DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> schimbare carburator+galerii, dublucorp --> monocorp Dacia 1310

mcm
post 14 Aug 2006, 07:03
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 2 May 06
From: TM




Salut.
In primul rand vreau sa rog moderatorii sa nu-mi inchida topicul. Stiu ca s-a mai vorbit, dar vreau sa fac eu chestia asta si poate ajuta si altora.

Dublucorpul face ca toti dracii. Am impresia ca trage aer fals. Nu-mi urca turometrul peste 2000 nici batut, ca sa nu mai zic ca nu sta la relanti.
Deci am urmatoarele piese :

- galerie admisie evacuare standard (1310)
- carburator monocorp cu flansa calda (1400)
- garnitura pentru partea superioara a galeriei (la chiulasa)
- garnitura pentru partea inferioara a galeriei (la esapament)

Problema mea e urmatoarea :

Dau jos galeria si carburatorul dar :

la flansa calda am 3 stuturi -- 2 pentru apa (care stiu de unde sa o iau, ca tai un furtun, si am poze la o dacie clasica) dar al treilea stut habar n-am ce se face cu el, si comunica cu interiorul carburatorului (sub clapeta)

Sub toata sandramaua de carburator, pe galerie, ce garnituri mai pun ? Eu am cerut la magazin si mi-au dat 2 de klingerit si una de plastic (distantierul). Intreb pt. ca intre flansa calda si corpul propriu-zis al carburatorului sunt deja 2 garnituri de klingerit si distantier.

De asemenea la dublucorp returul iese direct din carburator iar la pompa de benzina e obturata iesirea clasica de retur. (stransa cu patentul) Daca o tai si nu este infundata, as putea sa pun returul acolo ? Sau sa schimb pompa de benzina (eventual numai capacul) ?

Va atasez si niste poze .


--------------------
Dacia 1310 L - AR-04-MHS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mcm
post 14 Aug 2006, 07:13
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 2 May 06
From: TM




pozele

Attached thumbnail(s)
STA41252.JPG ( Size: 240.13k ) Number of downloads: 202
STA41253.JPG ( Size: 109.69k ) Number of downloads: 170
STA41255.JPG ( Size: 111.71k ) Number of downloads: 215
STA41256.JPG ( Size: 82.17k ) Number of downloads: 171


--------------------
Dacia 1310 L - AR-04-MHS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Buyaka
post 14 Aug 2006, 07:49
Post #3


Membru pasionat


Group: Members
Posts: 507
Joined: 23 July 04
From: Bucuresti




Ce-l de-al treilea stut de la flansa este echivalentul stutului de pe galerie: preia gazele nearse din carter... deci pe el sau pe cel din galerie va veni furtunul cu duza (pleaca din T-ul de plastic).
Ai de ales pe care sa-l folosesti... oricum un stut din cele doua va trebui obturat.

Garniturile sub carburator/ flnsa, le vei pune exact asa cum le-ai cumparat:
klingherit/ebonita(plastic)/klingherit... nu ramane nimic in plus wink.gif.
Cu returul poti face exact asa cum ai zis... tai stutul...atentie sa ramana loc pentru mufare si mare atentie la spanul care va intra in pompa de benzina- va trebui desfacuta pompa si curatata- daca e infundat, sigur se poate inlocui numai stutul... nu trebuie toata pompa...
Bafta la montat si numai bine.


--------------------
Dacia Berlina '96 Opel Frontera '97 '96; 4x4 '97 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mcm
post 14 Aug 2006, 08:13
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 2 May 06
From: TM




QUOTE(Buyaka @ 14 Aug 2006, 08:49)
Ai de ales pe care sa-l folosesti... oricum un stut din cele doua va trebui obturat.


*




Sa inteleg ca pot foarte bine sa-l obturez pe asta de pe flansa calda sa nu mai fac alte modificari ... (CU CE ? smile.gif )
Si ca sa fie f clar deci vine garn clingherit - garn plastic - garn clingherit - flansa calda- garn clingherit - garn plastic - garn clingherit in total 4 garn clingherit + 2 garn plastic ?

This post has been edited by mcm: 15 Aug 2006, 06:43


--------------------
Dacia 1310 L - AR-04-MHS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Buyaka
post 14 Aug 2006, 08:36
Post #5


Membru pasionat


Group: Members
Posts: 507
Joined: 23 July 04
From: Bucuresti




Poti obtura linistit orificiul din flansa, e suficient un dop de cauciuc (e depresiune acolo).
Garniturile... teoretic vine o singura garnitura de plastic intre galerie si flansa (de fapt ar veni asa: k-plastic-k-flansa-k- carb) dar daca le ai deja montate... lasa-le asa...
Din cate stiu eu garnitura de ebonita (plastic) e pusa pentru a prelua dilatarile diferite ale materialelor -- fonta(galeria) / aluminiu (flansa) / Zamag (carburatorul)... in concluzie poti sa pui ambele garnituri de plastic.


--------------------
Dacia Berlina '96 Opel Frontera '97 '96; 4x4 '97 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 14 Aug 2006, 08:45
Post #6


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




1.decat sa obturezi orificiul ala, nu iti cumperi mai bine T-ul de la magazin? toate astea au fost gandite.
2. nu taia stutul pt retur de la pompa. gaura va fi prea mare si nu vei mai avea debit suficient la pompa (am patit si eu asa). da-i o gaura cu un burghiu extrem de mic (de marimea unui ac)


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO TICO 1999 - B ** ***
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mcm
post 14 Aug 2006, 08:48
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 2 May 06
From: TM




QUOTE(Uncle-Sam @ 14 Aug 2006, 09:45)
1.decat sa obturezi orificiul ala, nu iti cumperi mai bine T-ul de la magazin? toate astea au fost gandite.
2. nu taia stutul pt retur de la pompa. gaura va fi prea mare si nu vei mai avea debit suficient la pompa (am patit si eu asa). da-i o gaura cu un burghiu extrem de mic (de marimea unui ac)
*




Ce T ? pai am T ...
Fac niste poze si revin ... Ref la stut .... nu mai bine ma duc sa vad daca nu este de cumparat si sa-l schimb ? Burghiul cel mai mic pe care-l am in dotare este de 2.


--------------------
Dacia 1310 L - AR-04-MHS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mcm
post 14 Aug 2006, 09:48
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 2 May 06
From: TM




asa arata acum

Attached thumbnail(s)
STA41258.JPG ( Size: 102.11k ) Number of downloads: 245
STA41259.JPG ( Size: 95.14k ) Number of downloads: 146
STA41257.JPG ( Size: 110.31k ) Number of downloads: 154


--------------------
Dacia 1310 L - AR-04-MHS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Buyaka
post 14 Aug 2006, 10:57
Post #9


Membru pasionat


Group: Members
Posts: 507
Joined: 23 July 04
From: Bucuresti




Incearca sa-l scoti din pompa cu un patent... e bagat prin presare... prins in menghina si taiat... e mai bine...


--------------------
Dacia Berlina '96 Opel Frontera '97 '96; 4x4 '97 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viperfox
post 14 Aug 2006, 12:14
Post #10


Membru de la electronica in transporturi


Group: Members
Posts: 254
Joined: 15 March 05
From: Bucuresti




zi`mi si mie cat te-a costat galeria noua? ca trebuie sa imi iau si eu...


--------------------
Dacia 1310 CL 1999
Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mcm
post 14 Aug 2006, 14:25
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 2 May 06
From: TM




QUOTE(Buyaka @ 14 Aug 2006, 11:57)
Incearca sa-l scoti din pompa cu un patent... e bagat prin presare... prins in menghina si taiat... e mai bine...
*




l-am rezolvat ....

@viperfox ... am facut-o rost de la al batran biggrin.gif.... nu stiu cat e ... carb de 1400 a fost 180 RON

Attached thumbnail(s)
STA41263.JPG ( Size: 14.88k ) Number of downloads: 114


--------------------
Dacia 1310 L - AR-04-MHS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mcm
post 15 Aug 2006, 06:57
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 2 May 06
From: TM




Se pare ca am terminat.
Acum sa va povestesc. Cea mai grea operatie a fost desurubarea celor trei piulite dinspre espament. Pana n-am dat jos scutul si am rupt o cheie de 13 nu am reusit sa le desfac. Pentru flansa calda am taiat un furtun care trecea pe langa chiulasa si i-am pus doua coliere. Galeria noua avea un surub (dop ) pe care m-am gandit sa-l pun in galerie, pentru a ma lega cu furtunul de cauciuc care vine din "T" in flansa calda. Acum am o nedumerire - ala are in el un fel de supapa -- > asa trebuie sa aiba ? sau sa cumpar un furtun nou ? . De asemenea am mai investit 7,5 RON in arcul de revenire (care e o porcarie de altfel ) , capacul care vine de la filtrul de aer si un colier. Personal imi place cum merge, dar cred ca mai trebuie reglat avansul si eventual carburatia. Desigur nu mai are aceeasi vana ca si cu dublucorp dar sper ca de la 11 l sa ajung pe la vreo 8-9 maxim. (Ma refer in oras, ca afara imi lua 6) Despre viteza maxima am sa va spun saptamana viitoare cand am un drum exterior. La fel si consumul.

This post has been edited by mcm: 15 Aug 2006, 07:07

Attached thumbnail(s)
STA41264.JPG ( Size: 90.05k ) Number of downloads: 105
STA41265.JPG ( Size: 109.99k ) Number of downloads: 140
STA41266.JPG ( Size: 93.39k ) Number of downloads: 159


--------------------
Dacia 1310 L - AR-04-MHS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 15 Aug 2006, 07:39
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Bun, dupa poze se pare ca ai legat furtunul intre teu si flansa- dupa mine e cea mai buna solutie, flansa are in ea o gaurica de 2 mm care inlocuieste duza. Acuma te intreb daca pe galerie ai avut stutul aferent sau era obturat cu surub? Asigura-te ca e surub-trebuie sa fie pe undeva sub carburator; daca ai galerie de 1400 mai noua, posibil sa nu aiba acea gaura.
De ce e mai bine cu duza din flansa? Pentru ca flansa e calda iar eventualele depuneri (gen "muci") care apar pe o duza normala, pe flansa se vor inmuia si vor fi eliminati de depresiune de acolo.
Daca in furtunul ala dintre flansa calda si teu ai totusi o duza (o piesa din plastic cu o gaurica de 1,5 mm) o scoti, e inlocuita de acea "duza" din flansa calda. Probabil in urma acestei operatii va trebui reglat un pic relantiul- duza din flansa calda e de 2 mm, mai mare deci mai mult aer, dar si motorul de 1400 sau - cazul tau - 1600 e mai mare.

Despre reglare carburator monocorp, da o cautare, e discutata de multe ori asta.
Si reglaj avans static ai subiecte dedicate, in principiu se aliniaza semnele de pe volanta cu cel de pe carcasa ambreiaj, incit si lama lulelei sa fie spre aripa stinga, dupa care se scoate fisa centrala, se apropie la 2-3 mm de masa (de bloc motor, na) apoi se slabeste piulita care fixeaza delcoul, se roteste orar delcoul 3-4-5 cm apoi antiorar (cu contactul pus) pina apare scinteie. Acolo se fixeaza. Daca ti se pare ca e lenes poti incerca rotire antiorara putin pina creste turatia la maxim, apoi revenire pina in toba ai cel mult o "tuse" la 3-4 secunde.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 15 Aug 2006, 07:44
Post #14


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Cand a zis ca ar avea motor de 1600?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 15 Aug 2006, 07:48
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Cind a afirmat ca vrea inlocuire de dublucorp cu monocorp.
1% din posesorii de monocorp pun dublucorp, majoritatea fac invers.

This post has been edited by diaconuliviu: 15 Aug 2006, 07:49


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mcm
post 15 Aug 2006, 07:48
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 2 May 06
From: TM




QUOTE(diaconuliviu @ 15 Aug 2006, 08:39)
[...]



Pe galerie am avut gaura filetata. Si in chitul de prezoane am avut si 2 stuturi noi pentru furtunul care vine de la pompa de frana , repectiv pentru furtunul din "T". De asemenea mai era un surub pentru obturare (ceea ce am si facut, se vede pe una din poze, sub flansa calda)
Pana la urma am pus doar o garnitura de clingherit intre galerie si flansa calda si am ramas cu un distantier si inca o garnitura. Nu de alta, dar mi s-a parut ca e prea inalt ansamblul si sa nu-mi dea in capota.
Iar referitor la furtunul din "T" , tocmai sunt in drum spre a scoate duza din el. smile.gif

This post has been edited by diaconuliviu: 15 Aug 2006, 07:49


--------------------
Dacia 1310 L - AR-04-MHS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 15 Aug 2006, 07:52
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Ups, n-ai pus acea "cala" mai groasa din textolit (eventual dublata cu clingherit) intre flansa calda si carburator? Daca e asa, urgent pune-o, o sa vii sa ne intrebi de ce merge prost si de ce la cald nu mai porneste. Aia are rol de "gituire" a caldurii transferate spre carburator, evita supraincalzirea lui.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mcm
post 15 Aug 2006, 07:53
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 2 May 06
From: TM




QUOTE(diaconuliviu @ 15 Aug 2006, 08:52)
Ups, n-ai pus acea "cala" mai groasa din textolit (eventual dublata cu clingherit) intre flansa calda si carburator? Daca e asa, urgent pune-o, o sa vii sa ne intrebi de ce merge prost si de ce la cald nu mai porneste. Aia are rol de "gituire" a caldurii transferate spre carburator, evita supraincalzirea lui.
*



Daca te uiti in ce-am scris la inceputul topicului .. AM distantier intre flansa calda si carburator. Ideea era daca mai trebe una si spre galerie. Se vede si din poza plasticul de deasupra flansei calde.

This post has been edited by mcm: 15 Aug 2006, 07:56


--------------------
Dacia 1310 L - AR-04-MHS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 15 Aug 2006, 08:07
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Nu, alea le tii de rezerva.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mcm
post 15 Aug 2006, 21:03
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 2 May 06
From: TM




Bun. Se pare ca totul e in regula dar mi se pare ca are o problema la avans, intrucat daca o calc pare ca se ineaca si trebuie sa apas un pic ambreiajul. Dupa 2000 de ture insa nu mai are nici o problema. Trebuie reglat ceva in delcou ? Precizez ca e pus lac rosu pe rotitele alea dintate. Sau poate trebuie sa schimb delcoul cu totul ?


--------------------
Dacia 1310 L - AR-04-MHS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 16 Aug 2006, 10:05
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Desfa jumatate de tura surubul de amestec, aventual si putin avans..


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mcm
post 16 Aug 2006, 10:21
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 2 May 06
From: TM




Ok. Explicati-mi si mie.... surubul de amestec stiu care e. Da' la avans is bata. spre baterie ce inseamna si spre radiator ce inseamna ? putin avans spre baterie sau spre radiator ?


--------------------
Dacia 1310 L - AR-04-MHS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 16 Aug 2006, 12:50
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Spre baterie e avans, spre radiator e intirziere.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mcm
post 17 Aug 2006, 07:07
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 2 May 06
From: TM




Relativ se pare ca merge binisor .... insa NU sunt multumit. Eu am inteles ca pierde din putere prin montarea unui monocorp in loc de dublu corp, dar parca o calc degeaba smile.gif Sau poate eram eu obisnuit sa traga cand o calc. Se duce in 3000 rpm imediat ... da' de plecat mai incet. Ce-i drept acum pot sa schimb vitezele la 4000 rpm.
@diaconuliviu Ce-as putea sa-i fac ?Sa-i pun dublucorpul inapoi ? Sau sa-mi fac flansa , pun galeriile de dublucorp inapoi si imi iau un alt dublucorp cand voi da de unul ? Carb monocorp care sa si traga de pe ce model de masina ar merge cu galeriile aste ?


--------------------
Dacia 1310 L - AR-04-MHS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 17 Aug 2006, 08:48
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Si un dublucorp merge bine daca e bine reglat. Si nici nu consuma mult. Problema e ca se deregleaza usor si se regleaza mult mai greu, practic devine imposibil de reglat fara banc. Cu monocorpul vei avea oarecare pierdere de putere, poate si o pornire de pe loc mai lenta, dar merge, se regleaza usor.
Pe galeria originala poti incerca un Ozon-de la Lada; cind va apare dodobird (e in concediu) ia legatura cu el pe Yahoo Messenger, el voia adaptarea asta pe un papuc cu motor de 1557.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mcm
post 21 Aug 2006, 08:05
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 2 May 06
From: TM




Revin cu date.
In weekend am facut aprox 50 km in oras si dupa aceea 100 km in exterior. Consumul a fost de 11 l --- > consum de 7,33 % . Viteza maxima 130.
Totusi cu a 4-a la 4000 rpm (100 km/h) imi da rateuri... ca la BMW cand decupleaza ... biggrin.gif ... sa fie de la aprindere ? De asemenea cu a 5-a la 3000 rpm am acum o viteza de 100 km/h , in loc de 110 cat aveam inainte.


--------------------
Dacia 1310 L - AR-04-MHS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 21 Aug 2006, 10:27
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(mcm @ 21 Aug 2006, 09:05)
[...]
Totusi cu a 4-a la 4000 rpm (100 km/h) imi da rateuri... [...]... sa fie de la aprindere ? De asemenea cu a 5-a la 3000 rpm am acum o viteza de 100 km/h , in loc de 110 cat aveam inainte.
*


Asta e IMPOSIBIL! doar daca ai schimbat cutia. Daca apare asa, ceva nu e in regula (turometrul-caz in care verifica si aprinderea) sau kilometrajul.
Ce spui cu turatia/viteza nu e din carburator.
Acele rateuri pot fi si de la aprindere...


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mcm
post 21 Aug 2006, 11:36
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 2 May 06
From: TM




ma gandesc ca are ceva aprinderea. De altfel imi mai joaca acul de la turometru (foarte putin ) si la relanti. Dar serios, la 4000 rpm , cu a 4-a imi da senzatia ca nu mai are scanteie ...
Si inca ceva ... relantiul l-am reglat la 800 rpm, da' dupa ce se incalzeste motorul urca la 1100 rpm. Ma gandeam ca e de la delcou.


--------------------
Dacia 1310 L - AR-04-MHS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 21 Aug 2006, 12:13
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(mcm @ 21 Aug 2006, 12:36)
1 De altfel imi mai joaca acul de la turometru (foarte  putin ) si la relanti.
2Si inca ceva ... relantiul l-am reglat la 800 rpm, da' dupa ce se incalzeste motorul urca la 1100 rpm. Ma gandeam ca e de la delcou.
*


1. Daca joaca acul la relanti, ori relanti reglat prost ori avans mare.Asculta si la toba, daca "tuseste" e mare.
2. Acea crestere asa mare, arata ca ai reglat amestec bogat la rece. reglajul se face la CALD.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mcm
post 21 Aug 2006, 13:21
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 2 May 06
From: TM




post-336-1110552475.gif
@ diaconuliviu cheers.gif la Timisoara oricand

Intr-o vreme numai ii aratam cheia si pornea... acum face figuri dimineata in sensul ca trebuie sa o turez. (Ma ingrozeste ideea ca vine iarna) La aprindere nu mai stiu ce sa-i reglez. I-am pus platina noua... am scos gotronicu' ... am reglat bujiile la 0.6 (cum erau) ... dist. la platina 0.4 . ma gandeam chiar sa-mi cumpar un delcou nou. Avansul l-am dat mare (o fi prea mare) urmandu-ti sfatul sa nu mearga sacadat. De taierea scanteii la 4000 rpm ce puteti spune ? Sa fie tot de la avans ?


--------------------
Dacia 1310 L - AR-04-MHS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th June 2025 - 20:41
Forum Renault