DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> a venit vara, temp motor

maleahi
post 27 May 2006, 08:46
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 26 January 06




subscriu aici
saptamana trecuta mi s-a rupt cureaua de la alternator...nu stiu cand si cum
uitandu-ma la ceas icon_mrgreen.gif am avut "placuta"surpriza sa vad apa la 120 de grade...am oprit...am lasat-o sa fiarba...si apoi am pornit usor in suturi (pornit motorul si oprit atunci cand lua viteza masina) pana la un nene mecanic...nenea mecanicu`mi-a zis ca nu-i impuscata garnituta insa un alt nene mecanic mi-a zis ca segmentii sunt varza
de atunci imi scade presiunea la ulei...poate fi de la pompa de ulei?


--------------------
dacia 1310 dacia 1310 - sv-01-ttk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLP
post 27 May 2006, 09:34
Post #32


Sef de trib


Group: Members
Posts: 1.120
Joined: 8 April 04
From: Bucuresti-Titan




Eu stiu ca nu e bine sa opresti motorul daca iti fierbe. Pur si simplu tragi pe dreapta .. dai drumu la caldura ( cu motorul mergand ) si o lasi sa isi revina. Apoi pleci. Daca opresti motorul am inteles ca e pericol sa ti se arda garnitura de chiuloasa.


--------------------
. . .
Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 27 May 2006, 10:25
Post #33


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(maleahi @ 27 May 2006, 09:46)
subscriu aici
saptamana trecuta mi s-a rupt cureaua de la alternator...nu stiu cand si cum
uitandu-ma la ceas icon_mrgreen.gif am avut "placuta"surpriza sa vad apa la 120 de grade...am oprit...am lasat-o sa fiarba...si apoi am pornit usor in suturi (pornit motorul si oprit atunci cand lua viteza masina) pana la un nene mecanic...nenea mecanicu`mi-a zis ca nu-i impuscata garnituta insa un alt nene mecanic mi-a zis ca segmentii sunt varza
de atunci imi scade presiunea la ulei...poate fi de la pompa de ulei?
*


De la pompa nu prea. Mai degraba ti s-a dus linia din cauza ungerii deficitare cauzate de supraincalzirea motorului urmata de subtierea excesiva a uleiului si ruperea peliculei de ulei... sad.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maleahi
post 27 May 2006, 11:48
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 26 January 06




nu aveam cum sa-l las pornit motorul...insemna sa il fac sa se prajeasca de tot neavand racire...


--------------------
dacia 1310 dacia 1310 - sv-01-ttk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 27 May 2006, 11:53
Post #35


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Cand deschizi caloriferul de incalzire habitaclu, circuitul de racire se mareste si este completat cu apa/antigelul din calorifer. Asta din urma e rece astfel incat cu motorul pornit temperatura scade cu 10-20 de grade. Asta este procedura corecta: se deschide caloriferul si se lasa motorul pornit cateva minute pana se stabilizeaza temperatura.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 27 May 2006, 11:55
Post #36


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Eu merg la drum intins in a 5-a cam cu 70 la ora si se raceste biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 27 May 2006, 11:57
Post #37


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(Muttley @ 27 May 2006, 12:53)
Cand deschizi caloriferul de incalzire habitaclu, circuitul de racire se mareste si este completat cu apa/antigelul din calorifer. Asta din urma e rece astfel incat cu motorul pornit temperatura scade cu 10-20 de grade. Asta este procedura corecta: se deschide caloriferul si se lasa motorul pornit cateva minute pana se stabilizeaza temperatura.
*


Am scris prostii! blink.gif
Acum am vazut ca defectiunea a fost ruperea curelei de alternator, confundasem cu termostatul blocat pe inchis.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 27 May 2006, 13:27
Post #38


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Parerea mea e ca daca, circuitul este spalat bine, uleiul este bun, termostatul merge bine nu aveti de ce sa va faceti griji. Eu la vechea masina nu am avut niciodata probleme de racire.


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sieger
post 29 May 2006, 23:06
Post #39


animalu'


Group: Members
Posts: 8
Joined: 22 May 06
From: suceava




[quote=trotil_trist,25 May 2006, 22:58]
...si mai zici ca vrei sa faci Dacia sa se comporte ca un Mercedes.... asta nu e solutie ce tine de domeniul tehnic...ci mai mult de fitness.....ca-mi inchipui ce sauna era la tine in masina...
era cumva o solutie de moment...pana la solutia de domeniul tehnic
solutii de domeniul tehnic, au fost mentionate cam toate
...repede te legi de mine mad.gif ph34r.gif


--------------------
dacia 1410 1997 berlina - SV 07 REM
deutsch kraftwagen liebhaber
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th May 2025 - 10:48
Forum Renault