Avans centrifugal, Se regleaza? De unde?
![]() ![]() ![]() |
Avans centrifugal, Se regleaza? De unde?
einstein1984 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.398 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|||
diaconuliviu |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
florin77 |
![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 25 November 05 ![]() |
diacon liviu: merci de raspuns
Ieri am invartit de excentricul ala pana la maxim inspre platina mobila si surpriza masina mea si-a modificat mersul in mod radical. Nu a mai dat in nas, si nici nu mai are intreruperi la relanti. In schimb are niste mici rateuri in esapament. Deci mai trebuie reglat ceva de undeva. Poate cineva sa-mi explice ca la prosti ce inseamna acel "unghi dwell"? Si cum de se numeste unghi daca este masurat in procente (a se vedea http://www.electroprecizia.ro/list_distribuitoare.php)? |
--------------------
dacia
1310
- tl-02rmw
|
|
argon |
![]()
Post
#34
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(florin77 @ 3 Mar 2006, 14:38) diacon liviu: merci de raspuns Ieri am invartit de excentricul ala pana la maxim inspre platina mobila si surpriza masina mea si-a modificat mersul in mod radical. Nu a mai dat in nas, si nici nu mai are intreruperi la relanti. In schimb are niste mici rateuri in esapament. Deci mai trebuie reglat ceva de undeva. Poate cineva sa-mi explice ca la prosti ce inseamna acel "unghi dwell"? Si cum de se numeste unghi daca este masurat in procente (a se vedea http://www.electroprecizia.ro/list_distribuitoare.php)? Tuseste in esapamant din cauza avansului static(presupunand ca culbutorii sunt OK), adica avansul static e prea mare...regleaza-l la 0, si nu o sa mai tuseasca. This post has been edited by argon: 3 Mar 2006, 14:52 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
florin77 |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 25 November 05 ![]() |
QUOTE(argon @ 3 Mar 2006, 14:44) Tuseste in esapamant din cauza avansului static(presupunand ca culbutorii sunt OK), adica avansul static e prea mare...regleaza-l la 0, si nu o sa mai tuseasca. E reglat la zero. doar sa se fi slabit surubul ala si sa se fi miscat ... dar nu cred. Rateul din esapament e la intervale destul de maricele cam 3-4 poate chiar 5 sec. Culbutorii sunt si ei reglati. |
--------------------
dacia
1310
- tl-02rmw
|
|
calinp |
![]()
Post
#36
|
Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 2 March 04 From: Bucuresti ![]() |
ai reglat avansul vacuumatic putin cam mare. poti sa il dai putin mai mic, dar daca iti merge mai bine in rest poti sa-l lasi asa
|
-------------------- |
|
florin77 |
![]()
Post
#37
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 25 November 05 ![]() |
QUOTE(calinp @ 3 Mar 2006, 16:05) ai reglat avansul vacuumatic putin cam mare. poti sa il dai putin mai mic, dar daca iti merge mai bine in rest poti sa-l lasi asa Pai mie imi da rateurile la relanti, si din cate stiam eu avansul vacuumatic intra in functiune doar la turatie cand se formeaza vacuum in admisie. Acum eu as avea 2 variante, dar nu stiu daca ar fi posibile: 1. Bujiile (ca le-am scos de vreo 3 ori si de fiecare data erau afumate) 2. Mecanicul nu mi-a verificat bine daca supapele etanseaza. Si ar mai fi ceva ... nu stiu exact daca asta este o problema: Cand invart motorul cu mana intampina la un moment dat un blocaj. Deci este o portiune unde se invarte destul de greu. E normal, avand in vedere ca am schimbat recent setul? |
--------------------
dacia
1310
- tl-02rmw
|
|
amc |
![]()
Post
#38
|
![]() 2 trancane Group: Members Posts: 603 Joined: 28 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(florin77 @ 3 Mar 2006, 17:02) Pai mie imi da rateurile la relanti, si din cate stiam eu avansul vacuumatic intra in functiune doar la turatie cand se formeaza vacuum in admisie. E chiar invers, lucreaza la relanti. Apropo, tu ai multe lipsuri in domeniu si nu le acoperi daca stai pe forum si pui tot felul de intrebari! Citeste un manual in domeniu,are si poze! ![]() This post has been edited by amc: 3 Mar 2006, 17:13 |
--------------------
YUGO
Zavzta
2007/prestige
- 1-B-NU-IS--chhh
|
|
florin77 |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 25 November 05 ![]() |
QUOTE(amc @ 3 Mar 2006, 17:10) E chiar invers, lucreaza la relanti. Apropo, tu ai multe lipsuri in domeniu si nu le acoperi daca stai pe forum si pui tot felul de intrebari! Citeste un manual in domeniu,are si poze! ![]() Daca nu aveam lipsuri nu mai stateam aici pe forum. Eu am banuit ca asta este scopul acestui forum sa iti acoperi lipsurile. Si acum referitor la observatia ta, uite ce se zice pe acest site inspre care ne-a trimis argon: "Vacuum advances are sensitive devices. By design, vacuum advances are spring offset to give zero advance. Only when a strong enough vacuum signal is present will it advance the ignition timing. The higher the vacuum signal, the greater the timing advance" http://www.leeric.lsu.edu/bgbb/7/ecep/auto/h/h.htm Eu din asta inteleg exact ce am spus. Daca tu crezi ca nu am dreptate spune cum e corect ... dar cu argumente. Ca asa .... sa vii sa zici ba esti prost si nu stii nimic e un lucru foarte simplu. Si daca tot asa le stii pe toate explica-mi si mie ce e ala unghi dwell si la ce foloseste (principial). Ca aici chiar nu am nici o idee. |
--------------------
dacia
1310
- tl-02rmw
|
|
amc |
![]()
Post
#40
|
![]() 2 trancane Group: Members Posts: 603 Joined: 28 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Argumentele sunt si pe forum , da tre' sa cauti!
Mai gasesti argumente clare si detaliate in manual Dacia This post has been edited by amc: 3 Mar 2006, 17:44 |
--------------------
YUGO
Zavzta
2007/prestige
- 1-B-NU-IS--chhh
|
|
cipri19 |
![]()
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 22 February 04 From: baia-mare ![]() |
o intrebare: la reglarea avansului se aduce volanta la semn. bun. dar pe carcasa eu am 2 semne. la care semn trebuie adusa volanta?
|
--------------------
Dacia
1310 Li
- MM-05-HDZ
|
|
argon |
![]()
Post
#42
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
ala din partea de sus
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
mihait |
![]()
Post
#43
|
![]() Idei putine si fixe ! Group: Members Posts: 81 Joined: 27 October 05 From: Bucharest ![]() |
Ca sa nu deschid un nou topic.
Unde gasesc si eu un service in Bucuresti , in Crangasi sau Militari, care sa regleze avansul cu stroboscopul ? This post has been edited by mihait: 4 Mar 2006, 12:55 |
--------------------
Dacia
BK
1996
- Nan ---
N/A |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#44
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.398 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Meridian, Serus, IPSO, orice service de reprezentatanta Dacia Renault.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
cipri19 |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 22 February 04 From: baia-mare ![]() |
cum adica din partea de sus?!
|
--------------------
Dacia
1310 Li
- MM-05-HDZ
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#46
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
@cipri19
ai doua semne: unul spre motor=0 grade, altul spre aripa dreapta=2 grade avans. Daca vrei corect ca in carte, pui la cel dinspre motor dar, e la fel de acceptabil si 2 grade, conform cartii tehnice. @florin77. Cu cit depresiunea in galerie e mai mare, cu atit avansul dictat de vacuum e mai mare; asta se intimpla la relanti, cind obturatorul e inchis sau la sarcini mari. In aste doua conditii amestecul e ceva mai bogat si umplerea slaba, caz in care amestecul arde lent, trebuind un timp mai lung intre aprindere si ardere completa. Arderea completa trebuie sa se termine la PMI, deci, aprinderea trebuie inainte de el cu un numar de grade tradus in "cite grade face motorul in timpul cit arde amestecul".. Unghi Dwell=unghiul cit platinele stau inchise intre doua aprinderi. In acel timp, la aprindere clasica sau "platine electronice" sarcina se acumuleaza in primarul bobinei. Adica acel unghi trebuie sufucient incit si la turatie mare bobina sa acumuleze sufucient pentru o scinteie buna, ferma. Acuma, la Dacia este Dwell=57grade sau 63%. Intre doua came is 90 grade. Pai, 57/90*100=63%. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
raresito |
![]()
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 8 December 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
- CJ 45 DAR
|
|
amc |
![]()
Post
#48
|
![]() 2 trancane Group: Members Posts: 603 Joined: 28 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Topicul asta a creat mai multa confuzie!
![]() This post has been edited by amc: 5 Mar 2006, 10:21 |
--------------------
YUGO
Zavzta
2007/prestige
- 1-B-NU-IS--chhh
|
|
florin77 |
![]()
Post
#49
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 25 November 05 ![]() |
Multumesc diaconliviu!!!!
Acum sunt pe deplin lamurit! |
--------------------
dacia
1310
- tl-02rmw
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th May 2025 - 12:59 |