nu imi mai trage loganul, de ce oare??? ceva idei astept si eu ...
![]() ![]() ![]() |
nu imi mai trage loganul, de ce oare??? ceva idei astept si eu ...
ender644 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 14 September 05 From: Tecuci ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Ambiance
- gl xx xxx
|
|||
moshulik |
![]()
Post
#32
|
Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 12 February 04 From: Bucuresti ![]() |
E si una si alta.
Mai sunt de asemenea o gramada de alti parametri care se modifica in mediu - temperatura ambianta, umiditate. Si eu am observat comportament de-asta variabil al motorului si cred ca principala cauza este mersul cu motorul prea cald, prin oras, in trafic si ECU mai prinde cate un semnal de la senzorul de detonatie - rezultat -> micsoreaza avansul aprinderii. Solutie : deconectezi bateria, pui contactul (sa se descarce condensatorii din sistem), mai lasi o vreme borna deconectata, apoi o pui la loc si faci proba. In felul asta se reseteaza unii parametri (defecte memorate) si ECU revine la setarile de fabrica. De verificat si metoda asta. |
--------------------
skoda
octavia, am avut DSN, oltcit.
2003
- b-etc-etc Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
|
|
frontEND |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 9 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Cu ocazia sarbatorilor de Paste am mers la tara ...am facut plinul cu benzina de 100 si am bagat o solutie de curatat injectoarele...dupa 30 de km va spun ca se simte diferenta...
Pot spune ca i-am dat si in goarna ...poate si asta ajuta... |
--------------------
Volvo
S 40 2.4i
2004 summum
- B 03 ...
|
|
QUASAR78 |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 27 December 05 ![]() |
In unele situatii se recomanda sa se mearga cu motorul mai turat , se curata cilindrii si se evita depunerea pe injectoare !
OPTIM 2500 - 3500 Solutiile ce fac ? Dizolva depunerile , dar nu calamina |
--------------------
LOGAN
PREFERANCE
- IS 00 CDY
|
|
tomycta |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 18 July 05 ![]() |
inca o intrebare... daca merg supraturat, de ex schimb treptele la 5000-5500 rpm, are ceva? E 'chinuita' masina? Se uzeaza prematur? Din cand in cand imi place sa o calc la maxim
![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.4
- CT-57-VTC
|
|
DFA |
![]()
Post
#36
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.559 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Una este să schimbi treptele la turații mari și alta este să folosești motorul mai tot timpul la turații mari...
|
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
tomycta |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 18 July 05 ![]() |
Iti dai seama ca nu il fortez la maxim tot timpu, dar oricum daca il fortez o ora pe saptamana, sau ma rog, eu vorbesc in general, daca il suprasolicit la maxim, se uzeaza mai repede? ce ar putea sa se intample? asta e curiozitatea mea
![]() Apropo DFA, eu ma refer la loganul pe benzina ![]() This post has been edited by tomycta: 27 Apr 2006, 18:36 |
--------------------
Dacia
Logan 1.4
- CT-57-VTC
|
|
DFA |
![]()
Post
#38
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.559 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Nu are nici o importanță dacă e Diesel sau Otto.
Când motorul funcționează el continuă să se uzeze. Îl poți uza în timp lung folosindu-l la turații normale (ca să zic așa...) sau îl poți uza într-un timp mai scurt folosindu-l la turații ridicate. Dacă îl turezi ocazional nu se întâmplă nimic, adică uzura suplimentară e mică și va influența prea puțin durata de viață a motorului. Dacă îl ții turat mult timp atunci uzura se va simți și va scurta viața motorului. Nu cred că o oră pe săptămână de turații mari va avea o influență prea mare. Poți uza motorul atunci când îl folosești la turații mari timp îndelungat, adică ore întregi, în fiecare zi. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
Alecs_TGA |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 778 Joined: 31 January 05 ![]() |
revin am fost plecat de paste pana la craiova autostrada proasta........ localitati multe nu am depasit 180 (pe autostrada) nici nu se mai ducea
am fost la mare de 1 mai si cand m-am intors dupa cam 100 km forja la dus + de paste si pe acolo forja pe autotrada cat s-a putut, a permis drumul am ramas surprins la intoarcere si am vrut sa o calc la maxim ce viteza a prins masina mea .......... si parca o simt acum ca merge mai bine dupa drumul asta unde a cam suferit putin masinuta....... pentru cei care mai dau in masina si cei care vor sa o intretina bine eu zic ca viata motorului consta in ulei care trebuie sa fie de calitate cat mai buna....... eu personal schimb uleiul pe la 7.000 km pana acum nu am depasit acest numar de km cu un ulei si masina are 21.000km This post has been edited by Alecs_TGA: 2 May 2006, 16:26 Attached thumbnail(s) Logan.jpg ( Size: 349.96k ) Number of downloads: 1058 |
--------------------
Dacia LOGAN
Laureate
- XXX BUCURESTI
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#40
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Tu esti cumva TufY de pe 4tuning.ro ? Aceeasi poza a pus-o si el.
http://forum.4tuning.ro/showpost.php?p=397053&postcount=19 Ca sa iti iau avantul, orice masina merge mai bine pe sensul C-ta>Buc. Cu 1.4 se ajunge la 180Km/h. This post has been edited by IRONICK: 2 May 2006, 16:46 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
tomycta |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 18 July 05 ![]() |
Alecs_TGA... lasa viteza maxima... Zi-ne daca simti la demaraj vreo diferenta... In sensu asta daca mai e puturoasa ca inainte? Viteza maxima e f.greu de atins la orice masina... si in plus nu ma intereseaza viteza maxima.. Oricum la logan ca sa atingi viteza maxima, numai pe autostrada reusesti .. si f.greu.. in tr V urca f.lent
![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.4
- CT-57-VTC
|
|
Alecs_TGA |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 778 Joined: 31 January 05 ![]() |
eram in spate la alta masina si parca si pe demaraj si-a revenit .......... asa o simt acum ......... ...... da eu sunt oricum cu abaterea de la kilometraj dar ziceam si eu asa ca nu ma asteptam anul trecut tot pe aceasi autostrada nu a vrut nici de a dracu sa depaseasca 190 tot in spatele la alta masina si avea cam 8.000 de km atunci
This post has been edited by Alecs_TGA: 3 May 2006, 21:25 |
--------------------
Dacia LOGAN
Laureate
- XXX BUCURESTI
|
|
Ziggy2k1ro |
![]() ![]()
Post
#43
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 7 April 04 From: Constanta ![]() |
Metanolul poate avea vreun efect de curatare a injectoarelor? Am un prieten care mai pune din cand in cand pe Astra lui... diluat in benzina, bineinteles
![]() |
--------------------
Laureate 1.4MPI
- CT-__-___ Nihil Sine Dero
|
|
DFA |
![]()
Post
#44
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.559 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Nu știu cât efect are asupra injectoarelor, dar are efect asupra eventualei ape din benzină. Se combină cu apa și ajută la eliminarea ei din rezervor.
|
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
tazzz |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 521 Joined: 26 August 04 From: Iasi - Romania ![]() |
Dar daca mergi in spatele altei masini intri in trena ei(in tunelul de aer deschis de masina aia) si-atunci poti sa mergi si cu o cutie patrata, pentru ca rezistenta intampinata la inaintare va fi semnificativ mai mica decat daca nu ar fi masina aia in fata. Concluzia, masina va atinge o viteza maxima mai mare pentru ca nu pierde atata putere taind aerul.
La fel, la aceeasi viteza consumi mai putin daca rezistenta e mai mica... De-aia ai prins 190+ pentru ca taia aerul masina din fata ta. |
--------------------
Dacia Logan
Laureat 1.6
- IS XX TAZ si aici ar fii semnatura nu? :)
|
|
mafiosso_LODAN |
![]()
Post
#46
|
Membru autentic Group: Members Posts: 251 Joined: 24 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Oricum aveti tupeu sa mergeti la 190 in spatele altei masini.
Dar ce inseamna "in spatele"? "in spatele"= ??? m |
--------------------
Renault
Megane/Laguna 3
2005/2013
- xxxxx
|
|
catalin1paul |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 5 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Alecs_TGA @ 2 May 2006, 17:24) am fost la mare de 1 mai si cand m-am intors dupa cam 100 km forja la dus + de paste si pe acolo forja pe autotrada cat s-a putut, a permis drumul am ramas surprins la intoarcere si am vrut sa o calc la maxim ce viteza a prins masina mea .......... si parca o simt acum ca merge mai bine dupa drumul asta unde a cam suferit putin masinuta....... OFF Topic Am si eu o intrebare la tine in modul diagnosticare, pana la cat urca turometrul si vitezometrul? La mine urca pana la 6000 rot/min si 165 Km/h. Oricum eu nu am dat in ea mai mult de 4500rot/min si 150Km/h la drum intins..., cred ca mi-a fost mila de ea ![]() ![]() This post has been edited by catalin1paul: 5 May 2006, 08:32 |
--------------------
Logan
Laureat 1.4
- B12XXX Sa nu uitam!!! "TRAIM IN ROMANIA"
|
|
Alecs_TGA |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 778 Joined: 31 January 05 ![]() |
vezi ca ai 5 trepte la cutie si la mine in a 4-a la 6000 rpm am 160-165 ......... si stiu faza cu aerul dasta am si precizat ca am stat in spate la alta masina cam 10 m distanta nici foarte aproape ca de lofanul nu prea se opreste cu toate cauciucurile mele schimbate si sa nu incercati asa ceva daca masina e goala, la mine erau 4 pers in masina si portbagaj plin altfel risti sa pleci de pe sosea ..........
sorry tu spuneai de diagnosticare asa e si la mine credeam ca in mers ............. ![]() This post has been edited by Alecs_TGA: 5 May 2006, 10:47 |
--------------------
Dacia LOGAN
Laureate
- XXX BUCURESTI
|
|
RADIAN TM |
![]()
Post
#49
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 1 December 05 ![]() |
Revin putin la problema initiala a lui Alecs TGA.
Si masina mea e foarte lenesa .Problema e ca eu nu simt asta de la un timp incoace ci de la cumpararea ei ( 6 luni 4100 km LAUREATE 1.4)Conduc "soft" fara sa fortez sau sa "agresez"motorul relativ la turatie si trepte de viteza(incarcatura de 160kg=2 pasageri)Am tot asteptat (ati spus si voi pe forum ) ca dupa un anumit numar de km masina "sa-si dea drumul" ......astept. PROBLEMA e ca EU NU POT TRECE peste 130km/h SPER CA "modelatorii"sa fie intelegatori cu mine : nu vreau sa revin la vitezele maxime atinse, unele din ele cam SF pt logan,dar practic 130km/ora pentru o masina noua cu motor Renault e cam putin Oricum nu vreau sa merg constant cu astfel de viteze dar in unele momente e vital sa le atingi si sa le atingi in timp scurt . Am avut Dacia 1310Li pe injectie (din 2000) mergeam la inceput 125-130/h si nu pot trece cu loganu' de viteza asta? Si sa nu uit :eu alimentez doar cu omv 95 si petrom 99+(ocazional de 2 ori petrom 95). SE SIMTE DIFERENTA. Masina accelereaza si se comporta altfel cu benzina de 99+ |
--------------------
DACIA LOGAN
LAUREATE 1.4 MPI
- TM010964
|
|
C@talin |
![]()
Post
#50
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
radian tm nu cumva benzina 99+ are plumb si loganul merge cu benzina fara plimb
|
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
Codrin |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Mazda
.
.
|
|
tomycta |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 18 July 05 ![]() |
QUOTE(RADIAN TM @ 6 May 2006, 09:31) Si masina mea e foarte lenesa .Problema e ca eu nu simt asta de la un timp incoace ci de la cumpararea ei ( 6 luni 4100 km LAUREATE 1.4)Conduc "soft" fara sa fortez sau sa "agresez"motorul relativ la turatie si trepte de viteza(incarcatura de 160kg=2 pasageri)Am tot asteptat (ati spus si voi pe forum ) ca dupa un anumit numar de km masina "sa-si dea drumul" ......astept. PROBLEMA e ca EU NU POT TRECE peste 130km/h Mda... daca mergi asa de 'soft' cu ea niciodata nu o sa atinfi performantele maxime sa zic asa... Calc-o la maxim, pana la 5500rpm, si o sa simti diferenta... Daca ti-e mila de ea, normal ca nu poti sa treci de 130km/h. Si inca ceva, tureaz-o cu a IV pana la 5500 si apoi pune in treapta a V, in felul asta vei atinge vreo 150-160. Cu tr.V masina accelereaza foarte greu.. |
--------------------
Dacia
Logan 1.4
- CT-57-VTC
|
|
=virus= |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 1 February 06 ![]() |
[quote=RADIAN TM,6 May 2006, 09:31]
Revin putin la problema initiala a lui Alecs TGA. Si masina mea e foarte lenesa .Problema e ca eu nu simt asta de la un timp incoace ci de la cumpararea ei ( 6 luni 4100 km LAUREATE 1.4)Conduc "soft" fara sa fortez sau sa "agresez"motorul relativ la turatie si trepte de viteza(incarcatura de 160kg=2 pasageri)Am tot asteptat (ati spus si voi pe forum ) ca dupa un anumit numar de km masina "sa-si dea drumul" ......astept. PROBLEMA e ca EU NU POT TRECE peste 130km/h Hai mai, da-o in colo de treaba ![]() |
--------------------
-
-
-
- - Addicted driver
|
|
ga!nusha |
![]()
Post
#54
|
![]() Still here Group: Members Posts: 984 Joined: 6 September 05 From: Paris ![]() |
eu fac majoritatea km in buc
si merg zilnic pana in 4500-5000 (nu la fiecare schimbare a treptei de viteza ci ocazional) si nu este puturoasa! mai are din cand in cand momente dar daca mai fac un drum afara(macar 100 de km de drum intins) isi revine! mai mult de 150 nu i-am dat niciodata (nu am vrut) |
--------------------
Mazda 3 MPS
ex: Logan Preference+AC 1.6
2oo8
|
|
DragosP |
![]()
Post
#55
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
QUOTE(=virus= @ 6 May 2006, 20:28) ... Mergi putin (sa zic 100 km) cu masina mai turata, iar dupa incearca sa schimbi la 5000 de ture treptele de viteza si tine-o si in a 5-a pana la 5000, iar dupa spune-ne ce top speed ai prins. Întreb și eu ca proasta (off-topic fiind): care ar fi rațiunea pentru care ai schimba vitezele la 5000 rpm? ![]() Și a doua: 5000rpm, în a cincea, cu Loganul?? Cu vântul din spate, nu? |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
Alecs_TGA |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 778 Joined: 31 January 05 ![]() |
5600 rotatii cu loganu ........ in a 5-a
RADIAN TM incearca sa o ti pana la 5500-6000rpm in treapta a 4-a si o sa prinda sifur pe undeva la 150-160 si dupa ii dai 5 dar pe 5 am mers eu cu 1.4 si nu mi s-a dus mai mult de 175 pe ceas ................. si am facut "testul" iar cu DCI-ul si NICI O SANSA pentru DCI ![]() |
--------------------
Dacia LOGAN
Laureate
- XXX BUCURESTI
|
|
=virus= |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 1 February 06 ![]() |
QUOTE(DragosP @ 6 May 2006, 22:28) Întreb și eu ca proasta (off-topic fiind): care ar fi rațiunea pentru care ai schimba vitezele la 5000 rpm? ![]() Și a doua: 5000rpm, în a cincea, cu Loganul?? Cu vântul din spate, nu? Simplu, motoarele pe benzina sunt motoare de turatie inalta ![]() Pentru ca sa fie mai clar am sa pun si niste specificatii tehnice: logan, motorul de 1.4: Putere maxima (CP(KW)RPM): 75(55)5500 ; Cuplu maxim (Nm/RPM) 112/3000 This post has been edited by =virus=: 7 May 2006, 20:37 |
--------------------
-
-
-
- - Addicted driver
|
|
DragosP |
![]()
Post
#58
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
QUOTE(=virus= @ 7 May 2006, 12:58) Pentru ca sa fie mai clar am sa pun si niste specificatii tehnice: logan, motorul de 1.4: Putere maxima (CP(KW)RPM): 75(55)5500 ; Cuplu maxim (Nm/RPM) 112/4250 Al meu e de turație mai scundă, da' e doar de DSN ![]() În ceea ce privește datele tehnice, vedeți vă rog asta. Și mai vedeți și diagrama cuplu/putere vs turație, asta apropos de întrebarea mea inițială. Hi,hi,hi, degeaba ți-ai editat postul; păsărica a ieșit deja... ![]() |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
=virus= |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 1 February 06 ![]() |
Pai, prin linkul respectiv, chiar tu ai aratat ca motoarele pe benzina sunt motoare de turatie mare
![]() ![]() |
--------------------
-
-
-
- - Addicted driver
|
|
cconstantin |
![]()
Post
#60
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 28 March 06 From: IASI ![]() |
E o porcarie poza aia!
Nu pot sa cred ca poti ajunge la 200km/h cu Loganul!!!! Cred ca a facut testul cu butonul de resetare apasat si invartirea cheii in contact fara a porni motorul -> se intra in meniul secret! Acolo primul test invarte acele pe loc, atunci cred ca a si facut poza. |
--------------------
Dacia
Logan
2006 - Laureate Plus (1.4 MPI, ABS)
- IS-xx-yyy
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 13:43 |