Probleme frana, Prima pedala se duce a fund
![]() ![]() ![]() |
Probleme frana, Prima pedala se duce a fund
cristi_doditoiu |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 20 January 06 ![]() |
|
||
--------------------
autoutilitara dacia
duble cab 1.9D
- vl 04 xxx
|
|||
diaconuliviu |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(cristi_doditoiu @ 30 Jan 2006, 11:44) [...]automat se pierde amestecul carburand de aceea cred ca bujia este umeda.Este parerea mea si cred ca e putin logic,altfel nu exista nici o explicatie Pai ar trebui sa nu se ude ci sa se usuce, sa mearga acel cilindru cu aer in exces. Nu atit de mult in exces ca daca ar fi aer mult, ar fi simtita si la pedala. Adica faza cu cil 2 e MIT. Daca ai si bujie uda la cil 2, aia e coincidenta. acolo e mai mult bujie sau fisa sau plot defect, cu scintei slabe. Sau bataie in ax pe partea cil 2, incit deschide slab acolo. This post has been edited by diaconuliviu: 30 Jan 2006, 12:19 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
walleye |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 159 Joined: 28 June 05 From: Timisoara ![]() |
patita de mine: garnituri pompa de frina duse, membrana servofrina sparta, tras lichid de frina pe conducta de vacuum in cilindrul doi. bujie uda, scazut nivel lichid frina, motor mers ca dracu, frina moale ca o balega.
|
--------------------
Alco
Century
628
- Monon 404 nu hraniti moderatorii
|
|
padual |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 29 November 04 From: MANGALIA ![]() |
am si eu o problema cu frana si nu as vrea sa deschid un topic nou:
1.am tras frana de mana si am ramas cu rotile spate infranate 2.cand pornesc masina prima pedala e moale...restul sunt ok. Vreau sa stiu ce piese sa cumpar(in special detaliat legat de puntea spate) pentru a avea frane normale,inclusiv frana de mana. Am cumparat doar cablul de frana de mana care e f uzat si pe care de mult vroiam sa il schimb. Acuma...ce ar mai trebui ... Eu cred ca :a. Placute FATA+Garnituri b. astept sa imi spuneti voi ce garnituri ar putea fi nevoie sa schimb la pompa sau servo...sau ce ar trebui verificat c. la saboti sau ce e pe spate trebuie schimbat...?(presupun ca ferodoul si eventual pistonasele) Rog ajutor si imi cer scuze daca sunt off topic...si eventual si niste preturi. Multumesc anticipat ![]() |
--------------------
Daewoo | Ford
MATIZ 0.8l - 49cp | Focus 1.8l - 115cp
2006 E | 1999
- CT-89-PAD|TX-6273-TX Doamne ajuta!
|
|
nvp_playboy |
![]()
Post
#35
|
Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 24 January 06 From: Roman ![]() |
La modelele cu reglaj automat pe spate......acestea nu functioneaza....poate doar se blocheaza la frane bruste,
Scoate tamburii si fa reglajul manual.....a.i. tamburul sa se frece usor de saboti...sa mearga " f.f. putin infranat" De aici se trage "a doua pedala" chiar si cu aerisire beton. Mari probleme fac si regulatoarele de presiune de pe spate......eu le blochez pe deschis. |
--------------------
dacia 1410
1410
- nt 03 wuv Putin traiesc viata, majoritatea doar exista !
|
|
vyorel |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 4 February 06 ![]() |
-frana moale= aer instalatie . Schimba toate garniturile si vei avea frana beton. Optional poti schimba si pompa cu una model vechi(simpla). Sunt cele mai bune.
|
--------------------
dacia
logan
- GL-06-HIB
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 13:21 |