viata unui motor
![]() ![]() ![]() |
viata unui motor
red_scorpions |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 20 March 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Logan
Stepway
2020 ,ful laureat 1.4
|
|||
AND |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
tdi-urile sunt mai elastice si fasnete decat dCi-urile..care sunt mai economice.
Cat despre cat te tine motorul...asta da problema! ![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
SilviuB |
![]()
Post
#3
|
Membru de BUKOWINA Group: Members Posts: 281 Joined: 19 August 04 From: Suceava-Bukowina ![]() |
Motoare care tin minim 1.000.000 km sunt cele de pe mercedes.
This post has been edited by SilviuB: 28 Apr 2006, 07:04 |
--------------------
VW
POLO
2005
- 8XSYL
|
|
axabrt |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.973 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
Problema nu e motorul la o masina exploatata cat de cat corect. (adica fara viteze de 170 la ora sau liniute)
Inainte sa te lase motorul...asta se intampla de obicei pe la 200.000 km, te lasa tabla, faci directia de 5 ori, evacuarea de 3-4 ori, o sa arate ca naiba (sa vad eu dacie logan care sa arate in 10 ani ca berlina mea care am vandut-o cu vopseaua zgariata prin parcare, dar vopseaua origianla pe ea, fara nici un punct de rugina). Apoi cele diesel de obicei crapa pe la 300.000 dar piesele sunt mult mai scumpe, schimbi la el filtrul de motorina care e cam 1.000.000 de multe ori.La benzina acelasi filtru e cam 200.000 si il schimbi mult mai rar. Si alte piese, injectoarele etc te scot mult mai scump ca la benzina. In plus iarna porneste mai prost, trebuie o cheie mai lunga sau motorina din aia chiar mai scumpa decat benzina. Daca mergi bine cu ea, nu motorul e problema, ca doar nu tii o masina 200k km. Eu am logan de 1 sapt si cand o face 3 ani si vreo 40.000 km il vand."Prost e ala care da, nu cel care cere" daca ai vandut o masina stii ce zic.Nu o sa stau cu ea prin service-uri ca doar nu imi plateste cineva nervii care ii fac acolo.O vand si gata. Alta noua |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
argon |
![]()
Post
#5
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
si ce legatura are cu Logan?
![]() Din cate imi aduc aminte e by reno, nu by Mercedes, in cocluzie, Mpi-ul e oale si ulcele la max 200 000 km, si dci-ul poate prinde 250 000 ...cu putin noroc. diesel-ul infect de pe papuc/solenza e mai nasol, ca sunt probleme si la 100 000 km, segmenti cocsati, sparti etc. This post has been edited by argon: 28 Apr 2006, 07:23 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
gheghe |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 24 May 05 From: Campina, PH ![]() |
Da, da. Si la motoarele de Mercedes, daca le schimbi si uleiul, tin minim, da minim, 2.000.000 km
![]() Dci-urile de la Renault s-au dovedit fiabile si economice. Versiunea asta de pe Logan, cu nu prea multe modificari constructive, furnizeaza 80 CP si in versiunile cele mai noi - 85 si 105 CP. Eu cred ca la nivelul la care e solicitat de cei 65 de CP ar fi normal sa exceleze in durata da viata. E, sa nu iti inchipui acum ca poate concura Mercedesul ![]() |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- PH 99 xxx Caut pareri pertinente si argumentate. Ofer recompensa!
|
|
AL |
![]()
Post
#7
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
discutia se poarta in general despre "cat tine" un motor de acest tip.... altfel nimeni nu cred ca isi poate asuma rolul de guru pentru a prezice cat va rezista motorul de pe Logan... o indicatie poate fi considerata garantia oferita de producator: 1,5 ani sau 100.000 km.
avand in vedere comparatiile cu alte motoare si problema general valabila a fiabilitatii motoarelor, topicul se muta la DIVERSE. |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
Smeagol |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru ... Group: Members Posts: 238 Joined: 18 November 05 From: Timisoara ![]() |
@red_scorpions:
In teorie nu exista diferenta intre TDI si dCI. TDI - turbo direct injection dCI - Diesel/Direct Common rail injection. Sunt nume comerciale. In practica, TDI-ul este folosit de VW group, si se refera la UIS, un stil de injectie fara pompa de inalta presiune. dCI este folosit de Renault pentru a desemna tehnologia commonrail, comuna mai multor producatori. By the way, amandoua au turbo. In acest context, depinde doar de cum percepi tu problema. Tehnologic, dCI-ul poate fi mai eficient decat TDI-ul si poti stoarce mai multa putere din el. |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
2006, 1.6 MPI
- TM 10 ??? "Ai grija ce-ti doresti. S-ar putea sa capeti."
|
|
testike |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
Cand am facut verificarea, am vazut Solenza taxi care avea 180.000 km fara nici o problema la motor.
Tinand cont ca motoarele sunt asemanatoare, eu cred ca este posibil sa tina si mpi-ul de la Logan 200 si ceva - 300 mii km. Cam la toate marcile pe care le stiu , benzinarul tine 200 si ceva, 300 mii, si diesel cu 100 si ceva de mii mai mult. Ganditi-va cate masini sunt aduse din Germania de ex. cu 100 mii km declarati, si vreo 150-200 reali.. Am prins o discutie la inmatriculare intre 2 "importatori", Opelul adus avea 260 mii km, si era de vreo 3-4 ani.. (mai zicea si ca l-a dat inapoi la 150 mii, apoi 110 , si cumparatorul l-a gasit la 80 si ceva de mii) |
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
argon |
![]()
Post
#10
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu se compara utilizarea in taxi cu utilizarea personala.
Daca la Taxi se duce motorul la 400 000 km, la o masina personala se duce la 200-250 000 km, datorita regimului de functionare. Si cum romanul merge 2-3 km cu masina la servici, motorul ala nu va functiona la parametrii normali. Depinde cel mai mult de regimul de exploatare. Nemtii sigur fac mult mai multi km cu un Logan decat romanii |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
darius |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 396 Joined: 18 March 05 From: arad ![]() |
Si de ce ma rog la taxi tin motoarele mai mult?pt ca le calaresc 50 de soferi pana la 100.000 sa pt ca sunt 50 de stiluri diferite de condus?sau poate pt ca nefiind masina lor soferi se gandesc sa nu e bine sa forteze ca nah ..........
Si unde ai vazut tu diesel pe papuc sau solenza cu probleme la 100.000.Masina firmei e o slz cu 150.000 la bord facuti in 2 ani si porneste la sfert si in ziua de azi. Fratilor nu exista un nr de km cand va cad motoarele,sunt prea multi factori care determina viata motorului.Ce se stie e ca diesel-ul are viata mai lunga ca si benzinarul,restul e poveste....auzi 200.000,300.000.... |
--------------------
Seat
Cordoba
6L
- xx-xx-xxx
|
|
bulan |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.040 Joined: 20 March 06 ![]() |
viata unui motor?cea mai mare grija e sa nu.l fierbi daca are antigel la nivelul maxim fortandu.l fara rost pe motor.adica?adica vara pe canicula masina full bagaje+5 persoane si sa te apuce graba urcand in forta cu a 5 viteza o rampa de 4 sau 5 grade.ca becu nu se aprinde dar temperatura e crescuta fata de aceiasi situatie iarna.si mai grav e sa pierzi antigelul ca pana se aprinde becu e si motorul fiert.si nu atunci dar in urmatorii 5000km se da la ulei.inginerii de la fostul ITB actualul RATB i.au convins pe sefii lor mai comunisti ca toamna sa schimbe pe toate autobuzele tot ce e din cauciuc si prin care curge antigel si din toate ceasurile de bord mai merg care nu s.au stricat dar ala cu apa e SFANT si merge neconditionat{adica functioneaza}.cineva care vrea sa.si pastreze loganul pana la adanci batranete sa.si puna ceas cu temperatura apei!a 2 problema e filtrul de aer. ai grija de filtrele de aer cu SFINTENIE si nu te zgarci cu ele si vei avea motorul cu viata cea mai lunga dintre toti din gasca ta.dupa dar nu pe urma este uleiul si mai conteza si cel pui pe motor sa faca respectand toate scrise mai sus.valabil pentru benzinar si diesel.si daca nu ascultati ce va spun voi emigra in congo.barul ala din ferentari.
|
--------------------
a
b
c
|
|
paulica |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu daca ati auzit dar pâna prin 2012 VW va renunta complet la tehnologia injectorului pompa si va folosi commonrail-ul, adica dCi.
Oare de ce? |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
argon |
![]()
Post
#14
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Motoarele de Taxi tin mai mult pentru ca sunt in majoritatea timpului de functionare CALDE
Un motor se distruge rapid cand functioneaza la rece.(nu neaparat cand e rece afara, cand e el rece ! ) Socurile termice obosesc materialul. Nu am generalizat cu motorul de 1,9 D, sunt si exceptii, dar in principiu e un motor prost. Avem in parcul auto un numar de papucuri diesel si sunt probleme, nu la toate, dar sunt. De asemenea multi mecanici din service-ul Iatsa de la mine din oras se plang ca apar probleme la aceste motoare. Motorul diesel are viata mai lunga deaorece funtioneaza la un regim de turatie mai scazuta. De exemplu, ipotetic vorbind, un motor Diesel la 100 000 km parcursi, a facut pe ansamblu mai putine turatii decat unul pe benzina in acelasi interval de km. Asta e singurul motiv pentru care tine mai mult. Asta, si inca ceva, soferii in general nu au tendita de a forja un diesel, pe cand la benzinare te mai mananca talpa cateodata. This post has been edited by argon: 28 Apr 2006, 13:49 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
bulan |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.040 Joined: 20 March 06 ![]() |
a se da ascultare la ce a spus ARGON! SOCURILE TERMICE OBOSESC MATERIALUL.poti sa pui MAMA ULEIULUI DE MOTOR daca ignori antigelul si tot ce tine de el!
|
--------------------
a
b
c
|
|
Asi |
![]()
Post
#16
|
![]() Camaro SS Group: Members Posts: 930 Joined: 24 July 05 From: Bucuresti ![]() |
cred ca in ziua de azi s-a schimbat un pic conceptia despre o masina.. nu o iau in functie de cat tine motoru.. ci o iau de cat tine per total fara sa bag un surub, si in functie de criteriile personale.. (imi plac farurile de la alfa159.. de ex si mi se rupe de ce motor are, care.. cred ca ma va tine indeajuns de mult pana imi mai rasare cate o idee dinasta si o vand.. asta ca un exemplu pentru ca as vrea eu sa am alfa aia.. pana atunci zic solenza merge..
putini oamnei isi iau masini strict in functie de cat tine motoru si acelea sunt tractoare, autoutilitare, trenuri, vapoare, si utilaje cu motoare de diverse feluri si tipuri si dimensiuni (in general diesel si de mare cilindree ..) dar e alta discutie. asadar deci, si prin urmare.. poate 200, poate 250./. cu grija si 300.. nu stiu.. dar stiu ca n-o sa astept cred ca nici macar 100 sau 150 si o pasez mai departe. cu alte cuvinte.. conteaza? |
--------------------
Mitsubishi/Mercedes
Carisma/B-class
2003 1.9 DI-D/2007 200CDI
- B 79 ASI/Bxxx "Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
|
|
bulan |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.040 Joined: 20 March 06 ![]() |
domnu ASI!!!nu conteaza cat de lung ai parul important e cat de mult gandesti.masinile se cumpara noi noute si se are mare grija de ele pana se vand de primul proprietar pentru a nu se pierde bani la vanzare!ca arata impecabil se vede dar poate vrea clientul si o testare la motor si de l.ai fiert sau altceva se vede si pierzi banuti.cu respect bulan din congo.
|
--------------------
a
b
c
|
|
Liviu |
![]()
Post
#18
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Off-topic: Poate domnul bulan vrea sa invete sa foloseasca cratima ... altfel va observa cum posturile dumnealui dispar ... asa ... in neant ...
On-Topic: Chiar are importanta cat tine motorul la o masina noua ? Cred ca majoritatea problemelor aparute la masini cumparate de noi nu au legatura cu motorul. Si daca, sa zicem, crapa motorul. OK ... ce ? nu se poate repara sau care-i problema? Un set motor nou si motorasul isi revine la viata de zici ca de abia a iesit pe poarta fabricii. |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
testike |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
Se poate pune set motor nou pe Logan?
Nu ma pricep la mecanica, dar am inteles din posturile anterioare ca pistoanele nu au camasi, si din cauza asta nu prea se poate schimba setul ca la daciile vechi, sau e doar mai complicat..? |
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
bulan |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.040 Joined: 20 March 06 ![]() |
se poate pune set nou pe ce vrei!dar stau si intreb cam cat ar costa?si daca pui set motor nou dupa cine stie cati km de ti-s-a urat decand mergi cu el tie personal n-ar fi mare deranjul dar sa-l strici din nestiinta ar fi pacat.si la astea mai noi motoare si masini se vede ce e in ele pe baza de tester in cazul ca vrei sa-o vinzi si sa nu pierzi bani.ca tema era viata unui motor.off-topic:la serviciu dau minim 30 sms/zi in timp ce conduc masina si e mai comod cu . inloc de - si am ramas cu buba asta dar daca mi-ai pus sulfamida pe rana uite ca mi-a trecut instantaneeu si-mi dau si 2 palme ca eu lupul moralist mi-am luat-o in bot pentru o amarata de - si gata m-am hotarat congo scrie pe mine.
|
--------------------
a
b
c
|
|
argon |
![]()
Post
#21
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
La Logan se rectifica cilindri/blocu motor, din cate stiu eu, deoarece nu are camasi, deci se poate, dar am eu impresia ca costa enorm
![]() Dar o segmentare se poate face...ca e cel mai simplu. Oare se gasesc cuzineti de cota R1 si R2 pentru Logan? Oricum un RK la motor nu se incadreaza in 5 milioane ca la berlina...eventual 50, tinand cont de pretul pieselor... This post has been edited by argon: 29 Apr 2006, 08:39 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
bulan |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.040 Joined: 20 March 06 ![]() |
Domnu ASI!Fraza: "nu conteaza cat de lung ai parul important e cat de mult gandesti" e lansata de FLORIAN PITIS pe vremea cand eu eram un catel si se adresa tuturor noncomformistilor care visau de atunci la o ALFA159 cu niste faruri trasnet si pe care nu-i pasiona sa-si antifoneze DACIA 1100 in fiecare primavara cum am facut-o eu personal.Eu am si eu pacatele mele o fac pe lupul moralist doar cand e vorba de cum trebuie facut sa mai economisim un banut.Si gata emigrez in congo ca e bautura mai ieftina si m-am scos.
|
--------------------
a
b
c
|
|
Jack Daniel's |
![]()
Post
#23
|
![]() MEMBRU DE LA INCEPUT! Group: Members Posts: 2.010 Joined: 26 October 03 ![]() |
Oricum daca vrei sa tina cat mai mult , iesi mult mai bine cu diesel-ul , deci ia un dci !
This post has been edited by big2003: 29 Apr 2006, 19:10 |
--------------------
.
.
. Multi membri, putini oameni!
|
|
argon |
![]()
Post
#24
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Daca faci 60 000 km pe an sau mai mult , da, ia-ti Dci, sunt n persoane, chiar si aici pe forum care fac 10 000 km pe an, maxim, dar si-au luat diesel..probabil au de gand sa tina masina 30 de ani...se dezintegreaza frigideru, da motoru e bun..
![]() Cu o benzinara faci linistit 150 000 km, oricum in cazul Dacia, te lasa tabla mai repede decat motorul. This post has been edited by argon: 29 Apr 2006, 19:17 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
woth |
![]()
Post
#25
|
Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 5 June 04 ![]() |
*****************
Aici a fost un text sters de moderator. Despre consumuri si comparatii benzina vs motorina aveti topicuri dedicate ! ***************** Cat despre socurile termine, nu stiu ce vorbesti. Un motor se incalzeste si se raceste treptat, nu brusc. Soc termic = Racirea sau incalzirea BRUSCA a materialelor/pieselor. Brusc = Eveniment care se produce subit, dintr-o dată. This post has been edited by Liviu: 29 Apr 2006, 21:47 |
-------------------- |
|
paulica |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
@ woth: Când pornesti motorul si se produce prima explozie in cilindrii, nu crezi ca acolo e vorba de soc termic? Ca prima data cedeaza segmenti, camasi.. si nu arborele cotit sau volanta.
***************** Aici a fost un text sters de moderator. Despre consumuri si comparatii benzina vs motorina aveti topicuri dedicate ! ***************** Cu stima This post has been edited by Liviu: 29 Apr 2006, 21:47 |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
bulan |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.040 Joined: 20 March 06 ![]() |
Eu sofer profesionist recomand pentru uz profesional diesel si pentru uz casnic BENZINA.Si daca trece conducta de la petrom prin fundul curtii si e moca tot nu merita ca e proasta si se duc injectoarele pe apa sambetei.Pe noi nu ne pasioneaza ca e proasta si se duc injectoarele ca nu-s banii nostrii dar THE BOSS zice:cu 20tone consum 33L/100km si GATA.Si dupa ce te intorci din cursa vezi un consum de 36L/100km si diferenta de 3L/100km THE SCARBOSS vrea sa ti-o impute.Si dupa ceva certuri ramane moarta dar se clarifica cand ajung in service cu injectoarele.Factura e mare si service zice:du-te cu ea la ala de unde ai luat motorina si roaga-l sa-ti dea banii pe ea. ca el service are 100L motorina buna pe care ti-o pune in rezervor miroase esapamentul si noxale sunt a la RAR face si o cursa cu tine cu 20 tone si sa vezi 31L/100km.Si THE SCARBOSS ramane fara replica ca asta e romania.Si cand trebuie facut motorul e jale ca THE SCARBOSS prfera sa o dea avans la dealer pentru urmatoarea masina noua.Si etc si etc.
|
--------------------
a
b
c
|
|
woth |
![]()
Post
#28
|
Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 5 June 04 ![]() |
QUOTE(paulica @ 29 Apr 2006, 23:30) @ woth: Când pornesti motorul si se produce prima explozie in cilindrii, nu crezi ca acolo e vorba de soc termic? Ca prima data cedeaza segmenti, camasi.. si nu arborele cotit sau volanta. ***************** Aici a fost un text sters de moderator. Despre consumuri si comparatii benzina vs motorina aveti topicuri dedicate ! ***************** Prima cauza a cedarii segmentilor este frecarea si a doua presiunea, nicidecum socul termic. |
-------------------- |
|
paulica |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
*****************
Aici a fost un text sters de moderator. Despre consumuri si comparatii benzina vs motorina aveti topicuri dedicate ! ***************** Si o fi frecare si presiune da si soc termic la exploziile din cilindrii este cât incape. |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
bulan |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.040 Joined: 20 March 06 ![]() |
Merge motorul mult si bine doar pana cand i-l fierbi prima data indiferent de e benzinar sau diesel.Nu se fac experiente pe proprietate PRIVATA.Au facut altii experiente pe ale tertilor si s-a confirmat inclusiv pe baza de IMPUTARI BANESTI.Ce vreti sa ma jur ca minim o data am fiert un motor si dupa 5000km a luat-o pe ulei si l-am platit de nou.Noroc ca erau preturi a la CEAUSESCU.Sau inginerii de atunci nu puteau sa faca macar o constatare impartiala.La autoPSIE spune singur tot ce i-ai facut.Dieselul duce mai mult dar cand te lasa te lasa de tot.Economiile facute la pret carburant le scoti pe toate o data din buzunar cand faci motorul caci trebuie facuta si TOATA INJECTIA pe linga cei faci motorului. bulan.
|
--------------------
a
b
c
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 11:14 |