nu imi mai trage loganul, de ce oare??? ceva idei astept si eu ...
![]() ![]() ![]() |
nu imi mai trage loganul, de ce oare??? ceva idei astept si eu ...
mafiosso_LODAN |
![]()
Post
#61
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 251 Joined: 24 May 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane/Laguna 3
2005/2013
- xxxxx
|
|||
argon |
![]()
Post
#62
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Si eu am atins cu break-ul 180 km/h...problema e ca era puntea fata suspendata, ceea e si in cazul pozei de dinainte, eu nu "pun botu"
Buna ideea cu postatul totusi..am 2 capre..maine fac o poza la 190 km/h...si o pun la sectiunea CLT sa cada toti in limba ![]() ![]() This post has been edited by argon: 8 May 2006, 11:48 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Alecs_TGA |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 778 Joined: 31 January 05 ![]() |
tine cont ca si turati ca dasta am vrut sa fac poza si la turom,etru si la consum si la tot sa nu fie supiciuni................
|
--------------------
Dacia LOGAN
Laureate
- XXX BUCURESTI
|
|
argon |
![]()
Post
#64
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
la 1000 rpn in a cincea Loganul are 33,94 km/h
la 5520 rpm cat vad in poza viteza reala este 187.34 Sa zicem ca ai prins o panta in jos..si i-ai dat...nu aveai putin sub 200 cum te laudat..aveai 187....la vale..ca pe drept mai greu.. Asa ca fapt divers, de la 185 la 200 km/h desi 15 km/h vi se par putini, sunt necesari 30 de cai in plus..adica cam 120 de cai..pentru o masina de aprox o tona si un coef. aerodinamic mediu...asa cum e Loganul. Asta e fizica, nu o poti pacali ![]() Prin urmare Mith Busted ![]() This post has been edited by argon: 8 May 2006, 12:04 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Sony |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
DragosP |
![]()
Post
#66
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
QUOTE(=virus= @ 7 May 2006, 22:20) Prin linkul respectiv ți-am dat posibilitatea să-ți editezi postul cu pricina pentru a omorî păsărica ce ți-a ieșit, da' ea zburase deja. ![]() În altă ordine de idei, tot nu m-ai lămurit de ce schimbi treptele de viteză la 5000+ rpm. De la cuplu maxim în sus mare brânză de demaraj nu prea mai ai, arzi în schimb gaz aiurea. |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
ga!nusha |
![]()
Post
#67
|
![]() Still here Group: Members Posts: 984 Joined: 6 September 05 From: Paris ![]() |
nu are cum(vitezometrul nu urca asa de mult) si oricum nu in pozitia aceasta
daca e sa vb de trucaj mai degraba cu bordu desfacut dar nu este cazul |
--------------------
Mazda 3 MPS
ex: Logan Preference+AC 1.6
2oo8
|
|
argon |
![]()
Post
#68
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
mie mi se pare poza prea de calitate si prea clara sa fie facuta in conditii reale...trebuia sa fie mai tremurata putin...la 187 km/h(reali cum am demostrat mai sus) esti pre preocupat sa nu decoleze frigideru, nu-ti mai arde de facut poze asa clare..parerea mea.
Sunt 2 variante...ori era masina pe elevator(sau capre da' e mai riscant), ori era in panta in jos, si cel din dreapta a facut poza.. This post has been edited by argon: 8 May 2006, 19:29 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Codrin |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Aham. . . si despre ce se discuta pe aici la origine?
|
--------------------
Mazda
.
.
|
|
=virus= |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 1 February 06 ![]() |
![]() QUOTE(DragosP @ 8 May 2006, 18:45) QUOTE(=virus= @ 7 May 2006, 22:20) Prin linkul respectiv ți-am dat posibilitatea să-ți editezi postul cu pricina pentru a omorî păsărica ce ți-a ieșit, da' ea zburase deja. ![]() În altă ordine de idei, tot nu m-ai lămurit de ce schimbi treptele de viteză la 5000+ rpm. De la cuplu maxim în sus mare brânză de demaraj nu prea mai ai, arzi în schimb gaz aiurea. ![]() This post has been edited by =virus=: 8 May 2006, 20:34 Attached thumbnail(s) dovada.jpg ( Size: 221.29k ) Number of downloads: 680 |
--------------------
-
-
-
- - Addicted driver
|
|
=virus= |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 1 February 06 ![]() |
A-propos, era sa uit: cat despre schimbatul vitezei la turatii mai mari decat cea a cuplului maxim... Ti-am explicat putin mai sus, dupa ce treci de turatia la care motorul are cuplu maxim, cuplul incepe sa scada, DAR turatia motorului creste si in ansamblu puterea motorului creste iar masina accelereaza in continuare... de accea ai cuplul maxim la 3000RPM iar putrea maxima la 5500RPM. Daca vrei sa mergi economic, poti sa schimbi si la 2500
![]() |
--------------------
-
-
-
- - Addicted driver
|
|
ICET |
![]()
Post
#72
|
![]() O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine?? Group: Members Posts: 750 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Alecs_TGA @ 7 May 2006, 02:23) ![]() |
--------------------
FIAT
Grande Punto
2006
- B 07 CHE StarGuide Sg-43-ds
Marbella M-5010 defect Membru Frigotehnist.STELIST pe viata. |
|
DFA |
![]()
Post
#73
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.559 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
OK, cred că s-a discutat destul de turații, viteze maxime și alte asemenea...
Putem reveni la subiect???? |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
Think4Me |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 5 January 06 From: Bucuresti ![]() |
OK. e umpic off-topic dar cred ca o sa ajute pe unii legat de benzina pe care o bagam noi in rezervor si de ce nu ne mai trage motorul!
Lucrez la o comapanie petroliera si pot sa va spun ca toate companiile petroliere din tara nu fac rafinarea benzinei asa cum ar trebui si ma refer la benzina de ;95. Eu va zic sincer ca de cand mi-am cumparat Logan niciodata nu am alimentat cu benzina de '95 si va spun si de ce. Am avut ocazia sa vad procesul de curatare a unui bazin de benzina de 95 si un bazin de benzina de 98dintr-o statie de benzina a companiei. Ideea este ca bazinul de 95 era plin de scame si pe peretii bazinului era un fel de "nisip" alb care acest nisip de regula ajunge la injectoarele motorului, iar bazinul de 98 era ok...adica doar depuneri pe "fundul bazinului.... o pasta k sa fie pe intelesul tuturor" care nu influietzeaza cu nimic aceasta pasta....este conform procedurilor ISO! Am intrebat de ce sunt asa multe depuneri la bazinul de 95 iar raspunsul a fost ca procesul de rafinare este facut o singura data iar la benzina de 98 este facut de 2 ori! Toti soferii din companie alimenteaza cu benzina de 98 si este interzisa alimentarea cu benzina de 95! Si combustibilul de proasta calitate o problema la motor si de aceea este bine sa stim cu ce tip de benzina alimentam pentru a avea o functionalitate cat mai buna a motorului! Sa auzim numai de bine!!! |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,4
- - Live to Win, Dare to Fail !
|
|
ursul-alb |
![]()
Post
#75
|
Membru autentic Group: Members Posts: 585 Joined: 16 October 04 From: Iasi ![]() |
Interesant...
![]() ![]() ![]() Ai grija de unde postezi, ca deja ar putea fi dupa tine... Nu ma mai mira nimic, stiam ca in nici un caz benzina din RO nu se compara macar pe departe cu ce e afara, dar sa auzi asemenea chestii, e deja prea mult; ne mai miram apoi ca injectoarele se infunda, da merge in socuri sau ca nu trage... Oricum, cand vor ajunge cei abilitati sa controleze macar 5% din ce ar trebui, ar fi un pas MARE inainte; eu ma indoiesc sincer ca se va intampla asta. ![]() |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 egee
- IS XX xxx
|
|
klaus |
![]()
Post
#76
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Think4Me @ 9 May 2006, 11:54) Am intrebat de ce sunt asa multe depuneri la bazinul de 95 iar raspunsul a fost ca procesul de rafinare este facut o singura data iar la benzina de 98 este facut de 2 ori! Nu prea ma pricep eu la treburi cu chimia organica si cu rafinarile de petrol, da' asta cu "se rafineaza de 2 ori" (daca nu o fi "se filtreaza de 2 ori"...) cred ca o inteleg si mai greu. Zic ca este o eroare in formulare pe undeva. Daca nu o fi vorba de un proces suplimentar prin care se mai elimina din anumiti compusi (sulf, de ex) Iar legat de treaba cu toti soferii din companie alimenteaza cu 98... Pai normal, ca pentru masinile companiei de petrol benzina este gratis... Au si niste carduri pentru asa ceva, era un topic pe aici... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Alecs_TGA |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 778 Joined: 31 January 05 ![]() |
sry de off topic dar sa raspund la cineva de mai sus..... frate poza am puso ca atat s-a dus pe ceas stiu ca nu e reala viteza DAR la toate masinile este abatere si atat am prins pe ceas nu am zis ca ar fi reala si atunci cand mergi cu 140 ai abatere ...... sunt stresat de astia care vad poza si incep sa argumenteze ca NU E REALA ........ daca vreti credeti daca nu asta e si nu mai imi bat capul cu ei ..........
eu cand am mers si am simtit ca si-a dat drumul masina am fost pana la mamaia si la dus plinul facut cu OMV normala si am facut cam 500 km si mai aveam 2 liniute si m-am dus la petrom si am facut iar plinul cu 95 (normala) si la pe drumul de intoarcere pe a2 a comiso nici anul trecut pe acelasi drum nu a vrut sa mearga mai mult de 190 PE CEAS sub nici o forma........ o fi oare benzina de la petrom devina? stiam ca aceste benzinarii nu prea ar fi bune si de obicei ma cam feream de ele ..... |
--------------------
Dacia LOGAN
Laureate
- XXX BUCURESTI
|
|
ga!nusha |
![]()
Post
#78
|
![]() Still here Group: Members Posts: 984 Joined: 6 September 05 From: Paris ![]() |
eu de obicei pun de la petrom dar ultima data cand am pus(sapt trecuta) am avut ceva probleme..
cand era motorul rece intrerupea(am crezut ca are masina ceva) saptamana asta am pus agip si nu mai intrerupe...o fi coincidenta...nu o fi.... |
--------------------
Mazda 3 MPS
ex: Logan Preference+AC 1.6
2oo8
|
|
Think4Me |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 5 January 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(klaus @ 9 May 2006, 14:47) Poate ai dreptate ![]() ![]() This post has been edited by Think4Me: 9 May 2006, 16:59 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,4
- - Live to Win, Dare to Fail !
|
|
sorin_tcm |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 200 Joined: 6 March 06 ![]() |
Am un Logan 1.6 si are 5500 km, oare voi ce spuneti are vreun efect de prevenire a infundarii injectoarelor daca pun un flacon de curatat injectoare (2+2) acum la 5500 apoi la 10000 si tot asa din 5000 in 5000 km
|
--------------------
dacia
Logan Prestigios 1.6 16v - FURIA GRI -
2007
- cj55DFG
|
|
AL |
![]()
Post
#81
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
nu vreau sa dau un sfat, dar iti voi spune cum procedez eu... iarna folosesc EFIX de la Rompetrol, care contine aditivi de curatire... iar la fiecare 10.000 km pun cate un flacon de aditiv de curatire (nu mai stiu marca... e un flacon negru, de provenienta SUA, pe care-l cumpar din supermarket de la raionul auto si care contine un tip de alcool)... acest flacon nu se pune la un plin ci la doua, in special inaintea unui drum lung etra-urban... curatirea se produce mai bine la turatii mari si relativ constante...
Loganul meu cu motor de 1,4 MPI are acum 60 k km si se simte bine. |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
dydycom |
![]()
Post
#82
|
![]() daca exista vointa, orice se poate Group: Members Posts: 630 Joined: 24 March 05 From: Bucharest ![]() |
QUOTE(klaus @ 18 Apr 2006, 16:47) Nu va suparati, credeti ca poate sa-mi spuna si mie cineva, daca pun CLIP-ul ala mirobolizant, cum imi dau seama ca filtru de aer e oleaca infundat? Sau catalizatorul e oleaca infundat? 1. Sau injectoarele sunt oleaca infundate? Sau senzorii de temperatura sau presiune sunt oleaca defecti? Sau regulatorul de presiune e olecutica defect? 2. Sau pompa de benzina nu mai are debitul care trebuie? Sau potentiometru clapetei de aer ar fi oleaca cu defecte? Sau ca ce vad pe CLIP legat de compresie este OK? Fara sa fac efectiv compresia pe cilindrii... 3.4. Sau ca bujiile sunt in stare buna si scanteia este corespunzatoare? Sau ca fisele de bujii sunt OK? Va rog eu, spuneti-mi si mie cum vad aceste lucruri pe CLIP. am subliniat una din cauzele pe care trebuie sa va axati in caz ca aveti pb cu motorul...vb din ex proprie ultimul e catalizatorul chiar daca toate simptomele arata spre el. This post has been edited by dydycom: 11 Feb 2008, 17:20 |
--------------------
laguna
2.0 dci cva
2008 privilege Imi vand Laguna 3, Detalii la bursa!
http://https://www.reno.ro/index.php?act=ST&f=5&t=313709 |
|
Scenic83 |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru DaciaClub Group: Members Posts: 31 Joined: 2 April 08 ![]() |
|
--------------------
Logan
kissfm
2007
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#84
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
De unde stii ca 5000Rpm la un motor pe benzina de generatie relativ noua, e mult?
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
bogdan_90 |
![]()
Post
#85
|
![]() baiatu' cu apa Group: Members Posts: 1.467 Joined: 16 January 08 ![]() |
de generatie relativ noua? nu cred asta e de generatia anilor 90.
|
--------------------
ford
focus
2007
- xxx plm ,cuvantul suprem ce rezolva cea mai complicata problema.
|
|
Scenic83 |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru DaciaClub Group: Members Posts: 31 Joined: 2 April 08 ![]() |
|
--------------------
Logan
kissfm
2007
|
|
AL |
![]()
Post
#87
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
cred ca discutia a a juns foarte departe de subiectul initial... aici se inchide!
|
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 13:47 |