Pleaca dimineata bine, dupa 3 km se opreste!, se ineaca, da in nas... etc.
Pleaca dimineata bine, dupa 3 km se opreste!, se ineaca, da in nas... etc.
dkrysty |
28 Feb 2006, 08:17
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 May 05 |
|
||
--------------------
dacia
1310 L berlina 1998
- DB 03 GAO
|
|||
wolfin |
28 Feb 2006, 09:37
Post
#2
|
n-am gasit cu dacia Group: Members Posts: 7.968 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti |
incearca sa pui un carton la radiator, in dreptul carburatorului. daca este frig afara face grivaj si carb o ia razna
|
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
dkrysty |
28 Feb 2006, 09:51
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 May 05 |
QUOTE(wolfin @ 28 Feb 2006, 09:37) incearca sa pui un carton la radiator, in dreptul carburatorului. daca este frig afara face grivaj si carb o ia razna Am incercat si asa... Mi s-a jivrat de cateva ori fara carton dar avea alte manifestari... Crestea turatia la 4000rpm fara sa apas acceleratia. (o calmam doar oprind motorul!) Am incercat sa pun chiar si carton intre corpul carburatorului si ventilator (baga aer rece spre carburtor) dar nici o schimbare... asa ca l-am scos! Merci!!! |
--------------------
dacia
1310 L berlina 1998
- DB 03 GAO
|
|
rtulea |
28 Feb 2006, 10:25
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 11 April 05 From: Ploiesti (Alba-Iulia) |
Mai bine ii faci daca ii lasi cartoanele atat la radiator cat si la carburator. Incearca sa vezi daca nu cumva sunt "muci" pe furtunele ce intra in "T-ul" din carburator iar daca sunt curata furtunele. De obicei, dupa ce motorul se incalzeste putin si se mai dezgheata acei muci, toata apa continuta in ei este absorbita in carburator producand acele rateuri si functionare defectuoasa a motorului.
|
--------------------
Dacia
Logan
sept 2006, Laureate 1,6
- PH-78-UTU Do not try to forget your past, IT made you what you are!
|
|
dkrysty |
28 Feb 2006, 11:14
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 May 05 |
QUOTE(rtulea @ 28 Feb 2006, 10:25) Mai bine ii faci daca ii lasi cartoanele atat la radiator cat si la carburator. Incearca sa vezi daca nu cumva sunt "muci" pe furtunele ce intra in "T-ul" din carburator iar daca sunt curata furtunele. De obicei, dupa ce motorul se incalzeste putin si se mai dezgheata acei muci, toata apa continuta in ei este absorbita in carburator producand acele rateuri si functionare defectuoasa a motorului. Am muci dar am pus de dimineata un furtun nou si duza... si tot asas-a manifestat ... dar am muci de 2 ani si a mers bine plus ca in carburator totul e uscat, doar pe furtun se acumuleaza.... |
--------------------
dacia
1310 L berlina 1998
- DB 03 GAO
|
|
menta |
28 Feb 2006, 11:17
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 202 Joined: 26 February 06 From: Bucuresti |
scoate furtunul ala dintre capacul colbutori si teu...
baga in locul lui unul lung care sa ajunga sub scut..... acopera gaura ramasa de la teu..... Drum bun...... |
--------------------
Dacia
Logan Papuc / Kia ceed SW / Megane Grandtour
2008/2008/2006
- B - 38/90/909 - WWK
|
|
wolfin |
28 Feb 2006, 11:22
Post
#7
|
n-am gasit cu dacia Group: Members Posts: 7.968 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti |
si asta este o solutie cu furtunul scos, eu o folosesc desi nu consuma ulei, toate gazele le scoate afara nu in carb si chiar la 180000 de km cat are dacia mea inca mai are sange
|
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
dkrysty |
28 Feb 2006, 11:40
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 May 05 |
QUOTE(wolfin @ 28 Feb 2006, 11:22) si asta este o solutie cu furtunul scos, eu o folosesc desi nu consuma ulei, toate gazele le scoate afara nu in carb si chiar la 180000 de km cat are dacia mea inca mai are sange ...am incercat si varianta asta pt 3 zile cu dop spre carbutrator... desi nu am avut furtun lung am folosit unul de 30 cm si mi-a stropit tot motorul si capota pe dedesupt... dar am observat ca scoate si ulei pe acolo.... si nu putin... poate ca era prea scurt ... dar tot asa facea... merci! |
--------------------
dacia
1310 L berlina 1998
- DB 03 GAO
|
|
dkrysty |
28 Feb 2006, 11:59
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 May 05 |
Am incercat si eu tot ce am stiut si m-am interesat! ce poate sa fie asa iesit din comun....?????
|
--------------------
dacia
1310 L berlina 1998
- DB 03 GAO
|
|
wolfin |
28 Feb 2006, 12:14
Post
#10
|
n-am gasit cu dacia Group: Members Posts: 7.968 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti |
ciudat, nu trebuia sa arunce ulei pe acolo
apa din vas ce culoare are? (ar trebui sa fie albastra,sau aproape de la antigel) This post has been edited by wolfin: 28 Feb 2006, 12:20 |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
menta |
28 Feb 2006, 12:20
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 202 Joined: 26 February 06 From: Bucuresti |
cred ca erau mucii aia.. care iti intrau in carburator si in furtunul cu duza.....nu ulei....
oricum daca facea la fel..... adica se oprea dupa 3 km poate ai alta problema.... This post has been edited by menta: 28 Feb 2006, 12:22 |
--------------------
Dacia
Logan Papuc / Kia ceed SW / Megane Grandtour
2008/2008/2006
- B - 38/90/909 - WWK
|
|
Buyaka |
28 Feb 2006, 12:28
Post
#12
|
Membru pasionat Group: Members Posts: 507 Joined: 23 July 04 From: Bucuresti |
Incearca sa inlocuiesti bobina... si condensatorul...
This post has been edited by Buyaka: 28 Feb 2006, 12:29 |
--------------------
Dacia Berlina '96
Opel Frontera '97
'96; 4x4 '97
- B
|
|
bertro |
28 Feb 2006, 13:32
Post
#13
|
Membru dezmembrat Group: Members Posts: 592 Joined: 3 June 05 From: IASI, rumenia |
cand moare dupa aia 3km, pune mana pe bobina sa vezi daca nu e excesiv de fierbinte.
|
--------------------
DACIA
Nova GT
- xx xx XXX posesor de DrACIA NOVA GT
|
|
dkrysty |
28 Feb 2006, 14:18
Post
#14
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 May 05 |
|
--------------------
dacia
1310 L berlina 1998
- DB 03 GAO
|
|
claudiu mdm |
28 Feb 2006, 16:38
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 4 January 06 |
QUOTE(dkrysty @ 28 Feb 2006, 08:17) Pleaca dimineata bine, dupa 3 km se opreste!!! se ineaca, da in nas... etc. daca o opresc 1-3 minute isi revine (mai mult sau mai putin)! Avansul e reglat, bujii, platina, fise, capac delco schimbate! A reglat-o 3 mecanici! Cand plec de la ei e ok! problemele incep dupa ce se raceste si se reincalzeste !!! Daca trag shokul are 1800 rpm daca il imping moare motorul (....se opreste)! Am curatat jiclorul de relanti, am curatat pe cel principal ,pe cel cu bila, pe toate... sita... filtru decantor, am pus si filtru de hartie... am reglat si plutitorul din CNC. M-a disperat !!! nu stiu ce sa-i mai fac!!! Sotia nici nu mai merge cu masina ca ii e frica sa nu ramana in intersectie cu ea... si o cred... impinge si tu soclul dupa ce pornesti motorul |
--------------------
Dacia
Nova GTI
- CT 16 MDM
|
|
wolfin |
28 Feb 2006, 16:44
Post
#16
|
n-am gasit cu dacia Group: Members Posts: 7.968 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti |
nu este de la shocul tras. nu fa misto de om
|
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
menta |
28 Feb 2006, 19:06
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 202 Joined: 26 February 06 From: Bucuresti |
tocmai a venit un gigel de mecanic sa mi bage ulei la cutie.....(io nu ma bagam pe vremea asta...)si i-am spus de problema asta... si a zis.. BOBINA....
sper sa fi avut dreptate.....daca nu nu ma injura pe mine... |
--------------------
Dacia
Logan Papuc / Kia ceed SW / Megane Grandtour
2008/2008/2006
- B - 38/90/909 - WWK
|
|
dkrysty |
16 Mar 2006, 12:11
Post
#18
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 May 05 |
QUOTE(menta @ 28 Feb 2006, 19:06) tocmai a venit un gigel de mecanic sa mi bage ulei la cutie.....(io nu ma bagam pe vremea asta...)si i-am spus de problema asta... si a zis.. BOBINA.... sper sa fi avut dreptate.....daca nu nu ma injura pe mine... Daca era de la bobina atunci facea si mai mult timp ... pot sa merg apoi pana la 50 Km fara probleme(atata am avut drum). Care e legatura :bobina cu motorul rece...??? Poti sa-i spui si asta mecanicului? ce zice? This post has been edited by dkrysty: 16 Mar 2006, 12:15 |
--------------------
dacia
1310 L berlina 1998
- DB 03 GAO
|
|
dkrysty |
16 Mar 2006, 12:12
Post
#19
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 May 05 |
Cateva zile nu mi-a mai facut... acum a luato de la capat...
Noua varianta: Plec de acasa ... daca ii dau in a 2-a peste 2900-3100rpm..., in a 3-a la fel pana ajung la 60KM/h ... adica mai demaraj! peste 3 km face faza (cade motorul si cu shock si fara sock!) dupa 3-5 secunde daca o pornesc nu mai face toata ziua! (ma rog pana se raceste iar de tot, adica dupa vre-o 8 ore de ne folosinta la maxim 2-5 grade afara...) Daca merg asa ... 2000-2500 rpm maxim... , poate ca incearca sa cada dar isi revine! ...e vre un fenomen de la carburator se inneaca ceva... in rest merge bine! forta ...! intradevar la jivrare solutia este sa opresti motorul si sa astepti cateva secunde! dar jivrare la 5 grade... poate si 10... am si carton la carburator... Iar jivrare obisnuita era cu cresterea turatiei pana la >4000rpm... dar o fi de mai multe feluri... pe sortimente... |
--------------------
dacia
1310 L berlina 1998
- DB 03 GAO
|
|
wolfin |
16 Mar 2006, 12:50
Post
#20
|
n-am gasit cu dacia Group: Members Posts: 7.968 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti |
daca te incalzeste cu ceva si mie imi face la fel de vreo 2 sapt. am fost la un prieten mecanic, a gadilat carb dar tot asa face dimineata la plecare. una din explicatiile mecanicului este ca benzina este proasta( am facut un plin acum 2 sapt).
|
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
dkrysty |
16 Mar 2006, 13:52
Post
#21
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 May 05 |
QUOTE(wolfin @ 16 Mar 2006, 12:50) daca te incalzeste cu ceva si mie imi face la fel de vreo 2 sapt. am fost la un prieten mecanic, a gadilat carb dar tot asa face dimineata la plecare. una din explicatiile mecanicului este ca benzina este proasta( am facut un plin acum 2 sapt). Frate "ma incalzeste" un pic... merci.... macar imi dau seama ca nu conduc eu prost Am pus benzina si de la ROMPETROL si din aia de 37000lei si filtru de hartie si aditiv in benzina si tot face... Un motiv trebuie sa fie dar... cum i descoperim???? |
--------------------
dacia
1310 L berlina 1998
- DB 03 GAO
|
|
dkrysty |
16 Mar 2006, 14:10
Post
#22
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 May 05 |
Am auzit de un fenomen (dar nu am cartea la mine (din '85 de dacia 1300 si nu numai...)) si nu stiu cum se cheama dar cica se face de la stricarea garniturii termice dintre carburator si ..unde se monteaza... am uitat cum se cheama...
carburatorul se incalzeste si aburii de benzina trec de din anumite parti in altele (unde nu e voie )si se ineaca... Nu stiu cat se apropie ce am eu de problema asta dar am expus-o aici poate ... vreo parere... ....imi cer scuze pt detaliile incomplete pe care le-am dat! sper ca ati prins ideea! |
--------------------
dacia
1310 L berlina 1998
- DB 03 GAO
|
|
sonykel |
16 Mar 2006, 20:05
Post
#23
|
Actualmente Ing. Group: Members Posts: 1.281 Joined: 30 June 05 From: Constanta |
soclul tras cumva?
|
--------------------
DACIA
Logan MCV
2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine
- CT-87-SNK Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume |
|
wolfin |
16 Mar 2006, 23:40
Post
#24
|
n-am gasit cu dacia Group: Members Posts: 7.968 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti |
socul il bag destul de repede. nu se ineaca de la soc. ciudat oricum- cu socul bagat trage sa se opreasca chiar daca s-a incalzit motorul cat de cat, iar daca trag socul la max se opreste, ineaca.
am uitat sa mentionez doua aspecte: 1 cand accelerez puternic(3000-3200rot) se aude avansul 2 cand pornesc motorul rece cu socul tras bate motorul (disel nu alta), dupa ce se incalzeste nu mai bate( tin motorul turat pe la 1500 pana se incalzeste). raman la ideea -benzina proasta si carburator care nu func bine fratilor la toamna ma trec pe perfuzie ,cu carburatia nu mai tine This post has been edited by wolfin: 16 Mar 2006, 23:45 |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
kufu |
17 Mar 2006, 03:02
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 17 March 06 |
Salut! Eu am o nova GT si patesc la fel cu ea... stau cu ea pe loc sa se incalzeasca iar dupa ce plec si merg putin nu mai trage deloc... in a 3-a ma rog de ea sa mearga... parca se infraneaza rotile... daca o las putin sa mearga la relanti isi revine... chiar vreau sa ma duc cu ea sa vad ce are... e ciudata treaba... Sincer nu cred ca are legatura cu benzina... daca o pun pe liber cand face fitele astea motorul merge bine dar se infraneaza...
|
--------------------
Dacia
Nova
- MNO
|
|
Ci_co |
17 Mar 2006, 10:52
Post
#26
|
Membru atutentic cu logan ! Group: Members Posts: 291 Joined: 20 July 05 From: UE - Bucharest !! |
Salut !
Madah am citit si eu ce a postat lumea si cred ca ma apropii si eu de acest subiect . Ce am patit acu 2 zile, ma sui in masina trag socul nu am mai astat sa se incalzeasaca am plecat direct si am impins socul cam dupa 30 secunde, asa obisnuit eu cu masina ca merge nasol cand e rece motorul nu am bagat de seama datu ei in nas! Ajung la benzinarie nu zic numele dar e cea autohtona romaneasca !:D Am alimentat plec dai si dai pana ajung in Hypermarchetul din militari pana sa intyru in parcare a nceput dezastrul : Efectele aratate de masinuta mea :. 1 turatia a inceput sa scada temura da rau 2 da in nas de ma mir cum de nu s-au rupt planetarele 3 nu se mai accelera deloc 4 s-a oprit motorul si nu ai mai pornit ( dadeam la automat si nu vroia avea o tentativa sa porneasca si murea imediat) 5 m-am uitat la platina am reglat-o nimica 6 mi-a dat niste rateuri de cred ca pe la toba din mijloc mi-a facut o gaurica 7 nici trasa nu a mai pornit Acuma intreabarea mea (pana ma apuc sa dau tot jos carburator sa-l curat, platina capac delcou etc) ce are ? ce a patit ? o fi de la benzina?? Numa bine! |
--------------------
Dacia & Renault/
Logan by Dacia/
'06 Pref 1,5dci
- B XX BEB Buaaaa am o Dacie Logan mahh tu stii ce trage e buna domne buna ! ( asa e toate)
|
|
danielflorea1985 |
17 Mar 2006, 11:06
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 26 December 05 |
Si eu am aceeasi problema....am fost pe la mecanici si toti miau spus k problema e din aprindere...am schimbat platini, distibuitorul, capacul delcou, bobina de inductie, fise, bujii si tot la fel ....dak va incalzeste cu ceva....
ps: am incercat si ce ati discutat aici dar fara rezultat |
--------------------
Dacia
1310
- IS-03-HIE
|
|
wolfin |
17 Mar 2006, 11:07
Post
#28
|
n-am gasit cu dacia Group: Members Posts: 7.968 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti |
benzina nenorocita. desi nu imi place ideea, de acum o sa bag numai de la unguri.
ai curatat jiglorul? problema cu aprinderea? dimineata, de cand am problemele astea cu relantiul, porneste la prima cheie This post has been edited by wolfin: 17 Mar 2006, 11:10 |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
decrvl |
17 Mar 2006, 11:17
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 24 February 05 |
Dkrysty vezi daca circula apa si prin pata calda care se afla sub carburator.E vorba de cele doua furtune primul iese din chiuloasa si intra sub carburator si al doilea iese pe partea diametral opusa.Ca sa-ti dai seama imediat ce ai pornit motorul furtunul care iese din pompa si intra in calorifer ar trebui sa aibe cam aceeasi temperatura cu cele doua furte mai sus mentionate.Daca nu inseamna ca pata calda e infundata benzina care intra in motor nu e preincalzita.Deci condenseaza pe pereti si din acea cauza nu merge motorul pina nu se incalzeste.
|
--------------------
logan
1,5 dci
2006/dci
|
|
dkrysty |
17 Mar 2006, 11:33
Post
#30
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 May 05 |
QUOTE(wolfin @ 16 Mar 2006, 12:50) daca te incalzeste cu ceva si mie imi face la fel de vreo 2 sapt. am fost la un prieten mecanic, a gadilat carb dar tot asa face dimineata la plecare. una din explicatiile mecanicului este ca benzina este proasta( am facut un plin acum 2 sapt). Am rezolvat-o merge beton! (nu stiu daca a fost aceeasi problema ca la tine) Dupa ce am reglat aprinderea artistic (metoda "SARMA" introdusa in gaura bujiei pistonului 1, rotire elice pana urca pistonul si nu mai urca, chiar cu o idee mai inainte, ma opresc reglez avansul sa faca scantee(compresie mazina)) (CONDITIE FOARTE IMPORTANTA), trec la reglarea carburatorului: - strang surubul pana la primul semn de a scadea turatia apoi desfac surubul ajungand la o turatie maxima dupa care inca 180-360 grade cel mult (explicatia mea:prea mult amestec aer benzina!!! (deci am mai strans surubul)) Probabil nici aprinderea nu era reglata ceas (ca acum) Si mama... zbor cu ea si nu se mai opreste... BAfta!!! |
--------------------
dacia
1310 L berlina 1998
- DB 03 GAO
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th June 2024 - 20:02 |