DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

83 Pages « < 55 56 57 58 59 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dacia 2020, noile modele Logan, Sandero și Sandero Stepway

vis-a-vis
post 12 Feb 2021, 10:23
Post #1681


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




La mașinile utilitare evacuarea se oprește imediat după cabină, după locurile din față. Dar are ieșire spre exterior. La vehiculele de pasageri se duce până în spate pentru că în timpul mersului sau chiar pe loc, gazele pot pătrunde în mașină. Dacă mergi cu un break cu haionul intredeschis începe să pută a gaze. Turbulențele le aruncă înăuntru (e ca la cabrio când ai un panou imediat după tetiere ca să nu îți bată vâju-n ceafă). Scurtarea aia mi se pare pare de kkt. E bazată pe faptul că fiind euro 6, gazele de evacuare nu mai put așa tare, că oamenii merg mai mult cu geamurile închise fie iarnă, fie vară și că pe sub caroserie nu sunt găuri suficient de mari ca să intre volum mare de gaze în habitaclu. În numele ECOnomiei se ajunge la soluții d-astea jenante.

This post has been edited by vis-a-vis: 12 Feb 2021, 10:23


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 13 Feb 2021, 21:51
Post #1682


-


Group: Members
Posts: 22.742
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(vis-a-vis @ 12 Feb 2021, 10:23)
În numele ECOnomiei se ajunge la soluții d-astea jenante.
*

Jenanta a fost solutia de la Duster 1 cu ultimul amortizor din spate cu toate tevile la vedere. Cand puteau sa ii reduca numarul de coturi si sa fie chiar mai ieftin. Aici ...


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lord Hades
post 14 Feb 2021, 11:07
Post #1683


Memento Mori


Group: Members
Posts: 1.640
Joined: 28 July 07
From: Brasov




Boi aveti impresia ca la dacia lucrează cele mai mari genii din industria automotive?
În epoca modernă s-a pierdut foarte mult din spirirul ingineresc pur. Acum foarte multi habarnist ajung sa lucreze in poziții influente datorită tehnologiei moderne. Vasta majoritate nu inteleg concepte basic, si sunt axati pe carry over sau copiatul de la cei care chiar se pricep. Asa ca nu va mai mirați de rateurile de design. Unele sunt descoperite si eliminate de sistem, altele trec neobservate si intra in serie.


--------------------
OOOO A3 2010 / Vorsprung Durch Technik - BV03:-)
"Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan ionut 79
post 14 Feb 2021, 18:47
Post #1684


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 27 August 17
From: Bucuresti






--------------------
renault clio symbol 2006, 1.4 8v
Atelierul Panda. Self-Service auto.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 14 Feb 2021, 22:08
Post #1685


-


Group: Members
Posts: 22.742
Joined: 19 April 05
From: Romania




O sa am doar cateva remarci referitor la prezentare, desi sunt mai multe.

Puntea spate este aceeasi. Cu bara integrata in interiorul profilului V. Exista si pe Logan 2.
Sunt doua elemente elastice la esapamentul pe fata, din motiv ca este mai greu. Nu ca mai multa atentie. Colierul suplimentar in jirul lor nu este sa reziste, ci de securitate.
Nu sunt aparatori la discurile fata. Exista si pe Logan 2, acum lipsa.
'Protectia suplimentara' pe interiorul carenajului motor este absorbant de sunet. Exista si pe Logan 2.
Scuturile nu sunt de plastic, carenajele, da.
Nu exista bec can-bus.
Nu se insonorizeaza capota, ci zgomotul motorului.
Frana de securitate are si rol de frana de stationare. Daca tot 'lucrezi' in domeniu, educa-ti si tu clientela care iti trece prin ograda.

Inainte sa mai faci asta, este recomandat sa vb. cu un mecanic priceput inainte.

This post has been edited by IRONICK: 14 Feb 2021, 22:17


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
torquemada
post 15 Feb 2021, 00:12
Post #1686


torquemada


Group: Members
Posts: 1.903
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(IRONICK @ 14 Feb 2021, 23:08)
Nu sunt aparatori la discurile fata. Exista si pe Logan 2, acum lipsa.
*



Apărătoarele alea(411505775R + 400154134R) există în proiect și pe alte piețe, dar X52-urile livrate la noi nu le au/avut montate, mai mult nici fuzetele nu sunt găurite, culmea primele loturi (2012) aveau găurile date și filetate.

This post has been edited by torquemada: 15 Feb 2021, 00:15


--------------------
DACIA Logan II 2012 / 0.9 TCe Laureate - B-xxx-xxx
Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 15 Feb 2021, 00:46
Post #1687


-


Group: Members
Posts: 22.742
Joined: 19 April 05
From: Romania




Si este al dracu' de greu sa le gauresti.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 15 Feb 2021, 08:20
Post #1688


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.643
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(Lord Hades @ 14 Feb 2021, 12:07)
Boi aveti impresia ca la dacia lucrează cele mai mari genii din industria automotive?
În epoca modernă s-a pierdut foarte mult din spirirul ingineresc pur. Acum foarte multi habarnist ajung sa lucreze in poziții influente datorită tehnologiei moderne. Vasta majoritate nu inteleg concepte basic, si sunt axati pe carry over sau copiatul de la cei care chiar se pricep. Asa ca nu va mai mirați de rateurile de design. Unele sunt descoperite si eliminate de sistem, altele trec neobservate si intra in serie.
*



Asa e de aia are loganul/Sandero atatia concurenti pe piata si a declarat De Meo ca atunci cand era la VW nu intelegea cum face Dacia masini asa de ieftine. tongue.gif Bine, cand ai mii de angajati nu poti sa ai numai somitati, dar iti poti permite sa ai mijloace de control.

This post has been edited by einstein1984: 15 Feb 2021, 08:55


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 15 Feb 2021, 09:25
Post #1689


-


Group: Members
Posts: 22.742
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(einstein1984 @ 15 Feb 2021, 08:20)
Asa e de aia are loganul/Sandero atatia concurenti pe piata si a declarat De Meo ca atunci cand era la VW nu intelegea cum face Dacia masini asa de ieftine.  tongue.gif
*
Renault este o marca cu solutii ieftine. Nu montezi, tai, scurtezi. Plus ca reperele erau oricum deja. Asta la Logan 1. La 2 si 3 se aplica partea cu geniile.

This post has been edited by IRONICK: 15 Feb 2021, 09:26


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 15 Feb 2021, 10:11
Post #1690


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE(Lord Hades @ 14 Feb 2021, 11:07)
Boi aveti impresia ca la dacia lucrează cele mai mari genii din industria automotive?
Stiind ca Ainjtain lucreaza la ei, intrebarea ta e cel putin retorica.

QUOTE
În epoca modernă s-a pierdut foarte mult din spirirul ingineresc pur.
Gresit! In multe firme inca mai exista un nenica d-ala old-school, care iti zice el ce si cum sa faci, sa iasa piesa bine. Din pacate, nenicii astia se intilnesc cu aia care tin bugetul in friu, care nu inteleg ca Nea Caisa ala, chiar daca are nevoie de colegi ca sa scrie un mail, e cam tatic, asa ca-l sar din schema, considerindu-l perimat si scump.

QUOTE
Acum foarte multi habarnist ajung sa lucreze in poziții influente datorită tehnologiei moderne. Vasta majoritate nu inteleg concepte basic, si sunt axati pe carry over sau copiatul de la cei care chiar se pricep.
De discutat aici, mai degraba as zice ca rateurile vin din cauza tehnologiilor din ce in ce mai noi si a bugetelor din ce in ce mai mici. Problema aici ar veni de la Aquisition Manager si de la aia care-l imping p-ala sa accepte o tehnologie noua pentru respectivul producator, la pretul unui kil de castraveti. Evident ca la sfirsit vei avea un kkt!

QUOTE
Asa ca nu va mai mirați de rateurile de design. Unele sunt descoperite si eliminate de sistem, altele trec neobservate si intra in serie.
*

Unele sint descoperite si bagate-n productia de serie, urmind sa fie remediate/eliminate pe parcurs. De multe ori se intimpla, dar exista si nefericitul moment in care clientul se satura de rebuturi, intirzieri si cheltuieli suplimentare cu operatiuni de sortare/remediere, iar furnizorul respectiv pierde proiectul pe de-a-ntregul.

This post has been edited by Marty: 15 Feb 2021, 10:20


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 15 Feb 2021, 13:01
Post #1691


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Sa nu uitam ca inainte se construiau masini in functie de ce cerea clientul..acum prima data ne uitam la cerintele de mediu, legislatia cu echipamentele obligatorii care se monteaza inca din fabrica apoi vine doleanta clientului si la final un contabil le aranjeaza pe toate astfel incat sa iasa si un profit.
Dieselul la DACIA s-a scos pentru ca partea de antipoluare era f scumpa si Loganul s-ar fi vandut la pret de Megane 4 pe benzina si decat sa se ajunga la astfel de aberatii mai bine zici ca esti o firma ECO, ca te gandesti la viitor si la socatele de balta pe cale de disparitie si scoti din oferta dieselul cel rau si poluant greata.gif .


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sp67
post 15 Feb 2021, 16:07
Post #1692


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 4 December 03
From: Bucale




QUOTE(meganus_bicorpus @ 15 Feb 2021, 15:01)
Dieselul la DACIA s-a scos pentru ca partea de antipoluare era f scumpa si Loganul s-ar fi vandut la pret de Megane 4 pe benzina si decat sa se ajunga la astfel de aberatii mai bine zici ca esti o firma ECO, ca te gandesti la viitor si la socatele de balta pe cale de disparitie si scoti din oferta dieselul cel rau si poluant greata.gif .
*


Si matale cum o jucai p-asta?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 15 Feb 2021, 16:31
Post #1693


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.643
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Sa stii ca si V12 le turbo 4X4 tot de aia nu l-au facut, vroiau sa faca un Sandero RS dar iesea prea scump si depasea norma de CO2.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 15 Feb 2021, 16:32
Post #1694


Haha


Group: Members
Posts: 8.950
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




QUOTE(sp67 @ 15 Feb 2021, 16:07)
Si matale cum o jucai p-asta?
*




cresteai pretul de megane 4 benzina.
1.5 dci la dacia se vindea bine...nu ca altii de l au scos de pe piata la 4 ani ...ca nu se cumpara.

oricum..fara sa citesc in glob...o sa apar zic curand ....inapoi

Einstain chiar daca ii lipeau un mild?
problema era cine il cumpara... dry.gif sa devina profit.

This post has been edited by wolfin: 15 Feb 2021, 16:38


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 15 Feb 2021, 16:37
Post #1695


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.643
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




vezi clipurile cu LucaDeMeo si renaulution, explica foarte clar unde se pozitioneaza Dacia. Sau ce diseluri mai are clio 5 ....


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 15 Feb 2021, 16:41
Post #1696


Haha


Group: Members
Posts: 8.950
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




nu pun mare greutate in declatarii la cald...situatia constructorilor auto e volativa ..de ceva ani...oricand se poate schimba ceva.

mi se pare prea devreme renuntarea la diesel. dar no...ce stiu eu calculele interne top managemt reno si dacia

am scris 1.5 scuze ..puterea obisnuintei..1.6 etc tongue.gif


ok clio nu mai are dci..dar restul inca..deci nu poti zice ca nu au ...

in fine.

e scump

This post has been edited by wolfin: 15 Feb 2021, 16:48


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 15 Feb 2021, 16:54
Post #1697


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.643
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




cauta o comparatie intre emisiile Euro 6 d full si euro 7 la diesel


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 15 Feb 2021, 17:00
Post #1698


Haha


Group: Members
Posts: 8.950
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




"Standardele Euro 6.d vor impune mașinilor pe benzină pragul de 85,8 mg/km NOx, iar celor diesel sub 114,4 mg/km NOx" -ian 2021

E 7 cam la juma din 2025.

ok..din 2025 nema diesel.

din aproape in aproape am ajuns la realitate

comic e...ca si benzina e in pom.

This post has been edited by wolfin: 15 Feb 2021, 17:03


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catala2k
post 15 Feb 2021, 17:03
Post #1699


posesor de elice alb albastra... pt moment


Group: Members
Posts: 893
Joined: 19 July 05
From: Bucuresti




instalatia A/C cum este in comparatie cu cea de pe modelul precedent? la prima generatie de logan, pe care am avut-o timp de 200.000 km nu am avut niciodata probleme cu ea, pe cand la generatia a doua de logan am inteles ca nu face fata (nu am mers foarte mult cu o astfel de masina incat sa imi dau seama)


--------------------
. . .
;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 15 Feb 2021, 17:05
Post #1700


Haha


Group: Members
Posts: 8.950
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




asta cu AC e comuna la toti...la masni low cost. s a mai discutat..ceva cu emisii= miscorare a tot ce este sub capota inclusiv AC.

compresorul e cu actionare variabila?

This post has been edited by wolfin: 15 Feb 2021, 17:10


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 15 Feb 2021, 17:25
Post #1701


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




In gama asta de preturi nu prea mai vezi oferte la diesel si nici clienti care sa dea 14000 pe un Logan nu vor fi...
Alte firme vand diesel pt ca la 30000 de euro pot sa mai adauge 4-5000 si se incadreaza intr-o anumita marja de crestere a preturilor, la Dacia partea de antipoluare la Diesel influnteaza dramatic pretul final al produsului.
Nu stiu daca cresterea pretului la Megane 4 ar fi solutia, cert e ca doua catalizatoare si un DPF, doua injectoare de uree si alte nazdravanii nu sunt chiar nimicuri si vor duce si ele la cresterea pretului la diesel la toate modelele din grup.
Cred ca strategia DACIA de a scoate , momentan, dieselul din oferta este corecta dar clar va trebui sa vina cu ceva in loc, ori un diesel ieftin de la altcineva ori un hybrid.


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sp67
post 15 Feb 2021, 17:26
Post #1702


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 4 December 03
From: Bucale




QUOTE(wolfin @ 15 Feb 2021, 19:16)
Asa intebare asa raspuns
*


Intrebarea era sincera, nu troleala. Chiar sunt curios cum vede cineva o strategie care include diesel la o marca low-cost in 2021. Cand toata lumea stie ca diesel-ul e pe faras, si ai o strategie de platforma care trebuie sa se intinda pe 16 ani, vs. 12 ani la marci mainstream, inclusiv Renault. Si trebuie sa-ti storci creierii cum sa electrifici o gama low-cost, ceea ce e o contradictie in termeni, si-ti da peste cap toata baza pe care Schweitzer a relansat Dacia.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 15 Feb 2021, 17:34
Post #1703


Haha


Group: Members
Posts: 8.950
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




Pai cum am zis...cresti pretul. Efect de domino.
E si o parte buna..pretul bat scade...se imbunatstesc..etc. ( de ex investitii majore ....ungaria in extinderea fabricii samsung...)


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 15 Feb 2021, 19:53
Post #1704


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.228
Joined: 13 October 06




La cum a inceput anul, majoritatea constructorilor nu apuca 2025... Dacia s-ar putea sa se salveze, reno nu vad cum va supravietui. Nea de Meo are un plan, din pacate nu cred ca ia in considerare cumparatorii, ce vor si ce pot astia din urma sa-si mai permita. Daca el isi inchipuie ca va lua clientela de la marcile premium, nu pot decat sa-i urez success.


--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 15 Feb 2021, 20:00
Post #1705


-


Group: Members
Posts: 22.742
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(wolfin @ 15 Feb 2021, 17:05)
asta cu AC e comuna la toti...la masni low cost. s a mai discutat..ceva cu emisii= miscorare a tot ce este sub capota inclusiv AC.

compresorul e cu actionare variabila?
*

Variabila din buton.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 15 Feb 2021, 21:35
Post #1706


Membru


Group: Members
Posts: 4.468
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(wolfin @ 15 Feb 2021, 17:34)
Pai cum am zis...cresti pretul. Efect de domino.
E si o parte buna..pretul bat scade...se imbunatstesc..etc. ( de ex investitii majore ....ungaria in extinderea fabricii samsung...)
*



Dupa ce ca se vinde prost, asta le mai trebuie, sa-l scumpeasca ca sa nu fie la pret de dacia cu motor diesel.


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 15 Feb 2021, 22:10
Post #1707


Haha


Group: Members
Posts: 8.950
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti





QUOTE(sp67 @ 15 Feb 2021, 17:26)
Cand toata lumea stie ca diesel-ul e pe faras, si ai o strategie de platforma care trebuie sa se intinda pe 16 ani, vs. 12 ani la marci mainstream, inclusiv Renault. Si trebuie sa-ti storci creierii cum sa electrifici o gama low-cost, ceea ce e o contradictie in termeni, si-ti da peste cap toata baza pe care Schweitzer a relansat Dacia.
*



@St eu la asta am raspuns.

Mai exact....dacie logan electrificata cu tablete...10 aibaguri radar brake..la pret Schweitzer nu va exista.

Si e normal...cumparatorii...majoritatea nu secuita la solutii tehnice.


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 15 Feb 2021, 22:14
Post #1708


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.637
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




la ncap cand ajung?


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lord Hades
post 15 Feb 2021, 22:19
Post #1709


Memento Mori


Group: Members
Posts: 1.640
Joined: 28 July 07
From: Brasov




QUOTE(mircea_aq @ 15 Feb 2021, 20:53)
La cum a inceput anul, majoritatea constructorilor nu apuca 2025...


Ce zici matale acolo? Domeniul Automotive merge la maxim. Eu nu am capacitate in fabrica cat cere clientul. Asta din septembrie 2020. În acest moment majoritate a OEM urilor au probleme mari cu furnizorii de componente. Pe oțel e dezastru, pe plastice scartaie rau, de semiconductori nu mai zic.

In schimb industria aeronautică e cam in groapa. Si cand ma gandesc ca anterior covid bateau la fundul gol Automotive...


--------------------
OOOO A3 2010 / Vorsprung Durch Technik - BV03:-)
"Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 15 Feb 2021, 23:40
Post #1710


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.561
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




QUOTE(wolfin @ 15 Feb 2021, 16:41)
mi se pare prea devreme renuntarea la diesel. dar no...ce stiu eu calculele interne top managemt reno si dacia

....
ok clio nu mai are dci..dar restul inca..deci nu poti zice ca nu au ...
*


Clio nu o să rămână fără Diesel, o să aibă parte de un 1.5dCi special, de 100cp - https://www.largus.fr/actualite-automobile/...5-10524390.html
Dar Euro7 o să cam îngroape cam orice Diesel, cu sau fără AdBlue, electrificat sau nu...


În rest, electrificare la greu, mHEV, HEV, PHEV.


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
83 Pages « < 55 56 57 58 59 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd July 2025 - 08:30
Forum Renault