DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages < 1 2 3 4 5 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> CE NU VA PLACE LA LOGAN?, ce ati schimba ?

Sebaka
post 31 Mar 2006, 20:24
Post #61


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 18 March 06




Imi place totul la Logan e masina perfecta pentru Romania.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,5 dci - CT-06-LSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gheghe
post 31 Mar 2006, 20:26
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 209
Joined: 24 May 05
From: Campina, PH




Pacat ca nu te intorci icon_mrgreen.gif
Oricum, trebuie sa accepti ca s-au facut progrese clare.
Eu, pe bani, as fi facut multe mai bine pe logan.
FARA bani insa imi inchipui ca masina ar fi aratat cu mult mai bine daca ar fi fost cu 5 cm mai joasa si cu 5 cm mai lunga.
Asta e solutia magica smile.gif , pacat ca nu m-au intrebat cand au desenat-o biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan Ambition - PH 99 xxx
Caut pareri pertinente si argumentate. Ofer recompensa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LemonDemon
post 31 Mar 2006, 20:32
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 420
Joined: 21 February 06




Masina perfecta pentru Romania?Probabil esti unu din majoritatea "loganistilor" care au schimbat 1300 din 1900 toamna cu Logan si i se pare super limuzina sportiva.Eu nu sunt deacord cu afirmatia ta!De ce Logan? Noi romanii nu meritam masini bune?Tot la gunoaiele europei ne uitam si le zicem "perfecte"?
Mai bine il pasam la Moldoveni si punem si noi ochii pe masini adevarate!
Eu zic sa ne trezim odata si sa nu mai acceptam sa faca misto francezii de noi!
Sa faca masini si dupa mai vorbim cu ei....Nu mai aveau ce sa faca cu motoare vechi de 12 anu de pe LagunaI si au zis sa ne pacaleasca pe noi ?Si cum poti sa vinzi ceva ieftin si prost decat intr-un ambalaj si mai ieftin si mai prost ...dar romanul e obisnuit ...de ce sa beau si eu ca germanul si franzecul nectar de portocale cand ma multumesc si cu niste TEC de portocale.Defapt nu ma multumesc, e "perfect".

gheghe ai mare dreptate aici....dar sa speram ca se vor destepta la urmatorul proiect si o sa faca si ei o masina competitiva.Sper.


--------------------
None None N/A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
parpanel
post 31 Mar 2006, 20:58
Post #64


Calator


Group: Members
Posts: 805
Joined: 11 March 05




Trebuie sa acceptam cu totii ca e un mare pas inainte. Loganul e o masina care va fi perfectionata iar logica cu fraiereala frantuzeasca ... LolLolLo.gif

Iar faza cu skoda... amintiti-va primele modele de skoda de cand i-a cumparat VW.


--------------------
DACIA Logan 2006 Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liv05
post 31 Mar 2006, 21:31
Post #65


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 29 October 05
From: Arad




Ma indoiesc ca Dacia va face vreodata ceva masina de super calitate..nu face parte din tactica lui Renault...daca vrei calitate iti iei renault..daca vrei masina ieftina iti iei Dacie...da eu totusi zic ca Loganu nu-i deloc o masina proasta la banii pe care ii dai...


--------------------
Opel Astra Sedan 1,7 cdti 2008, Enjoy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 1 Apr 2006, 11:29
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.493
Joined: 14 January 06




si daca renault va urca in sus pe modelul vw, lasand locul liber pentru dacia? biggrin.gif bine asta se va face in timp.. 5-10 ani smile.gif oricum o sa deschid un topic nou despre o chestie care s-ar putea sa va mire biggrin.gif Cat despre faptul ca dacia logan nu e masina.. sculareaaa.. ce ati vrea sa aveti in ~9.000 de euro? Sa mai pui inca cateva sute bune de euro ca sa ai un accent ce are doar un airbag? radmasa.gif Sau un peugeot 107 ca vai de steaua lui? Uitati-va si comparati inainte de a avea pretentii de mercedes in masina de 9.000 de euro noua , full.


--------------------
Kia Rio - --- 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LemonDemon
post 1 Apr 2006, 18:33
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 420
Joined: 21 February 06




Eu zic ca mai bine restilizau Solenza si faceau din ea o masina relativ ieftina si buna.In legatura cu Logan eu zic ca puteau sa faca mai putine compromisuri astfel incat sa avem o masina romaneasca(cam mult supus) dar care sa fie competitiva.Eu sincer cumpar un Logan sau orice alta masina Dacia care ofera calitatea concurentei dar mai ieftin,caci se fabrica la aprox 20 km de mine smile.gif


--------------------
None None N/A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pastrama
post 1 Apr 2006, 22:20
Post #68


scursura umana


Group: Members
Posts: 2.603
Joined: 18 August 05
From: Ct




QUOTE(LemonDemon @ 1 Apr 2006, 18:33)
Eu zic ca mai bine restilizau Solenza si faceau din ea o masina relativ ieftina si buna.
*


Subscriu.


--------------------
Tedei - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bion
post 1 Apr 2006, 23:13
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.711
Joined: 1 May 04
From: TM




Nu era foarte greu sa aduca Solnita la cerintele actuale.Ar trebui pus pe SLZ :ABS, doua airbag-uri, ambreiajul hidraulic (de la DSN) eliminate chederele la parbriz si luneta(sunt anacronice) ,oglinzi electrice incalzite ,ceva ranforsari la caroserie.
Eu am solnita si imi place mai mult cum se comporta in mers decat frigideru`care comparativ e greoi(are fiica-mea) si cred ca cu dotarile pe care le-am mentionat SLZ ar bate ZKR.Dar pretul SLZ cu cele mentionate nu ar mai fi fost 6500 euroi.Nu-i gasesc golanului nici o vina majora dar e o masina antipatica biggrin.gif

Cu stima
bion


--------------------
Dacia SLZ Scala - TM54 2003
Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin,
Căci n-au păreche-n lume blestemații
Crîșmarii care toarnă apă-n vin !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 1 Apr 2006, 23:58
Post #70


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Ce usor e sa stai la birou si sa dai comenzi. A incercat careva din voi sa repare un lucru, sa-l faca mai bun (sa renoveze o casa, o mobila) si sa faca comparatia cu a o face de noua?
Banuiesc ca nu.
E mult mai greu sa faci un lucru, prost din conceptie, sa fie cat de cat bun.
Mai bine faci altul de la cap si iese un produs mai ieftin si mai bun.

La Solenza, caroseria era la baza cea de Nova... care stim prea bine cad de prost se imbina. Ca sa retusezi toate erorile de proiectare si executie, mai bine iti bagi un bat in partea dorsala.

__________________

La Logan as schimba panoul consolei centrale cu unul in care sa incapa mai multe butonase si rotite amplasate mai ergonomic.
Reglajul pe inaltime la scaun sa fie cumva mai de acordaj fin, nu in 3 trepte si alea aiurea. Volanul mai mic si reglabil pe inaltime si adancime.
Sa pot alege dintr-o paleta mai larga de motorizare, ca slava Domnului, la Renault e vasta. Poate si o varianta pe GPL.
Si... ca factor de estetica exterioara, mi-as dori un facelift la partea din fata, ceva mai agresiv si mai de bun gust. Varianta actuala de faruri si de grila fata strica tot aspectul masinii care si asa nu este reusit.

2004_logan_6.jpg

In general sunt multumit de Loganul meu si singura dorinta arzatoare ar fi fost... mai multa putere.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LemonDemon
post 2 Apr 2006, 07:35
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 420
Joined: 21 February 06




E foarte usor sa stai la birou si sa comentezi,dar fie vorba intre noi, chiar este Loganul muuult mai evoluiat ca Solenza?Eu zic ca nu , este o Solenza mai umflata, iar daca te uitai atent la ce am scris eu observai urmatoarele lucruri:
1.Solenza a fost (si inca mai este o masina una),care , daca se mai investea putin in restilizarea si aducerea ei la standardele actuale ar fi iesit o masina mult mai buna decat Logan.Poate nu avem toti nevoie de ditamai hurdughia de masina care accelereaza cu viteza melcului obosit.
2.Daca ar fi dezvoltat Solenza la un pret rezonabil,7000-8000 eur ,dar cu dotari si standarde ridicate, atunci ar fi putut face din Logan o masina cu adevarat de succes si cu dotari deosebite.Daca ar fi costat Logan 11000-12000 eur dar ar fi avut dotarile, robustetea si fiabilitatea unei Sokda Octavia de exemplu , atunci eu zic ca treaba statea cu totul si totul altfel.


--------------------
None None N/A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 2 Apr 2006, 09:06
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.493
Joined: 14 January 06




dar te-ai gandit cat costa sa aduca solenza la 3 stele euroncap? Sau daca e posibil acest lucru? Si daca era fezabil dpdv economic?


--------------------
Kia Rio - --- 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gheghe
post 2 Apr 2006, 09:16
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 209
Joined: 24 May 05
From: Campina, PH




QUOTE(vis-a-vis @ 1 Apr 2006, 23:58)
Reglajul pe inaltime la scaun sa fie cumva mai de acordaj fin, nu in 3 trepte si alea aiurea.
Aflu acum cu surprindere ca Loganul are trei trepte de reglaj la inaltimea scaunului. Al meu are doar doua si anume complet jos si complet sus. Al tau e altfel?

QUOTE(LemonDemon @ 2 Apr 2006, 07:35)
1.Solenza a fost (si inca mai este o masina buna), care, daca se mai investea putin in restilizarea si aducerea ei la standardele actuale ar fi iesit o masina mult mai buna decat Logan.Poate nu avem toti nevoie de ditamai hurdughia de masina care accelereaza cu viteza melcului obosit.
2.Daca ar fi dezvoltat Solenza la un pret rezonabil,7000-8000 eur ,dar cu dotari si standarde ridicate, atunci ar fi putut face din Logan o masina cu adevarat de succes si cu dotari deosebite.Daca ar fi costat Logan 11000-12000 eur dar ar fi avut dotarile, robustetea si fiabilitatea unei Sokda Octavia de exemplu , atunci eu zic ca treaba statea cu totul si totul altfel.
*
Eu cred ca Renault a bagat destul de multi bani in figura asta cu loganul si nu s-a aruncat cu capul inainte. Or fi facut si ei niscaiva studii de piata, calcule, socoteli. Am auzit ca au si cativa meseriasi la Tehnocentre (apropo, in dimineata asta la F1 iar si-a luat-o mercedesul de la renault-ul proiectat de fraierii astia tongue.gif ) care se ocupa de chestii d'astea. Nu intotdeauna le iese figura dar de moment se pare ca au judecat corect si ies bani. Orice masina - frumoasa sau urata - este inainte de toate o afacere iar gustul e discutabil. Nu vreau un flame dar Skoda Octavia, care imi place ca aspect si o respect, nu m-a convins la fiabilitate. O sa spui ca exagerez dar am facut un inventar al problemelor avute de cei cativa cunoscuti ai mei care au Octavia si nu a iesit prea bine (discuri de frana deformate la sub 60.000 km, turbina picata in garantie, tapiterie de piele bej la un model Laurent & Klement care arata jalnic dupa 4 ani, probleme la directie, diverse alte mici sicane si asta doar la trei masini). Eu zic sa ne bucuram de masinile pe care le avem acum si sa ne dorim altele mai bune in viitor, sau alegeri mai intelepte.


--------------------
Dacia Logan Ambition - PH 99 xxx
Caut pareri pertinente si argumentate. Ofer recompensa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danielle
post 2 Apr 2006, 09:31
Post #74


Membru


Group: Banned
Posts: 166
Joined: 9 December 05
From: Pe alt forum.




QUOTE(gheghe @ 2 Apr 2006, 09:16)
O sa spui ca exagerez dar am facut un inventar al problemelor avute de cei cativa cunoscuti ai mei care au Octavia si nu a iesit prea bine (discuri de frana deformate la sub 60.000 km, turbina picata in garantie, tapiterie de piele bej la un model Laurent & Klement care arata jalnic dupa 4 ani, probleme la directie, diverse alte mici sicane si asta doar la trei masini).
*


Problema discurilor de frana de fapt nu e o problema. Constructorul a ales sa le faca dintr-un material mai moale (nu intreba de ce, ca habar n-am).
Turbina, daca nu stii sa mergi cu masina, poate pica la oice marca.
Pentru piele exista niste solutii de intretinere. Daca ai scapat asta din vedere, plangi dupa ea.
In general, fiecare marca de masina are hibele ei ascunse, nu poti spune ca aia nu a avut nicio problema (pana la un anumit nr. de km) si ailalta e plina de bube. E adevarat, ca unele sunt mai scumpe decat altele si daca ai dat un ban mai mult pe o anumita marca, te astepti sa se comporte mai bine decat una mai ieftina.
Dar sa nu uitam ca Loganul a fost conceput (si produs) in primul rand pentru Ro si drumurile de aici. Si nu in ultimul rand, pentru situatia financiara a cumparatorului de la noi. In banii in care este el achizitionat, cred ca ofera destule (uneori peste alte modele din aceeasi clasa).
Parerea mea, hac smile.gif


--------------------
Bad User Bad Example - Be Aware
Moderating Team, remember?
"Excesul de severitate produce ura. Excesul de ingaduinta produce haos."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 2 Apr 2006, 09:33
Post #75


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




QUOTE(thunder @ 28 Mar 2006, 21:25)
- si in special mai multe optionale ca la toate masinile, sa ai de unde alege. Daca vreau sa-l dotez cum trebuie si sa ajung la 15000 e problema mea
*


Exact ASTA e ceea ce lipseste cu adevarat la Logan. O lista cu optionale, care pot face ca masina sa depaseasca lejer 20,000 euro... Cine vrea sa isi puna, sa aiba de unde alege. Inclusiv motoare mai mari si mai puternice. Evident, la preturi corespunzatoare...


--------------------
Lexus ES300H 2020
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 2 Apr 2006, 09:36
Post #76


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti





Merita luata in seama parerea cuiva care are un benz in avatar, viseaza la o Skoda si poseda o Solenza? Eu zic ca nu.
Poate ca nu te-ai urcat niciodata intr-un Logan. Iar la faza cu accereratia sufera doar motorizarea de 1,4. Cu 1,6 e alta viata.

Aici se discuta de ce ai schimba la Logan, nu de masini defuncte, gen Solenza.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LemonDemon
post 2 Apr 2006, 11:54
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 420
Joined: 21 February 06




QUOTE
Merita luata in seama parerea cuiva care are un benz in avatar, viseaza la o Skoda si poseda o Solenza? Eu zic ca nu.

Nu stiu daca merita sau nu , dar problema este ca nu posed Solenza ci chiar posed un S350L acompaniat de un X-Type.Vise cu Octavia? Nu , dar e o masina care imi place.
Logan? Da e o masina care ofera exact cat dai pe el.Deocamdata nu ma grabesc sa imi iau masini de 8000 sau 9000 de eur.Daca Dacia va face un model care sa convinga, macar de nivelul lu iSkoda poti sa fi sigura ca il voi achizitiona.
Prima mea masina a fost un Espero GLX pe care am dat 16000$ la vremea respectiva('96)
Acuma daca ar veni cineva la mine sa imi ofere un Logan Full 1.6 nu asi face schimbul pentru ca nu merita.Espero e peste el dinm toate puncete de vedere!


--------------------
None None N/A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kramer
post 2 Apr 2006, 12:42
Post #78


Membru autentic


Group: Members
Posts: 367
Joined: 26 May 04
From: Brasov




Mie nu-mi place la Dacia ca persista sloganul "ce vrei dom'le la banii astia?", desi ca pret se apropie deja de masinile adevarate. Diferenta intre un Logan 1.5dCi cu ABS si un Opel Astra Classin 1.7dti e de vreo 2,000Eur. Adica vreo 20%, de unde acum 5 ani diferenta depasea 100%.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pastrama
post 2 Apr 2006, 13:50
Post #79


scursura umana


Group: Members
Posts: 2.603
Joined: 18 August 05
From: Ct




QUOTE(LemonDemon @ 2 Apr 2006, 11:54)
Prima mea masina a fost un Espero GLX pe care am dat 16000$ la vremea respectiva('96)
*


Mda...si io plang dupa Cielo, dar daca ar fi sa aleg acum intre Cielo(Espero) si Logan, as alege Loganul. Motorizarile de la Daewoo sunt cam depasite...fata de Logan.
Apropos, se mai fabrica Cielo?


--------------------
Tedei - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BlaueCorsa
post 2 Apr 2006, 20:46
Post #80


Membru cu Prafuitor


Group: Members
Posts: 1.097
Joined: 6 October 03
From: Socola Tower, Iasi




Demon, sunt de acord ca fiabilitatea unui Espero coreean este peste aceea a unui Logan, totusi comparatia nu e tocmai corecta (sunt clase diferite). Cand ai luat Espero-ul, USD era peste ECU (actualul EUR). Ajungem deci la un pret aproape dublu fata de Logan.

Eu am renuntat la ideea de Logan (Ambition-ul este al tatalui meu) cand am vazut ca modelul care ma tenta sare de 7000 EUR si am optat pentru un Matiz (imediat ce revin in tara o sa-l si cumpar) - parca se potriveste mai bine nevoilor mele si ale sotiei (deplasari pe distante lungi in mediul urban si iesiri de week-end sau una-doua saptamani de vacanta).

Logan-ul este o masina robusta, fara pretentii, facuta exact pentru un anume scop (un fel de 2CV redivivus - o masina facuta sa care 4 persoane si 50 kg de cartofi de la piata, spunea Andre Citroen) - sa te deplasezi dintr-un punct in altul in conditii de confort si securitate. Nu e sportiva si nici luxoasa. Eu sincer as lasa-o asa cum e.

Problema e ca Renault a vazut ca pietele sunt dispuse sa accepte noul produs in cantitati mai mari decat se estimase initial si fara mofturi, drept pentru care dintr-un concept de admirat (o masina moderna la 5000 EUR) devine un prilej de majorat profiturile intr-un mod cel putin suburban.


--------------------
Dacia / Renault Duster / Captur 2018 Confort / 2015 Authentique
Mon amour, tu es la lumière de mes jours...
sans numéro! sans numéro! sans numéro!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 2 Apr 2006, 21:03
Post #81


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.493
Joined: 14 January 06




QUOTE(vyrus @ 2 Apr 2006, 21:46)


Problema e ca Renault a vazut ca pietele sunt dispuse sa accepte noul produs in cantitati mai mari decat se estimase initial si fara mofturi, drept pentru care dintr-un concept de admirat (o masina moderna la 5000 EUR) devine un prilej de majorat profiturile intr-un mod cel putin suburban.
*



bai cand va aud ca tot o dati cu modelul ala de 5.000 de euro si ca tot ce e peste e jaf curat ma iau tot dracii si imi vine sa rad totodata. Oameni buni ce profituri suburbane credeti ca ies din dacii? Arati-mi si mie ce masina noua va ofera in 9.xxx euro o masina mare, cu abs, 2xairbag, aer condtionat, geamuri electrice, radiocd, siguranta de 3 stele la euroncap si tot asa.. Uitati-va mai bine la daewoo ce va ofera in banii astia, sau la peugeot , toyota sau citroen (cu c1, 107 sau aygo). Unde sunt dom'le profiturile alea nesimtite? cand alte marci iti ofera o cacao totala in acesti bani.. wink.gif


--------------------
Kia Rio - --- 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stoianco
post 2 Apr 2006, 21:11
Post #82


Membru


Group: Members
Posts: 177
Joined: 5 November 04




...dar parca vorbeam de Logan:

"+"

masina "ieftina": cost/km.
dotari acceptabile: ai si AC, ABS, servo, "electro pack"...
fiabilitatea motorizarilor este recunoscuta (cel putin la MPI) - taximetristii sunt asteptati sa confirme!

"-" eterne probleme DACIA

zgomote habitaclu
desi au facut pasi mari la capitolul tabla mai sunt inca multe de facut
motorizarile 1.4 MPI si dci-ul actual le consider submotorizari
1.6 MPI incepe sa arate a motor pt caroseria asta
Renault-ul vrea obligatoriu profit cat mai mare: da salariile cele mai mici din industria auto (chiar foarte mici) si totusi are preturi pe produs finit comparativ cu piata: am ajuns cu Dacia sa acoperin gaurile din colosul falimentar Francez... mai stiu eu un exemplu.

...si cu toate astea avem nevoie de acesta masina: unii sa aiba un loc de munca, altii sa care ieftin cartofii, altii sa se deplaseze ieftin de ici-colo...

seara buna.



--------------------
Dacia Logan PRESTIGE 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 2 Apr 2006, 21:16
Post #83


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.493
Joined: 14 January 06





QUOTE
Renault-ul vrea obligatoriu profit cat mai mare: da salariile cele mai mici din industria auto (chiar foarte mici) si totusi are preturi pe produs finit comparativ cu piata:


arata-mi si mie produsele alea de pe piata care-s comparative la cost cu loganul, te rog..


--------------------
Kia Rio - --- 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stoianco
post 2 Apr 2006, 21:22
Post #84


Membru


Group: Members
Posts: 177
Joined: 5 November 04




era una ...accent parca...puneau accent/accentul pe 5 ani garantie...si pe o tona de alte dotari/motorizari fata de logan


--------------------
Dacia Logan PRESTIGE 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bion
post 2 Apr 2006, 21:36
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.711
Joined: 1 May 04
From: TM




QUOTE(stoianco @ 2 Apr 2006, 23:22)
era una ...accent parca...puneau accent/accentul pe 5 ani garantie...si pe o tona de alte dotari/motorizari fata de logan
*


Asa e pare mai buna dar si pretul de la 11mii cu ABS si ac manual pina peste 13 mii alea de care zici.Frigiderul e la 9 mii smile.gif De diferenta mai iei o DSN biggrin.gif

Cu stima
bion



--------------------
Dacia SLZ Scala - TM54 2003
Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin,
Căci n-au păreche-n lume blestemații
Crîșmarii care toarnă apă-n vin !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BlaueCorsa
post 2 Apr 2006, 21:42
Post #86


Membru cu Prafuitor


Group: Members
Posts: 1.097
Joined: 6 October 03
From: Socola Tower, Iasi




Apophis, esti sigur ca ai citit tot ce-am scris? N-am nimic cu Loganul (am recitit post-ul si n-am gasit nimic de rau), imi place Ambition-ul lui taica-meu foarte mult (la 8200 EUR cat a dat el raportul pret/dotari este excelent). Si probabil ca daca era 8200 m-as fi gandit serios la unul. Dar sa dai 7300 EUR pe un model cu motor 1.4, fara prea mari dotari (nu ca Matizul ar excela, cel putin nu viitorul meu "E") cand pentru aproape 9000 iti poti lua haut-de-gamme mi se pare usor disproportionat. Mai ales ca la 7000 Daewoo imi ofera masina cu ABS, airbag etc. (da, e Matiz! care are 3 stele EuroNCAP, ca si Logan-ul, spatiu interior bun... cat despre portbagaj, de acord, e insuficient. Dar pot imprumuta Loganul tatalui meu... radmasa.gif )

Si da, politica de preturi a grupului Renault-Nissan este nesimtita. Nu platesc taxe vamale si gasesc tot felul de pretexte incat sa ridice pretul Loganului pana exact la pragul la care ti se pare OK Logan-ul pentru ca pe-un 206, Clio etc. ai da cu cateva mii in plus. Asta fara vreun fundament economic (inca n-am vazut alt producator care sa creasca preturile pentru ca EUR e in scadere). Nu-i judec si nici n-am o gandire pe stil vechi, atata timp cat oferta e echilibrata de cerere, felicitari pentru un business-plan reusit! Dar mie nu-mi convin scumpirile succesive (care implica si pretul pieselor de schimb).

This post has been edited by vyrus: 2 Apr 2006, 21:45


--------------------
Dacia / Renault Duster / Captur 2018 Confort / 2015 Authentique
Mon amour, tu es la lumière de mes jours...
sans numéro! sans numéro! sans numéro!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liv05
post 2 Apr 2006, 21:52
Post #87


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 29 October 05
From: Arad




Nu stiu exact, da am impresia ca un logan full (Ambition,dci) ii peste 10.000 de euro...chiar si la pretul asta masina tot merita, spre deosebire de daewoo-uri care is invechite moral. Oricum io zic ca daca daewoo-urile erau chiar asa de bune, atunci se vindeau ca paine calda (chiar si cu diferenta de pret)...


--------------------
Opel Astra Sedan 1,7 cdti 2008, Enjoy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stoianco
post 2 Apr 2006, 22:01
Post #88


Membru


Group: Members
Posts: 177
Joined: 5 November 04




QUOTE(bion @ 2 Apr 2006, 21:36)
Asa e pare mai buna dar si pretul de la 11mii cu ABS si ac manual pina peste 13 mii alea de care zici.Frigiderul e la 9 mii smile.gif De diferenta mai iei o DSN biggrin.gif

                                                                        Cu stima
                                                                                      bion
*



poate ai exagerat un pic... calitatea este alta, daca pui si garantie extinsa (care se plateste separat la Renault/Dacia si este doar 3 ani), mai pui o vopsea metalizata, lucruri incluse in pachetul de baza al accentului... se micsoreaza simtitor diferenta, corect oricum o diferenta va exista...dar pretul devine comparabil.

la diferenta mai contribuie transportul si accizele...crezi ca Renault/Dacia cand face pretul nu stie de aceste accize de care el este scutit?

poti spune ca fraieri sunt cei care-l cumpara...daca nu ar mai cumpara nimeni Logan timp de 2-3 luni nu crezi ca ar reduce preturile?? Pe de alta parte avem nevoie de masini si un atuu in plus daca sunt ieftine...deci tot se va cumpara Loganul chiar daca Dacia ar mai scumpi cu 1000 Euro.

"Nu-i judec si nici n-am o gandire pe stil vechi, atata timp cat oferta e echilibrata de cerere, felicitari pentru un business-plan reusit!


--------------------
Dacia Logan PRESTIGE 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 2 Apr 2006, 22:18
Post #89


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.493
Joined: 14 January 06




oameni buni uitati-va la preturile noului accent inainte de a vorbi. La pretul in care iei un logan full iei un accent ce are servodirectie, un airbag si cam atat. Unde e concurenta aia mare cand un accent similar dotat cu golanul si cu un motor similar costa cu vre-o 2.000 -2.500euro (nu mai stiu exact cat) in plus?Adica cam 25% din pretul loganului .


--------------------
Kia Rio - --- 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucian79
post 2 Apr 2006, 22:27
Post #90


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 11 September 05
From: O R A D E A




Altii mai primesc in plus fiabilitate, calitate,design, tehnologie mai noua, placere. Sunt ferm convins ca la hyundaiu asta nu crapa vopseaua, nu urli la cel din dreapta ca sa-i explici ceva, nu te prezinti in service din 2 in 2 zile. Dar cine stie biggrin.gif

QUOTE(Liv05 @ 2 Apr 2006, 21:52)
Nu stiu exact, da am impresia ca un logan full (Ambition,dci) ii peste 10.000 de euro...chiar si la pretul asta masina tot merita, spre deosebire de daewoo-uri care is  invechite moral. Oricum io zic ca daca daewoo-urile erau chiar asa de bune,  atunci se vindeau ca paine calda (chiar si cu diferenta de pret)...
*



Te bagi ca musca-n lapte. Daewoo se vinde chiar f. bine si conform statisticii APIA se claseaza pe locul 3 in topul vanzarilor pe 2006

This post has been edited by lucian79: 2 Apr 2006, 22:32


--------------------
pejos confort 2006
feel free ..... feel FIAT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages < 1 2 3 4 5 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 06:20
Forum Renault