montare inchidere centralizata si deschidere portbagaj la CL
![]() ![]() ![]() |
montare inchidere centralizata si deschidere portbagaj la CL
sora |
![]()
Post
#601
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 10 February 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
dacia
1997
|
|||
hyena |
![]()
Post
#602
|
![]() Old School Fan Group: Members Posts: 2.556 Joined: 25 September 08 From: B. Ghencea ![]() |
-daca ai 2 fire maro le legi direct la semnalu stanga si semnalu dreapta (eventual la butonu de avarie) daca ai 1 fir trebuie ori 2 diode ori 2 relee
-daca motezi al 5-lea actuator in paralal cu celelalte cand vei descide usile iti va sari in sus si capacul de la portbagaj |
--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki
1310MLS/750s BIG
1986/1989
- B986ZBY Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331
EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330 |
|
sora |
![]()
Post
#603
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 10 February 09 ![]() |
nu portbagajul il vreau separat doar din telecomanda
fighter are optiunea asta ma intereseaza daca mai pun sau nu releu in schema spune ca spre declansator dar nu arata releu sau actuator da am doua fire la ptr stinga si dreapta deci le montez direct pe releu sau buton |
--------------------
dacia
dacia
1997
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#604
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Eu zic mai bine sa pui un releu, deoarece asa sunt toate alarmele. Daca vrei, deschide cutiuta si vezi daca are releu. S-ar putea sa aibe ori releu, ori un tranzistor npn care face comanda pe negativ.
|
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
Siconi |
![]()
Post
#605
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
QUOTE(sora @ 3 Oct 2009, 10:39) nu portbagajul il vreau separat doar din telecomanda fighter are optiunea asta ma intereseaza daca mai pun sau nu releu in schema spune ca spre declansator dar nu arata releu sau actuator da am doua fire la ptr stinga si dreapta deci le montez direct pe releu sau buton Pentru portbagaj ai nevoie NEAPARAT de un releu intercalat. Fiindca nu sti niciodata sigur ce a fost in mintea producatorului ( a montat saun u unu intern in UC), mai bine pui unul pe circuit si ai scapat de belea, mai ales in cazul unui solenoid care are un consum relativ maricel in intervalul de 1-2 sec. max, cat e actionat... Si nu ai vrea sa distrugi iesirea de comanda a UC pentru portbagaj. Doar de-aia ai luat alarma. Cu usile e mult mai simplu: ai schema de conectare a celor 6 fire pentru inchidere/deschidere (a se citi incuiere/descuiere) a portierelor, la varianta cu schimbare de polaritate (trigger negativ/pozitiv). Acolo legi firele astfel incat, pe COM la ambele sa iti vina MASA ca sa poti simula butonul ala manual (care si el pune tot la masa cate unul din cele 2 fire. Vezi ca cu vreo 5 posturi in urma am mai precizat treaba asta. La firele MARO care merg la semnalizare ar trebui sa se specifice in manual DACA trebuie diode. Eu, personal, nu am pus niciodata diode la cele cateva zeci de alarme montate pana in prezent si totul merge perfect. totusi, mereu consult manualul. Daca trebuie sa le pui, intotdeauna se va specifica inmod clar obligativitatea acestora. Spor. |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#606
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Deci mai bine faci cum a zis Siconi si asa stai si cu inima impacata. Ce naiba ca nu e mult un releu
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
sora |
![]()
Post
#607
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 10 February 09 ![]() |
multumesc mult ptr sfat aveti dreptate si eu ma gindeam sa pun releu chiar daca mai e unu inauntru paza buna trece primejdia rea
si cred ca montez si diiode nu-mi i-mi ia mult timp atit timp cat fac ptr mine fac cum e mai bine |
--------------------
dacia
dacia
1997
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#608
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Inca o chestie. Aici toti suntem egali
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
Siconi |
![]()
Post
#609
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Asa ar fi normal. Dar ce-ti veni cu chestia asta?! Doar nu te simti inferior in vreun fel. Cei mai mici invatam, cei mai mari explicam. Si eu invat inca multe, asa ca nu am de ce sa ma simt prost.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#610
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Am vazut ca sora scria ca si cum ar fi cineva "mic" si m-am simtit un pic prost si tot in acelasi timp imi aduc aminte de perioada in care faceam si eu acelasi lucru si restu ma bateau la cap pe aceasta tema
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
djrechinu |
![]() ![]()
Post
#611
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 9 October 09 From: Bucuresti ![]() |
salutare sunt un nou user pe aici bine vam gasit
am vazut ca toti ati cautat firul de la deschidere porbagaj la alarama Pilot Am incercat asa era un fir rosu/negru care in schema zicea nefolositor si am pus pe el aparatul de masura si am incercat asa cu un fir de la + aparatului pe el si un - la masa masini adica caroserie si am apasat pe telecomanda butonul 2 timp de 10s si pe aparat mia dat un inpuls adica 12v,dupa aceia am luat un Actuator cu 2 fire unul lam legat la firul rosu/negru de la alarma si unul la masa si totul merge ok pana acuma Inca nu leam montat finca nu am un Actuator, o sami cumpara in curand Deci teoretic dupa mine ar trebui sa mearga finca brosca de la porbagaj nu are decat deschis nu ca la usi inchis/deschis ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1978
- B-15-AAS
|
|
Siconi |
![]()
Post
#612
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Sfatul LION: Daca ai o broasca tip vechi cu buton pe exterior, mai bine va luati SOLENOID daca vreti sa deschideti efectiv capota din telecomanda, nu doar sa o deblocati mecanic!!!
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
hyena |
![]()
Post
#613
|
![]() Old School Fan Group: Members Posts: 2.556 Joined: 25 September 08 From: B. Ghencea ![]() |
mi-am facut si eu descidere la portbagaj ajutat de tovarasu Mabzii, cu ocazia asta am schimbat si mecanismul acela deoarece nu mai statea inchis portbagajul
alarma mea pilot nu are optiunea pt deschiderea portbagajului asa ca am facut-o cu comanda din bord de la un buton tip cn |
--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki
1310MLS/750s BIG
1986/1989
- B986ZBY Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331
EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330 |
|
djrechinu |
![]()
Post
#614
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 9 October 09 From: Bucuresti ![]() |
deci a mea este schema exact ca lu vasilecool si cu firul NEFOLOSIT mia mers puteti sa incercati si voi cu un bec de ex un fir de le nefolosit acela si unu la masa
vorba unui amic de al meu ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1978
- B-15-AAS
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#615
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
NUUUUUUUUUUU. Nu mai face chestii daca nu stii. Alarma aia nu are releu incorporat. Deci tot curentul becului cade pe tranzistor care nu poate saracu decat 500mA.
Vezi ca iesirea de comanda la deschidere a portbagajului este pe minus. Deci mai bine ia un voltmetru si un fir il pui la + si unul la fire. Uite schema de la alarma pilot.index.jpeg ( Size: 40.72k ) Number of downloads: 1739 Daca se potriveste vezi ca firul violet pentru canalul al 2-lea. This post has been edited by iuliano_smile: 10 Oct 2009, 21:00 |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
djrechinu |
![]()
Post
#616
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 9 October 09 From: Bucuresti ![]() |
da o fi cum zici tu poate a mea este model mai nou de alarma Pilot
Am incercat asa era un fir rosu/negru care in schema zicea nefolositor si am pus pe el aparatul de masura(volmetru) si am incercat asa cu un fir de la + aparatului pe el si un - la masa masini adica caroserie si am apasat pe telecomanda butonul 2 timp de 10s si pe aparat mia dat un inpuls adica 12v,dupa aceia am luat un Actuator cu 2 fire unul lam legat la firul rosu/negru de la alarma si unul la masa si totul merge ok pana acuma Ps:alarama mea este luata acum 1saptamana din Cora deci poate sa fie model mai nou cu schema data de tine ca la mine nu este asa ![]() 11 Oct 2009, 00:04: A a mea este modelu AA1033 PILOT si stiu ca are releu de comanda porbagaj cum zici tu pentru cand ii dau comanda se aude un tacanit de releu ![]() This post has been edited by djrechinu: 10 Oct 2009, 23:04 |
--------------------
Dacia
1300
1978
- B-15-AAS
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#617
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Imi cer scuze. Pai atunci e bine
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
vasilecool |
![]()
Post
#618
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 25 March 09 From: Bucuresti ![]() |
salut ,din nou .
in sfarsit ,ieri am reusit sa montez teribila alarma ,din postarile anterioare . mai facusem cateva incercari jalnice ,dar renuntasem . ceea ce ma bagase in ceata ,era in primul rand pozitionarea centralei . am incercat prima data sub bord ,undeva deasupra torpedoului din dreapta .toate bune si frumoase ,loc suficient, prindere trainica ,dar accesul la centrala imposibil...!nestiind sa leg IC-ul ,am ars sigurantele alarmei ,nemaiputand sa fac alte probe, lasand-o asa ,pentru cateva saptamani .ieri mi-am luat inima in dinti ,am demontat bordul si am scos-o de acolo... inlocuit sigurante ...si din nou dilema: UNDE SA O PUN? sub volan ,in stanga ,e plin de manunchiuri de fire ,loc putin si nu aveam posibilitatea de a o ancora trainic . pana la urma m-am hotarat sa sacrific lacasul din stanga volanului (un minitorpedo) pe care nu l-am folosit niciodata(deabia daca incape un telefon mobil de mici dimensiuni) . acolo s-a potrivit perfect si s-a intepenit foarte bine ,oferindu-mi totodata acces usor la butonul de programare al telecomenzilor si ceea ce e mai important la SIGURANTE . i-am facut legaturile ,conform instructiunilor de montaj . aici trebuie sa ii multumesc lui SICONI pentru ca m-a ajutat in alegerea schemei pentru legaturile la IC (este prima ,cea cu impuls negativ). firul de la ulei si cel de la frana de mana nu le-am legat (cred ca folosesc la pornirea motorului din telecomanda ,ceea ce nu ma intereseaza). am legat frana de picior si firul pentru "accesorii". alarma se comporta conform indicatiilor din prospect. senzorul de soc l-am montat pe armatura de fier a volanului. dar totusi mai am o singura problema enervanta : UNDE SE LEAGA FIRELE DE LA SEMNALIZARE ? spre deosebire de alte alarme ,aceasta are 2 ceea ce ma face sa cred ca nu imi trebuiesc diode. am verificat in blocul de lumini si la butonul de avarie , vine + , care in legatura cu o lampa de control ,legata la masa masinii , imi aprinde semnalizarea . pe firele de la alarma imi vine tot + ... cum si unde sa le leg ? si daca sunt necesare diode ,cum se numesc ,ce cod au ? multumesc ca ma suportati si astept solutii de la cei care au acelasi model de alarma |
--------------------
renault
symbol
2005
- B-46-ANU
|
|
hyena |
![]()
Post
#619
|
![]() Old School Fan Group: Members Posts: 2.556 Joined: 25 September 08 From: B. Ghencea ![]() |
e foarte simplu sunt 2 fire legi un fir la semnal dreapta si altu la stanga, cele cu un singur fir sunt facute pt a se lega la pozitie doar ca la dacie pozitia abea se vede pozitia ziua daia colegii au apelat la diode/relee
|
--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki
1310MLS/750s BIG
1986/1989
- B986ZBY Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331
EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330 |
|
Siconi |
![]()
Post
#620
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Modelele mai noi nu mai au nevoie de diode si au cate 2 fire pentru semnalizare luminoasa. Se face totul dintr-un releu cu 2 randuri de contacte. E montat intern in UC asa ca nu trebuie sa mai interveniti voi cu inventii. Spor.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
vasilecool |
![]()
Post
#621
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 25 March 09 From: Bucuresti ![]() |
ok , teoretic am inteles ca trebuiesc legate la semnale...dar unde ?
concret . |
--------------------
renault
symbol
2005
- B-46-ANU
|
|
hyena |
![]()
Post
#622
|
![]() Old School Fan Group: Members Posts: 2.556 Joined: 25 September 08 From: B. Ghencea ![]() |
pai poti sa te legi la butonu de avarie e cel mai apropiat loc fata de alarma
|
--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki
1310MLS/750s BIG
1986/1989
- B986ZBY Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331
EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330 |
|
Siconi |
![]()
Post
#623
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Nu prea conteaza unde anume, ci important e sa legi acele fire DUPA releul de semnalizare, adica direct pe firele care merg la becuri. Cel mai scurt traseu este spre butonul de avarii, cel mai lung este direct in mufa becului de semnalizare pe fata (ambele ramuri, fiecare cate un fir).
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
oviduru |
![]()
Post
#624
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 1 November 09 ![]() |
salutare
am o dacia break 1310 din 93 am o IC Pilot vreau sa montez IC pe usile din fata din ce am citit pe aici,ar trebui sa dau o gaura in incuietoare si + 2 sa fixez actuatorul,corect? cam cat ar dura toata chestia asta? aproximativ? mersi mult |
--------------------
dacia
1310
1993 L
- vs-02-avn
|
|
Siconi |
![]()
Post
#625
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Pana nu desfaci broasca si te uiti in ea, nu vei sti unde sa dai gaura sau ce sa fixezi si unde. Teoretic asa este: e nevoie de o gaura in broasca si de inca 2 pentru fixarea actuatorului. Astea nu se fac la intamplare. Defa fata de usa si priveste acolo mecanismul. Studiaza treaba asta si apoi vom putea sa vorbim mai multe. Altfel, este ca si cum m-as chinui sa te fac sa iti imaginezi Star War si tu te gandesti la Star Trek.
Studiaza problema cu piesele in fata si ne vom putea descurca. Spor. 1 Nov 2009, 14:56: Durata este in functie de indemanare si materiale/scule. Mie mi-a luat o dupa-amiaza sa montez alarma si inchiderea la gata cu totul-ui tot. This post has been edited by Siconi: 1 Nov 2009, 14:56 |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
shadow_deen |
![]()
Post
#626
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 3 January 10 From: Bucuresti\Ploiesti ![]() |
Salutare! Sunt nou pe aici si incepator in chesti de genul asta asa ca va rog ingaduinta
![]() Am atasat o poza cu schema de la inchiderea pe care tocmai am achizitionato, problema este ca nu imi dau seama cum se leaga firele de la CENTRAL CONTROL LOCK spre motorase. Am 5 motorase cu 5 fire (nu am gasit cu 2 asa ca o sa folosesc ce am dar las libere 3 din ele) Cred ca cel mai indicat ar fi sa leg la usa soferului unul cu 5 si la celelalte sa le las cu 2. As vrea sa pun unul si la portbagaj. Daca vrea cineva sa imi explice ceva de genul: ORANGE il legi la motorasul x etc as fi foarte recunoscator. Multumesc anticipat! Attached thumbnail(s) Schema_Inchidere.jpg ( Size: 579.45k ) Number of downloads: 1618 |
--------------------
Dacia 1310 Li
Renault 19 1.9D
2000/1994
|
|
robbygh |
![]()
Post
#627
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 15 September 09 ![]() |
se poate monta un actuator la haionul de break?(daca s-a mai discutat problema imi cer scuze dar in scurtul timp cat l-am petrecut asupra subiectului asta nu am gasit nimic concludent) de curand am observat ca portbagajul meu se deschide mai usor cu o surubelnita decat cu cheia lui.
macar vreo idee ce sa fac sa rezolv problema ca am ceva emotii cand merg la masina ca nu cumva sa o fi rezolvat-o baietii. o alarma ieftineala se gaseste? merita la o masina care sper sa nu o tin mai mult de jumatate de an? ms |
--------------------
dacia
1310
1997
- is.04....
|
|
hyena |
![]()
Post
#628
|
![]() Old School Fan Group: Members Posts: 2.556 Joined: 25 September 08 From: B. Ghencea ![]() |
pagina 4 si pagina 8 gasesti poze cu montarea actuatoruli
|
--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki
1310MLS/750s BIG
1986/1989
- B986ZBY Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331
EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330 |
|
shadow_deen |
![]() ![]()
Post
#629
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 3 January 10 From: Bucuresti\Ploiesti ![]() |
Chiar nu ma poate ajuta nimeni? Spuneti-mi doar cum leg primul motoras cel cu 5 fire la unitatea centrala si mai departe le dibuiesc eu. Va rog mult. Schema este putin mai sus.
This post has been edited by shadow_deen: 6 Jan 2010, 11:49 |
--------------------
Dacia 1310 Li
Renault 19 1.9D
2000/1994
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#630
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
eu am legat la solenza la haion un actuator cu 5 fire si merge pe verde si albastru
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 17:28 |