DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Avans centrifugal, Se regleaza? De unde?

einstein1984
post 2 Mar 2006, 18:31
Post #31


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.398
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Nu ma "dau bine", dar antevorbitorul meu se contrazicea fara nici un argument.
Topicul asta parca promoveaza folosirea aprinderilor electronice. Ce sistem depasit e distribuitorul.........................

This post has been edited by einstein1984: 3 Mar 2006, 15:04


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 3 Mar 2006, 09:45
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(einstein1984 @ 2 Mar 2006, 18:31)
[...]
  Topicul asta parca promoveaza folosirea aprinederilor electronice. Ce sistem depasit e distribuitorul.........................
*


Pai asa e, pe masini actuale nu exista. Doar Bobina "jumostatica" si calculator de bord.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florin77
post 3 Mar 2006, 14:38
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 25 November 05




diacon liviu: merci de raspuns


Ieri am invartit de excentricul ala pana la maxim inspre platina mobila si surpriza masina mea si-a modificat mersul in mod radical. Nu a mai dat in nas, si nici nu mai are intreruperi la relanti. In schimb are niste mici rateuri in esapament. Deci mai trebuie reglat ceva de undeva.

Poate cineva sa-mi explice ca la prosti ce inseamna acel "unghi dwell"? Si cum de se numeste unghi daca este masurat in procente (a se vedea http://www.electroprecizia.ro/list_distribuitoare.php)?


--------------------
dacia 1310 - tl-02rmw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 3 Mar 2006, 14:44
Post #34


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(florin77 @ 3 Mar 2006, 14:38)
diacon liviu: merci de raspuns
Ieri am invartit de excentricul ala pana la maxim inspre platina mobila si surpriza masina mea si-a modificat mersul in mod radical. Nu a mai dat in nas, si nici nu mai are intreruperi la relanti. In schimb are niste mici rateuri in esapament. Deci mai trebuie reglat ceva de undeva.

Poate cineva sa-mi explice ca la prosti ce inseamna acel "unghi dwell"? Si cum de se numeste unghi daca este masurat in procente (a se vedea  http://www.electroprecizia.ro/list_distribuitoare.php)?
*




Tuseste in esapamant din cauza avansului static(presupunand ca culbutorii sunt OK), adica avansul static e prea mare...regleaza-l la 0, si nu o sa mai tuseasca.

This post has been edited by argon: 3 Mar 2006, 14:52


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florin77
post 3 Mar 2006, 15:47
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 25 November 05




QUOTE(argon @ 3 Mar 2006, 14:44)
Tuseste in esapamant din cauza avansului static(presupunand ca culbutorii sunt OK), adica avansul static e prea mare...regleaza-l la 0, si nu o sa mai tuseasca.
*



E reglat la zero. doar sa se fi slabit surubul ala si sa se fi miscat ... dar nu cred.

Rateul din esapament e la intervale destul de maricele cam 3-4 poate chiar 5 sec.

Culbutorii sunt si ei reglati.


--------------------
dacia 1310 - tl-02rmw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calinp
post 3 Mar 2006, 16:05
Post #36


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 2 March 04
From: Bucuresti




ai reglat avansul vacuumatic putin cam mare. poti sa il dai putin mai mic, dar daca iti merge mai bine in rest poti sa-l lasi asa


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florin77
post 3 Mar 2006, 17:02
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 25 November 05




QUOTE(calinp @ 3 Mar 2006, 16:05)
ai reglat avansul vacuumatic putin cam mare. poti sa il dai putin mai mic, dar daca iti merge mai bine in rest poti sa-l lasi asa
*




Pai mie imi da rateurile la relanti, si din cate stiam eu avansul vacuumatic intra in functiune doar la turatie cand se formeaza vacuum in admisie.

Acum eu as avea 2 variante, dar nu stiu daca ar fi posibile:

1. Bujiile (ca le-am scos de vreo 3 ori si de fiecare data erau afumate)

2. Mecanicul nu mi-a verificat bine daca supapele etanseaza.

Si ar mai fi ceva ... nu stiu exact daca asta este o problema: Cand invart motorul cu mana intampina la un moment dat un blocaj. Deci este o portiune unde se invarte destul de greu.
E normal, avand in vedere ca am schimbat recent setul?






--------------------
dacia 1310 - tl-02rmw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amc
post 3 Mar 2006, 17:10
Post #38


2 trancane


Group: Members
Posts: 603
Joined: 28 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(florin77 @ 3 Mar 2006, 17:02)
Pai mie imi da rateurile la relanti, si din cate stiam eu avansul vacuumatic intra in functiune doar la turatie cand se formeaza vacuum in admisie.
*


E chiar invers, lucreaza la relanti.
Apropo, tu ai multe lipsuri in domeniu si nu le acoperi daca stai pe forum si pui tot felul de intrebari!
Citeste un manual in domeniu,are si poze! biggrin.gif

This post has been edited by amc: 3 Mar 2006, 17:13


--------------------
YUGO Zavzta 2007/prestige - 1-B-NU-IS--chhh
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florin77
post 3 Mar 2006, 17:30
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 25 November 05




QUOTE(amc @ 3 Mar 2006, 17:10)
E chiar invers, lucreaza la relanti.
Apropo, tu ai multe lipsuri in domeniu si nu le acoperi daca stai pe forum si pui tot felul de intrebari!
Citeste un manual in domeniu,are si poze! biggrin.gif
*




Daca nu aveam lipsuri nu mai stateam aici pe forum. Eu am banuit ca asta este scopul acestui forum sa iti acoperi lipsurile.

Si acum referitor la observatia ta, uite ce se zice pe acest site inspre care ne-a trimis argon:
"Vacuum advances are sensitive devices. By design, vacuum advances are spring offset to give zero advance. Only when a strong enough vacuum signal is present will it advance the ignition timing. The higher the vacuum signal, the greater the timing advance"
http://www.leeric.lsu.edu/bgbb/7/ecep/auto/h/h.htm

Eu din asta inteleg exact ce am spus. Daca tu crezi ca nu am dreptate spune cum e corect ... dar cu argumente. Ca asa .... sa vii sa zici ba esti prost si nu stii nimic e un lucru foarte simplu.

Si daca tot asa le stii pe toate explica-mi si mie ce e ala unghi dwell si la ce foloseste (principial). Ca aici chiar nu am nici o idee.


--------------------
dacia 1310 - tl-02rmw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amc
post 3 Mar 2006, 17:44
Post #40


2 trancane


Group: Members
Posts: 603
Joined: 28 November 05
From: Bucuresti




Argumentele sunt si pe forum , da tre' sa cauti!
Mai gasesti argumente clare si detaliate in manual Dacia

This post has been edited by amc: 3 Mar 2006, 17:44


--------------------
YUGO Zavzta 2007/prestige - 1-B-NU-IS--chhh
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipri19
post 4 Mar 2006, 11:56
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 22 February 04
From: baia-mare




o intrebare: la reglarea avansului se aduce volanta la semn. bun. dar pe carcasa eu am 2 semne. la care semn trebuie adusa volanta?


--------------------
Dacia 1310 Li - MM-05-HDZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 4 Mar 2006, 11:57
Post #42


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




ala din partea de sus


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihait
post 4 Mar 2006, 12:52
Post #43


Idei putine si fixe !


Group: Members
Posts: 81
Joined: 27 October 05
From: Bucharest




Ca sa nu deschid un nou topic.
Unde gasesc si eu un service in Bucuresti , in Crangasi sau Militari, care sa regleze avansul cu stroboscopul ?

This post has been edited by mihait: 4 Mar 2006, 12:55


--------------------
Dacia BK 1996 - Nan
---
N/A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 4 Mar 2006, 13:23
Post #44


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.398
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Meridian, Serus, IPSO, orice service de reprezentatanta Dacia Renault.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipri19
post 4 Mar 2006, 14:57
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 22 February 04
From: baia-mare




cum adica din partea de sus?!


--------------------
Dacia 1310 Li - MM-05-HDZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 4 Mar 2006, 15:46
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




@cipri19
ai doua semne: unul spre motor=0 grade, altul spre aripa dreapta=2 grade avans.
Daca vrei corect ca in carte, pui la cel dinspre motor dar, e la fel de acceptabil si 2 grade, conform cartii tehnice.
@florin77.
Cu cit depresiunea in galerie e mai mare, cu atit avansul dictat de vacuum e mai mare; asta se intimpla la relanti, cind obturatorul e inchis sau la sarcini mari. In aste doua conditii amestecul e ceva mai bogat si umplerea slaba, caz in care amestecul arde lent, trebuind un timp mai lung intre aprindere si ardere completa. Arderea completa trebuie sa se termine la PMI, deci, aprinderea trebuie inainte de el cu un numar de grade tradus in "cite grade face motorul in timpul cit arde amestecul"..

Unghi Dwell=unghiul cit platinele stau inchise intre doua aprinderi.
In acel timp, la aprindere clasica sau "platine electronice" sarcina se acumuleaza in primarul bobinei. Adica acel unghi trebuie sufucient incit si la turatie mare bobina sa acumuleze sufucient pentru o scinteie buna, ferma.
Acuma, la Dacia este Dwell=57grade sau 63%. Intre doua came is 90 grade.
Pai, 57/90*100=63%.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raresito
post 4 Mar 2006, 23:36
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 8 December 05
From: Cluj-Napoca




QUOTE(florin77 @ 28 Feb 2006, 12:09)
Se regleaza avansul centrifugal? Si daca da ... de unde?
*


Se regleaza... Dar intrebarea nu e DE UNDE? ci simplu UNDE?
la un service care sa aiba pistol stroboscopic
wink.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX - CJ 45 DAR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amc
post 5 Mar 2006, 10:20
Post #48


2 trancane


Group: Members
Posts: 603
Joined: 28 November 05
From: Bucuresti




Topicul asta a creat mai multa confuzie! rolleyes.gif

This post has been edited by amc: 5 Mar 2006, 10:21


--------------------
YUGO Zavzta 2007/prestige - 1-B-NU-IS--chhh
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florin77
post 6 Mar 2006, 09:01
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 25 November 05




Multumesc diaconliviu!!!!


Acum sunt pe deplin lamurit!



--------------------
dacia 1310 - tl-02rmw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th May 2025 - 12:59
Forum Renault