Dacia 2020, noile modele Logan, Sandero și Sandero Stepway
![]() ![]() ![]() |
Dacia 2020, noile modele Logan, Sandero și Sandero Stepway
vis-a-vis |
![]()
Post
#1681
|
||
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|||
IRONICK |
![]()
Post
#1682
|
![]() - Group: Members Posts: 22.742 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Lord Hades |
![]()
Post
#1683
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
Boi aveti impresia ca la dacia lucrează cele mai mari genii din industria automotive?
În epoca modernă s-a pierdut foarte mult din spirirul ingineresc pur. Acum foarte multi habarnist ajung sa lucreze in poziții influente datorită tehnologiei moderne. Vasta majoritate nu inteleg concepte basic, si sunt axati pe carry over sau copiatul de la cei care chiar se pricep. Asa ca nu va mai mirați de rateurile de design. Unele sunt descoperite si eliminate de sistem, altele trec neobservate si intra in serie. |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
dan ionut 79 |
![]()
Post
#1684
|
Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 27 August 17 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
renault
clio symbol
2006, 1.4 8v Atelierul Panda. Self-Service auto.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1685
|
![]() - Group: Members Posts: 22.742 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
O sa am doar cateva remarci referitor la prezentare, desi sunt mai multe.
Puntea spate este aceeasi. Cu bara integrata in interiorul profilului V. Exista si pe Logan 2. Sunt doua elemente elastice la esapamentul pe fata, din motiv ca este mai greu. Nu ca mai multa atentie. Colierul suplimentar in jirul lor nu este sa reziste, ci de securitate. Nu sunt aparatori la discurile fata. Exista si pe Logan 2, acum lipsa. 'Protectia suplimentara' pe interiorul carenajului motor este absorbant de sunet. Exista si pe Logan 2. Scuturile nu sunt de plastic, carenajele, da. Nu exista bec can-bus. Nu se insonorizeaza capota, ci zgomotul motorului. Frana de securitate are si rol de frana de stationare. Daca tot 'lucrezi' in domeniu, educa-ti si tu clientela care iti trece prin ograda. Inainte sa mai faci asta, este recomandat sa vb. cu un mecanic priceput inainte. This post has been edited by IRONICK: 14 Feb 2021, 22:17 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
torquemada |
![]()
Post
#1686
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.903 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 14 Feb 2021, 23:08) Apărătoarele alea(411505775R + 400154134R) există în proiect și pe alte piețe, dar X52-urile livrate la noi nu le au/avut montate, mai mult nici fuzetele nu sunt găurite, culmea primele loturi (2012) aveau găurile date și filetate. This post has been edited by torquemada: 15 Feb 2021, 00:15 |
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
IRONICK |
![]()
Post
#1687
|
![]() - Group: Members Posts: 22.742 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Si este al dracu' de greu sa le gauresti.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#1688
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.643 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Lord Hades @ 14 Feb 2021, 12:07) Boi aveti impresia ca la dacia lucrează cele mai mari genii din industria automotive? În epoca modernă s-a pierdut foarte mult din spirirul ingineresc pur. Acum foarte multi habarnist ajung sa lucreze in poziții influente datorită tehnologiei moderne. Vasta majoritate nu inteleg concepte basic, si sunt axati pe carry over sau copiatul de la cei care chiar se pricep. Asa ca nu va mai mirați de rateurile de design. Unele sunt descoperite si eliminate de sistem, altele trec neobservate si intra in serie. Asa e de aia are loganul/Sandero atatia concurenti pe piata si a declarat De Meo ca atunci cand era la VW nu intelegea cum face Dacia masini asa de ieftine. ![]() This post has been edited by einstein1984: 15 Feb 2021, 08:55 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1689
|
![]() - Group: Members Posts: 22.742 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 15 Feb 2021, 08:20) Asa e de aia are loganul/Sandero atatia concurenti pe piata si a declarat De Meo ca atunci cand era la VW nu intelegea cum face Dacia masini asa de ieftine. Renault este o marca cu solutii ieftine. Nu montezi, tai, scurtezi. Plus ca reperele erau oricum deja. Asta la Logan 1. La 2 si 3 se aplica partea cu geniile.![]() This post has been edited by IRONICK: 15 Feb 2021, 09:26 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Marty |
![]()
Post
#1690
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
QUOTE(Lord Hades @ 14 Feb 2021, 11:07) Boi aveti impresia ca la dacia lucrează cele mai mari genii din industria automotive? Stiind ca Ainjtain lucreaza la ei, intrebarea ta e cel putin retorica.QUOTE În epoca modernă s-a pierdut foarte mult din spirirul ingineresc pur. Gresit! In multe firme inca mai exista un nenica d-ala old-school, care iti zice el ce si cum sa faci, sa iasa piesa bine. Din pacate, nenicii astia se intilnesc cu aia care tin bugetul in friu, care nu inteleg ca Nea Caisa ala, chiar daca are nevoie de colegi ca sa scrie un mail, e cam tatic, asa ca-l sar din schema, considerindu-l perimat si scump.QUOTE Acum foarte multi habarnist ajung sa lucreze in poziții influente datorită tehnologiei moderne. Vasta majoritate nu inteleg concepte basic, si sunt axati pe carry over sau copiatul de la cei care chiar se pricep. De discutat aici, mai degraba as zice ca rateurile vin din cauza tehnologiilor din ce in ce mai noi si a bugetelor din ce in ce mai mici. Problema aici ar veni de la Aquisition Manager si de la aia care-l imping p-ala sa accepte o tehnologie noua pentru respectivul producator, la pretul unui kil de castraveti. Evident ca la sfirsit vei avea un kkt!QUOTE Asa ca nu va mai mirați de rateurile de design. Unele sunt descoperite si eliminate de sistem, altele trec neobservate si intra in serie. Unele sint descoperite si bagate-n productia de serie, urmind sa fie remediate/eliminate pe parcurs. De multe ori se intimpla, dar exista si nefericitul moment in care clientul se satura de rebuturi, intirzieri si cheltuieli suplimentare cu operatiuni de sortare/remediere, iar furnizorul respectiv pierde proiectul pe de-a-ntregul.This post has been edited by Marty: 15 Feb 2021, 10:20 |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#1691
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
Sa nu uitam ca inainte se construiau masini in functie de ce cerea clientul..acum prima data ne uitam la cerintele de mediu, legislatia cu echipamentele obligatorii care se monteaza inca din fabrica apoi vine doleanta clientului si la final un contabil le aranjeaza pe toate astfel incat sa iasa si un profit.
Dieselul la DACIA s-a scos pentru ca partea de antipoluare era f scumpa si Loganul s-ar fi vandut la pret de Megane 4 pe benzina si decat sa se ajunga la astfel de aberatii mai bine zici ca esti o firma ECO, ca te gandesti la viitor si la socatele de balta pe cale de disparitie si scoti din oferta dieselul cel rau si poluant ![]() |
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
sp67 |
![]()
Post
#1692
|
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 4 December 03 From: Bucale ![]() |
QUOTE(meganus_bicorpus @ 15 Feb 2021, 15:01) Dieselul la DACIA s-a scos pentru ca partea de antipoluare era f scumpa si Loganul s-ar fi vandut la pret de Megane 4 pe benzina si decat sa se ajunga la astfel de aberatii mai bine zici ca esti o firma ECO, ca te gandesti la viitor si la socatele de balta pe cale de disparitie si scoti din oferta dieselul cel rau si poluant ![]() Si matale cum o jucai p-asta? |
-------------------- |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#1693
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.643 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Sa stii ca si V12 le turbo 4X4 tot de aia nu l-au facut, vroiau sa faca un Sandero RS dar iesea prea scump si depasea norma de CO2.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
wolfin |
![]()
Post
#1694
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.950 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(sp67 @ 15 Feb 2021, 16:07) cresteai pretul de megane 4 benzina. 1.5 dci la dacia se vindea bine...nu ca altii de l au scos de pe piata la 4 ani ...ca nu se cumpara. oricum..fara sa citesc in glob...o sa apar zic curand ....inapoi Einstain chiar daca ii lipeau un mild? problema era cine il cumpara... ![]() This post has been edited by wolfin: 15 Feb 2021, 16:38 |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#1695
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.643 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
vezi clipurile cu LucaDeMeo si renaulution, explica foarte clar unde se pozitioneaza Dacia. Sau ce diseluri mai are clio 5 ....
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
wolfin |
![]()
Post
#1696
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.950 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
nu pun mare greutate in declatarii la cald...situatia constructorilor auto e volativa ..de ceva ani...oricand se poate schimba ceva.
mi se pare prea devreme renuntarea la diesel. dar no...ce stiu eu calculele interne top managemt reno si dacia am scris 1.5 scuze ..puterea obisnuintei..1.6 etc ![]() ok clio nu mai are dci..dar restul inca..deci nu poti zice ca nu au ... in fine. e scump This post has been edited by wolfin: 15 Feb 2021, 16:48 |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#1697
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.643 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
cauta o comparatie intre emisiile Euro 6 d full si euro 7 la diesel
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
wolfin |
![]()
Post
#1698
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.950 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
"Standardele Euro 6.d vor impune mașinilor pe benzină pragul de 85,8 mg/km NOx, iar celor diesel sub 114,4 mg/km NOx" -ian 2021
E 7 cam la juma din 2025. ok..din 2025 nema diesel. din aproape in aproape am ajuns la realitate comic e...ca si benzina e in pom. This post has been edited by wolfin: 15 Feb 2021, 17:03 |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
catala2k |
![]()
Post
#1699
|
posesor de elice alb albastra... pt moment Group: Members Posts: 893 Joined: 19 July 05 From: Bucuresti ![]() |
instalatia A/C cum este in comparatie cu cea de pe modelul precedent? la prima generatie de logan, pe care am avut-o timp de 200.000 km nu am avut niciodata probleme cu ea, pe cand la generatia a doua de logan am inteles ca nu face fata (nu am mers foarte mult cu o astfel de masina incat sa imi dau seama)
|
--------------------
.
.
. ;)
|
|
wolfin |
![]()
Post
#1700
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.950 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
asta cu AC e comuna la toti...la masni low cost. s a mai discutat..ceva cu emisii= miscorare a tot ce este sub capota inclusiv AC.
compresorul e cu actionare variabila? This post has been edited by wolfin: 15 Feb 2021, 17:10 |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#1701
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
In gama asta de preturi nu prea mai vezi oferte la diesel si nici clienti care sa dea 14000 pe un Logan nu vor fi...
Alte firme vand diesel pt ca la 30000 de euro pot sa mai adauge 4-5000 si se incadreaza intr-o anumita marja de crestere a preturilor, la Dacia partea de antipoluare la Diesel influnteaza dramatic pretul final al produsului. Nu stiu daca cresterea pretului la Megane 4 ar fi solutia, cert e ca doua catalizatoare si un DPF, doua injectoare de uree si alte nazdravanii nu sunt chiar nimicuri si vor duce si ele la cresterea pretului la diesel la toate modelele din grup. Cred ca strategia DACIA de a scoate , momentan, dieselul din oferta este corecta dar clar va trebui sa vina cu ceva in loc, ori un diesel ieftin de la altcineva ori un hybrid. |
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
sp67 |
![]()
Post
#1702
|
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 4 December 03 From: Bucale ![]() |
QUOTE(wolfin @ 15 Feb 2021, 19:16) Intrebarea era sincera, nu troleala. Chiar sunt curios cum vede cineva o strategie care include diesel la o marca low-cost in 2021. Cand toata lumea stie ca diesel-ul e pe faras, si ai o strategie de platforma care trebuie sa se intinda pe 16 ani, vs. 12 ani la marci mainstream, inclusiv Renault. Si trebuie sa-ti storci creierii cum sa electrifici o gama low-cost, ceea ce e o contradictie in termeni, si-ti da peste cap toata baza pe care Schweitzer a relansat Dacia. |
-------------------- |
|
wolfin |
![]()
Post
#1703
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.950 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai cum am zis...cresti pretul. Efect de domino.
E si o parte buna..pretul bat scade...se imbunatstesc..etc. ( de ex investitii majore ....ungaria in extinderea fabricii samsung...) |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#1704
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.228 Joined: 13 October 06 ![]() |
La cum a inceput anul, majoritatea constructorilor nu apuca 2025... Dacia s-ar putea sa se salveze, reno nu vad cum va supravietui. Nea de Meo are un plan, din pacate nu cred ca ia in considerare cumparatorii, ce vor si ce pot astia din urma sa-si mai permita. Daca el isi inchipuie ca va lua clientela de la marcile premium, nu pot decat sa-i urez success.
|
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1705
|
![]() - Group: Members Posts: 22.742 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
St |
![]()
Post
#1706
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.468 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(wolfin @ 15 Feb 2021, 17:34) Pai cum am zis...cresti pretul. Efect de domino. E si o parte buna..pretul bat scade...se imbunatstesc..etc. ( de ex investitii majore ....ungaria in extinderea fabricii samsung...) Dupa ce ca se vinde prost, asta le mai trebuie, sa-l scumpeasca ca sa nu fie la pret de dacia cu motor diesel. |
--------------------
Ford/ BMW
Mondeo/ 650GS
2018/ 2004 Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
|
|
wolfin |
![]()
Post
#1707
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.950 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(sp67 @ 15 Feb 2021, 17:26) Cand toata lumea stie ca diesel-ul e pe faras, si ai o strategie de platforma care trebuie sa se intinda pe 16 ani, vs. 12 ani la marci mainstream, inclusiv Renault. Si trebuie sa-ti storci creierii cum sa electrifici o gama low-cost, ceea ce e o contradictie in termeni, si-ti da peste cap toata baza pe care Schweitzer a relansat Dacia. @St eu la asta am raspuns. Mai exact....dacie logan electrificata cu tablete...10 aibaguri radar brake..la pret Schweitzer nu va exista. Si e normal...cumparatorii...majoritatea nu secuita la solutii tehnice. |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#1708
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.637 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
la ncap cand ajung?
|
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
Lord Hades |
![]()
Post
#1709
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
QUOTE(mircea_aq @ 15 Feb 2021, 20:53) La cum a inceput anul, majoritatea constructorilor nu apuca 2025... Ce zici matale acolo? Domeniul Automotive merge la maxim. Eu nu am capacitate in fabrica cat cere clientul. Asta din septembrie 2020. În acest moment majoritate a OEM urilor au probleme mari cu furnizorii de componente. Pe oțel e dezastru, pe plastice scartaie rau, de semiconductori nu mai zic. In schimb industria aeronautică e cam in groapa. Si cand ma gandesc ca anterior covid bateau la fundul gol Automotive... |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
DFA |
![]()
Post
#1710
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.561 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(wolfin @ 15 Feb 2021, 16:41) mi se pare prea devreme renuntarea la diesel. dar no...ce stiu eu calculele interne top managemt reno si dacia .... ok clio nu mai are dci..dar restul inca..deci nu poti zice ca nu au ... Clio nu o să rămână fără Diesel, o să aibă parte de un 1.5dCi special, de 100cp - https://www.largus.fr/actualite-automobile/...5-10524390.html Dar Euro7 o să cam îngroape cam orice Diesel, cu sau fără AdBlue, electrificat sau nu... În rest, electrificare la greu, mHEV, HEV, PHEV. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd July 2025 - 08:30 |