Hyundai - Noul Accent 1.6 GLS Full, Au inceput sa faca coreenii masini ???
![]() ![]() ![]() |
Hyundai - Noul Accent 1.6 GLS Full, Au inceput sa faca coreenii masini ???
hebron |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 548 Joined: 22 March 05 ![]() |
|
||
--------------------
clio
symbol
2004 1.5 dci Renault Clio Symbol 1.5 dci, Expression, iunie 2004
Opel Astra Classic II Caravan, 1.7 dtci, ianuarie 2006 ocazional Megane II |
|||
AND |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
N-ai auzit ca in sec 21 , grotescul este o forma de atractie?
![]() Serios , unii au pur si simplu alte gusturi , live with it. Eu doar mi-am spus parerea ..care este! |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
aphophis |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
parerea mea e ca masina e scumpa. sa dai 13.100 de euro ddp pe o masina de clasa mica cu motor benzinar de 110 cp mi se pare cam aberatie.. iar dotarile nu sunt chiar de multe pentru banii aia. Iar airbagurile vezi ca ies 6 la numar (2 frontale, 2 laterale +2 cortina). Ce mai ai in banii astia? abs+ebd, clima servodirectie, mp3 player (dupa mine un mare fas, si asa de cele mai multe ori eu ascut radio-ul) si geamuri si oglinzi electrice.. Incearca sa te duci sa vezi noul renault clio 3(care e printre cele mai mari din clasa, are interior de clasa compacta) cred ca la interior e peste hyundai accent. Si macar ai o masina cu o clasa peste accentul asta, al carui motor de 1xx cp e penalizat de greutatea mare. Vezi cat te ajunge un clio3 1.4 de 98 cp..s-ar putea sa fii incanat de masina.
si apropo.. fa si tu comparatie intre un interior de accent si unul de clio3. Mie cel de clio3 mi se pare superior.. pozele sunt aici This post has been edited by aphophis: 16 Mar 2006, 23:58 |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
aphophis |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
si inca ceva.. vezi ca aia 5 ani garantie nu sunt transmisibili in caz ca vrei sa vinzi masina. Ea e valabila numai pentru primii proprietari. Deci daca ai de gand sa vinzi masina dupa 3 ani, nici nu o mai pune la socoteala, nu te incalzeste cu nimic
|
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
george_slz |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.162 Joined: 17 July 05 From: BUCURESTI S6 ![]() |
Mie imi place masina. E frumoasa , e dotata, e cinstita. Bag seama ca posesorii de Logan nu se pot dezice de admiratia fixista pt propria masina, care caracterizeaza posesorii de dacii contemporane, asa ca nu pune baza pe parerile lor.
Daca iti place masina cumpara-o, insa fiind un autoturism distribuit de Tiriac Auto sa te astepti la preturi nesimitite la intretinere. |
--------------------
dacia
Astra H Cosmo
2008
- b xx sef
|
|
aphophis |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
george solenza la cine te referi cand faci acuzatii ca cele din ultimul tau post?
|
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
hebron |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 548 Joined: 22 March 05 ![]() |
E super Clio 3 dar ganditi-va si la preturi...masina anului...pret pe masura. Nu e o masina scumpa pentru ce ofera, dar cel care ne-a cerut sfatul si-o permite??:
"Three trim levels are offered in three-door guise, Expression, Dynamique and Dynamique S. prices for these variants range from £9,950 to £10,550. Opt instead for the luxury of a couple more doors and Dynamique S gives way to the Privilege model which carries a sticker price of £11,750. Renault expect the Dynamique trim level to notch up most of the sales and its not hard to see why. " La un calcul simplu avem sume de peste 14 000 de euro....un model cu dotari ok si poate disele ajunge pe la 16 000. |
--------------------
clio
symbol
2004 1.5 dci Renault Clio Symbol 1.5 dci, Expression, iunie 2004
Opel Astra Classic II Caravan, 1.7 dtci, ianuarie 2006 ocazional Megane II |
|
Dic |
![]()
Post
#38
|
Membru Group: Members Posts: 185 Joined: 4 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Mi se pare un pret bun pentru o masina de 115CP si 5 ani garantie. Totusi sa incercam sa privim si in spatele ofertelor de marketning...
Chestia cu garantia este cu dus-intors: masina fiind noua este putin probabil sa se strice ceva la ea, dar va trebui sa faci reviziile (cel putin 5) la reprezentanta. Trebuie aflat care este costul lor si care este timpul de asteptare. In ultimul timp s-au vandut multe masini noi, iar service-urile de multe ori nu mai fac fata (sunt situatii cand trebuie sa te programezi si cu o luna in avans pentru revizie). Mai trebuie vazut cat costa piesele, mai ales amortizoare, pivoti, bucse, etc... Pentru ca este posibil sa nu ai garantie si la acestea fara limita de kilometri (cu gropile de la noi). In caz in care, Doamne fereste, se intampla un accident cu masina, trebuie aflat in cat timp vin noile piese in service. Daca exista pe stoc bari de protectie, faruri, stopuri si aripi sa zicem, sau daca se astepta 2 luni cu masina in service pentru ele. This post has been edited by Dic: 18 Mar 2006, 09:41 |
--------------------
Dacia
DSN Rapsodie x 2
2001
|
|
alx |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.001 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti, Berceni ![]() |
hebron, alea sunt preturile clio3 in afara. la noi va incepe de la 11k ddp am inteles.
Si eu as vota pt clio3 desi nici noul accent nu e rau dar e cam scumput, parerea mea. Asta nu inseamna ca daca ti se pune pata ai lua vreo teapa (eu stiu, ca am dat 13700ddp pe modus dci80)... |
--------------------
Mitsubishi
Outlander 1
2.0 benzina
- varies Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet... |
|
aphophis |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
QUOTE(Dic @ 18 Mar 2006, 10:36) Mi se pare un pret bun pentru o masina de 115CP si 5 ani garantie. Totusi sa incercam sa privim si in spatele ofertelor de marketning... Chestia cu garantia este cu dus-intors: masina fiind noua este putin probabil sa se strice ceva la ea, dar va trebui sa faci reviziile (cel putin 5) la reprezentanta. Trebuie aflat care este costul lor si care este timpul de asteptare. In ultimul timp s-au vandut multe masini noi, iar service-urile de multe ori nu mai fac fata (sunt situatii cand trebuie sa te programezi si cu o luna in avans pentru revizie). Mai trebuie vazut cat costa piesele, mai ales amortizoare, pivoti, bucse, etc... Pentru ca este posibil sa nu ai garantie si la acestea fara limita de kilometri (cu gropile de la noi). In caz in care, Doamne fereste, se intampla un accident cu masina, trebuie aflat in cat timp vin noile piese in service. Daca exista pe stoc bari de protectie, faruri, stopuri si aripi sa zicem, sau daca se astepta 2 luni cu masina in service pentru ele. dic vezi ca la hyundai nu ai garantie integrala in aia 5 ani si ca nu e transmisibila, deci daca vinzi masina degeaba ai pe hartie aia 5 ani garantie (vorba vine.. ![]() si preturile sunt mari la revizii in capitala (de fapt sunt imense) dar gasesti preturi mai mici in provincie. Desi zicea un tip ce lucra la un dealer din iasi ca dealerii din provincie sunt presati sa creasca si ei preturile , pentru ca le fura din clientii bucurestiului (cred ca e mai ales indreptat impotriva dealerilor din jurul bucurestiului , caci acolo se duc multi din bucale) This post has been edited by aphophis: 18 Mar 2006, 13:04 |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
Ugly |
![]()
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 28 February 06 ![]() |
Salut !
Aceasta masina nu merita 13000 de euro si ar trebui sa o cumperi numai daca iti place foarte mult; garantia de 5 ani (de fapt numai pentru motor si cutia de viteze), taxe vamale zero, etc. ... reclama. Acest model este undeva intre Logan si Clio Symbol, masini care costa mult mai putin. La 13000 euro sint pe piata masini mai bune - ex.: Megane II, unde varianta de baza Megane II Hatchback 1,6 16V 115CP costa 12900 euro si are 6 airbaguri, computer bord, geamuri electrice, ABS+EBD, directie asistata electric, adica aproape tot ce are Hyundai Accent la dotarea de virf. Parerea mea! |
--------------------
Renault
Megane II
2005 Hatchback Megane II Hatchback 1,4 16V Pack Authentique 2005
|
|
Bogdan_F |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 335 Joined: 30 June 03 ![]() |
Salutare,
Am vazut, am intrat si am pipait un asemenea Hyundai Accent. Ce mi se pare mai avantajos, nu e varianta pe benzina ci dieselul de 1.5 Crdi, care ofera 110 CP. Mi se pare un motor "nervos" tinand cont de cilindreea si de clasa din care face parte. Ma gandesc serios sa imi iau un Accent Diesel, care in echiparea full options (mai putin climatizare automata) costa 10700 CIP, adica aproape 13.000 DDP si are toate dotarile normale unei masini de clasa mica, consum de 4,5/100 km si garantie satisfacatoare. Cat despre nivelul de siguranta, pun pariu pe o lada de bere ca o sa ia 4 sau chiar poate 5 stele la EuroNCAP, pentru ca este o masina facuta pe aceeasi platforma si are aceleasi motorizari ca si Kia Rio, care a luat 4 stele. |
--------------------
Ford Fiesta
1.4 TDCi
2006
|
|
luxcor |
![]()
Post
#43
|
![]() Acaru' Păuna Group: Members Posts: 272 Joined: 18 February 03 From: Bucuresti - Dorobantzi ![]() |
mda ce furtuna ... de pareri evident ...
pentru ca aproape am luat-o o sa va tin la curent cu evolutia masinii ... oricum comparatiile cu logan, clio sau chiar megane II hatch mi se par exagerate .. mai jos cateva motive pentru care am facut aceasta alegere: - motorul 1.6, 16V este DOHC - VVT reglarea aprinderii prin supapa variabila - ca la toyota - consumuri 8.3/5.5/6.3; - sistem de franare imbunatatit discuri ventilate fata + discuri spate, ABS+EBD; - 5* la ncap - garantie totala 5 ani sau 100.000 km - alte nimicuri care nu prea sunt in standard la alte masini: proiectoare ceata, oglinzi electrice cu incalzire, jante Al. + anvelope 195/65 R15, geamuri electrice fata-spate, climatizare automata, RCAS+CD+ EQ, 6 boxe, comenzi pe volan, cotiera centrala bancheta spate + sofer - cadou vopsea+alarma+presuri |
--------------------
Hyundai TUCSON
2,7 V6 AT 190 CP
GLS 4WD Premium - 2007
- B 07 LUS Batrân, bolnav și cu nervii la pamant ... ultimii 20 trecura mai repede ca primii 20 ... ardeti cât puteți ...
Ex: 1300, 1310, Supernova, Solentza |
|
aphophis |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
garantie totala? la accent?
|
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
hebron |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 548 Joined: 22 March 05 ![]() |
Luxcor, felicitari! Din cate spui e super masina...Pentru multi "cunoscatori" de pe aici, Hyundai=Chinezism(coreenism)=jaf. Eu zic ca e mai ok decat Megane cel putin la dotari.
|
--------------------
clio
symbol
2004 1.5 dci Renault Clio Symbol 1.5 dci, Expression, iunie 2004
Opel Astra Classic II Caravan, 1.7 dtci, ianuarie 2006 ocazional Megane II |
|
klaus |
![]()
Post
#46
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
luxcor, ia cere-le si tu certificatul/hartia/contractul sau ce o fi de garantie, ca eu stiam ca la hyundai garantia aia de 5 ani e la anumite componente, asa cum si la Logan garantia extinsa e doar la anumite componente.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Bogdan_F |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 335 Joined: 30 June 03 ![]() |
Hyundai Accent nu a fost testat la Euroncap. A fost testata doar sora geamana a ei - Kia Rio - cu care imparte platforma tehnica, toate motorizarile si o serie de componente (inclusiv ceasurile de bord) si care a luat 4 stele (ceea ce nu e foarte rau)
Ce m-a mirat la masinuta asta este greutatea destul de mare a masinii (peste 1300 kg) care depaseste, spre exemplu, un Citroen C4 |
--------------------
Ford Fiesta
1.4 TDCi
2006
|
|
body |
![]()
Post
#48
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 568 Joined: 19 July 04 From: Ploiesti ![]() |
@luxcor
Felicitari pentru alegere omule si sa-ti dea Dumnezeu cat mai multi kilometrii fara evenimente rutiere! Am vazut si eu noul accent sapt trecuta si din profil seamana destul de mult cu kalosul, oricum sincer, mie mi-a placut masina. |
--------------------
Mitsubishi/Suzuki
Lancer/SX4
2007/2008
- PH-72-BVR PH-77-MMR body cu lancer si nevasta cu suzuki sx4
|
|
luxcor |
![]()
Post
#49
|
![]() Acaru' Păuna Group: Members Posts: 272 Joined: 18 February 03 From: Bucuresti - Dorobantzi ![]() |
QUOTE(Bogdan_F @ 20 Mar 2006, 13:28) Hyundai Accent nu a fost testat la Euroncap. Ce m-a mirat la masinuta asta este greutatea destul de mare a masinii (peste 1300 kg) care depaseste, spre exemplu, un Citroen C4 din informatiii sigure a fost deja testata la euroncap si a primit 5* la "adult occupant protection" - rezultatele vor fi publicate in curand - daca nu stiam asta sigur cred ca nu ma bagam ... greutatea ei este de aprox. 1240 kg motor de 1,6 (deci nu peste 1300 kg) si oricum C4 este tot pe acolo 1260 cu 1,5 Hdi ... mda ... am intrebat ... garantia nu e totala 5 ani ... e cam asa ... 3 ani totala - consumabilele de la revizii ... 5 ani sau 100.000 km la partile mecanice cutie, motor, transmisie, planetare, arbori ... 6 ani carapacea ![]() sigur sigur va voi spune cand primesc toate actele ... @body multumesc mult si tie toate bune ... si fara evenimente nedorite ... This post has been edited by luxcor: 20 Mar 2006, 14:40 |
--------------------
Hyundai TUCSON
2,7 V6 AT 190 CP
GLS 4WD Premium - 2007
- B 07 LUS Batrân, bolnav și cu nervii la pamant ... ultimii 20 trecura mai repede ca primii 20 ... ardeti cât puteți ...
Ex: 1300, 1310, Supernova, Solentza |
|
luxcor |
![]()
Post
#50
|
![]() Acaru' Păuna Group: Members Posts: 272 Joined: 18 February 03 From: Bucuresti - Dorobantzi ![]() |
QUOTE(Ugly's @ 18 Mar 2006, 18:31) Salut ! Aceasta masina nu merita 13000 de euro si ar trebui sa o cumperi numai daca iti place foarte mult; garantia de 5 ani (de fapt numai pentru motor si cutia de viteze), taxe vamale zero, etc. ... reclama. Acest model este undeva intre Logan si Clio Symbol, masini care costa mult mai putin. La 13000 euro sint pe piata masini mai bune - ex.: Megane II, unde varianta de baza Megane II Hatchback 1,6 16V 115CP costa 12900 euro si are 6 airbaguri, computer bord, geamuri electrice, ABS+EBD, directie asistata electric, adica aproape tot ce are Hyundai Accent la dotarea de virf am cerut si primit in general pareri impartiale ... da sa pui accentul intre logan si clio nu credeam ... fiind primul tau post am vrut sa nu iti raspund ... dar stand si gandindu-ma zic hai domne' - ca dupa 1 luna de studiu al tuturor ofertelor - sunt toba de masina ![]() megane II bicorp (ei bine asta masina urata si stramta) este la baza mai bine dotata decat accentul la varf ... zau domnu' ... ia sa vedem ... in primul rand, daca nu prinzi vreo iefteneala clasica renault, masina costa 14236 EUR adica cu 1100 de EUR mai mult ca accentul ... si a doua ... fata de accent ii cam lipsesc cateva lucruri si dotari - alt tip de motor / alte consumuri - discuri frana spate - vopseaua metalizata - alarma - presuri - proiectoare ceata - oglinzi electrice cu incalzire - jante Al. + anvelope 195/65 R15 - geamuri electrice fata-spate - climatizare automata - RCAS+CD+ EQ, 6 boxe, comenzi pe volan - cotiera centrala bancheta spate + cotiera sofer - volan + schimbator in piele pai domn' profesor dotari ca jenti al, volan+schimbator in piele, clima, vopsea metalizata, alarma, cd cu mp3 comenzi pe volan, nu le gasesti in standard nici la dotarea de varf la renault megane - confort dynamique - si atunci ce comparam ??? sperand ca ceata s-a ridicat macar un pic iti urez o zi buna ... |
--------------------
Hyundai TUCSON
2,7 V6 AT 190 CP
GLS 4WD Premium - 2007
- B 07 LUS Batrân, bolnav și cu nervii la pamant ... ultimii 20 trecura mai repede ca primii 20 ... ardeti cât puteți ...
Ex: 1300, 1310, Supernova, Solentza |
|
mihai5 |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 2 September 04 From: Craiova ![]() |
QUOTE(luxcor @ 20 Mar 2006, 16:15) Bine domnu', o fi ea urata (gusturile nu se discuta ![]() Megane ofera cateva din optiunile mentionate de tine, chiar si pe cea mai ieftina "configuratie"... Iar restul, si o gramada de alte gadget-uri se pot pune pe orice megane. Fireste, iese alt pret, dar nu asta am vrut sa subliniez. In alta ordine de idei, sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea! PS Sunt printre cei care au votat DA in statistica initiata de tine (post nr. 26) |
--------------------
Renault
Megane II Sedan
2005-1.6 16V
- DJ-06-
|
|
DFA |
![]()
Post
#52
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
luxcor, după ce o cumperi și faci vreo mie și ceva de Km, să ne spui și nouă următoarele:
1. Ce deficiențe i-ai găsit. 2. Dacă consumă cât zice Hyundai. 3. Dacă are centuri cu pretensionare și limitare de efort (cum scrie în prezentarea ei). Să o stăpânești sănătos și fără accidente! (P.S. să nu uit, după ce o iei, să pui și niște poze cu ea, acolo...) |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
luxcor |
![]()
Post
#53
|
![]() Acaru' Păuna Group: Members Posts: 272 Joined: 18 February 03 From: Bucuresti - Dorobantzi ![]() |
QUOTE(DFA @ 20 Mar 2006, 18:17) luxcor, după ce o cumperi și faci vreo mie și ceva de Km, să ne spui și nouă următoarele: 1. Ce deficiențe i-ai găsit. 2. Dacă consumă cât zice Hyundai. 3. Dacă are centuri cu pretensionare și limitare de efort (cum scrie în prezentarea ei). Să o stăpânești sănătos și fără accidente! (P.S. să nu uit, după ce o iei, să pui și niște poze cu ea, acolo...) poti sa fii sigur ca asta o sa fac ![]() primele vor fi pozele si mai apoi comentariile ... ca sunt sigur ca vor fi - mie mi se spune si carcotel - mai ales ca am o "pila" la ei sa vezi ce tii frec ... daca nu se pupa ceva cu ce am vazut ascultat si testat au dat de draq cu mine ... evident ca momentan sunt in perioada "miere" - ca la orice alta firma - ca toata lumea fac pe draq in 4 sa o vanda ... o sa va tin la curent cum a fost dupa ... si multumesc tuturor ptr. urari ... pe joi vineri e a mea ![]() |
--------------------
Hyundai TUCSON
2,7 V6 AT 190 CP
GLS 4WD Premium - 2007
- B 07 LUS Batrân, bolnav și cu nervii la pamant ... ultimii 20 trecura mai repede ca primii 20 ... ardeti cât puteți ...
Ex: 1300, 1310, Supernova, Solentza |
|
Liviu |
![]()
Post
#54
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Daca era oferta asta acum aproape un an cand mi-am luat eu estatele, cred ca aveam ochii alungiti acum
![]() Evident, am votat DA in poll. Ca raport pret/dotari/clasa este aproape imbatabila masinuta asta ... Despre fiabilitate, nu cred ca e mai putin fiabila decat un renault (care, apropos de asta, nu mi-a facut nici o figura in 25.000 Km cat are acum). Sa o stapanesti sanatos si la cat mai multi Km fara nici cel mai mic incident ! |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
Ugly |
![]()
Post
#55
|
Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 28 February 06 ![]() |
"am cerut si primit in general pareri impartiale ... da sa pui accentul intre logan si clio nu credeam ... fiind primul tau post am vrut sa nu iti raspund"
Salut ! In primul rind sa stapinesti sanatos masina si sa te bucuri de ea ! In al doilea rind, eu am spus sa cumperi Accent-ul daca iti place foarte mult, ceea ce se pare ca ai si facut – felicitari ! In al treilea rind, de ce in primul post al acestui topic ai rugat membrii forumului sa te ajute cu sfaturi referitoare la masina pe care vroiai sa o cumperi, daca nu suporti si o parere contrara a ceea ce crezi tu ? In celelalte rinduri : - Este ilara parerea ta ca daca sint la primul post pe acest forum nu stiu ce spun, spre deosebire de altii care ehe … au studiat o luna de zile ofertele dealerilor auto si au ssuuuute de posturi pe forum. - Nu ar trebui sa fii asa frustat ca am incadrat Accentul de 13000 euro intre Logan si Clio – Loganul costa 9500 euro iar Clio 12000 euro, adica nu prea departe. - Megane II Hatchback 1,6 16V 115CP costa acum 12900 euro, deci nu ar fi trebuit sa astepti vreo ieftineala. Nu-ti place Hatchback-ul? OK, chestie de gusturi, dar nici Sedanul ? Afla ca Megane II Sedan 1,6 16V 115CP costa doar cu 300 euro mai mult. Adica fix 13200 euro si orice ai crede, in conditiile astea 9 din 10 persoane vor alege Megane. - Daca ai fi studiat mai atent ai fi aflat ca motoarele cu 16V de la Renault sint printre cele mai performante, in mod deosebit cel de 1,6l care, surpriza : are avans variabil ! Mai mult (nu-i pacaleala !), Megane are standard discuri de frina spate, anvelope 195/65 R15 si radiocd cu 6 boxe si comenzi pe volan. A, si stiu din informatii si mai sigure, foarte sigure, ca Megane are 5* la testul Euroncap. - Este jenant faptul ca ai introdus in categoria lucrurilor care fac diferenta intre 2 masini presurile, alarma, vopseaua metalizata sau schimbatorul in piele. Acestea, precum si celelalte ‘atuuri’, intra in categoria cadourilor oferite de dealer sau a optionalelor de citeva sute de euro. In fine, este alegerea ta, banul tau, inca o data - sa o stapinesti sanatos! PS Ca sa vezi ca s-ar putea sa te fi inselat, deschide un topic Accent versus Megane II. |
--------------------
Renault
Megane II
2005 Hatchback Megane II Hatchback 1,4 16V Pack Authentique 2005
|
|
Adrian_Solenza |
![]()
Post
#56
|
![]() Solenza... prima iubire! Group: Members Posts: 912 Joined: 4 July 04 From: Buc (Ap. Patriei) ![]() |
La Megane mai pune 300 euro vopseaua si 240 proiectoarele... Deci nu prea mai place un aprox 14.000?? Si sa zicem ceva de consum? Si sa spunem ca ai capace si roti de otel?? Si sa zicem ca nu ai manere vopsite in culoarea caroseriei? Bandouri negre de plastic... Scarbos... Si totusi costa 14.000!
Ca idee, pe mine o masina in 2 usi m-a costat 14.250 dar am de toate, chiar si clima bi-zona! Si Citroen este una din cele mai ieftine masini europene la clasa compacta si mica! In concluzie: la 13.000E nu ai ce sa iei mai bun decat un Accent! Este un model nou, e cu de toate! E urat sa te trezesti intr-o masina si sa zici: aici era locul pt nu stiu ce... dar versiunea mea nu are... si aici era locul proiectoarelor, dar a mea nu are... ETC! Cand facem o tura, Luxcor?? ![]() |
--------------------
Citroen
C3
1.4Hdi 2011
- Inca numere rosii...
|
|
klaus |
![]()
Post
#57
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Ugly's @ 20 Mar 2006, 21:30) - Daca ai fi studiat mai atent ai fi aflat ca motoarele cu 16V de la Renault sint printre cele mai performante, in mod deosebit cel de 1,6l care, surpriza : are avans variabil Cred ca de fapt are distributie variabila... Este vorba de avans la distributie, nu la aprindere |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
moshulik |
![]()
Post
#58
|
Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 12 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Singura chestie interesanta cu care vine hyundai asta e tocmai asta - distributia variabila. M-am uitat pe site la diagrama de cuplu si pare a fi distributie cu 2 came, prima cama lucreaza pana la 3500 de ture, a doua intra peste turatia asta (se impinge un pin care cupleaza un al doilea culbutor, inactiv pana atunci si care capata "prioritate", profilul camei la turatii mari intinzandu-se pe un numar de grade de cerc mai mare). Este acelasi sistem de pe japoneze, incepand de la Honda, se numeste VVT (Variable Valve Timing).
Asta da motorului cuplu maxim pe o plaja mai larga de turatii, ceea ce imbunatateste randamentul si deci performanta, repriza si consumul. Intrebare: in ce consta distributia variabila la motoarele Renault ? Este vorba cumva de avans la distributie ? Asta stiu ca se face la modul - axa cu came separata pentru admisii si separata pentru evacuari. Axa de admisie e legata direct la arbore (divizata turatia cu 1/2, desigur), iar axa de evacuari e antrenata de admisie, prin lant sau curea. Ei bine, modificarea pozitiei intinzatorului de lant/curea produce actionare avansata/devansata fata de admisie. Acelasi intinzator deplasabil poate fi pus si intre arborele motor si axa de admisii, obtinandu-se astfel si varierea acestuia. Avantajul fata de prima varianta, cu 2 trepte, este posibilitatea unui reglaj continuu. Dezavantajul este insa ca nu se castiga la randament la fel de mult, avansarea/devansarea fazelor de admisie/evacuare aduc mai putin avantaj decat modificarea duratei fazei in sine. Oricum, optimizarea asta "moderata" insa intinsa fix la orice turatie se pare ca e preferabila decat doua puncte discrete de maxim local pentur cuplu. Bugatti veyron foloseste tot aceasta metoda - avans/devans la distributie. Atat axa de admisie, cat si cea de evacuare sunt antrenate direct de arbore si deci controlabile independent prin pozitia intinzatorului. This post has been edited by moshulik: 21 Mar 2006, 10:04 |
--------------------
skoda
octavia, am avut DSN, oltcit.
2003
- b-etc-etc Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
|
|
luxcor |
![]()
Post
#59
|
![]() Acaru' Păuna Group: Members Posts: 272 Joined: 18 February 03 From: Bucuresti - Dorobantzi ![]() |
QUOTE(moshulik @ 21 Mar 2006, 10:02) Singura chestie interesanta cu care vine hyundai asta e tocmai asta - distributia variabila. M-am uitat pe site la diagrama de cuplu si pare a fi distributie cu 2 came, prima cama lucreaza pana la 3500 de ture, a doua intra peste turatia asta (se impinge un pin care cupleaza un al doilea culbutor, inactiv pana atunci si care capata "prioritate", profilul camei la turatii mari intinzandu-se pe un numar de grade de cerc mai mare). Este acelasi sistem de pe japoneze, incepand de la Honda, se numeste VVT (Variable Valve Timing). Asta da motorului cuplu maxim pe o plaja mai larga de turatii, ceea ce imbunatateste randamentul si deci performanta, repriza si consumul. Exact ... nu stiu cine le-a dat tehnologia (doar ptr. motorul 1.6 16V ptr. ca 1.4 16V nu are) dar este exact sistemul VVT (Variable Valve Timing) de pe multe japoneze. poftiti o lista: VTEC - Honda VarioCam/VarioCam Plus - Porsche MIVEC (Mitsubishi Innovative Valve timing and lift Electronic Control) Mitsubishi VVT-i (Variable Valve Timing with Intelligence) sau VVTL-i (Variable Valve Timing and Lift with Intelligence) Toyota si Lexus VVL (Variable Valve Lift) Nissan VANOS(Variable Onckenwellen Steuerung) BMW, Ford, Lamborghini, Ferrari Este singura modalitate pentru a obtine motoare mai puternice intr-un spatiu redus, arderi complete deci emisii mai mici si evident economii importante de carburanti. @ adrian solentza stai sa o iau si apoi o rupem ![]() @ugly's multumesc ptr. urari si felicitari ... toate bune si tie ... |
--------------------
Hyundai TUCSON
2,7 V6 AT 190 CP
GLS 4WD Premium - 2007
- B 07 LUS Batrân, bolnav și cu nervii la pamant ... ultimii 20 trecura mai repede ca primii 20 ... ardeti cât puteți ...
Ex: 1300, 1310, Supernova, Solentza |
|
klaus |
![]()
Post
#60
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca solutia cu intinzatorul presupune niste curele mai performante si cred ca presupune 2 intinzatoare (unul modifica numarul de dinti ai curelei intre arbore si axul cu came de admisie intr-un sens, si celalat ar trebui sa modifice numarul de dinti ale curelei intre ax si arbore, a.i. numarul de dinti totali de pe curea dintre arbore si axa cu came sa fie constant.
La Renault sunt 2 axe cu came, de admisie si de evacuare (amandoua antrenate de aceeasi curea de distributie). Cea de evacuare este antrenata de o fulie fixa, iar cea de admisie este antrenata de o fulie care poate defaza pozitia coroanei exterioare fata de axa cu came antrenata (se cheama fulie defazoare) Solutia este pentru o umplere a cilindrului cat mai completa la toate regimurile. In fapt se lasa supapele de admisie deschise mai mult timp la regimuri ridicate. Cu cat creste regimul de lucru, cu atat se intarzie inchiderea supapelor de admisie. Fulia defazoare este actionata "hidraulic", cu uleiul masinii, prin intermediul unei electrovane comandate de UCE injectie. La motorul renault defazajul la admisie este intre 0 si 43 grade fata de arborele cotit. Aceasta solutie favorizeaza (dupa spusele Renault) cuplul la regimuri medii si putere la regimuri ridicate (regim = turatie) |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th May 2025 - 17:03 |