DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> nu imi mai trage loganul, de ce oare??? ceva idei astept si eu ...

mafiosso_LODAN
post 7 May 2006, 22:48
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 251
Joined: 24 May 05
From: Bucuresti




cconstantin
Daca tu reusesti sa pui acele in pozitia aia in meniul "secret" cum ii zici tu esti tare.
In afara de asta priveste display-ul sa vezi ce arata.


--------------------
Renault Megane/Laguna 3 2005/2013 - xxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 7 May 2006, 23:34
Post #62


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Si eu am atins cu break-ul 180 km/h...problema e ca era puntea fata suspendata, ceea e si in cazul pozei de dinainte, eu nu "pun botu"
Buna ideea cu postatul totusi..am 2 capre..maine fac o poza la 190 km/h...si o pun la sectiunea CLT sa cada toti in limba worship.gif radmasa.gif

This post has been edited by argon: 8 May 2006, 11:48


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alecs_TGA
post 7 May 2006, 23:35
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 778
Joined: 31 January 05




tine cont ca si turati ca dasta am vrut sa fac poza si la turom,etru si la consum si la tot sa nu fie supiciuni................


--------------------
Dacia LOGAN Laureate - XXX
BUCURESTI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 8 May 2006, 11:47
Post #64


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




la 1000 rpn in a cincea Loganul are 33,94 km/h
la 5520 rpm cat vad in poza viteza reala este 187.34


Sa zicem ca ai prins o panta in jos..si i-ai dat...nu aveai putin sub 200 cum te laudat..aveai 187....la vale..ca pe drept mai greu..

Asa ca fapt divers, de la 185 la 200 km/h desi 15 km/h vi se par putini, sunt necesari 30 de cai in plus..adica cam 120 de cai..pentru o masina de aprox o tona si un coef. aerodinamic mediu...asa cum e Loganul.
Asta e fizica, nu o poti pacali wink.gif

Prin urmare Mith Busted 10561582.gif

This post has been edited by argon: 8 May 2006, 12:04


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 8 May 2006, 14:59
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




QUOTE(argon @ 8 May 2006, 12:47)
la 1000 rpn in a cincea Loganul are 33,94 km/h
la 5520 rpm cat vad in poza viteza reala este 187.34
*


Bine spus: viteza reala! Asta inseamna ca pe vitezometru pot fi aproape 200 km/h. wink.gif


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 8 May 2006, 17:45
Post #66


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




QUOTE(=virus= @ 7 May 2006, 22:20)

Prin linkul respectiv ți-am dat posibilitatea să-ți editezi postul cu pricina pentru a omorî păsărica ce ți-a ieșit, da' ea zburase deja. wink.gif
În altă ordine de idei, tot nu m-ai lămurit de ce schimbi treptele de viteză la 5000+ rpm. De la cuplu maxim în sus mare brânză de demaraj nu prea mai ai, arzi în schimb gaz aiurea.


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ga!nusha
post 8 May 2006, 17:55
Post #67


Still here


Group: Members
Posts: 984
Joined: 6 September 05
From: Paris




nu are cum(vitezometrul nu urca asa de mult) si oricum nu in pozitia aceasta
daca e sa vb de trucaj mai degraba cu bordu desfacut dar nu este cazul


--------------------
Mazda 3 MPS ex: Logan Preference+AC 1.6 2oo8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 8 May 2006, 19:24
Post #68


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




mie mi se pare poza prea de calitate si prea clara sa fie facuta in conditii reale...trebuia sa fie mai tremurata putin...la 187 km/h(reali cum am demostrat mai sus) esti pre preocupat sa nu decoleze frigideru, nu-ti mai arde de facut poze asa clare..parerea mea.

Sunt 2 variante...ori era masina pe elevator(sau capre da' e mai riscant), ori era in panta in jos, si cel din dreapta a facut poza..

This post has been edited by argon: 8 May 2006, 19:29


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Codrin
post 8 May 2006, 19:47
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.364
Joined: 7 January 05
From: Bucuresti




Aham. . . si despre ce se discuta pe aici la origine?


--------------------
Mazda . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
=virus=
post 8 May 2006, 19:59
Post #70


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 1 February 06




huh.gif
QUOTE(DragosP @ 8 May 2006, 18:45)
QUOTE(=virus= @ 7 May 2006, 22:20)

Prin linkul respectiv ți-am dat posibilitatea să-ți editezi postul cu pricina pentru a omorî păsărica ce ți-a ieșit, da' ea zburase deja. wink.gif
În altă ordine de idei, tot nu m-ai lămurit de ce schimbi treptele de viteză la 5000+ rpm. De la cuplu maxim în sus mare brânză de demaraj nu prea mai ai, arzi în schimb gaz aiurea.
*



huh.gif In fine, greseala respectiva nu imi apartine, e vina celor de la Auto Motor si Sport care au editat date gresite in catalogul anului 2006. In caz ca nu ma crezi, vezi ca am pus un print sceen cu pagina respectiva:

This post has been edited by =virus=: 8 May 2006, 20:34

Attached thumbnail(s)
dovada.jpg ( Size: 221.29k ) Number of downloads: 680


--------------------
- - - - -
Addicted driver
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
=virus=
post 8 May 2006, 20:31
Post #71


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 1 February 06




A-propos, era sa uit: cat despre schimbatul vitezei la turatii mai mari decat cea a cuplului maxim... Ti-am explicat putin mai sus, dupa ce treci de turatia la care motorul are cuplu maxim, cuplul incepe sa scada, DAR turatia motorului creste si in ansamblu puterea motorului creste iar masina accelereaza in continuare... de accea ai cuplul maxim la 3000RPM iar putrea maxima la 5500RPM. Daca vrei sa mergi economic, poti sa schimbi si la 2500 tongue.gif , insa performanta fara consum... cam greu.


--------------------
- - - - -
Addicted driver
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ICET
post 9 May 2006, 00:00
Post #72


O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine??


Group: Members
Posts: 750
Joined: 3 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(Alecs_TGA @ 7 May 2006, 02:23)
5600 rotatii cu loganu ........ in a 5-a
*


wacko.gif Sa moara Cici,eu asa ceva nu am vazut,nu numai la mine,ci la mai multe golane cu care am mers....cel mai mult am reusit 190 pe ceas(in realitate 179 pe GPS)pe Bucuresti-Alexandria,intr-o vale mai lunga,cam de ~1 km(cine merge pe drumul asta stie ca sunt 2,ultima spre alexandria fiind ceva mai lunga)dar nu a depasit 5000rpm.In schimb trage de rupe in oras dupa o cura de 3-4 sute km extraurban.


--------------------
FIAT Grande Punto 2006 - B 07 CHE
StarGuide Sg-43-ds

Marbella M-5010 defect

Membru Frigotehnist.STELIST pe viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 9 May 2006, 08:17
Post #73


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.559
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




OK, cred că s-a discutat destul de turații, viteze maxime și alte asemenea...

Putem reveni la subiect????


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Think4Me
post 9 May 2006, 10:54
Post #74


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 5 January 06
From: Bucuresti




OK. e umpic off-topic dar cred ca o sa ajute pe unii legat de benzina pe care o bagam noi in rezervor si de ce nu ne mai trage motorul!
Lucrez la o comapanie petroliera si pot sa va spun ca toate companiile petroliere din tara nu fac rafinarea benzinei asa cum ar trebui si ma refer la benzina de ;95. Eu va zic sincer ca de cand mi-am cumparat Logan niciodata nu am alimentat cu benzina de '95 si va spun si de ce. Am avut ocazia sa vad procesul de curatare a unui bazin de benzina de 95 si un bazin de benzina de 98dintr-o statie de benzina a companiei. Ideea este ca bazinul de 95 era plin de scame si pe peretii bazinului era un fel de "nisip" alb care acest nisip de regula ajunge la injectoarele motorului, iar bazinul de 98 era ok...adica doar depuneri pe "fundul bazinului.... o pasta k sa fie pe intelesul tuturor" care nu influietzeaza cu nimic aceasta pasta....este conform procedurilor ISO! Am intrebat de ce sunt asa multe depuneri la bazinul de 95 iar raspunsul a fost ca procesul de rafinare este facut o singura data iar la benzina de 98 este facut de 2 ori! Toti soferii din companie alimenteaza cu benzina de 98 si este interzisa alimentarea cu benzina de 95! Si combustibilul de proasta calitate o problema la motor si de aceea este bine sa stim cu ce tip de benzina alimentam pentru a avea o functionalitate cat mai buna a motorului!
Sa auzim numai de bine!!!


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,4 - -
Live to Win, Dare to Fail !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul-alb
post 9 May 2006, 12:00
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 585
Joined: 16 October 04
From: Iasi




Interesant... ph34r.gif ph34r.gif ph34r.gif
Ai grija de unde postezi, ca deja ar putea fi dupa tine...

Nu ma mai mira nimic, stiam ca in nici un caz benzina din RO nu se compara macar pe departe cu ce e afara, dar sa auzi asemenea chestii, e deja prea mult; ne mai miram apoi ca injectoarele se infunda, da merge in socuri sau ca nu trage...
Oricum, cand vor ajunge cei abilitati sa controleze macar 5% din ce ar trebui, ar fi un pas MARE inainte; eu ma indoiesc sincer ca se va intampla asta.
mad.gif


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 egee - IS XX xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 9 May 2006, 12:47
Post #76


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(Think4Me @ 9 May 2006, 11:54)
Am intrebat de ce sunt asa multe depuneri la bazinul de 95 iar raspunsul a fost ca procesul de rafinare este facut o singura data iar la benzina de 98 este facut de 2 ori!
*

Nu prea ma pricep eu la treburi cu chimia organica si cu rafinarile de petrol, da' asta cu "se rafineaza de 2 ori" (daca nu o fi "se filtreaza de 2 ori"...) cred ca o inteleg si mai greu. Zic ca este o eroare in formulare pe undeva.
Daca nu o fi vorba de un proces suplimentar prin care se mai elimina din anumiti compusi (sulf, de ex)
Iar legat de treaba cu toti soferii din companie alimenteaza cu 98... Pai normal, ca pentru masinile companiei de petrol benzina este gratis... Au si niste carduri pentru asa ceva, era un topic pe aici...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alecs_TGA
post 9 May 2006, 13:32
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 778
Joined: 31 January 05




sry de off topic dar sa raspund la cineva de mai sus..... frate poza am puso ca atat s-a dus pe ceas stiu ca nu e reala viteza DAR la toate masinile este abatere si atat am prins pe ceas nu am zis ca ar fi reala si atunci cand mergi cu 140 ai abatere ...... sunt stresat de astia care vad poza si incep sa argumenteze ca NU E REALA ........ daca vreti credeti daca nu asta e si nu mai imi bat capul cu ei ..........

eu cand am mers si am simtit ca si-a dat drumul masina am fost pana la mamaia si la dus plinul facut cu OMV normala si am facut cam 500 km si mai aveam 2 liniute si m-am dus la petrom si am facut iar plinul cu 95 (normala) si la pe drumul de intoarcere pe a2 a comiso nici anul trecut pe acelasi drum nu a vrut sa mearga mai mult de 190 PE CEAS sub nici o forma........
o fi oare benzina de la petrom devina? stiam ca aceste benzinarii nu prea ar fi bune si de obicei ma cam feream de ele .....


--------------------
Dacia LOGAN Laureate - XXX
BUCURESTI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ga!nusha
post 9 May 2006, 14:24
Post #78


Still here


Group: Members
Posts: 984
Joined: 6 September 05
From: Paris




eu de obicei pun de la petrom dar ultima data cand am pus(sapt trecuta) am avut ceva probleme..
cand era motorul rece intrerupea(am crezut ca are masina ceva) saptamana asta am pus agip si nu mai intrerupe...o fi coincidenta...nu o fi....


--------------------
Mazda 3 MPS ex: Logan Preference+AC 1.6 2oo8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Think4Me
post 9 May 2006, 16:37
Post #79


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 5 January 06
From: Bucuresti




QUOTE(klaus @ 9 May 2006, 14:47)
Zic ca este o eroare in formulare pe undeva.
*



Poate ai dreptate biggrin.gif lucrez la departamentul IT si nu am cunostinte leagate de procedura de rafinare dar voi intreba pe cineva care ma poate lamuri pt curiozitatea mea care este procesul de "rafinare" la benzina de 95 si de la ce sau de unde provin aceste scame si depuneri blush.gif iar legat de masinile companiei....soferii cand au alimentat cu '95 au avut probleme de genul....."dop" de "scame" in rezervor! Urmarile le stiti....sa "taiat" rezervorul....sa curatat...etc......

This post has been edited by Think4Me: 9 May 2006, 16:59


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,4 - -
Live to Win, Dare to Fail !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_tcm
post 11 Feb 2008, 14:51
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 200
Joined: 6 March 06




Am un Logan 1.6 si are 5500 km, oare voi ce spuneti are vreun efect de prevenire a infundarii injectoarelor daca pun un flacon de curatat injectoare (2+2) acum la 5500 apoi la 10000 si tot asa din 5000 in 5000 km


--------------------
dacia Logan Prestigios 1.6 16v - FURIA GRI - 2007 - cj55DFG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 11 Feb 2008, 15:47
Post #81


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




nu vreau sa dau un sfat, dar iti voi spune cum procedez eu... iarna folosesc EFIX de la Rompetrol, care contine aditivi de curatire... iar la fiecare 10.000 km pun cate un flacon de aditiv de curatire (nu mai stiu marca... e un flacon negru, de provenienta SUA, pe care-l cumpar din supermarket de la raionul auto si care contine un tip de alcool)... acest flacon nu se pune la un plin ci la doua, in special inaintea unui drum lung etra-urban... curatirea se produce mai bine la turatii mari si relativ constante...

Loganul meu cu motor de 1,4 MPI are acum 60 k km si se simte bine.


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dydycom
post 11 Feb 2008, 17:14
Post #82


daca exista vointa, orice se poate


Group: Members
Posts: 630
Joined: 24 March 05
From: Bucharest




QUOTE(klaus @ 18 Apr 2006, 16:47)
Nu va suparati, credeti ca poate sa-mi spuna si mie cineva, daca pun CLIP-ul ala mirobolizant,
cum imi dau seama ca filtru de aer e oleaca infundat?
Sau catalizatorul e oleaca infundat?
1. Sau injectoarele sunt oleaca infundate?
Sau senzorii de temperatura sau presiune sunt oleaca defecti?
Sau regulatorul de presiune e olecutica defect?
2. Sau pompa de benzina nu mai are debitul care trebuie?
Sau potentiometru clapetei de aer ar fi oleaca cu defecte?
Sau ca ce vad pe CLIP legat de compresie este OK? Fara sa fac efectiv compresia pe cilindrii...
3.4. Sau ca bujiile sunt in stare buna si scanteia este corespunzatoare? Sau ca fisele de bujii sunt OK?

Va rog eu, spuneti-mi si mie cum vad aceste lucruri pe CLIP.
*




am subliniat una din cauzele pe care trebuie sa va axati in caz ca aveti pb cu motorul...vb din ex proprie
ultimul e catalizatorul chiar daca toate simptomele arata spre el.

This post has been edited by dydycom: 11 Feb 2008, 17:20


--------------------
laguna 2.0 dci cva 2008 privilege
Imi vand Laguna 3, Detalii la bursa!
http://https://www.reno.ro/index.php?act=ST&f=5&t=313709
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Scenic83
post 8 Apr 2008, 13:18
Post #83


Membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 31
Joined: 2 April 08




QUOTE(C@talin @ 19 Apr 2006, 18:50)
da chiar nu pateste nimic masina daca merg cu ia la limita cum ziceti voi ????
*



eu stiu? cam mult 5000
dc zic baietii .......poate au incercat

Bafta oricum


--------------------
Logan kissfm 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 8 Apr 2008, 16:04
Post #84


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




De unde stii ca 5000Rpm la un motor pe benzina de generatie relativ noua, e mult?


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_90
post 8 Apr 2008, 17:25
Post #85


baiatu' cu apa


Group: Members
Posts: 1.467
Joined: 16 January 08




de generatie relativ noua? nu cred asta e de generatia anilor 90.


--------------------
ford focus 2007 - xxx
plm ,cuvantul suprem ce rezolva cea mai complicata problema.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Scenic83
post 9 Apr 2008, 13:09
Post #86


Membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 31
Joined: 2 April 08




QUOTE(AR-18-MOS @ 8 Apr 2008, 16:04)
De unde stii ca 5000Rpm la un motor pe benzina de generatie relativ noua, e mult?
*



Tocmai, am zis ca nu stiu, daca ai citit bine
Doar mi-am spus parerea. (eu nu am ajuns inca la 5000-5500 rpm cu masina mea)



--------------------
Logan kissfm 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 9 Apr 2008, 13:52
Post #87


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




cred ca discutia a a juns foarte departe de subiectul initial... aici se inchide!


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


3 User(s) are reading this topic (3 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 13:47
Forum Renault