1.5dCi - chiptuning, a facut careva ?
![]() ![]() ![]() |
1.5dCi - chiptuning, a facut careva ?
DomnulK |
![]()
Post
#421
|
||
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|||
klaus |
![]()
Post
#422
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Ceky @ 7 Sep 2007, 14:24) da se da garantie As dori, daca s-ar putea, sa puna un utilizator de "resoftare" de la dimsport o poza/scan de pe certificatul de garantie si cu continutul lui. Sunt si eu curios ce intindere are garantia si la ce se refera.Ca inteleg ca vorbim de o firma serioasa, care lucreaza legal si care respecta legile. Si cum in legi scrie ca este OBLIGATORIE livrarea bunului/serviciului cu certificat de garantie inteleg ca se da. Ca sa eliminam orice dubiu in aceasta privinta si sa-mi fac un mea culpa serios. QUOTE(Ceky @ 7 Sep 2007, 14:24) da se informeaza clientul As avea o rugaminte, s-ar putea un link public unde se spune potentialilor clienti ca erorile afisate de CB vor fi mai mari si in minus? Ca sa-mi fac iar mea culpa ssi sa recunosc ca se informeaza clientul... QUOTE(Ceky @ 7 Sep 2007, 14:24) da scade consumul ]dar in anumite conditii A negat cineva acest lucru? Atat decat ca nu am vazut pe vreundeva, eu personal, s-ar putea sa ma insel si va rog sa-mi aratati un link ceva de la site-ul firmei dvs, sa se spuna in anumite conditii. Asta e inselaciune prin prezentarea partiala a adevarului.Ca eu am gasit doar "Normal / Stage2 - consta in crestere de putere 20-30% si se inregistreaza o usoara scadere a consumului de carburant cu aproximativ 0.5-1%". Nu am vazut deloc unde ar scrie "in anumite conditii" Multumesc tare mult pentru intelegere. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Ceky |
![]()
Post
#423
|
![]() Advanced Chiptuning By DimSport Group: Members Posts: 90 Joined: 17 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Pt Kandrei vi la noi si vorbim !
Pt Klaus : am spus ca cine vrea sa testeze si are nelamuriri sa ne viziteze nu mai continui discutia cu nimeni ca pina acum eu nu am vorbit cu nici un client interesat sau posibil client ci doar cu anumite persoane care au alte interese decit cele pe care le arata , adica ei defapt alimenteaza aiurea anumite dispute in loc sa ajute la aflarea unor raspunsuri clare ! In acest sens cu riscul de a ma repeta , clientii interesati sunt invitati sa ne contacteze pt lamuriri! Cu respect, Ceky |
--------------------
Vw
Touareg
V10 TDI
|
|
l@u |
![]()
Post
#424
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
QUOTE(sinaxis @ 4 Sep 2007, 19:58) Alex are dreptate: membrii forumurilor daciaclub si reno au parte de reducere la resoftare daca au cel putin 6 luni vechime si nu mai stiu cate posturi. E un fel de sponsorizare si de promovare a forumurilor. Ca sa mai pun ceva paie pe foc: Sa o credeti dumneavoastra parinte si cu Alex.Reducerea este o teapa ptr. ca se aplica doar celor din Bucuresti sau celor ce fac resoftarea in Bucuresti.Am sunat la Alex si a spus ca se aplica reducerea la mine doar daca vrea colaboratorul lor din Galati.....cu toate ca hartile le primeste /rescrie /trimite inapoi/garanteaza ptr. ele Alex. Unde e reducerea ptr. membrii forumului ? Scrie asa ceva in reclama lor referitor la pretul remaparii in provincie ? |
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
klaus |
![]()
Post
#425
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
vijelie |
![]()
Post
#426
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Vreau si eu Fred si Barney pe DVD.
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
Adrian78 |
![]()
Post
#427
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 816 Joined: 24 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Doamne ce de se mai scrie pe aici ... de 2 ore tot citesc ... credeam ca nu mai termin ... evolueaza topicul mai ceva ca la cafenea ... sunt curios din tot ce s-a zis pe aici de problema indicarii in mod eronat a vitezei ... oare va aparea vreun raspuns ... vreo confirmare ...
|
--------------------
Logan Laureate
1.6
gri perla "Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
|
|
Ceky |
![]()
Post
#428
|
![]() Advanced Chiptuning By DimSport Group: Members Posts: 90 Joined: 17 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu "soricelule" ai inteles gresit noi versiunile de Renault le avem deja pt ca spre deosebire de ce se vorbeste aiurea noi chiar cream noi softuri !
Asa cum si cel de Dacia variantele cele mai bune sunt ale nostre chiar daca au fost copiate de altii de la noi ! Ideea este alta nu ai cum sa pui soft de Renault de 4mb intrun eprom de doar 2mb cum se afla pe Dacia !Si ca sa nu poluez topicul i-am sugerat lui Kandrei sa vina la noi , dar vad ca tu te bagi repede in seama ca sa : te citez " nu scarmana rahatul ca s-ar putea sa inceapa sa puta " deci las-o asa ca miroase ! Nu mai polua tu mereu topicul si lasa oamenii interesati sa scrie! Ceky This post has been edited by Ceky: 7 Sep 2007, 15:00 |
--------------------
Vw
Touareg
V10 TDI
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#429
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Doc @ 4 Sep 2007, 16:15) nu vad insa de ce il poluezi in continuare QUOTE(Ceky @ 7 Sep 2007, 15:58) Nu mai polua tu mereu topicul Voi sunteti frati sau surori ?PS. Trece doua bucati la Fred si Barney pe DVD. Ca vreau si eu unu. This post has been edited by IRONICK: 7 Sep 2007, 15:13 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Braveheart |
![]()
Post
#430
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 285 Joined: 12 May 07 From: BT ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan 1,6 MPI
2006 Laureat The answer my friend is blowing in the wind
|
|
klaus |
![]()
Post
#431
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
ceky draga, daca nu ai observat inca, aici e un forum destul de liber.
Atata timp cat lumea nu injura si nu face atacuri la persoana, isi poate exprima parerea. Si daca tot nu ai observat, aici nu e sectiunea de "anunturi" sau de "bursa". Asa ca nu inteleg de unde atitudinea asta dictatoriala "numai noi avem dreptul sa vorbim pe aici, ceilalti sunt niste prosti si trebuie sa taca". Si tot daca nu ai observat, nu ati raspuns la NICI O problema reala de pe acest topic. Nici una. Insa Doc de ex. a inceput sa arunce cu noroi gratuit. Iar aia cu rahatul, nu zi hop pana nu sari parleazul, ca nu stii ce poate fi in tufisuri... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
TIulian |
![]()
Post
#432
|
Metode de seducție cu cărămida.. Group: Members Posts: 197 Joined: 27 March 07 ![]() |
Stiu ca ma bag ca musca-n c...t, dar..
QUOTE aici e un forum destul de liber. Nu am participat activ foarte mult pe aici, dar de putinele ori cand am postat m-i s-au urcat cativa "veterani" in cap (parca chiar si tu, nu mai stiu..) QUOTE isi poate exprima parerea. eu mi-am exprimat-o odata, si nu am fost primit prea calduros. QUOTE "numai noi avem dreptul sa vorbim pe aici, ceilalti sunt niste prosti si trebuie sa taca". ..nu mai stiu daca si tu m-ai luat peste picior, dar din moment ce chiar mi-a fost inchis un topic pe motiv ca "era mai rapid daca te duceai intr-un showroom sa intrebi decat sa te chinui scrii pe forum", asta miroase un pic a ipocrizie. ..acuma asta m-i s-a intamplat mie, poate altii au fost mai norocosi |
--------------------
Dacia
1300
1816 SLR Cum să îți recucerești prietena, după ce i-ai pronunțat din greșeală numele pe râgâitură..
|
|
klaus |
![]()
Post
#433
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
TIulian, dealer dimsport (ca sa nu fie confuzii despre ce e vorba), nu vrei sa-mi dai si mie un link unde te-am luat peste picior?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Braveheart |
![]()
Post
#434
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 285 Joined: 12 May 07 From: BT ![]() |
cred ca nu a mai ramas nici unul la lucru..intra toti pe forum sa sustina echipa
![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1,6 MPI
2006 Laureat The answer my friend is blowing in the wind
|
|
TIulian |
![]()
Post
#435
|
Metode de seducție cu cărămida.. Group: Members Posts: 197 Joined: 27 March 07 ![]() |
QUOTE(klaus @ 7 Sep 2007, 17:08) TIulian, dealer dimsport (ca sa nu fie confuzii despre ce e vorba), nu vrei sa-mi dai si mie un link unde te-am luat peste picior? Nu sunt dealer dimsport, chiar daca am postat la un moment dat un anunt cu chiptuning (un prieten de-al meu este dealer TCM Turbo, daca vrei detalii); si nu iti dau nici link, pentru ca nu stau sa caut posturi acum, si pentru ca am mai spus ca nu stiu sigur daca tu sau alt moderator m-a luat peste picior, dar in 80% din posturi am fost luat peste picior de mai marii si inteleptii dacia forum. ..si da, am o problema cu astia care pun atata accent pe efectele nocive pe care le are resoftarea ECU asupra masinii; dpmdv problema e simpla : nu vrei, nu faci, fara sa ii prostesti si pe altii ca bubuie motoru; daca vrei cu adevarat sa studiezi ce e bine si ce nu, te documentezi din alte parti, nu te iei la cearta pe forum, pentru ca atunci cand cunosti functionarea unui motor, si cunosti si principiile arderii, te prinzi foarte repede de cam ce poate sa faca o resoftare din asta ca sa iti "overclock-eze" motorul - respectiv simpla modificare a raportului aer/carburant in limite sigure, ceea ce nu inseamna neaparat cresterea cantitatii de carburant, si poate insemna cresterea volumului de aer (in cazul motoarelor turbo), ceea ce se traduce prin optimizarea arderii, cu riscul incalzirii mai puternice a motorului daca se depasesc anumite limite... bla bla bla... etcetera... www.google.com - va recomand. Mai vrei ?? Numai bine ! |
--------------------
Dacia
1300
1816 SLR Cum să îți recucerești prietena, după ce i-ai pronunțat din greșeală numele pe râgâitură..
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#436
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(klaus @ 7 Sep 2007, 15:48) nu e o harta<mapa> renault, e o harta made by "cineva" ce vor sa faca cu harta ii priveste. ce vreau eu e altceva. se dau urmatoarele date: exista o harta pe un ecu<care din cunostintele mele are o memorie ceva mai mare decat la logan, solenza>, dar nu e un ecu de 16v acea harta nu incape pe ecu de logan, se pare din cauza memoriei mai mici a ecu. se doreste: curatirea hartii in cauz ain asa fel incat sa nu se piarda din castigul putere/cuplu,dar sa aiba o dimensiune mai mica, astfel incat s apoate fi scris ape ecu de logan. |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
Ninos |
![]()
Post
#437
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 30 September 06 ![]() |
QUOTE(lungan @ 6 Sep 2007, 23:54) Repet si eu acesta intrebare. Firmele de cip tuning nu au cum sa dea factura/garantie scrisa pt ciptuning pt ca nu sint autorizate RAR sa faca asa ceva. RAR , cel putin nu in momentul actual, nu va autoriza legal nicio firma care aduce modificari software autoturismelor. Totusi ca sa obti asa ceva , ca firma de ciptuning, iti trebuie multi bani pt teste dinamice la masinile modificate, masini care trebuiesc testate pe fiecare marca si tip in parte. Daca ar exista autorizatie , in urma resoftari ar trebui sa primiti un certificat de conformitate cu care, la politie, ar trebui trecuta noua putere a motorului in talon. Ceva in genul celor care monteaza ulterior instalatie GPL pe autoturism. Cu alte cuvinte firmele autointitulate autorizate nu se deosebesc cu nimic de tuningaretii de trotuar. Nu contest ca exista persoane care au oarece habar si traditie in ciptuning dar asocierea acestora cu resoftisti de telefoane nu face decit sa le scada prestigiul cistigat cu munca multa si in final sa fie bagati in aceiasi oala. Cred ca asta ti se intimpla acum si tie Ceky. Cred ca, dealeri tai, in goana dupa profit, pun la nimereala fisiere care nu au ce cauta pe tipul respectiv de ECU tocmai pt a nu iti plati tie remaparea unui nou fisier si asfel toata suma ii ramine lui. De aici apar si o serie de inconveniente in functiile afizate de CB si care au ca sursa ECU (UCE pe frantuzeste) Numai bine! PS Sa stii ca nu tine treaba cu criptarea/decriptarea fisierelor ![]() Pirateria pe care o invoci se intimpla chiar intre voi |
--------------------
Skoda/Seat
Skoda Octavia Break 4X4/Ibiza
/2007
- B09 XXX/ B59 YYY
|
|
klaus |
![]()
Post
#438
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(TIulian @ 7 Sep 2007, 17:32) .si da, am o problema cu astia care pun atata accent pe efectele nocive pe care le are resoftarea ECU asupra masinii Ma bucur, ca nu cred ca te refereai la mine...QUOTE(TIulian @ 7 Sep 2007, 17:32) nu te iei la cearta pe forum, Si ma rog cine se cearta? E adevarat, unii reprezentatni ai unei anumite firme de "tuning" m-au injurat fara ca eu sa fi facut acest lucru. Atunci cred ca te refereai la ei.QUOTE(TIulian @ 7 Sep 2007, 17:32) respectiv simpla modificare a raportului aer/carburant in limite sigure, ceea ce nu inseamna neaparat cresterea cantitatii de carburant, si poate insemna cresterea volumului de aer (in cazul motoarelor turbo) Pentru buna informare a ta, discutia de aici are la baza o afirmatie a lui Doc ca la benzinarul de 1.6 scade consumul si in nici un caz nu creste. Adica la ala fara turbo...In acea discutie chiar m-a si injurat, ca e mai greu cu argumentele intelectuale, dar asta e alta treaba. QUOTE(kAndrei @ 7 Sep 2007, 17:40) ![]() Ma scuzati, adica firma dimsport care e in gura cu "pirateria si jegosii care ne pirateaza" face la fel, pirateaza, sa inteleg? Ia de la "cineva"? E din ce in ce mai tare topicul asta. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
lungan |
![]()
Post
#439
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 961 Joined: 28 May 05 From: Focsani ![]() |
"www.google.com - va recomand"
Nu recomanzi si un NFS ca sa fie treaba ok? |
--------------------
M3 - Kia Sportage
- Fiesta ST-Line Hybrid
2021 Drive carefully!
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#440
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(TIulian @ 7 Sep 2007, 17:32) te prinzi foarte repede de cam ce poate sa faca o resoftare din asta ca sa iti "overclock-eze" motorul - ..... da stim si noi mai exact ce se face prin remapare, se modifica in principal avansul, cantitatea de combustibil si de aer. problema e alta: daca-i dai gaz aiurea si scoti limitarea definitiv, sau o ridici in limite nesigure pentru acel motor..atunci ai toate sansele ca marele "tit aur" din spatele volanului sa se ia cu vreun bmw la liniuta si sa-i de pana sar pistoanel prin capota. eu unul,daca as fi "chip tuner", pentru motoarele renault nu as face nici contra cost ridicarea limitarii peste 7000 la motoarele pe benzina aspirate. acest lucru mi-ar permite sa acord o garantie scrisa pentru motorul respectiv. si apropo de garantie. eu unul mi-am facut remapare la dimsport. garntie am primit verbala<daca gresesc il rog pe ceky sa ma corecteze>.dar sa presupunem ca eu eram atat d eidiot incat sa schimb vitelele doar la 6500 de ture in mod constant. in cca 6 luni faceam motorul ala pulbere. credeti ca primeam de la dimsport un motor nou? sincer ma indoiesc. eu cu garantie la montaj scrisa d etormano am avut probleme in recuperarea banilor pentru inlocuirea bsi-ului l aun pejo, bsi ars datorita "competentei" angajatilor acelei firme. dar daca nu aveam nici o hartie la mana...il plateam sau nu din buzunar bsi-ul? <span class='edit'>7 Sep 2007, 17:59:</span> QUOTE(klaus @ 7 Sep 2007, 17:49) Ma scuzati, adica firma dimsport care e in gura cu "pirateria si jegosii care ne pirateaza" face la fel, pirateaza, sa inteleg? Ia de la "cineva"? nu klaus, nu pirateaza...pentru ca eu pot linistit sa dau banii pe un ecu de dsn si sa pun softul pe el fara interventia dimsport. ideea era ca as vrea sa nu schimb ecu de pe masina. si inca ceva, din moment ce eu nu am nici un act care demonstreaza ca softul de pe masina apartine dimsport, eu pot linistit sa revand softul fara a fi considerata piraterie, eventual pot fi dat in judecate<in cazul in care as face acest lucru> pentru evaziune fiscala. CORECT? This post has been edited by kAndrei: 7 Sep 2007, 17:03 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
TIulian |
![]()
Post
#441
|
Metode de seducție cu cărămida.. Group: Members Posts: 197 Joined: 27 March 07 ![]() |
ai vreun exemplu concret de motor pe benzina cu aspiratie normala care s-a facut praf din cauza de modificat timingu la alimentare ? intradevar, ce zici tu se poate intampla in cazul in care la volan se afla vreun mucos teribilist si care habar nu are ce-i ala motor, dar nu vad de ce ai tura motorul peste o anumita limita, mai ales la liniuta, unde daca iesi din zona de cuplu si nu schimbi unde trebuie pierzi; un 8 supape in linie de capacitate mica nu prea mai trage de la 6000 in sus, deci nu ai avea de ce sa mergi pana peste 7000.. si da, cand e vorba de motor pe benzina cu aspiratie normala mai degraba ii tragi evacuare si filtru sport decat resoftare.. adica evacuare sport, nu doar toba finala care face doar galagie si care e un mare chici (e ca si cum ai pune BOV pe TDI - sunt si d'astia
![]() "eu pot linistit sa revand softul fara a fi considerata piraterie" - pana intr-o zi cand chiar o sa ii detoneze lu unu in galeria de admnisie de o sa se faca mucea (pe asta chiar am vazut-o) - nu poti sa copiezi pur si simplu softu de pe o masina pe alta fara riscuri chiar daca sunt perfect identice fabricate una dupa alta - dpdv mecanic difera - softu se modifica procentual dupa varianta originala, citita din ecu original al masinii (cel putin asa stiu ca e safe..). LE : @klaus : nu stiam ca e vorba de 1,6 8v, pentru ca titlul topicului pomeneste de 1,5 turbo diesel (si nu am citit decat ultima pagina de posturi) This post has been edited by TIulian: 7 Sep 2007, 18:48 |
--------------------
Dacia
1300
1816 SLR Cum să îți recucerești prietena, după ce i-ai pronunțat din greșeală numele pe râgâitură..
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#442
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
unu la mana, detoneaza ele pe admisi din fabrica, asa c anu asta-i duda la logan.
iar asta cu fiecare motor e unic in felul lui e dinaia de speriat ep cei ce-l revand. crezi tu ca stau aia de l adacia si modifica mapele pentru fiecare unitate vanduta in parte? sincer nu cred, daca o faceau ieseau toate din fabrica cu 89 de cai nu unele cu 82 si altele cu 95. |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
TIulian |
![]()
Post
#443
|
Metode de seducție cu cărămida.. Group: Members Posts: 197 Joined: 27 March 07 ![]() |
poate ai dreptate, nu te contrazic, spun doar ca mi-a bubuit la 20m de mine in galeria de admisie (nu pe evacuare) de la o solenza 1,4 dupa ce a copiat softu de pe una identica resoftata (care a mers, si merge in continuare fara probleme) si l-a pus pe asta in cauza.. spre norocu lui galeria a ramas intreaga, da a bubuit de ne-a scos plamanii din noi - si motoru mergea chiar rotund pana sa detoneze..
|
--------------------
Dacia
1300
1816 SLR Cum să îți recucerești prietena, după ce i-ai pronunțat din greșeală numele pe râgâitură..
|
|
Ice_2k |
![]()
Post
#444
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 253 Joined: 12 August 05 ![]() |
QUOTE(pedrovl @ 6 Sep 2007, 09:01) 1. La mers normal consumul este la fel sau scade ! Explicatii logice: - Motorul avand resurse mai mari de putere nu mai depune efortul de dinainte pentru a deplasa Nimic mai fals. Treaba asta cu "motorul nu mai depune efortul de dinainte" e o prostie. Efortul (sau lucrul mecanic, cum vreti) este fix acelasi. Diferenta este ca acum motorul este capabil de un efort maxim mai mare. Lucrul mecanic si energia necesara pentru a deplasa o tona cu o viteza de X km/h ramane acelasi! QUOTE(pedrovl @ 6 Sep 2007, 09:01) - Avand putere sporita se ajunge mai repede la viteza dorita (cu un consum mai mare dar compensat in/cu timpul mai mare in care masina ramane la viteza constanta) si astfel la viteza constanta consumul este mai mic La fel de fals, explicatia este similara cu cea de mai sus. Ca sa cresti viteza masinii de la X la X+20 e nevoie de o anumita cantitate de energie. Fie ca dai mai multa energie (arzi mai multa motorina) mai putin timp, sau ca dai mai putina energie (pe unitatea de timp, bineinteles) un timp mai indelungat, tot aia e (presupunand ca se folosesc aceleasi regimuri de turatii). P.S. Doc, esti foarte agresiv in replici si te simti extrem de important, desi nu prea ai de ce iar raspunsurile tale sunt mai degraba copilaresti (vezi vreo 2 pagini mai inainte, replica cu ochelarii pentru klaus... penibil, replica de om ramas fara argumente). Din pacate, mai ai de invatat despre ce inseamna relatiile cu clientii. This post has been edited by Ice_2k: 7 Sep 2007, 20:07 |
--------------------
Dacia
Logan 1.6
2005 Ambition
- B-XX-XXX - for sale Black Audi A4 8E 2004 165CP quattro, Hofele Design
|
|
klaus |
![]()
Post
#445
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Am sa fac acuma o afirmatie, pe care voi avea si bunul simt sa mi-o argumentez (ca mie imi place ca afirmatiile sa fie argumentate, nu vorbe goale):
FIRMELE DE CHIPTUNING DIN ROMANIA PIRATEAZA IN INTELESUL LEGII In conformitate cu Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe, softul din calculatorul de injectie apartine, ca drepturi de autor, producatorului, in speta de fata Dacia (sau poate Siemens). Firmele de chiptuning nu fac soft nou, il modifica pe cel pe care il copiaza din UCE injectie. Deci modifica programul asupra caruia are drepturi de autor Dacia (sau alt producator). In conformitate cu prevederile art. 73 din Legea 8/1996, orice modificare la softul respectiv si distribuirea unui astfel de soft modificat nu se poat face decat cu acordul posesorului dreptului de proprietate (in speta Dacia/alt producator auto). Daca firma de chiptuning ar face un program de la zero si l-ar pune pe un UCE blank, atunci da, ar avea ea drepturi de autor. Dar daca modifica doar un program al altuia, asta legal se poate face doar cu acordul detinatorului dreptului de autor (adica a producatorului auto). Cum acest acord nu exista, per-a-contrario e ilegal. Si aceste firme de "resoftari" tipa din toti bojocii despre faptul ca li se pirateaza programele? Care programe, alea pe care ele le-au piratat la randul lor? ![]() Cu regret as dori sa mentionez ca ele, firmele de "resoftari", incalca legea drepturilor de autor. Cei care le "fura" "softurile" acestor firme de "resoftari" nu incalca nici o lege, petnru ca acele "softuri" nu sunt protejate de legea drepturilor de autor. Ele nici nu pot fi protejate la ORDA, tocmai pentru ca sunt la randul lor piratate ilegal. Poate or incalca vreo deontologie, niste percepte morale, dar nu legea. Insa firmele de chiptuning INCALCA LEGEA DREPTURILOR DE AUTOR. Iar unele, dupa cum s-a vazut si pe acest topic, incalca si numeroase alte prevederi legale. Deci cine tipa "Hotii"? Pai tatal hotilor, cine altcineva... Si as mai dori sa fac o mentiune: topicele de la "Anunturi" ale unei anumite firme de tuning sunt lipicioase nu pentru ca plateste ceva firma, ci pentru ca in schimbul acestei "facilitati" la randul ei acorda membrilor DaciaClub niste reduceri. Deci alea sunt lipicioase in interesul membrilor forumului, nu a posesorilor forumului sau a moderatorilor. Din pacate acest agreement am vazut ca nu este respectat intotdeauna, asa cum a mentionat L@U cateva posturi mai-nainte. PS: eu nu m-am legat de efectul real si vizibil al resoftarilor (am vazut ca lumea nu prea a percutat acest lucru, probabil din neatentie), pe care eu chiar il sustin ca exista si e perceptibil. Eu m-am legat de legalitatea activitatii si ipocrizia unora care fac "resoftari" si care pozeaza in Fecioara Maria cea neprihanita si de fapt sunt frati cu Aghiuta... E, acu sa vedeti spumele marii ce apar pe aici... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Reed |
![]()
Post
#446
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 773 Joined: 16 June 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Atita timp cit NU exista un contract legal de LICENTA cu obtinerea unei SURSE a programului de mapare de la producatorul ORIGINAL ,orice se face asupra acestui program e...frauda. NIMENI dintre cihiptuneri nu poate proba ca a produs SINGUR mapele FARA vreo "inspiratie" de la original pt. ca producatorii de ECUuri fac aceste componente la comanda frabicantilor de motoare si NU vind schema electronica unuo terti si chiar daca vreo firma ar avea "legal" schema tot nu poate face softuri proprii DECIT daca are bancuri de test cu DIVERSE motoare pe care sa adapteze si sa modifice softurile. Aceste instalatii costa enorm si de aceea NU sunt accesibile decit marilor concerne. (punct)
|
--------------------
Seat
Toledo Signo 1,6 16V
2002
- - former Solenza Prima 1,4 8V
|
|
maus |
![]()
Post
#447
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 8 October 05 From: Galati ![]() |
Si totusi piratat , nepiratat tot am o "mica" problema la un logan cu un motor 1.5dCi dus la 84.4cp(stage2) la prima cheie dimineatza trepideaza , dupa ce se incalzeste dispare (aprox 15-20min de functionare). Am fost cu masina la service au facut toate testele nu au depistat nimic , mi-au schimbat distributia spunand ca e posibil de acolo ... culmea tot trepideaza , au banuit apoi valva EGR pe care au desfacuto au curatat-o si surpriza tot trepideaza, pe langa astea mai adaug schimbate 1 pompa de injectie si 4 injectoare si tot trepideaza (in service nu am pomenit nimic de chip tunning , cu toate ca aveau o mica banuiala ca trage mai bine decat unul obisnuit, dar negasind nimic dubios au tacut si au inghitit). Are cineva idee de la ce poate sa fie , sau macar unde sa ma duc sa o testeze sa imi spuna daca e problema fizica sau de soft ! Acum in legatura cu consumul nu ma plang nu stiu cum e la voi dar eu nu vad diferenta la consum fata de cum a fost inainte de modificare si am peste 20000km facuti cu ea modificata !
|
--------------------
Dacia
logan Diesel
2005 1.5 dCi
- gl-84-Gry
|
|
Braveheart |
![]()
Post
#448
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 285 Joined: 12 May 07 From: BT ![]() |
am obs trepidatia dupa remapare sau inainte..ca nu e f. clar..
|
--------------------
Dacia
Logan 1,6 MPI
2006 Laureat The answer my friend is blowing in the wind
|
|
lungan |
![]()
Post
#449
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 961 Joined: 28 May 05 From: Focsani ![]() |
QUOTE(klaus @ 6 Sep 2007, 18:16) .... 4. Am lamurit treaba ca aceasta prestare de servicii se efectueaza in mare masura prin utilizarea evaziunii fiscale si astfel prin incalcarea Codului Fiscal si a celui de procedura. .... QUOTE(Doc @ 6 Sep 2007, 22:07) Momentan Klaus vorbeste din auzite, daca ar fi fost clientul nostru as fi zis ca are mare dreptate. Momentan face numai supozitii, la fel ca si ziarele de scandal. Scuze, dar nu m-am putut abtine sa nu caut renumita firma Dimsport SRL pe www.mfinante.ro. ![]() ![]() Din pacate n-am gasit decat domeniul principal de activitate al firmei, si anume "comertul cu piese si accesorii pentru autovehicule", dar in mod normal societatea ar trebui sa aiba inregistrata si activitatea de "editare de programe". Mai mult, conform legislatiei in vigoare, pentru a putea vinde produse software, acestea trebuie inregistrate in prealabil la ORDA. Si acum o intrebare pentru dl. Doc: cate din softurile pe care le comercializati si pe care pretindeti ca le-ati creat sunt inregistrate la ORDA? |
--------------------
M3 - Kia Sportage
- Fiesta ST-Line Hybrid
2021 Drive carefully!
|
|
maus |
![]()
Post
#450
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 8 October 05 From: Galati ![]() |
Trepidatia a aparut la cc 18000km dupa remapare .
|
--------------------
Dacia
logan Diesel
2005 1.5 dCi
- gl-84-Gry
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Pentru: offtopic (orice deviere de la chip-tuning-ul LGN) si atacuri la persoana se va lasa cu SANCTIUNI de minim 3 zile pauza de postare!
Orice discutie despre CONSUM e considerata offtopic... se admite doar precizarea cresterii sau scaderii consumului ca rezultat al chip-tuning-ului. Mesajele despre consumuri, OZN-uri si alte asemenea au ajuns la cosul de gunoi... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 03:56 |