DSN - Apa in masina How-To
![]() ![]() ![]() |
DSN - Apa in masina How-To
alex |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Admin Posts: 749 Joined: 22 May 02 ![]() |
|
||
--------------------
N/A
N/A
N/A snafu
|
|||
![]()
Post
#2
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
Nu vreau sa par "rau" (sa stii ca e laudabil ca ne impartasesti si noua solutia ta) dar e nevoie de o corectura: nu cred ca ai o turbina pe DSN. Ceea ce vezi tu si crezi ca e turbina e un filtru de aer !
![]() |
-------------------- |
|
AlexV |
![]()
Post
#3
|
![]() Admin? Group: Admin Posts: 2.553 Joined: 4 December 02 From: Bucuresti ![]() |
ba e chiar o turbina. e un ventilator care foloseste un melc si o turbina pt a dirija aerul in spliter.
suruburile alea de la filtru se desfac foarte usor cu tubulara de 10. trust me. la alea din spate e un pic mai greu ca nu ai pozitie, da merge. alex, poti sa afli de la stefan unde se gaseste adezim poliuretanic??? please. merci mult. |
--------------------
Toyota
RAV4
2.0 "Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
|
|
klaus |
![]()
Post
#4
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Doresc sa mai atrag atentia inca o data asupra tipului de silicon.
In principal, majoritatea silicoanelor sunt acetice (contin acetat, de unde mirosul de otet - otetul e acid acetic). Aceste tipuri de silicoane ATACA vopseaua. Si nu pot fi vopsite. Pentru masina trebuie folosit un silicon NEACETIC. De la DenBraven - ELAST-O-RUB (se citeste elastorab - dar vanzatorii nu prea stiu asta) . Este de altfel singurul pe care il cunosc special dedicat domeniului auto. Este diverse culori sau transparent si poate fi vopsit. Vorbesc din experienta nu din auzite. In alta ordine de idei, de silicon poliuretanic nu am auzit. Exista spuma poliuretanica (mono sau bicomponent - cea bicomponent pentru zone inchise unde nu are de unde sa traga umezeala pentru expandare-, de iarna sau de vara - cea de iarna expandeaza CICA la temperaturi mai mici dar nu va lasati inselati, sunt absolut aceeasi spuma cu alta eticheta, informatie directa de la importatori); adeziv poiuretanic - folosit pentru lemn caci expandeaza si intra in golurile lemnului, cu calitati adezive relativ reduse; vopsea poliuretanica (asta-i vopseaua aia cu care se dau unele usi de la mobila de bucatarie, foarte rezistenta la umezeala si abur, dar care se produce doar la comanda in Romania si pentru cantitati mai mari); si cam atat stiu eu legat de zona poliuretanica. daca stiti si alceva, dati-mi de stire. Alte silicoane - silicon sanitar, rezistent la apa, usor fungistatic. Silicon aqua - pentru acvarii, foarte rezistent la apa, se intareste si in mediu umed. Silicon universal - cam la fel cu cel sanitar dar nu prea este fungistatic, cu calitati de rezistenta la apa mai reduse, se poate folosi pentru cazuri generale. Cam astea sunt in linii mari. Fiti relaxati |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
AlexV |
![]()
Post
#5
|
![]() Admin? Group: Admin Posts: 2.553 Joined: 4 December 02 From: Bucuresti ![]() |
exista un lipici care are ceva la sfarsit cu poliure... dracu stie ca am vazut la tv. lipeste orice. nu imi trebuie sa dau pe vopsea. ci pe plastic sau fibra de sticla.
siliconul nu prinde bine unde vreau eu. eu am folosit la masina un silicon care era si destul de lipicios, 1001 de utilizari printre care si auto. mai e si mastikul siliconic care e bun si devine cauciuc, nu ca mastikul clasic. spuma poliuretanica nu e buna de nici o culoare desi lipeste foarte bine. |
--------------------
Toyota
RAV4
2.0 "Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
|
|
klaus |
![]()
Post
#6
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Cica exista si mastic poliuretanic.
Diferenta intre masticurile pe baza de silicon si cele pe baza poliuretanica este ca cele pe baza de silicon se intaresc si usuca prin evaporarea apei, pe cand cele pe baza poliuretanica se intaresc prin absobtia umezelii din aer si apoi uscarea dupa ce s-a realizat un anumit grad de saturare sau o anumita perioada de stat in mediu deschis, dar fara umezeala. Cam astea am mai aflat. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
klaus |
![]()
Post
#7
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Masticul poliuretanic este folosit la lipirea parbrizului de cheder si a chederului de tabla.
Exista si o varianta pentru lipirea tablei de tabla. Deci intr-adevar exista un adeziv poliuretanic, dar care este mai mult un mastic. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
AlexV |
![]()
Post
#8
|
![]() Admin? Group: Admin Posts: 2.553 Joined: 4 December 02 From: Bucuresti ![]() |
bbbbbbbbaaaaaaaaaaaaaa, da unu mai ieftin nu ai gasit ca asta costa vreo 700k, prea mult. :oops: :oops: :oops:
|
--------------------
Toyota
RAV4
2.0 "Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
|
|
clr |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Mi - am etansat si eu parbrizul pentru a scapa de apa. Pentru etansare "meseriasul" a folosit un tub asemanator ca aspect cu tuburile clasice de silicon numit Dinitrol (460). Chestia este ca atunci cand l - am intrebat a spus ca nu este silicon :?:, ci o solutie de etansare care nu se usuca in timp. Pe net am gasit site - ul oficial http://www.dinitrol.dk/ , plus inca un site pe la cehi. Nu am gasit insa nimic la noi vizavi de ei. A mai auzit cineva de ei?
|
--------------------
Ex Renault
Megane
2003
|
|
Marty |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Sa nu fie d-ala Dacia ,special facut pentru parbrizul de SLZ
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
SYL |
![]()
Post
#11
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
Era cumva intr-un tub ca cel de silicon, dar solutia respectiva gri deschis si cu miros intepator??
|
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
clr |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Era un tub albastru ca alea de silicon, iar pasta in sine era de culoare neagra. Mirosul in sine nu mi s - a parut a fi intepator.
|
--------------------
Ex Renault
Megane
2003
|
|
roberth |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru tamponat Group: Members Posts: 60 Joined: 1 March 04 From: spatele tau ![]() |
Ce parere aveti despre solutia de a da gauri in pedalier pentru a se scurge "surplusul " de apa ? :oops:
|
--------------------
Dacia
Nova T
1998
- B 66 COJ
|
|
SGN_1310 |
![]()
Post
#14
|
![]() sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA ![]() |
Robert daca ai berlina nu trebuie sa o gauresti. Pt informare ta deja sunt niste dopuri in pedalier, acoperite cu panza aia dar nu ishi au rostul tzinand cont ca sunt pozitionate pe partea inclinata.
Dar poti opri apa care se lasa la baza pedalierului. Cum!? Pai desfundand scurgerile de la compartimentul de sub grila de plastic din fatza parbrizului. Scoti capacul, scapi de frunze, eventual sa vezi daca ai furtunele de scurgere instalate. Daca nu pune'te pe treaba. -De intrat apa intra prin orificiile de admisie a aerului in aeroterma cand scurgerile sunt infundate. -Daca nu exista furtunele de scurgeri, apa se scurge pe peretele dintre compartimentul motor shi habitaclu, de aici pe frana shi gaurile de la pedalier. |
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|
bogdan_o |
![]()
Post
#15
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Ce parere aveti despre solutia de a da gauri in pedalier pentru a se scurge \"surplusul \" de apa ? Sincer, dar sincer iti spun ca e o idee tare proasta. Asta pentru ca daca dai gauri rugina va prinde imediat portiunea aia de tabla si dupa aia ajungi sa faci ca Fred si Barney din Familia Flintstone care scoteau picioarele din masina sa franeze si sa plece de pe loc. In plus, asta e doar o remediere a efectului. Cauza insa ramane intacta. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
danimar |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 25 February 10 ![]() |
http://www.shopmania.ro/magazin~online-mat...~p-4773453.html
uite aici adeziv poliuretanic Avantajul lui e ca este superflexibil, asemanator cu cauciucul, rezistent la actiune mecanica, vibratii, puternic adeziv si izolant, nu ataca vopseaua si nici polistirenul, pt. ca nu contine acizi (pe scurt..."nu-l mai dezlipesti sau rupi in veci"). Dezavantajele sunt ca nu-l poti vopsi(adica se poate, dar vopseaua adera ca pe un cauciuc) si nu stiu cat de bun este la temperaturi inalte sau joase. Are si un inlocuitor: poliflex Siliconul acetic adera bine si la suprafetele fine ca sticla si e un bun hidroizolator. Trebuie neaparat aplicat pe suprafete uscate. Contine acid acetic si ataca polistirenul si vopseaua(in general produsele alchidice, pe baza de rasini). Exista o mare varietate de silicon, adeziv, mastic si alte produse (unele neutre, altele chiar pe baza de apa, ce se pot vopsi foarte bine) dar cu unul de uz general se poate face aproape orice, mai putin siliconarea qulasei si a circuitului de racire, unde ar trebui folosit silicon rosu, rezistent la temperatura(pana la 250 grade....laudele cum ca ar rezista mai sus de atat, pana la 350 grade, eu zic ca sunt baliverne). E usor sa gasesti orice doresti sau ai nevoie, daca ai bani. Ai net? Da click si gata!!! La gaurile din pedalier sau podea m-am gandit si eu, dar nu rezolvi nimic, apa nu se va scurge afara pe acolo, poate chiar va intra pe acolo din exterior, pt. ca nu trebuie uitat de buretele de sub mocheta, de "sugativa" aia uriasa care se va umple cu apa inainte ca aceasta sa iasa afara, ramânând ud in permanentzä. Plus cä, la cat de proasta e tabla, aia i-ar mai trebui....niste gauri in plus... This post has been edited by danimar: 13 Mar 2010, 13:12 |
--------------------
Dacia
SuperNova
2001/Clima
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#17
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Pentru cei care au probleme cu apa in super nova/nova, ii invit sa citeasca si topicul acesta, care contine si poze.
|
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 17:39 |