DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> NU PORNESTE !

Overclocker
post 21 Feb 2006, 18:11
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 73
Joined: 23 July 04
From: Cluj-Napoca




Azi profitand de vremea buna de afara m-am hotarat sa pornesc masina... toate bune si frumoase... am verificat nivelurile de pe la ulei, apa, lichid de frana si am urcat la volan... dau cheie... nimik... lumina din bord si-a pierdut din luminozitate si acul de la vitezometru in loc sa urce a venit in jos... se mai audea un sunte de releu care facea click click click in continu cand tineam cheia pe demaror... acelasi sunet de releu se aude si cand incerc sa dau flashuri sau sa pornesc avariile blink.gif ... am uitat sa va spun ca nu am mai pornit masina de o saptamana... ce ar putea fi? bateria??? la ultima pornire (in urma cu o saptamana) nu am avut nici un fel de problema, a pornit ca de obicei... si nu am avut radio pornit sau becuri aprinse... in saptamana asta... ar putea fi ceva de la umiditate? pls help ca ii dau foc... ah si inca ceva... nu stiu de la ce provine zgomotul de releu pt. ca e dinasta cu MPI si in loc sa se auda ala la semnalizare bipaie... pls help ca m-a enervat de am crezut ca ii dau foc...


--------------------
Dacia Solenza Europa 2004 1.4MPI - CJ-08-ZYP
Anything can be overclocked...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 21 Feb 2006, 19:03
Post #2


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Ai incercat sa claxonezi sa vezi daca mai ai baterie? Daca e moarta bateria... adio.
Ziceai ceva de faruri. Deci ai curent, sa inteleg eu ?

Daca nu e decedata inca:

Sigurantele vezi sa fie toate bune.

Mai sunt topicuri despre problemele de la pornire pe forumul de DSN.

Inca ceva... la SLZ sub farul dreapta cum te uiti la motor e un surub cu masa. Vezi sa faca contact bine acolo.

This post has been edited by i96nds: 21 Feb 2006, 19:03


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daedalus
post 21 Feb 2006, 19:44
Post #3


sound addicted


Group: Members
Posts: 947
Joined: 1 March 05
From: Bucuresti




Pentru mine e destul de clar, te-a lasat bateria. Am avut aceleasi simptome si eu cand am ramas fara curent. Incearca sa o iei in casa totusi mai la caldurica sa o tii acolo langa un calorifer ceva timp, cam o jumatate de ora si apoi sa incerci din nou. Daca nici asa nu merge, bag-o pe redresor. Ideal ar fi sa iti iei o alta baterie.


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI 2004 - B xx FTU
mda
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Overclocker
post 21 Feb 2006, 19:54
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 73
Joined: 23 July 04
From: Cluj-Napoca




dar totusi este ceva ce nu inteleg... bateria a stat toata iarna pe masina... si o porneam o data pe saptamana... doar sa vad daca e ok... cum de a aparut problema chiar acum? cand a venit caldura? daca ar fi gata bateria inseamna ca este ceva care o descarca... vreun consumator lasat pornit... dar care sa fie ala... daca lasam ceva bec aprins se vedea... playerul nu avea cum sa fie pornit ca nu avea fata pe el... atunci ce ar putea sa imi consume bateria intr-o saptamana? este posibil sa fie vreo usa care sa nu fi fost bine inchisa si sa ramana cuplat servomotorul de la inchidere?


--------------------
Dacia Solenza Europa 2004 1.4MPI - CJ-08-ZYP
Anything can be overclocked...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fun-e23
post 21 Feb 2006, 21:50
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 5 February 06
From: Bucuresti




Mai mult ca sigur bateria


--------------------
Renault Megane 1.5 80cp 2003
SOLENZA = CEA MAI BUNA DACIE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kaspersky
post 21 Feb 2006, 22:06
Post #6


maistru Zen


Group: Members
Posts: 1.063
Joined: 23 April 03
From: Cluj-Napoca




pt. orice eventualitate verifica si bornele bateriei sa faca contact ca lumea


--------------------
KIA Cee'd SW 1.6 GSL Base 2008
"Să fii patriot în România înseamnă să puți a iesle în timp ce constați că toate celelalte popoare ne sunt inferioare."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nvmirel
post 22 Feb 2006, 14:02
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 7 May 04
From: Bucuresti




QUOTE
bateria a stat toata iarna pe masina... si o porneam o data pe saptamana... doar sa vad daca e ok... cum de a aparut problema chiar acum? cand a venit caldura?


Depinde de cat de mult ai lasat motorul sa mearga la fiecare pornire. Nu poti compara o pornire pe saptamana pentru verificare cu faptul de a circula cu masina in perioada mai rece. Se poate ca la fiecare pornire sa se fi consumat cate putin din baterie, catitate ce nu a putut fi "pusa la loc", reincarcata de fiecare data. Asa ai ajuns in situatia asta. S-a consumat putin cate putin pana nu a mai fost suficient amperaj necesar pornirii.
Sfat: daca nu mergi cu masina iarna du bateria intr-un loc cald, n-o mai tine pe masina ca mai mult o chinui cu porniri d-astea saptamanale.


--------------------
Dacia Solenza
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 22 Feb 2006, 14:10
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




Se chiama "sudden death" si daca este Rombat asta e modul trist in prietena baterie ne paraseste, indiferent cite chei i-ai dat tu iarna/vara.
La fel face si vara: vii seara bine merci si dimineata moarta !


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zanga
post 22 Feb 2006, 15:01
Post #9


Daciot solenzar


Group: Members
Posts: 972
Joined: 17 July 05
From: Bacau




E bateria sigur si la mine m-a lasat dupa 7 luni (Rombat original). Am pornit-o cu alta masina mergeam si daca o lasam o jumatate de ora nu mai pornea. Am schimbat-o si acum merge totul ok, eu credeam ca e de la releu ca nu mai incarca ca lumea dar am testat in service sistemul electric si era ok.


--------------------
Dacia Logan Preference - 2004 - BC ## MSU
Daca Ai Cap Iese Altfel

Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rinaldo
post 22 Feb 2006, 17:45
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 7 February 06




daca bateria e aia originala de pe masina, atunci sa stii ca asa crapa: cand nici nu te astepti.
mie mi-a facut figura si mai rau: veneam de la munte si am oprit la benzinarie in ploiesti. apoi pur si simplu n-a mai vrut sa porneasca. si nu era ca in cazul tau, dupa o saptamana, ci era dupa 10 minute de stationare, in conditiile in care avusese 3 ore inainte sa se incarce (alternatorul era ok, l-am verificat cand mi-am luat bateria cea noua)
eu nu cred ca bateriile originale tin mai mult de 2 ierni, uneori nici atat

This post has been edited by Rinaldo: 22 Feb 2006, 17:46


--------------------
Solenza xs - xsa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragosdia
post 22 Feb 2006, 17:49
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 3 December 04
From: Bucharest




Subscriu! Acumulatorii Rombat sunt destul de slabi ca performanta...


--------------------
Fluence Privilege 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rinaldo
post 22 Feb 2006, 17:57
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 7 February 06




ah, ca uitasem, apropo de dat foc la masina: atunci mi-a venit si mie sa-i fac asta, si iata de ce: in timp ce vorbeam in benzinarie cu dacia service sa-mi trimita masina de remorcare (pe moment nici eu nici aia de la asistenta nu ne-am gandit ca poate fi bateria, dupa un drum de 3 ore), mai dadeam din cand in cand la cheie si pana la urma a pornit, asa ca am rasuflat usurat ca pot ajunge acasa (era duminica seara) si ca nu trebuie sa dau o gramada de banet pe remorcare.

am ajuns in bucresti, am parcat, am oprit masina si pana mi-am carat catrafusele (fusesem la ski) bateria a murit cu totul, adica nu a mai avut curent nici pentru activarea inchiderii centralizate.

nu mai puteam sa incui nicicum usile, era incredibil, stateam duminica seara la ora 11 in parcare si nu puteam sa cred ca voi lasa masina descuiata peste noapte. mare atentie la treaba asta, multa lume a ras de mine atunci cand le-am povestit ca masina nu poate fi incuiata daca nu merge inchiderea centralizata, care nu merge fara curent

This post has been edited by Rinaldo: 22 Feb 2006, 17:58


--------------------
Solenza xs - xsa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bion
post 22 Feb 2006, 18:06
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.711
Joined: 1 May 04
From: TM




"Asa face toate" Rombat. La mine a mers 1an si 5 luni. A incepu sa imi opreasca masina in mers seara excl.gif .Dimineata nu a mai pornit.Am luat un Bosch Silver sper sa fie mai bun(are un an si trei luni).
Cu stima
bion


--------------------
Dacia SLZ Scala 2003 - TM54
Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin,
Căci n-au păreche-n lume blestemații
Crîșmarii care toarnă apă-n vin !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zanga
post 22 Feb 2006, 19:08
Post #14


Daciot solenzar


Group: Members
Posts: 972
Joined: 17 July 05
From: Bacau




eu am pus tot o baterie rombat tot de 40A(cica nu incape alta au zis cei de la service) dar parca arata mai bine ca aea originala sa vedem daca e si mai buna totusi si la cea originala garantia e alaturi de gume 6 luni iar asta noua are 1 an garantie.


--------------------
Dacia Logan Preference - 2004 - BC ## MSU
Daca Ai Cap Iese Altfel

Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Asi
post 22 Feb 2006, 22:22
Post #15


Camaro SS


Group: Members
Posts: 930
Joined: 24 July 05
From: Bucuresti




QUOTE(zanga @ 22 Feb 2006, 19:08)
eu am pus tot o baterie rombat tot de 40A(cica nu incape alta au zis cei de la service) dar parca arata mai bine ca aea originala sa vedem daca e si mai buna totusi si la cea originala garantia e alaturi de gume 6 luni iar asta noua are 1 an garantie.
*



adica ce nu incape???
eu am pus carnada de 60Ah care e mai lunga.. cu vreo 10cm.. a intrat bine.. se scoate opritorul ala de sub bateria originala.. ala sub surubul torx unicul de pe acolo.. apoi pui bateria si strangi mai tare surubul ala de 13 care fixeaza bateria, sa nu o ia la vale ca nu mai are opritor.. dar nu-s probleme.. singura chestie care te limiteaza in dimensiunea bateriei este lungimea si anume daca e mult mai lunga... s-ar putea sa atinga de capota si sa nu se inchida.. dar la mine am verificat.. merge la fix mai are spatiu cam 2-2.5cm pana la capota.. (daca pun un dop de vin in picioare pe borna minus nu se inchide, daca il pun pe lat se inchide)
poti baga cam ce baterie vrei tu, iar model dinasta mai mic daca vrei musai se gasea si la carnada, varta, tudor, bosh etc.. care tin mult mai bine.. sau cel putin scapi de grija ca e lucru made in .ro proiectata de ingineri .ro ...

si edit: aia de la service baga tot felul de baliverne ca sa isi vanda marfa de pe stoc si lucrurile greu-vandabile cum ar fi o baterie de 2lei rombat care tine pana la colt fata de o baterie varta.


si cat despre faptul ca nu porneste la domnu initiator.. bateria! clar.. daca te risti sa o impingi un pic si sa pornesti cu a 2-a merge in 98% din cazuri 1%nu porneste ca nu are baterie nici cat sa aprinda calculatoru ala idiot si ceasu, si alt 1%porneste dar se opreste imediat ca a zburat distributia un dinte doi mai incoa sau mai incolo (riscul impinsului)

This post has been edited by Asi: 22 Feb 2006, 22:26


--------------------
Mitsubishi/Mercedes Carisma/B-class 2003 1.9 DI-D/2007 200CDI - B 79 ASI/Bxxx
"Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zanga
post 22 Feb 2006, 22:35
Post #16


Daciot solenzar


Group: Members
Posts: 972
Joined: 17 July 05
From: Bacau




Am vazut pe forum ca incape si mai mare dar iti spun ce spun cei de la service si alta nu ar fi pus cu modificari fara sa pierd garantia...ai dreptate cu aia de la service care nu sunt asa de "meseriasi" pe cat se dau dar asta e ca la noi la nimenea...poti sa detaliezi un pic treaba cu impinsul?...ce se strica?...in carte scrie clar ca nu ai voie sa o pornesti asa dar eu am pornit-o o data asa dar in mansalier intr-o vale si o data am incercat cu a 2-a dar nu am reusit.


--------------------
Dacia Logan Preference - 2004 - BC ## MSU
Daca Ai Cap Iese Altfel

Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Asi
post 22 Feb 2006, 23:17
Post #17


Camaro SS


Group: Members
Posts: 930
Joined: 24 July 05
From: Bucuresti




riscul de a impinge masina:
pe scurt se impinge masina si cand a ajuns la o viteza impinsu' .. apesi ambreiaj, bagi a 2-a dai la cheie pana e pe pozitia motor... si acuma lasi ambreiaju si in momentu cand ai lasat dai de cheie la demaror si daca nu ai probleme cu alternatorul.. o ia si porneste.

explicatia: lesne de inteles.. cand a 2-a este cuplata la o arescare viteza (a 2-a pentru ca a 1-a este prea violenta si este greu sa impingi cu a 1-a pentrua ca acuma este invers.. o masina in a 5-a merge foarte usor impinsa pentru ca la imingere motorul se misca foarte lent.. adica turatia pistoanelor and such. la prima viteza ar fi trebuit la viteza aia de 5-6km/h cu care se impinge sa aiba cam cat? 1000rpm? adica prea mult ca sa poti impinge incat motorul sa aiba turatia asta fortat manual.. a doua e just fine) .. ei bine cand ai a 2-a si se cupleaza la acea miniviteza prin impingere alternatoru da curent.. si here it goes! are curent porneste

riscul este ca virgula cureaua de distributie de la motor.. aia care se ocupa cu sincronizarea deschiderii, inchiderii supapelor, injectatu benzinei, admisia de aer, si scanteia, cu pozitia pistoanelor, a arborelui cotit..etc.. adica face multe pe la motor si e o treaba importanta si delicata.. astfel e o curea de distributie care este dintata tocmai pentru ca este vital pentru motor a sta bine fixata si sa nu existe alunecari ca sa dus 243.gif pentru a pastra sincronizarea cu aprinderea etc ca sa mearga motoru bine... la imingere aceasta distributie este actionata manual.. nu de motor.. adica forta care se exercita este in sens opus pana sa o ia cum trebuie (miscarea se face de la roti prin cutie, ambreiaj, arbore, pistoane,distributie.. cand in momentul in care masina merge normal miscarea este tocmai invers)... ideea e ca exista acel mic delay, acea intarziere intre cand lasi ambreiaju si dai la cheie care trebuie sa existe pentru a forma curent pentru acea secunda de care e nevoie.. cand se da la cheie solicita cureaua de distributie care se poate rupe (raaaaar), poate aluneca un dinte, doi dinti.. etc care duce de rapa sincronizarea cu supapele etc.. adica va merge execrabil daca merge si pot exista probleme de genul.. pistonul la capat de cursa va lovi supapa- asta trebuia inchisa cand era pistonul jos- cu efect clar distrugerea pistonului si a supapei, sau sa dea scanteie si sa faca detenta cand pistonul este in ascensiune inversandu-i sensul de mers.. solicitare enorma in care nu m-ar mira sa se rupa arborele cotiti sau sa se sparga vre-un cilindru... sau sa faca detenta cand nu s-a inchis una din supape- adica toata explozia nu va rezulta in compresie ci se va duce pe acea supapa deschisa -la aia de admisie = bum ca se duce explozia in injectoare in pompa de benzina, in rezervor.. buuum, sau daca e aia de evacuare face bum catalizatorul care va fi extrem de incins, poate zbura galeria de evacuare, toba etc, si va scoate flacari pe esapament daca nu a zburat cumva)... etc
sau sare cureaua care e mai fericit un pic la fel cu ruptu pentru ca nu se vor mai sincroniza nimic iar la prima explozie se va opri! si nu va continua intr-un ciclu prapastios pentru motor cum e cand cureaua e un pic decalata.

in orice caz in 99%din cazuri nu se intampla nimic.. am pornit odata la nevoie impins si nu am facut bum.. dar daca ai acel 1% sa zboare distributia.. consecintele sunt dezastruase pentru motor.. aproape ca trebe altu.


si ce-are garantia? puyi bateria frumusel in fata blocului scotand acel surub si tabla aia.. si pui ce vrei tu..
ai treaba la garantie? bagi surubu la los si pui bateria veche dupa ce ai mai bagat apa electrolit, la redresor.. doar doar sa porneasca si asa o lasi la garantie.. ai scapat de garantie.. iar viata cu bateria mai mare si mai de calitate..
in fine e cam tardiv ca deja ai luat-o.


--------------------
Mitsubishi/Mercedes Carisma/B-class 2003 1.9 DI-D/2007 200CDI - B 79 ASI/Bxxx
"Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zanga
post 22 Feb 2006, 23:34
Post #18


Daciot solenzar


Group: Members
Posts: 972
Joined: 17 July 05
From: Bacau




Intradevar e tardiv dar cum spuneam nu e chiar ca aia originala de pe masina si am auzit pe forum si pe unii la care si rombat-ul a tinut cat decat asa ca poate am noroc...in orice caz merci de explicatiile foarte detaliate cu pornitul impins e clar ca ar trebui totusi evitata cat mai mult metoda iar dupa carte scrie ingrosat si in chenar sa nu se foloseasca metoda.


--------------------
Dacia Logan Preference - 2004 - BC ## MSU
Daca Ai Cap Iese Altfel

Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Overclocker
post 23 Feb 2006, 14:02
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 73
Joined: 23 July 04
From: Cluj-Napoca




sudden death ziceti? nu stiu cum ar putea sa se intample asa ceva... tata a avut o berlina cu care a umblat vreo 15 ani fara sa ii moara bateria niciodata asa "instant"... iar solenza care are doar 18k face dinastea... sincer cred ca incep sa il inteleg de ce mi-a lasat-o mie si a ales un BMW din 94 in locul ei... deh... doar e "MADE IN ROMANIA" by ROMBAT... de toata jena... o sa o pun miane pe redresor... daca nu vrea... ata ete... cumpar alta post-336-1110552439.gif


--------------------
Dacia Solenza Europa 2004 1.4MPI - CJ-08-ZYP
Anything can be overclocked...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stuiberv
post 23 Feb 2006, 15:07
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 246
Joined: 8 April 05
From: Iasi




QUOTE(Asi @ 23 Feb 2006, 00:17)
riscul de a impinge masina:
pe scurt se impinge masina si cand a ajuns la o viteza impinsu' .. apesi ambreiaj, bagi a 2-a dai la cheie pana e pe pozitia motor... si acuma lasi ambreiaju si in momentu cand ai lasat dai de cheie la demaror si daca nu ai probleme cu alternatorul.. o ia si porneste.

*



Niste intrebari:
Eu as da de cheie macar pana pe accesorii inainte de a baga a doua, ca sa pot invarti volanul daca e nevoie.
Am pornit doar de cateva ori impins (la alta masina, pe carburatie), si nu am dus cheia decat pe motor, in momentul in care am luat piciorul de pe ambreiaj a pornit, fara sa dau la demaror.


--------------------
Papuci marimea 43 3 ani bocanci - is xx undoitrei
“All parts should go together without forcing. You must remember that the parts you
are reassembling were disassembled by you. Therefore, if you can’t get them
together again, there must be a reason. By all means, do not use a hammer.” — IBM
maintenance manual, 1925
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bion
post 23 Feb 2006, 20:37
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.711
Joined: 1 May 04
From: TM




Se pare ca explicatiile sunt aberante la un moment dat. Daca pornesti masina impinsa nu mai dai la cheie ci lasi brusc ambreiajul(contactul fiind pus si cuplata treapta a II a).Alternatorul nu se invarte decat in momentul in care se invarte motorul deci masina e in viteza altfel poti sa impingi trei zile smile.gif.Socul creat de debreierea brusca si inertia motorului poate face cureaua sa sara de la locul ei si atunci se intampla unele chestii deja explicate aici.La masinile cu pompa electrica si calc. e practic imposibil de pornit daca bateria e golita complet la cele cu carburator e suficient putin curent ptr. scanteie data de baterie su de curentul generat de alternator pret de cateva secunde cat o impingi cupalta in viteza a II a.Consumul facut de electromotor e foarte mare nu poate fi compensat numai de alternator oricat ai impinge de repede masina(poate tractata cu 30-40?h cuplata in viteza si timp indelungat ca sa se incarce bateria ceea ce e practic imposibil.....

Cu stima
bion


--------------------
Dacia SLZ Scala 2003 - TM54
Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin,
Căci n-au păreche-n lume blestemații
Crîșmarii care toarnă apă-n vin !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusZMC
post 23 Feb 2006, 20:47
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 21 February 05
From: Bucuresti/Militari




Trage curent de la o alta baterie de pe alta masina si dupa aia las-o pornita mai mult timp, sau da o tura cu ea si mai las-o pornita fara alti consumatori si asa se incarca bateria...


--------------------
Daewoo/Dacia Leganza CDX/1310 - B 00 XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zanga
post 23 Feb 2006, 22:02
Post #23


Daciot solenzar


Group: Members
Posts: 972
Joined: 17 July 05
From: Bacau




da dar nu se incarca destul cat sa o mai lasi mult pe dreapta...ca sa se incarce trebuie sa mergi cat mai mult stand pe dreapta cred ca poti sa ai orice baterie tot se descarca.


--------------------
Dacia Logan Preference - 2004 - BC ## MSU
Daca Ai Cap Iese Altfel

Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Asi
post 24 Feb 2006, 02:45
Post #24


Camaro SS


Group: Members
Posts: 930
Joined: 24 July 05
From: Bucuresti




intradevar.. metoda cu impinsul cel putin in caz de baterie semimoarta, poate fi inlocuita foarte elegant si corect cu datul de curent prin cabluri.,.

riscul sa sara cureaua de disributie sau sa se deregleze e mic,.. foarte mic, dar de ce sa risti.

daca este vorba de un alt 1% care nu mai are curent deloc! nici cat sa almenteze computeru ala destetept de injectie, atunci nu se va porni in veci motorul prin impingere, si doar pe baza de curent..

si cat despre ce deregleaza cureaua de distributie este.. pornirea motorului in viteza! .. pentru ca asta se va obtine. nu neaparat debreierea brusca cand urmeaza sa dai la cheie.. desi si asta se poate cand lasi brusc.. dar daca il lasi mai lent e mai bine ca nu mai aprare asa un soc.. , dar pornirea motorului.. datu la cheie pe demaror se va face logic cand masina este in viteza si masina este in mers relativ..

in fine la alea cu injectie e mai periculos sa impingi pentru ca de multe ori au o curea finuta care sa asigure o citiere buna a senzorilor (sa nu apara erori de la vibratiile lantului de x kile sau a curelei din cauciuc ca de senila) si 2 injectia s-ar putea sa debiteze prostii cand va detecta pe bune dupa ce a pornit motorul.. cand va fi alimentat cum trebuie.. si va crede ca e de la 0km/h si pe loc fara cutia de viteze cuplata.. asadar.. astea-s riscurile..


--------------------
Mitsubishi/Mercedes Carisma/B-class 2003 1.9 DI-D/2007 200CDI - B 79 ASI/Bxxx
"Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 28 Feb 2006, 22:56
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Injectia iti citeste cati kilometrii ai la bord sau treapta de viteza ? Eu stiam doar de turatie si atat . Eu nu am auzit de erori afisate dupa o pornire prin impingere ... injectia crede ca ea a pornit masina , pentru ca pana la urma in momentul impingerii misti volanta in locul electromotorului ( cu ajutorul cutiei cuplate ) , care nu mai are curent de ajuns sa-si duca treaba la capat . Daca sunt afisate erori , se poate lasa putin bateria sa se incarce pe masina ... apoi se deconecteaza si prin asta se reseteaza si erorile si alti cativa parametrii . Apoi se porneste normal motorul si este bine sa se incarce bateria prin mers normal si nu pe loc , la relanti .


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 1 Mar 2006, 11:23
Post #26


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




QUOTE(marius80_eugen @ 28 Feb 2006, 23:56)
Injectia iti citeste cati kilometrii ai la bord sau treapta de viteza ? Eu stiam doar de turatie si atat .


Senzorul de turatie face ce i se zice - adica face ceea ce sugereaza numele.
Insa stii ca injectia se taie la 6200 rpm in treapta I si II parca si la 6000 in treaptele celelalte. Deci... evident ca stie calc de injectie in ce treapta de viteza e masina ca sa faca chestia asta, nu?


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 1 Mar 2006, 12:30
Post #27


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




QUOTE(i96nds @ 1 Mar 2006, 11:23)
Senzorul de turatie face ce i se zice - adica face ceea ce sugereaza numele.
Insa stii ca injectia se taie la 6200 rpm in treapta I si II parca si la 6000  in treaptele celelalte. Deci... evident ca stie calc de injectie in ce treapta de viteza e masina ca sa faca chestia asta, nu?
*


Și ca să fie răspunsul complet, știe și din citirea vitezei... wink.gif


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BBC
post 1 Mar 2006, 20:37
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 384
Joined: 24 May 02
From: Brasov




Problema mare: Solenza nu a mai vrut sa porneasca. Problema depistata de mine a fost lipsa alimenatre combustibil. (pompa nu era alimentata). Dupa lungi cautari, am reusit sa pornesc, eliminand releul care comanda pompa si facand alimentarea pe direct. Dar a mers cam 5 minute.
Am reusit sa o pornesc din nou, dar nu am curaj sa plec pentru ca ma poate lasa in orice moment.
Nu este de vina senzorul de turatie, este curatat + schimbat cu altul care a mers. Releele sunt bune, dar am momente cand nu am masa pe releu.
Astept solutii.
Va multumesc.


--------------------
VW 4 roti / 5 usi -
Bogdan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 1 Mar 2006, 21:09
Post #29


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Verificarea masei de pe relee, si a circuitului ei.
Poate ar fi bine de verificat si masa spate (a lampilor spate) ca este aceeasi cu cea a masei de la pompa de benzina.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BBC
post 1 Mar 2006, 21:36
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 384
Joined: 24 May 02
From: Brasov




A avut momente cand chiar si cu masa de la baterie nu a pornit. Care este circuitul masei pentru relee? Am vazut ca pleaca firele spre motor, dar nu stiu unde ajung. Am verificat, cand a pornit, si am vazut ca pe releul pentru pompa de benzina, masa este prezenta cateva secunde dupa punerea contactului si revine dupa ce motorul porneste. Ar trebui sa incerc curatarea mufei calculatorului (masina a avut un accident si s-a spart carcasa calculatorului de injectie) ?
Nu cred ca masa pompei e de vina pentru ca blocurile optice de pe spate functioneaza.

This post has been edited by BBC: 1 Mar 2006, 21:44


--------------------
VW 4 roti / 5 usi -
Bogdan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th June 2024 - 12:28
Forum Renault