NU PORNESTE !
![]() ![]() ![]() |
NU PORNESTE !
Overclocker |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 23 July 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza Europa
2004 1.4MPI
- CJ-08-ZYP Anything can be overclocked...
|
|||
i96nds |
![]()
Post
#2
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Ai incercat sa claxonezi sa vezi daca mai ai baterie? Daca e moarta bateria... adio.
Ziceai ceva de faruri. Deci ai curent, sa inteleg eu ? Daca nu e decedata inca: Sigurantele vezi sa fie toate bune. Mai sunt topicuri despre problemele de la pornire pe forumul de DSN. Inca ceva... la SLZ sub farul dreapta cum te uiti la motor e un surub cu masa. Vezi sa faca contact bine acolo. This post has been edited by i96nds: 21 Feb 2006, 19:03 |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
Daedalus |
![]()
Post
#3
|
![]() sound addicted Group: Members Posts: 947 Joined: 1 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Pentru mine e destul de clar, te-a lasat bateria. Am avut aceleasi simptome si eu cand am ramas fara curent. Incearca sa o iei in casa totusi mai la caldurica sa o tii acolo langa un calorifer ceva timp, cam o jumatate de ora si apoi sa incerci din nou. Daca nici asa nu merge, bag-o pe redresor. Ideal ar fi sa iti iei o alta baterie.
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
2004
- B xx FTU mda
|
|
Overclocker |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 23 July 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
dar totusi este ceva ce nu inteleg... bateria a stat toata iarna pe masina... si o porneam o data pe saptamana... doar sa vad daca e ok... cum de a aparut problema chiar acum? cand a venit caldura? daca ar fi gata bateria inseamna ca este ceva care o descarca... vreun consumator lasat pornit... dar care sa fie ala... daca lasam ceva bec aprins se vedea... playerul nu avea cum sa fie pornit ca nu avea fata pe el... atunci ce ar putea sa imi consume bateria intr-o saptamana? este posibil sa fie vreo usa care sa nu fi fost bine inchisa si sa ramana cuplat servomotorul de la inchidere?
|
--------------------
Dacia
Solenza Europa
2004 1.4MPI
- CJ-08-ZYP Anything can be overclocked...
|
|
fun-e23 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 5 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Mai mult ca sigur bateria
|
--------------------
Renault
Megane 1.5 80cp
2003 SOLENZA = CEA MAI BUNA DACIE
|
|
kaspersky |
![]()
Post
#6
|
![]() maistru Zen Group: Members Posts: 1.063 Joined: 23 April 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
pt. orice eventualitate verifica si bornele bateriei sa faca contact ca lumea
|
--------------------
KIA
Cee'd SW 1.6 GSL
Base 2008 "Să fii patriot în România înseamnă să puți a iesle în timp ce constați că toate celelalte popoare ne sunt inferioare."
|
|
nvmirel |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 7 May 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE bateria a stat toata iarna pe masina... si o porneam o data pe saptamana... doar sa vad daca e ok... cum de a aparut problema chiar acum? cand a venit caldura? Depinde de cat de mult ai lasat motorul sa mearga la fiecare pornire. Nu poti compara o pornire pe saptamana pentru verificare cu faptul de a circula cu masina in perioada mai rece. Se poate ca la fiecare pornire sa se fi consumat cate putin din baterie, catitate ce nu a putut fi "pusa la loc", reincarcata de fiecare data. Asa ai ajuns in situatia asta. S-a consumat putin cate putin pana nu a mai fost suficient amperaj necesar pornirii. Sfat: daca nu mergi cu masina iarna du bateria intr-un loc cald, n-o mai tine pe masina ca mai mult o chinui cu porniri d-astea saptamanale. |
--------------------
Dacia
Solenza
|
|
costi |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Se chiama "sudden death" si daca este Rombat asta e modul trist in prietena baterie ne paraseste, indiferent cite chei i-ai dat tu iarna/vara.
La fel face si vara: vii seara bine merci si dimineata moarta ! |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
zanga |
![]()
Post
#9
|
![]() Daciot solenzar Group: Members Posts: 972 Joined: 17 July 05 From: Bacau ![]() |
E bateria sigur si la mine m-a lasat dupa 7 luni (Rombat original). Am pornit-o cu alta masina mergeam si daca o lasam o jumatate de ora nu mai pornea. Am schimbat-o si acum merge totul ok, eu credeam ca e de la releu ca nu mai incarca ca lumea dar am testat in service sistemul electric si era ok.
|
--------------------
Dacia
Logan
Preference - 2004
- BC ## MSU Daca Ai Cap Iese Altfel
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele! Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! |
|
Rinaldo |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 7 February 06 ![]() |
daca bateria e aia originala de pe masina, atunci sa stii ca asa crapa: cand nici nu te astepti.
mie mi-a facut figura si mai rau: veneam de la munte si am oprit la benzinarie in ploiesti. apoi pur si simplu n-a mai vrut sa porneasca. si nu era ca in cazul tau, dupa o saptamana, ci era dupa 10 minute de stationare, in conditiile in care avusese 3 ore inainte sa se incarce (alternatorul era ok, l-am verificat cand mi-am luat bateria cea noua) eu nu cred ca bateriile originale tin mai mult de 2 ierni, uneori nici atat This post has been edited by Rinaldo: 22 Feb 2006, 17:46 |
--------------------
Solenza
xs
- xsa
|
|
dragosdia |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 3 December 04 From: Bucharest ![]() |
Subscriu! Acumulatorii Rombat sunt destul de slabi ca performanta...
|
--------------------
Fluence
Privilege
2015
|
|
Rinaldo |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 7 February 06 ![]() |
ah, ca uitasem, apropo de dat foc la masina: atunci mi-a venit si mie sa-i fac asta, si iata de ce: in timp ce vorbeam in benzinarie cu dacia service sa-mi trimita masina de remorcare (pe moment nici eu nici aia de la asistenta nu ne-am gandit ca poate fi bateria, dupa un drum de 3 ore), mai dadeam din cand in cand la cheie si pana la urma a pornit, asa ca am rasuflat usurat ca pot ajunge acasa (era duminica seara) si ca nu trebuie sa dau o gramada de banet pe remorcare.
am ajuns in bucresti, am parcat, am oprit masina si pana mi-am carat catrafusele (fusesem la ski) bateria a murit cu totul, adica nu a mai avut curent nici pentru activarea inchiderii centralizate. nu mai puteam sa incui nicicum usile, era incredibil, stateam duminica seara la ora 11 in parcare si nu puteam sa cred ca voi lasa masina descuiata peste noapte. mare atentie la treaba asta, multa lume a ras de mine atunci cand le-am povestit ca masina nu poate fi incuiata daca nu merge inchiderea centralizata, care nu merge fara curent This post has been edited by Rinaldo: 22 Feb 2006, 17:58 |
--------------------
Solenza
xs
- xsa
|
|
bion |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
"Asa face toate" Rombat. La mine a mers 1an si 5 luni. A incepu sa imi opreasca masina in mers seara
![]() Cu stima bion |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
zanga |
![]()
Post
#14
|
![]() Daciot solenzar Group: Members Posts: 972 Joined: 17 July 05 From: Bacau ![]() |
eu am pus tot o baterie rombat tot de 40A(cica nu incape alta au zis cei de la service) dar parca arata mai bine ca aea originala sa vedem daca e si mai buna totusi si la cea originala garantia e alaturi de gume 6 luni iar asta noua are 1 an garantie.
|
--------------------
Dacia
Logan
Preference - 2004
- BC ## MSU Daca Ai Cap Iese Altfel
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele! Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! |
|
Asi |
![]()
Post
#15
|
![]() Camaro SS Group: Members Posts: 930 Joined: 24 July 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(zanga @ 22 Feb 2006, 19:08) eu am pus tot o baterie rombat tot de 40A(cica nu incape alta au zis cei de la service) dar parca arata mai bine ca aea originala sa vedem daca e si mai buna totusi si la cea originala garantia e alaturi de gume 6 luni iar asta noua are 1 an garantie. adica ce nu incape??? eu am pus carnada de 60Ah care e mai lunga.. cu vreo 10cm.. a intrat bine.. se scoate opritorul ala de sub bateria originala.. ala sub surubul torx unicul de pe acolo.. apoi pui bateria si strangi mai tare surubul ala de 13 care fixeaza bateria, sa nu o ia la vale ca nu mai are opritor.. dar nu-s probleme.. singura chestie care te limiteaza in dimensiunea bateriei este lungimea si anume daca e mult mai lunga... s-ar putea sa atinga de capota si sa nu se inchida.. dar la mine am verificat.. merge la fix mai are spatiu cam 2-2.5cm pana la capota.. (daca pun un dop de vin in picioare pe borna minus nu se inchide, daca il pun pe lat se inchide) poti baga cam ce baterie vrei tu, iar model dinasta mai mic daca vrei musai se gasea si la carnada, varta, tudor, bosh etc.. care tin mult mai bine.. sau cel putin scapi de grija ca e lucru made in .ro proiectata de ingineri .ro ... si edit: aia de la service baga tot felul de baliverne ca sa isi vanda marfa de pe stoc si lucrurile greu-vandabile cum ar fi o baterie de 2lei rombat care tine pana la colt fata de o baterie varta. si cat despre faptul ca nu porneste la domnu initiator.. bateria! clar.. daca te risti sa o impingi un pic si sa pornesti cu a 2-a merge in 98% din cazuri 1%nu porneste ca nu are baterie nici cat sa aprinda calculatoru ala idiot si ceasu, si alt 1%porneste dar se opreste imediat ca a zburat distributia un dinte doi mai incoa sau mai incolo (riscul impinsului) This post has been edited by Asi: 22 Feb 2006, 22:26 |
--------------------
Mitsubishi/Mercedes
Carisma/B-class
2003 1.9 DI-D/2007 200CDI
- B 79 ASI/Bxxx "Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
|
|
zanga |
![]()
Post
#16
|
![]() Daciot solenzar Group: Members Posts: 972 Joined: 17 July 05 From: Bacau ![]() |
Am vazut pe forum ca incape si mai mare dar iti spun ce spun cei de la service si alta nu ar fi pus cu modificari fara sa pierd garantia...ai dreptate cu aia de la service care nu sunt asa de "meseriasi" pe cat se dau dar asta e ca la noi la nimenea...poti sa detaliezi un pic treaba cu impinsul?...ce se strica?...in carte scrie clar ca nu ai voie sa o pornesti asa dar eu am pornit-o o data asa dar in mansalier intr-o vale si o data am incercat cu a 2-a dar nu am reusit.
|
--------------------
Dacia
Logan
Preference - 2004
- BC ## MSU Daca Ai Cap Iese Altfel
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele! Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! |
|
Asi |
![]()
Post
#17
|
![]() Camaro SS Group: Members Posts: 930 Joined: 24 July 05 From: Bucuresti ![]() |
riscul de a impinge masina:
pe scurt se impinge masina si cand a ajuns la o viteza impinsu' .. apesi ambreiaj, bagi a 2-a dai la cheie pana e pe pozitia motor... si acuma lasi ambreiaju si in momentu cand ai lasat dai de cheie la demaror si daca nu ai probleme cu alternatorul.. o ia si porneste. explicatia: lesne de inteles.. cand a 2-a este cuplata la o arescare viteza (a 2-a pentru ca a 1-a este prea violenta si este greu sa impingi cu a 1-a pentrua ca acuma este invers.. o masina in a 5-a merge foarte usor impinsa pentru ca la imingere motorul se misca foarte lent.. adica turatia pistoanelor and such. la prima viteza ar fi trebuit la viteza aia de 5-6km/h cu care se impinge sa aiba cam cat? 1000rpm? adica prea mult ca sa poti impinge incat motorul sa aiba turatia asta fortat manual.. a doua e just fine) .. ei bine cand ai a 2-a si se cupleaza la acea miniviteza prin impingere alternatoru da curent.. si here it goes! are curent porneste riscul este ca virgula cureaua de distributie de la motor.. aia care se ocupa cu sincronizarea deschiderii, inchiderii supapelor, injectatu benzinei, admisia de aer, si scanteia, cu pozitia pistoanelor, a arborelui cotit..etc.. adica face multe pe la motor si e o treaba importanta si delicata.. astfel e o curea de distributie care este dintata tocmai pentru ca este vital pentru motor a sta bine fixata si sa nu existe alunecari ca sa dus ![]() sau sare cureaua care e mai fericit un pic la fel cu ruptu pentru ca nu se vor mai sincroniza nimic iar la prima explozie se va opri! si nu va continua intr-un ciclu prapastios pentru motor cum e cand cureaua e un pic decalata. in orice caz in 99%din cazuri nu se intampla nimic.. am pornit odata la nevoie impins si nu am facut bum.. dar daca ai acel 1% sa zboare distributia.. consecintele sunt dezastruase pentru motor.. aproape ca trebe altu. si ce-are garantia? puyi bateria frumusel in fata blocului scotand acel surub si tabla aia.. si pui ce vrei tu.. ai treaba la garantie? bagi surubu la los si pui bateria veche dupa ce ai mai bagat apa electrolit, la redresor.. doar doar sa porneasca si asa o lasi la garantie.. ai scapat de garantie.. iar viata cu bateria mai mare si mai de calitate.. in fine e cam tardiv ca deja ai luat-o. |
--------------------
Mitsubishi/Mercedes
Carisma/B-class
2003 1.9 DI-D/2007 200CDI
- B 79 ASI/Bxxx "Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
|
|
zanga |
![]()
Post
#18
|
![]() Daciot solenzar Group: Members Posts: 972 Joined: 17 July 05 From: Bacau ![]() |
Intradevar e tardiv dar cum spuneam nu e chiar ca aia originala de pe masina si am auzit pe forum si pe unii la care si rombat-ul a tinut cat decat asa ca poate am noroc...in orice caz merci de explicatiile foarte detaliate cu pornitul impins e clar ca ar trebui totusi evitata cat mai mult metoda iar dupa carte scrie ingrosat si in chenar sa nu se foloseasca metoda.
|
--------------------
Dacia
Logan
Preference - 2004
- BC ## MSU Daca Ai Cap Iese Altfel
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele! Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! |
|
Overclocker |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 23 July 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
sudden death ziceti? nu stiu cum ar putea sa se intample asa ceva... tata a avut o berlina cu care a umblat vreo 15 ani fara sa ii moara bateria niciodata asa "instant"... iar solenza care are doar 18k face dinastea... sincer cred ca incep sa il inteleg de ce mi-a lasat-o mie si a ales un BMW din 94 in locul ei... deh... doar e "MADE IN ROMANIA" by ROMBAT... de toata jena... o sa o pun miane pe redresor... daca nu vrea... ata ete... cumpar alta
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza Europa
2004 1.4MPI
- CJ-08-ZYP Anything can be overclocked...
|
|
stuiberv |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 8 April 05 From: Iasi ![]() |
QUOTE(Asi @ 23 Feb 2006, 00:17) riscul de a impinge masina: pe scurt se impinge masina si cand a ajuns la o viteza impinsu' .. apesi ambreiaj, bagi a 2-a dai la cheie pana e pe pozitia motor... si acuma lasi ambreiaju si in momentu cand ai lasat dai de cheie la demaror si daca nu ai probleme cu alternatorul.. o ia si porneste. Niste intrebari: Eu as da de cheie macar pana pe accesorii inainte de a baga a doua, ca sa pot invarti volanul daca e nevoie. Am pornit doar de cateva ori impins (la alta masina, pe carburatie), si nu am dus cheia decat pe motor, in momentul in care am luat piciorul de pe ambreiaj a pornit, fara sa dau la demaror. |
--------------------
Papuci
marimea 43
3 ani bocanci
- is xx undoitrei “All parts should go together without forcing. You must remember that the parts you
are reassembling were disassembled by you. Therefore, if you can’t get them together again, there must be a reason. By all means, do not use a hammer.” — IBM maintenance manual, 1925 |
|
bion |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
Se pare ca explicatiile sunt aberante la un moment dat. Daca pornesti masina impinsa nu mai dai la cheie ci lasi brusc ambreiajul(contactul fiind pus si cuplata treapta a II a).Alternatorul nu se invarte decat in momentul in care se invarte motorul deci masina e in viteza altfel poti sa impingi trei zile
![]() Cu stima bion |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
MariusZMC |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 21 February 05 From: Bucuresti/Militari ![]() |
Trage curent de la o alta baterie de pe alta masina si dupa aia las-o pornita mai mult timp, sau da o tura cu ea si mai las-o pornita fara alti consumatori si asa se incarca bateria...
|
--------------------
Daewoo/Dacia
Leganza CDX/1310
- B 00 XXX
|
|
zanga |
![]()
Post
#23
|
![]() Daciot solenzar Group: Members Posts: 972 Joined: 17 July 05 From: Bacau ![]() |
da dar nu se incarca destul cat sa o mai lasi mult pe dreapta...ca sa se incarce trebuie sa mergi cat mai mult stand pe dreapta cred ca poti sa ai orice baterie tot se descarca.
|
--------------------
Dacia
Logan
Preference - 2004
- BC ## MSU Daca Ai Cap Iese Altfel
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele! Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! |
|
Asi |
![]()
Post
#24
|
![]() Camaro SS Group: Members Posts: 930 Joined: 24 July 05 From: Bucuresti ![]() |
intradevar.. metoda cu impinsul cel putin in caz de baterie semimoarta, poate fi inlocuita foarte elegant si corect cu datul de curent prin cabluri.,.
riscul sa sara cureaua de disributie sau sa se deregleze e mic,.. foarte mic, dar de ce sa risti. daca este vorba de un alt 1% care nu mai are curent deloc! nici cat sa almenteze computeru ala destetept de injectie, atunci nu se va porni in veci motorul prin impingere, si doar pe baza de curent.. si cat despre ce deregleaza cureaua de distributie este.. pornirea motorului in viteza! .. pentru ca asta se va obtine. nu neaparat debreierea brusca cand urmeaza sa dai la cheie.. desi si asta se poate cand lasi brusc.. dar daca il lasi mai lent e mai bine ca nu mai aprare asa un soc.. , dar pornirea motorului.. datu la cheie pe demaror se va face logic cand masina este in viteza si masina este in mers relativ.. in fine la alea cu injectie e mai periculos sa impingi pentru ca de multe ori au o curea finuta care sa asigure o citiere buna a senzorilor (sa nu apara erori de la vibratiile lantului de x kile sau a curelei din cauciuc ca de senila) si 2 injectia s-ar putea sa debiteze prostii cand va detecta pe bune dupa ce a pornit motorul.. cand va fi alimentat cum trebuie.. si va crede ca e de la 0km/h si pe loc fara cutia de viteze cuplata.. asadar.. astea-s riscurile.. |
--------------------
Mitsubishi/Mercedes
Carisma/B-class
2003 1.9 DI-D/2007 200CDI
- B 79 ASI/Bxxx "Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Injectia iti citeste cati kilometrii ai la bord sau treapta de viteza ? Eu stiam doar de turatie si atat . Eu nu am auzit de erori afisate dupa o pornire prin impingere ... injectia crede ca ea a pornit masina , pentru ca pana la urma in momentul impingerii misti volanta in locul electromotorului ( cu ajutorul cutiei cuplate ) , care nu mai are curent de ajuns sa-si duca treaba la capat . Daca sunt afisate erori , se poate lasa putin bateria sa se incarce pe masina ... apoi se deconecteaza si prin asta se reseteaza si erorile si alti cativa parametrii . Apoi se porneste normal motorul si este bine sa se incarce bateria prin mers normal si nu pe loc , la relanti .
|
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
i96nds |
![]()
Post
#26
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 28 Feb 2006, 23:56) Injectia iti citeste cati kilometrii ai la bord sau treapta de viteza ? Eu stiam doar de turatie si atat . Senzorul de turatie face ce i se zice - adica face ceea ce sugereaza numele. Insa stii ca injectia se taie la 6200 rpm in treapta I si II parca si la 6000 in treaptele celelalte. Deci... evident ca stie calc de injectie in ce treapta de viteza e masina ca sa faca chestia asta, nu? |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
DragosP |
![]()
Post
#27
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
QUOTE(i96nds @ 1 Mar 2006, 11:23) Senzorul de turatie face ce i se zice - adica face ceea ce sugereaza numele. Insa stii ca injectia se taie la 6200 rpm in treapta I si II parca si la 6000 in treaptele celelalte. Deci... evident ca stie calc de injectie in ce treapta de viteza e masina ca sa faca chestia asta, nu? Și ca să fie răspunsul complet, știe și din citirea vitezei... ![]() |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
BBC |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 384 Joined: 24 May 02 From: Brasov ![]() |
Problema mare: Solenza nu a mai vrut sa porneasca. Problema depistata de mine a fost lipsa alimenatre combustibil. (pompa nu era alimentata). Dupa lungi cautari, am reusit sa pornesc, eliminand releul care comanda pompa si facand alimentarea pe direct. Dar a mers cam 5 minute.
Am reusit sa o pornesc din nou, dar nu am curaj sa plec pentru ca ma poate lasa in orice moment. Nu este de vina senzorul de turatie, este curatat + schimbat cu altul care a mers. Releele sunt bune, dar am momente cand nu am masa pe releu. Astept solutii. Va multumesc. |
--------------------
VW
4 roti / 5 usi
- Bogdan
|
|
klaus |
![]()
Post
#29
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Verificarea masei de pe relee, si a circuitului ei.
Poate ar fi bine de verificat si masa spate (a lampilor spate) ca este aceeasi cu cea a masei de la pompa de benzina. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
BBC |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 384 Joined: 24 May 02 From: Brasov ![]() |
A avut momente cand chiar si cu masa de la baterie nu a pornit. Care este circuitul masei pentru relee? Am vazut ca pleaca firele spre motor, dar nu stiu unde ajung. Am verificat, cand a pornit, si am vazut ca pe releul pentru pompa de benzina, masa este prezenta cateva secunde dupa punerea contactului si revine dupa ce motorul porneste. Ar trebui sa incerc curatarea mufei calculatorului (masina a avut un accident si s-a spart carcasa calculatorului de injectie) ?
Nu cred ca masa pompei e de vina pentru ca blocurile optice de pe spate functioneaza. This post has been edited by BBC: 1 Mar 2006, 21:44 |
--------------------
VW
4 roti / 5 usi
- Bogdan
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th June 2024 - 12:28 |