Masini frantuzesti vs. nemtesti, Na de comentati aici un citat...
![]() ![]() ![]() |
Masini frantuzesti vs. nemtesti, Na de comentati aici un citat...
fizzo |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 2 July 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan Preference 1.4
- B-43-BGJ I might look stupid, but when i look around, i still have hope.
|
|||
Stavreschi |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 13 February 05 From: GALATI ![]() |
Poate parea cam prea personal ce va spun, dar...
Daca ma intrebi si sculat din somn.. am sa iti spun, din obisnuinta, ca vreau o masina germana. Am inceput in viata sa conduc un VW, al parintilor.... aia da masina... era din 1964 si ai mei au cumparat-o in 1972... pana prin 1989 ![]() ![]() Acum, am 2 cunostinte care au VW passat 1,9 Tdi, la amandoua acelasi defect, s-a prajit turbina. La unul dintre ei mi s-a parut normal, isi facuse tunning si se fugarea cu alul pe sosea..., dar celalat, era om sanatos la cap si cu toate astea sa ars elegant si atat (noroc ca asta era in garantie!) ![]() ![]() ![]() pai tot prin anii 80 erau 6-8 broaste in tot Galatiul, si normal ca ne stiam intre noi. Cum Dumnezeu de nu erau defecte din astea, MAJORE la masinele alea si care erau si vechi... Masinile franceze in mod sigur au crescut enorm la capitolul fiabilitate, sau poate au scazut numai astea germane... ![]() ![]() ![]() Ma gandesc de ex. la Vel Satis, sau Megan 2 care sunt niste bijuterii ca aspect sau Peugeot 407 care imi da fiori din cauza botului ala de rechin.... Eu concluzionez ca suntem inca tributari unor pareri si impresii care devin cu timpul religii, si nu numai noi romanii ci toti de peste tot. |
--------------------
dacia Logan 1,6 l
GTI
- Gl xx xxx
|
|
GolfIII |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 506 Joined: 5 April 04 ![]() |
Nici VW nici Renault nu fabrica turbine (de nemti sunt sigur, de francezi mai putin). Chiar daca soferul a fost cumpatat (poate prea cumpatat) nimic nu ne poate spune cum a intretinut acea masina. la europeni etse magia dieselului insa foarte putini dintre ei stiu cum trebuie exploatat corect un motor cu turbina. Defectele la turbina apar datorita exploatarii defectuoase, nu conteaza daca esti un vitezoman sau nu.
Daca 2 din 4-5 masini VW ar avea probleme la turbina, topicul asta ar fi total inutil. toata lumea ar stii cum sta treaba cu fiabilitatea. Potrivit JDPower (parca), diferenta de fiabilitate dintre un Passat (clasat sub medie) si Avensis (printre fruntasi) a fost de 6%. Majoritatea problemelor la Passat erau legate de multilink (suspensie)... Despre Megane nu te-as contrazice, desi la inceput mi s-a parut urata acum nu mi se mai pare, desi nu-mi place in mod deosebit Despre Vel Satis... ![]() This post has been edited by GolfIII: 24 Mar 2006, 14:23 |
--------------------
Volkswagen
Golf III
1995
|
|
dizzy |
![]()
Post
#64
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.081 Joined: 11 February 04 ![]() |
Daca francezii ar face o masina gen Audi A6 ar cumpara-o oare vreun client de A6? Nu cred! De-aia au facut ceva diferit. S-au pacalit cu Vel-Satis fiindca masina nu e premium din toate punctele de vedere si anume: motoarele sunt cam slabe, si cam mici, nu ai motor de 4 litri, nu puteri peste 250CP.
Daca as avea de ales intre un Vel-Satis si la aceeasi bani un Avensis sau un Audi A4, as lua AUDI-ul sau Toyota. La pretul unui Polo iti poti lua un Megane si atunci in opinia mea merita sa iei Renaultul, la fel la pretul unui Audi A3 iti iei un Renault Laguna dar in segmentul premium e mai importanta imaginea decat masina in sine. |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#65
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
QUOTE(pedrovl @ 24 Mar 2006, 09:39) Iti spun eu cit ma costa: trebuie sa merg cu el la reviziile obligatorii, trebuie sa ii pun lichid de spalat geamul, trebuie sa ii pun benzina ![]() ![]() O revizie e mai ieftina decit la Renault, asta pentru cultura ta generala... ![]() |
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#66
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
QUOTE(fizzo @ 24 Mar 2006, 12:50) Daca tie ti se par discutiile inutile, nu mai citi topicul si mai ales NU MAI POSTA IN EL. Atita timp cit discutiile se poarta intr-un mod decent, topicul NU va fi inchis. Iar daca cineva va calca "pe linga", va "suferi" rigorile regulamentului, fara sa ii afecteze pe ceilalti. |
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
BAC |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 450 Joined: 1 September 04 From: Reghin ![]() |
Eu am avut Renault 21('87), Mercedes W123('81) si acum Opel Astra(2001). Sunt masini din ani diferiti si clase diferite ca sa poate fi cumparate. Dupa ce am vandut Renaultul, aveam nevoie urgenta de bani(efectiv l-am vandut pe strada fiind abordat de cumparator), mi-a fost greu sa aleg alta masina de 2000 euro care sa-mi placa. Peugeot 405 era prea scump, VW Santana(varianta de berlina a Passatului) si Audi 80, toate de prin '86 aveau un interior urat, schimbatorul de viteza "dezaxat" fata R21 iar la Audi faceai muschi ca sa apesi ambreiajul. Golful era prea mic si tot urat. Vroiam sa ma simt si bine la volan. Eram gata sa i-au un alt R21 dar din '91(arata mult mai bine decat fosta masina) insa mi-a fost suflat. Asa ca m-am orientat catre Cobra, o masina arhicunoscuta de mine. Evident la masinile SH cu asemenea state, peste 13-14 ani de care vorbesc, conteza foarte mult felul in care a fost ingrijita de proprietarii anteriori si de conditiile de exploatare. Totusi poti sa-ti dai seama de acele caliatati constructive, dincolo de starea tehnica la un moment dat. Renaultul 21 sta bine la capitolul tapiteria, spatiu(podeaua e plana, usor de curatat), comoditate si cutie de viteza. Eu spun ca acea cutie de viteza(usurinta si ghidare) era peste colegele de generatie ala masinilor din aceasi clasa, am mai condus un Opel Vectra din '92, Peugeot 309 din '87 si se situeaza la acelasi nivel cu modelele pana in 2000. Mercedesul, ce sa zic, poate fi detronat doar de un alt Mercedes mai nou. A fost si ramane pt. mine cea mai solida masina cu cel mai bun tren de rulare, mai bun decat al multor masini actuale inclusiv Opelul actual sau Sckoda Octavia. Nu am condus, din pacate un Renault Megane sau Laguna. Am fost doar pasager intr-o Laguna din '88. Stiu insa(am si citit si am si observat) ca incepand cu Laguna calitatea la Renault a crescut mult. La ora actuala cred ca diferentel sun minore, si sunt subiective, in functie de ce-si doreste fiecare. Care masina e mai buna, cea care are fiabilitatea mai mare? Nu cred, e o suma de caracteristici care se adauga fiabilitatii. In toate trebuie sa fie un echilibru. Si ca tot se vorbeste de un ascendent calitativ al Opelului, eu pot sa afirm ca am ramas placut impresionat, nu ma asteptam sincer sa stea asa de bine(nu o spun pt. ca sa-mi laud masina). Avem la lucru o groaza de Sckode Octavia si nu stau asa de bine cu tinuta si ergonomia interioara. Au mai mult spatiu, atat. Ca si usurinta in condus e mai bun Opelul. Mai multe detalii cu privire la intrebarea din topic, pot aflate si pe site-ul www.carsurvey.org., eu m-am consultat inainte de a alege masina.
|
--------------------
ex. Opel
ex.Vectra C
2007 OPC line
- MS
|
|
bodel |
![]()
Post
#68
|
![]() rege`n tara orbilor Group: Members Posts: 217 Joined: 2 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu vreau sa ma iau in bete cu nimeni, dar vad ca nimeni nu pune accent pe costurile de intretinere. Din proprie experienta spun ca masina mai scumpa ca intretinere decat Renaultul nu am avut, am schimbat distributia la R Laguna 1.9dci numai pe rola intinzatoare am dat 70 RON + 40RON cureaua ca sa nu vb de piese de articulatii; la VW Sharan 1.9 TDI cu 90 RON toata distributia cu tot cu pompa de apa. La Opel Vectra-Astra motor 2.0 si 2.2dti distributie lant costuri 0.
Ca finisari interioare la modelele medii nu se compara cele nemtesti cu cele Renault (made in Turkey)cand am vazut Megane-ul Sport cat de penal e realizat in interior, mai prost la finisaje decat o berlina. Majoritatea romanilor inclusiv eu am condus Dacia si intr-un fel sau altul suntem indoctrinati de Renault si masinile frantuzesti. Singurul model de Renault care este mai adevarat decat o masina nemteasca (VW Sharan) este Grande Espace-ul jos palaria ptr el. |
--------------------
dacia
1410 Sport
1989
- B 25 RLR Low Rider Sport
|
|
AND |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
SH-ul este o loterie zise bodel intorcandu-se in timp acum 16 ani cand nu exista computest si tot felul de diagnostice la service-uri autorizate. Singura problema este ca nu ai garantie la piese in caz ca DAI TU cu ea prin nu stiu ce crater ..asa ca fostul proprietar n-are nici o vina daca masina iese 100% ok pe tester.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st May 2025 - 02:19 |