DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme cu viteza face urat la viteze mai mari, nu pot merge cu vit mai mare de 110km/h

stefan_punk
post 3 Nov 2005, 16:27
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 14 July 05




Nu stiu daca mai are cineva acesta problema chiar am citit multe posturi dar asa ceva nu am gasit, ca sa ajung la 100km/h mie cu dacia mea din 87 imi trebuiesc cel putin 30 de sec, va zic in plus ca am schimbat bujii, capac delcou , condesator, platina, disc ambreiaj+placa de presiune, si la fel. Ca sa plec dupa loc pot pleca usor si chiar relativ repede dar pana la maxim 55-60km/h dupa care cat as tura viteza creste usor si in afara orasului abea abea ajunge la 110 maixim 115, cer si eu ajutor ca poate ma poate ajuta cineva


--------------------
Dacia 1300 berlina - b-48-prj
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 3 Nov 2005, 16:57
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(stefan_punk @ 3 Nov 2005, 16:27)
Nu stiu daca mai are cineva acesta problema chiar am citit multe posturi dar asa ceva nu am gasit, ca sa ajung la 100km/h mie cu dacia mea din 87 imi trebuiesc cel putin 30 de sec, va zic in plus ca am schimbat bujii, capac delcou , condesator, platina, disc ambreiaj+placa de presiune, si la fel. Ca sa plec dupa loc pot pleca usor si chiar relativ repede dar pana la maxim 55-60km/h dupa care cat as tura viteza creste usor si in afara orasului abea abea ajunge la 110 maixim 115, cer si eu ajutor ca poate ma poate ajuta cineva
*



Cert este ca nu e in regula ceva ! Dar pot fi multe cauze. Probabil ar trebui masuarata compresia in primul rand ! Apoi ne putem gandi la carburator (in 86, 87 sau facut niste carburatoare pt. modelele 1300 , cele care aveau prevazute din fabrica teul economizor, cu jigloare "economice" respectiv "gatuite" . Culmea e ca erau schimbate doar 2 din ele , respectiv cele din camera de nivel constant, restul ramanand la fel (asta este o eroare!).
Rezultatul era plafonarea la 110 (si erau tare puturoase)!.
Totusi masoara intai compresia la cineva care are aparatura necesara.


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefan_punk
post 3 Nov 2005, 18:12
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 14 July 05




unde anume pot verifica aceasta compresie si care ar fii solutia? set de jigloare am si acum, cat de acel teu economizor l-am scos si pe el.Deci care e solutia cea mai buna ca eu ma gandeam sa schimb si carburatorul ce ma sfatuiti?


--------------------
Dacia 1300 berlina - b-48-prj
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dreamer
post 3 Nov 2005, 23:40
Post #4


Un visator hoinar ...


Group: Members
Posts: 1.750
Joined: 23 September 05
From: Brasov




Testul de compresie il poti face la un service Dacia de preferinta ( reprezentanta ).
Am vazut tot felul de testere improvizate care m-au cam pus pe ganduri ... inclusiv in service-ul Dacia din Bv.
Dupa ce iti face testul de compresie trebuie sa iti dea un cartonas care iese din tester, pe aces cartonas este indicata fiecare masuratoare.


--------------------
Ex Renault Megane 1, 2 si 4 2002 diesel, 2004 si 2017 benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 4 Nov 2005, 00:10
Post #5


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Nu e cumva ambreaju? nu patineaza? asa simtome am avut si eu, nu trecea de 110 nici moarta...am schimbat ce trebuia schimbat si acum se plafoneaza la viteza max trecuta in talon icon_mrgreen.gif (149 km/h)


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefan_punk
post 4 Nov 2005, 16:44
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 14 July 05




de la ambreiaj nu este sigur pentru ca abea l-am schimbat cum am zis mai sus,am facut rost de un set de jigloare si voi inlocuii pe cele vechi. Mi-ar prinde un ajutor daca stie cineva care erau alea doua jigloare de care spunea DodoBird . Oricum le voi inlocui pe toate dar ar fi bine sa stiu care sunt cele doua pentru ca acelea le cumpar separat daca nu sunt la fel(setul mi l-a dat cineva este pentru 1300 dar nu stiu in ce an este cumparat acest set asa ca mai bine...)


--------------------
Dacia 1300 berlina - b-48-prj
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deniss1
post 8 Nov 2005, 14:48
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 4 November 05




QUOTE(Dreamer @ 3 Nov 2005, 23:40)
Testul de compresie il poti face la un service Dacia de preferinta ( reprezentanta ).
Am vazut tot felul de testere improvizate care m-au cam pus pe ganduri ... inclusiv in service-ul Dacia din Bv.
Dupa ce iti face testul de compresie trebuie sa iti dea un cartonas care iese din tester, pe aces cartonas este indicata fiecare masuratoare.
*


Acceasi problema o am si eu .Dar am schimbat set motorul ,toata aprinderea si in cele din urma si cutia de viteze si..........nimic,tot 130/h la vale cu 3200-3300 pe turometru si motorul urla.
ps: dacia mea din '98


--------------------
dacia break - is99dew
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cnn
post 8 Nov 2005, 15:13
Post #8


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 45
Joined: 20 September 05




Daca motorul functioneaza corect si are performantele pe care le-ai spus, iti recomand sa verifici cablul de acceleratie si deschiderea totala a clapetei de acceleratie cand pedala este apasata la podea.
Ar putea sa fie si filtrul de aer imbacsit in acest caz umplerea cilindrilor cu aer fiind deficitara. Sau starea tehnica a motorului sau a ansamblului volanta-disc ambreiaj-placa presiune nu sunt corespunzatoare.


--------------------
-- -- --
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 8 Nov 2005, 15:29
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(stefan_punk @ 4 Nov 2005, 16:44)
d[...] Mi-ar prinde un ajutor daca stie cineva care erau alea doua jigloare de care spunea DodoBird .[...]
*


32 IRMA fata de 32 IRM are 3 piese schimbate:
jiclor principal = 135 in loc de 145
jiclor aer frinare = 170 in loc de 140?parca.
"fintina" sau "tubul emulsor" = E20 parca in loc de F6
In plus, nivelul in CNC scade cu 1 mm, adica acea distanta a plutitorului fata de capac devine 7 mm in loc de 6, cursa fiind 6 in loc de 7.

Emulsor F6 are 32 IRM 2A XX (cel de 1400) dar nu stiu care model, au fost mai multe.
restul, nu stiu.

Punind jicloare de IRM e posibil sa obtii mai multa viteza, dar SIGUR obtii un consum majorat.

Totusi, cred ca la tine e vorba de reglaje, stare motor, etc.

Al meu este 32 IRMA, chiar ales cu jiclorul de aer cel mai mare din 2-3 seturi, si cel principal, vizual cel mai mic.Adica, cit mai gituit. Si urca pina sa schimb setul lejer la 120. Mai mult nu i-am dat, nu-s "vitezomanu' Gica". Acuma nu stiu, is in rodaj, nu-i dau mai mult de 2500-3000 rpm.

This post has been edited by diaconuliviu: 8 Nov 2005, 15:30


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefan_punk
post 11 Nov 2005, 00:24
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 14 July 05




am schimbat toate jigloarele cu altele pe eticeheta scria ca sunt din 94 au fost al socrului meu defapt a cui masina inca mai este pana voi face actele, era punga sigilata deci sunt noi, le-am schimbat aseara trebuie sa ii fac reglajul aer benzina si sa vad diferenta, nu stiu sigur ce carburator este dar ma voi uita si va voi spune la fel ca si dimensiunile de la jigloare.
Placa si discul de ambreiaj sunt noi la fel ca si toata aprinderea inafara de fise(bujii,condesator, platina, capac),
Setul motor a fost facut in 94 ar trebui sa il fac cred.. inca nu mi-a zis nici un mecanic lucru asta mi-a zis ca merge bine saracutzu si ca sa il las asa.
trebuie sa mai schimb in carburator pompa de sprit ca mai curge benzina pe acolo
Cand am schimbat jigloarele am mai schimbat si garnituri flanse, garnitura carburator, cui poantou.
filtru de aer cred ca trebuie schimbat si el asa zicea odata un mecanic dar el pare curat nu pare imbacsit tot ce e posibil.
reglajul avansului l-am facut cu stroboscopul
o sa vad dupa ce termin diferenta si va voi spune daca a fost de la jigloare sper sa nu trebuiasca sa fac setul ar fi cam dureros pentru buzunat acum.


--------------------
Dacia 1300 berlina - b-48-prj
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorcerer
post 13 Nov 2005, 00:15
Post #11


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 59
Joined: 8 September 05




QUOTE(argon @ 4 Nov 2005, 00:10)
am schimbat ce trebuia schimbat si acum se plafoneaza la viteza max trecuta in talon icon_mrgreen.gif (149 km/h)
*



Ce motor ai tu de scrie in talon viteza maxima de 149Km/h ?! De 1.6 ? La a mea ( tot din '98 ) scrie 46KW/ 142 Km/h Viteza maxima constructiva ( dar i-am dat 150 pe autostrada; sau cel putin asa arata vitezometrul wink.gif) )


--------------------
Dacia 1300 - B-53-FAQ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefan_punk
post 13 Nov 2005, 00:16
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 14 July 05




Azi am stat toata ziua la masina, eu mai am niste probleme cu acel fir de la bobina la contact care presupun ca intrerupe pe undeva si o sa il schimb cu totul adica trag alt fir .
Azi am stat din cauza acelui fir la masina toata ziua mama ei de masina ca nu vroia de nici un fel sa stea cuminte.Am schimbat bobina platina condesatorul si nimica. Pana la urma am luat un carburator si un delcou cu tot cu fise si o bobina de la un prieten le-am bagat pe rand pe masina mea si am vazut ca extraordinar masina facea la fel deci scanteie dadea numai ca una slaba si neregulata nu cine stie ce. am alimentat bobina pe direct adica dupa borna de + la baterie si vad ca nu mai face urat. Maine ii trag conductor dupa contact si o sa ii reglez avansul la stroboscop si o sa iti zic daca mai face urat la drum.
La carburator am inlocuitmai multe defapt inafara de blocul carburatorului si plutitor am inlocuit tot adica: jigloare (Brasov carfil),filtru,cuiul poantou, axu de acceleratie , pompa de spritz, acel disculetde pe ax, teflonul de la ax si garnitura carb. dupa ce le-am inlocuit am avut problemele de mai sus in ordinea asta: Am inlocuit prima data capacul de delcou ca varia acceleratia orice i-as fi facut, dupa care la un moment dat nu vroia sa mai plece de nici un fel, am facut toate cele zise si a pornit cu acel fir direct. Mai am o problrema pe care fratilor nu siu ce sa ii fac e vorba de un joc pe care il am pe acel ax cu disc de josla acceleratie, pe acolo imi trage aer fals si... mad.gif simt ca inebunesc tragea si inainte dar acum parca si mai mult... (precizez ca nu stiu sigur daca pe acolo trage si va zic ca nu tragw nici pe dedesupt pentru ca am inlocuit si flansele alea toate.
O sa rezolv maine faza cu aprinderea si va voi tine la curent cu ce performante am evoluat.
va multumesc pentru raspunsuri si mai astept sfaturi pentru ca sunt incepator intr-ale mecanicii.


--------------------
Dacia 1300 berlina - b-48-prj
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefan_punk
post 13 Nov 2005, 00:19
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 14 July 05




aceleasi lucruri scie si pe talonul meu ca si la tine numai ca masinutz mea este din 87 defapt motorul este din 87 ca si scheletul masini cadefapt e recarosata nu ca ar avea cine stie ce importanta


--------------------
Dacia 1300 berlina - b-48-prj
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefan_punk
post 13 Nov 2005, 01:22
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 14 July 05




mai am o intrebare pentru cine a facut acel test de compresie cam la cat se invarte pretul pentru asa ceva


--------------------
Dacia 1300 berlina - b-48-prj
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 14 Nov 2005, 08:20
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(stefan_punk @ 13 Nov 2005, 00:16)
[...]Mai am o problrema pe care fratilor nu siu ce sa ii fac e vorba de un joc pe care il am pe acel ax cu disc de josla acceleratie, pe acolo imi trage aer fals si... [...]
*


Acel disc de care zici e acel "banut", adica obturatorul?
Ala se fixeaza cu cele doua suruburi aferente. Vrei sa zici ca ai distrus acel filet?
Ori pui alte suruburi cu piulita(de lungime exact atit citgrosimea axului in acea portiune plus grosime piulitei) ori inlocuiesti axul.
In primul caz e posibil sa-ti afecteze un pic umplerea, dar nu cu mult.

Ca si constatare, masina ta are o carutza de probleme..


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefan_punk
post 15 Nov 2005, 13:40
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 14 July 05




e vorba de un joc pe care il am la acest ax dar pe longitudinala este un joc mic dar este am inlocuit acel opturator cu tot cu ax si i-am inlocuit si cele 2 garnituri de teflon si nimik tot joaca blink.gif


--------------------
Dacia 1300 berlina - b-48-prj
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefan_punk
post 13 Dec 2005, 21:38
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 14 July 05




Am terminat cu carburatorul l-am facut dar tot nu ajung la o viteza mai mare. Ce probleme as mai putea avea?
Sa ii fac setul? Cutia mea este de 4 trepte o fi asta problema? Am pus si aprindere made by Nea ION din targ la vitan dar degeaba.
please Help


--------------------
Dacia 1300 berlina - b-48-prj
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 13 Dec 2005, 21:40
Post #18


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Masina ta are o fobie fata de radar. EA circula legal wink.gif


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 13 Dec 2005, 21:49
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




verifica ambreiaju, daca zici ca oricat ai tura-o nu creste mai mult de 110 wink.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 13 Dec 2005, 21:49
Post #20


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Ai facut totusi testul de compresie? aia e buba..motorul e obosit.
Partea cu 110 e relativ normala, dar nu e normal sa-ti ia 30 de sec sa ajungi la vit asta.
O dacie ca a ta cu 4 trepte, cu motorul perfect atinge suta cam in 17 secunde.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 13 Dec 2005, 21:50
Post #21


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(andu911 @ 13 Dec 2005, 21:49)
verifica ambreiaju, daca zici ca oricat ai tura-o nu creste mai mult de 110 wink.gif
*





QUOTE(stefan_punk @ 4 Nov 2005, 16:44)
de la ambreiaj nu este sigur pentru ca abea l-am schimbat cum am zis mai sus,am facut rost de un set de jigloare si voi inlocuii pe cele vechi.
*





wink.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 14 Dec 2005, 00:03
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




cred ca ma gandeam la altele biggrin.gif
mda, simptomele sunt de segmenti uzati...se accelereaza mai usor, dar nu mai prinde viteza. Cu uleiu cum stai, consuma mult ? Fum scoate ? Supapele inchid ?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefan_punk
post 15 Dec 2005, 16:09
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 14 July 05




cred ca trebuie sa ii schimb segmentii pentru ca masina nu a mai fost segmentata din 92 de cand a cumparat masina asta socramiu ea fiind din 87.acum are 90.800Km .Am vrut sa ii fac testul de compresie dar ... nu am avut cand
Cam ce ar trebui sa imi dea la acest test?
Am acasa camasi si pistoane facute de socramiu ca a fost strungar si o sa ii cumpar si segmenti si o sa intineresc un pic acest motor "obosit''
Mai poate fi altceva?
Merita sa ii pun cutie cu 5 trepte?

This post has been edited by stefan_punk: 15 Dec 2005, 16:14


--------------------
Dacia 1300 berlina - b-48-prj
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AC
post 16 Dec 2005, 09:38
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 11 March 04
From: Iasi




QUOTE(stefan_punk @ 15 Dec 2005, 16:09)
....
Am acasa camasi si pistoane facute de socramiu ca a fost strungar si o sa ii cumpar si segmenti si o sa intineresc un pic acest motor "obosit''
....
*


Camasi si pistoane "facute"? blink.gif


--------------------
Dacia 1310 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 16 Dec 2005, 09:51
Post #25


Haha


Group: Members
Posts: 8.945
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




s-ar merita sa schimbi cv daca mergi mult afara din oras. in rest nu. unde mai pui ca trebuie sa schimbi si planetarele sau cred ca poti sa le schimbi la reconditionari-nu stiu exact. oricum daca merge bine cv cu 4 de ce sa o schimbi.


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefan_punk
post 16 Dec 2005, 16:56
Post #26


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 14 July 05




socrul meu le-a facut camasile se pistoanele la strung da. (asta in cazul in care nu comfund eu aceste doua cu alte piese. sunt cilindrii aia mari in care intra pistonul si pistonul in care intra segmentii, asta in caz ca am inteles eu bine)
Nu merg foarte mult afara dar sunt locuri si in oras unde as vrea sa prind o viteza mai mare, nu va faceti probleme de politie ca... oi da eu vreo spaga ceva doar doar sa vad ca are si masina asta viata in ea

This post has been edited by stefan_punk: 16 Dec 2005, 16:58


--------------------
Dacia 1300 berlina - b-48-prj
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 16 Dec 2005, 17:03
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




pai ia zi-i lui socru sa-si faca user pe DaciaClub biggrin.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefan_punk
post 16 Dec 2005, 23:29
Post #28


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 14 July 05




socrul meu e om batran nu are el timp de internet iar alea le-a facut acum 10 ani cand lucra in alta parte decat acum.Mai am ceva piese facute de el cum ar fi 2 lalele de planetare, un rulment modificat de la placa de presiune etc am ceva piese, el si-a luat logan iar eu acum ma chinui cu asta mica sa ii mai dau ceva vitamine sa se faca bine sa fie mai tanara si mai vioaie

This post has been edited by stefan_punk: 16 Dec 2005, 23:30


--------------------
Dacia 1300 berlina - b-48-prj
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SPORTivu
post 18 Dec 2005, 13:40
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 308
Joined: 21 April 05
From: Bucuresti




Aceeasi problema am avut-o si eu acum cateva luni. parerea mea este ca Motorul nu prea mai are viata in el biggrin.gif asa ca, TEST COMPRESIE!


--------------------
Dacia 1300 1974
BMW E23 732i 1982
BMW E12 525A 1979
Aro 243 Militar 1979
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefan_punk
post 18 Dec 2005, 14:17
Post #30


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 14 July 05




ii fac saptamana viitoare acest test de compresie , mai am insa o intrebare : Am si o planetara care a inceput sa bata poate fi si asta unul din motivele pentru care....? Planetara asta avea joc mai acum 3 luni dar nu batea acum vad ca a inceput sa bata rau pe la 60km/h o sa o schimb si o sa ii schimb si rulmentii de la ambele roti.


--------------------
Dacia 1300 berlina - b-48-prj
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th July 2025 - 19:48
Forum Renault