Volkswagen Passat B6. De doua ori.
![]() ![]() |
Volkswagen Passat B6. De doua ori.
einstein1984 |
![]()
Post
#631
|
||
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|||
Raduchu |
![]()
Post
#632
|
![]() Nu-mi arde becu' Group: Members Posts: 1.453 Joined: 21 April 09 ![]() |
Pentru ca la telefon, dupa ce i-am explicat cum se manifesta problema, mi-a zis ca trebuie s-o puna pe tester sa citeasca X valori din grupurile Y si i-am spus ca am si eu tester si ca ma descurc sa umblu cu el apoi m-a rugat sa-i trimit o filmare.
I-am trimis si mi-a zis ca sunt multe variante si ca nu vrea sa schimbe piese aiurea pe banii mei, ceea ce mi se pare fair la prima strigare, pentru ca masina nu dadea nici o eroare. Apoi aceeasi filmare am trimis-o la baietii din Craiova si aia a fost. Ori ca ma duceam la el, ori ca i-am trimis filmarea..tot aia era in final. Nu zic ca baiatul respectiv nu stie meserie, dar in cazurile astea se vede experienta si abilitatea de a interpreta valori. |
--------------------
Renault 25 '86
2 x Volkswagen Passat
'08 Highline '10 R-Line There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light! 500.000 km and counting. |
|
Raduchu |
![]()
Post
#633
|
![]() Nu-mi arde becu' Group: Members Posts: 1.453 Joined: 21 April 09 ![]() |
Mno, asta-i vinovatul...
S-a re-verificat axul cu came si tachetii, pentru ca la prima vedere aceeasi impresie au avut-o si bajetii..ca pocneste in admisie exact ca un ax bulit, dar tzeapa ca axul si tachetii sunt impecabili. ![]() Dupa ce s-au dat baia si pompa de oloi jos, dupa niste cautari s-a gasit si vinovatul. Eu tot nu-mi explic cum e posibil sa se rupa suportul ala, in afara de material prost/defect de fabricatie. Suruburile erau ok cica, nu aveau joc. Stres mecanic, termic? Habar nu am..poate stiti voi. Bonus o pierdere de ulei pe la turbina, probabil niste garnituri coapte, din spusele lor. Anul trecut la ITP nu a zis nimeni nimic, deci ma gandesc ca e ceva recent. Deci un suport din ala, schimbat cuzinetii vilbrochen+biele, suruburi noi, rezolvat cu garniturile pe la turbo, spalat motorul (pe dinauntru, ofcors), ulei si filtre noi (mai avea ~2k pana la revizie oricum) si aia e. edit: vilbrochenul nu a patit nimic, nu e zgariat, nu nimic. This post has been edited by Raduchu: 15 Feb 2024, 22:30 Attached thumbnail(s) 1.PNG ( Size: 1.6mb ) Number of downloads: 575 2.PNG ( Size: 1.25mb ) Number of downloads: 574 |
--------------------
Renault 25 '86
2 x Volkswagen Passat
'08 Highline '10 R-Line There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light! 500.000 km and counting. |
|
YRX |
![]()
Post
#634
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.045 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
I-a dat taica-tu 7.000 de ture si a plecat cu fum la roti de pe loc...
![]() Ala e cuzinet de 325k km? Arata bine, intr-adevar se vede uleiul schimbat la timp. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Raduchu |
![]()
Post
#635
|
![]() Nu-mi arde becu' Group: Members Posts: 1.453 Joined: 21 April 09 ![]() |
Daa, i-a dat numa-n limitare
![]() Din poze asa ce se vede, arata bine cuzinetul la rulajul asta plus ca a apucat sa "muste" din el, pentru ca era span in baia de ulei si filtru de ulei si ma gandesc ca fratii lui o sa arate mult mai ok. Si totusi nu inteleg cum s-a rupt, chiar nu imi explic. |
--------------------
Renault 25 '86
2 x Volkswagen Passat
'08 Highline '10 R-Line There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light! 500.000 km and counting. |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#636
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
pune o poza cu fatetele rupturii
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Raduchu |
![]()
Post
#637
|
![]() Nu-mi arde becu' Group: Members Posts: 1.453 Joined: 21 April 09 ![]() |
Doar poza aia am primit-o si doua poze cu cuzinetul fata-spate.
Pe spate se uzase fix pe mijloc, unde e crapatura. |
--------------------
Renault 25 '86
2 x Volkswagen Passat
'08 Highline '10 R-Line There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light! 500.000 km and counting. |
|
dandobre |
![]()
Post
#638
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.225 Joined: 3 August 12 From: Ilfov ![]() |
QUOTE(Raduchu @ 16 Feb 2024, 09:00) Daa, i-a dat numa-n limitare ![]() Din poze asa ce se vede, arata bine cuzinetul la rulajul asta plus ca a apucat sa "muste" din el, pentru ca era span in baia de ulei si filtru de ulei si ma gandesc ca fratii lui o sa arate mult mai ok. Si totusi nu inteleg cum s-a rupt, chiar nu imi explic. Defect din turnare probabil, daca nu aveai ghinionul sa cedeze mai ducea motorul încă pe atât, mă gândesc... |
--------------------
Ford, Suzuki
Focus 3 combi, SxCross
2016, 2018
|
|
Raduchu |
![]()
Post
#639
|
![]() Nu-mi arde becu' Group: Members Posts: 1.453 Joined: 21 April 09 ![]() |
La defect de fabricatie ma gandesc si eu.
Ma rog, a trecut glontul pe la ureche bine de tot. Partea buna e ca nu a apucat sa faca pagube prin motor, deci se repara fara probleme. |
--------------------
Renault 25 '86
2 x Volkswagen Passat
'08 Highline '10 R-Line There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light! 500.000 km and counting. |
|
Muttley |
![]()
Post
#640
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Suportul ala se intituleaza capac de palier.
Cum naiba sa se inlocuiasca, daca ala e pereche cu blocul, se masineaza impreuna linia de palier... Si vad ca nimeni nu zice nimic, o ardeti doar pe vinuri la cutie si stergatoare de parbriz, unde exista experti veritabili. Macar sa se incerce o verificare cu ceva gen plasti gauge dupa inlocuire, ca altfel fie se distruge cuzinetul de jos al palierului aluia, fie se pierde presiune de ulei acolo. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#641
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
defect de fabricatie care a aparut la peste 300k km? .. masina are km fara numar, normal sa cedeze una alta .. rulajul si timpul isi spun cuvantul ..
This post has been edited by cj98czh: 16 Feb 2024, 10:27 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
MyKe89 |
![]()
Post
#642
|
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.062 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Material obosit.
|
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|
Raduchu |
![]()
Post
#643
|
![]() Nu-mi arde becu' Group: Members Posts: 1.453 Joined: 21 April 09 ![]() |
Mai da-l in mama ma-sii de material, ca n-a picat nimic de genul la fostul R25 care avea 30 ani si jumate de milion..
![]() Si de la service mi-au zis ca e prima data cand vad asa ceva si doar au ani de zile de cand lucreaza motoare de tractor VW. Aia e, tot raul spre bine. Macar motorul pe dinauntru e ce trebuie dpdv al uzurii..adica minim.. edit: si m-am uitat in catalogul de piese si nici macar nu apare ca piesa de schimb, deci nu cred ca e ceva gandit sa se schimbe la X ani sau Y km. edit2: YRX, poti detalia? This post has been edited by Raduchu: 16 Feb 2024, 11:23 |
--------------------
Renault 25 '86
2 x Volkswagen Passat
'08 Highline '10 R-Line There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light! 500.000 km and counting. |
|
YRX |
![]()
Post
#644
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.045 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Sa-i bagam mortu'n casa?
![]() O excentricitate a vibrochenului datorita incovoierii? Detaliere: Daca lasam eroarea de fabricatie sau oboseala materialului deoparte, respectivul capac palier (e palier sau capac biela?) ar putea fi crapat de o forta diferita de miscarea de rotatie normala a arborelui. Adica, o vibratie, o excentricitate a arborelui, o detonatie anormala a vreunui cilindru. Ar trebui verificat vibrochenul de incovoieri, harmonic balancerul (nu stiu la 2.0 TDI cum arata), volanta, alinierea palierelor. Din pacate asta inseamna motor dezmembrat complet. Mai poate crapa si de la strangerea inegala a capacelor - da nu e cazul ca nu s-a umblat. Faptul ca nu il gasesti ca piesa e problematic, nu a fost facut sa fie inlocuit. Cine inlocuieste asa ceva (motoare race - exista versiuni ranforsate) face obligatoriu dupa aia "line boring", adica alezarea si concentricitatea palierelor. Ele sunt si marcate ca pozitie, nu se pot inversa. https://www.pmeengines.com/main-cap-alignme...d-modifications This post has been edited by YRX: 16 Feb 2024, 12:00 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
wolfin |
![]()
Post
#645
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.790 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
nea Vio poate explica.
|
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
Muttley |
![]()
Post
#646
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(Raduchu @ 16 Feb 2024, 12:20) Logic, e parte a BLOCULUI! Capace de palier, capace de biela, capace de lagare arbore cu came, NU sunt piese separate, sunt parte a blocului/bielei/chiulasei. Ca se fixeaza cu suruburi, aia-i din alte motive. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Muttley |
![]()
Post
#647
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
YRX, e de palier, ca daca era de biela zbura prin bloc in milisecunda 1.
Poate gasi capacul doar in dezmembrari, insa: - e la ghici concentricitatea cu blocul; - trebuie sa fie luat de pe un bloc distrus, nu vinde nimeni un capac de pe un bloc bun. QUOTE(wolfin @ 16 Feb 2024, 12:41) Tu, clujeanul, axa, si mai sunteti cativa intr-o gasca d-asta, credeti voi, vesela, nu faceti decat sa f#teti ce mai ramasese din forumul asta. Am mod preview 2 luni de la analfabetul de serviciu pentru ca asa a vrut el. Daca s-ar aplica regulamentul cu offtopicul, voi ati disparea in vid. QUOTE(cj98czh @ 13 Feb 2024, 22:20) chiuloasa trebuie planata, refacute scaunele si schimbate oringurile daca tot este jos .. daca tot vrei sa investeti fa-o cu tot ce trebuie Raduchu, sa nu ceri oringuri de chiulOasa la magazin, te faci de kko. This post has been edited by Muttley: 16 Feb 2024, 12:31 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#648
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Alezajul de arbore e prelucrat cu toate capacele montate pe bloc, de aia nu este ca piesa de schimb. Cum zice si mutley, daca pui unul de pe alt motor, nu stii daca e mai larg sau mai strans, daca e rotunda gaura.... DOar daca are manualul cote si pentru suprafata de asezare a cuzinetilor. Dar ca sa masori cu cuzinetul asezat inseamna sa dai jos arborele....
This post has been edited by einstein1984: 16 Feb 2024, 13:13 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
YRX |
![]()
Post
#649
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.045 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Oricum schimba cuzinetii, deci arbore jos. Capace gaseste sigur, au luat-o pe ulei multe 2.0.
Cred ca are VAG date diametrele palierelor, concentricitatea si ovalizarea e mai problematica. Daca nu, plastigauge, jocul la cuzineti il are sigur. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Raduchu |
![]()
Post
#650
|
![]() Nu-mi arde becu' Group: Members Posts: 1.453 Joined: 21 April 09 ![]() |
Nu e problema de piese sau know-how.
Tot ce ramane e de asteptat.. ![]() |
--------------------
Renault 25 '86
2 x Volkswagen Passat
'08 Highline '10 R-Line There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light! 500.000 km and counting. |
|
MyKe89 |
![]()
Post
#651
|
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.062 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Poate injectorul de la cilindrul ăla scuipă anapoda. Corecțiile injectoarelor cum
|
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|
cj98czh |
![]()
Post
#652
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(Muttley @ 16 Feb 2024, 12:11) Tu, clujeanul, axa, si mai sunteti cativa intr-o gasca d-asta, credeti voi, vesela, nu faceti decat sa f#teti ce mai ramasese din forumul asta. Am mod preview 2 luni de la analfabetul de serviciu pentru ca asa a vrut el. Daca s-ar aplica regulamentul cu offtopicul, voi ati disparea in vid. chiar daca nu are nimeni treaba ta .. nu te poti sa nu zgandarii este? de la analfabetul de serviciu o sa ai o pauza lunga, fara mod preview de tura asta, daca nu te potolesti ca sa poti spumega linistit .. vezi de treaba ta .. ca nu te provoaca nimeni ... This post has been edited by cj98czh: 17 Feb 2024, 00:16 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
axabrt |
![]()
Post
#653
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.960 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
Dar este tare supărat, mă miram și eu doar de ce hobby are cu scris ore întregi pe forum și gata s a atacat pe viață.
Din partea mea muttey are voie sa scrie cat vrea iar eu să mă mir cat vreau. Atâta tot doar că încercam să l înțeleg , în afara de pasiunea lui pentru meșterit la mașină. Am ajuns la concluzia că nu se poate . |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
Raduchu |
![]()
Post
#654
|
![]() Nu-mi arde becu' Group: Members Posts: 1.453 Joined: 21 April 09 ![]() |
QUOTE(MyKe89 @ 17 Feb 2024, 00:26) +0.0x pe inj1 -0.2 pe inj2 -0.0x pe inj3 +0.2 pe inj4 Asta daca vrei precizie cat de cat. ![]() Nu e de la ele.. @Restul, nu va certati aiurea, pls. Si asa sunt atatea suparari in viata reala, daca si pe un forum ne mai facem de miru' lumii.. This post has been edited by Raduchu: 17 Feb 2024, 19:10 |
--------------------
Renault 25 '86
2 x Volkswagen Passat
'08 Highline '10 R-Line There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light! 500.000 km and counting. |
|
Raduchu |
![]()
Post
#655
|
![]() Nu-mi arde becu' Group: Members Posts: 1.453 Joined: 21 April 09 ![]() |
N-am luat inca masina, dar e in "operatie" pe cord deschis din ce am inteles.
S-a dat motorul jos de pe masina, s-a dat jos vilbrochenul, surpriza mare, era fisurat si apoi a iesit pe bucati afara, rupt, in zona cilindrului 1...de unde era si capacul de palier rupt. Cum naiba a mai pornit atunci? Si fara nici o eroare pe tester legat de senzorul de turatie. S-a luat alt bloc motor complet, de 1.9, cod motor BKC sau BLS, nu mai stiu exact...oricum e acelasi bloc la 1.9/2.0. Evident, schimbat tot ce se poate schimba acum daca tot e motorul jos si aia e. Am cautat pe net un pic si sunt cateva postari legate de aceeasi problema, ruperea arborelui cu precadere la acest cod motor. Pe grupuri, pe fb, la fel. Pe BMP, BMR si uneori BKD. Toate 2.0 TDI PD 2005-2008. Astea au acelasi bloc motor, un fel de "evolutie" a 1.9-ului, dar vedeti in video de jos ce inseamna evolutia asta.. Cuzinetul din poza din urma, arata impecabil fata de ce am mai vazut la altii pe net, unde clar a fost lipsa de ungere pt ca s-a dus pompa de ulei. Dar aici nu a fost cazul de nici o eroare, absolut nimic. Ba chiar e si un video in care se detaliaza o posibila explicatie: https://www.youtube.com/watch?v=KXGLLA90qoI...Auto-Autotusyan Eu am rezolvat problema cu pompa de ulei, facand o conversie la pompa de 1.9, practic transformand motorul dintr-unul cod motor BMP intr-un BMM, care de fabrica vine cu pompa "clasica", pe fratele Golf, Touran, A3, Octavia. Tot nu mi se pare ok treaba asta, indiferent de nr de km. N-au picat alte piese in km astia (injectoare, turbo, dpf) si se intampla o faza din asta si iti taie tot cheful. |
--------------------
Renault 25 '86
2 x Volkswagen Passat
'08 Highline '10 R-Line There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light! 500.000 km and counting. |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#656
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu e nici o regula ca trebuie sa pice intai chestii mai ieftine.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
YRX |
![]()
Post
#657
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.045 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Deci arborele a rupt capacul pana la urma.
Bine ca se face. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Raduchu |
![]()
Post
#658
|
![]() Nu-mi arde becu' Group: Members Posts: 1.453 Joined: 21 April 09 ![]() |
Mdea.
![]() |
--------------------
Renault 25 '86
2 x Volkswagen Passat
'08 Highline '10 R-Line There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light! 500.000 km and counting. |
|
YRX |
![]()
Post
#659
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.045 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
O dadeati voi in defect de fabricatie, noroc ca serviceul ala stie ce face si a facut motorul bucati.
As fi tare curios de cauza. - Detonatie cilindru - da' mai degraba indoia o biela - joc axial - da' zici ca cuzinetii erau in stare buna - volanta, balansier (daca are!?) |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Raduchu |
![]()
Post
#660
|
![]() Nu-mi arde becu' Group: Members Posts: 1.453 Joined: 21 April 09 ![]() |
As fi tare curios de cauza.
Si eu...sfantul VW stie poate de ce. ![]() - Detonatie cilindru - da' mai degraba indoia o biela Injectoarele au valori tzipla pe vcds, acuma in realitate nu le-am testat pe banc. Masina porneste (sau pornea? ![]() Si daca indoia o biela, sigur scotea "un picior" afara.. - joc axial - da' zici ca cuzinetii erau in stare buna Cuzinetul din poza din urma e cel de pe capacul de palier rupt. Ala arata cel mai rau, care arata totusi binisor, adica nu era ajuns la cupru..iar restul erau foarte buni, cica. - volanta, balansier (daca are!?) Volanta am schimbat-o pe la 275k km, cand am auzit-o ca facea zgomotul specific..si am mers cred ca maxim 1000 km din momentul in care am auzit-o pana sa o schimb (undeva la ~3-4 sapt). Nu am mers cu volanta defecta, tocmai ca stiam ca nu-i face bine vilbrochenului. Balansier a avut in pompa de ulei originala, cea cu axul cu probleme ![]() edit: si nu inteleg cum de pornea cu arborele rupt.. ![]() This post has been edited by Raduchu: 29 Feb 2024, 18:37 |
--------------------
Renault 25 '86
2 x Volkswagen Passat
'08 Highline '10 R-Line There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light! 500.000 km and counting. |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 08:11 |