Reglare tacheti pas cu pas
![]() ![]() ![]() |
Reglare tacheti pas cu pas
PH-06-BOA |
![]()
Post
#91
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|||
bucatzel |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(PH-06-BOA @ 14 Sep 2011, 18:24) Un mecanic care se respecta, da, o foloseste in continuare. Pentru ca stie ca mana nu-i instrument de masura etalonat. Si daca numai una dintr-o suta de supape n-o reglezi cum trebuie, pana se prinde fericitul caruia i-ai reglat-o, trece suficient timp, si-si spune ca asa-i la dacii. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
stabil777 |
![]()
Post
#93
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(viulian @ 8 Apr 2004, 13:39) 1. Eu am mers cu motoru 0.20/0.20 si a fost OK.. nu mult, e drept, cateva sute de km pana cand i-am reglat din nou cand am avut lera de 0.15. 2. Metoda mea e mai simpla.. nu trebuie sa stii ordinea cilindrilor... - se scot bujiile, ca sa nu te chinui rau - se scriu pe o foaie numerele de la 1 la 8.. astea reprezinta supapele si le notezi si tu cum te uiti la ele.. eu de obicei stau pe stanga masinii cand reglez, si supapei care e inspre radiator ii zic 1 si celei dinspre bord ii zic 8. - se invarte motoru pana una din supape e jos (arcul supapei comprimat la maxim) si se regleaza cealalta supapa a cilindrului. Se iau in felul asta toate la rand.. - de fiecare data cand reglezi o supapa, o tai de pe lista.. dupa primele 2-3 reglate eu le obicei pierd sirul ![]() 3. reglarea o fac mereu la rece, asa scrie in carte, si asa zic toti mecanicii, deci.. pana una alta nu sunt mecanic autorizat si merg pe mana lor. De obicei reglarea o fac sambata de dimineata.. cand nu ma grabeste nimeni si noaptea masina a stat in parcare. Alt sfat.. - supapa de evacuare o recunosti usori dupa faptul ca galeria de evacuare din dreptul ei e mai mare. Am incercat sa-mi dau seama dupa dimensiunea talerului (ca cica la a mea - berlina - sunt diferite) dar n-am reusit - ma fura ochiul :shock: . Iarasi cer scuze pt ca citez. Am reusit sa pornesc motorul dupa ce scrie aici , multumesc Viulian. Am incercat si alte metode ,tot ce am gasit dar cu altele nu a mers. Acum problema este ca nu se mentine relantiul decit daca apas putin pe acceleratie ,iar cablu are siguranta aia pusa la capat pe acele caneluri circulare, in plus da rateuri probabil cind o accelerez brusc, nici eu nu stiu , rateurile sunt rare dar sunt. Oalta problema imi ramine martorul de la injectie aprins, nu totdeauna dar uneori dupa ce am pornit .Oare de ce ? Sa fie din cauza ca am umblat cu imbusul de 4 la acel surubel de pe furca mobila a acceleratiei de pe corpul clapeta? Cum sa-mi dau seama daca acum culbutorii sunt bine reglati , sau cum aflu cilindru sau supapa care ar mai trebui gidilat fie la admisie fie la evacuare? Am scos filtru de aer si capacul cu trei suruburi de la injector ,are un fisiit inainte nu avea , dar motorul merge mult mai fin , mult mai incet mai si tremura dar rar, cred ca mai trebuie reglat la ei dar mie greu sa stiu unde . Nu pot sa inteleg ce reglare si ce joc e ala la mina ,si cum unii regleaza la mina, caci la mina un joc de 0,10 sau 0,15 nu prea este sesizabil!? Aproape ca si eu reglajul l-am facut din mina ,dar si cu o tablita de 0,20 masurata cu subleru , am umblat la mina dupa ce am vazut ca reglati cu tablita nu a mers si am mai controlat pe colo pe colo. Iata ca 10 ore de zi nu mi-au ajuns , va rog sa ma ajutati cu idei cu explicatii, acele rateuri inseamna lipsa de benzina sau plus de benzina? Multumesc. Vad ca si voi a-ti discutat despre asta mai sus , nu apucasem sa citesc , cred ca pina la urma am nevoie urgent de lere adevarate, eu cred ca una din supape nu e reglata bine! Voi? ... This post has been edited by stabil777: 15 Sep 2011, 19:03 |
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
silesax |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 26 November 09 ![]() |
am reglat culbutori .
am invirtit arborele si -nu mai au distanta la care i-am reglat??!!!!! i-am reglat din nou . am invirtit arborele --iara sau dereglat de ce dracu se deregleaza distanta culbutorilor cind invart arborele??? |
--------------------
dacia
break
1997 motor 1400
- br 03 ufg
|
|
SEBASTIAN_RC |
![]()
Post
#95
|
![]() ENG. Group: Members Posts: 41 Joined: 10 December 15 From: Pipera ![]() |
QUOTE(paulp @ 19 Feb 2004, 09:44) BBC, m-am uitat aseara iar in "Biblie" si ce-am vazut: Valori reglaj tacheti: Rece: 0.15 admisie, 0.20 evacuare Cald: 0.18 admise, 0.22 evacuare Acu intrebarea mea e: unde sufletu meu gasesti lere gradate asa (ca de obicei sint din 0.05 in 0.05 ![]() Se mai gasesc sau faci sa intre usor 0.15 si greu 0.20. Respectiv 0.20 cu o.25. Eu fac frecvent la bujii la unele masini 0.57 |
--------------------
RENAULT
12TS
1977 / Spania RACING CODE (chiptuning & dyno)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 13:15 |