4 prezoane si discuri de SNova pe berlina!, A mai incercat cineva?
![]() ![]() ![]() |
4 prezoane si discuri de SNova pe berlina!, A mai incercat cineva?
XS Tuner |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 12 April 04 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
BMW/Dacia/Peugeot
320i e36/1300/206 XT 1.6 16v
1997/1979/2001 I live my life a 1/4 mile at a time, nothing else matters, for those 10 seconds or less, I'm free...
|
|||
XS Tuner |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 12 April 04 From: Iasi ![]() |
Momentan doar cateva pt. ca nu merge nici imageshack nici nu pot pune imagini pe daciaclub.
image00018yj.th.jpg image00066sj.th.jpg image00080gx.th.jpg image00091ft.th.jpg image00101vb.th.jpg image00129se.th.jpg image00135we.th.jpg |
--------------------
BMW/Dacia/Peugeot
320i e36/1300/206 XT 1.6 16v
1997/1979/2001 I live my life a 1/4 mile at a time, nothing else matters, for those 10 seconds or less, I'm free...
|
|
B-34-SGM |
![]() ![]()
Post
#33
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#34
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Banuiesc ca asa aveau batranii care alergau pe coasta. Nu!?
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Asa avea Nea Fane Iancovici pe Gordina!
|
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
Muttley |
![]()
Post
#36
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(XS Tuner @ 7 May 2006, 15:05) Mai intai o lista cu ingredientele de care am avut nevoie: ...... -2 x butuci fata (de pe nova/supernova/solenza); diferenta intre nova si supernova este doar la diametrul exterior al axului pe care se monteaza rulmentii, eu am pus de pe supernova pentru ca sunt mai ieftini. ...... -2 x bucse fabricate la strung si care vin montate prin presare pe axul butucului pe care vine montat rulmentul de papuc (la nova e un tip de rulment, la supernova/solenza altul, la papuc cu discuri ventilete altul; diferentele constand in 1-2mm la diametrele interioare si exteriore, lungimea fiind aceeasi). Acum si explicatiile... Mai XS, am citit atent ce ai facut tu la UFO si am vazut 2 piese "home-made" in tot puzzle-ul asta: - aia cu distantierul de 20mm la planetara - aici chiar n-aveai incotro, ar fi trebuit sa pui planetare de papuc, se vede si in ultimele poze; - asta cu bucsele din citat, bucsele astea nu-mi suna mie bine in toata povestea... Si ma intreb daca nu cumva folosind din capul locului butucii de nova evitai necesitatea acestor bucse... Nu de alta, dar eu consider ca fiind de preferat folosirea pe cat posibil a pieselor de origine cu cat mai putine adaptari. This post has been edited by Muttley: 11 May 2006, 01:31 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
XS Tuner |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 12 April 04 From: Iasi ![]() |
Daca puneam de nova era exact acelasi lucru numai ca bucsa trebuia sa fie cu 1-2mm mai groasa (nu mai stiu exact cu cat), pt. ca butucii de nova sau supernova nu se pot monta direct pe rulmentii de papuc. Crede-ma ca am incercat sa fac cat mai putine modificari artizanale pe cat a fost posibil. Bucsa aia e foarte bine executata, nu are bataie radiala sau frontala, e facuta dintr-un otel k-lumea, se monteaza cu tot cu butuc pe rulment prin presare. Nu vad unde-i problema. Am facut teste pana la 140km/h si nu imi apare nici un fel de vibratie. Iar despre planetare chiar daca gaseam de care aveam nevoie nu luam pentru ca sunt prea scumpe (4mil bucata).
|
--------------------
BMW/Dacia/Peugeot
320i e36/1300/206 XT 1.6 16v
1997/1979/2001 I live my life a 1/4 mile at a time, nothing else matters, for those 10 seconds or less, I'm free...
|
|
Muttley |
![]()
Post
#38
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Multumesc pt detalii.
Ca idee, daca vor exista amatori sa aplice "reteta" lui XS Tuner, o alternativa la folosirea acelei bucse ar fi montarea unui rulment care sa se potriveasca la portfuzeta de papuc si butucul de nova. Exista distribuitori de rulmenti de import la noi care ar putea sa aiba ce trebuie acolo (gen Ghezaco, SKF, etc...). Atentie, asta nu inseamna ca ce a facut XS Tuner nu ar da rezultate bune! Doar ca eu as merge pe varianta montarii directe a rulmentului. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
cristigeo69 |
![]()
Post
#39
|
![]() 1.6i m40 Group: Members Posts: 755 Joined: 20 September 05 From: Bucuresti ![]() |
roby tu ce ai mai facut???ti-a iesit ceva??(mi s-a parut mai simpla metoda ta)
This post has been edited by cristigeo69: 12 May 2006, 23:46 |
--------------------
ex Dacia
1310
1980 LS
- B 70 W R C MASINA SI FEMEIA NU SE IMPRUMUTA,mai ales masina...ca femeia se imprumuta singura :D
|
|
tm8bnz |
![]()
Post
#40
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
Am eu o mare mirare...filetul in care se prinde prezonul va fi dat in butucul de dacie strunjit ca sa vine discu ventilat peste el.In cazul asta cate spire o sa fie in butucul ala per prezon ?
Sub 5 spire este inacceptabil. P.S. E posibil sa imi fi scapat ceva !? Edit : Da imi scapase,so mai pus problema si dupa parerea mea e inacceptabil pt un mers sportiv si mai ales pt o janta de aluminiu de minim 10Kg (Vorbesc din experienta) Solutia ar fi una mai dificila.Regaurirea butucului pt a introduce vechiile prezoane de dacie,dar ma aici intervine o noua belea,acelea fiind scurte din fabricatie.Deci trebuie manufacturiate si alea de la 0 pt a fi mai lungi.Iar acestea au nevoie de un proces tehnologic mai complex ca sa fie rezistente.Dar e realizabil,eu mi-am facut 8 bucati. This post has been edited by tm8bnz: 13 May 2006, 06:31 |
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
ROBY 06-TFA |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 652 Joined: 9 April 05 From: BRASOV ![]() |
Cristigeo,am reusit sa montez butucul impreuna cu discul in portfuzeta(Cea cu trei brate careia eu ii spuneam fuzeta
![]() ![]() TM8BNZ,chiar am sa numar cate spire de filet am pe o gaura si postez.M-am gandit la confectionarea a 8 prezoane si ar avea cine sa mi le faca.Am observat ca mai toate masinile de raliu au prezoane la prinderea rotilor,nu suruburi.Stiu ca vorbesti din experienta si nu pot sa zic decat FELICITARI pentru tot ceea ce ai facut la masina ta. |
--------------------
dacia
1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000
1988/2007/1986
- bv 06 tfa/bv xx ara/
|
|
cristigeo69 |
![]()
Post
#42
|
![]() 1.6i m40 Group: Members Posts: 755 Joined: 20 September 05 From: Bucuresti ![]() |
![]() |
--------------------
ex Dacia
1310
1980 LS
- B 70 W R C MASINA SI FEMEIA NU SE IMPRUMUTA,mai ales masina...ca femeia se imprumuta singura :D
|
|
latinoo |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru Group: Members Posts: 192 Joined: 23 February 06 From: Brasov ![]() |
XS tuner ai putea sa ma ajuti si pe mine cu dimensiunile exacte ale bucsei si unde vine ea montata , adica intre planetara si portfuzeta sau pe butuc intre butuc si rulment. multumesc anticipat
|
--------------------
Dacia
Berlina
- BV-84-LOV turbo in progress
|
|
Muttley |
![]()
Post
#44
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Roby, eu zic sa mergi direct pe varianta prezoanelor cu piulita. Sigur nu vrei sa testezi rezistenta suruburilor. O eventuala cedare a lor stii cam ce ar insemna...
![]() latinoo, sunt 2 bucse, una pe axul canelat al planetarei (se vede f bine si-n poza) si cealalta cum ai zis tu intre butuc si rulment. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
latinoo |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru Group: Members Posts: 192 Joined: 23 February 06 From: Brasov ![]() |
ceva dimensiuni ar fii de un real folos.
|
--------------------
Dacia
Berlina
- BV-84-LOV turbo in progress
|
|
ROBY 06-TFA |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 652 Joined: 9 April 05 From: BRASOV ![]() |
Am numarat gangurile de filet de pe o gaura.Sunt opt ,dar maine dau in lucru opt prezoane pentru siguranta mea.Ca vorba lui Muttley,nu vreau sa ajung pe la
![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000
1988/2007/1986
- bv 06 tfa/bv xx ara/
|
|
cristigeo69 |
![]()
Post
#47
|
![]() 1.6i m40 Group: Members Posts: 755 Joined: 20 September 05 From: Bucuresti ![]() |
roby vad in poza ta ca ai deja 4 prez.pe masina...ai avut flanse cumva??sau ai?
![]() |
--------------------
ex Dacia
1310
1980 LS
- B 70 W R C MASINA SI FEMEIA NU SE IMPRUMUTA,mai ales masina...ca femeia se imprumuta singura :D
|
|
ROBY 06-TFA |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 652 Joined: 9 April 05 From: BRASOV ![]() |
QUOTE(cristigeo69 @ 14 May 2006, 22:32) Da,am flanse,dar in primul rand sunt facute de un mare mascarici care si-a batut joc si a dat cele 4 gauri la oha!Peste70Km/h nu mai pot tine volanul in mana.Si alt inconvenient al flanselor care nu mi-a placut de loc a fost mutarea centrului de pivotare al rotii care oricum o sa-l modific odata cu montarea jantelor din avatar chiar si fara flansa dar nu asa de mult.Cu flansa groasa de 30mm am crescut intr-adevar ecartamentul cu60mm pe fapt benefic pentru stabilitatea masinii,dar in detrimentul manevrabilitatii si al fiabilitatii suspensiei.Nu sunt impotriva flanselor,sa nu fiu inteles gresit,dar totusi.....mai bine prindere directa in butuc!Parerea mea.Dar,sa revenim la subiect sa nu se supere cineva pe noi.Actualmente,pe fata am rotile originale si pe spate punte de Rfuego sau18cu jantele din avatar si gume 185/60/13.Sta lipita de asfalt pe spate.Si un comportament suprasupravirator!!!Intelegi ce vreau sa spun. This post has been edited by ROBY 06-TFA: 14 May 2006, 22:05 |
--------------------
dacia
1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000
1988/2007/1986
- bv 06 tfa/bv xx ara/
|
|
cristigeo69 |
![]()
Post
#49
|
![]() 1.6i m40 Group: Members Posts: 755 Joined: 20 September 05 From: Bucuresti ![]() |
inca ma gandesc ce sa fac
![]() ![]() ps:sa ne ti la curent roby & multa bafta! |
--------------------
ex Dacia
1310
1980 LS
- B 70 W R C MASINA SI FEMEIA NU SE IMPRUMUTA,mai ales masina...ca femeia se imprumuta singura :D
|
|
driverx |
![]()
Post
#50
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
RAR se pare ca inca nu face gura mare pe seama acestor modificari degeaba care le vreti, DAR voi va ganditi daca intram in UE cum o sa va mai fie tolerate aceste modificari? Poate (dar nu sunt sigur) nu va mai merge asa in stil romaneste, si poate o sa aveti nevoie de omologare pe bune.
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
tm8bnz |
![]()
Post
#51
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
Si acum ai nevoie de omologare pe bune...nu va fi nimic diferit...
Cristi,pot sa te rezolv in modificarea butuciilor fata din 3 in 4 prezoane.Costul modificarii este 500mii/butuc + 1 prezon.Aceasta modificare firesc numai pt butucii fata e posibila. |
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
XS Tuner |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 12 April 04 From: Iasi ![]() |
Din pacate nu am acele dimensiuni deoarece l-am lasat pe strungar sa stabileasca dimensiunile exacte.
Exista cineva pe aici care si-a omologat modificari asemanatoare pe berlina? Eu vreau sa-mi fac si puntea spate cum trebuie (cu tamburi de r18), pt ca momentan am niste modificari mai neortodoxe si in august cand fac si itp-ul sa incerc sa omologhez toata treaba. offtopic: Are cineva vreo idee unde gasesc tamburi sau o punte spate de r18/fuego in 4 prezoane? |
--------------------
BMW/Dacia/Peugeot
320i e36/1300/206 XT 1.6 16v
1997/1979/2001 I live my life a 1/4 mile at a time, nothing else matters, for those 10 seconds or less, I'm free...
|
|
latinoo |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru Group: Members Posts: 192 Joined: 23 February 06 From: Brasov ![]() |
scuzati pt offtopic : am eu o punte de R18 cu tamburi in stare perfecta de functionare. pretul ei este de 2mil negociabil
|
--------------------
Dacia
Berlina
- BV-84-LOV turbo in progress
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#54
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
a iesit f frumos:)sunt curios ce zice gasca de carcotasi.asa mi-ar placea sa am si eu p dacie;)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
cristigeo69 |
![]()
Post
#55
|
![]() 1.6i m40 Group: Members Posts: 755 Joined: 20 September 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(tm8bnz @ 15 May 2006, 05:45) Si acum ai nevoie de omologare pe bune...nu va fi nimic diferit... Cristi,pot sa te rezolv in modificarea butuciilor fata din 3 in 4 prezoane.Costul modificarii este 500mii/butuc + 1 prezon.Aceasta modificare firesc numai pt butucii fata e posibila. pai cum facem bnz-ule? ca eu stau in buc.si tu in tm... ![]() |
--------------------
ex Dacia
1310
1980 LS
- B 70 W R C MASINA SI FEMEIA NU SE IMPRUMUTA,mai ales masina...ca femeia se imprumuta singura :D
|
|
tm8bnz |
![]()
Post
#56
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
Eu pe 26-30 am sa vin in Bucuresti.Poti sa imi trimiti acum butucii,ii dau la modificat,iar cand am sa vin in B facem tranzactia.Trimiti curier,am sa iti dau pe PB datele mele de contact.
Altcineva mai vrea ? |
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
alexblondul |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru Nedisciplinat Group: Members Posts: 335 Joined: 4 February 06 From: Lizeanu - Stefan Cel Mare ![]() |
am si eu o intrebare ... pt dacia 1310... ce merge cel mai bine sa pun daca vrea sa ii pun 4 prezoane ... si ce piese imi trebuie si cam cat ar fi costul ...
|
--------------------
Dacia
1310
1986 TLX
- B 12 SVE Dacia 1310, rosu imperial, si tot tacamul ... Benzina sa fie , motor avem noi !!!
|
|
Muttley |
![]()
Post
#58
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
alexblondul |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru Nedisciplinat Group: Members Posts: 335 Joined: 4 February 06 From: Lizeanu - Stefan Cel Mare ![]() |
nu
... ok ... dar cum trebuia sa formulez intrebarea ?? |
--------------------
Dacia
1310
1986 TLX
- B 12 SVE Dacia 1310, rosu imperial, si tot tacamul ... Benzina sa fie , motor avem noi !!!
|
|
Muttley |
![]()
Post
#60
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
"am si eu o intrebare ... pt dacia 1310... ce merge cel mai bine sa pun daca vrea sa ii pun 4 prezoane ... si ce piese imi trebuie si cam cat ar fi costul ... PENTRU CA MIE MI-E CAM LENE SA CITESC ATENT TOT TOPICUL"
Cam asa! ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 09:59 |