DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> berlina vs break, nu stiu

bure
post 24 Jan 2006, 15:15
Post #31


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 9 February 04
From: brasov




QUOTE(mircea-daniel @ 24 Jan 2006, 12:37)
Break Rules!
Eu am break, tatal meu a avut break, matusa mea a avut break, nu ca ar fi toti zarzavagii ci pur si simplu din cauza ca sunt mult mai practice.
Tin sa spun ca am renuntat la un Oltcit(adica masina de om nebun, nervoasa si rapida) pentru un break, deoarece:
1.in camping e super util
2.extrem de stabil in curbe si necurbe
3.foarte usor de spalat atat in interior cat si in exterior
4.din break nu se poate fura benzina
5.poti sa faci o smecherie la spate, in portbagaj, in asa fel incat sa iti tii sculele sub planseul principal al portbagajului, inchise si departe de orice hot, lasand astfel spatele gol, mult mai elegant decat dulapioarele dintre oale ale berlinelor
6.vizibilitate in spate 100%(nu unde se termina geamul se termina masina, un pic mai acana)
7.pare mai lunga, pentru ochii neexperimentati(mai ales in ochii fetelor wub.gif )
8.nu stiu, poate o fi doar de la mine, dar break-ul parca are nitica personalitate...berlineza e doar berlineza
9.(cel mai neinportant dupa parerea mea) poti cara cu breakul o gramada.daca mai pui si portbagaj aerian lung, te duci cu ea direct la furat.
La al meu break, nu am mirosuri in masina(de unde au scos-o unii pe asta), nu imi omoara urechile sunetul, nu consuma mai mult, masa e de 945 si se comporta bine. Pe spate nu am probleme cu jegul pe hayon.  Break-ul e pur si simplu o berlina cu poponeatza mai mare, deci anumite zvonuri nu se justifica.
*


A-ha!Cu rotine!
Dar mai spune-i omului si celelate "beneficii" care le dobandeste cand isi cumpara un Break:
9.1.Amortizoarele o sa-i troncane in portbagaj de nu-i mai trebuie woofer-e sau alte minuni...
9.2.Musai sa arvuneasca o coada de matura mai ochioasa,ceva de esenta mai tare,cand o sa-l lase telescoapele la hayon,sa nu-i vina oblonu-n testos....
Numa' bine!


--------------------
Dacia 1310 - BV99DAR
Bani si frica n-am avut niciodata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 24 Jan 2006, 15:40
Post #32


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Asta e valabil la orice masina neintretinuta. Cred ca ai mers doar cu junghiuri, mie nu mi s-a intamplat asa ceva pana acum. Ce se aude in portbagaj este haionul, daca nu este bine pozitionat.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bure
post 24 Jan 2006, 16:03
Post #33


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 9 February 04
From: brasov




[quote=vis-a-vis,24 Jan 2006, 17:40]
Asta e valabil la orice masina neintretinuta. Cred ca ai mers doar cu junghiuri, mie nu mi s-a intamplat asa ceva pana acum. Ce se aude in portbagaj este haionul, daca nu este bine pozitionat.
*

[/quo
Domnu' Vis-a-vis sa fie cu iertare,nu vb de super-intretinuta dvs masina..discutam problemele generale ale modelului Dacia Break .....


--------------------
Dacia 1310 - BV99DAR
Bani si frica n-am avut niciodata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 24 Jan 2006, 16:05
Post #34


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Neconcludent, parerea mea.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smeagol
post 24 Jan 2006, 16:09
Post #35


Membru ...


Group: Members
Posts: 238
Joined: 18 November 05
From: Timisoara




Gasesc portbagajul de Berlina un pic prea incomod.
De asemenea, locurile din spate creaza impresia de claustrofobie.

La Break locurile din spate sunt parca mai aerisite.

Masina per ansamblu este mai utila. Cel putin a mea se comporta minunat cand este incarcata, altfel suspensiile spate sunt un pic cam tari si zdangane la fiecare groapa cutia de scule.

Cam atat am de observat. Nu contesc ca o Berlina parca arata mai bine pentru un fecior ... Si Mircea Daniel a facut o "motivatie" destul de detaliata.

This post has been edited by Smeagol: 24 Jan 2006, 16:10


--------------------
Dacia Logan Ambition 2006, 1.6 MPI - TM 10 ???
"Ai grija ce-ti doresti. S-ar putea sa capeti."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 24 Jan 2006, 18:03
Post #36


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




De noi, break-ul a fost mai scump ca berlina, din cate imi aduc aminte, si va rog eu nu-i mai spuneti break ca suna a cotete cu ce cara taranii la piata cartofii, cea ce i-a si stricat reputatia, normal ca pentru cineva care nu a avut break niciodata este inutila, urata, nepractica si in general masina de tigan care cara zarzavaturi cu ea, dar eu nu as da un Break bun si intretinut pe nici o berlina, sunt super , si sa revin, nu-i mai spuneti break, suna mult mai bine Station Wagon icon_mrgreen.gif si cu ceva modificari la motor, chiar Sport Wagon smile.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 24 Jan 2006, 20:45
Post #37


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




eu tot berlina as alege.desi am vreo 3000 de km ca sofer pe break sau combi si vreo 120.000 ca pasager.da in break intra mult mai multe si nu tre sa apesi pe portbagaj ca sa se inchida!faza cu coada de matura e minciuna.la ex combi lui daddy masina avea peste 150.000 de km si nu ne-a lasat niciodata.intr-adevar masina a fost pt r.d.g si era mai ingrijita


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ATM
post 25 Jan 2006, 00:09
Post #38


1948 Tucker Torpedo


Group: Members
Posts: 596
Joined: 28 December 05
From: Bucuresti




Ba s-avem iertare, faza cu coada de matura este sfanta pentru Daciile Break de pana prin 1996 (alea dinainte de acest an aveau un singur brat ce tinea hayonul, pe stanga, bratul intrand intr-o carcasa ce se monta pe cadrul de aripa stg spate). Tu stii cum pica hayonul ala pe cap, fara avertisment, fara nimic? Sare arcul de pe pozitie si s-a dus (in jos). Iti blestemi zilele... Deci stia omul ce stia cand a zis-o...
De prin 1996, au inceput sa se monteze ca sustinatoare de hayon amortizoare din acelea mici , de Bilsten/Compa, care intr-adevar nu prea se hartanesc.


--------------------
MITSUBISHI COLT Z30-2005
Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CIPTUNING
post 25 Jan 2006, 00:55
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 891
Joined: 22 November 05




QUOTE(ATM @ 25 Jan 2006, 00:09)
Ba s-avem iertare, faza cu coada de matura este sfanta pentru Daciile Break de pana prin 1996 (alea dinainte de acest an aveau un singur brat  ce tinea hayonul, pe stanga, bratul intrand intr-o carcasa ce se monta pe cadrul de aripa stg spate). Tu stii cum pica hayonul  ala pe cap, fara avertisment, fara nimic? Sare arcul de pe pozitie si s-a dus (in jos). Iti blestemi zilele... Deci stia omul ce stia cand a zis-o...
De prin 1996, au inceput sa se monteze ca sustinatoare de hayon amortizoare din acelea mici , de Bilsten/Compa, care intr-adevar nu prea se hartanesc.
*


Treaba intamplata azi:"wagon-ul" familiei din 2001 cu 100mii km parcursi a fost vandut. sad.gif Pana azi nu am avut probleme la hayon, dar de dimineata cadea. Ma simteam nasol fata de noul posesor, gandind ca o sa creada ca am inlocuit amortizoarele cu altele stricate pt ca vazuse masina inainte si era ok. Apararea mea era ca se vedea ca nu fusesera atins sistemul de prindere(era murdar de praf). Un baietas de la service-ul in care ne aflam pentru niscai imbunatatiri APASA PE AMORTIZOARE TRANSVERSAL CA SI CUM AR FI VRUT SA LE RUPA DE LA JUMATATE.II ATRAG ATENTIA CA A CURS O PICATURA DE ULEI DIN ELE SI MINUNE..STA SINGUR. APOI ZICE "FRIGUL DOM`LE E DE VINA".
PS:Oare stia ca o vindem de a facut ea treaba asta? biggrin.gif


--------------------
SLZ SCALA - BZ 04 XLZ
"Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug"
Eminescu- Imparat si proletar ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
body
post 25 Jan 2006, 09:16
Post #40


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 568
Joined: 19 July 04
From: Ploiesti




QUOTE(ATM @ 25 Jan 2006, 01:09)
Ba s-avem iertare, faza cu coada de matura este sfanta pentru Daciile Break de pana prin 1996 (alea dinainte de acest an aveau un singur brat  ce tinea hayonul, pe stanga, bratul intrand intr-o carcasa ce se monta pe cadrul de aripa stg spate). Tu stii cum pica hayonul  ala pe cap, fara avertisment, fara nimic? Sare arcul de pe pozitie si s-a dus (in jos). Iti blestemi zilele... Deci stia omul ce stia cand a zis-o...
De prin 1996, au inceput sa se monteze ca sustinatoare de hayon amortizoare din acelea mici , de Bilsten/Compa, care intr-adevar nu prea se hartanesc.
*


Si amortizoarele alea de haion se bulesc !Eu am schimbat 3 bucati din 98 pana acum !In general se duc atunci cand e frig rau .
Ca idee ( am avut in familie 2 berline si 2 breakuri ) din 77 pana acum !Breakul e mai aerisit , se tine mai bine la drum intins , in general e buna la drum intins.
Berlina se incalzeste mai repede dar spatiul interior e mult mai mic !
Acum depinde fiecare ce vrea de la respectiva masina !


--------------------
Mitsubishi/Suzuki Lancer/SX4 2007/2008 - PH-72-BVR PH-77-MMR
body cu lancer si nevasta cu suzuki sx4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 25 Jan 2006, 11:36
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




QUOTE(argon @ 24 Jan 2006, 18:03)
va rog eu nu-i mai spuneti break ca suna a cotete cu ce cara taranii la piata cartofii, cea ce i-a si stricat reputatia
*



Nu bag mana in foc, dar break nu este 'traditionalul' de la Renault pentru tipul asta de masini?
Asa cum la Opel e Caravan, sau la BMW Touring?

Si atunci de sa nu - i spunem?


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan.A
post 25 Jan 2006, 12:02
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 431
Joined: 21 June 04




QUOTE(clr @ 25 Jan 2006, 13:36)
Nu bag mana in foc, dar break nu este 'traditionalul' de la Renault pentru tipul asta de masini?
Asa cum la Opel e Caravan, sau la BMW Touring?

Si atunci de sa nu - i spunem?
*



La reno estate inseamna combi
Iar la dacie break inseamna combi

Iar daca as avea bani de o dacie (nu supernova,solenza,logan) atunci as prefera breakul berlinei, cu conditia sa nu iau o masina de aprovizionat piata sau de samsari.
Daca te poti intinde mai mult, ia macar supernova sau solenza.
Daca nu, break.
E frustrant sa ai o masina din anii 60, cu ditamai puntea spate si sa nu poti s-o incarci putin cand ai nevoie, ca n-ai volum.
Stii cat de bine se doarme la nevoie (camping) intr-un break? Nu-ti trebe nici mama cortului.
Am ratat odata o intalnire cu ursu face-to-face ca dormeam in masina si nu in cort.

Daca vrei sa-ti iei masina de duminica si nu te intereseaza partea practica, berlina oricum e mai buna ca tramvaiul. Dar atat.



--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 25 Jan 2006, 14:15
Post #43


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Stefan.A @ 25 Jan 2006, 12:02)
La reno estate inseamna combi
Iar la dacie break inseamna combi


Stii cat de bine se doarme la nevoie (camping) intr-un break? Nu-ti trebe nici mama cortului.
Am ratat odata o intalnire cu ursu face-to-face ca dormeam in masina si nu in cort.


*




Am dormit in Break blush.gif , am 1,82, incap intins perfect, platoul unde stai e perfect drept dupa plierea banchetei, se poate pune un fel de saltea, si incap 2 persoane lejer, cum zicem eu de 1,82 incap la fix


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 25 Jan 2006, 14:25
Post #44


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(argon @ 25 Jan 2006, 14:15)
Am dormit in Break blush.gif , am 1,82, incap intins perfect, platoul unde stai e perfect drept dupa plierea banchetei, se poate pune un fel de saltea, si incap 2 persoane lejer, cum zicem eu de 1,82 incap la fix
*



Cool. Multe pareri subiective pe aici. Ce sa fac? Incepeti sa explicati si pozitii super de sex NUMAI in break aplicabile? Sau inchid topicul?


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 25 Jan 2006, 14:30
Post #45


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(driverx @ 25 Jan 2006, 14:25)
Cool. Multe pareri subiective pe aici. Ce sa fac? Incepeti sa explicati si pozitii super de sex NUMAI in break aplicabile? Sau inchid topicul?
*




Chiar m-am gandit sa expun niste pozitii..da am zis ca mai bine nu...sunt cateva...numai unii s-ar putea sa zica ca scartaie si troncane amortizoarele...

Deci clar avantaj break..are mai multe avantaje fata de berlina wink.gif daca are geamuri fumurii te-ai scos icon_mrgreen.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 25 Jan 2006, 16:29
Post #46


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Am 1.93 si incap foarte bine dupa impingerea scaunelor in fata.Iar cand stai intins pe spate si te uiti cat e de voluminoasa, iti dai seama ca poate MULTE break-ul.


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SOR
post 25 Jan 2006, 17:05
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti-Rahova




sau poti sa te angajezi zilier la firme de servicii funerare smile.gif am avut si berlina si totusi breakul e mai bun desi al meu e mai vechi decat ale voastre smile.gif eu nu car chestii super grele dar mai car chestii voluminoase si nu de putine ori m`a salvat de dublat drumuri daca as fi avut berlina smile.gif si nici zarzavaturi la piata ca imi luam papuc smile.gif la mine in masina nu e cotet cum cred unii ca e in breakuri


--------------------
DACIA BREAK 1988 - B 17 CFZ
CALM DOWN DEAR...LET`S NOT TURN THIS RAPE INTO A MURDER...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 25 Jan 2006, 21:08
Post #48


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




Salut baieti,


La berlina se poate monta un lant pe interior la portbagaj .

La brek se poate monta asa ceva?

Adica iti poate fura mai repede rezerva din brek decat din berlina?

Cu stima.........


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jaf
post 25 Jan 2006, 21:17
Post #49


Membru din mijloc


Group: Members
Posts: 641
Joined: 25 May 04
From: Cluj-Napoca




Portbagajul de la break mi se pare mai greu de spart(dezvirginat) tongue.gif .. nu stiu de ce dar asa mi se pare mie.. probabil din cauza ca nu mi-o intrat nimeni in masina smile.gif


--------------------
trotineta tri roti 2012 ful vidaut chiele
"ati facut dacia de rasul lumii cu 'inventiile' voastre"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 25 Jan 2006, 22:23
Post #50


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




E de ajuns sa sparga geamul si i-si alege ce vrea din portbagaj. La berlina are nevoie de un desfacator de conserve sau de cheia de la Dacia lui (a hotului).


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Jack Daniel's
post 26 Jan 2006, 02:52
Post #51


MEMBRU DE LA INCEPUT!


Group: Members
Posts: 2.010
Joined: 26 October 03




Berlina ca doar nu esti vreun mare pietar sa cari cartofi in fiecare zi !


--------------------
. . .
Multi membri, putini oameni!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 26 Jan 2006, 11:59
Post #52


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




Aflu cu sirprindere ca prin alegerea care am facut-o (estate tongue.gif ) am ajuns sa fiu categorisit "pietar", "zarzavagiu", etc ....

"Break-ul" asta este prima masina de acest tip care o conduc. Am deja 22.000 Km cu ea si pot spune ca urmatoarea va fi BREAK deasemenea.
De ce?

Pai .. sa vedem:
- In caz ca trebuie sa pui un bajaj extra (in cazul meu a se citi carucior, premergator, din astea) nu trebuie decat sa strangi tabliera portbagajului si gata .. volumul pentru bagaje aproape ca s-a dublat.
- arata mai aerisit .. cum spunea cineva mai sus
- parcarea cu spatele se face perfect .. unde se termina luneta se termina si masina
- luneta se murdareste foarte repede in caz ca se merge pe suprafata uda dar tocmai pentru asta e pus stergatorul din spate.
- arata mai bine decat versiunea sedan/berlina happy.gif


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 26 Jan 2006, 12:03
Post #53


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(autom @ 25 Jan 2006, 21:08)
Salut baieti,
La berlina se poate monta  un lant pe interior la portbagaj .

La brek se poate monta asa ceva?

Adica iti poate fura mai repede rezerva din brek decat din berlina?

Cu stima.........
*




se poate foarte usor, in locul ala unde sta roata, de fapt in spatele ei este un orificiu in contraaripa poe unde se trece lantul.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ATM
post 27 Jan 2006, 01:18
Post #54


1948 Tucker Torpedo


Group: Members
Posts: 596
Joined: 28 December 05
From: Bucuresti




De acord cu ce ai scris, Liviu, mai putin partea cu aspectul...
Mie berlina mi se pare ca totusi are mai multa personalitate cu spatele ala patratos... Breakul lui tata ma enerveaza la culme, cand ma uit la stopurile alea de spate.. Completa lipsa de imaginatie in design... Parca te uiti la un caine chior si jigarit...Idem pentru geamul spate si chederul ala imens care il tine, parca e luat de pe de tractor...
Parere personala, bineinteles.


--------------------
MITSUBISHI COLT Z30-2005
Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 27 Jan 2006, 15:14
Post #55


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(ATM @ 27 Jan 2006, 01:18)
Completa lipsa de imaginatie in design... Parca te uiti la un caine chior si jigarit...
*




Hai ca ai imaginatie..caine chior si jigarit radmasa.gif radmasa.gif
Poate..da e un caine chior si jigarit cu o gura foarteeee mare, in comparatie cu berlina cea PLINA de personalitate..ar trebui nominalizata la cea mai sexy masina a tuturor timpurilor radmasa.gif

Cred ca tu prin masina cu personalitate intelegi sa aiba suprafata stopurilor cat mai mare...nehh.

This post has been edited by argon: 27 Jan 2006, 15:17

Attached thumbnail(s)
Picture_30.jpg ( Size: 41.97k ) Number of downloads: 28
IMG_0762.JPG ( Size: 26.68k ) Number of downloads: 20


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 27 Jan 2006, 15:16
Post #56


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




QUOTE(ATM @ 27 Jan 2006, 01:18)
De acord cu ce ai scris, Liviu, mai putin partea cu aspectul...
*




blush.gif ... eu ma refeream la MEGANE la faza cu aspectul happy.gif


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ATM
post 28 Jan 2006, 00:40
Post #57


1948 Tucker Torpedo


Group: Members
Posts: 596
Joined: 28 December 05
From: Bucuresti




Liviu... my bad, eram chior de somn atunci.
Argon... nici Berlina nu are personalitate la port-bagaj... dar parca are un pic mai mult ca break-ul...In aceeasi ordine de idei (ce senzatie am cand ma uit la o Dacie), ma bufneste rasul cand vad Daciile acelea cu 4 faruri sui ochelari grosi din fata... Au o privire asa tampa si blanda...parca ar zice "ai mila, lasa-ma sa exist si eu, ca oricum sunt vai de steaua mea"...
Tata are break cu ochelari de far din astia...


--------------------
MITSUBISHI COLT Z30-2005
Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 28 Jan 2006, 09:21
Post #58


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Singurul break frumos pe care l-am vazut vreodata a fost Alfa 156 Sportwagon. Restul sunt relativ urate daca le comparam cu berlinele din care provin.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinvfd
post 24 Mar 2006, 18:00
Post #59


florinvfd


Group: Members
Posts: 163
Joined: 4 March 05
From: Bucuresti




depinde de fiecare....
eu am avut break din 1999, fratimiu are berlina..din 2001.
l-am vandut sa imi iau logan.
parerea mea e ca breaku' e mai misto, e mai stabil la viteze mari si de troncanit nu mi-a troncanit niciodata nimic pt ca l-am intretinut si nu am carat cu el

PS:la plafonul de la portbagaj daca ii pui niste cauciuc pe margini nu mai ai treaba cu zgomote...


--------------------
Dacia Logan 1.6 MPI 2006, Laureate
bunul simt e cea mai buna regula de circulatie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eXtenSion
post 22 Apr 2006, 09:13
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.260
Joined: 10 January 05




Eu am break din 2001 cli, singurele probleme recurente fiind cea cu telescoapele de la hayon care s`au stricat destul de des (nu stiam faza cu fortarea lor laterala, deci am cumparat vreo 3 noi pana acum..) si cea cu stropitoarea din spate.

Alte cele:

Din fabrica, cand era incarcata cu 4 adulti si dadea in gropi atingea cu aparatorile de noroi asfaltul/pamantul, asa ca i`am pus arcuri mai tari. Nu pot sa spun ca acuma sare intr`un mod necontrolat.

Trebuie sa ai mare grija si ce culoare are masina, a mea era(!) rosu imperial, arata foarte bine de noua, dar acum acel rosu intens e un fel de rosu inchis, care nu imi place deloc. E adevarat ca nu am dat`o cu ceara sau alte substante de genul..


Pe drumurile `upgrade`ate cu criblura, pe locurile din spate, se auzea rau zgomotul acela de fundal al rulajului, dar am dat cu antifon cauciucat in portbagaj si acuma e bine..Am antifonat toata masina de fapt, dar acolo s`a simtit mai tare. Deci daca te deranjeaza problema aceasta se poate rezolva cu 200 000 rol. (nu stiu daca si la berlina face tot asa).

Daca vrei sa iti pui inchidere centralizata nu vei putea face hayonul sa se descuie ( NU sa sara) decat cu multa inspiratie (incerc eu acuma, de pasti). Din nou, nu stiu daca si la berlina e tot asa.. Tot aici, la montarea alarmei, contactul de usa de la hayon se poate pune sub telescop, deci nu dispera. Poate nu vrei sa iti pui sistemele acestea, dar cine stie.. Poate candva.


Daca esti unul dintre cei multi carora le place muzica tare in masina, in usile din fata poti monta orice ca si la berlina, dar pe spate nu ai acea placa ca sa pui ovalele asa ca incinta trebuie sa ti`o construiesti si sa o dai jos cand transporti ceva mai greu. Suporturile pt boxe ale break`ului gazduiesc maxim 4'' , 10 cm, cu incinta 0(le folosesc pt inalte pt cei din spate). Placa care acopera portbagajul e slaba si la fel sunt si suporti care o tin si care, la o greutate mai mare, indoaie tabla si nu mai stau drepti in veci.


Furtunul acela care duce la stropitoarea de pe hayon e dat dracului. La mine s`a rupt in vreo 5 locuri diferite. Incerc pe la magazine sa caut altul(pentru alte aparate), ca nu as vrea sa pun ceva de metal acolo sa imi zgarie tabla. De asemenea, locul pe unde intra acesta in stalp e locul pe unde intra si ceva apa, probabil.. Garnitura aceea de plastic nu sta nici sa o omori unde trebuie.. Nici cea de la fire.


Daca cumva vrei tuning, kiturile sunt greu de gasit pentru break (ma refer la cele de design exterior).

Cam astea ar fi problemele cu care m`am confruntat eu din 2001. Cu toate astea, tot break as alege, poate alta culoare, totusi.

=argumente pro vezi in toate posturile de mai sus= iar cele enumerate de mine sunt rezolvabile.

Si da, ca si aspect, daca e intretinuta si nu da impresia de work`horse, break`ul e mai frumos. (Parerea mea!)


--------------------
facebook groups e mult mai naspa decat un forum
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 23:53
Forum Renault