Unde dispare antigelul?, ...peste iarna...
![]() ![]() ![]() |
Unde dispare antigelul?, ...peste iarna...
costi |
![]()
Post
#31
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
DSN/SLZ
|
|
klaus |
![]()
Post
#32
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Sa o luam batraneste
Axioma 1. Daca nu-ti curge pe nicaieri, inseamna ca nu pierzi. Axioma 2. Daca pierzi, inseamna ca iti curge pe undeva (enuntate locurile de dizzy). si o probabilitate 3. sa ai termostatul blocat pe inchis si sa-ti fi fiert motorul si sa fi bushnit antigelul pe la supapa vasului de expansiune Presupun ca nu ai observat motive care sa-ti de de gandit referitor la pb "apa in ulei". Asa ca... se aplica pctele de la 1 la 3. Fizica elimina pct. 4 cu coeficientul de contractie, ca amestecul antigel nu se contracta chiar in halul ala... Pt. Costi: draga, aia e la vrajeala... probabil ca nu a gasit lumea o explicatie mai plastica referitoare la pierderile pe la pompa de apa... Desi pana acum se spargea in figurine cu cunostintele... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
paulp |
![]()
Post
#33
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Io tot cred ca cineva a facut un vodoo acolo si a avut nevoie de niscai antigel pentru gaina aia neagra
![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
Danielle |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 166 Joined: 9 December 05 From: Pe alt forum. ![]() |
QUOTE(costi @ 3 Feb 2006, 15:10) Da mai asa s-a intamplat deoarece se arsese garnitura de chiuloasa (ne-a prins in concediu) si nu apareau numai stropii aia de apa pe joja (ca o spuma mai degraba),mai si baga compresie in vasul de expansiune (ieseau bule in vas parca era jacuzzi ![]() Klaus nivelul a scazut si acum a ramas pe loc,probabil nu va mai scadea (sau poate da) nu am de unde sa stiu intrebarea mea era daca a mai patit cineva asa ceva si daca exista vreo explicatie.Mai stiu ca atunci cand se face schimbul (total) de antigel nivelul scade dupa ce mergi o perioada cu masina (ptr. ca isi face aerisirea) si dupa aceea mai trebuie completat dar acum nu e cazul ptr. schimbul s-a facut acum 5 luni.Another Zoombie? L.E.-deci klaus nu avea treaba cu pompa de apa (ref. la explicatia plastica) ci cu garnitura de chiuloasa arsa,dar tu stiai deja (doar ai vrut sa mai arunci o petarda). This post has been edited by Danielle: 3 Feb 2006, 18:32 |
--------------------
Bad User
Bad Example
- Be Aware Moderating Team, remember?
"Excesul de severitate produce ura. Excesul de ingaduinta produce haos." |
|
paulp |
![]()
Post
#35
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Danielle, saptamina viitoare vin la Bucale, asa ca oferta mea ramine valabila
![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
costi |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(paulp @ 3 Feb 2006, 19:57) Mai ne leshi? Doamna P.........!!!!! Ia uitati-va la Paul !!!!!!! QUOTE(Danielle @ 3 Feb 2006, 17:41) Da mai asa s-a intamplat deoarece se arsese garnitura de chiuloasa (ne-a prins in concediu) si nu apareau numai stropii aia de apa pe joja (ca o spuma mai degraba),mai si baga compresie in vasul de expansiune (ieseau bule in vas parca era jacuzzi ![]() Acum nu. Asta si spargerea camasii (unde exista) sint singurele explicatii valabile. Eu zic sa faci cum spune Klaus si nu te mai ingrijorezi daca nu mai scade. |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
Danielle |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 166 Joined: 9 December 05 From: Pe alt forum. ![]() |
Costi ma bucur ca te-ai regasit (referitor la plimbarea apei prin motor).
Axiomele lui Klaus : Axioma1-nivelul a scazut (la temp. de -20grC),ciudat. Axioma2-nu curge pe nicaieri (verificat 1h la service). Axioma3-am patit asta la o alta masina,vara cand (deh eram la inceput cu sofatul) mi-a fiert motorul si s-a auzit o plesnitura sub capota (sarise capacul de la vasul de expansiune) cred ca nu a facut fata la forjele mele in treptele inferioare ![]() Ar mai ramane Axioma4 (aia cu coeficientul de contractie) dar nu prea cred sa fie nici asta...din motivele expuse de tine. Singura solutie care ramane este sa se completeze cu antigel caci se anunta temp. scazute iar de duminica incolo.Daca totusi aflu ce s-a intamplat o sa anunt ca sa nu ramana un mister (poate o mai patesc si altii). paulp-multumesc de oferta dar pana luni e pus antigelul deja (nu vreau sa ma risc). Multumesc celor care au incercat sa dea un raspuns la problema mea. |
--------------------
Bad User
Bad Example
- Be Aware Moderating Team, remember?
"Excesul de severitate produce ura. Excesul de ingaduinta produce haos." |
|
klaus |
![]()
Post
#38
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Daca va zic ca nu vorbesc limba romana unita... D-aia nu ma intelege lumea deplin
Deci traducere la postul meu: Daca iti dispare antigelul, atunci se scurge pe undeva. Pa la imbinarile enuntate de dizzy, pe la busonul de la vasul de expansiune, sau pe la garnitura de chiulasa (de princpiu, si atunci se duce in ulei). Sau, s-a aerisit instalatia si de fapt nu a disparut antigelul, ci aerul din instalatie. Sa le luam pe rand: 1. CAT de sigura poti fi ca aia de la service au avut dreptate? ca nu se scurge pe nicaieri? Eu personal nu as fi f. sigur. Aici e discutabil. deci nu putem postula ca nu se scurge pe nicaieri ca aia de la service au constatat acest lucru. Sa zicem ca nu au fost suficient de atenti... 2. CAT de sigura esti ca nu ti-a "fiert" motorul? (eu de ex. la DSN nu aveam becul de la martor instalat si s-a lasat cu aburi cand mi s-a parlit sigurante electroventilatorului). Avand in vedere totusi ca este un ford, presupun ca becul o fi pe bord. Deci sansa mare sa nu fie de aici. 3. Daca manifestarile sunt cele de "apa in ulei", atunci sanse extrem de mari sa fie de la garnitura de chiulasa. Porneste motorul, lasa-l un pic pornit si uita-te la joja (evident, pe care o scoti, nu te uiti la ea asa cum sta in motor ![]() 4. Daca e vorba de aerisirea mai completa instalatiei (care se poate datora unei utilizari mai intense in ultimul timp) atunci poti sa stai linistita si sa completezi. 5. Antigelul, ca orice lichid, are un coeficient de dilatatie-contractie. Dar nu de juma de litru (cel putin - cat inseamna diferenta aia de nivel) la 6 litri... Prin urmare, reiau axiomele 1 si 2: A1. Daca esti sigura 100% ca aia de la service au verificat TOATE cauzele posibile si au fundament la afirmatia ca "nu curge pe nicaieri". Atunci inseamna ca nu pierzi pe nicaieri. Atunci se aplica unul din pct. 2-5 A2. Daca nu te incadrezi la A1, atunci poate fi aplicata A2. Daca pierzi, inseamna ca iti curge pe undeva. Drept urmare, cei din service nu au avut dreptate. Dar asta inseamna ca nu folosim postularea ca cei din service au dreptate, daca intelegi ce vreau sa zic... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Danielle |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 166 Joined: 9 December 05 From: Pe alt forum. ![]() |
Nu credeam ca vei mai raspunde dar din moment ce ai facut-o inseamna ca te-ai enervat rau de tot (bravo tie).
QUOTE(klaus @ 3 Feb 2006, 22:06) Porneste motorul, lasa-l un pic pornit si uita-te la joja (evident, pe care o scoti, nu te uiti la ea asa cum sta in motor ![]() ![]() 4. Daca e vorba de aerisirea mai completa instalatiei (care se poate datora unei utilizari mai intense in ultimul timp) atunci poti sa stai linistita si sa completezi.-BINGO Esti bun,ce sa mai zic...jos palaria. Problema era rezolvata (si asta era rezolvarea) doar am vrut s-o expun aici (nu o interpreta ca pe un test). Esti bun domnule,bravo tie altii au alergat juma' de zi ca sa-i dea de cap (la service fac referire).Mai am una dar cred ca deja te superi pe mine. ![]() |
--------------------
Bad User
Bad Example
- Be Aware Moderating Team, remember?
"Excesul de severitate produce ura. Excesul de ingaduinta produce haos." |
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu vad altfel rezultatul . Tu ai schimbat tot antigelul si asta se face prin scoaterea completa a celui vechi si completarea pana la limita superioara a borcanului cu antigel + apa distilata .
1. cand s-a schimbat antigelul cu siguranta ai avut aer pe conducte ... iar aerisirea se face doar mergand cu masina . 2. cand ai facut tu schimbul ai avut cu siguranta o temperatura de peste 15-20' C si lichidul a urcat pana la maxim . Fie si numai diferenta de temperatura face ca lichidul sa scada la nivel in momentul in care tu te uiti la nivel inainte sa mergi cu masina la o temperatura ( sapt asta dimineata ) de aprox. -10' - -5'C . La mine dimineata este putin peste minim , iar dupa vre-o 20 km este putin peste jumatatea nivelului intre mx si min . Cand imi aduc aminte mai desfac capacul si iese din presiune . Deci : diferenta de nivel este data de : 1. aerul din instalatie care a inceput sa iasa dupa cativa km parcursi 2. diferenta de temperatura intre mediul in care s-a completat antigelul si temperatura foarte rece care este dimineata la pornire . Parerea mea este sa completezi su antigel si foarte putina apa distilata . Din cand in cand e bine sa mai desfaci capacul incet sa iasa presiunea . ( e bine sa nu-l desfaci in timp ce merge masina ) Despre mirosul de benzina ... e normal , cat timp masina cu benzina merge . Nu trebuie sa miroasa strident a benzina , dar este normal , mai ales acum cand dimineata la pornire ungerea este precara . Daca iti este de ulei si de viata motorului , atunci incearca sa folosesti cel putin uleiul cu parametrii recomandati de fabricantul motorului , recomandat chiar mai bun si sa nu-l mai lasi 10.000 km , pentru ca este prea mult pentru traficul din Bucuresti , praful din atmosfera si pornirile dese la care este supus motorul . Eu recomand 8.000 km si la ulei + filtrul ulei si la filtrul de aer . Pentru a masura si "mirosi" bine joja , se scoate prima data , se curata bine , se mai baga o data , o lasa fara sa o misti circa 3 sec. apoi o scoti fara sa o mai atingi de pereti sau de alte componente ale motorului . Numai asa poti vedea nivelul . Nu uita ca nivelul se citeste numai cand masina a stat cel putin 15 minute pe o portiune perfect plana ! ( 15-30 minute mai bine pentru "asezarea" uleiului ) Daca nivelul este mai mic se completeaza cate putin ( 50 ml ) si se verifica iarasi dupa o pornire si o perioada de reasezare . Daca miroase puternic a benzina atunci in mod normal ar trebui sa fie si foarte subtire si sa fie trecut de maxim . Nu uita ca mai trebuie completat din cand in cand putin ulei , dar e bine sa citesti recomandarile producatorului . Bafta si sa ne tii la curent ! |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
b_22_ljn |
![]()
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 28 February 06 ![]() |
<<Text inlaturat de moderator. Vezi si mesajul meu urmator.>>
Rog mai multa decenta, ceea ce se vede aici este atac la persoana. Multumesc. This post has been edited by os: 2 Mar 2006, 14:33 |
--------------------
Dacia
500
- B-22-LJN
|
|
os |
![]()
Post
#42
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Pentru viitor insist sa lasati sentimentele in afara Forumului, multumesc. Altfel se lasa cu.. stiti voi... din alea...
Multumesc. |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 13:20 |