Evacuare fara DETENTA !
![]() ![]() ![]() |
Evacuare fara DETENTA !
alexus |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 23 December 03 From: Brasov ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
livicu' |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 10 February 04 From: Turnu Magurele,mai nou Bucuresti ![]() |
mah cred ca merge bagata tzeava si cred ca s-ar auzi super misto da cu consumu nu stiu
|
-------------------- |
|
pui de drac |
![]()
Post
#3
|
Membru fals Group: Members Posts: 634 Joined: 13 January 04 From: Iasi ![]() |
alexus,ie uite-asa:
n-are nimic daca scoti detenta si pui o teava in afara de zgomot.ai sa simti ca masina e mai fashneata dar nu te astepta la mare lucru si nici la consum sa scada considerabil,nu cred ca-ti scade consumul,dar in fine...tu fa modificarea si ne zici si noua toata treaba.. |
--------------------
DACIA
1100
- IS 99 HRB
|
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
se simte fara toba de la jumate ...la consum nu stiu daca se simte desi cred ca scade putin..
de auzit de aude decat la acceleratii si demaraje in forta.in mers normal nici nu se simte zgomotul. |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
george_d |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 343 Joined: 10 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Dacia mea a venit din fabrica fara detenta da' era cu motor de 1200 (1185 cmc). Intre timp am schibat setu cu unu de 1300. Cand e noua toba finala nu face mai urat ca alte dacii da dupa un an juma se aude mai tare. Acum nu stiu daca toba finala se duce asa repede la toate daciile sau doar la mine.
|
--------------------
Dacia
1210
|
|
livicu' |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 10 February 04 From: Turnu Magurele,mai nou Bucuresti ![]() |
george_d din ce an e prietene dacia ta? :?:
|
-------------------- Drinking and driving can be Letal so don't drink or don't drive !!
|
|
Marty |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Aaaaaa.....raspundem ascultatorilor:
- eu p-asta n-am mai auzit-o, sa-ti scada consumul daca scoti detenta.... Ori era infundata ori ti-a cazut rezervorul cu totul si ai remorcat masina vreo 600 de km., caz in care ti-a scazut consumul, evident! - dacie cu motor de 1185 ???? Nu cumva era Dacia Oltena? |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
george_d |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 343 Joined: 10 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Pai Dacia mea e Dacia 1210 din 1985. Daca imi spune si mie cineva cum se pune o poza pe forum pote va pun doua poze: una cu talonu si alta cu emblema de pe portbagaj.
|
--------------------
Dacia
1210
|
|
george_d |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 343 Joined: 10 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Cica daciile astea 1210 ar fi fost facute pentru export si cateva (sau mai multe ) au fost refuzate. Al batran zice ca a mea n-avea tetiere, centuri, blocu' de lumini defect.....
|
--------------------
Dacia
1210
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
inainte de '89 toate daciile fabricate erau potentiale pentru export. ce exista pe piata romaneasca erau cele care nici dupa un rand de remedieri nu erau acceptate afara. ideea ca cea "refuzta la export" era mai ceva ca una "obisnuita" este falsa; toate erau la fel de bune (sau de proaste)
|
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
alexus |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 23 December 03 From: Brasov ![]() |
Daciutza mea este din 1996 si are motor de 1400...ma rog 1397 cmc.
Eu sa stiti ca am vorbit foarte serios cu consumul...desi este iarna afara mie imi consuma foarte putin .. ca si vara. Nu stiu ce va venit voua cu Dacia 1200..eu nu am asa ceva nici nu am avut. V-am intrebat in legatura cu detenta daca cineva a mai mers fara ea fiindca mie mi s-a parut ca masina merge mai bine fara. Pana acum insa se pare ca sunt singurul care a mers fara detenta... |
-------------------- |
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Daca scoti toba mediana si o inlocuiesti cu o teava,motorul o sa urce mai repede in ture, la turatie mare. La turatie mica o sa urce mai greu.Si o sa capete un sunet mai sportiv
![]() |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM
|
|
Mirelush |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 8 November 03 From: Bucuresti ![]() |
da o sa zboare dacia ! bai ! iara viseaza lume .. consum scazut .. hai ca asta a fost ce mai tare ! daca imi zici si mie cum a scazut consumu sa mor de nu imi pun si eu teava ! e adevarat ca se simte ceva da nu cum zicetzi voi ! voi deja visati .. si sunetu ala sportiv numai sportiv nu e ! si acu sincer la poloarea care o faceti va ganditi ... ca poloarea pe care o faceti e de mai multe feluri (sunetu ala sport) !
eu zic sa ii scoateti motoru .. si sa va dati din deal cu ea .. sa vedeti cum se infige dacia atunci! si ce silentioasa e ! |
-------------------- Mirel
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
teoretic, suprimarea tobei intermediare duce la o scadere a consumului ptr. ca, pe de o parte, motorul depune un efort mai mic in a impinge gazele arse afara si pe de alta parte, ca o consecinta a unei evacuari mai eficiente, se face "loc mai mult " in cilindri pentru amestec proaspat . toate acestea duc la o sporire a randamentului si implicit la scaderea consumului. cat de mare este aceasta reducere? eu cred e mica, aproape imperceptibila; mai degraba functioneaza in acest caz "efectul placebo".
|
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
OCEBE, de acord cu tine
|
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Decat sa va complicati cu tevi, cumparati-va o evacuare pe inox, de gaseste in comert, acum costa in jur de 5.000.000 (tobe, tevi, fara saxofon). Va garantez ca nu mai aveti probleme sa schimbati tobele, tevi intermediare toata viata.Si se aude si un pic mai frumos.Sunt de acord cu cel care a spus ca este un consum mai redus daca scoti detenta sau sitele,gazele nu mai opun rezistenta asa de mare la evacuare,dar e riscul sa ramaneti fara talon daca va aude vreun sapcaliu
![]() |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
un set de evacuare obisnuit se invarte in jur de 1mil de lei si tine cam 2ani; ar insemna ca cele din inox s-ar amortiza cam in 10 ani . Oare merita investitia?
si inca ceva: toata evacuarea clasica a fost proiectata anume din OL kk, pentru o mai eficienta diminuare a zgomotului |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#18
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
pe mine m-a costat 3.7 mil lei setul complet din inox pt dsn. oare merita ? :roll:
NORMAL !!! |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
de la 3,7 la 5 e o diferenta; la fel, intre Dberlina si DSN iar e o (alta) diferenta!
|
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
paulp |
![]()
Post
#20
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Mai, eu am mers o vreme (adica 3 zile
![]() ![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
FLEX |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 570 Joined: 14 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Ma scuzati ca dau pe linga detenta ... Dacia 1210 nu cumva este dintr-un lot de export catre o tara cu taxe mari pentru motoare peste 1200cmc? Grecia, de exemplu ... parca am auzit eu ceva ...
|
--------------------
Daewoo Matiz
Fiat 600D "Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Am fost azi si m-am uitat la preturile unei evacuari pe inox. Toba intermediara cu bucata aia de teava e 1.800., teva dintre tobe e cam 950, si toba finala 1.900( dupa modelul original , numai ca din inox). dar mai bine un powerfull la 2,500 (cele mai ieftine tobe sport) si ai o evacuare adevarata, poate castigi si 2 caluti
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM
|
|
bure |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 9 February 04 From: brasov ![]() |
QUOTE Decat sa va complicati cu tevi, cumparati-va o evacuare pe inox, de gaseste in comert, acum costa in jur de 5.000.000 (tobe, tevi, fara saxofon). Va garantez ca nu mai aveti probleme sa schimbati tobele, tevi intermediare toata viata.Si se aude si un pic mai frumos.Sunt de acord cu cel care a spus ca este un consum mai redus daca scoti detenta sau sitele,gazele nu mai opun rezistenta asa de mare la evacuare,dar e riscul sa ramaneti fara talon daca va aude vreun sapcaliu sal la toata lumea!eu sunt din brasov si am gasit pe aici pe la noi un sistem de evacuare inox (BORLA XS) undeva pe la 3,5mil.Contine toata evacuarea mai putin saxofon.Arata super bine suna si mai bine am inteles ca mai castigi vreo marzoaga-doua.Pentru cei mai impatimiti se poate mari si diametrul tevii dintre tobe,dar sincer nu stiu la ce ajuta,poate doar la sunet.Pretul pt montaj nu-l stiu..... |
--------------------
Dacia
1310
- BV99DAR Bani si frica n-am avut niciodata.
|
|
cei7pitici |
![]()
Post
#24
|
![]() Pilot de carute Group: Members Posts: 370 Joined: 24 January 04 From: Pitesti ![]() |
Direct de la sursa (reprezentanta Borla Curtea de Arges Si Pitesti):
-1.700.000 detenta cu site (1.200.000 farasite cu diametru 45mm) - 450.000 legatura intre detenta si amortizor - 1.800.000 amortizorul (finala) identica cu cea standard - 2.200.000 finala sport (amortizorul nu are site) - 500.000 manopera montaj |
--------------------
Dacia
1410 Sport
xxx
- ag-08-umu Decat sarac si bolnav,...mai bine sanatos si bogat !!!!
|
|
alexus |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 23 December 03 From: Brasov ![]() |
bure zi-mi si mie unde ai gasit tu sistemul de evacuare din inox in Brasov?
|
-------------------- |
|
bure |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 9 February 04 From: brasov ![]() |
Pt.cei din Brasov puteti gasi tobe inox Borla in curte la IATSA(langa Aurora),atelierul se numeste Pilot.
|
--------------------
Dacia
1310
- BV99DAR Bani si frica n-am avut niciodata.
|
|
SiloS |
![]()
Post
#27
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Dar daca scoateti toba de tot ? Presiunea la evacuare o sa fie mult mai mica decat daca ar fi fost toba montata !
Eu am toba standard , prefer sa se auda motorul mai frumos |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
johnsws |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 31 March 04 From: Bucuresti ![]() |
saptamana trecuta in incercarea de a regla aprinderea la berlina mea m-a prins noaptea si nu vedeam ca am pus luleaua aia de la delco aiurea. drept pentru care nu pornea nici moarta. la un moment dat a dat un asemenea rateu in toba finala ca mi-a crapat stutul de la iesirea din toba. toba mea era facuta dintr-un stingator de 5 litri. unde m-am dus sa-mi sudeze o teava acolo imi luau intre 200 si 400k. am zis ca mai bine imi cumpar o toba noua. am mers la vitan si am gasit toba sport. e nu e ea chiar ce vrea sa fie, dar e superinteresanta. se fabricau acum vreo 2 ani, dar nemaiprimind omologarea rar nu s-au mai adus in targ. probabil vanzatorul o are mai demult,(eu cred ca de pe vremea cand se mai gaseau). am dat 400k pe ea. (se ieftinise ca saptamana trecuta o avea cu 450, dar atunci nu mi-am cumparat-o ca n-aveam nevoie de toba). mie imi place la nebunie cum arata, si cum tot timpul am avut pe masina "toba" fara site, sunt obisnuit cu putini mai multi decibeli.
ce parere aveti despre ea? ps:nu ma pasioneaza daca scot 1-2 martoage in plus, ca eu nu prea mai merg cu berlina, insa mie imi place cum arata si ma gandesc ca poate ma este cineva interesat de o astfel de toba. se poate confectiona f usor dupa parerea mea, important este sa gasiti un sudor si o teava potrivita. ultima poza are si telefonul si adresa celor care faceau toba asta, daca mai sunt valabile, ca eu cred ca toba este de pe vremea cand se mai gaseau la greu in targ. This post has been edited by johnsws: 1 Nov 2004, 10:54 Attached thumbnail(s) Dsc05109.jpg ( Size: 17.42k ) Number of downloads: 3475 Dsc05110.jpg ( Size: 15.02k ) Number of downloads: 3657 Dsc05112.jpg ( Size: 13.46k ) Number of downloads: 3618 DSC05115.jpg ( Size: 33.63k ) Number of downloads: 3599 |
--------------------
opel
astra
2006 classic astra la vista baby!
|
|
cristidb |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu la berlina nu am detenta de 4 ani. Daca toba finala e buna nu creste zgomotul prea tare. Cand finala nu mai are site se aude in demaraje.
Nu cred ca a scazut consumul. In schimb teava de legatura nu a mai ruginit, probabil din cauza ca gazele au temperatura mai mare. Nici puterea nu stiu daca a crescut de acolo. Viteza maxima cu ea a fost 150 (1400). In afara de toba i-am modificat carcasa filtrului de aer, am polizat asperitatile de la intrarile in chiulasa si din camera de ardere cu ocazia schimbarii setului (la 110 000 km), aprindere electronica. Saptamana viitoare o sa imi pun la nova tot traseul de evacuare din inox. ![]() Deocamdata am doar toba finala. Spre deosebire de toba originala asta are o teava gaurita de la intrare la iesire, adica cel mai putin restrictiv model de toba. Sper ca si detenta sa fie la fel. Preturile de la Pilot service sunt 1,8 mil pentru detenta si aprox 1 mil pentru saxofonul de nova GT, pe care nu il au dar il fac pe loc. Pe finala am dat 2,2 mil iar pe teava de legatura 550 000. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
SiloS |
![]()
Post
#30
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Am gasit si eu o toba din asta in targ in buzau duminica asta cand am fost ... Spuneti-mi si mie daca respectiva toba mareste puterea cu macar o martoaga , daca schimba sunetul in vreun fel si dak are durata de viata mai mare sau mai mica .
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 19:18 |