DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme aprindere- carburatie, se deregleaza in maxim o saptamana

Popa Costel
post 12 Mar 2009, 16:11
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 6 February 09




salutare. batrana mea dacie i-mi face din ce in ce mai multe probleme. ultimul exemplu: mi-o regleaza mesterul azi, totul ok, merge cateva zile bine, varific bujiile, sunt caramizii-crem, adica bune.Cam la o saptamana incep problemele: relanti instabil, nu trage, e puturoasa, si cand verific bujiile, e jale: negre si afumate. Acum o luna am schimbat bujiile, am pus brinsk. am aprindere tranzistoriala . daca o reglez azi , la o saptamana e aceeasi problema. de mers, merg chiar batraneste, nu -i dau talpa, caci va spun drept ( stiu ca o sa radeti, dar asta o am), mai mult de 75 km. la ora nu-i dau fiindca face un zgomot ca de raliu,parca as fi in treapta a 2-a la 3-4000 de ture. Mentionez ca mananca ulei multisor- 1 litru la 1000 km. AM de gand sa o mai tin cam un an,(ma bate gandul la o dacie pe injectie), si va rog, dati-mi un sfat: se merita sa- i schimb alt carburator( am gasit unul bun la 60 ron), caci daca i-mi spune-ti de segmentat si facut motor, nici nu ma gandesc, la cat vreau sa o mai tin.POATE SA FIE CABURATORUL ATAT DE DEREGLAT INCAT SAPTAMANAL SE DA PESTE CAP? ASTEPT NISTE SFATURI, VA ROG.

12 Mar 2009, 16:14:
AM POSTAT DE DOUA ORI. scuze.

This post has been edited by Popa Costel: 12 Mar 2009, 16:14


--------------------
dacia 1300 berlina 1978
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 12 Mar 2009, 18:35
Post #2


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




Mare lucru nu-i de reglat la carburator. Poate avea insa canalizatiile (pertial) infundate.
Daca mergi mult in oras sau drumuri scurte si mai ai si amestecul bogat (socul tras, carb reglat aiurea) este normal ca bujiile sa se afume, nu au timp sa ajunga la temperatura de autocuratare.


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Popa Costel
post 12 Mar 2009, 19:39
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 6 February 09




mersi fain. mai astept pareri.


--------------------
dacia 1300 berlina 1978
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CandyMan13
post 12 Mar 2009, 20:37
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 1 July 07
From: Roman-Iasi




daca papa ulei(face presiune la rampa de culbutori),scoate T care iese din capacul culbutorilor sub masina(de preferat nu in fata sa nu se ia castravetele de tine..undeva un furt mai lung si cat mai in spate si prins sa nu balangane),de reglat nu are rost sa te duci la "mester" ca nu are rost,faci asa:
1.bujii la 0.7-0.8(daca ai electronica am inteles),toate acelasi model,fise de urziceni sau siliconate tesla
2.platina la 0.4(dodudco),capac delco si metaplast e bun,lulea cu contactele curatate toate,capacul sters cu o carpa uscata si verificat sanu fie fisurat.
3.avans reglat la SCANTEIE(semn la volanta,bujia 1 scoasa cu tot cu fisa si pusa langa alternator,contact ,delco maxim stanga si tragi spre dreapta pana apare scanteia,apoi strangi)..apoi refaci distanta la platina.
4.cand observi scanteia,daca e rosiatica bobina nu o duce prea bine
5.lasi motorul sa se incalzeasca(10 min),stabilizezi din relanti la 1000ture,apoi te joci cu surubul de amestec(de sub relanti) infiletandul,pana scade turatia,dupa care il desfaci pana se stabilizeaza(creste si merge rotund)
6.verifici filtrul de benz(daca ai) sa nu fie infundat,sita de la carb(surub cu cheie de19 sub stutul unde intra furtunul pt alimentare in carb),scoti jiclorul pt mers in gol sa vezi sa nu fie infundat,verifici sa fie etansa pompa de benz precum si talpa carburatorului(garniturile)
7.faci o tura cu ea apoi(zici ca are uzura iar reglajul avansului la scanteie e pt motoarele fara uzura) din proprie experienta,lasi motorul mergand,dai un pic avansul inapoi(spre far),apoi il readuci pana cand atingi turatia cea mai mare faraintreruperi
8.mai ai probleme cumperi un spray pt curatat carburatoare(daca nu vrei sa il dai jos si sa ii faci supa) si il cureti
9.benzina petrom 95(verde),nu folosi aditivi,nu folosi nimic pt ulei(infunda canalele de ungere si faci alte prostii)
10.sa nu cumperi alte jicloare decat daca le verifici pe cele existente(in special cele cu bila)
11.verifici distanta la plutitor(dai cele 4 suruburi jos,scoti capacul de la carb,il intorci cu fundu'n sus,un spiral de 0.7 sau o tigara sub plutitor sa intre fara sa impinga in sus plutitorul,il tii tot asa si tragi prin stut cu gura aer apoi astupi cu limba..daca retine e bine)
CARBURATOR
http://www.daciaclub.ro/Curatare-carburato...128590-s30.html
AVANS
http://www.daciaclub.ro/Berlina-Reglarea-A...t7980-s180.html
SPOR!

This post has been edited by CandyMan13: 12 Mar 2009, 20:43


--------------------
DACIA 1410 1996E - NT-01-BSZ
cea mai buna masina e masina pe care o ai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Popa Costel
post 13 Mar 2009, 08:45
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 6 February 09




multumesc pt. sfaturi, candyman. iau tot cap-coada si sper sa fie bine.


--------------------
dacia 1300 berlina 1978
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CandyMan13
post 13 Mar 2009, 08:49
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 1 July 07
From: Roman-Iasi




atentie,rabdare si nu ar strica o mana de ajutor(daca cunosti pe cineva care a mai facut asta rolleyes.gif )

This post has been edited by CandyMan13: 13 Mar 2009, 08:51


--------------------
DACIA 1410 1996E - NT-01-BSZ
cea mai buna masina e masina pe care o ai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th July 2025 - 19:29
Forum Renault