Vine gerul !, Se anunta temperaturi sub -20C
![]() ![]() ![]() |
Vine gerul !, Se anunta temperaturi sub -20C
Smudo |
![]()
Post
#181
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 7 August 05 ![]() |
|
||
--------------------
x
x
- X Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
|
|||
bion |
![]()
Post
#182
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
QUOTE(Smudo @ 25 Jan 2006, 00:39) Asa, merci pentru raspunsuri... bion, ma mai linistisi putin. Deci io am amestec in vasul ala (si in motor, logic), de antigel cu apa. In schimb ma gindii ca il fac mai "tare" daca mai pun antigel pur peste amestecul ala... sa reziste la temperaturi si mai scazute. Sper sa nu se faca mai frig pe aici, deocamdata au fost -14, -15 grade unde stau eu, dar vazui ca in Bayern au fost si -36 parca... Mie mi-a pornit mereu pina acum fara probleme, la prima cheie, si pina sa porneasca se invirte motorul cam de vreo 4 ori, sau de 4 ori se aude sunetul ala cum "da in ea". Macar bine ca aflai ceva pot sa dorm oarecum linistit. Ca sa nu dormi chiar linistit ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
Smudo |
![]()
Post
#183
|
Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 7 August 05 ![]() |
|
--------------------
x
x
- X Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
|
|
anamana |
![]()
Post
#184
|
![]() Membru Group: Members Posts: 179 Joined: 2 September 05 ![]() |
Miercurea Ciuc = -29 grade.
Dimineata a pornit destul de bine. [Ma rog ... dupa vreo 10 secunde de "dat cu bujiile" si vreo 3 secunde la demaror.] |
--------------------
xx
ABC Mircea cel Batran a fost inmormantat la Cozia impreuna cu umbra sa.
|
|
romulus |
![]()
Post
#185
|
![]() membru fost posesor de Dacie Group: Members Posts: 460 Joined: 11 January 05 From: Targu Mures ![]() |
Tg Mures, ora 0:42 -19.6 grade C
|
--------------------
Daewoo
Cielo
1997
- MS 06 BCL pana la urma, totul se rezuma la obisnuinta...
|
|
ATM |
![]()
Post
#186
|
![]() 1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Dac-o mai tine mult asa o sa ne creasca turturi la nas... Pana luni n-am observat ce lung e drumu' pana la munca. De-abia astept sambata aia in care cica se incalzeste...Da Doamne sa nu fi citit aia de la Meteo aiurea "scrisurelele" de la satelit...
|
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|
tabek |
![]()
Post
#187
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 23 June 05 From: Cluj Napoca ![]() |
cluj, ora 7,15 -18grade (driverx, mi-am cumparat termometru
![]() berlina mea din 96 a pornit la a 3-a cheiei. Electromotorul a ramas cuplat timp de cateva secunde si am avut ceva emotii si la intersectii pentru ca nu tinea ralantiul nici cu socul tras. Asta pana a ajuns acul de la temp.apa pana aproape de mijloc, dupa care n-am mai avut probleme. |
--------------------
Dacia/Peugeot
1310L/307
1996/2006
- MM05HVM
|
|
Valentine |
![]()
Post
#188
|
![]() Old Timer Group: Members Posts: 1.074 Joined: 20 September 03 From: California ![]() |
D-abia sambata se incalzeste? ...
![]() |
--------------------
Ford
Focus
2009 Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
Atentie, atentie, si iar atentie! |
|
driverx |
![]()
Post
#189
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(tabek @ 25 Jan 2006, 09:43) cluj, ora 7,15 -18grade (driverx, mi-am cumparat termometru ![]() berlina mea din 96 a pornit la a 3-a cheiei. Electromotorul a ramas cuplat timp de cateva secunde si am avut ceva emotii si la intersectii pentru ca nu tinea ralantiul nici cu socul tras. Asta pana a ajuns acul de la temp.apa pana aproape de mijloc, dupa care n-am mai avut probleme. La mine a pornit la a 2-a cheie. Am tinut prima cheie vreo 2 secunde. Oprit contactul. Stat 3-4 secunde si la a doua cheie a pornit foarte usor, dar scutura ca un diesel vreo 2 secunde dupa care a prins turatie (chiar prea mare din pacate ![]() |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
romulus |
![]()
Post
#190
|
![]() membru fost posesor de Dacie Group: Members Posts: 460 Joined: 11 January 05 From: Targu Mures ![]() |
Ce ne invidiaza cei cu masini noi, cu injectie.... Ei nu au parte de distractie ca a noastra. Ce farmec are iarna daca nu tremuri un pic intrebandu-te daca porneste masina? Si sa nu trebuiasca sa stai cu mana pe soc sa reglezi intr-una pana obtii un mers rotund....
|
--------------------
Daewoo
Cielo
1997
- MS 06 BCL pana la urma, totul se rezuma la obisnuinta...
|
|
paulp |
![]()
Post
#191
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Sint chiar rosii de invidie, cind stau in masinile lor incalzite gata
![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
body |
![]()
Post
#192
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 568 Joined: 19 July 04 From: Ploiesti ![]() |
In rafinarie este aproape imposibil de botezat !Botezul cu apa a combustibililor incepe in momentul iesirii cisternelor pe poarta rafinariei si apoi la Peco-uri.
Majoritatea Peco-urilor noi , cel putin cele de la Petrom au la fundul rezervoarelor niste senzori care pot bloca pompele in cazul existentei apei , dar cei care lucreaza acolo au grija si distrug repede sistemele pt a putea "lucra" fara probleme. Tot ca idee nu alimentati daca vedeti cisternele de aprovizionare pt ca in acel moment apa depusa la fundul rezervoarelor barboteaza in combustibil si puteti avea surpriza sa puneti in rezervoarele voastre si apa! |
--------------------
Mitsubishi/Suzuki
Lancer/SX4
2007/2008
- PH-72-BVR PH-77-MMR body cu lancer si nevasta cu suzuki sx4
|
|
stuiberv |
![]()
Post
#193
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 8 April 05 From: Iasi ![]() |
QUOTE(nairam @ 24 Jan 2006, 22:15) P.S. Pedalele erau mai tari si de asemenea si volanul desi am servo la inceput se invartea mai greu de parca nu mergea servo.. dar dupa vreo 2 km au inceput sa-si dea drumu ..... A mea porneste ceva mai greu, dureaza cam 5 secunde de invartit. Pedalele sunt mai tari si la mine la inceput, si volanul la fel. Pentru volan am o explicatie (doar servo functioneaza hidraulic - adica foloseste ulei - daca nu am dreptate, puteti sa radeti de mine), in schimb pt pedale nu prea inteleg. Tot greu miscam si schimbatorul la inceput (si aici e vb de ulei). In rest, am tractat doua zile la rand un prieten cu berlina, iar ieri un BMW ![]() |
--------------------
Papuci
marimea 43
3 ani bocanci
- is xx undoitrei “All parts should go together without forcing. You must remember that the parts you
are reassembling were disassembled by you. Therefore, if you can’t get them together again, there must be a reason. By all means, do not use a hammer.” — IBM maintenance manual, 1925 |
|
jammers |
![]()
Post
#194
|
Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 5 May 05 From: 67 ![]() |
O sa radeti. Azi dimineata, -9 grade, am deschis portiera, no problem, insa de inchis la loc ioc. Am mers la munca cu usa deschisa, tinuta cu mana, si in parkingul subteran am pus-o lipita cu partea stanga de un zid si am iesit pe usa din dreapta. Pe la ora doua dupamasa am putut sa ma uit sa vad ce are, am comparat mecanismele de la cele doua usi si mi-am dat seama ca la sofer era data peste cap chestia de metal care incuie. Cu surubelnita am pus-o la loc, me-am dat cu ulei de vaselina din belsug si sper ca maine nu-mi face aceeasi festa. Si eu care eram pregatit cu spray de dezghetat incuietoarea :-) Tot cazul, nu vreau sa ma gandesc la temperaturi de -20 sau mai jos. Motorul a luat-o la prima cheie, turbo diesel cu 210 mii km la bord.
QUOTE(stuiberv @ 25 Jan 2006, 10:22) A mea porneste ceva mai greu, dureaza cam 5 secunde de invartit. Pedalele sunt mai tari si la mine la inceput, si volanul la fel. Pentru volan am o explicatie (doar servo functioneaza hidraulic - adica foloseste ulei - daca nu am dreptate, puteti sa radeti de mine), in schimb pt pedale nu prea inteleg. Tot greu miscam si schimbatorul la inceput (si aici e vb de ulei). In rest, am tractat doua zile la rand un prieten cu berlina, iar ieri un BMW ![]() |
--------------------
Skoda
Roomster tdi
2006
- .
|
|
asarban |
![]()
Post
#195
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
A inghetat marea
DSC03962.JPG ( Size: 145.25k ) Number of downloads: 45 DSC03965.JPG ( Size: 157.14k ) Number of downloads: 46 DSC03966.JPG ( Size: 142.75k ) Number of downloads: 35 DSC03967.JPG ( Size: 131.11k ) Number of downloads: 30 DSC03975.JPG ( Size: 63.33k ) Number of downloads: 58 DSC03971.JPG ( Size: 152.42k ) Number of downloads: 33 DSC03968.JPG ( Size: 132.71k ) Number of downloads: 52 |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
b64chr |
![]()
Post
#196
|
![]() Moderator incepator Group: Moderatori Posts: 1.004 Joined: 17 December 04 From: Buzias, Timis ![]() |
Cum naiba a inghetat daca se vad valuri?
|
--------------------
Dacia Solenza 2003
/ Skoda Octavia
2009
|
|
asarban |
![]()
Post
#197
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Biiineee maaa..si chestia aia alba de la suprafata ce e ma? Spumantu de baia al lu Neptun sau al Afroditei cea nascuta din spuma marii?
|
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#198
|
![]() - Group: Members Posts: 22.546 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Lipsesc astea . . .
S3010281.jpg ( Size: 357.94k ) Number of downloads: 40 S3010282.jpg ( Size: 251.04k ) Number of downloads: 37 S3010283.jpg ( Size: 314.59k ) Number of downloads: 58 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
CIPTUNING |
![]()
Post
#199
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 891 Joined: 22 November 05 ![]() |
Poate ne fac rusii vreo surpriza-surpriza pe gerul asta sa ne arate cine e sefu la gaze. Nu de alta dar Base iar a zis ceva de ei, la Strasbourg.
|
--------------------
SLZ
SCALA
- BZ 04 XLZ "Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug" Eminescu- Imparat si proletar ;) |
|
IsNa |
![]()
Post
#200
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
Smudo |
![]()
Post
#201
|
Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 7 August 05 ![]() |
Alaltaieri sau ras-alaltaieri, sincer sa fiu nu mai stiu exact cind. M-am inselat cind am zis de -36, de aia am si pus un "parca" pe-acolo. Uite si ce-a zis la ziar.
http://www.bild.t-online.de/BTO/news/2006/...-erfrorene.html "Die Rekord-Temperatur wurde gestern am Funtensee (Bayern) gemessen: minus 33,8 Grad. " |
--------------------
x
x
- X Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
|
|
logan1.5dci |
![]()
Post
#202
|
Nu Există Informații Group: Members Posts: 881 Joined: 29 September 05 From: Dobrogea ![]() |
Sper sa fie de folos :
" Pornirea motorului iarna Pornirea motorului iarna va creeaza probleme? Daca da, atunci articolul prezent vi se adreseaza. De ce iarna pornirea motorului este mai dificila? Din cauza temperaturilor scazute, benzina nu se amesteca cu aerul corespunzator astfel ca amestecul obtinut nu mai este format din vapori fini de benzina in aer, acestia fiind sub forma de stropi, ceea ce duce in cazurile nefericite la umezirea bujiilor si la diminuarea scanteii. "Bine, dar eu am un motor Diesel", vor spune cativa dintre dumneavoastra; "Eu nu am bujii si totusi imi porneste greu..." Pentru posesorii de motoare pe motorina, explicatia e si mai simpla. Aceste motoare realizeaza aprinderea prin injectarea unei cantitati de motorina in masa de aer comprimata la presiuni inalte, deci fierbinte. Daca aceste motoare prezinta uzuri avansate, pornirea motorului se transforma intr-un calvar. La pornirea motorului, indiferent de tipul acestuia, un element cheie este acumulatorul. Daca acesta dadea semne de oboseala din timpul toamnei, iarna nu va asteptati sa-si revina ![]() Bateria ATENTIE: Evitati contactul acidului din baterie (acid sulfuric, H2SO4) cu pielea, hainele, elementele metalice sau vopseaua autovehiculului. In caz ca aceasta se intampla spalati cu apa din abundenta si sapun. Hidrogenul obtinut in urma reactiilor chimice din baterie este foarte inflamabil, de aceea evitati lucrul cu foc sau scantei in preajma bateriei. Pastrati suprafata bateriei curata. Pudra (sulfati, sulfiti) care se formeaza in jurul bornelor se poate indeparta usor cu o solutie de apa cu praf de gatit. Un bun obicei este acela de a acoperi bornele cu un strat subtire de vaselina. Asigurati-va ca bornele sunt curate si stranse suficient. In cazul in care nu folositi bateria pentru mai mult de 30 de zile, un sfat bun este acela de a deconecta borna negativa (-) a bateriei, pentru a impiedica descarcarea. In mod normal bateriile moderne nu necesita adaugarea de apa distilata. Totusi in anumite conditii de exploatare (temperaturi ridicate pe timpul verii, etc.) este nevoie sa mai adaugati apa DISTILATA. Asigurati-va ca nivelul acesteia este intre limitele "MIN" si "MAX" desenate pe suprafata laterala a bateriei. Strangeti inapoi capacelele de verificare. Inainte de a considera schimbarea bateriei, verificati daca aceasta are densitatea de lichid corespunzatoare. Pentru aceasta, vizitati un service. Am grupat cateva sfaturi generale despre pornirea motorului iarna: » Asigurati-va din timp ca aveti in motor un ulei pentru iarna. Va puteti da seama de cat de vascos la temperaturi joase este uleiul dupa primele 2 cifre din codul SAE. Astfel uleiul 5W-40 este mai fluid si la temperaturi mai joase decat 10W-40. Deci cu cat mai scazuta prima cifra, cu atat mai bine! Importanta acestui fapt este acela ca permite o pornire mai usoara iarna, sa ca asigura o ungere a elementelor in miscare inca de la pornirea motorului. » Daca masina dumneavoastra este cu carburator, nu exagerati cu apasatul pedalei de acceleratie. Cateva pedale si clapeta de starter trasa la jumatate, ar trebui sa fie suficient pentru a porni motorul. » Daca masina este pe benzina, injectie mono sau multi-punct, acele 'sprituri' de acceleratie nu isi au scopul. La aceste modele, apasand pedala de acceleratie nu faceti decat sa actionati o clapeta de aer. Benzina este reglata de unitatea centrala (sau cum mai este cunoscut 'computerul de bord'). » La motorul Diesel, pornirea se face pe timp de iarna actionand o perioada mai indelungata electromotorul. Dupa pornire nu recomandam accelerarea acestui tip de motor decat daca este absolut necesar pentru mentinerea unei turatii de relanti. » Daca aveti masina hidramata, puteti sari peste aceasta sectiune. La actionarea electromotorului, tineti apasata la maxim pedala de ambreiaj. Altfel veti obliga electromotorul de pornire sa angreneze si uleiul vascos din cutia de viteze. » Ce faceti daca motorul s-a 'inecat'? O solutie ar fi aceea de a incerca de cateva ori pornirea motorului dar fara acceleratie si clapeta de starter actionate. Asta ar trebui sa indeparteze excesul de benzina din cilindru. Nu recomandam scoaterea bujiilor si uscarea lor cu flacara, deoarece se poate distruge izolatia ceramica interioara. » Ce combustibil folosesc? La motorina insa lucrurile sunt un pic mai diferite: astfel este recomandata motorina de iarna. Aceasta are o mai buna filtrare la rece,dozarea impiedica sedimentarea parafinei (particulele de parafina formate din cauza temperaturilor scazute raman in stare de suspensie. Unul dintre cei mai importanti factori ai pornirii usoare pe timp de iarna este filtrul de motorina. in vederea asigurarii circulatiei constante si unifome a carburantului conteaza mult daca filtrul este nou sau in stare buna. Ideala este utilizarea filtrului care se poate incalzi, precum si a filtrului care separa apa. La benzina nu prea exista restrictii, fara apa sa fie! Este recomandat totusi sa folositi un aditiv anti-inghet turnat in rezervor. Mesajele inserate in diverse manuale de exploatare ale masinii, conform carora "nu este necesar sa incalziti motorul inainte de plecare, dar este de preferat sa nu depasiti o rotatie de 1X00 rpm, pana temperatura apei ajunge la valoarea de ..." nu sunt decat concesii facute grabei dumneavoasta. Sfatul nostru este sa-i dati 2-5 minute de incalzire motorului inainte de a pleca la drum. " http://www.incepator.ro/utile/pornirea_motorului_iarna.asp Am vrut sa dau doar linK-ul dar m-am gindit ca poate dispare acest articol de pe sursa asa ca am copiat . This post has been edited by logan1.5dci: 25 Jan 2006, 22:18 |
--------------------
Nu Există Informații
Nu Există Informații
Nu Există Informații
- Nu Există Informații
|
|
pastrama |
![]()
Post
#203
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
|
--------------------
Tedei
-
-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 08:17 |