DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme frana, Prima pedala se duce a fund

cristi_doditoiu
post 30 Jan 2006, 11:44
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 20 January 06




Incerc sa aduc o explicatie cu referire la "udarea bujiei la pistonul 2".Furtunul care alimenteaza servomecanismul cu vacum este postat pe galeria de admisie in dreptul pistonului 2,de aceea inclin sa cred ca exista o legatura cu ceea ce spune-ati.daca servomecanismul este defect adica are membrana sparta sau fisurata in asa fel incat sa nu-ti dai seama la pedala,automat se pierde amestecul carburand de aceea cred ca bujia este umeda.Este parerea mea si cred ca e putin logic,altfel nu exista nici o explicatie


--------------------
autoutilitara dacia duble cab 1.9D - vl 04 xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 30 Jan 2006, 12:15
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(cristi_doditoiu @ 30 Jan 2006, 11:44)
[...]automat se pierde amestecul carburand de aceea cred ca bujia este umeda.Este parerea mea si cred ca e putin logic,altfel nu exista nici o explicatie
*


Pai ar trebui sa nu se ude ci sa se usuce, sa mearga acel cilindru cu aer in exces. Nu atit de mult in exces ca daca ar fi aer mult, ar fi simtita si la pedala. Adica faza cu cil 2 e MIT.
Daca ai si bujie uda la cil 2, aia e coincidenta. acolo e mai mult bujie sau fisa sau plot defect, cu scintei slabe. Sau bataie in ax pe partea cil 2, incit deschide slab acolo.

This post has been edited by diaconuliviu: 30 Jan 2006, 12:19


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
walleye
post 31 Jan 2006, 15:17
Post #33


Membru


Group: Banned
Posts: 159
Joined: 28 June 05
From: Timisoara




patita de mine: garnituri pompa de frina duse, membrana servofrina sparta, tras lichid de frina pe conducta de vacuum in cilindrul doi. bujie uda, scazut nivel lichid frina, motor mers ca dracu, frina moale ca o balega.


--------------------
Alco Century 628 - Monon 404
nu hraniti moderatorii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
padual
post 1 Feb 2006, 17:40
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 295
Joined: 29 November 04
From: MANGALIA




am si eu o problema cu frana si nu as vrea sa deschid un topic nou:

1.am tras frana de mana si am ramas cu rotile spate infranate
2.cand pornesc masina prima pedala e moale...restul sunt ok.
Vreau sa stiu ce piese sa cumpar(in special detaliat legat de puntea spate) pentru a avea frane normale,inclusiv frana de mana. Am cumparat doar cablul de frana de mana care e f uzat si pe care de mult vroiam sa il schimb. Acuma...ce ar mai trebui ...
Eu cred ca :a. Placute FATA+Garnituri
b. astept sa imi spuneti voi ce garnituri ar putea fi nevoie sa schimb la pompa sau servo...sau ce ar trebui verificat
c. la saboti sau ce e pe spate trebuie schimbat...?(presupun ca ferodoul si eventual pistonasele)

Rog ajutor si imi cer scuze daca sunt off topic...si eventual si niste preturi. Multumesc anticipat biggrin.gif


--------------------
Daewoo | Ford MATIZ 0.8l - 49cp | Focus 1.8l - 115cp 2006 E | 1999 - CT-89-PAD|TX-6273-TX
Doamne ajuta!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nvp_playboy
post 1 Feb 2006, 18:49
Post #35


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 24 January 06
From: Roman




La modelele cu reglaj automat pe spate......acestea nu functioneaza....poate doar se blocheaza la frane bruste,
Scoate tamburii si fa reglajul manual.....a.i. tamburul sa se frece usor de saboti...sa mearga " f.f. putin infranat"
De aici se trage "a doua pedala" chiar si cu aerisire beton.
Mari probleme fac si regulatoarele de presiune de pe spate......eu le blochez pe deschis.


--------------------
dacia 1410 1410 - nt 03 wuv
Putin traiesc viata, majoritatea doar exista !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vyorel
post 4 Feb 2006, 19:36
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 4 February 06




-frana moale= aer instalatie . Schimba toate garniturile si vei avea frana beton. Optional poti schimba si pompa cu una model vechi(simpla). Sunt cele mai bune.


--------------------
dacia logan - GL-06-HIB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 13:21
Forum Renault