DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Adevarul despre integrarea UE, binenteles in legatura cu masinile

Sociopatul Tandru
post 21 May 2006, 12:52
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 220
Joined: 23 June 05
From: Braila




Dragi colegi eu nu stiu ce sa mai cred. Zi dupa zi aud fel de fel de zvonuri, observ fara sa vreau ca toata lumea isi vinde masina, se inmultesc masinile cu numere din strainatate si altele.
Problema inmatricularii. Trebuie sa recunoastem ca masura impotriva inmatricularii masinilor non euro 3 si mai vechi de 8 ani in Romania a fost abuziva.
In toata Europa circula masini si fara euro 3 si mai vechi de 8 ani. Acum, odata cu tentativa aderarii (care pare inevitabila din cate se speculeaza la TV) se pare ca exista acel proiect de lege magic, ce ne va permite inmatricularea tuturor autoturismelor din spatiul European. Pana la urma care este adevarul? A mai auzit cineva ceva despre asta?
Mi se pare firesc sa pot inmatricula o masina din spatiul european dar de ce sa platesc taxe de mii de euro pentru o clasa de poluare nu mi se mai pare. Pai nu vedem zii de zi Rabe si rable care scot tona de fum pe teava?De ce eu ar trebui sa platesc sa spunem pentru un Opel Tigra din 95 aceste taxe si cel cu camionul lui pe diesel rupt, sa circule cu furnalul prin oras.
Un alt zvon spune ca toata lumea va plati aceste taxe de poluare (inclusiv cei deja inmatriculati).
Ultima, auzita aseara este ca: masinile mai vechi de 8 ani nu vor mai circula deloc, propietarii fiind obligati sa renunte la ele printr-o lege ce va aparea.

Eu sunt in faza de achizitie a unei masini second hand si nici nu stiu ce sa ma fac.
Nici bani nu am foarte multi, si decat sa fac o investitie proasta mai bine ma plimb cu autobusul.
Pe de-o parte mi-as lua Dacia Nova pe injectie. Daaa.. dar daca e adevarat ca voi plati taxe insuportabile pentru Euro 1 sau cat are? se mai merita?
Poate ar fi mai indicat sa-mi iau un Tico sau Cielo Euro 2. Dar acestea sunt mai scumpe ca intretinere.
Si daca se da drumul la inmatriculari? Nu mai bine imi iau o masina straina cu procura, si la momentul votarii legii ma duc frumos si cu plata taxelor de rigoare o inmatriculez? pana atunci pot circula cu cartea verde, unde deja este vanduta cu masina.

Vreau sa scrieti aici daca se poate tot ce stiti despre aceste zvonuri si care credeti ca este trendul. vor fi taxe enorme? masinile mai vechi de 8 ani vor fi duse la casare? (desi nu cred, pt ca f multi romani au masini f vechi).
Se vor putea inmatricula masinile din UE? Daca da de cand?
De ce toti isi vand masinile vechi? De ce toti cumpara masini momentan neinmatriculabile cu numere din UE?
Simt ca o iau razna. Nici nu stiu ce sa fac si ce sa mai cred.


--------------------
DACIA Nova GT 1998 Septembrie - BR 69 CGF
Nu sunt un nationalist dar ma mandresc cu Dacia!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 May 2006, 12:55
Post #2


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Sociopatul Tandru @ 21 May 2006, 13:52)
Ultima, auzita aseara este ca: masinile mai vechi de 8 ani nu vor mai circula deloc, propietarii fiind obligati sa renunte la ele printr-o lege ce va aparea.

*



radmasa.gif si eu am auzit ca duminica vor circula doar cei cu numere pare.

Parerea mea: te uti prea mult la televizor.

QUOTE
Simt ca o iau razna. Nici nu stiu ce sa fac si ce sa mai cred.



MEDICAMENTE !!! radmasa.gif

This post has been edited by argon: 21 May 2006, 12:57


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tonicelli
post 21 May 2006, 13:26
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 374
Joined: 26 March 06
From: Valea Jiului




Gura lui Argon adevăr grăiește radmasa.gif
Asta e cam cum a fost prin anii 98-99 când se spunea că din 2000 Trabi și restul nu o să mai circule (chestia de motoare în 2 timpi).
Iacă am ajuns și în 2006 și posesorii de astfel de vehicule merg liniștiți ...
Și apropo sunt curios vecinul meu care are o Skoda 1000MB care peste o săptămână face PATRUZECI de ani biggrin.gif oare s-a gândit la UE ??? radmasa.gif


--------------------
Dacia Logan Laureate plus - HD-XX-XXX
România ... frumoasă țară ... păcat că e locuită
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sociopatul Tandru
post 21 May 2006, 14:12
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 220
Joined: 23 June 05
From: Braila




Dupa cum observarti in subiectul postat, nici eu nu cred asa ceva dar totusi ce sursa au aceste zvonuri si de ce sunt lansate?


--------------------
DACIA Nova GT 1998 Septembrie - BR 69 CGF
Nu sunt un nationalist dar ma mandresc cu Dacia!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiusoft
post 21 May 2006, 14:17
Post #5


Membru de sub patura


Group: Members
Posts: 999
Joined: 3 June 05
From: Bucuresti




Skoda 1000MB? Nu mai bine ii mai pune 24MB si o face Skoda 1GB? radmasa.gif


--------------------
Dacia Logan Ambitios 1.6MPI-8V promotia 2005
aici ar veni semnatura, nu?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tonicelli
post 21 May 2006, 14:19
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 374
Joined: 26 March 06
From: Valea Jiului




Da și o să fii surpins pentru că omul o folosește aporape zilnic blink.gif
De curiozitate o să-l întreb mâine câți km are că după câte știu a fost unicul "propetar" ... biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan Laureate plus - HD-XX-XXX
România ... frumoasă țară ... păcat că e locuită
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 May 2006, 14:34
Post #7


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Sociopatul Tandru @ 21 May 2006, 15:12)
Dupa cum observarti in subiectul postat, nici eu nu cred asa ceva dar totusi ce sursa au aceste zvonuri si de ce sunt lansate?
*




Sunt lansate de oameni care nu au ce face, se plictisesc, si se distreaza pe urma pe seama celor ca tine care cred asemenea balarii.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 21 May 2006, 14:50
Post #8


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Argon, ai 2 variante, schimbi poza sau nu mai postezi! Si cum p-asta n-ai so faci, schimba dracu' poza! Sa vezi de nu-ti fac topic la administrative...


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pastrama
post 21 May 2006, 14:53
Post #9


scursura umana


Group: Members
Posts: 2.603
Joined: 18 August 05
From: Ct




Da ce-ai bre cu Virinel??? Ca e chiar simpatic! radmasa.gif


--------------------
Tedei - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bulan
post 21 May 2006, 15:18
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.040
Joined: 20 March 06




Intrarea in EU inseamna LIBERA CIRCULATIE a persoanelor,marfurilor si a serviciilor.Deci nu te obliga nimeni sa-ti arunci lucrurile la gunoi pe motiv ca ar fi vechi.Lucrurile vechi pot fi intretinute si sa arate perefect.Normal ar fi ca pentru masinile vechi sa se plateasca taxele care s-au platit iar cele euro1/2/3/4/5 sa aibe reduceri.


--------------------
a b c
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 21 May 2006, 19:50
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




>Asta e cam cum a fost prin anii 98-99 când se spunea că din 2000 Trabi și restul nu o să mai circule (chestia de motoare în 2 timpi).

Din cate stiu in Ungaria e interzisa circulatia lor. Am vazut o emisiune in care se prezenta asta, 99% din posesori le casau, decat sa investeasca o gramada de bani in catalizatori.
Nu stiu daca asta are vreo legatura cu UE..

>Deci nu te obliga nimeni sa-ti arunci lucrurile la gunoi pe motiv ca ar fi vechi

Asa o fi in Congo! biggrin.gif

This post has been edited by testike: 21 May 2006, 19:51


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 May 2006, 19:53
Post #12


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Alea sunt motoare in 2 timpi, extrem de poluante . Nu au nici o legatura cu motoarele in 4 timpi.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tonicelli
post 21 May 2006, 20:30
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 374
Joined: 26 March 06
From: Valea Jiului




QUOTE(argon @ 21 May 2006, 20:53)
Alea sunt motoare in 2 timpi, extrem de poluante...
*


Chestia asta se știe Argon, dar cum se face că și în 2006 totuși ele mai circulă?


--------------------
Dacia Logan Laureate plus - HD-XX-XXX
România ... frumoasă țară ... păcat că e locuită
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 May 2006, 20:36
Post #14


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Normal ca circula, in toate tarile UE, nu-i poate obliga nimeni sa renunte la ele, am trecut de comunism totusi, se respecta dreptul la proprietate, asta e un drept fundamental in UE.
Cat despre taxa in functie de norma euro, la masinile deja inmatriculate nu se va aplica nimic, singurul inconvenient va fi din 2007 dublarea impozitului, de la 250 000 la 500 000 ROL, ceea ce cred eu nu e mare lucru.
Va intra o taxa de inmatriculare doar la masinile aduse din celelalte tari UE, desi tare ma tem ca ne nu vom intergra anul viitor, in cel mai bun caz in 2009 !


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sociopatul Tandru
post 21 May 2006, 20:41
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 220
Joined: 23 June 05
From: Braila




draga Argon nu vad de ce ma ataci in halul asta. sa creada oameni ca mine? daca nu ma insel tu erai panicat intr-un post pe aici ca se va face RCA 25 milioane. ai auzit la TV parca nu? ei bine, se lanseaza astfel de zvonuri ca sa creada oameni ca mine si ca tine! suntem in aceeasi oala asa ca inceteaza cu abordarea asta.

asa este UE inseamna libera circulatie a marfurilor. eu v-am intrebat totusi daca va fi sigura inmatricularea masinilor din UE non euro 3 si daca da, daca s-a mai discutat ceva sau a aparut o informatie oficiale pe vreun site. M-ar interesa mai precis data de la care se vor face aceste inmatriculari sigur. Am gasit un Opel Tigra cu Procura si Carte Verde, teapana de tot si as lua-o sa ma preumblu cu ea.(mi se pare ca este euro 2 Tigra, nu mai stiu)

Intrebarea isi avea rostul, pentru ca daca voi fi nevoit sa platesc cine stie ce impozite preferentiale pentru harbul de Dacie, pai prefer sa-mi iau una straina si sa mai pierd 1000-1500 euro in momentul inmatricularii. macar la aia nu pica toata ziua piese.

Vroiam informatii pentru a ma orienta in achizitie.

multumesc


--------------------
DACIA Nova GT 1998 Septembrie - BR 69 CGF
Nu sunt un nationalist dar ma mandresc cu Dacia!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tonicelli
post 21 May 2006, 20:41
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 374
Joined: 26 March 06
From: Valea Jiului




Dacă vrei părerea mea m-aș bucura sincer să nu fie acum integrarea că deja "mă seacă" chestia cu Uniunea sad.gif
Atâtea sacrificii și "questii" impuse că deja.... mad.gif


--------------------
Dacia Logan Laureate plus - HD-XX-XXX
România ... frumoasă țară ... păcat că e locuită
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 21 May 2006, 20:56
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




>Normal ca circula, in toate tarile UE, nu-i poate obliga nimeni sa renunte la ele, am trecut de comunism totusi, se respecta dreptul la proprietate, asta e un drept fundamental in UE.

Citat din : http://old.revistapresei.ro/ro/articol.cfm...ential&ID=32659

" Ungaria asteapta un nou val de epave auto in 2005, cind vechile motoare de Trabant si Wartburg vor trebui echipate cu catalizatori sau retrase din circulatie.
Un catalizator va costa mai mult decit masina insasi
, avertizeaza Attila Rabai."

Eu am vazut la televizor o emisiune maghiara pe tema asta, mai multi posesori erau intrebati ce vor face cu masinile - aprope toti spuneau ca le vor casa.


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 May 2006, 21:04
Post #18


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Nu am nici o intentie de atac, scuze daca asa ai inteles, ce vroiam sa zic e ca iti faci griji degeaba, ia ce masina iti place tie, nu te lua dupa nici o barfa.

Da eu eram "panicat" biggrin.gif dar mai demult, pot spune ca in momentul acela credeam toate barfele astea de care nu poti tu sa stai linistit, dar m-am lamurit..nu tot ce zboara se mananca.
Numai bine.


@ testike, cum se face ca numai la unguri e treaba asta? in Germania stiu aproape sigur ca nu exista o asemenea interdictie(cel putin la inceputul anului nu era vorba de asa ceva), au o gramada de cluburi de trabanturi, si sunt multi fani ai genului.

This post has been edited by argon: 21 May 2006, 21:07


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 21 May 2006, 21:09
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




Habar n-am.. Le-or fi pus catalizatoare ?
Si eu stiam ca orice masina poate fi folosita daca corespunde cu normele de poluare date de fabricant, m-a mirat treaba asta cu Trabanturile din Ungaria - de aceea am tinut-o minte.


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sociopatul Tandru
post 21 May 2006, 21:27
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 220
Joined: 23 June 05
From: Braila




E OK Argon! Pana la urma sa-mi iau Tigra? E cu numere de Italia, dar tare mi-e mie ca voi ramane cu ea pe cap. Un aspect pur juridic: daca eu sunt imputernicit sa circul cu ea, ca sa o pot inmatricula candva, ar trebui sa fiu propietar nu? Daca atunci cand se va pune problema imatricularii pe numele meu nu mai dau de cetateanul italian sau acesta mai pretinde niste bani?
Nu prea imi plac chestiile astea nesigure pa banii mei.
Singurul matrapaslac ce se poate face este sa inchei si un contract de vanz-cump cu cel ce ma imputerniceste (fara sa radiez masina de acolo). Ei bine deja o dau in ilegailitati!
Voi ce ziceti?


--------------------
DACIA Nova GT 1998 Septembrie - BR 69 CGF
Nu sunt un nationalist dar ma mandresc cu Dacia!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 21 May 2006, 22:10
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




Ai verificat masina?
Eu personal am o parere foarte proasta despre masinile second-hand din Italia, acolo aproape toti soferii se cred Schumacher..
Acelasi lucru mi l-au zis inclusiv niste prieteni italieni, m-au sfatuit sa nu iau masina uzata de la ei.


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 May 2006, 22:11
Post #22


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




mai bine stai pana in 2007 cand e sigur, sa nu ramai cum zici cu banii dati si masina neinmatriculabila..sau iei una gata inmatriculata aici, chiar si non euro sau euro 1, ca nu o sa ai probleme dupa aia..cheia e sa fie deja inmatriculata in Romania...daca nu, risti..

This post has been edited by argon: 21 May 2006, 22:12


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 22 May 2006, 11:27
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Acum citeva zile ma intreba cineva pe aici daca se aude ceva de "obligativitate servofrina pe orice Dacia, indiferent de an". Nu stiu de asa ceva, mai ales ca legea spunea ceva de "daca asa a fost fabricata".
Ei, a doua zi dupa asta imi spune cineva care are o Dacia caroserie '85-'86 si motor (care e piesa de schimg" inlocuit in '90-'91 ca desi a facut ITP de n ori, acum i s-a spus ca s-a primit o noua regula interna cum ca asa trebuie, SERVO!
Deci uite ca unele zvonuri se adeveresc.

Acuma, putin off, au mai fost cazuri cind presa, zvonistii, etc. spuneau ca o lege va fi asa si asa, dupa care se renunta la anumite articole sau prevederi "scandaloase" si anumite taxe intrau mai mici, etc. Poate e un fel de "testarea pietei".


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pedro
post 22 May 2006, 11:43
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 551
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




daca e adevarata faza cu servofrana, eu o sa bea lichidul de frana din instalatie, o demontez pe pompa si o sa sug lpe pompa pana dau de gemul din mijloc (sper sa fie cu capsuni) Si dupa aia imi montez servofrana , urmeaza sa fac acelasi lucru si cu directia ssd. radmasa.gif

Lasand gluma la o parte mi se pare inadmisibil sa promovati astfel de zvonuri. Orice autoturism trebuie s functioneze in parametri cu care a iesit pe poarta fabricii in cel mai bun caz, modificari nu se cer aduse unui mijloc de transport decat celor destinate transportului de marfuri sau persoane.

Desi daca stau bine si ma gandesc guvernanti astia ai nostri sunt atat de pe problema la orice moment ca parca nu as exclude posibilitatea desi daca vor schimbari nu au decat sa le faca pe banii lor caci masinile cu pricina si-au platit ani de zile taxele si au fost platite si au adus profit statului. Cred ca trebuie data intai de toate o lege in sensul asta prin care producatorul sa se oblige ca pe parcursul intregii vietii a autoturismului sa ii aduca imbunatatiri cerute prin reglementari legale, asta da, cu asta sunt de acord.

This post has been edited by Pedro: 22 May 2006, 12:04


--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD Berlina
O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 22 May 2006, 12:13
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(Pedro @ 22 May 2006, 12:43)
[...]


Am spus ce i s-a intimplat unui amic pornid de la un zvon, care macar in cazul sau s-a adeverit.
Poate ne lumineaza cineva cu mai multe cunostinte despre asa ceva.

Tin minte ca la un ITP, cind deja stingatorul era obligatoriu, ca si trusa si triunghiurile, merg, ii arat lui nenea ca am, la care el: trusa si triunghi, pentru mine stingatorul nu e obligatoriu-deci ei nu primisera prin circulara asa ceva.
De ce n-ar fi primit circulara si cu servo?


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pedro
post 22 May 2006, 12:43
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 551
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




Pai te luminez eu. Nu exista asa ceva , nu exista sa fie obligatoriu ca la o dacie fabricata fara servofrana sa trebuiasca sa fie utilata cu servofrana ba e chiar "ilegal". Mai mult te sfatuiesc ca daca ai o masina fara servo si te infigi sa iti pui te vei trezi ca nu vei primi verificarea nici intr-o mie de ani pe motiv de modificare adusa sistemului de frana deci sa nu iti pui.


--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD Berlina
O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dRg
post 22 May 2006, 12:49
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 13 September 04
From: Galati




Nu va luati dupa toti ziaristii si zvonerii de 2 bani.
In UE treaba sta c-am asa, ai masina noua platesti impozite+taxe mai mici. Ai masina veche taxe+impozite mai mari.
Masina oricat de veche este ea trebuie sa corespuda tehnic la conditii la care a fost construita. Nu tre sa-i pui tu catalizatoare ca sa nu polueze. Ea tehnic nu a fost prevazuta din constructie si bafta. Te arde in schimb la buzunare.....
Si nici liberul schimb nu este ingradit cu taxe suplimentare daca e non sau cu Euro X. Oricum noul proprietar trebuie sa plateasca taxe+impozite aferente (care sunt mai mari pt. masinile vechi).
Mai auzisem zvonuri ca in RO daca e veche nu o sa o mai poti vinde, bla , bla , bla. Praf si fum ....
Deci singurele chestii e sa platesti taxe+impozite anuale (nu vorbesc de transfer), si sa o pui din vedere tehnic la punct.O masina veche si bine intretinuta trebuie sa corespunda parametrilor la care a fost construita la vremea respectiva.

Daca noi suntem mai europeni ca cei din UE asta e, ne meritam soarta .... Cum sa bagi taxa de vanzare-cumparare daca e masina e prea veche (nu am zis jaf), cand pe strazi inca cirula cadrave si alte mijloce de transport care zici ca acu se dezmembreaza? Eventual bagi impozite care sa descurajeze detinerea de auto vechi, deci toate si dacii si audi si renault si autobuze cadavreice.

Deci toate fara discriminare.....

This post has been edited by dRg: 22 May 2006, 12:52


--------------------
VW Bora 1.9 TDI 115CP 2000 Highline - XXXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sociopatul Tandru
post 22 May 2006, 12:55
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 220
Joined: 23 June 05
From: Braila




ce e ce nu e, nu va mai fi la fel. Oricum cert este ca detinatorii de rable vor avea de platit!
Cert este un lucru: cadrul legislativ trebuie sa fie pus la punct inainte de 2007 asa ca nu va fi necesar sa asteptam pana atunci.
Vom avea aceasta lege mai devreme pentru ca ne trebuie sa aratam celor de acolo ca am facut, am dres! Altfel nu mai aderam.
Ce ma doare pe mine este ca nu pot lua o decizie. Am cautat si pe site-urile guvernului etc. nimic nou!


--------------------
DACIA Nova GT 1998 Septembrie - BR 69 CGF
Nu sunt un nationalist dar ma mandresc cu Dacia!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 22 May 2006, 13:30
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(Pedro @ 22 May 2006, 13:43)
Pai te luminez eu. [...]
*


Ba uite ca eu am din 2000, de cind am luat-o. Primul pas a fost pompa cu 4 conducte+servo. Si circul fara probleme. Si n-a avut montat din fabrica asa ceva. Si nici taxa de omologare individuala n-am platit. Asta cu servo pe masina neprevazuta cu ea se considera-cred- imbunatatire omologata deja.
Cu cealalta-obligativitatea servo, o sa-l intreb pe amic cum a rezolvat problema.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 22 May 2006, 13:33
Post #30


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Sociopatul Tandru @ 22 May 2006, 13:55)
ce e ce nu e, nu va mai fi la fel. Oricum cert este ca detinatorii de rable vor avea de platit!
*



Exemplifica ce intelegi prin cert, si vino cu ordonante si hotarari serioase in sprijinul "certului". lasa zvonurile la o parte.

Sa nu uiti de investitia initiala...nu cred ca merita sa dai de 3 ori mai mult pe o masina doar ca la taxe vei plati cu 300 000 ROL mai putin ANUAL...acum depinde ce vrei, dar nu merita sa dai prea multi bani pe o masina euro nustiucat doar din motivul taxelor ca e o prostie.

Eu prefer Dacia, e cel mai ieftin de intretinut, si nu sunt pretentios, isi face treaba la fel ca orice masina cu fite, si de banii ce i-as baga in piese si revizii scumpe , prefer sa i-au benzina. Impozitul marit cu cateva sute de mii de la anul si rovinieta mai scumpa cu 2 euro nu ma impiedica sa o pastrez, atata timp cat bag o suma insignifianta in intretinerea ei.

This post has been edited by argon: 22 May 2006, 13:44


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th July 2025 - 17:30
Forum Renault