mai bun, le puteti impartasi aici. (Atata timp cat nu sunt de domeniul SF). |
--------------------
Renault
Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege...
2006/7
- Bsiceva... Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
|
|
andreic |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 415 Joined: 18 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca discutiile despre un lgn un pic mai bun au fost dezbatute la sectiunea imbunatatiri. Ma refer mai ales la cele tehnice.
|
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1.6 mpi
- B-xx-yyy
|
|
sinaxis |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 388 Joined: 30 March 04 ![]() |
Mai intai vreau sa va multumesc tuturor pentru interes si chiar pentru aprecieri. Am spus cateva vorbe din perspectiva unui sofer (sau utilizator, ca soferi, am priceput din topicurile de la alte sectiuni, sunt putini).
Nu am avut in gand sa notez imbunatatiri pentru Logan, dar respect interventia moderatorului. Eu am vrut sa spun doar cateva vorbe, la cald, a unui proaspta utilizator de Logan. Toate cele bune! La cat mai multi Km, fara evenimente! |
--------------------
tohan
stas
2012 full "as fi de parere ca ar trebui interzisi copiii din locurile publice (...). Un sugar stie doar sa manince, sa se cufureasca si sa urle" by Marty
|
|
linu |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 11 September 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(maddan @ 16 Apr 2005, 20:35) As dori sa va cantonati discutia in subiectul acestui... topic (pleonasme garla...): adica sugestii despre imbunatatirea Loganului. ... D-le maddan, daca ai facut referire la postul meu de mai sus si ai fi fost atent, am scris cuvantul subiect, intre ghilimele. Pana una alta, s-ar putea sa stiu mai bine decat dumneata, semantica pentru: topic, post sau subiect. Asta asa ca fapt divers. Asa ca: lasa-ne, lasa-ne ... M-ai dat pe spate, ce sa-ti spun .... PS. Si ca sa dai dovada ca faci ce vrea muschiul d-tale pe acest forum, (sper ca asa se zice ![]() ![]() |
-------------------- Renault Clio Symbol 2003
Expression 75cp + security pack |
|
maddan |
![]()
Post
#21
|
![]() Speedy Gonzales Group: Members Posts: 795 Joined: 27 February 03 From: Bucuresti ![]() |
linule... iarta-ma dar nu ma refeream la tine, pentru simplul fapt ca nu ti-am remarcat postul printre atatea altele (si in plus nu erai offtopic). Era o autoironie, n-aveam nimic cu nimeni.
![]() Pur si simplu nu-mi iesea altfel fraza si mi-era prea lene sa refrazez. In rest, pentru astfel de iesiri ca a ta de mai sus, nu cenzura ajuta. Dulcolax, poate da... ![]() |
--------------------
Renault
Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege...
2006/7
- Bsiceva... Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
|
|
dydycom |
![]()
Post
#22
|
![]() daca exista vointa, orice se poate Group: Members Posts: 630 Joined: 24 March 05 From: Bucharest ![]() |
sa ma explic inainte de a scrie prea multe:
Rover 214 gsi de la mama lui(uk) la cei 106cp cu 16v pana pe la 3500 de ture orice berlina era paralel cu mine.....dar de acolo.....ii faceam cu mana. am asteptat ca loganul sa faca cei 1000 km sa pot sa urc si eu cu ea in 4000 ture ..alta viata aici incepe sa se simta viata masiniii sfatul meu este sa dati drumul calutilor sa zburde ca loganul nu mai e berlina care la 4000 de ture murea, tusea.......in schimb loganu abia aici se trezeste maddan cred ca poti confirma cele scrise de mine....ca nici vectra ta nu e prea nervoasa pana in 3000 ture desi are cuplul ceva mai jos(motor mai mare) singura mea dezamagire( in rest sunt placut surprins de Logan ) este stabilitatea la vit de peste 150km/h- se cam leagana cand trece un tir dar si asta se rezolva(sper) prin lasarea garzii la sol in rest.............toate bune, eu sper ca suntem pe drumul cel bun This post has been edited by dydycom: 18 Apr 2005, 02:10 |
--------------------
laguna
2.0 dci cva
2008 privilege Imi vand Laguna 3, Detalii la bursa!
http://https://www.reno.ro/index.php?act=ST&f=5&t=313709 |
|
ursul-alb |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 585 Joined: 16 October 04 From: Iasi ![]() |
QUOTE(maddan @ 16 Apr 2005, 20:35) Era doar un raspuns cred eu destul de la obiect (daca nu cumva oi fi sugrumat serverul cu cele cateva cuvinte de explicatii mai detaliate) despre cum se comporta (din punctul meu de vedere - pleonasm iar, pentru ca nu putea fi altceva, dar repet...) Loganul meu de 1,6 la abordarea rampelor (faptul ca se urca la fel cu orice masina nu inseamna ca toti fac asa in practica, asta fiind singurul lucru pe care l-am subliniat); nu cred ca 2-3 observatii personale or fi deranjat asa de mult, dar asa cum a revenit si initiatorul, topicul nu se adresa unor sugestii pe adresa Dacia Pitesti (ha, ha, ha) ci cauta sa mai spulbere unele mituri si sa confirme altele... All the best |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 egee
- IS XX xxx
|
|
maddan |
![]()
Post
#24
|
![]() Speedy Gonzales Group: Members Posts: 795 Joined: 27 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Ok, Ok, I got It!
![]() Evident ca Loganul cu motor de 1,4 va urca un deal mai greu decat cel cu motorul de 1,6, chiar in aceleasi conditii de accelerare si in aceeasi viteza. Dar ma indoiesc profund ca motorul de 75Cp nu face fata la un deal, fie si masina incarcata cu 5 oameni si bagaje. Da-o'ncolo de treaba, ca si Berlina urca dealuri in aceleasi conditii. A, ca s-o târî ca melcul, asta e... Nu am urcat dealuri cu Loganul sa stiu cum e. Da, si Vectra de 114 CP are probleme sub 2500 de ture. Intre 50-75 km/h trebuie sa retrogradez intr-a III-a ca sa am nerv la o depasire. Peste 80 km/h nu prea mai e nevoie... Totusi, motorul este elastic, si pot urca binisor peste 90km/h cu a treia... |
--------------------
Renault
Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege...
2006/7
- Bsiceva... Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
|
|
linu |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 11 September 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
De ce sustin parerea ca :"totul este sa simti un pic masina" ?!? La inceput cand masina era noua si nu prea ma induram sa o "fortez" (ziceam io la vremea aia
![]() Ei bine, mare fu surpriza mea cand dupa un an - cand am inceput si io sa-mi folosesc masina mai cu dibacie (sa zic asa ![]() In fond astea nu sunt masini in de-alea bengoase la care nu te intereseaza in ce treapta sau turatie esti si numa-i dai talpa si te-ai dus ca vantul ... Sper ca nu v-am plictisit prea tare. |
-------------------- Renault Clio Symbol 2003
Expression 75cp + security pack |
|
sinaxis |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 388 Joined: 30 March 04 ![]() |
Simt nevoia sa revin cu unele lamuriri.
Locuiesc intr-o zona muntoasa si obisnuiesc sa ies cu familia, cu masina, la munte. Pana nu de mult mergeam cu berlina, obisnuit cu berlina. Sigur ca dupa ce mi-a venit Loganu, am facut acelasi lucru (deh, tabieturile vietii ![]() Asa ca obisnuit cu berlina, unde abordam anumite pante cu a 2-a, am fost surprins ca nu am putu face acelasi lucru si cu Loganul. Nu am vrut sa spun nici o clipa ca Loganul nu poate aborda, in trafic, pantele intr-un mod corect. Sau ca ar fi mai puturos sau alte cele... Ba, din contra, data fiind elasticitatea cutiei, e foarte ingaduitor in pante, desigur cu demarajul necesar. Apoi inca un lucru. Nu am inca 1000 km cu ea. Am evitat sa-i dau mai mult de 3500 de ture. Si ii cred pe cei care spun ca abia la 4000 de ture motorul isi da drumul. Zic asta pentru ca am fost cu cineva care avea un Logan 1.4 trecut de 20 mii km si care o calca si senzatia de masina nervoasa se simtea ff bine. Deci ce sa mai zicem de un motor de 1.6... Apoi, Loganul e masina de familie. Asa e conceputa si setata penru conditiile dificile din traficul nostru. Deci, chiar daca am afirmat ca simt cutia de viteze a Loganului ca una lenesa la turatii mici, elasticitatea si disponibilitatea acesteia dau un confort sporit in trafic mai ales pe distante lungi. Cred ca s-a facut o alegere buna... Tuturor celor care sunt inca in asteptarea unui Logan sau indecisilor: Fiti linistiti, la prima vedere (fara imbatranire in gropile nationale), Loganul e o masina in regula, corecta in raportul pret calitate. Iar daca nemti compara wv 4 cu Loganul si pun pe coperat un Logan busit, apeland si la mijloace subliminale de discreditare a Loganului... eu sunt tare increzator in masinuta asta. Numai de bine This post has been edited by sinaxis: 19 Apr 2005, 08:02 |
--------------------
tohan
stas
2012 full "as fi de parere ca ar trebui interzisi copiii din locurile publice (...). Un sugar stie doar sa manince, sa se cufureasca si sa urle" by Marty
|
|
JORJ |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 4 January 05 ![]() |
As avea si eu o vorba daca nu e cu suparare si nu am inteles prea gresit ideea topicului.
Ce mi-ar place mie sa se intample la Logan ar fi sa se reuseasca o bancheta cu adevarat rabatabila. Chestia asta nu a fost cu adevarat facuta nici la Solente unde trebuie sa desfaci suruburi - puteau sa fure si ei patentul de la Nove, unde mai era si fractionata, chiar daca mai era loc de ceva imbunatatiri pentru o mai buna functionare. Nu o sa car cartofi cu loganul (poate doar un sacut mic toamna sa il pun in camara), dar ca familist (facand parte din pubicul tinta, deci - si iata si cuvanul nobil "deci") uneori am de carat famelia cu multe bagaje la un conced, la un tata, la un socru, etc (porcu de craciun nu il car tot ca il impart .. da daca e sa fie tot .. nu trebe sa-l car? Comparand cu un Oltcit pe care l-am avut si in care bagam atatea bagaje de te cruceai (doar tragand de o manetutza si gata), la Logan - chiar cu portbagajul ala mare - ca deh si famelia a mai crescut- mi s-ar parea tare utila o bancheta rabatabila, fractionat. Presupusa rabatare de acum a loganului implica desfacerea de suruburi si asta mi se pare prea complicat, iar dupa ce inlaturi bancheta spate constati cu uimire ca acolo este o piesa metalica (lonjeron sau ce o fi) care nu prea iti lasa loc de manevra, si pe care reprezentantii Dacia iti recomanda sa nu o scoti. Cam multe pentru un subiect simplu. O bancheta spate cu adevarat rabatabila si eventual fractionabila mi s-ar parea foarte tentanta. Nici o deschidere de portbagaj de la un buton din interior nu ar fi de lepadat (cu atat mai mult cu cat oamenii se chinuie singuri sau prin service-uri sa dea gauri prin table sa rezolve singuri ce ar fi putu propune producatorul) Ce mi-ar mai place de la Logan ar mai fi mult promisa masina de 5000 de euroi, si posibilitatea de dotari optionale pe ea, de pilda un aer conditionat peste varianta minimala (care sper sa aiba macar turometru) ar putea avea ceva vanzare - parerea mea (stiu ca se prefera variantele de top, dar oare aerul conditionat nu e cumva una din cauzele situatiei asteia ?). Nici un Ambition de 1.4 nu cred ca ar ramane lipsit de cerere. Dar vorbeam de dinamica societatii Dacia. Pai atunci, in plus sa mai fie niste flori, si o vaca cu cola. This post has been edited by JORJ: 18 Apr 2005, 14:36 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.4 Perla
- B -XX - XXX Nu dau flashuri
Daca vreau sa depasesc semnalizez si astept Nu claxonez decat daca e absolut necesar Folosesc proiectoarele doar cand e ceata |
|
maddan |
![]()
Post
#28
|
![]() Speedy Gonzales Group: Members Posts: 795 Joined: 27 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Apropo de portbagaj - am ramas uimit sa vad cum un volum mare poate fi distrus de cele doua table care sustin capota portbagajului...
Degeaba este mare daca nu este gandit sa fie practic. In mod obligatoriu la Break vor trebui sa ofere bancheta fractionabila. Si daca s-or gandi si la o trapa si un diesel mai puternic, ar iesi o masina cu adevarat interesanta pentru o multime de familii. Am fost sambata in Carrefour si am luat un pachet de lambriuri din aglomerat de lemn. Au 3m20 lungime pe 13 cm latime, deci asemanatoare unor schiuri foarte lungi. Le-am bagat in batranelul meu Opel prin portbagaj si am folosit trapa special conceputa in bancheta spate (acolo unde este manerul care poate transforma bancheta in doua "fotolii"), si am strecurat pachetul prin bancheta, fara a o mai rabata (rabatare care oricum se face extrem de simplu prin apasarea unor butoane de pe bancheta), scotandu-l prin trapa de pe masina. A mers super, fara nici cea mai mica problema. Prin rabatarea completa a banchetei am mai carat si o saltea de pat... Si masina e in trei volume, nu e break/hatchback! Oare este chiar atat de greu sa aplici la Dacia sistemele aplicate pe masini inca din anii 90?! E imposibil sa inteleg ce au gandit inginerii de la Dacia separand definitiv si complet portbagajul de habitaclu, la o masina de familie! Repet, daca Break-ul va fi gandit mai cu cap, poate va deveni o masina interesanta... |
--------------------
Renault
Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege...
2006/7
- Bsiceva... Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
|
|
Sony |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
@maddan, mi se pare ca esti un pic malitios. Incepi o comparatie cu Vectra ta, dar in acelasi timp moderatorii sar cand un user compara Logan cu alte masini! Vad ca nu se admit comparatiile dintre Logan si alte modele decat daca sunt in defavoarea acestuia!
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
maddan |
![]()
Post
#30
|
![]() Speedy Gonzales Group: Members Posts: 795 Joined: 27 February 03 From: Bucuresti ![]() |
sony, eu compar bancheta de pe o masina veche de 13 ani cu una conceputa acum. N-am cine stie ce vectra noua, samd.
Deci compar un sistem de fractionare al banchetei care exista de mai bine de 15 ani (ca atunci a aparut modelul Vectrei mele, dar el poate fi gasit pe o multime de masini), nu doua masini. Fiecare masina - si Loganul - are avantajele si dezavantajele ei. Dar nu despre asta discutam aici. Ce nu inteleg eu este de ce inginerii de la Dacia nu au aplicat sistemele pe care le-au pus si pe Megane 1 break de exemplu (nu stiu daca si pe Megane 1 in trei volume), care permit fractionarea banchetei si utilizarea optima a spatiului portbagajului. Diferenta de bani nu cred ca ar fi foarte mare. Sper ca daca ei citesc acest forum, sa bage la cap ca pentru Break ar fi musai o bancheta fractionabila. |
--------------------
Renault
Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege...
2006/7
- Bsiceva... Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
In cadrul acestui topic nu se admit comentariile, intrebarile sau orice alte discutii intre cei care scriu... Se vor posta strict impresii personale ale POSESORILOR de Logan, cu precizarea modelului/tipului, anului de fabricatie, numarului de km etc. pentru a se putea interpreta impresiile de catre ceilalti cititori. Orice alt mesaj va fi sters fara alt preaviz si ... vor curge sanctiunile!
|
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 02:53 |