amestecul de aer care intra in carburator, improvizatie ???
![]() ![]() ![]() |
amestecul de aer care intra in carburator, improvizatie ???
florin_eusebio |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 12 April 05 ![]() |
|
||
--------------------
dacia berlina
dacia berlina
- vs o2 com
|
|||
vaally |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 182 Joined: 4 August 05 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(florin_eusebio @ 22 Sep 2005, 15:17) Tot ce vreau sa stiu este daca putem imbunatati cumva aerul care intra in carburatorul normal de dacie 1310. daca pot sa introduc o parte de gaz metan si sa inchid o parte din benzina ce intra in amestec. in fond sa inlocuiesc o parte din benzina ce intra in amestec cu gaz metan ( in stare gazoasa). A mai incercat cineva asta, daca da, va rog spuneti-mi. merci. Gazul metan se lichefiaza f. greu din acest motiv in buteliile de aragaz este un amestec propan - butan nu metan. Poate pleci de acasa dar ramii legat prin furtun la aragaz ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia berlina
1310 L
- PH 11 SYH
|
|
vaally |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 182 Joined: 4 August 05 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(florin_eusebio @ 22 Sep 2005, 15:17) Tot ce vreau sa stiu este daca putem imbunatati cumva aerul care intra in carburatorul normal de dacie 1310. daca pot sa introduc o parte de gaz metan si sa inchid o parte din benzina ce intra in amestec. in fond sa inlocuiesc o parte din benzina ce intra in amestec cu gaz metan ( in stare gazoasa). A mai incercat cineva asta, daca da, va rog spuneti-mi. merci. Ce imbunatatire a aerului vrei sa faci prin introducerea de gaz metan ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia berlina
1310 L
- PH 11 SYH
|
|
matrafox |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 2 May 05 ![]() |
ceea ce ai dorii tu sa faci sa stii ca au multi in minte si ceva din chestia astea seamana cu instalatie de NOS dar treaba aici sta cu totul altfel.oricum iti trebui un regulator de presiune care sa iti dea gaz atat cat trebuie in functie de turatia motorului.nu stiu daca piesele interne ar suporta un amestec de gaz si benzina si in ce proportie ar trebuii sa fie acest amestec dar sunt curios sa vad si parerea celor mai invatati sau mai priceputi.numai bine
|
--------------------
dacia
1310 tlx
- CT-02-GVS
|
|
bertro |
![]()
Post
#5
|
Membru dezmembrat Group: Members Posts: 592 Joined: 3 June 05 From: IASI, rumenia ![]() |
realizezi ca aerul nu are doar rolul de a "boteza" benzina, ci si mai ales de a oferi oxigenul necesar arderii, nu? daca tu il inlocuiesti partial cu CH4 (nu vezi nici un O in formula asta, right?), o sa-ti mearga de "minune" (infunda filtrul de aer si o sa experimentezi pe propria piele senzatia
![]() daca tot vrei sa bagi ceva, pune NOS |
--------------------
DACIA
Nova GT
- xx xx XXX posesor de DrACIA NOVA GT
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Sa presupunem prin absurd ca faci o instalatie, si o sa mearga, o sa functioneze motorul cu benzina si gaz. Bun ! Dar care ar fi avantajul, si la ce iti foloseste?
|
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
bertro |
![]()
Post
#7
|
Membru dezmembrat Group: Members Posts: 592 Joined: 3 June 05 From: IASI, rumenia ![]() |
probabil se gandeste ca metanul sau orice gaz petrolier arde mai bine ca o2.
|
--------------------
DACIA
Nova GT
- xx xx XXX posesor de DrACIA NOVA GT
|
|
anndi |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
eu am experimentat involuntar ceva asemanator. am gpl pe masina. mergeam pe gaz si am dat drumul si la benzina. venea mai mult gaz decat benzina pentru ca pmpa de benzina e defecta si nu baga destula benzina. adica mergeam ceva in genul 70% gaz si 30 % benzina in combinatia corespunzatoare cu aer. pe moment mi sa parut ca zboara masina, dar nu mai rau decat pe benzina. deci nu castigi numic daca faci chestia asta. bafta!
|
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
Ciumonk |
![]()
Post
#9
|
![]() EPURUL UCIGAS Group: Members Posts: 429 Joined: 10 April 04 From: Oradea ![]() |
Ceea ce vrei tu sa faci se numeste fumigatie cu GPL(LPG fumigation daca vreti sa cautati cu Google).Se poate folosi la motoarele Diesel,nu si la cele pe benzina(nu are rost),pentru a mari viteza de ardere a motorinei(de fapt amestec motorina +GPL).In timpul compresiei temperatura Gpl-ului creste pana la vreo 400 de grade,dar nu destul pentru a se aprinde.In momentul in care motorina este injectata aceasta se auto-aprinde si aprinde si GPL-ul,amestecul arzand mai repede si mai bine,rezultand mai multa putere si mai putina poluare.
Si nu se pune in proportie de 30 %,ci de 6-8% din volumul aerului aspirat. La motoarele pe benzina nu are nici un rost instalatia... |
--------------------
Fiat 500,Fiat 600
`64 Fiat 600 VTM,
`65 VW 1200
- BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Poate stie cineva: e vreo posibilitate de a sufla mai mult aer in carburator, decat intra in mod normal?Fara faze gen turbine, etc.Ma refer la reglaje, eventual mici smecherii(care sa fie mici).
|
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
florin_eusebio |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 12 April 05 ![]() |
QUOTE(mircea-daniel @ 26 Sep 2005, 14:03) Poate stie cineva: e vreo posibilitate de a sufla mai mult aer in carburator, decat intra in mod normal?Fara faze gen turbine, etc.Ma refer la reglaje, eventual mici smecherii(care sa fie mici). eu nu stiu si asta ma framanta si pe mine. ca asha ai putea cu doua turbine puse cap in cap alimentate de gazele de evacuare sa bagi aer fortat in carburator. da, trebe sa faci multe pe acolo. daca gaseti ceva da-mi de stire pe yahoo la florin_eusebio |
--------------------
dacia berlina
dacia berlina
- vs o2 com
|
|
bertro |
![]()
Post
#12
|
Membru dezmembrat Group: Members Posts: 592 Joined: 3 June 05 From: IASI, rumenia ![]() |
sistemul NOS tocmai acest rol il are, de a forta mai mult oxigen in cilindri. cautati pe la "tutoriale" parca era un thread pe care s-a discutat detaliat ce e cu NOS.
|
--------------------
DACIA
Nova GT
- xx xx XXX posesor de DrACIA NOVA GT
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Sincer, ma intreb daca nu se poate incerca cu o butelie de aer comprimat.Mai mult de 3-4 bari o fi nevoie?Ca se poate face o smecherie d'asta, o pui in portbagaj, incarcata in prealabil la 8-9 bari si te tine ceva vreme.Plus ca trebuie sa se vada la economia de combustibil, nu?
|
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Evident cu un presostat in bot, sa ai presiune constanta.
|
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#15
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
n-am auzti asa ceva niciodata!nu va functiona,chiar nu sunt destule pb la berlinaza,vrei sa mai ai vreo 30 ?
![]() |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
matrafox |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 2 May 05 ![]() |
pai in carb trebuie ca amestecul sa fie in anumite proportii ,deci daca ,cantitatea de aer creste ,direct proportional cu el va trebuii sa creasca si cea de benzina ,asa ca nu puteti face voi cu bani putini berlina sa trage super bine.eu m-am gandit la prea multe chestii dar aproape totul a ajuns sa depinda de bani .
|
--------------------
dacia
1310 tlx
- CT-02-GVS
|
|
Claudiu_Vcc |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 2 September 05 ![]() |
Daca vrei sa iti intre mai mult aer in carburator fara mari modificari punei in capul cutiei filtrului de aer un tub care trebuie scos in fata masini in locul la proiector, ceva de genul difuzor de aer si masina dupa 60 la ora o sa traga mult mai bine !
|
--------------------
Dacia
1310
- B 01 AMS
|
|
driverx |
![]()
Post
#18
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(Claudiu_Vcc @ 27 Sep 2005, 10:36) Daca vrei sa iti intre mai mult aer in carburator fara mari modificari punei in capul cutiei filtrului de aer un tub care trebuie scos in fata masini in locul la proiector, ceva de genul difuzor de aer si masina dupa 60 la ora o sa traga mult mai bine ! Faine basme ![]() Idei crete...in loc de proiector...sa ia cat mai multa mizerie, apa. Urmeaza sa dai sfaturi ca trebuie filtru sport....sau mai bine fara filtru...sa fie un air flow cat mai mare. Oameni buni....mai judecati inainte sa acceptati orice tampenie de basm.....si mai rau, sa dati sfaturi si la altii.... ![]() |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#19
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
asa e drivere.oamenii vor sa faca tuning si dupa 100 km sa nu mai aibe masina!
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
skija |
![]()
Post
#20
|
![]() proud not to be american Group: Members Posts: 513 Joined: 5 January 05 From: Bucharest/Buzau ![]() |
voi toate astea vreti sa le faceti ca sa creasca puterea motorului? Vreti avion?..
luati un motor de GOLF2 si punet-l pe berlina... o sa zboare... (da' sa nu fie diesel)... daca aveti noroc o sa gasiti un motor turbo, sau preparat prin DDR sau Ungaria si o sa rupeti soselele... ![]() |
--------------------
LOGAN
MCV 1.5dci
2007
- BZ 80 SKJ decat o viata Cioran, mai bine o zi Van-Damme...
|
|
ABG |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 11 May 04 From: Constanta ![]() |
|
-------------------- |
|
motorsport_2005 |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 15 April 05 From: Bucuresti ![]() |
apropos de aerul care intra, unde se gasesc jicloare pentru carburatoare, dar nu carfil, pentru dellorto, solex, weber?
la set sau la bucata... are cineva idee? |
--------------------
dacia
supernova
- CT - 19 - VEV
|
|
vaally |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 182 Joined: 4 August 05 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(Claudiu_Vcc @ 27 Sep 2005, 09:36) Daca vrei sa iti intre mai mult aer in carburator fara mari modificari punei in capul cutiei filtrului de aer un tub care trebuie scos in fata masini in locul la proiector, ceva de genul difuzor de aer si masina dupa 60 la ora o sa traga mult mai bine ! Nu trebuie sa umblam sa introducem mai mult aer ci sa omogenizam mai mult amestecul a.i. sa tinda spre ideal adica amestecul stoechiometric aer benzina 14/1 in toata masa amestecului si in toata camera de ardere. la vitezele pe care le atinge un piston la o turatie de 3000 deja apar frinari datorita inertiei amestecului. Nu umblati la aer nu asta va face motorul mai puternic ci un amestec mai omogen. |
--------------------
Dacia berlina
1310 L
- PH 11 SYH
|
|
ravenclaw |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 25 August 05 ![]() |
Cred ca o chestie care ar functiona ar fi un intercooler, adica un radiator prin care sa circule aerul si sa fie racit inainte de a intra in carburator (aer mai rece -> densitate mai mare). Asemenea scule sant pe o gramada de masini Rav4, Terrano, prizele alea de pe capota sant de la intercooler. Totusi astea sant diesel, nu stiu ce efect ar avea pe benzina.
|
--------------------
Dacia
Sport
- Gl 02 DHD Always outnumbered ... never outgunned
|
|
Ciumonk |
![]()
Post
#25
|
![]() EPURUL UCIGAS Group: Members Posts: 429 Joined: 10 April 04 From: Oradea ![]() |
QUOTE(ABG) Dar daca tot ai inclinatii spre substante care ard, da si tu drumu la oxigen dintr-un tub intr-o caldare cu ulei ca nu se intampla nimic. Kaboooooooooooommmm!!!!!!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Fiat 500,Fiat 600
`64 Fiat 600 VTM,
`65 VW 1200
- BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
|
|
My Berlina |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru American Group: Members Posts: 509 Joined: 29 November 04 From: Romania/United States ![]() |
din o dacie berlina facem avion numai cu mai mult air intake.
![]() |
--------------------
-
-
-
- Sibiu/North Carolina Volkswagen Passat GLS V6 2.8L
4x4 Jeep Cherokee 4.0L 6-cylinder Dacia Berlina L A/C |
|
ABG |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 11 May 04 From: Constanta ![]() |
Intercooler au masinile turbo din cauza ca turbina incalzeste mult aerul pe care-l "indeasa" in cilindri. Daca aerul e prea rece nu o sa merga masina bine la turatii mai mari din cauza ca nu se mai face amestecul cu benzina bine - asta la carburator si compresie normala. Un intercoler pe masinile care nu au turbo e binevenit vara dar daca e prea frig afara nu face decat sa inrautateasca mersul masinii . "Parerea mea, care este."
|
-------------------- |
|
ABG |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 11 May 04 From: Constanta ![]() |
QUOTE(bertro @ 28 Sep 2005, 14:00) ABG, daca nu esti de acord cu ce spun, te rog frumos sa ataci ideile mele, nu persoana mea. Nu am inclinatii piromaniace, nici nu am afirmat ca apa arde. Te rog sa te limitezi la cuvintele mele daca ai sa-mi reprosezi ceva. Am incercat doar sa pricep ce anume vrea initiatorul thread-ului si sa-i dau un minim de explicatii. Imi pare rau, voiam a fi o gluma si nu un atac la persoana. |
-------------------- |
|
motorsport_2005 |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 15 April 05 From: Bucuresti ![]() |
jicloare pentru carburatoare nu stie nimeni pe unde as putea gasi? nu pentru carburatoare romanesti...
|
--------------------
dacia
supernova
- CT - 19 - VEV
|
|
Paollo |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 4 December 06 ![]() |
Compozitia normala a aerului cuprinde: azot 78,09%, oxigen 20,95%, argon 0,92%, dioxid de carbon 0,03%
In orasele aglomerate oxigenul nu cred ca ajunge nici macar la 17%. O butelie mare de O2 in portbagaj si un furtun de la ea care sa intre in racordul de aer care ajunge in carb (eventual ceva sistem de supapa care sa nu permita oxigenului sa iasa pe la intrarea filtru aer) si reglata presiunea in asa fel incat aerul care intra pentru amestec sa contina vreo 80% O2, practic aer imbogatit. E imposibil sa nu creasca simtitor puterea motorului. Eventual si un sistem de dozare al presiunii O2 in functii de RPM. reglat din nou carbul si teoretic ar trebui sa zboare. ![]() Pareri? Stiu, nu am luat in calcul multe variabile, dar facut totul ca la carte si reglat OK, nu vad de ce nu ar functiona. |
--------------------
dacia
1310 - 1397 cmc
1989 tlx Standard
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 20:23 |