Vine gerul !, Se anunta temperaturi sub -20C
![]() ![]() ![]() |
Vine gerul !, Se anunta temperaturi sub -20C
ghc |
![]()
Post
#151
|
||
..:::Cautatorul:::.. Group: Members Posts: 411 Joined: 9 December 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
||
--------------------
ZKR (Logan by Dacia)
BaLaureate 3.14
1907 toamna
- CJ-01-GHC
|
|||
romulus |
![]()
Post
#152
|
![]() membru fost posesor de Dacie Group: Members Posts: 460 Joined: 11 January 05 From: Targu Mures ![]() |
La ora 6.30, la Tg Mures erau -21 grade. Am reusit sa pornesc dacia fara probleme prea mari. Parcata in strada, in fata casei, fara aprindere electronica. Sincer, nu ma asteptam sa o mai ia.
|
--------------------
Daewoo
Cielo
1997
- MS 06 BCL pana la urma, totul se rezuma la obisnuinta...
|
|
gonty |
![]()
Post
#153
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 23 March 03 From: Iasi ![]() |
QUOTE(sod @ 23 Jan 2006, 12:38) Iasi, -24 grade azi dimineata, informatie afisata pe bord. Pornirea masinii a fost aventura: am apasat butonul start, a stat 20 de secunde macar pe preincalzire bujii, dupa aia a inceput sa dea la automat, 10 sec fara sa dea vreun semn ca porneste asa ca am oprit-o eu. Am mai dat o data, aceeasi faza ca mai inainte, doar ca acum nu am mai oprit-o, si dupa cateva secunde a zis "Injector fault". Am oprit, scos cardul, am bagat din nou si a luat-o. Motorina: cam 40l Diesel Evo (Euro 5 de la Mol) si peste 20l Alpine Diesel (Euro 5 de la OMV). E prima data cand imi face figura asta. Bine, nu eram foarte emotionat, nu avea de ce sa nu porneasca, dar deh, asa stiu frantujii sa faca diesel-uri. Zi merci ca a pornit. Un "neamt" TDI (Passat fabr 2005) s-a incapatanat ieri dimineata sa nu porneasca de nici o culoare asa ca a trebuit sa-l iau eu cu masina si ma invidia ![]() ![]() |
--------------------
Citroen
C4 2.0 HDI
2007, SX Pack
- IS96DEA
|
|
Stefan.A |
![]()
Post
#154
|
Membru autentic Group: Members Posts: 431 Joined: 21 June 04 ![]() |
Confirm unalt neamt (cu rude apropiate francezi), tdci de Mondeo din 2002 n-a plecat ieri neam.
|
-------------------- |
|
BAC |
![]()
Post
#155
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 450 Joined: 1 September 04 From: Reghin ![]() |
Ieri dimineata au fost -12 azi -21. Masina sta in garaj si acolo e -1. Pornire am avut la maxim -7, in cursul zilei fara probleme. Sa vad azi cand plec de la lucru, ca e mai frig.
Eu am in motor ulei 10W40, si am citit undeva ca sa nu se folosesca la temperaturi sub -15. Ce s-ar putea intampla? Mi-e teama doar ca datorita ingrosarii uleiului sa nu unga cum trebuie turbina. |
--------------------
ex. Opel
ex.Vectra C
2007 OPC line
- MS
|
|
argon |
![]()
Post
#156
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(BAC @ 24 Jan 2006, 12:38) Ieri dimineata au fost -12 azi -21. Masina sta in garaj si acolo e -1. Pornire am avut la maxim -7, in cursul zilei fara probleme. Sa vad azi cand plec de la lucru, ca e mai frig. Eu am in motor ulei 10W40, si am citit undeva ca sa nu se folosesca la temperaturi sub -15. Ce s-ar putea intampla? Mi-e teama doar ca datorita ingrosarii uleiului sa nu unga cum trebuie turbina. Si atunci romanul clasic care merge la -25 de grade cu 20w40 la berlina ca face? ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
costi |
![]()
Post
#157
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
In general 10W40 este fluid pina spre -30 grd.
Scoate joja la rece si convingi. |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
SiloS |
![]()
Post
#158
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
BAC , cobra porneste ? Ai incercat macar ?
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
Marius |
![]()
Post
#159
|
Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 13 October 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Hann @ 24 Jan 2006, 09:37) Intrebare: WD40-ul ingheata? De pornit mi-a plecat din prima si ieri si azi. A invartit de 3-4 ori da' a luat-o. Ulei 5W40, baterie Bosh de cateva luni. Ieri mi-a scartait putin la plecare o curea, nu stiu care, de distributie sau de accesorii. Si fiindca fac drumuri scurte prin Bucuresti mi-am pus si un carton in fata radiatorului in speranta ca ajunge mai repede la temperatura optima de functionare. Cum n-a reusit nimeni pana acum sa-mi dea o explicatie plauzibila ca ar fi rau, o sa-l las acolo pana vor fi temperaturi mai apropiate de 0 grade. |
--------------------
ex Dacia
ex Solenza
ex 2003 Clima
- ex 1.4 MPI
|
|
Liviu |
![]()
Post
#160
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Oameni buni ... lasati naibii cartonul acasa daca nu aveti berlina.
La lgn/slz/dsn termostatul care lasa antigelul sa curga prin radiatorul exterior se deschide pe la 90 de grade ... adica atunci cand motorul este cald .... Pana atunci circuitul se inchide doar prin calorifer ca sa va fie cald si bine. Deci cartonul NU AJUTA CU NIMIC ... dar daca stati in trafic in regim de semafoare si ora de varf .. cartonul ala poate insemna supraincalzirea motorului caci atunci cand termostatul se deschide, ciuciu racire ! Reveniti cu picioarele pe pamant va rog . |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
clr |
![]()
Post
#161
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Liviu, lasa omul in pace daca asa crede el ca e mai bine. Fii convins ca la cate grade sunt afara acum nu ajunge el cu motorul in situatia de supraincalzire.
Marius: sper ca cel putin ai lasat o 'fereastra' in dreptul motoventilatorului presupunand ca se ajunge in situatia de porni (greu de crezut dupa mine). Ca idee si eu sunt de acord cu Liviu: daca e instalatia bine aerisita, termostat ok etc. ->nu e nevoie de carton This post has been edited by clr: 24 Jan 2006, 14:54 |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
Slider |
![]()
Post
#162
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda ![]() |
- 11 grade la Cernavoda....he, he a venit primavara!!!
|
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
Marius |
![]()
Post
#163
|
Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 13 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Cartonul l-am pus avand in vedere ca afara sunt -15 grade si, repet, in speranta ca motorul se va incalzi mai repede. Cum? Protejand-ul de aerul foarte rece ce intra sub capota cu 50-60 km/h. Logic ca n-am pus pe toata suprafata radiatorului. Logic ca daca stai in trafic la o ora de varf exista riscul supraincalziri motorului, DAR nu zilele astea cand este foarte frig. Mai repet ceva, nu fac drumuri lungi, maxim 40 de minute. La temperaturile care sunt acum dimineata si seara nici nu ajunge sa treaca indicatorul temperaturi de jumatate, ori eu asta vreau, sa sa incalzeasca motorul mai repede pentru un consum decent.
Nu trebuie nimeni sa faca la fel. Stiu ca la masinile de conceptie mai noua nu mai este nevoie de acest "accesoriu" si ca exista riscuri, dar la -15 grade nu cred ca fierbe motorul nici daca-l acopar eu cu cartoane de sus pana jos. |
--------------------
ex Dacia
ex Solenza
ex 2003 Clima
- ex 1.4 MPI
|
|
cosmin_m |
![]()
Post
#164
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 27 October 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Lada / Logan
1200 / 1.6 8v ABS
- B-NN-MMM
|
|
mil |
![]()
Post
#165
|
![]() ocupat Group: Members Posts: 309 Joined: 23 January 04 From: x ![]() |
tancuri cu termopan cu blindaj in polistiren expandat de 15 cm
![]() This post has been edited by mil: 24 Jan 2006, 17:27 |
--------------------
x
x
- x I Bog te veselit!
|
|
logan1.5dci |
![]()
Post
#166
|
Nu Există Informații Group: Members Posts: 881 Joined: 29 September 05 From: Dobrogea ![]() |
Daca aseara ma bucuram ca merge , iata ca nu tine mult si apar probleme iata faptele :
Azi dimineata temperatura ,-18 grade , aceasi pornire,din postul de mai sus , fara probleme , mers trei KM si motorul a inceput sa piarda din putere , nu mai tragea constant , la deal a murit . Ma gindesc ca este din cauza motorinei cu toate ca am pus euro 3 de iarna (sau abureala?) . Dar de atunci se intimpla urmatoarea chestie : - Deci pun contactul , se aprind , toti senzorii , se sting , mai putin bateria si ceainicul ala de indica uleiul , care normal ,daca nu se sting ramin aprinse pina in momentul pornirii (actionare demaror) - motorul merge struna , cred ca a murit de la apa din motorina , apropo de apa din motorina , azi am fost si la sevice si cit asteptam ce vad , era unu cu dacia magarus si isi inlocuia filtru de motorina , cind a desfacut mecanicul suportul tot filtrul era ciuciulete de apa , curgea din el , apoi a luat un burete si a absorbit apa din suportul ala , proprietarului nu ia venit a crede a bagat degetul si a dus si la nas , era apa . Deci atentie si la benzinariile care " aditiveaza " combustibilul cu apa ! Mereu m-am intrebat cum reusesc sa le amestece , sau au teava separata de apa ca la dozatoare ? This post has been edited by logan1.5dci: 24 Jan 2006, 17:41 |
--------------------
Nu Există Informații
Nu Există Informații
Nu Există Informații
- Nu Există Informații
|
|
SiloS |
![]()
Post
#167
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Clar . Pe friguri din astea si corpurile noastre au nevoie de antigel :
Attached thumbnail(s) Imagine_65_.jpg ( Size: 8.49k ) Number of downloads: 53 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
bion |
![]()
Post
#168
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
QUOTE(logan1.5dci @ 24 Jan 2006, 19:28) Poporul roam este profun crestin si botezul este bine intiparit in mintea sa. Ca urmare fiecare boteaza ce poate. Saracii benzinari( ![]() ![]() Cu stima bion |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
logan1.5dci |
![]()
Post
#169
|
Nu Există Informații Group: Members Posts: 881 Joined: 29 September 05 From: Dobrogea ![]() |
|
--------------------
Nu Există Informații
Nu Există Informații
Nu Există Informații
- Nu Există Informații
|
|
AND |
![]()
Post
#170
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Am inteles ca Alpine diesel e destul de buna. Parca de la omv..
Un coleg cu Golf V 1.9 TDi nou nout azi l-a pornit de la a 5-a incercare. ![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
clr |
![]()
Post
#171
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Depinde. Un coleg de la Iasi mi-a spus ca el a pornit - o ieri la Iasi pe a lui fara probleme (Petrom top nordic diesel sau cum se cheama), iar un alt amic care a pus de -asta de la OMV nu a putut sa o porneasca. Probabil mai depinde si de cat de mult o 'boteaza'. |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
paulp |
![]()
Post
#172
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Eu am pornit fara probleme deosebite pe vremea asta. Motorina Euro 3 de la MOL, aditivata cu minutele mele personale
![]() Nu am incredere DELOC in cei de la statii, asa ca prefer sa imi prepar singur motorina SuperTop Nordic Diesel Paul ![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
B-38-NFS |
![]()
Post
#173
|
![]() membru Group: Members Posts: 113 Joined: 30 August 05 From: BUC -DR TABEREI ![]() |
de la omv am bagat si eu de ,a inghetat bbenzina pe conducte ,asa ca atentie de unde bagati benzina, ca astia au ajuns sa vanda apa cu miros de benzina la pretu de 33,300.
![]() |
--------------------
spark /chevrolet
solenza/dacia
2006/2005
- b-23-REU NU E SUFICIENT SA FI BUN ,CI E SUFICIENT SA FI SI BUN DE CEVA .....
|
|
driverx |
![]()
Post
#174
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
paulp |
![]()
Post
#175
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
2+2 Anti-gel, se pune un flacon la 200L.
Se gaseste la statiile MOL, costa 130 mii vechi. Asta-i tot ![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
nairam |
![]()
Post
#176
|
![]() Posesor de bebelus... Group: Members Posts: 570 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Si ieri si azi de dimineata am ramas placut surprins ... Ptiu Ptiu Ptiu sa nu-i fie de deochi si sa porneasca in continuare .....
![]() ![]() Eu va urez: Pornire usoara ........ ![]() P.S. Pedalele erau mai tari si de asemenea si volanul desi am servo la inceput se invartea mai greu de parca nu mergea servo.. dar dupa vreo 2 km au inceput sa-si dea drumu ..... This post has been edited by nairam: 24 Jan 2006, 21:19 |
--------------------
Toyota
Avensis
2009 Executive
- 1.8 129 horses Benzina, Culoare Light Olive, antijeg ....
Daca vrei sa fii fericit o clipa, razbuna-te, daca vrei sa fii fericit o viata, iarta ! |
|
myx |
![]()
Post
#177
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 11 December 05 ![]() |
Ieri m-a lasat bateria. Oricum pana la -20C nu au fost probleme. A pornit intotdeauna la prima cheie fara cel mai mic efort.
Ieri dimineata au fost -26C in BT. Strazile erau pline de masini cu probleme. Bateria mea moarta total. Am incercat eu un pic, dar mai rau i-am facut. Nici in seara acesta nu a pornit. Voi incerca maine sa pornesc de la o alta baterie. Oricum aseara am vazut la Tv o duduie care se plangea la -12C in Bucuresti !!! Daca asta e temperatura scazuta sa o vad -30C ![]() |
--------------------
Renault
Laguna III
2008
|
|
Smudo |
![]()
Post
#178
|
Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 7 August 05 ![]() |
Acuma io stiu ca intreb o prostie, da-s cam aerian la mecanica si ma gindii ca poate are chef sa ma lamureasca si pe mine cineva.
Mie de exemplu mi-a controlat mecanicul antigelul, si a zis ca zeama pe care-o am in motor rezista pina la -25 de grade (Celsius)... ce se poate intimpla la temperaturi (sa zic) de -30 grade? Ce se sparge daca e sa se sparga ceva? Blocul motor sau radiatorul? Azi mai pusai niste antigel pur in borcanu' ala, sper sa se fi amestecat cu ce mai aveam pe acolo... P.S: da, stiu ca-i mare gradina. ![]() |
--------------------
x
x
- X Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
|
|
GABONE77 |
![]()
Post
#179
|
![]() el jefe Group: Members Posts: 856 Joined: 9 August 04 From: Bucuresti ![]() |
din cate stiu antigelul diluat cu apa e mai rezistent decat antigelul pur dar nu stiu sa-ti zic procentual.
|
--------------------
Dacia
Sandero
2009 1.6 MPI Laureate
- TPG cine e bun e bun si cand e rau
|
|
bion |
![]()
Post
#180
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
QUOTE(Smudo @ 25 Jan 2006, 00:10) Acuma io stiu ca intreb o prostie, da-s cam aerian la mecanica si ma gindii ca poate are chef sa ma lamureasca si pe mine cineva. Mie de exemplu mi-a controlat mecanicul antigelul, si a zis ca zeama pe care-o am in motor rezista pina la -25 de grade (Celsius)... ce se poate intimpla la temperaturi (sa zic) de -30 grade? Ce se sparge daca e sa se sparga ceva? Blocul motor sau radiatorul? Azi mai pusai niste antigel pur in borcanu' ala, sper sa se fi amestecat cu ce mai aveam pe acolo... P.S: da, stiu ca-i mare gradina. ![]() Din cate am constatat personal (1985 la -30) si am fost invatat de altii nu exista riscul ca motorul sa crape. Lichidul din sistemul de racire se transforma intr-un fel de gel. Pericolul apare daca nu stii si pornesti motorul. Gelul din motor devine lichid imediat dar nu poate circula in sistem caci in rest e inca gel si atunci poate sa fiarba motorul.E bine sa tragi masina undeva unde nu e asa de frig unde gelul sa se lichefieze. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 02:11 |