Probleme frana, Prima pedala se duce a fund
![]() ![]() ![]() |
Probleme frana, Prima pedala se duce a fund
Bejenaru Ionut |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Doar membru, atat. Group: Members Posts: 708 Joined: 9 December 05 From: Bacau ![]() |
|
||
--------------------
Reno
Megane 2.1 break
2005, ful opshan, 1.6 16v
- Numar de Bacau. Good things come to those who wait.
Va urma... "Nimeni nu scapa virgin...viata ne f.te pe toti..." |
|||
didosdoru |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 414 Joined: 2 July 05 ![]() |
Aer pe instalatiea de franare.
Sar putea sa-ti traga aer pe la cilindru ala unde ai avut probleme. Daca ar fi pompa de vina nu ai mai avea frana nici la a 2 pedala. |
--------------------
Dacia/Opel
Pick-Up/Logan MCV/Astra G
2003/2009/2000
- GL O6 HKV / 53 DGD
|
|
dadoshel |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.016 Joined: 11 January 05 From: cluj-napoca ![]() |
ai servofrana?
daca ai vezi ca s-ar putea sa-ti fie dusa garnitura si sa nu-ti mai faca vacuum de la cilindrul 2;nu ti se uda bujia de la cilindrul 2? |
--------------------
Renault/Dacia
Arkana/1310
Zen 2022/TLX 1989
- CJ37CUC/CJ10YET
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#4
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
Ai aer in instalatie ... sau iti trage pe undeva aer ... ai reductie pe undeva ?
Verifica si garniturile ... |
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
argon |
![]()
Post
#5
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Dyda |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Servomecanismul nu are nimic in comun cu instalatia de frinare, este in esteriorul acestei instalatii, este un demultiplicator de efort, adica iti usureaza apasarea la pedala.
Tu ai facut aerisirea dar sunt ferm convins ca nu ai procedat corect , mai mult, inclin sa cred ca ai bagat aer in instalatie in loc sa-l scoti. Fa-i o aerisire corecta sau pune un cunoscator s-o faca si ai sa constati modificarea |
-------------------- Kox
|
|
argon |
![]()
Post
#7
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
is89ckd |
![]()
Post
#8
|
![]() membru ofticos Group: Members Posts: 25 Joined: 20 April 05 From: Iasi ![]() |
uite si eu am avut aproape aceleasi probleme si mi-a zis unu care se pricepe si s-a uitat la masina ca era de la lichidul de frana, eu am completat lichidul din masina ,care uitasem ce tip e, cu unu mai prost si nu prea a fost bine, ca mi s-au "ovalit" garniturile de la pistonasul ala din pompa de frana. Acuma mi-am pus o pompa de frana din aia veche de pe dacii 1300 si am schimbat tot lichidul de frana, bineinteles am si aerisit-o calumea, apropo la servofrana se aeriseste si cu motorul pornit la final ca sa fii sigur ca e aerisit calumea. Ca sa nu pierzi lichid de frana pune si tu un furtunas din ala de la stergatoare pe suruburile de aeririre si colecteaza lichidul intr-un bidonas ceva. Vetifica si garniturile de pe pistonasele de la frana de pe spate sa nu planga , se intampla foarte des . Multa bafta
![]() |
--------------------
dacia
logan
2007
- provizoriu ...liber profesionist...
|
|
Dyda |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Muuuuuuulta dreptate avuse Creanga cu al lui drop de sare!!
is89ckd Cind aerisesti sa inchizi fff bine toate geamurile sa nu intre aer la frina |
-------------------- Kox
|
|
argon |
![]()
Post
#10
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Aerisire cu motorul pornit? de ce?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
romulus |
![]()
Post
#11
|
![]() membru fost posesor de Dacie Group: Members Posts: 460 Joined: 11 January 05 From: Targu Mures ![]() |
Si eu stiu ca aerisirea la sistemul cu servofrana se face cu motorul pornit.
|
--------------------
Daewoo
Cielo
1997
- MS 06 BCL pana la urma, totul se rezuma la obisnuinta...
|
|
argon |
![]()
Post
#12
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
romulus |
![]()
Post
#13
|
![]() membru fost posesor de Dacie Group: Members Posts: 460 Joined: 11 January 05 From: Targu Mures ![]() |
QUOTE Presupun ca sti si ca aerisirea se face apasand pedala?! Chiar???? ![]() |
--------------------
Daewoo
Cielo
1997
- MS 06 BCL pana la urma, totul se rezuma la obisnuinta...
|
|
romulus |
![]()
Post
#14
|
![]() membru fost posesor de Dacie Group: Members Posts: 460 Joined: 11 January 05 From: Targu Mures ![]() |
BejenaruIonut, verifica etanseitatea la garnituri, fa aerisirea din nou si in timp ce aerisesti puntea spate, loveste usor repartitorul cu un ciocan. E posibil sa nu lucreze bine. Sau fa aerisirea fara sa ridici puntea spate, si cineva sa apese masina in spate. Poate e blocat repartitorul. Roaga pe cineva care a mai facut asta sa te ajute. Si, in final, verifica aerisirea si cu motorul pornit.
|
--------------------
Daewoo
Cielo
1997
- MS 06 BCL pana la urma, totul se rezuma la obisnuinta...
|
|
ionutctn |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Postez si eu aici cu urmatoarele probleme:
- roata spate infranata (am curatat pistonasul cu smirghelul si cica s-a dus stratul ala de protectie is acum a ruginit)....era oricum ruginit si cand la-m curatat; - franele tin bine dar am senzatia ca blocheaza doar pe fata ca am fost nevoit sa pun de curand una in tare si s-a blocat fata - eu asa am simtit din masina; - consuma lichid de frana fratilor - cam 1 deget la 2 saptamani; nu stiu ce sa spun. Astept parerile si sfaturile voastre. Una la mana: vreau sa stiu si eu cat sunt si unde se gasesc pistonase din alea de inox pentru spate. Macar exista ca spunea cineva pe aici. am vaga impresie ca am frane doar pe fata si pe spate timid asa. Daca nu balnesc frana si apas proportional franeza bine. Am pedala, nu se duce la fund. E tare la apasat. PS: am pompa servo cu dublu circuit. This post has been edited by ionutctn: 16 Jan 2006, 14:47 |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(Bejenaru Ionut @ 15 Jan 2006, 21:57) [...]Am schimbat arcul, si pedala, dupa ce am facut aerisire cu vreo jumate de litru de lichid de frana prima pedala este tot moale abia la a doua pedala tine bine.Ce poate sa aiba ?Se poate sa fie pompa de vina?Ce naiba e noua doar. Ai aerisit cu "pedala" sau "cadere libera"? Daca ai facut aerisirea "cu pedala", ai "avariat" pompa, aceasta trimitind acum lichid doar spre circuitul spate. Explica Dyda pe undeva ca trebuie sa defiletezi acel ICP dupa care sa faci citeva pedale sanatoase, apoi sa repui acel ICP la loc. Aerisirea la pompele dublucircuit cu 4 conducte se face prin cadere libera(tot Dyda explica pe undeva si asta). In plus, posibil ca acel autoreglaj sa nu mai functioneze bine si sa fie necesar sa il faci "ad-labam" ![]() This post has been edited by diaconuliviu: 16 Jan 2006, 15:09 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
rtulea |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 11 April 05 From: Ploiesti (Alba-Iulia) ![]() |
QUOTE(ionutctn @ 16 Jan 2006, 14:45) Postez si eu aici cu urmatoarele probleme: - roata spate infranata (am curatat pistonasul cu smirghelul si cica s-a dus stratul ala de protectie is acum a ruginit)....era oricum ruginit si cand la-m curatat; - franele tin bine dar am senzatia ca blocheaza doar pe fata ca am fost nevoit sa pun de curand una in tare si s-a blocat fata - eu asa am simtit din masina; - consuma lichid de frana fratilor - cam 1 deget la 2 saptamani; nu stiu ce sa spun. De obicei pistonasele nu se curata ci doar se inlocuiesc. Ca sa faci o economie de bani iti sugerez sa le cureti cu o bucata de lemn, adica sa freci efectiv cu lemnul imbibat in lichid de frana, lemn de esenta moale, pe suprafata pistonasului pana luceste. Dupa operatie se schimba si garniturile. Ca se blocheaza fata este un lucru normal. Inseamna ca iti functioneaza limitatorul de sarcina. Acesta are rolul de a limita presiunea pe circuitul spate (max 30 Bar) functie de incarcarea puntii pentru a evita fenomenul de "fuga" al spatelui. Consumul de lichid poate sa fie pe la garniturile pistonaselor de la etrieri sau cilindrii spate sau pe la garniturile vasului de lichid. |
--------------------
Dacia
Logan
sept 2006, Laureate 1,6
- PH-78-UTU Do not try to forget your past, IT made you what you are!
|
|
argon |
![]()
Post
#18
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(romulus @ 16 Jan 2006, 14:11) Chiar???? ![]() Si tot nu mi-ai raspuns..se face apasand pedala?Ca sa sti pe viitor se face prin cadere libera daca ai servo, nu te atingi de pedala, la modelele vechi fara servo se face prin pompare ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Dyda |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Pai mai draga la toate automobilele blocheaza doar fata, spate frineaza prin rostogolire ( gen ABS), daca ar bloca si spatele vei intra in derapaj ( pe timp ploios sau ghetus ) si doar sfinti te mai pot scapa de urmari nefaste.
Este normal sa frineze mai inti fata ptr ca pistonasul primar intra primul in presiune sub actiunea pedalei, presiunea din pompa mai departe impinge pistonasul secundar adica cel ptr spate creeind astfel presiune si pe circuitul spate. Intaresc si eu ideia ca nu este bine sa pui smilgher, produse petroliere, acestona, etc pe suprafetele de lucru ale sis. de frinare. Repet cele spuse mai sus, se va face o aerisire corecta si frinele vor functiona bine ( asta in cazul in care toate componentele lucreaza la parametri optimi fara uzuri sau defecte) This post has been edited by Dyda: 16 Jan 2006, 16:42 |
-------------------- Kox
|
|
Bejenaru Ionut |
![]()
Post
#20
|
![]() Doar membru, atat. Group: Members Posts: 708 Joined: 9 December 05 From: Bacau ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 16 Jan 2006, 15:06) Ai aerisit cu "pedala" sau "cadere libera"? Daca ai facut aerisirea "cu pedala", ai "avariat" pompa, aceasta trimitind acum lichid doar spre circuitul spate. Explica Dyda pe undeva ca trebuie sa defiletezi acel ICP dupa care sa faci citeva pedale sanatoase, apoi sa repui acel ICP la loc. Aerisirea la pompele dublucircuit cu 4 conducte se face prin cadere libera(tot Dyda explica pe undeva si asta). In plus, posibil ca acel autoreglaj sa nu mai functioneze bine si sa fie necesar sa il faci "ad-labam" ![]() Adica vrei sa spui ca imi trebuie o pompa noua?Decat sa cumpar una noua mai bine fac o gaura mare in podea si pun frana ca cei din familia Flinstones ![]() |
--------------------
Reno
Megane 2.1 break
2005, ful opshan, 1.6 16v
- Numar de Bacau. Good things come to those who wait.
Va urma... "Nimeni nu scapa virgin...viata ne f.te pe toti..." |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(Bejenaru Ionut @ 19 Jan 2006, 20:49) Adica vrei sa spui ca imi trebuie o pompa noua?Decat sa cumpar una noua mai bine fac o gaura mare in podea si pun frana ca cei din familia Flinstones ![]() De unde deduci tu din ce ti-am scris ca trebuie pompa noua? Acel "avariat" scris in ghilimele si in postul de mai sus trebuia citit exact asa, cu ghilimele; asta inseamna ca acel ICP si-a facut treaba si la aerisirea cu pedala pe fata a "simtit" ca e cadere de presiune in circuitul fata, blocindu-l si trimitind lichidul in instalatia spate. Prin extragerea acelui ICP si facind 2-3 pedale TARI, VIOLENTE, sistemul va reveni in pozitia de lucru normal. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
costin11 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 21 June 05 ![]() |
Salut.
Cam aceeasi problema am si eu; nu am pedala deloc, dar nu tine nici la a 2,3 padala. Cand calc se duce pedala pana la fund si da senzatia ca pune un pic de frana, dar foarte putin; in plus, bujia de la pistonul 2 e plina de ulei ( am vazut mai sus o chestie cu bujia 2). Eu banuiesc ca e pompa sau servo, nu imi dau seama care, ca nivelul din rezervor este intact, nu a scazut. Diseara ma duc la service si vroiam sa alfu parari inainte de ajunge acolo. Multumesc. |
--------------------
Dacia Break
1310 TL
- PH-10-CDD
|
|
B-38-NFS |
![]()
Post
#23
|
![]() membru Group: Members Posts: 113 Joined: 30 August 05 From: BUC -DR TABEREI ![]() |
nu inteleg legatura cu bujia de la pistonul 2 ??????????
ce legatura are frana cu bujia ![]() aici nu mai inteleg nimic " Eu banuiesc ca e pompa sau servo, nu imi dau seama care, ca nivelul din rezervor este intact, nu a scazut. Diseara ma duc la service si vroiam sa alfu parari.......... : ![]() This post has been edited by B-38-NFS: 21 Jan 2006, 00:33 |
--------------------
spark /chevrolet
solenza/dacia
2006/2005
- b-23-REU NU E SUFICIENT SA FI BUN ,CI E SUFICIENT SA FI SI BUN DE CEVA .....
|
|
ATM |
![]()
Post
#24
|
![]() 1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Chiar, acum serios vorbind, care e faza cu pistonul 2 si servofrana? Are cineva un raspuns clar? Adica e doar mit sau chiar exista o legatura clara intre ele?
Nu e ironie catusi de putin, pur si simplu eu unul nu stiu de asa ceva. |
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|
torvalds |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 11 February 05 ![]() |
la mine apare un fenomen dubios, daca apas pedala lent, progresiv, ajung jos si tine destul de putin frana, dar daca apas pedala violent sau mai agresiv tine foarte bine ... ar trebui aerisita sau ce ?
This post has been edited by torvalds: 21 Jan 2006, 22:59 |
--------------------
Hyundai
1500
2007
|
|
costin11 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 21 June 05 ![]() |
Cred ca chestia cu pistonul 2 este o prostie. Am fost la service si au schimbat garniturile de la pompa centrala si acum tine foarte bine frana si pedala este tare.
Daca apesi pedala tare si tine atunci eu zic ca ai aer in instalatie, ca daca apesi repede, reusesti sa-l comprimi si tine frana, la apasare lenta aerul nu mai ajuta la franare. Trebuie aerisita. |
--------------------
Dacia Break
1310 TL
- PH-10-CDD
|
|
Bejenaru Ionut |
![]()
Post
#27
|
![]() Doar membru, atat. Group: Members Posts: 708 Joined: 9 December 05 From: Bacau ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 20 Jan 2006, 08:27) De unde deduci tu din ce ti-am scris ca trebuie pompa noua? Acel "avariat" scris in ghilimele si in postul de mai sus trebuia citit exact asa, cu ghilimele; asta inseamna ca acel ICP si-a facut treaba si la aerisirea cu pedala pe fata a "simtit" ca e cadere de presiune in circuitul fata, blocindu-l si trimitind lichidul in instalatia spate. Prin extragerea acelui ICP si facind 2-3 pedale TARI, VIOLENTE, sistemul va reveni in pozitia de lucru normal. Acum am inteles dar cred ca o sa fac treaba asta mai tarziu cand se incalzeste ca acum e cam frig si oricum nu prea folosesc frana ca e gheata pe jos.Oricum va multumesc la toti. |
--------------------
Reno
Megane 2.1 break
2005, ful opshan, 1.6 16v
- Numar de Bacau. Good things come to those who wait.
Va urma... "Nimeni nu scapa virgin...viata ne f.te pe toti..." |
|
Dyda |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
QUOTE(torvalds @ 21 Jan 2006, 21:58) la mine apare un fenomen dubios, daca apas pedala lent, progresiv, ajung jos si tine destul de putin frana, dar daca apas pedala violent sau mai agresiv tine foarte bine ... ar trebui aerisita sau ce ? Trebuie sa inlocuiesti garniturile piston pompa. La o apasate lenta lichidul de frina trece pe linga garnitura ajungind in vas. Intrucit garniturile sunt uzate, acestea nu mai asigura o buna etanseitate pe corpul pompei. Dupa cum se stie aceste garnituri au o forma trapezoidala , in urma uzurii acestea ajung cilindrice. |
-------------------- Kox
|
|
Bejenaru Ionut |
![]()
Post
#29
|
![]() Doar membru, atat. Group: Members Posts: 708 Joined: 9 December 05 From: Bacau ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 20 Jan 2006, 08:27) De unde deduci tu din ce ti-am scris ca trebuie pompa noua? Acel "avariat" scris in ghilimele si in postul de mai sus trebuia citit exact asa, cu ghilimele; asta inseamna ca acel ICP si-a facut treaba si la aerisirea cu pedala pe fata a "simtit" ca e cadere de presiune in circuitul fata, blocindu-l si trimitind lichidul in instalatia spate. Prin extragerea acelui ICP si facind 2-3 pedale TARI, VIOLENTE, sistemul va reveni in pozitia de lucru normal. Am facut ce mi-ai spus cu ecel ICP dar tine la fel.Nu stiu ce sa-i mai fac cred ca o sa o las asa.Mersi oricum ![]() |
--------------------
Reno
Megane 2.1 break
2005, ful opshan, 1.6 16v
- Numar de Bacau. Good things come to those who wait.
Va urma... "Nimeni nu scapa virgin...viata ne f.te pe toti..." |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(Bejenaru Ionut @ 28 Jan 2006, 20:15) Am facut ce mi-ai spus cu ecel ICP dar tine la fel.Nu stiu ce sa-i mai fac cred ca o sa o las asa.Mersi oricum ![]() OK, incearca sa ridici frina de mina 2-3 dinti, daca fenomenul persista, ai aer, daca nu, si pedala tine sus, acel autoreglaj de care ti-am spus si mai sus nu isi face treaba, necesitind sa reglezi tu manual. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 19:46 |