Ce fac dupa ce pornesc motorul (iarna)?
![]() ![]() ![]() |
Ce fac dupa ce pornesc motorul (iarna)?
Amatorul |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 12 June 05 From: Petrila/hd ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Scala
|
|||
eudin_umarian |
![]()
Post
#62
|
![]() ......... Group: Members Posts: 280 Joined: 15 January 06 From: constanta ![]() |
QUOTE(Amatorul @ 13 Feb 2006, 00:39) In primul rind salut la toata lumea.Acum poate cineva sa imi raspunda fara glume si cit se poate de serios :Solenza Scala are filtru de polen,sau de particule ![]() ![]() ![]() ma bag eu la a 2-a intrebare! ![]() |
--------------------
iadacia
Logan 1.5 dCi
2006 Ambition
- ? 00 ??? stiu ca nu stiu nimic!
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#63
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
1.Solenza are din fabrica filtru de polen . In acel locas al lui se poate pune ori filtru de polen ( care tine praful + alte chestii la care unii sunt alergici + alte mizerii mai mari ca frunze , ...) , ori filtru de particule ( care retine in principiu praful + alte chestii mai mari , gen frunze ... ) Diferenta dintre ele este la pret si la calitatea filtrarii . La Clio , filtrul de particule este cam 600.000 , iar cel de polen cam 850.000 .
2.A/C-ul si aeroterma nu se bat cap in cap ! Sunt parti componente ale aceluiasi sistem de climatizare . Doar pentru a incalzi interiorul nu recomand sa porniti A/C--ul , pentru ca dupa cate stiu eu nu ajuta la acest lucru . A/C , cand temperatura este scazuta nu ajuta decat la dezaburire , daca este cazul . Dimineata , cand este rece motorul nu recomand pornirea A/C . Se poate intampla ca , daca este prea frig sa nu porneasca , totodata fortarea instalatiei de A/C la temperaturi joase (-10'C - -20'C) nu este recomandata . Nu uita ca pornirea A/C intotdeauna iti va consuma mai multa benzina si putere de la motor . Daca vrei o incalzire mai rapida in habitaclu si la motor poti pune un carton in fata la jumatate din radiator . Incalzirea va avea un randament mai mare cu aprox. 20-30 % . |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
Giu |
![]()
Post
#64
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 10 March 04 From: Suceava ![]() |
De fiecare data cand vad titlul acestui topic imi vine in minte raspunsul firesc la intrebare: Ce sa faci? Pleci!
|
-------------------- |
|
Giu |
![]()
Post
#65
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 10 March 04 From: Suceava ![]() |
Chestia cu cartonul nu e recomandata. Am facut un drum de 150km la -20C cu viteze chiar si de 140 si peste si am avut caldura normala in masina. Parerea mea este ca istalatia de climatizare este super ca randament, singurul neajuns fiind ca vara mai ploua prin ea daca nu curati frunzele de sub grila.
|
-------------------- |
|
zax |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 724 Joined: 11 February 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 13 Feb 2006, 12:13) Daca vrei o incalzire mai rapida in habitaclu si la motor poti pune un carton in fata la jumatate din radiator . Incalzirea va avea un randament mai mare cu aprox. 20-30 % . Ai si o explicatie logica sau iar vb din auzite?! Eu am spus pe aici de vreo cateva ori de ce la o masina care functioneaza asa cum a fost gandita cartonul ala e pus degeaba. Tu esti in stare sa-ti agumentezi parerea? Si poate ne spui si de unde ai scos cifrele alea! De ce 20-30% si nu 10% sau 80%? |
--------------------
Hyundai/ex Renault
I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp
aprilie 2022/iunie 2006 "Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Asta este parerea mea ! Ca doar nu vrei acum sa fac filmulete cu incalzirea in habitaclu , cu termometrul in mana , cu carton si fara . Daca esti amator de asa ceva te invit sa vorbesti cu baietii de la Myth Busters sa faca un episod si cu asa ceva . Motorul se raceste cu antigel -> antigelul se raceste cu aer -> daca scazi suprafata pe care o raceste aerul -> antigelul ajunge la o temperatura mai mare -> habitaclul se incalzeste mai repede si motorul idem . Bineanteles ca exista si un termostat si un electroventilator si mai exista si multi curenti de aer si multe alte chestii , dar eu din aceasta cauza am aproximat incalzirea mai rapida cu atat cat am spus . Poate asta este doar impresia mea , sau poate ca asta e o boala veche de la fosta berlina , dar ... si daca este doar un efect placebo ... prefer sa am astfel de "efecte" decat sa stiu ca nu pot face nimic sa ma incalzesc mai repede . Tot ce am scris aici este pararea mea si nu este lege , deci nu esti obligat sa faci ca mine !
This post has been edited by marius80_eugen: 18 Feb 2006, 21:02 |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 22:44 |