berlina vs break, nu stiu
![]() ![]() ![]() |
berlina vs break, nu stiu
bure |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 9 February 04 From: brasov ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
- BV99DAR Bani si frica n-am avut niciodata.
|
|||
vis-a-vis |
![]()
Post
#32
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Asta e valabil la orice masina neintretinuta. Cred ca ai mers doar cu junghiuri, mie nu mi s-a intamplat asa ceva pana acum. Ce se aude in portbagaj este haionul, daca nu este bine pozitionat.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi
|
|
bure |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 9 February 04 From: brasov ![]() |
[quote=vis-a-vis,24 Jan 2006, 17:40]
Asta e valabil la orice masina neintretinuta. Cred ca ai mers doar cu junghiuri, mie nu mi s-a intamplat asa ceva pana acum. Ce se aude in portbagaj este haionul, daca nu este bine pozitionat. [/quo Domnu' Vis-a-vis sa fie cu iertare,nu vb de super-intretinuta dvs masina..discutam problemele generale ale modelului Dacia Break ..... |
--------------------
Dacia
1310
- BV99DAR Bani si frica n-am avut niciodata.
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#34
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Neconcludent, parerea mea.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi
|
|
Smeagol |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru ... Group: Members Posts: 238 Joined: 18 November 05 From: Timisoara ![]() |
Gasesc portbagajul de Berlina un pic prea incomod.
De asemenea, locurile din spate creaza impresia de claustrofobie. La Break locurile din spate sunt parca mai aerisite. Masina per ansamblu este mai utila. Cel putin a mea se comporta minunat cand este incarcata, altfel suspensiile spate sunt un pic cam tari si zdangane la fiecare groapa cutia de scule. Cam atat am de observat. Nu contesc ca o Berlina parca arata mai bine pentru un fecior ... Si Mircea Daniel a facut o "motivatie" destul de detaliata. This post has been edited by Smeagol: 24 Jan 2006, 16:10 |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
2006, 1.6 MPI
- TM 10 ??? "Ai grija ce-ti doresti. S-ar putea sa capeti."
|
|
argon |
![]()
Post
#36
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
De noi, break-ul a fost mai scump ca berlina, din cate imi aduc aminte, si va rog eu nu-i mai spuneti break ca suna a cotete cu ce cara taranii la piata cartofii, cea ce i-a si stricat reputatia, normal ca pentru cineva care nu a avut break niciodata este inutila, urata, nepractica si in general masina de tigan care cara zarzavaturi cu ea, dar eu nu as da un Break bun si intretinut pe nici o berlina, sunt super , si sa revin, nu-i mai spuneti break, suna mult mai bine Station Wagon
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#37
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
eu tot berlina as alege.desi am vreo 3000 de km ca sofer pe break sau combi si vreo 120.000 ca pasager.da in break intra mult mai multe si nu tre sa apesi pe portbagaj ca sa se inchida!faza cu coada de matura e minciuna.la ex combi lui daddy masina avea peste 150.000 de km si nu ne-a lasat niciodata.intr-adevar masina a fost pt r.d.g si era mai ingrijita
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
ATM |
![]()
Post
#38
|
![]() 1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Ba s-avem iertare, faza cu coada de matura este sfanta pentru Daciile Break de pana prin 1996 (alea dinainte de acest an aveau un singur brat ce tinea hayonul, pe stanga, bratul intrand intr-o carcasa ce se monta pe cadrul de aripa stg spate). Tu stii cum pica hayonul ala pe cap, fara avertisment, fara nimic? Sare arcul de pe pozitie si s-a dus (in jos). Iti blestemi zilele... Deci stia omul ce stia cand a zis-o...
De prin 1996, au inceput sa se monteze ca sustinatoare de hayon amortizoare din acelea mici , de Bilsten/Compa, care intr-adevar nu prea se hartanesc. |
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|
CIPTUNING |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 891 Joined: 22 November 05 ![]() |
QUOTE(ATM @ 25 Jan 2006, 00:09) Ba s-avem iertare, faza cu coada de matura este sfanta pentru Daciile Break de pana prin 1996 (alea dinainte de acest an aveau un singur brat ce tinea hayonul, pe stanga, bratul intrand intr-o carcasa ce se monta pe cadrul de aripa stg spate). Tu stii cum pica hayonul ala pe cap, fara avertisment, fara nimic? Sare arcul de pe pozitie si s-a dus (in jos). Iti blestemi zilele... Deci stia omul ce stia cand a zis-o... De prin 1996, au inceput sa se monteze ca sustinatoare de hayon amortizoare din acelea mici , de Bilsten/Compa, care intr-adevar nu prea se hartanesc. Treaba intamplata azi:"wagon-ul" familiei din 2001 cu 100mii km parcursi a fost vandut. ![]() PS:Oare stia ca o vindem de a facut ea treaba asta? ![]() |
--------------------
SLZ
SCALA
- BZ 04 XLZ "Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug" Eminescu- Imparat si proletar ;) |
|
body |
![]()
Post
#40
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 568 Joined: 19 July 04 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(ATM @ 25 Jan 2006, 01:09) Ba s-avem iertare, faza cu coada de matura este sfanta pentru Daciile Break de pana prin 1996 (alea dinainte de acest an aveau un singur brat ce tinea hayonul, pe stanga, bratul intrand intr-o carcasa ce se monta pe cadrul de aripa stg spate). Tu stii cum pica hayonul ala pe cap, fara avertisment, fara nimic? Sare arcul de pe pozitie si s-a dus (in jos). Iti blestemi zilele... Deci stia omul ce stia cand a zis-o... De prin 1996, au inceput sa se monteze ca sustinatoare de hayon amortizoare din acelea mici , de Bilsten/Compa, care intr-adevar nu prea se hartanesc. Si amortizoarele alea de haion se bulesc !Eu am schimbat 3 bucati din 98 pana acum !In general se duc atunci cand e frig rau . Ca idee ( am avut in familie 2 berline si 2 breakuri ) din 77 pana acum !Breakul e mai aerisit , se tine mai bine la drum intins , in general e buna la drum intins. Berlina se incalzeste mai repede dar spatiul interior e mult mai mic ! Acum depinde fiecare ce vrea de la respectiva masina ! |
--------------------
Mitsubishi/Suzuki
Lancer/SX4
2007/2008
- PH-72-BVR PH-77-MMR body cu lancer si nevasta cu suzuki sx4
|
|
clr |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(argon @ 24 Jan 2006, 18:03) va rog eu nu-i mai spuneti break ca suna a cotete cu ce cara taranii la piata cartofii, cea ce i-a si stricat reputatia Nu bag mana in foc, dar break nu este 'traditionalul' de la Renault pentru tipul asta de masini? Asa cum la Opel e Caravan, sau la BMW Touring? Si atunci de sa nu - i spunem? |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
Stefan.A |
![]()
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 431 Joined: 21 June 04 ![]() |
QUOTE(clr @ 25 Jan 2006, 13:36) Nu bag mana in foc, dar break nu este 'traditionalul' de la Renault pentru tipul asta de masini? Asa cum la Opel e Caravan, sau la BMW Touring? Si atunci de sa nu - i spunem? La reno estate inseamna combi Iar la dacie break inseamna combi Iar daca as avea bani de o dacie (nu supernova,solenza,logan) atunci as prefera breakul berlinei, cu conditia sa nu iau o masina de aprovizionat piata sau de samsari. Daca te poti intinde mai mult, ia macar supernova sau solenza. Daca nu, break. E frustrant sa ai o masina din anii 60, cu ditamai puntea spate si sa nu poti s-o incarci putin cand ai nevoie, ca n-ai volum. Stii cat de bine se doarme la nevoie (camping) intr-un break? Nu-ti trebe nici mama cortului. Am ratat odata o intalnire cu ursu face-to-face ca dormeam in masina si nu in cort. Daca vrei sa-ti iei masina de duminica si nu te intereseaza partea practica, berlina oricum e mai buna ca tramvaiul. Dar atat. |
-------------------- |
|
argon |
![]()
Post
#43
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(Stefan.A @ 25 Jan 2006, 12:02) La reno estate inseamna combi Iar la dacie break inseamna combi Stii cat de bine se doarme la nevoie (camping) intr-un break? Nu-ti trebe nici mama cortului. Am ratat odata o intalnire cu ursu face-to-face ca dormeam in masina si nu in cort. Am dormit in Break ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
driverx |
![]()
Post
#44
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(argon @ 25 Jan 2006, 14:15) Am dormit in Break ![]() Cool. Multe pareri subiective pe aici. Ce sa fac? Incepeti sa explicati si pozitii super de sex NUMAI in break aplicabile? Sau inchid topicul? |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
argon |
![]()
Post
#45
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(driverx @ 25 Jan 2006, 14:25) Cool. Multe pareri subiective pe aici. Ce sa fac? Incepeti sa explicati si pozitii super de sex NUMAI in break aplicabile? Sau inchid topicul? Chiar m-am gandit sa expun niste pozitii..da am zis ca mai bine nu...sunt cateva...numai unii s-ar putea sa zica ca scartaie si troncane amortizoarele... Deci clar avantaj break..are mai multe avantaje fata de berlina ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Am 1.93 si incap foarte bine dupa impingerea scaunelor in fata.Iar cand stai intins pe spate si te uiti cat e de voluminoasa, iti dai seama ca poate MULTE break-ul.
|
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
SOR |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
sau poti sa te angajezi zilier la firme de servicii funerare
![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
DACIA
BREAK 1988
- B 17 CFZ CALM DOWN DEAR...LET`S NOT TURN THIS RAPE INTO A MURDER...
|
|
autom |
![]()
Post
#48
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
Salut baieti,
La berlina se poate monta un lant pe interior la portbagaj . La brek se poate monta asa ceva? Adica iti poate fura mai repede rezerva din brek decat din berlina? Cu stima......... |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
jaf |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru din mijloc Group: Members Posts: 641 Joined: 25 May 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Portbagajul de la break mi se pare mai greu de spart(dezvirginat)
![]() ![]() |
--------------------
trotineta
tri roti
2012 ful vidaut chiele "ati facut dacia de rasul lumii cu 'inventiile' voastre"
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#50
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
E de ajuns sa sparga geamul si i-si alege ce vrea din portbagaj. La berlina are nevoie de un desfacator de conserve sau de cheia de la Dacia lui (a hotului).
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Jack Daniel's |
![]()
Post
#51
|
![]() MEMBRU DE LA INCEPUT! Group: Members Posts: 2.010 Joined: 26 October 03 ![]() |
Berlina ca doar nu esti vreun mare pietar sa cari cartofi in fiecare zi !
|
--------------------
.
.
. Multi membri, putini oameni!
|
|
Liviu |
![]()
Post
#52
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Aflu cu sirprindere ca prin alegerea care am facut-o (estate
![]() "Break-ul" asta este prima masina de acest tip care o conduc. Am deja 22.000 Km cu ea si pot spune ca urmatoarea va fi BREAK deasemenea. De ce? Pai .. sa vedem: - In caz ca trebuie sa pui un bajaj extra (in cazul meu a se citi carucior, premergator, din astea) nu trebuie decat sa strangi tabliera portbagajului si gata .. volumul pentru bagaje aproape ca s-a dublat. - arata mai aerisit .. cum spunea cineva mai sus - parcarea cu spatele se face perfect .. unde se termina luneta se termina si masina - luneta se murdareste foarte repede in caz ca se merge pe suprafata uda dar tocmai pentru asta e pus stergatorul din spate. - arata mai bine decat versiunea sedan/berlina ![]() |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
argon |
![]()
Post
#53
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(autom @ 25 Jan 2006, 21:08) Salut baieti, La berlina se poate monta un lant pe interior la portbagaj . La brek se poate monta asa ceva? Adica iti poate fura mai repede rezerva din brek decat din berlina? Cu stima......... se poate foarte usor, in locul ala unde sta roata, de fapt in spatele ei este un orificiu in contraaripa poe unde se trece lantul. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ATM |
![]()
Post
#54
|
![]() 1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti ![]() |
De acord cu ce ai scris, Liviu, mai putin partea cu aspectul...
Mie berlina mi se pare ca totusi are mai multa personalitate cu spatele ala patratos... Breakul lui tata ma enerveaza la culme, cand ma uit la stopurile alea de spate.. Completa lipsa de imaginatie in design... Parca te uiti la un caine chior si jigarit...Idem pentru geamul spate si chederul ala imens care il tine, parca e luat de pe de tractor... Parere personala, bineinteles. |
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|
argon |
![]()
Post
#55
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(ATM @ 27 Jan 2006, 01:18) Hai ca ai imaginatie..caine chior si jigarit ![]() ![]() Poate..da e un caine chior si jigarit cu o gura foarteeee mare, in comparatie cu berlina cea PLINA de personalitate..ar trebui nominalizata la cea mai sexy masina a tuturor timpurilor ![]() Cred ca tu prin masina cu personalitate intelegi sa aiba suprafata stopurilor cat mai mare...nehh. This post has been edited by argon: 27 Jan 2006, 15:17 Attached thumbnail(s) Picture_30.jpg ( Size: 41.97k ) Number of downloads: 28 IMG_0762.JPG ( Size: 26.68k ) Number of downloads: 20 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Liviu |
![]()
Post
#56
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
|
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
ATM |
![]()
Post
#57
|
![]() 1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Liviu... my bad, eram chior de somn atunci.
Argon... nici Berlina nu are personalitate la port-bagaj... dar parca are un pic mai mult ca break-ul...In aceeasi ordine de idei (ce senzatie am cand ma uit la o Dacie), ma bufneste rasul cand vad Daciile acelea cu 4 faruri sui ochelari grosi din fata... Au o privire asa tampa si blanda...parca ar zice "ai mila, lasa-ma sa exist si eu, ca oricum sunt vai de steaua mea"... Tata are break cu ochelari de far din astia... |
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#58
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Singurul break frumos pe care l-am vazut vreodata a fost Alfa 156 Sportwagon. Restul sunt relativ urate daca le comparam cu berlinele din care provin.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
florinvfd |
![]()
Post
#59
|
![]() florinvfd Group: Members Posts: 163 Joined: 4 March 05 From: Bucuresti ![]() |
depinde de fiecare....
eu am avut break din 1999, fratimiu are berlina..din 2001. l-am vandut sa imi iau logan. parerea mea e ca breaku' e mai misto, e mai stabil la viteze mari si de troncanit nu mi-a troncanit niciodata nimic pt ca l-am intretinut si nu am carat cu el PS:la plafonul de la portbagaj daca ii pui niste cauciuc pe margini nu mai ai treaba cu zgomote... |
--------------------
Dacia
Logan 1.6 MPI
2006, Laureate bunul simt e cea mai buna regula de circulatie!
|
|
eXtenSion |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.260 Joined: 10 January 05 ![]() |
Eu am break din 2001 cli, singurele probleme recurente fiind cea cu telescoapele de la hayon care s`au stricat destul de des (nu stiam faza cu fortarea lor laterala, deci am cumparat vreo 3 noi pana acum..) si cea cu stropitoarea din spate.
Alte cele: Din fabrica, cand era incarcata cu 4 adulti si dadea in gropi atingea cu aparatorile de noroi asfaltul/pamantul, asa ca i`am pus arcuri mai tari. Nu pot sa spun ca acuma sare intr`un mod necontrolat. Trebuie sa ai mare grija si ce culoare are masina, a mea era(!) rosu imperial, arata foarte bine de noua, dar acum acel rosu intens e un fel de rosu inchis, care nu imi place deloc. E adevarat ca nu am dat`o cu ceara sau alte substante de genul.. Pe drumurile `upgrade`ate cu criblura, pe locurile din spate, se auzea rau zgomotul acela de fundal al rulajului, dar am dat cu antifon cauciucat in portbagaj si acuma e bine..Am antifonat toata masina de fapt, dar acolo s`a simtit mai tare. Deci daca te deranjeaza problema aceasta se poate rezolva cu 200 000 rol. (nu stiu daca si la berlina face tot asa). Daca vrei sa iti pui inchidere centralizata nu vei putea face hayonul sa se descuie ( NU sa sara) decat cu multa inspiratie (incerc eu acuma, de pasti). Din nou, nu stiu daca si la berlina e tot asa.. Tot aici, la montarea alarmei, contactul de usa de la hayon se poate pune sub telescop, deci nu dispera. Poate nu vrei sa iti pui sistemele acestea, dar cine stie.. Poate candva. Daca esti unul dintre cei multi carora le place muzica tare in masina, in usile din fata poti monta orice ca si la berlina, dar pe spate nu ai acea placa ca sa pui ovalele asa ca incinta trebuie sa ti`o construiesti si sa o dai jos cand transporti ceva mai greu. Suporturile pt boxe ale break`ului gazduiesc maxim 4'' , 10 cm, cu incinta 0(le folosesc pt inalte pt cei din spate). Placa care acopera portbagajul e slaba si la fel sunt si suporti care o tin si care, la o greutate mai mare, indoaie tabla si nu mai stau drepti in veci. Furtunul acela care duce la stropitoarea de pe hayon e dat dracului. La mine s`a rupt in vreo 5 locuri diferite. Incerc pe la magazine sa caut altul(pentru alte aparate), ca nu as vrea sa pun ceva de metal acolo sa imi zgarie tabla. De asemenea, locul pe unde intra acesta in stalp e locul pe unde intra si ceva apa, probabil.. Garnitura aceea de plastic nu sta nici sa o omori unde trebuie.. Nici cea de la fire. Daca cumva vrei tuning, kiturile sunt greu de gasit pentru break (ma refer la cele de design exterior). Cam astea ar fi problemele cu care m`am confruntat eu din 2001. Cu toate astea, tot break as alege, poate alta culoare, totusi. =argumente pro vezi in toate posturile de mai sus= iar cele enumerate de mine sunt rezolvabile. Si da, ca si aspect, daca e intretinuta si nu da impresia de work`horse, break`ul e mai frumos. (Parerea mea!) |
--------------------
facebook
groups
e mult mai naspa decat un forum
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:53 |