Mi s-a rupt toba finala, Sa o repar sau alta noua ?
![]() ![]() ![]() |
Mi s-a rupt toba finala, Sa o repar sau alta noua ?
b64chr |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Moderator incepator Group: Moderatori Posts: 1.004 Joined: 17 December 04 From: Buzias, Timis ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Solenza 2003
/ Skoda Octavia
2009
|
|||
Ant |
![]()
Post
#32
|
![]() Utilizator resuscitat Group: Members Posts: 358 Joined: 21 June 04 From: Bucuresti ![]() |
intru-cat atunci cand eram mic nu-mi placeau vaccinele, o sa o schimb pe intremediara cand pica si ea...profilactic no way
![]() |
--------------------
Opel
Vectra
2005 cu remorca
- B .. AIT Daca nu merge cu ciocanul din prima, incercati un ciocan mai mare
|
|
Corbu' |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 763 Joined: 6 August 05 From: Canada ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 24 Aug 2006, 14:01) Eu mi-am schimbat toata evacuarea cu cea sport de inox de la Borla , de 50 mm . Merge super bine si am castigat si putere . Costuri : 6.500.000 piese , 500.000 manopera , 500.000 benzina pana la Pitesti . Nu va zgarciti dinc auza benzinei pt ca merita drumul , mai ales cel de intoarcere unde ii dai peste 140 fara probleme . La dus va fi mult mai lenesa , dar la intoarcere ... eu am ajuns pe la 160 . Aha, de 2 luni stau cu Solenza in garaj cu tobele varza, la Pitesti nu se produce nici un traseu Inox Sport, cica sunt prea aglomerate utilajele (probabil cu comenzi pt Logan). Mi-au spus ca la sfarsitul lui August incep sa miste ceva. Sa vedem ... |
--------------------
-------
-------
------- Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded. |
|
david79 |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 888 Joined: 19 March 05 ![]() |
ok stiu ce produce Borla, dar intrebarea mea este: de ce nu ai fost aici on Bucuresti pe sos Pantelimon, tot borla monteaza si ei. Care e diferenta fata de cei de la Pitesti ? Catalizatorul l-ai scos ? Intra si terminatia tobei finale in banii astia?
This post has been edited by david79: 24 Aug 2006, 22:06 |
--------------------
Toyota
corolla 2.0 d4d ; auris hybrid ;
2008 / 2011
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Deci eu am dat tel la Borla Pitesti , care mi-au dat nr de tel de la un agent de-al lor . Am vb cu omu , mi-a rezervat un traseu complet sport pe 50 mm inox si am stabilit cand sa vin sa mi-l instaleze . Nu am scos catalizatorul ! Pretul include : traseul de la catalizator la intermediara , intermediara , traseul intermediara-finala , finala + tips ( din fabrica ) . Eu am fost multumit de tips-ul standard si nu am vrut sa-mi puna altul acolo . Manopera a fost 500.000 . Am factura si garantia si in cazul in care face urat Politia ( nu ca ar avea de ce sa faca , pt ca nu face zgomot , le pot arata actele , pentru ca traseul este OK din punct de vedere al RAR-ului si la noxe si la zgomot .
Acum , de ce sa schimbi tot traseul ? 1. Pentru ca daca pui doar finala inox universala te costa mai mult de 4,5 mil si nu rezolvi decat finala si ai zgomot in plus . 2. Pentru ca se simte diferenta intre un traseu complet pe 50 mm direct flow fara site si altele si unul ni care 3 sferturi e pe 45 , afumat si imbacsit de atatia ani . - daca cumva se sparge incet catalizatorul , acele aprti sunt evacuate incet pe traseul sport , in timp ce in traseul vechi raman pe traseu , infundand evacuarea , crescandu-ti consumul si scazand randamentul motorului . 3. Daca iti pui numai finala "de origine" peste maxim 2 ani vei avea aceleasi probleme . Asa , daia cum 7 mil , dar nu vei mai avea probleme nici peste 5 ani . Tinand cont ca ei au dat 4 ani gar , prosti nu sunt . 4. Daca vrei putere in plus ... deja nu-ti mai faci probleme ca de ce sa nu schimbi tot traseul ... Eu stiu pe unii care au dat peste 27 mil numai pe traseul de evacuare facut cu doua tevi finale , fara catalizator . Sfatul meu : lasati catalizatorul in pace si puneti-va kitul sport de la Borla . Daca umblati la catalizator puterea castigata numai de la scoaterea lui este extrem de mica , dar consumul va creste peste masura si nu va mai sta bine la relantiu . De ce ? Pentru ca trebuie sa exista o presiune minima de evacuare , fara ea , gazele ies prea usor si motorului nu-i place asta . Va mai amintesc ca eu am Euro2 si nu am decat o singura sonda Lambda si aia este inainte de catalizator . Daca voi aveti Euro 3 , aveti doua sonde si una este dupa catalizator si nu se poate scote acesta fara sa stricati echilibrul senzorilor si a motorului . |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
Ant |
![]()
Post
#36
|
![]() Utilizator resuscitat Group: Members Posts: 358 Joined: 21 June 04 From: Bucuresti ![]() |
luat toba finala de uzina (hmm de ce naiba scrie borla pe ea ?) cu 116 lei grasi ... ma duc sa o montez. Daca tine inca 2 ani e de ajuns ca la anu dau masina
![]() |
--------------------
Opel
Vectra
2005 cu remorca
- B .. AIT Daca nu merge cu ciocanul din prima, incercati un ciocan mai mare
|
|
Corbu' |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 763 Joined: 6 August 05 From: Canada ![]() |
QUOTE(david79 @ 24 Aug 2006, 23:06) ok stiu ce produce Borla, dar intrebarea mea este: de ce nu ai fost aici on Bucuresti pe sos Pantelimon, tot borla monteaza si ei. Care e diferenta fata de cei de la Pitesti ? Catalizatorul l-ai scos ? Intra si terminatia tobei finale in banii astia? Pai nimeni nu are pe stoc traseu Borla Sport, intr-un final am dat telefon direct la fabrica. Am lasat numarul meu si la Pilot si la Borla sa ma contacteze cand se misca ceva, pana azi nu m-a sunat nimeni. O sa incerc sa iau legatura azi sa vad cum se mai scalda apele. Daca vrei traseu inox dar diametrul standard 45 atunci nu e problema, gasesti fara probleme. Cele Sport de 50 sunt pe stoc 0... This post has been edited by Corbu': 25 Aug 2006, 09:45 |
--------------------
-------
-------
------- Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded. |
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Luati tel unui agent de pe acolo si trebuie sa mai aiba ei unele manarite pe undeva . ( adica ascunse ) Ca si a mea a fost ultima !
|
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
Fancyman |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 495 Joined: 10 September 04 From: Pitesti ![]() |
|
--------------------
Stepway
1,0Tce
Confort/Laureate/Variant
|
|
Ant |
![]()
Post
#40
|
![]() Utilizator resuscitat Group: Members Posts: 358 Joined: 21 June 04 From: Bucuresti ![]() |
ce probleme sa ai la revizie :?
|
--------------------
Opel
Vectra
2005 cu remorca
- B .. AIT Daca nu merge cu ciocanul din prima, incercati un ciocan mai mare
|
|
toto |
![]()
Post
#41
|
![]() Destul de fost membru Group: Members Posts: 432 Joined: 26 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Dupa 3 ani ma inscriu si eu pt o toba finala noua...
![]() Pentru ca cineva pe aici injura tobele facute la Iasi (dar si pentru ca pana acum am "apelat" numai la piese de origine) am preferat una originala chiar daca e mult mai scumpa. Cea de la Iasi era pe la 80 lei undeva in Militari, iar cea de origine este 175 lei pe Mihai Bravu. Acum si problema mea: Initaial am vrut sa mi-o schimb singur, dar am zis sa pun si o intrebare la un service "de cartier" si mi-a zis ca nu se baga ca nu are autogen si astea la Solenza se scot greu... ![]() So...ce sanse am sa o schimb singur in spatele blocului ? Ceva sfaturi...? Merci... |
--------------------
Honda
CIVIC
5D 1.8 Sport M/T - '07 romania, frumoasa tara...pacat ca e locuita...
|
|
Corbu' |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 763 Joined: 6 August 05 From: Canada ![]() |
Se scot foarte greu, la mine nu voia sa iasa deloc si maimuta din service s-a pus sa bata cat putea cu ciocanul. Intr-un final a taiat o buza a tobei cu flexul, a largit un pic si ca prin minune a iesit usor. Bine ca a scapat intreg catalizatorul ca o puneam de o fericire de 1.100 RON.
|
--------------------
-------
-------
------- Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded. |
|
2dor |
![]()
Post
#43
|
![]() Desi nu pare, acum sunt fan iPhone Group: Members Posts: 2.827 Joined: 14 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Pentru a scoate finala la mine s-a folosit autogenul la imbinare. In acelasi timp un alt mecanic misca de toba, pana la urma s-a slabit si a iesit frumos.
|
--------------------
Ford
Mondeo Vignale Hybrid
2018 Be nimble as a greyhound, as tough as leather, as hard as Krupp steel and so you shall be the German warrior incarnate.
|
|
david79 |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 888 Joined: 19 March 05 ![]() |
daca vrezi sa le schimbati singur, este usor in cazul in care schimbati ambele tobe, singurul lucru e sa nu stricati colieru ce prinde buza tobei intrermediare de traseul de la catalizator.sau sa aveti un colierele "care este " de rezerva.
in schimb, daca vreti sa separati o toba de alta... o sa cam injurati |
--------------------
Toyota
corolla 2.0 d4d ; auris hybrid ;
2008 / 2011
|
|
teryro |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 25 February 05 ![]() |
Mi s-a rupt si mie toba finala si intermediara (acolo unde se imbina cu teava) si nu am luat ITP-ul din cauza asta....
Sunt in dubii....mai ca as vinde masina lunile urmatoare, si nu as pune tobe noi (de fapt tot circuitul) dar ma gandesc ca daca s-o baga cumparatorul pe sub masina si o vedea ca am sudat, da prost... Stiti cam cat costa sa sudez in cele 2 puncte, si un service pe la Vitan care sa faca operatiunea? Cititnd threadul am vazut ca BORLA are acum si distribuitor si service in Bucuresti... a mai pus cineva in ultimul timp evacuare de la ei? Cam cat? Merci |
--------------------
Dacia
Solenza
aug 2004 Europa cu AC Prima mea masina Solenza EUROPA cu A/C si imbunatatiri
|
|
toto |
![]()
Post
#46
|
![]() Destul de fost membru Group: Members Posts: 432 Joined: 26 April 04 From: Bucuresti ![]() |
sa inteleg ca nu vrei sa pui un traseu de origine ca e cam scump...
...dar te intereseaza unul borla care e oricum mai scump decat unul de origine..?!?! |
--------------------
Honda
CIVIC
5D 1.8 Sport M/T - '07 romania, frumoasa tara...pacat ca e locuita...
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Un traseu "de origine" te duce cam la 2,4 mil , unul Borla de INOX , standard 45 mm cam la 6 mil , cel sport , pe 50 mm , INOX ( belea ) , cam 7 mil . Garantie peste 4 ani , performanta cat cuprinde si putin sound . Sa te hotarasti ce vrei sa faci cu masina ... si apoi bafta !
|
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
Corbu' |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 763 Joined: 6 August 05 From: Canada ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 12 Mar 2007, 20:46) Garantie peste 4 ani , performanta cat cuprinde si putin sound . Sa te hotarasti ce vrei sa faci cu masina ... si apoi bafta ! Treaba cu garantia e tromboneala curata. Dupa ce a fost pus traseul sport pe masina, mi-au taiat factura si mi-au dat garantie doar 2 ani. Cica am deja 45.000 KM cu masina si de unde stie el ca in urmatorii 2 ani nu o sa fac 80.000 KM, se strica catalizatorul si ard tobele? De la 2 ani pana la 5 ani e cale lunga + ca nu a zis nimic de faza cu kilometrii INAINTE sa monteze traseul nou. Nesimtire pura si smecherism din ala ieftin de cartier. Ca impresie > marfa e buna, dar seriozitatea reprezentantei din Bucuresti lasa mult de dorit. This post has been edited by Corbu': 12 Mar 2007, 21:35 |
--------------------
-------
-------
------- Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded. |
|
dumid |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 641 Joined: 12 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Salut! Dupa 3 ani si 2 luni (respectiv 79.000 km) mi-a picat si mie toba finala.
Am cumparat finala originala, de uzina (asa zic ei) 110 ron. Cand mi-a urcat-o pe elevator a constatat ca si cea intermediara mai are f. putin si se va rupe. Am hotarat sa o schimb si pe aia. Din pacate , nu am mai gasit la magazine din aia si originala si am cumparat una facuta de Borla cu 98 ron + 1 colier de 2.5 ron. Ambele au garantie 18 luni . Mentionez ca piesele si manopera au fost facute in Ploiesti. Total cost: 110 ron(finala)+98 ron (intermediara)+2.5 ron (colier)+ 60 ron manopera=270.5 ron |
--------------------
5461
1997
2012
|
|
seba3621 |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 11 October 05 From: Timisoara ![]() |
Salutare. Se intampla ceva daca circul fara toba finala? (s-a rupt ieri si a cazut
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza 1.4mpi
Clima 2004
- TM 36 xxx
|
|
Corbu' |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 763 Joined: 6 August 05 From: Canada ![]() |
O sa ai un sound de Solenza WRC, in rest nu o sa aibe nimic. Poate Militia sa se ia de tine, dar le zici ca programarea la service e peste 3-4 zile (service-ul e ocupat si nu ti-au putut face mai repede, bla bla).
Eu am mers o luna fara toba finala (era taiata de mine) si nu am avut nimic, iubeam la nebunie zgomotul ce il facea la 5000 rpm ![]() This post has been edited by Corbu': 22 Mar 2007, 18:16 |
--------------------
-------
-------
------- Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded. |
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Aveai zgomot , dar nu aveai cuplu la turatii joase si posibil sa-ti fi crescut si consumul ...
dumid - aia pe care scria Borla m-as mira sa fie facuta de ei ! This post has been edited by marius80_eugen: 22 Mar 2007, 20:00 |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
i96nds |
![]()
Post
#53
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu zic sa tii finala cea noua in portbagaj ca sa fii mai credibil - ca erai in drum spre service etc.
|
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
seba3621 |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 11 October 05 From: Timisoara ![]() |
Mersi de raspunsuri. Sunetul e super, dar in afara dupa niste zeci de km as vrea sa am finala.
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza 1.4mpi
Clima 2004
- TM 36 xxx
|
|
pastrama |
![]()
Post
#55
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
|
--------------------
Tedei
-
-
|
|
Corbu' |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 763 Joined: 6 August 05 From: Canada ![]() |
Nope, consumul nu a crescut absolut deloc (la mers civilizat) si pot vedea exact pt ca am pus un mic computer de bord.
|
--------------------
-------
-------
------- Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded. |
|
CIPTUNING |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 891 Joined: 22 November 05 ![]() |
Fara finala face cum mai face, dar sa anulati si intermediara si atunci sa auziti, avand doar o teava din catalizator pana in spate, cum face ca un wrc, inclusiv rateurile... In schimb, e mult mai silentioasa doar cu teava aceea mica de la catalizator pana la colierul din fata si nimic in rest. Cu intermediara anulata si cu o finala goala inox, reusesc pe reducere sa scot ceva rateuri in toba.
|
--------------------
SLZ
SCALA
- BZ 04 XLZ "Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug" Eminescu- Imparat si proletar ;) |
|
2dor |
![]()
Post
#58
|
![]() Desi nu pare, acum sunt fan iPhone Group: Members Posts: 2.827 Joined: 14 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Si de unde pot gasi o teava de la catalizator pana la finala pentru Solenza si fara intermediara.
|
--------------------
Ford
Mondeo Vignale Hybrid
2018 Be nimble as a greyhound, as tough as leather, as hard as Krupp steel and so you shall be the German warrior incarnate.
|
|
CIPTUNING |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 891 Joined: 22 November 05 ![]() |
Foloseste tot traseul original, tai doar toba de mijloc si o inlocuiesti cu teava simpla. Sau daca intermediara este ruginita iremediabil, tai tabla si astupi gaurelele alea din teava, bandajand-o cu ceva- folie de aluminiu, burlan de hota si strangi bine cu coliere etc.Dar e treaba de rupt mainile+un pic tiganie, tot sudura e mai "curata" si durabila. Recomand treaba asta doar "for fun & races", adica temporar. In 4000 rpm te sperie, face ca o motocicleta si nu e de mers cu ea asa pe strada, datorita politiei si durerii de cap la drum lung. Punandu-i insa finala se cuminteste si poti sa treci silentios in ture joase pe langa organe ca nu se prind.
![]() |
--------------------
SLZ
SCALA
- BZ 04 XLZ "Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug" Eminescu- Imparat si proletar ;) |
|
B-53-SDP |
![]()
Post
#60
|
![]() 1.6 16v E5 + GPL Group: Members Posts: 489 Joined: 12 March 06 ![]() |
Eu am finala de la Borla si in rest teava de la catalizator pana la finala.
Si se aude super bine mai ales la turatii mai marii si pe decelerare mai da si un rateu e chiar bine. Si la drum intins nu e foarte deranjanta. Pentru mine care sunt BOLNAV cu sunetele de esapament nu ma deranjaza absolut deloc. ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
Laureat 1.6 16v E5+ GPL On the street, drive safely and reponsibly and wear the seatbelt !
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 15:31 |