DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> nu imi mai trage loganul, de ce oare??? ceva idei astept si eu ...

ender644
post 20 Apr 2006, 06:55
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 14 September 05
From: Tecuci




QUOTE
mdea....pe scurt si gresita...

Dar de depuneri de calamina nu ai auzit??


--------------------
Dacia Logan 1.4 Ambiance - gl xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
moshulik
post 20 Apr 2006, 08:29
Post #32


Membru


Group: Members
Posts: 189
Joined: 12 February 04
From: Bucuresti




E si una si alta.
Mai sunt de asemenea o gramada de alti parametri care se modifica in mediu - temperatura ambianta, umiditate.

Si eu am observat comportament de-asta variabil al motorului si cred ca principala cauza este mersul cu motorul prea cald, prin oras, in trafic si ECU mai prinde cate un semnal de la senzorul de detonatie - rezultat -> micsoreaza avansul aprinderii.

Solutie : deconectezi bateria, pui contactul (sa se descarce condensatorii din sistem), mai lasi o vreme borna deconectata, apoi o pui la loc si faci proba. In felul asta se reseteaza unii parametri (defecte memorate) si ECU revine la setarile de fabrica.

De verificat si metoda asta.


--------------------
skoda octavia, am avut DSN, oltcit. 2003 - b-etc-etc
Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
frontEND
post 26 Apr 2006, 15:21
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 9 December 04
From: Bucuresti




Cu ocazia sarbatorilor de Paste am mers la tara ...am facut plinul cu benzina de 100 si am bagat o solutie de curatat injectoarele...dupa 30 de km va spun ca se simte diferenta...
Pot spune ca i-am dat si in goarna ...poate si asta ajuta...


--------------------
Volvo S 40 2.4i 2004 summum - B 03 ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
QUASAR78
post 26 Apr 2006, 16:05
Post #34


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 27 December 05




In unele situatii se recomanda sa se mearga cu motorul mai turat , se curata cilindrii si se evita depunerea pe injectoare !

OPTIM 2500 - 3500

Solutiile ce fac ? Dizolva depunerile , dar nu calamina


--------------------
LOGAN PREFERANCE - IS 00 CDY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomycta
post 27 Apr 2006, 17:41
Post #35


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 18 July 05




inca o intrebare... daca merg supraturat, de ex schimb treptele la 5000-5500 rpm, are ceva? E 'chinuita' masina? Se uzeaza prematur? Din cand in cand imi place sa o calc la maxim tongue.gif


--------------------
Dacia Logan 1.4 - CT-57-VTC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 27 Apr 2006, 17:54
Post #36


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.559
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




Una este să schimbi treptele la turații mari și alta este să folosești motorul mai tot timpul la turații mari...


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomycta
post 27 Apr 2006, 18:34
Post #37


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 18 July 05




Iti dai seama ca nu il fortez la maxim tot timpu, dar oricum daca il fortez o ora pe saptamana, sau ma rog, eu vorbesc in general, daca il suprasolicit la maxim, se uzeaza mai repede? ce ar putea sa se intample? asta e curiozitatea mea tongue.gif

Apropo DFA, eu ma refer la loganul pe benzina biggrin.gif , tu ai logan diesel... la tine e alta treaba.

This post has been edited by tomycta: 27 Apr 2006, 18:36


--------------------
Dacia Logan 1.4 - CT-57-VTC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 27 Apr 2006, 18:55
Post #38


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.559
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




Nu are nici o importanță dacă e Diesel sau Otto.
Când motorul funcționează el continuă să se uzeze. Îl poți uza în timp lung folosindu-l la turații normale (ca să zic așa...) sau îl poți uza într-un timp mai scurt folosindu-l la turații ridicate.
Dacă îl turezi ocazional nu se întâmplă nimic, adică uzura suplimentară e mică și va influența prea puțin durata de viață a motorului.
Dacă îl ții turat mult timp atunci uzura se va simți și va scurta viața motorului.
Nu cred că o oră pe săptămână de turații mari va avea o influență prea mare.
Poți uza motorul atunci când îl folosești la turații mari timp îndelungat, adică ore întregi, în fiecare zi.


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alecs_TGA
post 2 May 2006, 16:24
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 778
Joined: 31 January 05




revin am fost plecat de paste pana la craiova autostrada proasta........ localitati multe nu am depasit 180 (pe autostrada) nici nu se mai ducea
am fost la mare de 1 mai si cand m-am intors dupa cam 100 km forja la dus + de paste si pe acolo forja pe autotrada cat s-a putut, a permis drumul am ramas surprins la intoarcere si am vrut sa o calc la maxim ce viteza a prins masina mea .......... si parca o simt acum ca merge mai bine dupa drumul asta unde a cam suferit putin masinuta.......
pentru cei care mai dau in masina si cei care vor sa o intretina bine eu zic ca viata motorului consta in ulei care trebuie sa fie de calitate cat mai buna....... eu personal schimb uleiul pe la 7.000 km pana acum nu am depasit acest numar de km cu un ulei si masina are 21.000km

This post has been edited by Alecs_TGA: 2 May 2006, 16:26

Attached thumbnail(s)
Logan.jpg ( Size: 349.96k ) Number of downloads: 1058


--------------------
Dacia LOGAN Laureate - XXX
BUCURESTI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 2 May 2006, 16:28
Post #40


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




Tu esti cumva TufY de pe 4tuning.ro ? Aceeasi poza a pus-o si el.

http://forum.4tuning.ro/showpost.php?p=397053&postcount=19

Ca sa iti iau avantul, orice masina merge mai bine pe sensul C-ta>Buc. Cu 1.4 se ajunge la 180Km/h.

This post has been edited by IRONICK: 2 May 2006, 16:46


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomycta
post 2 May 2006, 19:04
Post #41


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 18 July 05




Alecs_TGA... lasa viteza maxima... Zi-ne daca simti la demaraj vreo diferenta... In sensu asta daca mai e puturoasa ca inainte? Viteza maxima e f.greu de atins la orice masina... si in plus nu ma intereseaza viteza maxima.. Oricum la logan ca sa atingi viteza maxima, numai pe autostrada reusesti .. si f.greu.. in tr V urca f.lent wink.gif


--------------------
Dacia Logan 1.4 - CT-57-VTC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alecs_TGA
post 3 May 2006, 21:23
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 778
Joined: 31 January 05




eram in spate la alta masina si parca si pe demaraj si-a revenit .......... asa o simt acum ......... ...... da eu sunt oricum cu abaterea de la kilometraj dar ziceam si eu asa ca nu ma asteptam anul trecut tot pe aceasi autostrada nu a vrut nici de a dracu sa depaseasca 190 tot in spatele la alta masina si avea cam 8.000 de km atunci

This post has been edited by Alecs_TGA: 3 May 2006, 21:25


--------------------
Dacia LOGAN Laureate - XXX
BUCURESTI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ziggy2k1ro
post 4 May 2006, 09:45
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 7 April 04
From: Constanta




Metanolul poate avea vreun efect de curatare a injectoarelor? Am un prieten care mai pune din cand in cand pe Astra lui... diluat in benzina, bineinteles smile.gif La vreo 20 l pune si un 5 l de metanol.


--------------------
Laureate 1.4MPI - CT-__-___
Nihil Sine Dero
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 4 May 2006, 11:46
Post #44


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.559
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




Nu știu cât efect are asupra injectoarelor, dar are efect asupra eventualei ape din benzină. Se combină cu apa și ajută la eliminarea ei din rezervor.


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tazzz
post 4 May 2006, 17:30
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 521
Joined: 26 August 04
From: Iasi - Romania




Dar daca mergi in spatele altei masini intri in trena ei(in tunelul de aer deschis de masina aia) si-atunci poti sa mergi si cu o cutie patrata, pentru ca rezistenta intampinata la inaintare va fi semnificativ mai mica decat daca nu ar fi masina aia in fata. Concluzia, masina va atinge o viteza maxima mai mare pentru ca nu pierde atata putere taind aerul.

La fel, la aceeasi viteza consumi mai putin daca rezistenta e mai mica...

De-aia ai prins 190+ pentru ca taia aerul masina din fata ta.


--------------------
Dacia Logan Laureat 1.6 - IS XX TAZ
si aici ar fii semnatura nu? :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mafiosso_LODAN
post 4 May 2006, 23:25
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 251
Joined: 24 May 05
From: Bucuresti




Oricum aveti tupeu sa mergeti la 190 in spatele altei masini.
Dar ce inseamna "in spatele"?
"in spatele"= ??? m


--------------------
Renault Megane/Laguna 3 2005/2013 - xxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin1paul
post 5 May 2006, 08:31
Post #47


Membru


Group: Members
Posts: 191
Joined: 5 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(Alecs_TGA @ 2 May 2006, 17:24)
am fost la mare de 1 mai si cand m-am intors dupa cam 100 km forja la dus + de paste si pe acolo forja pe autotrada cat s-a putut, a permis drumul am ramas surprins la intoarcere si am vrut sa o calc la maxim ce viteza a prins masina mea ..........  si parca o simt acum ca merge mai bine dupa drumul asta unde a cam suferit putin masinuta.......
*



OFF Topic
Am si eu o intrebare la tine
in modul diagnosticare, pana la cat urca turometrul si vitezometrul?

La mine urca pana la 6000 rot/min si 165 Km/h. Oricum eu nu am dat in ea mai mult de 4500rot/min si 150Km/h la drum intins..., cred ca mi-a fost mila de ea blush.gif dar si de buzunarul meu... biggrin.gif

This post has been edited by catalin1paul: 5 May 2006, 08:32


--------------------
Logan Laureat 1.4 - B12XXX
Sa nu uitam!!! "TRAIM IN ROMANIA"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alecs_TGA
post 5 May 2006, 10:46
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 778
Joined: 31 January 05




vezi ca ai 5 trepte la cutie si la mine in a 4-a la 6000 rpm am 160-165 ......... si stiu faza cu aerul dasta am si precizat ca am stat in spate la alta masina cam 10 m distanta nici foarte aproape ca de lofanul nu prea se opreste cu toate cauciucurile mele schimbate si sa nu incercati asa ceva daca masina e goala, la mine erau 4 pers in masina si portbagaj plin altfel risti sa pleci de pe sosea ..........




sorry tu spuneai de diagnosticare asa e si la mine credeam ca in mers ............. biggrin.gif

This post has been edited by Alecs_TGA: 5 May 2006, 10:47


--------------------
Dacia LOGAN Laureate - XXX
BUCURESTI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RADIAN TM
post 6 May 2006, 08:31
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 1 December 05




Revin putin la problema initiala a lui Alecs TGA.
Si masina mea e foarte lenesa .Problema e ca eu nu simt asta de la un timp incoace ci de la cumpararea ei ( 6 luni 4100 km LAUREATE 1.4)Conduc "soft" fara sa fortez sau sa "agresez"motorul relativ la turatie si trepte de viteza(incarcatura de 160kg=2 pasageri)Am tot asteptat (ati spus si voi pe forum ) ca dupa un anumit numar de km masina "sa-si dea drumul" ......astept.
PROBLEMA e ca EU NU POT TRECE peste 130km/h
SPER CA "modelatorii"sa fie intelegatori cu mine : nu vreau sa revin la vitezele maxime atinse, unele din ele cam SF pt logan,dar practic 130km/ora pentru o masina noua cu motor Renault e cam putin
Oricum nu vreau sa merg constant cu astfel de viteze dar in unele momente e vital sa le atingi si sa le atingi in timp scurt .
Am avut Dacia 1310Li pe injectie (din 2000) mergeam la inceput 125-130/h si nu pot trece cu loganu' de viteza asta?
Si sa nu uit :eu alimentez doar cu omv 95 si petrom 99+(ocazional de 2 ori petrom 95). SE SIMTE DIFERENTA. Masina accelereaza si se comporta altfel cu benzina de 99+


--------------------
DACIA LOGAN LAUREATE 1.4 MPI - TM010964
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 6 May 2006, 11:33
Post #50


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




radian tm nu cumva benzina 99+ are plumb si loganul merge cu benzina fara plimb


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Codrin
post 6 May 2006, 15:03
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.364
Joined: 7 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(salutcalin2002 @ 6 May 2006, 12:33)
nu cumva benzina 99+ are plumb
*


Deci NU!


--------------------
Mazda . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomycta
post 6 May 2006, 18:26
Post #52


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 18 July 05




QUOTE(RADIAN TM @ 6 May 2006, 09:31)
Si masina mea e foarte lenesa .Problema e ca eu nu simt asta de la un timp incoace ci de la cumpararea ei ( 6 luni 4100 km LAUREATE 1.4)Conduc "soft" fara sa fortez sau sa "agresez"motorul relativ la turatie si trepte de viteza(incarcatura de 160kg=2 pasageri)Am tot asteptat (ati spus si voi pe forum ) ca dupa un anumit numar de km masina "sa-si dea drumul" ......astept.
PROBLEMA e ca EU NU POT TRECE peste 130km/h
*



Mda... daca mergi asa de 'soft' cu ea niciodata nu o sa atinfi performantele maxime sa zic asa... Calc-o la maxim, pana la 5500rpm, si o sa simti diferenta... Daca ti-e mila de ea, normal ca nu poti sa treci de 130km/h. Si inca ceva, tureaz-o cu a IV pana la 5500 si apoi pune in treapta a V, in felul asta vei atinge vreo 150-160. Cu tr.V masina accelereaza foarte greu..


--------------------
Dacia Logan 1.4 - CT-57-VTC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
=virus=
post 6 May 2006, 19:28
Post #53


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 1 February 06




[quote=RADIAN TM,6 May 2006, 09:31]
Revin putin la problema initiala a lui Alecs TGA.
Si masina mea e foarte lenesa .Problema e ca eu nu simt asta de la un timp incoace ci de la cumpararea ei ( 6 luni 4100 km LAUREATE 1.4)Conduc "soft" fara sa fortez sau sa "agresez"motorul relativ la turatie si trepte de viteza(incarcatura de 160kg=2 pasageri)Am tot asteptat (ati spus si voi pe forum ) ca dupa un anumit numar de km masina "sa-si dea drumul" ......astept.
PROBLEMA e ca EU NU POT TRECE peste 130km/h


Hai mai, da-o in colo de treaba huh.gif ... Eu cu berlina din '98 ajungeam la 120 in treapta a 4-a, la vre-o 4000 de ture. Dar daca tu nu vrei sa o turezi, cum sa ajungi la viteze mai mari? (posibil sa fie si injectoarele putin infundate) Mergi putin (sa zic 100 km) cu masina mai turata, iar dupa incearca sa schimbi la 5000 de ture treptele de viteza si tine-o si in a 5-a pana la 5000, iar dupa spune-ne ce top speed ai prins.


--------------------
- - - - -
Addicted driver
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ga!nusha
post 6 May 2006, 21:02
Post #54


Still here


Group: Members
Posts: 984
Joined: 6 September 05
From: Paris




eu fac majoritatea km in buc
si merg zilnic pana in 4500-5000 (nu la fiecare schimbare a treptei de viteza ci ocazional) si nu este puturoasa! mai are din cand in cand momente dar daca mai fac un drum afara(macar 100 de km de drum intins) isi revine!

mai mult de 150 nu i-am dat niciodata (nu am vrut)


--------------------
Mazda 3 MPS ex: Logan Preference+AC 1.6 2oo8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 6 May 2006, 21:28
Post #55


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




QUOTE(=virus= @ 6 May 2006, 20:28)
...
Mergi putin (sa zic 100 km) cu masina mai turata, iar dupa incearca sa schimbi la 5000 de ture treptele de viteza si tine-o si in a 5-a pana la 5000, iar dupa spune-ne ce top speed ai prins.

Întreb și eu ca proasta (off-topic fiind): care ar fi rațiunea pentru care ai schimba vitezele la 5000 rpm? blink.gif
Și a doua: 5000rpm, în a cincea, cu Loganul?? Cu vântul din spate, nu?


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alecs_TGA
post 7 May 2006, 01:23
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 778
Joined: 31 January 05




5600 rotatii cu loganu ........ in a 5-a

RADIAN TM
incearca sa o ti pana la 5500-6000rpm in treapta a 4-a si o sa prinda sifur pe undeva la 150-160 si dupa ii dai 5 dar pe 5 am mers eu cu 1.4 si nu mi s-a dus mai mult de 175 pe ceas .................

si am facut "testul" iar cu DCI-ul si NICI O SANSA pentru DCI tongue.gif


--------------------
Dacia LOGAN Laureate - XXX
BUCURESTI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
=virus=
post 7 May 2006, 11:58
Post #57


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 1 February 06




QUOTE(DragosP @ 6 May 2006, 22:28)
Întreb și eu ca proasta (off-topic fiind): care ar fi rațiunea pentru care ai schimba vitezele la 5000 rpm?  blink.gif
Și a doua: 5000rpm, în a cincea, cu Loganul?? Cu vântul din spate, nu?
*




Simplu, motoarele pe benzina sunt motoare de turatie inalta smile.gif

Pentru ca sa fie mai clar am sa pun si niste specificatii tehnice:

logan, motorul de 1.4: Putere maxima (CP(KW)RPM): 75(55)5500 ; Cuplu maxim (Nm/RPM) 112/3000

This post has been edited by =virus=: 7 May 2006, 20:37


--------------------
- - - - -
Addicted driver
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 7 May 2006, 18:52
Post #58


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




QUOTE(=virus= @ 7 May 2006, 12:58)
Pentru ca sa fie mai clar am sa pun si niste specificatii tehnice:

logan, motorul de 1.4: Putere maxima (CP(KW)RPM): 75(55)5500 ; Cuplu maxim (Nm/RPM) 112/4250
*


Al meu e de turație mai scundă, da' e doar de DSN smile.gif .
În ceea ce privește datele tehnice, vedeți vă rog asta.
Și mai vedeți și diagrama cuplu/putere vs turație, asta apropos de întrebarea mea inițială.
Hi,hi,hi, degeaba ți-ai editat postul; păsărica a ieșit deja... wink.gif


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
=virus=
post 7 May 2006, 21:20
Post #59


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 1 February 06




Pai, prin linkul respectiv, chiar tu ai aratat ca motoarele pe benzina sunt motoare de turatie mare smile.gif. Adica, chiar daca ai cuplu maxim la 3000 de ture, puterea maxima e la 5500. Deci, chiar daca dupa 3000 RPM cuplul incepe sa scada, turatia creste, iar in ansamblu puterea creste biggrin.gif .


--------------------
- - - - -
Addicted driver
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cconstantin
post 7 May 2006, 21:33
Post #60


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 28 March 06
From: IASI




E o porcarie poza aia!
Nu pot sa cred ca poti ajunge la 200km/h cu Loganul!!!!

Cred ca a facut testul cu butonul de resetare apasat si invartirea cheii in contact fara a porni motorul -> se intra in meniul secret! Acolo primul test invarte acele pe loc, atunci cred ca a si facut poza.


--------------------
Dacia Logan 2006 - Laureate Plus (1.4 MPI, ABS) - IS-xx-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 13:43
Forum Renault