Intrerupere compresor A/C, probleme?
![]() ![]() ![]() |
Intrerupere compresor A/C, probleme?
marksman |
![]()
Post
#91
|
||
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
|
||
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|||
crisstian |
![]()
Post
#92
|
Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 25 January 05 From: Bistrita ![]() |
Deja vorbesti ,,limbi straine". Si unde crezi c-o sa gasesc eu ,,poarta aia, ca m-am dus la un magazin dacia si n-avea placa cu totul dar sa mai gasesc piese....
Vrei sa spui ,,poarta"=circuit integrat sau e vreun circuti din ala cum e la alternator ....cu diode care permit trecerea curentului intr-un sens (punte) etc. Adica e un circuit cu componente ,,la vedere" sau e integrat? Fii mai explicit ca daca e cum spui tu nu prea vad cine ar sti sa-mi rezolve problema..... |
--------------------
Logan
Ambition 1.6l
noiembrie 2004
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#93
|
![]() - Group: Members Posts: 22.544 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Daca o sa astepti pana diseara o sa fac o poza la placa aia.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
klaus |
![]()
Post
#94
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
La UCE injectie (ca uce injectie comanda AC-ul, nu UCH-ul), asa cum am mai zis, i se da +12v pe pinul 46 din butonul de pe placa aia de comanda.
QUOTE(crisstian @ 11 Sep 2006, 07:52) Microcipul are rol de a gestiona cererea de AC. Adica de ex. atunci cand ceri AC din buton si nu ai pornit ventilatorul incalzire/racire cipul ala stie si nu transmite inf. mai departe. Asadar a zis ca e riscanta improvizatia daca nu sunt atent la ordinea operatiilor atunci cand pornesc AC. Adica intai se porneste ventilatorul si apoi butonul se apasa AC altfel ...BUMMM! Daca eu as fi un proiectant bezmetic de la Renault, si ar trebui sa fac placa aia cat mai ieftin, ca sa nu plece AC-ul (sa nu am +12v dupa buton) cand ventilatorul nu este pornit, nu as pune chip sau alte mosfeturi, ci as pune butonul sa ia +12v la intrare din butonul rotativ al aerotermei, care furnizeaza 12 v. Si atunci as fi sigur ca am 12 v numai cand dau drumul la aeroterma. Bine, asta daca ar fi dupa capul meu, si nu al unui electrician.... Acum, daca becul se aprinde (uf, e prima oara cand llumea mentioneaza acest lucru, greu de tot, trebuie trase cu clestele cuvintele), inseamna ca pe buton intra 12v, problema e ca nu ajung la UCE injectie. Deci problema electrica este pe placa, un contact imperfect, intre buton si mufa de iesire. Nici macar nu tb schimbat butonul, ci trebuie vazut unde e contactul imperfect (care poate fi inclusiv in mufa) |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
crisstian |
![]()
Post
#95
|
Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 25 January 05 From: Bistrita ![]() |
O sa incerc sa-l desfac. Astept si poza lui IRONICK.
(ei Klaus am spus de led in topicul asta in mesajul nr #37 rand 7 chiar la capat). Ar fi super sa scap doar cu un ,,contact inperfect" Diseara o sa caut si schema electrica, daca reusesc..... This post has been edited by crisstian: 11 Sep 2006, 09:31 |
--------------------
Logan
Ambition 1.6l
noiembrie 2004
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#96
|
![]() - Group: Members Posts: 22.544 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#97
|
![]() - Group: Members Posts: 22.544 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Crisstian, uite poze cu placa:
IMG_2016a.jpg ( Size: 159.35k ) Number of downloads: 1500 IMG_2018a.jpg ( Size: 143.27k ) Number of downloads: 1630 EL. Din primele verificari rezistoarele (560ohm) au legatura cu led-ul si bec-ul, iar dioda are anodul pe pinul de treapta 1 ventilator si catodul pe comutatorul de on/off AC. This post has been edited by IRONICK: 11 Sep 2006, 20:35 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
ICET |
![]()
Post
#98
|
![]() O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine?? Group: Members Posts: 750 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Deci,unde-i cipu??
crisstian..verifica si vezi ce nu face contact....poate e o rezistenta arsa......... This post has been edited by ICET: 11 Sep 2006, 20:21 |
--------------------
FIAT
Grande Punto
2006
- B 07 CHE StarGuide Sg-43-ds
Marbella M-5010 defect Membru Frigotehnist.STELIST pe viata. |
|
IRONICK |
![]()
Post
#99
|
![]() - Group: Members Posts: 22.544 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Nu am reusit sa citesc ce scrie pe dioda deoarece are marcajul spre cablaj. Nu cred ca este un zener&co. Mai degraba un 1N4148 sau ceva de genul.
This post has been edited by IRONICK: 11 Sep 2006, 20:27 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
crisstian |
![]()
Post
#100
|
Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 25 January 05 From: Bistrita ![]() |
Am incercat ieri sa ajung la tabloul ala.
Dupa ce am declipsat masaca aia am incercat sa trag de ea conform instructiunilor din manualul de s. Ei am observat ca plasticul de la periferia comutatorului ventilatorului al regaljului directiei aerului si al incalzirii/racirii erau lipite de masca. (Periferia ,,discului" e sub masca 1-2mm lipita de jur-imprejur) Am tras eu cat am tras si au inceput sa se dezlipeasca, dupa care m-am oprit si m-am gandit cum dracu a ajuns electricianul la mufa aia din spatele tabloului de climatizare fara sa desfaca masca colorata si tabloul. Daca ar fi scos masca, plsticele de la comutatoare trebuiau sa fie dezlipite ca doar nu a stat el sa le lipeasca la loc. Care ati desfacut masca (platina) stiu despre ce vorbesc. Asa ca am montat la loc masca .......si l-am sunat pe meseriasu care a lucrat de a constatat ca mi-e defect tabloul prin incercare cu unul nou. Ala a zis ca n-a scos masca ci si-a bagat mana pe dedesupt si pe acolo a scos conectorul si la conectat la tabloul adus de el. L-am intrebat daca i-a ajuns cablul. A zis ca i-a ajuns la limita. Eu nu prea l-am crezut. A zis sa merg la service ca-mi arata. Acum m-am gandit asa. Daca e arsa vreo rezistenta atunci nu mai functiona AC in nici situatie (mie la rece imi merge). Daca prin absurd totusi e defecta o componenta ce tine de circuitul electric nu se baga nimeni sa-mi rezolve problema. Am intrebat destui electricieni..... Daca m-a mintit ala si eu pierd timpul si banii de pomana…...asa ca atunci cand am banii (am avut alte cheltuieli si am cam ramas fara bani) merg la service ii cer la ala sa-mi demonstreze metoda lui si daca ma convinge atunci ii cer sa-mi schimbe tabloul. Daca si dupa aia face figuri noul tablou le cer sa-mi returneze banii pe placa si sa monteze la loc tabloul vechi si plec direct la Tg. Mures. Daca se dovedeste ca tabloul e defect atunci eventual ulterior incerc vad ce se poate face cu el. Daca reusesc sa-l repar am unul de rezerva. Insa eu nu ma bag pentru ca nu ma pricep….. Eu va multumesc celor care ati sarit in ajutor insa merg pe varianta inlocuiri tabloului la service. Cum am noi informatii va tin la curent. |
--------------------
Logan
Ambition 1.6l
noiembrie 2004
|
|
klaus |
![]()
Post
#101
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
crisstian, ornamentul consolei centrale nu este lipt de blocul de comanda climatizare. Cel putin la alea 5 loganuri la care eu am scos ornamentul nu era...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
i96nds |
![]()
Post
#102
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Poate i-au rupt aia din service ceva la prindere si apoi l-au lipit.
Era bine de stateai langa cel ce a facut operatiunea, vedeai exact ce si cum a facut. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
crisstian |
![]()
Post
#103
|
Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 25 January 05 From: Bistrita ![]() |
Nu am rezistat tentatiei si am demontat tabloul din locasul lui.
As fi vrut sa-l desfac bucatele insa daca bine am observat componentele tabloului de climatizare (carcasa) sunt prinse in cleme de plastic. Le-am fortat un pic insa nu am reusit si mi-a fost frica sa nu le rup si pe urma sa am alte probleme. Ma refer la partea din spate. Pe partea din fata nu am insistat deoarecea m-am gandit ce degeaba desfac celemele, fiindca fata nu-mi iese din cauza comutatoarelor (ele trec peste fata). Asa nedesfacut am observat intr-un loc o portiune mica din placa pentru circuite. Ca sa repar placa ai as avea nevoie de un electronist.......asa ca n-are rost... Asa ca fapt divers ieri cand am incercat sa scot mufa de la tablou, numai nu reuseam (n-am stiut ca are o clema de siguranta), asa ca m-am dus la electrician sa-mi arate cum a scos mufa pe dedesupt cand eu nici pe deasupra nu reusiseam. Intradevar daca vrei sa scoti mufa se poate si pe sub masca. Asa ca ramane sa fac rost de banii si o sa inlocuiesc tabloul de climatizare. |
--------------------
Logan
Ambition 1.6l
noiembrie 2004
|
|
ICET |
![]()
Post
#104
|
![]() O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine?? Group: Members Posts: 750 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(crisstian @ 13 Sep 2006, 10:28) As fi vrut sa-l desfac bucatele insa daca bine am observat componentele tabloului de climatizare (carcasa) sunt prinse in cleme de plastic. Ca sa repar placa ai as avea nevoie de un electronist.......asa ca n-are rost... Asa ca ramane sa fac rost de banii si o sa inlocuiesc tabloul de climatizare. Pe langa cleme mai e prins si in 2 suruburi(daca i-mi amintesc bine)....deci nu e greu de scos......important e sa ai curaj... ![]() Chiar crezi ca e nevoie de electronist sau si mai rau de un tablou nou???Sincer,cu un pistol de lipit as fi facut singur reparatia...dar i-ti trebuie si o mica doza de curaj.......ce sa zic...bafta si sa scapi de belea! |
--------------------
FIAT
Grande Punto
2006
- B 07 CHE StarGuide Sg-43-ds
Marbella M-5010 defect Membru Frigotehnist.STELIST pe viata. |
|
crisstian |
![]()
Post
#105
|
Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 25 January 05 From: Bistrita ![]() |
Pana una alta mi-am amintit de Klaus in legatura cu folia de la climatizare. Facusem o poza la vremea respectiva.....
La mine tabloul de climatizare era lipit. Folia. Attached thumbnail(s) Cam000112.JPG ( Size: 6.13k ) Number of downloads: 1471 |
--------------------
Logan
Ambition 1.6l
noiembrie 2004
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#106
|
![]() - Group: Members Posts: 22.544 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Ce-ai facut domnule ? Ai stricat bunatate de folie. Normal ca este lipita folia, dar se poate dezlipi foarte usor. Si eu care voiam sa te intreb daca dai folia dupa ce ti-ai schimbat comanda climatizarii.
This post has been edited by IRONICK: 25 Oct 2006, 14:08 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
crisstian |
![]()
Post
#107
|
Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 25 January 05 From: Bistrita ![]() |
Stai linistit partea aia urata nu se vede cand o montezi inapoi
![]() Din pacate mie imi era lipita si nu puteam sa desfac tabloul daca nu dezlipeam folia. Am fortat-o cu o surubelnita incetisor incetisor. Problema AC am s-o rezolv la primavara..........daca e de la tablou. De altfel de atunci tot asa face AC. Mai revin eu cu detalii in topicul asta la primavara ![]() |
--------------------
Logan
Ambition 1.6l
noiembrie 2004
|
|
marksman |
![]()
Post
#108
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
QUOTE(Illusi0n @ 19 Aug 2006, 06:25) [...] am constatat ca doza mea de Pepsi (pusa in suportul acela de pe partea soferului) e... calda [...] Tunelul central s-a incalzit foarte tare, mai ales in partea dinspre sofer, mocheta era calda, sucul din doza era cald, plasticul consolei era cald, nu stiu ce se intampla. ![]() [...] Satul fiind de vorbit ca Moise-n pustiu cu cei de la service in problema asta a incalzirii aiurea, si un pic nervos intr-o seara pentru ca problema persista, m-am apucat sa investighez pe cont propriu. Am facut un drum ceva mai lung ca sa se manifeste bine problema. Avand in vedere ca la revizie m-am uitat sub masina si totul era intact, am presupus ca localizarea defectului e in interior, sub bord si mi-am directionat eforturile in sensul asta. Asa ca am desfacut mascarea conductelor de sub consola centrala (in stanga era fierbinte, in dreapta era un pic calduta) si am pipait pe rand conductele care duc aerul in spate. Pe langa cea din stanga venea un suvoi de aer fierbinte. Pipaind mai departe am dat de ceea ce cred ca e cutia caloriferului, deoarece era fierbinte. Fac o paranteza si spun ca "ochiometric" aerul la picioarele pasagerilor venea cam cu aceeasi intensitate si in stanga si in dreapta. Ei bine, am miscat un pic de conducta din dreapta. Era teapana ca mortul. In schimb am miscat-o pe cea din stanga, care se deplasa in voie. Diagnostic prezumptiv: conducta iesita din locasul ei, dar cum era 21.30, noapte, iar eu trebuia sa ajung sub dus, apoi in pat, am lasat-o moarta, pentru alta zi. Sambata am luat hotarat trusa de scule si am desfacut casetofonul, masca de pe consola centrala, am demontat comanda climatizarii si am putut vedea conducta din stanga iesita din locasul ei, dar stand aliniata perfect cu buza "prizei" in care intra, astfel incat aerul circula atat prin conducta dar iesea prin partea din spate a ei, de acolo mergand pe cutia caloriferului si trimitand un suvoi de aer fierbinte exact la baza consolei centrale, incalzind calculatorul airbag si cutiile de racoritoare puse in suportul respectiv. Am fortat conducta din stanga inapoi la locul ei (am constatat cu ocazia asta ca e foarte usor de scos fata de cea din dreapta) dupa multe incercari chinuitoare, apoi am montat totul la loc si am constatat ulterior ca incalzirea zonei respective este mult diminuata, fiind abia calduta, de unde pana atunci era aproape fierbinte. This post has been edited by Illusi0n: 6 Nov 2006, 14:46 |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
klaus |
![]()
Post
#109
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Deci, pe scurt, iti iesise conducta de aer spate de pe partea stanga (la sofer) din mufarea cu aeroterma (mufare sub blocul de comanda aer), si aeroterma baga aer cald pe langa ea?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
marksman |
![]()
Post
#110
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Da, iesise conducta stanga si aerul care era suflat pe acolo ajungea (o parte) pe cutia caloriferului si cum asta e tot timpul calda aerul ajungea fierbinte fix in zona calculatorului airbag...
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#111
|
![]() - Group: Members Posts: 22.544 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Incearca si cu powertape
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
crisstian |
![]()
Post
#112
|
Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 25 January 05 From: Bistrita ![]() |
Dupa ce-am citit topicul in care se discuta despre nivel temperatura (2-4) in special despre pretul dat de ,,AL" la termostat, cel de service si cel din targ (si confirm diferenta mare de pret) as vrea sa va intreb daca nu cumva exista ,,vreo alternativa" si pentru TABLOU CLIMATIZARE LOGAN (cu AC inclus)?
Cei mai vechi stiti de problema mea cu AC din topicul asta........ La sevice/magazin DACIA e in jur de 250 RON TVA INCLUS. Am vreo sansa sa gasesc mai ieftin? Cel de solenza nu e identic cu cel de logan sau de RENAULT CLIO etc.....? Stie cineva? This post has been edited by crisstian: 13 Nov 2006, 11:08 |
--------------------
Logan
Ambition 1.6l
noiembrie 2004
|
|
klaus |
![]()
Post
#113
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Sanse doar printr-un service cu o masina de dauna totala, ca eu nu prea am vazut tabloul ala prin targ.
Insa, cel mai ieftin e sa-l duci la un electrician sa-ti refaca circuitul cum trebuie sau sa-ti schimbe butonul. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
crisstian |
![]()
Post
#114
|
Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 25 January 05 From: Bistrita ![]() |
1.In sfarsit am rezolvat si problema AC.
Va ziceam eu ca atunci cand tineam masina in soare nu functiona, dar seara dimineata (la racoare) AC functiona perfect. Problema a fost de la tabloul de climatizare. Atasez si devizul de reparatii. Manopera e mai mica deorece la service m-am dus cu tabloul demontat. Cel vechi l-am demontat (inainte de a merge la service), dar la prima vedere totul era OK, circuite neintrerupte, componentele electronice nu aveau urme de ,,arsura" (adica ca si cum s-ar fi ars). Nu am folosit nici un aparat de masura. Oricum nu stiam valorile, placa cu circuite nu am desfacut-o din locasul ei sa ma uit si pe ,,verso". 2.Acum pentru cei care mai doriti sa demontati tabloul ala... nu intru in detalii, nu stiu cum l-au desfacut ceilalti, dar sa aveti grija ca pe axul comutatorului electric de la tablou exista o ,,biluta" cu un arc. Cand demontati tabloul sa nu o pierdeti. Aici ma refer la demontatrea lui pentru a ajunge la componentele electrice si nu la demnontarea de pe masina. 3. Ca fapt divers pa plasticul negru de pe tablou unde sunt imprimate mai multe cifre, sub cifrele respective mai erau niste cifre scrise, sa vede o stersatura prin prin apasarea cu cicanul de lipit (probabil), si imediat sub ele e insctiptionat un al numar mai scurt (efectuat manual) tot asa prin topirea plasticului cu ajutorul ciocanului de lipit. Chestia asta am obsevat-o si la tabloul de climatizare ( in poza pusa de IRONICK). Nu stiu cum s-o interpretez, dar la prima vedere as crede ca tabloul s-a defectat (pe o alta masina in garantie) l-au reparat i-au dat un nou ,,nume" si pe urma l-au montat pe LOGAN in cazul asta pe masina mea, unde din nou s-a defectat. Eu asa cred deorece insemne manuale apar la o piesa atunci cand se intervine asupra ei dupa ce a iesti din fabrica producatorului. A nu se confunda producatorul tabloului cu fabrica de la Colibasi. Parerea mea. 4.Oricum va aduc aminte ca mie mi sa stricat la 1-2 luni dupa ce-am iesti din garantie (1 si jum.) Mult a tinut piesa asta... Asa ca distractia m-a costat aprox. 250 RON TVA inclus. Zic aproximativ ca daca mai pun la socoteala (benzina) toate drumurile facute la service, teste etc as ajunge la o alta cifra... P.S. Pentru moderatori. Nu inteleg de nu pot atasa fisiere decat arhivate. Klaus edit: pentru ca dimensiunea maxima a unui jpeg ce poate fi atasat este 1600x1200. This post has been edited by klaus: 22 Apr 2007, 20:45 Attached thumbnail(s) tablou_climatizare.jpg ( Size: 326.97k ) Number of downloads: 1208 |
--------------------
Logan
Ambition 1.6l
noiembrie 2004
|
|
C@talin |
![]()
Post
#115
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
Tuii AC vietii
![]() ![]() Am facut si un filmulet cu motoru la relanti sa vedeti ce joaca sarba acu d ela turometru ![]() ![]() ![]() Un sfat vindetiva loganurile ca cand fac 3 ani se duc dracului se dezmenbreaza singure ![]() ![]() Aici e filmul http://www.trilulilu.ro/C2ta/be43a78bafbf9e |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
Kojak |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Bre C@taline, nu mai da sfaturi de-astea, ca nu ne mai cumpara nimeni ligheanele si o sa le vindem pe 1000-2000euro ca pe berline
![]() L.E.: hai ma las-o, tu faceai "pedala" la acceleratie de oscila turometru' in halu' ala ![]() This post has been edited by Kojak: 23 Aug 2007, 17:01 |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
C@talin |
![]()
Post
#117
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
Sper sa dea faliment dacia
![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
Kojak |
![]()
Post
#118
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
N-o sa dea.
Sa vezi ce de vagoane cu piese intrau si ieseau de la CKD-ul lor...si altele...da' ma opresc aici ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
C@talin |
![]()
Post
#119
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
QUOTE(C@talin @ 23 Aug 2007, 17:47) Tuii AC vietii ![]() ![]() Am facut si un filmulet cu motoru la relanti sa vedeti ce joaca sarba acu d ela turometru ![]() ![]() ![]() Un sfat vindetiva loganurile ca cand fac 3 ani se duc dracului se dezmenbreaza singure ![]() ![]() Aici e filmul http://www.trilulilu.ro/C2ta/be43a78bafbf9e Revenind la problema mea ![]() 23 Aug 2007, 19:09: Am fost acuma iar sa fvad daca mai face,si nu mai face,doar ca apornit Gmv prima oara pe treapta 1,porma a sarit la 2 si proma a picat iar la 1 si asaa ramas ![]() This post has been edited by C@talin: 23 Aug 2007, 18:09 |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
testike |
![]()
Post
#120
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
Si la a mea a facut figuri, destul de des pe calduri mari, dar cand am mers in service a mers OK.
Mi-au verificat freonul si presiunea, erau amandoua OK, si cand merge face frig destul de bine. Au schimbat si un releu, dar tot mai face probleme. M-am saturat de drumuri la service si timp pierdut, pune te rog solutia daca cumva la tine face mai des, si pot sa-si dea seama care e problema. Ma gandesc ca se poate sa fie aceeasi cauza, si masinile au data apropiata de fabricatie, a mea e de la inceputul Noiembrie 2004. LE: Istoricul la masina mea e ca primul an a mers absolut OK, in al 2-lea de 2 ori pornea/oprea aiurea cand a fost f. cald anul trecut, iar anul asta tot pe calduri mari a facut de vreo 15-20 de ori, perioade de cate 10-60 minute. Era cand mergea OK 10 minute, decupla 5, cupla jumatate de ora... Asta fara sa trag de masina, sa o turez prea mult,etc.. in mers normal. This post has been edited by testike: 25 Aug 2007, 21:09 |
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 17:33 |