DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Revizie de 10.000 la IPSO - tzeapa!

Robin
post 26 Feb 2004, 14:59
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 30 May 03
From: Bucuresti




Salut,

Am fost vinerea trecuta la revizia de 10.000 la mult laudatul IPSO. Concluzia: rau am facut! In afara de schimbatul uleiului - ei sustin ca mi-au pus Elf, nimic schimbat (acelasi zgomot de diesel - mi-au dat replica ca toate fac la fel; acelasi consum un pic ridicat 10-10,5 in oras si 7 afara: bineinteles ca mi-au spus ca este consumul adecvat si ca viteza declarata in afara este doar la 90 la ora :-( ; aceesi problema cu directia - daca las volanul liber are tendinta de a trage spre stanga: tovarasul de acolo mi-a explicat ca drumul nu e drept ........... fara cuvinte). Ba, mai mult nici nu m-au intrebat, s-au apucat sa-mi schimbe placutele de frana fara sa ma intrebe de a trebuit sa le platesc 1mil in plus (placute + manopera) si acum scirtie la frane deranjant. Ce m-a enervat si mai mult cand i-am cerut sa le vad daca chiar sunt uzate mi-au spus ca le-au aruncat deja. Chiar trebuia sa le schimbe? (Nu de alta, dar am un amic care le schimba pe la 15-17.000 si are masina pe scoala, iar in carte spune ca oricum se schimba la 20). Mai mult, de ieri a inceput sa se auda din cand in cand niste scirtieri pe la roti pe undeva. Sunt hotarat sa ma duc peste ei cu protectia consumatorului.
Oricum, este clar: avem service-uri Dacia de k.....


--------------------
VW Bora 1.9TDI, 2005 - B 46 KXA
Atentie la neatentie...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 26 Feb 2004, 15:42
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




Banuiesc ca esti in garantie deci nu trebuie sa inghiti orice, mai ales problema directiei care trage. Sa fii sigur ca placutele duceau inca mult si bine dar mai au si ei masini pe acasa. Puteai sa le ceri pe alea vechi. daca zici ca iti scirtie, ai dat-o in bara, s-ar putea sa-ti fi pus din alea fara azbest (ecologice) si care mie mi-au mincat zilele din cauza scirtiitului. Am scapat de problema la 10 K cind mi-au pus unele Bosch.
Apeleaza cu incredere la Marty care este specialist in IPSO Otopeni


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 26 Feb 2004, 15:57
Post #3


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Nu cred ca e cazul sa repet. Am scris deja si in alte posturi ca aceeasi chestie am patzit-o si eu acolo.... Doar bani aruncati aiurea...


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RADU D
post 26 Feb 2004, 21:58
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 4 December 03




Revizia de 10 mii nu e nimic. Eu am fost cu dsn-ul meu la revizia de 60 mii si m-a costat 11.400.000 lei . Le-am cerut sa-mi puna ulei elf , si mi-au pus ulei dacia si multe alte chestii pe care le-am cerut sa le rezolve pur si simplu le-au ignorat. Totusi exista si o multumire in toata povestea asta daca se poate spune asa . Adica , am vazut acolo propietari de Renault veniti la diverse revizii care se cam luau cu mainile de par. Apropo , stiti stimati posesori de dsn si slz cat costa o revizie de 60 mii la un clio symbol ? 23.000.000 lei !!!!!!!! Felicitati-va ca aveti dacii si ca nu v-ati bagat la vreun leasing RCI( Agreat Renault ).Dar asta este o alta poveste ( prostie ) .


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGN_1310
post 26 Feb 2004, 23:24
Post #5


sgn_1310


Group: Banned
Posts: 484
Joined: 9 June 03
From: Buftea, judetul CALIFORNIA




Mergeti mai undeva unde puteti sta pe capul mecanicului, marcati niste parale lu nenea care face receptia. Asta va trimite la mecanicul cu care lucreaza. Apoi nu mai ramene decat sa va intelegeti, scoti uleiul din portbagaj, spui ce nu'ti convine shi se face. La urma urmei astia au propriile lor afaceri.
Cand mergeti la service e ca shi cum ati merge la intermediar,relatia proprietar-> service-> mecanic. Margand la IPSO asta obtii. Daca mergi shi incerci sa'i ungi pe oameni, ca de aia suntem romani, ai sa ai parte de relatia proprietar->mecanic, mult mai avantajoasa.


--------------------
Dacia 1310 - B-xx-XSK
Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bobo
post 27 Feb 2004, 17:18
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 756
Joined: 24 October 02
From: Bucuresti




cum sa schimbe placutele la 10k? mie la 20k mi-au zis ca erau uzate jumate dar am ales io sa le schimb;

trebuia sa te certi cu ei, sa anunti VC, ce pielea mea schimba ce vor cand vor? tre sa dovedeasca ca erau uzate...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
...Roadrunner...
post 27 Feb 2004, 17:37
Post #7


Membru fondator "Skija Klan (c)"


Group: Members
Posts: 751
Joined: 27 September 02
From: Bucuresti




QUOTE
cum sa schimbe placutele la 10k? mie la 20k mi-au zis ca erau uzate jumate dar am ales io sa le schimb;  

trebuia sa te certi cu ei, sa anunti VC, ce pielea mea schimba ce vor cand vor? tre sa dovedeasca ca erau uzate...


Ihii....sigur ca da ....si marmota ?
Sunt aceleasi placute si sistem de frinare (partea de la roti) ca la Nova/DSN. Eu am avut Nova si nu tin mai mult de 15.000... asa ca mai gindeste-te !!!


--------------------
Renault MeganeII - B-81-RoadRunner
Bip... Bip... !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 29 Feb 2004, 09:34
Post #8


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Pai daca mergi mai mult prin afara localitatii atunci nu se uzeaza repede placutele. Eu la berlina nu le-am schimbat 20.000 km. Asta ca fac mereu drumuri de cate 1000 Km. Sa vedem ce zice Liviu, de cate ori schimba el placutzele de frana....


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciaclub-cj666
post 29 Feb 2004, 12:39
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 20 May 03
From: Cluj




Cu placutele de frina, nu generalizati! Depinde pe unde umbli si cit de des frimazi. Eu cum umblu mult pe afara din oras, le-am schimbat la 20k, da mai trageau linistit 10-20k. Daca o freci toata ziua prin oras, mergi ca la detele de la Capilna si uzezi placutele in draci. Deci se pot uza suficient sa se schimbe la 10k. Ce nu inteleg eu, acuma la dak, am avut tot felul de Dacii, cin schimba astia placutele, nu mai frineaza asa prompt ca inainte.
Apropos, stie cineva de ce cind merge motorul se aude un greieras , cred ca din fata, de la motor (sigur nu e cutia, ca se aude si cu ambreiajul apasat) si un alt greieras cind merge servodirectia?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aviasol
post 29 Feb 2004, 22:18
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.000
Joined: 3 April 03
From: Bucuresti




eu am scimbat la 8.900 placutele si le am pe alea vechi si sunt uzate 75% eu umblu in general prin oras si o tin 80-20-100-20-120-20 laugh.gif asa ca placutele mele sufera laugh.gif laugh.gif


--------------------
VW GOLF V 1.9 TDI 2006 - WTX
galeria mea: galerie\user galleries\aviasol.
Acesta nu este un link functional !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 29 Feb 2004, 22:46
Post #11


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




Chiar asa proaste sint placutele de frina de Dacia? :shock: Cum am mai spus si in alt post, eu la Cielo am schimbat placutele de frina la 70,000km...


--------------------
Lexus ES300H 2020
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 1 Mar 2004, 08:43
Post #12


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




MoneyTalks, pe placutele mele de frina scria TEXTAR, deci proaste nu-s ! Ideea e ca le schimba molustele din service fiindca asa vrea muschii lor. Data viitoare nu-i mai las sa se atinga de ele, o sa le schimb eu daca vad ca se duc.
P.S.: Ti-am mai spus si ti-o repet: Nu compara o masina care merge 50 de mii de km. exclusiv pe autostrada, cu o masina care merge 15 mii de km. in oras!


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valentine
post 1 Mar 2004, 09:51
Post #13


Old Timer


Group: Members
Posts: 1.074
Joined: 20 September 03
From: California




QUOTE
P.S.: Ti-am mai spus si ti-o repet: Nu compara o masina care merge 50 de mii de km. exclusiv pe autostrada, cu o masina care merge 15 mii de km. in oras!
daca si Bucurestiul e oras smile.gif ... mai degraba 15,000 pe drumuri forestiere smile.gifbiggrin.gif


--------------------
Ford Focus 2009
Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.

Atentie, atentie, si iar atentie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusI
post 1 Mar 2004, 09:52
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 24 March 03
From: Bucuresti




Tocmai am facut si eu revizia de 10k la IPSO, totul a mers ok, nici o problema..nu s-au atins de placute, au zis ca sunt tocite sub jumate, si ca daca ar fi fost peste jumate le-ar fi schimbat. In rest, am venit cu uleiul meu (Dacia, e adevarat) si totul a mers bine..au gasit chiar si cheia de la antifurtul de roti, desi nu le spusesem unde e wink.gif

Multumiri, domnu' Marty


--------------------
Solenza Scala
Dixit.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 1 Mar 2004, 10:03
Post #15


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




QUOTE
MoneyTalks, pe placutele mele de frina scria TEXTAR, deci proaste nu-s ! Ideea e ca le schimba molustele din service fiindca asa vrea muschii lor. Data viitoare nu-i mai las sa se atinga de ele, o sa le schimb eu


Tu ai vazut daca era cazul sa le schimbe? Ca asa pot sa le ia de la tine si sa le vinda la altul drept noi :shock:


--------------------
Lexus ES300H 2020
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 1 Mar 2004, 10:09
Post #16


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Pai ce, ma, el e timpit??? Crezi ca nu s-a uitat si el pe factura ce a platit ?


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 1 Mar 2004, 16:29
Post #17


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




QUOTE
Ce nu inteleg eu, acuma la dak, am avut tot felul de Dacii, cin schimba astia placutele, nu mai frineaza asa prompt ca inainte.  
Apropos, stie cineva de ce cind merge motorul se aude un greieras , cred ca din fata, de la motor (sigur nu e cutia, ca se aude si cu ambreiajul apasat) si un alt greieras cind merge servodirectia?  


Cand sunt noi suprafetele de contact ale placutelor de frana sunt perfect plate. Insa discul de frana, pe masura ce se uzeaza face niste santuri pe el. Ca atare, cand pui placute noi, in primii 20-25 km placutele fac contact doar cu crestele santurilor de pe discuri si din cauza asta franeaza mai greu. Dupa ce se uzeaza un pic (cand crestele de la discuri patrund in placute si fac gauri) atunci franeaza pe toata suprafata placutei, deci mult mai bine.

Greierasul se aude de la capacul volanului cu airbag. De acelasi zgomot se plang si cei cu Clio si aparent nu s-a gasit o rezolvare care sa eutanasieze greierasul. Poate ne spune ceva furnica... laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Servodirectia face un fel de fasait. Poate e constipat greierasul din airbag. laugh.gif


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 1 Mar 2004, 16:32
Post #18


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Pentru greieras s-a gasit rezolvare. Cei de la IPSO au o scula speciala, multi purpose de altfel. Acea scula se numeste BRICHETA. laugh.gif Chestia e ca numai ei stiu ce dracu' fac cu bricheta pe acolo.....


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusI
post 1 Mar 2004, 20:02
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 24 March 03
From: Bucuresti




QUOTE
Pentru greieras s-a gasit rezolvare. Cei de la IPSO au o scula speciala, multi purpose de altfel. Acea scula se numeste BRICHETA.  :lol:  Chestia e ca numai ei stiu ce dracu' fac cu bricheta pe acolo.....

Pai ce sa faca, iti lipesc capacul de la airbag de volan tongue.gif (glumesc, sper ca nu fac asta).

In alta ordine de idei, a venit unul cu un Megane I la revizia de 30000 .. auzeam lista: ulei, filtru ulei, filtru aer, polen, placute fata-spate, un bec proiector, discuri frana fata (cica erau varza) - total aprox. 10 milioane.. plus o bieleta de directie care cica mai tinea si alte maruntisuri..


--------------------
Solenza Scala
Dixit.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 1 Mar 2004, 23:24
Post #20


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




Ma da scumpe is reviziile astea la Renault :shock: Adica daca e mai ieftina masina, te incaseaza la revizie??? :shock:


--------------------
Lexus ES300H 2020
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 2 Mar 2004, 00:53
Post #21


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Si cum fac cu bricheta? Incalzesc senzorul pana se declanseaza airbag-ul si dupa aia lipesc frumos capacul si nu se mai aude greierasul? Eu stiam ca nu prea e voie sa te joci cu focul pe langa airbag ca declansarea lui este facuta de o mica incarcatura pirotehnica (adica exploziva). Si cum langa explozibili nu-i bine sa te joci cu focul nu vad cu ochi buni improvizatia asta.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bihomoldoveanul
post 2 Mar 2004, 08:09
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 515
Joined: 31 December 03
From: Bucuresti




Cartusul declansator ar trebui sa fie departe de orice zona in care te poti juca tu cu bricheta.
Chiar asa, masinile serioase au "puncte slabe" pe volan, acolo unde plezneste plasticul cind se declanseaza airbag-ul. SLZ am observat ca nu are... vizibile. Poate dau intr-un santz si-mi da o palma cu plasticul ala :cry:


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 2 Mar 2004, 08:27
Post #23


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




La SLZ se da capacul ala intr-o parte. La Opel are puncte de rupere.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 2 Mar 2004, 11:27
Post #24


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Sunt curios cand se declanseaza airbag-ul la SLZ daca iti vine capacul ala de plastic in ochi. Banuiesc ca daca accidentul e teapan doi ochi vineti nu o sa te intereseze, dar daca se declanseaza la o lovitura la un semafor, ceva minor?


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 2 Mar 2004, 11:29
Post #25


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Capacul ala nu pleaca cu totul! Are doar o singura parte mobila, cealalta fiind rigida. Se duce in sus sau in jos, in functie de pozitia legaturii rigide.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bihomoldoveanul
post 2 Mar 2004, 12:05
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 515
Joined: 31 December 03
From: Bucuresti




Bogdane, stai tu fara grija ca nu trebuie sa-ti vina plasticul ala in fata ca sa ai fata usor tumefiata dupa un accident. In definitiv se produce o explozie acolo, iar cind dai cu capul in perna nu ai nici o senzatie de catifelare... ca nu e de puf biggrin.gif Pentru inceput trebuie sa faci ce am facut eu: din reflex renunta la ochelarii de soare cind esti la volan. Iar daca urci ca pasager, vezi daca nu cumva ai si acolo airbag 8)
Btw, stie cineva ce viteza are cartusul de deschidere al airbag-ului la SLZ? Nu vreau sa ma gindesc ca ar avea 2 viteze de deschidere, functie de viteza de impact biggrin.gif


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roadx
post 2 Mar 2004, 13:38
Post #27


dado


Group: Members
Posts: 50
Joined: 19 February 04
From: Sibiu




QUOTE

Capacul ala nu pleaca cu totul! Are doar o singura parte mobila, cealalta fiind rigida. Se duce in sus sau in jos, in functie de pozitia legaturii rigide.


...legatura e semi-rigida si e la marginea de jos. Cand se umfla balonu', asta, (balonu'... :wink: ) isi face loc si iese pe la marginea de sus, cea mai apropiata de parbriz, iar capacu', cu aceasta ocazia, face o rotatie de 180 grd in jurul marginii de jos, fiind prins de corpul volanului printr-o banda de 10..15 mm (evident, pe interior) care-i permite rotatia...

Asa ca, cel mult il iei in piept (...brrrr :shock: ) si oricum, ai balonu' intre tine si capac... si nu cred ca in momentele alea iti pasa ce se intampla cu capacu'... :shock:

PS: Altceva, n-aveti ce discuta! icon_twisted.gif


--------------------
Dacia Solenza 1.4 MPI 2004
O facui si p'asta!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bihomoldoveanul
post 2 Mar 2004, 13:52
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 515
Joined: 31 December 03
From: Bucuresti




Lasa ca sint bine de stiut detaliile astea. In tarile cu apa calda iti recomanda in manuale sa conduci cit mai pe spate cind ai airbag (exclus daca esti Adrian wonderkid) ca sa fii sigur ca nu patesti vreo penibilitatea de genul scapi de accident dar te raneste explozia airbag-ului in deschidere. :roll:


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexm1
post 2 Mar 2004, 13:56
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 26 June 03




Apropos de revizie. Eu nu ma duc la revizie in Bucuresti. O sa ziceti ca sunt nebun. Poate ca da. Dar de 6 ani de zile fac reviziile la masini la Craiova. (3 masini) Am acolo Service Dacia. Mecanicul meu care cand ma duc ma asteapta fara sa fie vreo problema. Spaga?? Ce-i aia?? Poate ii dau eu o bere ca sunt baiat bun. Cand am vrut sa-i dau bani a zis ca ma da afara din service. Plus ca stai langa masina daca vrei. vezi tot ce face. Vrei piesele vechi ti le pune in brate. Etc. Concluzia o trageti voi. Cand m-am dus cu Dacia berlina la garantie in Bucuresti au zis ca de ce nu ma duc la Craiova daca de acolo am luat-o .Si le-am zis ca asa o sa fac.

Cat despre airbag. Lasati-l asa cum e ca pe urma daca e nevoie de el o sa plangeti.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Robin
post 2 Mar 2004, 15:30
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 30 May 03
From: Bucuresti




Oricum, m-a deranjat faptul ca mi le-au schimbat fara sa ma intrebe, iar cand am vrut sa le vad daca chiar sunt tocite mi-au zis ca le-au aruncat icon_evil.gif

Acum sigur ma voi duce poate maine la ei, pentru ca dupa acesta faimoasa revizie a inceput sa-mi scirtiie ceva la roata dreapta-fata cred, mai ales cand accelerez. Asta ce-o mai fi? Cred ca fac scandal!!!!!
Inainte de revizie mergea mai bine 022.gif


--------------------
VW Bora 1.9TDI, 2005 - B 46 KXA
Atentie la neatentie...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 03:22
Forum Renault