DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan 1.4 Laureate Plus vs Logan 1.6MPI Laureate

cosmindavid
post 5 Mar 2006, 09:51
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 27 January 06
From: Hunedoara




QUOTE
Laureate Plus vine cu cauciucuri Kormoran, sau ca la Ambition, Michelin/Continental ?

Salut.
A mea a venit acu' o luna echipata cu anvelope Continental 185/65 R15. (Logan Laureate Plus).


--------------------
Mercedes C200 kompressor 2001 - HD 66 CIM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Octav
post 5 Mar 2006, 11:40
Post #32


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 8 April 05




Eu as fi ales 1.6 in loc de 1.4 Plus. Motorul de 1.4 trage greu , mai ales cu 2-3 persoane in masina. Cat despre ABS , nu zic ca nu e folositor , dar pt mine nu e necesar....Iar despre Solenza - Logan 1.6 , cel din urma o bate la c..r pe Solnita... O spun din proprie experienta!

This post has been edited by Octav: 5 Mar 2006, 11:40


--------------------
DACIA LOGAN Laureate 1.6 - Bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
constructorul99
post 5 Mar 2006, 12:28
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 236
Joined: 17 January 06




QUOTE(Adrian_Solenza @ 5 Mar 2006, 09:23)
NU vreau sa degenereze discutia... Dar daca iti spun probabil ca Logan are altfel aranjata cutia si ca are o aerodinamica de cacao si ca are si 100kg in plus ar avea vreo diferenta? Si sa nu uiti ca sunt 87 de cai, nu 90 wink.gif ! Si daca nu crezi asta, atunci crede filmele care le postam eu cam acum un an, cand ma alergam cu un 1.6 modificat si il lasam in urma! Cu o Solenza stock! tongue.gif
Si nu crede cifrele spuse de construcor! Asta este marketing pur!
*


vreau si eu filmele tale te rog
ca sa ma conving


--------------------
DACIA LOGAN preference 1.6 - IS 78 XXX
membru iesean
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 5 Mar 2006, 12:30
Post #34


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




QUOTE(Octav @ 5 Mar 2006, 11:40)
Eu as fi ales 1.6 in loc de 1.4 Plus. Motorul de 1.4 trage greu , mai ales cu 2-3 persoane in masina. Cat despre ABS , nu zic ca nu e folositor , dar pt mine nu e necesar....Iar despre Solenza - Logan 1.6 , cel din urma o bate la c..r pe Solnita... O spun din proprie experienta!
*


Atata timp cat masina se misca chiar si plina si poate urca cel mai abrupt deal 1.4 e un motor care face fata. Nu toti vor caracter sportiv la masina. Majoritatea vor o masina care sa fie in primul rand sigura. Eu unul daca ar fi acum sa-mi iau masina as fi tare pus in dilema intre Laureate 1.4 Plus si Ambition.

Nu subestimati ABS-ul. Iarna face diferenta la franare oricat de usoara intre a intra in garduri sau a nu intra in garduri. La fel si pe sosea umeda la viteza mare. Daca ai franat suficient cat sa blochezi rotile te-ai dus ca pe gheata (acvaplanare) ori daca ai ABS lucrul asta nu se intampla. ABS-ul impiedica lucrurile rele care se pot intampla la franare si cred ca pus fata in fata cu faptele oricine ar vrea sa aiba pe masina ABS.

Daca vrei neaparat putere de la 1.4 si esti foarte disperat exista intotdeauna optiunea mai putin ortodoxa de tuning. In oras insa 1.4 e mai eficient decat 1.6. Consuma mai putin, taxe mai mici, RCA mai mic, chiar si CASCO e mai mic un pic ca-i mai ieftin si rezultatul e oricum acelasi... o masina care merge cu 17 - 23 Km / H in medie prin traficul de oras in marea majoritate a timpului si din cand in cand in weekend sau in concediu mai iesi la drum cu ea. Majoritatea se potrivesc perfect pe sablonul asta, mai ales cei cu familie si serviciu in capatul celalalt al orasului deci Laureate 1.4 Plus e optiunea potrivita.

Pe de alta parte... nu-i asa mare diferenta de pret intre Laureate 1.4 Plus si Ambition si oricine cu putina rabdare mai poate astepta un pic ca sa stranga si diferenta aia de bani in ideea ca decat sa-ti para rau mai tarziu ca n-ai luat tot ce se putea lua mai bine iei acum. Eram atat de entuziasmat de ideea de masina la inceput incat as fi luat si Ambiance-ul insa acum cand ma gandesc la ABS si aer conditionat... si chiar si motorul de 1.6 de care mai abuzez asa din cand in cand... nu-mi pare rau de alegere. Mi-ar fi parut rau poate daca n-as fi luat Ambition-ul.

Daca insa cu diferenta de bani ai ceva mult mai bun de facut (si sigur exista multe alte lucruri mai bune de facut) atunci Laureate 1.4 Plus e optiunea logica. De diferenta aia de bani poti baga benzina si parcurge ceva kilometri buni... 550 euro inseamna cam 10 plinuri si la un consum mediu de 8% sa zicem... iese benzina de peste 6000 Km. Deci poti gandi asa: Laureate 1.4 Plus si benzina de 6000 - 6500 Km (in functie de consum) sau Ambition si 0 litri de benzina. Eu am masina de ~6 luni si am facut 3800 Km abia... daca aveam optiunea sa cumpar Laureate 1.4 Plus inca mergeam pe benzina cumparata din diferenta de bani...

This post has been edited by DigitalScribe: 5 Mar 2006, 12:40


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe D-Max 2022 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cioloro
post 5 Mar 2006, 16:09
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 3 January 05




salut baieti,

laureat 1.4 plus cu 2100 km bord.
intr-adevar cu 4 persoane in masina, in jur de 300 kg sa zic la deal abrupt nu trage f bine, adica pot zice ca trage cam ca o berlina veche, nu am bagat insa piciorul mai mult de 3000 de ture la deal, deci totusi cred ca nu e chiar super ok comparatia.
deci ca sa traga cum tragea vechea berlina tot 1.4 am tinut-o pe la 2500-3000 ture cu a 3a. si era super ok, pe pante abrupte.
banuiesc ca daca urcam pe la 3500-4000 cu ea chiar puteam sa iau ceva viteza in deal..? nu am incercat nu vreau sao chiniu in primii 5000 km.
cel mai mult am mers cu 155 pe bord deci 150 real probabil. e ok viteza (pe autostrada) dar pe undeva pe la 130-140 ma simt mai in siguranta.

sunt multumit in general, mici chestiuni:
- imi tacane ceva in bord dreapta pe la gropi
- usa sofer are buzunarele prea joase mereu le lovesc cu piciorul cand ies din masina, sau poate pt ca mi-am dat eu scaunul in sus?
- calitate proasta capitonaj si penalitati de mochete
- la relanti are o tremuratura usoara cateodata... din ciclul 'asa face toate'?
- putin zgmotoasa peste 130kmph.

in rest nu am ce zice, doar 2000 km smile.gif
imi plac boxele totusi se aud destul de bine credeam ca o sa vina cu penalitati dar nu sunt chiar de aruncat, merg o vreme.
casetul daca stia mp3 era si mai bine.
abs-ul s-a cuplat de cateva ori pe gheata acu prin buc cand a nins zielele trecute, recunosc este folositor, nu am avut abs pana acum.
cauciucurile sunt continental intr-adevar pe laureat plus.

anyway, cei care vor inca sa si ia, este o alegere super, este practic ambition cu motor de 1.4 si fara jante shmekere.
sa vedem peste 3000-3500 km cum se va comporta, mi se pare ca si-a mai dat drumul fata de cand avea 0km adica este putin mai vioaie in oras.
oricum este mult peste berlina cum ziceau unii ca el o face pe logan 1.4 cu berlina care are motorul pus la punct... gresit eu am avut berlina cu motor facut si refacut si am mers cu multe si nu era nici una mai vioaie ca logan1.4


--------------------
Dacia Logan LaureatePlus 2006 - BXXXXXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ICET
post 5 Mar 2006, 16:20
Post #36


O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine??


Group: Members
Posts: 750
Joined: 3 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(Adrian_Solenza @ 5 Mar 2006, 09:08)
OFF: Stai linistit ca nici cel de 1.6 nu se tine de Solenza!  blush.gif
*


post-336-1110552475.gif Apropo de chestia asta....Multi cu solenze se dadeau viteji pe langa loganuri care inca nici nu iesisera din rodaj!Am vazut eu ce poate dsn(ca sa nu mai zic de slz)de la 100 in sus...asa ca ori ce comentariu e de prisos.
Revenind la titlul topicului,eu unul asa alege motorul de 1.6 chiar daca nu ar avea ABS(daca ai pneuri de calitate nu mai e nevoie asa mare de ABS).Cateodata,mai ales cand sunt 5 persoane in masina sau greutate mai mare in portbagaj,e nevoie de putere mai mare.


--------------------
FIAT Grande Punto 2006 - B 07 CHE
StarGuide Sg-43-ds

Marbella M-5010 defect

Membru Frigotehnist.STELIST pe viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 5 Mar 2006, 16:36
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Probabil soferul loganului cu care s-a dat Adrian ..nu era foarte brav. Am vazut cu ochii mei Logan 1.6 vs. DSN si la 100 la ora Loganul avea deja doua masini distanta.

Cat despre motorul 1.4 , pe care-l am si eu ..pot spune ca este crima curata cu inca 4 persoane in masina! Si daca mai pornesti si a/c-ul .. ouch!


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Octav
post 5 Mar 2006, 22:56
Post #38


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 8 April 05




Eu sunt de acord cu ICET. Iar dpdv al consumului , cel de 1.4 consuma cam la fel cu cel de 1.6 la drum si in oras. Eu am mers 4 persoane pana la Brasov cu 1.4 fara aer si masina trebuie turata rau ca sa poata face fata la drum....Eu zic ca cea mai avantajoasa varianta de Logan ar fi Laureate 1.6 - si confort , si putere , si consum - OK.Cat despre ABS.....e bun in anumite situatii , dar cu niste anvelope de firma , masina franeaza super bine si fara ABS.


--------------------
DACIA LOGAN Laureate 1.6 - Bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvanx
post 6 Mar 2006, 12:25
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 4 June 05
From: IASI




QUOTE(cioloro @ 5 Mar 2006, 16:09)
laureat 1.4 plus cu 2100 km bord.
intr-adevar cu 4 persoane in masina, in jur de 300 kg sa zic la deal abrupt nu trage f bine, adica pot zice ca trage cam ca o berlina veche, nu am bagat insa piciorul mai mult de 3000 de ture la deal, deci totusi cred ca nu e chiar super ok comparatia.
deci ca sa traga cum tragea vechea berlina tot 1.4 am tinut-o pe la 2500-3000 ture cu a 3a. si era super ok, pe pante abrupte.


Laureate 1.6, cu 4 pers. in masina, urc lejer pante de 7-10% cu a patra.
Am facut des schimb de masini cu un amic ce are Preference 1.4, spune si el de fiecare data ca se simte bine diferenta, plus cutia lui cel p. care e mult mai rigida in toate treptele (masinile sunt rodate demult).
La consum n-am facut comparatii cu el, mie insa la 2 drumuri Iasi-Focsani mi-a luat 5.5%, respectiv 5.6% mixt.
Oricand as alege cel de 1.6 daca ar fi sa-mi cumpar din nou Logan.


--------------------
Dacia Logan 1.6 mpi - IS-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucian79
post 6 Mar 2006, 12:51
Post #40


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 11 September 05
From: O R A D E A




QUOTE(AND @ 5 Mar 2006, 16:36)
Probabil soferul loganului cu care s-a dat Adrian ..nu era foarte brav. Am vazut cu ochii mei Logan 1.6 vs. DSN si la 100 la ora Loganul avea deja doua masini distanta.
*



Conteaza extrem de mult si cum a fost invatata masina. Acuma in week-end am fost plecat intr-o statiune cu Solenza unui prieten. Nu vreau sa spun prostii insa cu, Kalosu meu cu greu l-as bate. Nu-mi venea sa cred cum poate fugi masina aia mai ales cand mi-a zis ca e stock. Toata stima ptr. ea.



--------------------
pejos confort 2006
feel free ..... feel FIAT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Think4Me
post 6 Mar 2006, 13:20
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 5 January 06
From: Bucuresti




QUOTE(razvanx @ 6 Mar 2006, 13:25)
Laureate 1.6, cu 4 pers. in masina, urc lejer pante de 7-10% cu a patra.
Am facut des schimb de masini cu un amic ce are Preference 1.4, spune si el de fiecare data ca se simte bine diferenta, plus cutia lui cel p. care e mult mai rigida in toate treptele (masinile sunt rodate demult).
La consum n-am facut comparatii cu el, mie insa la 2 drumuri Iasi-Focsani mi-a luat 5.5%, respectiv 5.6% mixt.
Oricand as alege cel de 1.6 daca ar fi sa-mi cumpar din nou Logan.
*



Aici te pot contrazice.....am Laureate 1,4.....5 persoane in masina.....portbagajul plin......am urcat "dealul mare"(intre Alba Iulia si Cluj) cu treapta a IV-a f. lejer....chiar nu am fost nevoit sa schimb treapta de viteza.....dealul este de 3 km(parca asa am vazut eu pe indicatorul)....si practic mergi numai in "urcare"(din sensul din care veneam) deci...am urcat cu brio in treapta a IV-a. Fratele meu are 1,6 ... singura diferenta pe care am remarcat-o este la drum intins....si asta ma refer la consum.... wink.gif


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,4 - -
Live to Win, Dare to Fail !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alinu'
post 6 Mar 2006, 13:25
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 8 February 06
From: Suceava




as alege indiferent de motor ABS.
am ambition - cauciucuri Michelin all season si totusi mi-a intrat abs de destule ori in mia de km de am condus-o de cand am luat-o.
si asta nu la viteze mari sau la franare brusca.
pur si simplu te ajuta sa nu te dai cu sania cand nu e cazul. nu ca un sofer bun nu s-ar putea feri de incidente fara ABS, dar parerea mea e ca acest gadget e chiar folositor. pana acu am condus masini fara ABS, fara incidente. dar acu nu-mi pare deloc rau ca e acolo


--------------------
Dacia Logan 1.6 Ambition 2006 - SV 09 MYW
"Viata e o perioada de timp care merita traita" - clasic cu muschi in viata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ICET
post 6 Mar 2006, 23:55
Post #43


O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine??


Group: Members
Posts: 750
Joined: 3 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(lucian79 @ 6 Mar 2006, 12:51)
Conteaza extrem de mult si cum a fost invatata masina.
*


Asta e foarte adevarat!Dar de unde stii tu ca 1.6mpi nu se descurca la fel de bine sau poate chiar mai bine??


--------------------
FIAT Grande Punto 2006 - B 07 CHE
StarGuide Sg-43-ds

Marbella M-5010 defect

Membru Frigotehnist.STELIST pe viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 7 Mar 2006, 00:24
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




La faza povestita de mine , SuperNova era cea chiar invatata cu viteza ..iar Lgn 1.6 nu prea alergase pana atunci.


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zvic
post 18 Mar 2006, 15:15
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 6 January 05




Si eu am o DSN si am observat o chestie de genul asta, nu stiu daca se poate spune ca e "invatata" sau nu. In timpul saptamanii folosesc masina numai pentru mers la servici, cca 10 km distanta. In weekenduri mai dau si eu cate o tura, la distante mai mari, sa zicem peste 100km. Intotdeauna la retur am impresia ca masina trage mai bine, senzatie care se pastreaza si in primele zile din saptamana dupa care se "leneveste" iarasi.

Cred ca "invatatul" asta nu e o chestie care ramane permanent, dupa cateva zeci de km se simte deja diferenta. Probabil UCE pastreaza un fel de istoric care se modifica permanent si in functie de asta "da mai mult gaz", daca in ultima perioada masina a fost fortata mai mult. Probabil un fel de functie predictiva de genul daca 80% din demarajele din istoric au fost in forta crede ca si acuma vrei tot un demaraj in forta si se comporta in consecinta. Dar dupa cateva zile de mers mai usurel istoricul e cu totul altul si nu mai "baga gaz" la fel de mult. Parerea mea este ca in istoricul asta se pastreaza datele pentru cca 50-100km.


--------------------
Logan Ambition DCI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tedy
post 18 Mar 2006, 19:45
Post #46


Membru Indoctrinat Loganist


Group: Members
Posts: 580
Joined: 7 July 05
From: Bucuresti




Eu mai repede as zice ca se curata injectoarele,una e sa mearga gatuita prin oras si alta e sa-i dai drumul in libertate si ei smile.gif.Se dezlantuie caii putere si se curata toata funinginea aia acumulata in cursul saptamanii.Bafta


--------------------
VW bettle 1.9 tdi - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zvic
post 20 Mar 2006, 11:22
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 6 January 05




De acord tedy, probabil ca ai dreptate si toata chestia cu "invatatul" e doar o mica filozofie.


--------------------
Logan Ambition DCI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bulan
post 21 Mar 2006, 13:40
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.040
Joined: 20 March 06




cu laureat plus ai tot doua bucurii ca si cu toate celelalte masini de pe pamant. te bucuri o data cand o cumperi si inca o data cand o vinzi.


--------------------
a b c
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 21 Mar 2006, 14:07
Post #49


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




@lucian79; ICET; AND: despre invatatul masinii: mai depinde si dupa ce carte o inveti, si mai ales daca o lasi sa citeasca singura (LOGAN cam trage chiulul, nu ca alea nemtesti) sau ii citesti tu seara, la culcare.


Domnilor: nu exista nici un "invatat". Exista autocuratarea motorului atunci cind acesta lucreaza o vreme in regimuri de temperatura superioare (adica dupa ce este folosit o vreme la puteri superioare, ceea ce presupune in principiu un drum in afara localitatii).


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ICET
post 21 Mar 2006, 23:45
Post #50


O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine??


Group: Members
Posts: 750
Joined: 3 December 04
From: Bucuresti




Pai si asta ce inseamna?Daca te dai la ea mereu si mergi preponderent cu turatii mai mari,injectoarele vor fi curate,iar daca mergi la fel de bine subturat,la injectoare se mai adauga unele impuritati(eu unul nu m-am referit la schimbarea parametrilor din soft).Deci pana la urma cum e?Cum o inveti biggrin.gif ?

This post has been edited by ICET: 21 Mar 2006, 23:46


--------------------
FIAT Grande Punto 2006 - B 07 CHE
StarGuide Sg-43-ds

Marbella M-5010 defect

Membru Frigotehnist.STELIST pe viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitzaciobanu
post 25 Mar 2006, 02:25
Post #51


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 21 May 05
From: Brasov




Eu consider ca este mai important sa poti opri o masina in siguranta decat sa faci pe viteazul de la 120 km/h in sus...
Cat despre utilitate ABS-ului eu cred ca discutia este de prisos. Daca "se poate si fara", cum zic unii, de ce toate masinile noi vandute astazi in UE, dispun standard de ABS?


--------------------
Dacia Logan 1.6 MPI Ambition - 2005 - BV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu_canja
post 25 Mar 2006, 09:51
Post #52


Membru


Group: Members
Posts: 144
Joined: 19 November 04
From: Bucuresti




Acum o sa inceapa toti vitejii de romani sa ne zica ce soferi prosti sunt in Europa...


--------------------
Dacia Logan 2004 - B-46-MDY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 25 Mar 2006, 09:59
Post #53


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.559
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




QUOTE(mitzaciobanu @ 25 Mar 2006, 03:25)
............ Daca "se poate si fara", cum zic unii, de ce toate masinile noi vandute astazi in UE, dispun standard de ABS?
*


Pentru că, ca și centura de siguranță și airbag-ul, ABS-ul este un factor care reduce posibilitatea de a face accident, sau, în caz de accident reduce gravitatea lui. Din această cauză mașinile noi vândute în UE trebuie să fie echipate cu ABS. Există și excepții, unele țări au primit scutiri de la această obligație și acolo mai pot fi vândute mașini noi și fără ABS.


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitzaciobanu
post 25 Mar 2006, 15:18
Post #54


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 21 May 05
From: Brasov




ai dreptate, DFA: exista tari in UE (din acelea care au aderat in 2005) in care se vand masini noi si fara ABS.
Insa, revenind la Logan: modelul pentru Europa de Vest are ABS standard chiar si pe versiunea de baza. Concluzia mea este: ABS-ul este mai important decat unele accesorii de confort, sau un motor mai puternic.
Mie mi se pare cam ciudat ca o masina sa dispuna de aer conditionat standard, si de ABS nici macar optional (Laureate), ma mir de ce a intarziat atat aparitia versiunii Laureate Plus...
Si totusi, daca vrei Logan cu ABS, trebuie sa platesti si aerul conditionat...

Intrebare: va disparea versiunea Laureate Plus din oferta, asa cum s-a zvonit?

This post has been edited by mitzaciobanu: 25 Mar 2006, 15:19


--------------------
Dacia Logan 1.6 MPI Ambition - 2005 - BV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geti
post 26 Mar 2006, 21:19
Post #55


sofer corupt


Group: Members
Posts: 304
Joined: 25 July 05
From: Iasi




Da,dar stii ce e aiurea.In Romania si nu numai,constructorii pun accentul pe siguranta pasiva si nu pe cea activa.Astfel Exista Logan cu airbag sofer si pasager dar fara ABS,(Laureat 1,6).De ce nu pun in locul airbagului ala din dreapta un ABS(ca pret de optiune zic)Degeaba ai airbag,ala e dupa ce nu s-a putut evita.Prima data e de preferabil sa se evite(ABS).Altfel spus:E mai bine sa previi decat sa tratezi.


--------------------
dacia Cielo si Vectra - IS OO GTO
A gresi este uman dar te face sa te simti divin.Murphi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adiya
post 27 Mar 2006, 23:24
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 12 June 05
From: Bucuresti




Nu am avut pana acum masina cu ABS si sper sa luati asta ca pe observatie personala si nu ca o afirmatie de mare specialist:)
ABS nu imbunatateste cu nimic distanta de franare ba dimpotriva, singurul lucru pe care-l face este sa dea posibilitatea soferului sa aiba control asupra directie in momentul franarii. Iar iarna e o gluma proasta...caraie ABS-ul de zici ca acum se rupe ceva. Sau inearca sa pui o frana pe sina de tramvai sa vezi cum NU te mai opresti...
Mie unu ABS-ul nu imi induce o stare de liniste, chiar merg mai departe de cel din fata decat obisnuiam inainte.

P.S. Am mai mers si cu Octavia si parca senzatie nu e aceeasi...momemtele de deblocare ale rotiilor sunt parca ceva mai rare iar in perioada dintre ele cauciucul lasa ceva urme pe asfalt; la Loganul meu roata parca nu este nici un moment blocata...cum a pierdut aderenta cum este deblocata instant.


--------------------
Dacia Logan 2007 ABS PLUS dci - B-00-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitzaciobanu
post 28 Mar 2006, 10:11
Post #57


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 21 May 05
From: Brasov




Tocmai asta e rolul ABS-ului: sa permita controlul asupra directiei, ceea ce eu cred ca e mai mult decat suficient. Nu este nimic mai important decat sa pastrezi controlul asupra volanului (de cate ori auzim la stiri: a pierdut controlul asupra directiei...)

Nu in ultimul rand, ABS-ul este incapabil de a demonstra abilitatile sale, daca masina este incaltata cu cauciucuri necorespunzatoare (ex: cauciucuri de vara pe timpul iernii)
@adiya: ce cauciucuri are masina ta?

Intr-adevar, caraitul este poate ceva mai puternic la Logan (am mai condus Passat), dar cum mai spunea cineva pe aici, e datorat probabil insonorizarii slabe.

PS Oare daca franezi iarna fara ABS pe sinele de tramvai, te opresti mai repede??


--------------------
Dacia Logan 1.6 MPI Ambition - 2005 - BV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adiya
post 28 Mar 2006, 11:32
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 12 June 05
From: Bucuresti




Hai s-o luam pe rand: biggrin.gif
1. Masina mea nu mai are de mult cauciucurile Montana cu care a venit; are Michelin Energy MADE IN FRANCE
2. Octavia avea niste Firestone facute prin Polonia parca deci mai proaste zic eu...
Ideea este ca la Octavia se vede frana pe asfalt, intermitent cei drept - la Logan mai putin frana si mai mult intermitent biggrin.gif ca sa zic asa.
3. Era vorba de o frana pusa pe sina de tramvai VARA.
4. Iarna trecuta avea Montana, posibil sa fi fost asta cauza, insa dupa unele pareri profilul de Montana de pe Logan este de iarna.
Salutare.


--------------------
Dacia Logan 2007 ABS PLUS dci - B-00-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitzaciobanu
post 28 Mar 2006, 12:36
Post #59


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 21 May 05
From: Brasov




Exact, sunt total de acord cu tine!

Si eu am tot cauciucuri Michelin Energy, si normal ca pe zapada intra ABS-ul imediat ce ating pedala de frana, iar comportamentul masinii lasa de dorit...

Insa combinatia ideala pentru iarna este: ABS+cauciucuri de iarna. Atuci se vede clar avantajul ABS-ului


--------------------
Dacia Logan 1.6 MPI Ambition - 2005 - BV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian78
post 1 May 2006, 00:05
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 816
Joined: 24 April 06
From: Bucuresti




Salutare.

Eu am ales Laureate 1.6 pentru ca m-a dezamagit sistemul ABS. Nu aveam pentru ce sa mai dau difereanta pana la Ambition. Nu tu mp3 iar de geamuri ...

Cu tot sistemul ABS am lovit o Dacie din spate. Eu conduceam un Ford Transit varianta cea mai mica. Ce e drept desi conduceam masina de vreo 5.000 km nu m-am gandit sa testez ABS-ul. Nu am avut niciodata nevoie si "dormeam linistit - ABS-ul vegheaza". In momentul franarii violente masina a parcurs (dupa parerea mea) o distanta mai mare decat in cazul unei franarii fara ABS. Chestia cu pastrarea directiei NU M-A AJUTAT CU NIMIC - in stanga masini si in dreapta tot masini - eventual ai posibilitatea sa alegi cum iti lovesti masina ta si pe a celorlalti. De atunci stau cu frica in san la fiecare frana mai tare. Iar iarna huruie ca toate alea si te duci la fel ba poate mai mult.

Chestia cu distanta mai mare de franare cu ABS am mai auzit-o la 2 persoane, una dintre ele pe un Volvo relativ nou, break - XC sau nu mai stiu exact cum ii spune (cu tractiune integrala).

Parerea mea este ca trebuie sa ai cauciucuri bune, adaptate sezonului (foarte important - conteaza compozitia), sa simti masina si capacitatile ei, eventual prin testare si sa nu intrii in panica in momentele dificile - poate lucrul cel mai greu.

Iar in ceea ce priveste 1.4 vs. 1.6 ... hmmm ... daca ar fi existat, cred ca unii alegeau si 1.2


--------------------
Logan Laureate 1.6 gri perla
"Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 07:24
Forum Renault