Mers intrerupt pe benzina si pe GPL
![]() ![]() ![]() |
Mers intrerupt pe benzina si pe GPL
Ciochy |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 15 February 08 ![]() |
|
||
--------------------
Oltcit
Club
1993
|
|||
klaus |
![]()
Post
#2
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Reglajul culbutorilor cum e?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Ciochy |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 15 February 08 ![]() |
culbutori au fost reglati imediat dupa schimbul de buji, nu sa simtit nici o ameliorare. De asemenea a fost curatat si corpu clapeta + MPP.
|
--------------------
Oltcit
Club
1993
|
|
sobolan |
![]()
Post
#4
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
cum banuie si klaus....seamana a supapa care nu mai inchide bine....ciupita/calaminata,nasoala daca tot ai zis ca jocul e "corect"...nu sunt sigur dar asa pare....de la GPL se trag multe....
![]() This post has been edited by sobolan: 9 May 2011, 22:22 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Ciochy |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 15 February 08 ![]() |
deci sa incerc un test de compresie.
|
--------------------
Oltcit
Club
1993
|
|
sobolan |
![]()
Post
#6
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
putin irelevant si ala dar in prima faza merge !
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
mircea.s |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 25 March 11 ![]() |
incearca sa gasesti pe cinva sa stearga(sa reseteze) corctiile de imbogatire pe benzina,motoral va functiona normal.Dar daca ai mers mult cu ea cu GPL defect exista posibilitatea sa se deterioreze catalizatorul. corectiile de imbogatire se reseteaza cu CLIP.
|
--------------------
dacia
logan
2006
|
|
Ciochy |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 15 February 08 ![]() |
Masina a avut softul rescris, apoi a revenit la harta de fabrica ... Nici atunci nu s-au simti imbunatatiri.
This post has been edited by Ciochy: 10 May 2011, 20:20 |
--------------------
Oltcit
Club
1993
|
|
sobolan |
![]()
Post
#9
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
ai facut vreun test de compresie ?
![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Ciochy |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 15 February 08 ![]() |
inca nu, cu prima ocazie am sa fac
|
--------------------
Oltcit
Club
1993
|
|
bleumineral |
![]()
Post
#11
|
Român și neștiutor Group: Members Posts: 168 Joined: 2 May 09 ![]() |
Bună seara.
Domnilor să știți că și eu sunt "fericitul" posesor al unui Logan cu gpl din uzină care face exact la fel cum descrie inițiatorul. I-am făcut tot ce se putea face, reglaje, schimburi de injectoare, filtre, teste. Nu vrea și nu vrea defel să meargă. Are roți echilibrate, jante drepte,capete de bară schimbate, tije schimbate, bielete antiruliu schimbate, bucșele de la bara de torsiune schimbate, injectoare schimbate, culbutori reglați, bobină și fișe schimbate, bujii Beru (sanchi) dedicate pentru gaz,filtre noi și de aer și de gaz, la plămân n-am umblat, nu i-am schimbat nicio garnitură pe acolo, dar nu scapă gaz, calculatoare cu o mie de teste și hărți schimbate și rescrise și nu vrea să meargă defel. Care găsește remediul sau omul capabil să găsească remediul va rămâne pe veci în istoria forumului acestuia și indiferent dacă va fi la 100 de metri de mine sau în colțul celălalt al țării, mă voi duce să-l consult și plătesc ca să rezolv. Chiar acum vreo lună de zile i-am făcut un test de noxe care a ieșit OK și am înțeles,(logic dealtfel) că dacă ar fi vreo supapă arsă strâmbă dusă în vreun fel sau altul, ți-ar ieși noxele anapoda. Așa că... dați-mi voie să vă contrazic din poziția mea de neștiutor, supapele cred că mai au mult de mers fără să fie nevoie de vreo intervenție la ele. This post has been edited by bleumineral: 12 May 2011, 19:33 |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 mpi gpl
2007 Laureate
- -***
|
|
Ciochy |
![]()
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 15 February 08 ![]() |
Am resetat corectiile acelea, nici o imbunatatire. Daca erau supapele, am inteles ca s-ar vedea pe buji. Bujiile mele sunt uniform caramizi
![]() |
--------------------
Oltcit
Club
1993
|
|
alexys |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 350 Joined: 28 February 06 From: Topoloveni ![]() |
QUOTE(bleumineral @ 12 May 2011, 20:32) Bună seara. Domnilor să știți că și eu sunt "fericitul" posesor al unui Logan cu gpl din uzină care face exact la fel cum descrie inițiatorul. I-am făcut tot ce se putea face, reglaje, schimburi de injectoare, filtre, teste. Nu vrea și nu vrea defel să meargă. Are roți echilibrate, jante drepte,capete de bară schimbate, tije schimbate, bielete antiruliu schimbate, bucșele de la bara de torsiune schimbate, injectoare schimbate, culbutori reglați, bobină și fișe schimbate, bujii Beru (sanchi) dedicate pentru gaz,filtre noi și de aer și de gaz, la plămân n-am umblat, nu i-am schimbat nicio garnitură pe acolo, dar nu scapă gaz, calculatoare cu o mie de teste și hărți schimbate și rescrise și nu vrea să meargă defel. Care găsește remediul sau omul capabil să găsească remediul va rămâne pe veci în istoria forumului acestuia și indiferent dacă va fi la 100 de metri de mine sau în colțul celălalt al țării, mă voi duce să-l consult și plătesc ca să rezolv. Chiar acum vreo lună de zile i-am făcut un test de noxe care a ieșit OK și am înțeles,(logic dealtfel) că dacă ar fi vreo supapă arsă strâmbă dusă în vreun fel sau altul, ți-ar ieși noxele anapoda. Așa că... dați-mi voie să vă contrazic din poziția mea de neștiutor, supapele cred că mai au mult de mers fără să fie nevoie de vreo intervenție la ele. Daca promiti si o statuie, anunta-ma, dar mai inainte ar trebui sa stii ca nu tot ce ai schimbat are legatura cu mersul motorului. Oricum se pare ca cei care le-au montat le-au conceput special sa faca asa, ar trebui sa fie destui care au intalnit probleme de genul asta. This post has been edited by alexys: 14 May 2011, 17:22 |
--------------------
KIA
Sephia
1996
- AG-11-LPG
|
|
sobolan |
![]()
Post
#14
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
daca buliile-s cenusii/negre e de rau pe la supape...daca-s caramizii e ok.....da' ce naiba sa fie ? bobina oare ?am mai auzit cazuri de intreruperi mici/intarzieri la acceleratie brusca de la bobina...dupa schimbare s-a rezolvat....daca nu e softul,atunci ce sa fie ?
![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Ciochy |
![]()
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 15 February 08 ![]() |
am desfacut si vaporizatorul GPL si am schimbat granituri si membreane, nu s-a rezolvat nimica, deci cu instalatia gpl am terminat, ramane partea de benzina doar. Cine e responsabil pentru sincronizarea scanteilor ? senzoru ala nenorocit de pe volanta ? saptamana viitoare urmeaza sa-i fac testul de compresie cu ocazia altei interventii.
|
--------------------
Oltcit
Club
1993
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#16
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
daca tot n-ai ce face, inainte fa ce e mai ieftin.
verifica culbutorii, nu te baza pe bujii dupa cum arata ele. desfa capacul de la culbutori, ridici roata dreapta, bagi tr 5, invarti de ea si verifici treptat distantele. evacuarile daca sunt stranse de acolo e. daca e de acolo, bine, daca nu, continua cheltuielile..... am vazut destule care faceau asa, si dupa reglaj la culbutori nu au mai avut probleme. |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Ciochy |
![]()
Post
#17
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 15 February 08 ![]() |
am mentionat in postul 3, culbutori au fost verificati si reglati
![]() |
--------------------
Oltcit
Club
1993
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#18
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
daca garantat este asa, atunci scoate senzorull de pe volanta(2 suruburi de 10, vezi sa nu le scapi in carcasa de la ambreiaj), curatal, curata-i putin contactele...
mai ramane distribuitorul de scanteie (de pe capacul de tacheti...bobina)..incearca cu altul si vezi daca merge(am pomenit acu 2 zile unul asa, cu alt distribuitor mergea perfect...bobina...sau cum ii zic) |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Ciochy |
![]()
Post
#19
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 15 February 08 ![]() |
si bobina a fost schimbata impreuna cu fisele, senzorul volanta a fost curatat de cateva ori de cand imi face fitze, dar am zis ca poate sa stricat si atunci nu mai e treaba de pilitura care se magnetizeaza pe senzor.
|
--------------------
Oltcit
Club
1993
|
|
Ciochy |
![]()
Post
#20
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 15 February 08 ![]() |
Pe partea de GPL am scimbat toate garniturile si membranele.
Am obesrvat ca pe benzina dupa pornire, daca ascult toba de esapament, se aud rateuri (mers neregulat). Am mai fost la dacia si am folosit diagnoza lor (Clip`ul) dar nu detecteaza rateurile. |
--------------------
Oltcit
Club
1993
|
|
corbex |
![]()
Post
#21
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Ce auzi in toba poate fi din cauza culbutorilor dereglati.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Ciochy |
![]()
Post
#22
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 15 February 08 ![]() |
ma gandesc, sau aprindere incorecta. Oricum am sa verific din nou culbutorii, daca nu sunt ei de vina, trecem pe partea de aprindere, cineva nu comanda bine scanteia
![]() |
--------------------
Oltcit
Club
1993
|
|
razvanamza |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Numarator Group: Members Posts: 509 Joined: 25 November 07 From: Buzau ![]() |
si la mine se prezinta "hatanatul" intr 2200-2700. senzor volanta curat, bobina, fise bujii noi (oricum se cereau), face si pe benzina si pe gaz, iar gaz n-am avut dintotdeauna. face asa de cand este ea, de noua. reglat culbutorii de doua ori, o data 20-30, a doua oara 30-30. in relanti maneta schimbatorului se bataie dupa mersul motorului, cu o intrerupere evidenta, cronometrabila (la x secunde face identic, x fiind constant). am incercat si cu alt tip de senzor volanta (de 1.2 16v renault). am incercat si cu alt motoras pas cu pas, si cu alt corp clapeta cu totul (am corp marit actualmente). tot la supape am ajuns si eu, dar noxele ies perfect
|
--------------------
Dacia
Oarecare
Candva
- Bz-00-xxx (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your (")_(") signature to help him gain world domination. |
|
marius.tt |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 766 Joined: 16 January 10 From: Bucuresti ![]() |
intreruperile sunt numai la pornire? daca da vezi ca e din pompa,(supapa reglatoare de preziune) am patit-o si io
|
--------------------
Renault
Megane dti
2000
|
|
razvanamza |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru Numarator Group: Members Posts: 509 Joined: 25 November 07 From: Buzau ![]() |
intreruperile sunt permanente, indiferent cat de mult merg cu ea.
|
--------------------
Dacia
Oarecare
Candva
- Bz-00-xxx (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your (")_(") signature to help him gain world domination. |
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#26
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
QUOTE(razvanamza @ 23 Sep 2011, 22:32) si la mine se prezinta "hatanatul" intr 2200-2700. senzor volanta curat, bobina, fise bujii noi (oricum se cereau), face si pe benzina si pe gaz, iar gaz n-am avut dintotdeauna. face asa de cand este ea, de noua. reglat culbutorii de doua ori, o data 20-30, a doua oara 30-30. in relanti maneta schimbatorului se bataie dupa mersul motorului, cu o intrerupere evidenta, cronometrabila (la x secunde face identic, x fiind constant). am incercat si cu alt tip de senzor volanta (de 1.2 16v renault). am incercat si cu alt motoras pas cu pas, si cu alt corp clapeta cu totul (am corp marit actualmente). tot la supape am ajuns si eu, dar noxele ies perfect Confirm pozitiv! ![]() |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
bleumineral |
![]()
Post
#27
|
Român și neștiutor Group: Members Posts: 168 Joined: 2 May 09 ![]() |
Dacă o fi senzorul de detonații de vină? Ieri am confecționat un manometru de măsurat presiunea în cilindri, în week-end am să fac operațiunea cu pricina. Sunt convins că nu e de la supape însă urmează să verific.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 mpi gpl
2007 Laureate
- -***
|
|
Ciochy |
![]()
Post
#28
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 15 February 08 ![]() |
mie pe testerul de la Dacia nu imi da nici o eroare pe detonatii.
|
--------------------
Oltcit
Club
1993
|
|
bleumineral |
![]()
Post
#29
|
Român și neștiutor Group: Members Posts: 168 Joined: 2 May 09 ![]() |
Dacă ar fi după tester mașina mea n-ar avea nimic. Dă totul perfect, dar de mers nu vrea să meargă defel corect, între 2000-2500 rot/min tremură ca luată de friguri.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 mpi gpl
2007 Laureate
- -***
|
|
panter1 |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
cu aghiazma sau cu tamaie ati incercat? sa nu fie de la...
![]() acum serios vorbind.. logic ar fi sa fie uzata o componenta care are a face cu gazul, caci doar la motoarele astea care au mers si pe GPL a aparut problema.. avand in vedere ca ati schimbat corp, injectoare, fise, bujii, bobina, reglat culbutori iar pe clip e ok si tot face fituri si pe GPL si pe benzina.. ar mai putea fi de vina sonda Lambda.. Este posibil ca noxele rezultate din arderea GPL care sunt diferite fata de cele ale benzinei(contin mai multa apa)... sa se fi defectat/astupat sonda Lambda in timp si nu mai ''miroase' bine noxele si trimite calculatorului date gresite iar acesta crezand pe cuvand semnalele de la sonda dozeaza cantitatati gresite de GPL-oxigen sau benzina-oxigen si asa s-ar explica si faptul ca acum face probleme pe ambele combustibile... este o varianta.. This post has been edited by panter1: 3 Oct 2011, 00:34 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 09:51 |