Demarajul la Logan..., 0-100 km/h cu start de pe loc
![]() ![]() ![]() |
Demarajul la Logan..., 0-100 km/h cu start de pe loc
Mario_b |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Membru Simplu Group: Members Posts: 625 Joined: 9 December 04 From: Craiova+Sibiu ![]() |
|
||
--------------------
'05 Dacia
Logan 1,6
Ambition
- MBM War is peace. Freedom is Slavery. Ignorance is Strength.
--->Logan Tuning Club Craiova<--- |
|||
testike |
![]()
Post
#92
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
Poate la testele lor era doar 1 om in masina?
|
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
dRg |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 13 September 04 From: Galati ![]() |
Si poate avea ceva accesorii lipsa ca sa fie mai usoara. De exemplu au testat varianta de baza.
|
--------------------
VW
Bora 1.9 TDI 115CP
2000 Highline
- XXXX
|
|
argon |
![]()
Post
#94
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Sau poate era legat dupa un Cielo?!
![]() Serios vorbind, poate nu ai aptitudini de pilot, uzina sigur nu a testat cu un sofer obisnuit...conteaza foarte mult cum sti sa folosesti cutia ! This post has been edited by argon: 24 May 2006, 09:55 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Mirciulik |
![]()
Post
#95
|
Membru autentic Group: Members Posts: 378 Joined: 11 March 06 From: Galati ![]() |
cu siguranta era un singur om ..doar soferul...era la ProMotor unu acum vre 2 luni..campion de raliuri WRC si spunea ca pentru o masina de serie fiecare 50Kg in plus pe masina duc la un consum cu 0.7L mai mare. Ceea ce inseamna ca si motorul trage un pic mai "greu" ca altfel n-ar consuma mai mult.
Si ca s-o dau putin si pe fizica Ft-Ff=m*a Forta de tractiune - forta de frecare = masa * acceleratia forta de tractiune ramane aceeasi, forta de frecare se modifica foarte putin, masa creste considerabil (la 2 persoane = 150Kg) ceea ce inseamanca acceleratia scade..pentru a se pastra raportul. acceleratie mai mica...==> viteza mai mica. Clar: testele se fac doar cu soferul in masina. Poate daca ar fi comandat de un pilot automat (computer+ joystik) ar scoate un timp mai bun pt ca este mai usor...dar sincer ma ingrozesc. Prietenii stiu de ce. Cred ca a-ti vazut ce sa intamplat cu primul Boing 747 pilotat de computer: s-a prabusit in padure la aterizare ![]() |
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
argon |
![]()
Post
#96
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(Mirciulik @ 24 May 2006, 10:56) si spunea ca pentru o masina de serie fiecare 50Kg in plus pe masina duc la un consum cu 0.7L mai mare. Ceea ce inseamna ca si motorul trage un pic mai "greu" ca altfel n-ar consuma mai mult. Cea mai mare TAMPENIE ce am auzit-o vreodata. Ia baga-to 250 de kg in portbagaj, sau unde vrei tu, si daca consumi cu 3,5 litri in plus la 100 km, ma fac popa. O sa consumi cu max 0,5 litri mai mult la suta de km. This post has been edited by argon: 24 May 2006, 10:29 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
vtavi14 |
![]()
Post
#97
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 26 October 05 ![]() |
Argon:Cred ca trebuie sa te faci popa(fara suparare). La un consum de aprox. 7 %, cum te-ai exprimat tu, ar fi in plus doar 0,245 litri(ai spus 3,5 %). Poate ai vrut sa spui 3,5 litri in plus la suta de km. ,ceea ce intradevar, e mult.
|
--------------------
***
***
- ***
|
|
argon |
![]()
Post
#98
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
ma refeream la 3,5 litri la suta de km in plus ! na ca am si editat.
This post has been edited by argon: 24 May 2006, 10:29 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
vtavi14 |
![]()
Post
#99
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 26 October 05 ![]() |
QUOTE(Mario_b @ 24 May 2006, 09:46) Timpi masurati la Logan 1,6, benzina OMV100, rezervor aproape gol si 2 oameni in masina: la prima cursa: 13,2 s ; la a doua cursa: 12,8 s ; la a treia cursa: 13,1 s. Nici macar nu m-am apropiat de timpii comunicati se uzina, nu stiu cum au calculat ei 11,5 secunde, e IMPOSIBIL sa prinda suta in 11,5. Da, cred ce spui. Asta e problema: ca nu stiu ce soferi de teste, ca nu stiu ce sec. 'teoretice'..etc.,etc. bla bla, dar asta e realitatea: nu te poti apropia de timpii dati de constructor - la Logan(nu o spun cu rautate, dar asa e). La skoda(ma refer la sk. ptam condus mult timp o Fabia) te apropii mult de timpii dati de constructor. Acum...fie vorba intre noi: 12,8 sec, e un timp f bun, si mi-e greu sa cred ca ai putut scoate timpul asta. dar te cred, eu nu am incercat. |
--------------------
***
***
- ***
|
|
Mario_b |
![]()
Post
#100
|
![]() Membru Simplu Group: Members Posts: 625 Joined: 9 December 04 From: Craiova+Sibiu ![]() |
Nu mai faceti mai offtopic!
Mai astept si alte experiente despre acceleratie, sa vedem cum trag si alte Loganuri, inclusiv 1,4 si dci-ul. |
--------------------
'05 Dacia
Logan 1,6
Ambition
- MBM War is peace. Freedom is Slavery. Ignorance is Strength.
--->Logan Tuning Club Craiova<--- |
|
Smeagol |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru ... Group: Members Posts: 238 Joined: 18 November 05 From: Timisoara ![]() |
Mai fratilor, asa cum am postat si mai inainte, luati puterea Logan-ului, impartiti la greutatea lui si o sa obtineti aproape 11.5 s.
Este o metoda tampita dar aproximativa despre cum se face calculul la constructor. LE: Scuzele mele pentru tampenia de mai sus. Se imparte greutatea la putere. This post has been edited by Smeagol: 24 May 2006, 11:49 |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
2006, 1.6 MPI
- TM 10 ??? "Ai grija ce-ti doresti. S-ar putea sa capeti."
|
|
vtavi14 |
![]()
Post
#102
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 26 October 05 ![]() |
Smeagol: eventual greutatea impartita la putere, nu cum ai spus tu(putere/greutate) : 90/1015=0,088 sec...
![]() Si mai o treaba: tu crezi ca toti contructorii fac la fel: (mai ales cele sport)? Ex: ia un Ferrari F355 Spider: are 380 cp. si 1350 kg. Ar iesi 3,55...e hai, constructorul spune: 4,6 sec. |
--------------------
***
***
- ***
|
|
DFA |
![]()
Post
#103
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.559 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Nu știu de ce vă mai obosiți atâta, pentru că se știe că demarajul (0-xxx Km/h) este determinat strict de puterea motorului versus greutatea mașinii.
Faptul că nu puteți atinge timpul dat se datorează modului în care se face accelerarea motorului și schimbarea treptelor de viteză. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
vtavi14 |
![]()
Post
#104
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 26 October 05 ![]() |
www.mta.ro asta pt cine are timp, e acolo un proiect de doctorat f interesant cu referire la subiectul asta....doar pt cine are timp
|
--------------------
***
***
- ***
|
|
argon |
![]()
Post
#105
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#106
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
eu am oarece amintiri ca masina se testeaza, din orice punct de vedere, cu toate lichidele la maxim, rezervorul plin 80%, sofer de 80 de kg si dotarea de serie (adica, spre exemplu, cu cauciucurile cu care vine masina)
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
Mario_b |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru Simplu Group: Members Posts: 625 Joined: 9 December 04 From: Craiova+Sibiu ![]() |
@Argon : Ca sa nu uitam de etajarea treptelor cutiei de viteze.
This post has been edited by Mario_b: 24 May 2006, 12:10 |
--------------------
'05 Dacia
Logan 1,6
Ambition
- MBM War is peace. Freedom is Slavery. Ignorance is Strength.
--->Logan Tuning Club Craiova<--- |
|
DFA |
![]()
Post
#108
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.559 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
|
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
Mario_b |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru Simplu Group: Members Posts: 625 Joined: 9 December 04 From: Craiova+Sibiu ![]() |
Eu mai stiam ca este important mai ales cuplul motor la acceleratie!
|
--------------------
'05 Dacia
Logan 1,6
Ambition
- MBM War is peace. Freedom is Slavery. Ignorance is Strength.
--->Logan Tuning Club Craiova<--- |
|
DFA |
![]()
Post
#110
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.559 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Cuplul devine esențial la reprize.
Puterea este esențială la demaraj. Din această cauză 2 mașini echivalente dar cu motor pe benzină respectiv diesel vor avea performanțe diferite în cele 2 situații. Mașina pe benzină va avea un foarte bun demaraj și va lăsa în urmă diesel-ul, dar la reprize diesel-ul va depăși ușor benzinara. Încă o dată, vorbesc de mașini echivalente ca putere și greutate, nu mă luați cu nu știu ce mașini și motoare... |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
Geo |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 291 Joined: 9 January 03 From: Brasov ![]() |
DFA, nu mai induce lumea in eroare... cuplul te ajuta si la demaraj, si la reprize. Ia fa tu un test cu cele doua masini de care vorbeai, si o sa vezi cum te lasa in urma diesel-ul la plecare... pe distanta mai mare, o sa-l prinzi... dar la demaraj te arde de nu te vezi.
|
--------------------
Chevrolet
Aveo
2006, Platinum Drive safe !
|
|
AlinI |
![]()
Post
#112
|
![]() Nd 4 Spd 4 Life Group: Members Posts: 178 Joined: 13 April 06 From: Bucuresti ![]() |
cuplul este DOAR pt reprize. crede-ma ca si benzinarele si disel-urile pot sa dea "scart" cu a-ntai-a, deci daca pot produce o forta mai mare decat aderenta rotii, nu conteaza cu cat este mai mare acea forta (provenita din cuplu mai mare) pentru ca daca vrei sa pleci foarte tare trebuie sa mergi la limita aderentei, nu sa o depasesti. daca depasesti limita aderentei, roata intra in frecare dinamica (cu asfaltul). coeficientul de frecare dinamica (intre 2 corpuri care aluneca unul pe celalalt) este mai mic decat coeficientul de frecare statica. ... asta ca o paranteza la plecarea de pe loc in treapta 1-a. deci in treapta 1 demarajul nu depinde decat de sofer intre 2 masini de aceeasi clasa.
revenind on topic... parerea mea (nu m-am facut cu diesel-uri ca sa vad ce pot, eu am 1.6mpi): de plecat pleaca la fel (primii 5m cred), dupa care diesel-ul o sa ia un mic avantaj datorita cuplului mai mare la schimbarea vitezelor (reprize mai bune, etc). in final mizez pe benzinare pentru ca diselul de tureaza mai greu decat benzina, iar benzinarele daca schimba in aprox 4800 ture cad in aprox 3500 (adica aproape de cuplul maxim). oricum pana la 100 nu ai nevoie decat de a 3-a max, iar cele 2 momente cand sunt in avantaj disel-rile cand schimba se recupereaza prin turatii. si pentru posesorii de diesel care mai si urla in gura mare cat de puternice sunt motoarele lor.... sa vad eu un disel care a depasit 190 (dupa kilometraj macar)!!! ele dau senzatia de putere doar cand schimba vitezele... nu se pot compara 87 CP cu 6x ... plus ca peste 140 incep sa isi dea duhul... adica la 140 imi permit lejer sa intru fara emotii in depasiri pentru ca shtiu ca am de unde... END OF STORRY.... |
--------------------
Subaru
Impreza 2.0 Hatchback
2009 '06 Dacia Logan 1.6 mpi
Whishlist Honda S2000 |
|
DFA |
![]()
Post
#113
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.559 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Geo, firește că și cuplul contează la demaraj, dar puterea are un aport mult mai mare ca cuplul la demaraj!
|
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
vtavi14 |
![]()
Post
#114
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 26 October 05 ![]() |
QUOTE(AlinI @ 25 May 2006, 14:20) cuplul este DOAR pt reprize. crede-ma ca si benzinarele si disel-urile pot sa dea "scart" cu a-ntai-a, deci daca pot produce o forta mai mare decat aderenta rotii, nu conteaza cu cat este mai mare acea forta (provenita din cuplu mai mare) pentru ca daca vrei sa pleci foarte tare trebuie sa mergi la limita aderentei, nu sa o depasesti. daca depasesti limita aderentei, roata intra in frecare dinamica (cu asfaltul). coeficientul de frecare dinamica (intre 2 corpuri care aluneca unul pe celalalt) este mai mic decat coeficientul de frecare statica. ... asta ca o paranteza la plecarea de pe loc in treapta 1-a. deci in treapta 1 demarajul nu depinde decat de sofer intre 2 masini de aceeasi clasa. revenind on topic... parerea mea (nu m-am facut cu diesel-uri ca sa vad ce pot, eu am 1.6mpi): de plecat pleaca la fel (primii 5m cred), dupa care diesel-ul o sa ia un mic avantaj datorita cuplului mai mare la schimbarea vitezelor (reprize mai bune, etc). in final mizez pe benzinare pentru ca diselul de tureaza mai greu decat benzina, iar benzinarele daca schimba in aprox 4800 ture cad in aprox 3500 (adica aproape de cuplul maxim). oricum pana la 100 nu ai nevoie decat de a 3-a max, iar cele 2 momente cand sunt in avantaj disel-rile cand schimba se recupereaza prin turatii. si pentru posesorii de diesel care mai si urla in gura mare cat de puternice sunt motoarele lor.... sa vad eu un disel care a depasit 190 (dupa kilometraj macar)!!! ele dau senzatia de putere doar cand schimba vitezele... nu se pot compara 87 CP cu 6x ... plus ca peste 140 incep sa isi dea duhul... adica la 140 imi permit lejer sa intru fara emotii in depasiri pentru ca shtiu ca am de unde... END OF STORRY.... ...si daca ar avea si dieselu' 87 cp? |
--------------------
***
***
- ***
|
|
SiloS |
![]()
Post
#115
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Atunci o sa faca plopu' pere si loganu' micsunele
![]() Daca ar avea dieselul 87 cp ar avea si alta cutie si tot benzinarul ar fi mai tare ![]() |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
darius |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 396 Joined: 18 March 05 From: arad ![]() |
QUOTE(AlinI @ 25 May 2006, 13:20) cuplul este DOAR pt reprize. crede-ma ca si benzinarele si disel-urile pot sa dea "scart" cu a-ntai-a, deci daca pot produce o forta mai mare decat aderenta rotii, nu conteaza cu cat este mai mare acea forta (provenita din cuplu mai mare) pentru ca daca vrei sa pleci foarte tare trebuie sa mergi la limita aderentei, nu sa o depasesti. daca depasesti limita aderentei, roata intra in frecare dinamica (cu asfaltul). coeficientul de frecare dinamica (intre 2 corpuri care aluneca unul pe celalalt) este mai mic decat coeficientul de frecare statica. ... asta ca o paranteza la plecarea de pe loc in treapta 1-a. deci in treapta 1 demarajul nu depinde decat de sofer intre 2 masini de aceeasi clasa. revenind on topic... parerea mea (nu m-am facut cu diesel-uri ca sa vad ce pot, eu am 1.6mpi): de plecat pleaca la fel (primii 5m cred), dupa care diesel-ul o sa ia un mic avantaj datorita cuplului mai mare la schimbarea vitezelor (reprize mai bune, etc). in final mizez pe benzinare pentru ca diselul de tureaza mai greu decat benzina, iar benzinarele daca schimba in aprox 4800 ture cad in aprox 3500 (adica aproape de cuplul maxim). oricum pana la 100 nu ai nevoie decat de a 3-a max, iar cele 2 momente cand sunt in avantaj disel-rile cand schimba se recupereaza prin turatii. si pentru posesorii de diesel care mai si urla in gura mare cat de puternice sunt motoarele lor.... sa vad eu un disel care a depasit 190 (dupa kilometraj macar)!!! ele dau senzatia de putere doar cand schimba vitezele... nu se pot compara 87 CP cu 6x ... plus ca peste 140 incep sa isi dea duhul... adica la 140 imi permit lejer sa intru fara emotii in depasiri pentru ca shtiu ca am de unde... END OF STORRY.... |
--------------------
Seat
Cordoba
6L
- xx-xx-xxx
|
|
darius |
![]()
Post
#117
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 396 Joined: 18 March 05 From: arad ![]() |
[si pentru posesorii de diesel care mai si urla in gura mare cat de puternice sunt motoarele lor.... sa vad eu un disel care a depasit 190 (dupa kilometraj macar)!!! ele dau senzatia de putere doar cand schimba vitezele... nu se pot compara 87 CP cu 6x ... plus ca peste 140 incep sa isi dea duhul... adica la 140 imi permit lejer sa intru fara emotii in depasiri pentru ca shtiu ca am de unde... END OF STORRY....
[/quote] nu urla nimeni in gura mare doar ca nu ai intalnit tu nici un diesel adevarat ca te facea de nu aveai aer,ah daca as avea acum un A4 cu I-ul rosu macar(cei ce cunosc fenomenul diesel stiu la ce ma refer) sa il vezi cum te duce pana la 190 lipit de spatar,numai vb. de BMW 525d din 2002 care la 200 are 4200 de ture pe turometru si in masina poti linistit sa adormi un copilas,astea sunt doar 2 exemple de masini pe care le-am condus si m-au impresionat,numai vb de japoneze care au resurse de putere impresionante,vezi TOYOTA COROLLA. Cunosc genul tau de gandire,pt voi dieselul nu porneste iarna,e puturos si pe deasupra mai si scoate fum nu?Ei bine am o veste,tehnologia avanseaza,vremurile se schimba,dieselul numai e ce a fost acum 10 sau 15 ani.Auzi mai la 140 dieselul isi da duhul........... ![]() |
--------------------
Seat
Cordoba
6L
- xx-xx-xxx
|
|
darius |
![]()
Post
#118
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 396 Joined: 18 March 05 From: arad ![]() |
Daca era vorba de 1.5 dci de pe logan,greseala mea
![]() |
--------------------
Seat
Cordoba
6L
- xx-xx-xxx
|
|
AlinI |
![]()
Post
#119
|
![]() Nd 4 Spd 4 Life Group: Members Posts: 178 Joined: 13 April 06 From: Bucuresti ![]() |
darius am mers cu disel-uri peste 150cp si shtiu ce pot, stiu cum te baga in scaun si la viteze mari, stiu ca nu au probleme in a prinde 200+, shtiu ca senzatia pe care o ai intr-o MASINA calumea la 200+ este cam aceeasi ca in logan la 140, etc... dar din cate shtiu logan nu este nici bmw, nici corolla, nici mert, nici audi sau alte marci cu mult peste marca noastra de la mioveni... dar parca era vb de DACIE, adica made in romania... loganul este cu mult peste celelalte modele precedente, dar inca nu putem sa zicem ca este si peste audi, mert, bmw, etc... iar daca tu comapari 1.5dci de pe logan cu 2200+ tdi cred ca ai probleme, ca sa nu zic mai mult...
ai dreptate cand zici ca tehnologia avanseaza, insa uita-te la TOATE marcile de masini care fac si benzinare si diseluri si o sa vezi ca peste tot variantele de motorizare pe benzina sunt mai puternice decat cele pe motorina. |
--------------------
Subaru
Impreza 2.0 Hatchback
2009 '06 Dacia Logan 1.6 mpi
Whishlist Honda S2000 |
|
AND |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu peste tot...
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 10:31 |