Reglare instalatie gpl-carburatie
![]() ![]() ![]() |
Reglare instalatie gpl-carburatie
BBC |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 384 Joined: 24 May 02 From: Brasov ![]() |
|
||
--------------------
VW
4 roti / 5 usi
- Bogdan
|
|||
MarcosBXCS |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 14 November 03 From: Bucuresti, Romania ![]() |
Nu porniti la temperaturi mici pe gpl !
Gazul este pastrat in stare lichefiata si este vaporizat in vaporizator ![]() Nu cred ca e o avere sa dai fo 150.000/luna pe benzina sa pornesti ... De reglat se regleaza cu rabdare ![]() ![]() |
-------------------- |
|
adumitrachy |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
Faza cu pornitul dimineata la sfert pe gaz este adevarata. Shi a mea porneste pe gaz la sfert dimineata, dar numai ca nu se tureaza (am facut acest experiment de vre-o doua ori, cand ramasesm seara fara benzina). Conteaza mult shi aprinderea mashinii. Eu am, spre exemplu, aprindere electronica , bujii+platina bosh, capac de delcou nemtesc(nu stiu exact ce firma).Nu are voie sa nu porneasca la sfert.
Locuri de unde alimentez cu gaz in Iasi: *podul de piatra *imediat dupa pasarela din bucium pe dreapta *cum mergi dinspre tudor inspre tg cucu , langa spalatoria de la parma(pe dreapta cum te duci) ; nu puneti din stanga , pt ca multi au pus shi shi-au ars pulmoanele din cauza gazului rau Alte locuri de unde mai alimentezi *la intrarea in municipiul Roman pe dreapta *la intrarea din Piatra Neamt dinspre Targu Neamt este pe dreapta intr-o intersectie *de la LuckOil Pascani sa nu puneti niciodata (de cate ori am pus de la Luckoil shi din tara , am avut probleme) Mai astept shi alte indicatii despre diferite statii de alimentare din tara. |
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
tyka |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 356 Joined: 22 February 04 From: slobozia ![]() |
posibil sa ai greptate cu motoarele cu injecti ,nu am vazut nici un comutator la el an masina
![]() |
-------------------- |
|
Bochi |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 28 January 04 From: Bucuresti ![]() |
deci: 12% in oras pe gpl cum vi se pare?
|
-------------------- |
|
Raziel |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 8 February 04 From: Bucuresti ![]() |
pe vremea asta mi se pare ok... parerea mea
|
-------------------- *** Angels Fall First ***
|
|
Bochi |
![]()
Post
#37
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 28 January 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE De reglat se regleaza cu rabdare Dai de robinetu care intra in carburator pana incepe sa trepideze rau motoru in sarcina, apoi mai maresti debitu putin cate putin pana tine normal ... eu asa am facut si am in jur de 8% in oras ... si tot 8 in afara Ce parere ai Raziel de asta? Crezi ca se poate? Sincer eu cred ca masina va devenii mult mai puturoasa. |
-------------------- |
|
tyka |
![]()
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 356 Joined: 22 February 04 From: slobozia ![]() |
numi place gazul e puturos .daca vroiam sa nu dau bani pe benzina multa ami luat trabant.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
-------------------- |
|
Bochi |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 28 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Stai linistit ca cel putin dacia mea merge si porneste mult mai bine decat pe benzina
|
-------------------- |
|
tyka |
![]()
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 356 Joined: 22 February 04 From: slobozia ![]() |
si ce daca .Si amea .
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
-------------------- |
|
Raziel |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 8 February 04 From: Bucuresti ![]() |
pey bochi... teoretic cam asa se face.. chestia cu robinetul... si apoi il mai reglezi in mers... accelerezi brusc... te duci pe la 3000 rpm.. si vezi daca iti masina in nas sau iti intrerupe... daca da.. mai dai drumu la robinet un pik... asta ca sa nu te trezesti ca ai nevoie de un demaraj puternic ceva.. si te lasa masina balta...
si culmea... in adevar am constatat ca si mie in ultima vreme imi porneste masina la sfert pe gaz si ma f**e pe benzina pana o ia... ![]() tyka.. asa este.. gazule mai puturos decat benzina... iti scade cam cu 10% din putere (teoretic... ) dar nu toti vor sa fie shumacheri pe strazi tot timpul... si nici banii lui nu'i au... sincer... pe mine in fiecare zi drumul salajan-otopeni si retur m'ar rupe pe benzina... prefer gazul si restul de bani sa'i juruiesc altfel... |
-------------------- *** Angels Fall First ***
|
|
tyka |
![]()
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 356 Joined: 22 February 04 From: slobozia ![]() |
eu numai pe benzina merg simi mananca cam 200000 pe zii.nu ma intereseaza altceva decat sa nu ma rog de ea .
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
-------------------- |
|
Bochi |
![]()
Post
#43
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 28 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Daca as reusi sa aduc consumul la 10% pe gpl in oras as fi multumit. Ce ziceti am sanse?
|
-------------------- |
|
Raziel |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 8 February 04 From: Bucuresti ![]() |
io zic ca ai sanse.. da mai la vara... azi mi'am facut si eu consumul... e pe udneva intre 11-12%. asa ca... trage si tu concluziile singur...
|
-------------------- *** Angels Fall First ***
|
|
tyka |
![]()
Post
#45
|
Membru autentic Group: Members Posts: 356 Joined: 22 February 04 From: slobozia ![]() |
se poate so aduci si la 9 an oras da te plimbi doar tu[sper sa nai mai mult de 40 kg.ca altfel mergi doar cu a2a.
|
-------------------- |
|
Bochi |
![]()
Post
#46
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 28 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Mersi. Atunci sa asteptam vara baieti. Ce ziceti? Dar partca nu mai vine.
|
-------------------- |
|
northwood |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 26 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Some leaded petrol engines are prone to exhaust valve seat wear using LPG. It is therefore recommended to run these cars on petrol occasionally to provide a lead deposit on the exhaust valve seats that will prevent wear. Off-topic putin... se poate deduce de aici ca daca pun din cand in cand benzina cu plumb (cat s-o mai produce) pot sa folosesc benzina fara plumb in mod curent? S-a mai discutat intr-un topic de posibilitatea utilizarii benzinei fara plumb la daciile fara catalizator, dar ideea care apare aici e ca daca la 5 alimentari una e cu benzina cu plumb, supapele si scaunele supapelor ar fi protejate de un strat de plumb... |
--------------------
SKARPEA MTB
Galben_Gri
2009 Maxon CM 10 - Midland ML 145
|
|
paulp |
![]()
Post
#48
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
![]() ![]() ![]() Scuza-ma northwodd, dar stii care e temperatura de topire a plumbului :wink: . In jur de 200 grd. Ghici cam cite grade sint in camera de ardere la o explozie. ![]() Indiciu, temperatura de autocuratire a bujiilor e la 7-800 grd. parca. Ce strat de plumb ar rezista. Poate daca ar fi benzina cu teflon ![]() Sa stii ca nu fac misto, dar ideea e ca nu exista nici o legatura intre tetraetilul de plumb (care apropo e o solutie rosietica, cam ca benzina la consistenta) si depuneri de plumb pe supape. Cel mult calamina rezultata din arderi incomplete :wink: . |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
northwood |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 26 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Atunci nu mai inteleg (aproape) nimic. Domnii din care am citat bat campii. Si eu as fi de parere ca plumbul nu are rol de strat protector al supapelor. In schimb, tetraetilul de plumb "conditioneaza" arderea progresiva a amestecului carburant (asa am auzit), spre deosebire de arderea "detonanta" a benzinei "fara plumb".
|
--------------------
SKARPEA MTB
Galben_Gri
2009 Maxon CM 10 - Midland ML 145
|
|
emp |
![]()
Post
#50
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 17 March 04 From: Constanta ![]() |
Stie cineva cum se regleaza instalatia de GPL?
|
-------------------- |
|
iarba fiarelor |
![]()
Post
#51
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 17 March 04 From: focsani ![]() |
uZURA LA MOTOR NU CRESTE SEMNIFICATIV CRESTE DOAR TEMPERATURA IN CAMERA DE ARDERE CU 8 GRADE UZURA SCAUNELOR DE SUPAPA SI SE SCURTEAZA INTERVALUL DE SCHIMB AL ULEIULUI DATORITA STRESULUI TERMIC. A SE FOLOSI ULEIURI MARCI CONSACRATE CASTROL SHELL MOBIL. LA MASINI FARA SONDA LAMBDA TREBUIE REFACUT REGLAJUL SI PRIMAVARA SI TOAMNA SE SCHIMBA PROPORTIA PROPAN/BUTAN IN GPL AUTO. PT ALTE PROBLEME DE MECANICA ASK ME
|
-------------------- |
|
adumitrachy |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
Cand sunt pe gaz,indicatorul de la apa imi sta pe la jumatate (adk la normal).Dar,cand o dau pe benzina,indicatorul se lipeste parca de prima liniuta de sus.Daca scot masina din viteza, instantaneu imi scade apa la normal.Care ar putea fi cauza?Precizez ca am dat jos cartonul.Se poate sa nu-mi fi pus aia de la service bine poulmonul?
|
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
calinp |
![]()
Post
#53
|
Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 2 March 04 From: Bucuresti ![]() |
de la avans....la montarea unei instalatii gpl se modifica si avansul de catre cel care o instaleaza
|
-------------------- |
|
MarcosBXCS |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 14 November 03 From: Bucuresti, Romania ![]() |
Diferenta de temperatura e usor de explicat. Cand se vaporizeaza GPL-ul in plaman, se face cu cedare te temperatura. Ca sa nu-ti inghete plamanul se foloseste sistemul de racire al motorului - in cazul plamanului de incalzire
![]() Pacat ca nu se poate face un aer conditionat pe baza lui ![]() |
-------------------- |
|
ionutz_1.6 |
![]()
Post
#55
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 18 March 04 ![]() |
Avansul initial la aprindere cred (dupa teste personale) ca trebuie sa fie ceva mai mic decat la mersul pe benzina. Eu am o Nova GT pe gaz (LANDI RENZO)si consuma cam 10 in oras si 8 afara.
Incearca sa pleci de la un amestec sarac si da-i gaz (din robinet) pana cand simti ca degeaba ii mai dai ca nu trage mai bine. Conteaza f. mult si reglajul din robinetul de relanti (daca ai). |
-------------------- De benzinit - benzineste, de scanteit - scanteieste, de ce oare nu porneste?
|
|
iarba fiarelor |
![]()
Post
#56
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 17 March 04 From: focsani ![]() |
NU UMBLATI LA ROBINETUL DE DEBIT DUPA URECHE, masina se regleaza pe tester , daca vreti sa o supraalimentati atunci motorul nu o sa reziste pe termen lung trebuie radiator de ulei si set MAHLE ORIGINAL SI RACIRE CU ELECTROVENTILATOR. Daca vreti putere schimbati motorul cu unul de FUEGO 80CP si pune-i gaz sa vezi atunci. Daca pui ulei bun si il schimbi mai des nu ai probleme cu motorul. doar scaunele de supapa dar pe termen lung. : :shock:
![]() |
-------------------- |
|
gmatei |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 8 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Salut
Chiar am nevoie de ajutorul vostru : Am o d1300 din '82 care timp de doi ani am reconditionat-o complet. Ia-m facut si motorul si in toamna i-am pus gaz "TARTARINNI" sau asa ceva - aveam cam 1700 de km pe bord (de cand facusem motoru'). Merge ok pt varsta ei, am facut-o sa merg in Bucuresti cu ea deci nu am pretentia sa particip la "linitza" cu ea. Dar am un necaz mare. Acum la 4700 de km am observat ca manca ulei in draci. Am constatatde 2 ori ca la 1000 de km trebe sa completez cu ~1,5 l de ulei !!! Jalnic !!! Ce se intampla ? Iata niste date 1. Motorul "facut" (schimbat inclusiv bloc motor), nu i-am pus set nou caci nu era nevoie ci doar segmenti noi, cuzinetinoi, planare chiuloasa, supape noi, etc... 2. Rodaju l-am facut cu un drum dus intors Buc-Pitesti cu o medie de 70km/h 3. Ulei de rodaj : Romanesc 3l=120.000 lei 4. Schimb ulei la 1000 km (i-am pus tot romanesc cu un aditiv de ulei "liqui moli-bisulfura de molibden". 5. Cei 4700 de km i-am facut in prop de 80% in Buc cu ~50km/h, restu inafara cu ~80km/h 6. Ulei nu da pe afara decat "ca la dacie" pe langa filtru si semeringuri 7. Bujiile sunt albe - curate 8. Nu scoate fum 9. Mecanicul meu (meseriasi in varsta de ~55 ani) nu are nici o explicatie decat ca gazu' mi-l mananca. CE SA FAC ????CE SE INTAMPLA ?HELP !!!! |
-------------------- Sunt constient ca sunt inconstient.
|
|
Ov |
![]()
Post
#58
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
pune si tu ulei special pt gaz (exista si se foloseste pe scara larga) :wink:
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
gmatei |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 8 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Merci mult pt raspuns, dar pentru ca e prima oara cand aud de asa ceva imi poti spune te rog o marca (sau mai multe), tipul si pe unde se gasesc in general ?
Merci mult de tot - sper ca asa imi voi rezolva problema |
-------------------- Sunt constient ca sunt inconstient.
|
|
Ov |
![]()
Post
#60
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
cu toate ca am vorbit pe yahoo, postez ca poate mai intereseaza pe altcineva:
am vb cu un prieten care pune asa ceva, si din amintirile lui de dupa somn (ca l-am sculat cu telefonul ![]() Castrol, scrie pe cutie ca e pt masini pe gaz, cica 20w50, e in jur de 170.000 litrul si se gasea in Carrefour |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 04:56 |