Priviti si salivati
![]() ![]() ![]() |
Priviti si salivati
Ov |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|||
B-34-SGM |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Esti pe jumatate corect. Deocamdata il las aspirant, dar montez chiuloasa, delco, axa cu came, galerii de Renault Alpine.Cele care le vinde Fred, o sa intre marti sper in posesia mea,de abia astept sa ma apuc de treaba
![]() De asemenea am cumparat 2 discuri ventilate (Renault 18 ), cu etrier , jug etrier, tot sitemul, doar trebuiesc montate pe bascule.Mi le-a dat unu vecin la suma de 100 mii echivalentul la da si tu o bere ![]() Motorul e demontat de cateva zile de pe masina, maine ii pun segmenti noi, cuzineti, tot ce e defect, il fac ca nou. Am usurat tachetii si bielele. Sa vad ce o sa iasa. Sa vad cum merge asa, si dupa asta ii montez turbosuflanta, dar nu acum, ca s-au cam dus fondurile |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
cei7pitici |
![]()
Post
#33
|
![]() Pilot de carute Group: Members Posts: 370 Joined: 24 January 04 From: Pitesti ![]() |
Vezi si ce set motor ii pui, cu ce pistoane. Eu astept la al meu de 2 saptamani sa-l toarne aia.
Referitor la masina mosului: sigur e un gordinni , dar am impresia ca e de 125CP de strada. Citeam un articol despre R12 Gordinni ca ar costa 1000 de euroi unul nearanjat si pana la 12.000 euroi unul ingrijit. |
--------------------
Dacia
1410 Sport
xxx
- ag-08-umu Decat sarac si bolnav,...mai bine sanatos si bogat !!!!
|
|
geo76com |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 9 April 04 ![]() |
De cind am inceput sa intru pe forum o idee mi-a incoltit in minte:
"Sa iau o masina mai veche si sa o reconditionez " :wink: Mi-a placut dacia 1100 a lui "pui de drac" si parca ma maninca sa iau si eu una dar o 1300 cu care sa merg doar asa simbata duminica si care dupa ce o fac meseriasa (caroserie, motor, interior) sa incep sa o tunez ca sa scot mai multe de la ea dar pastrind aspectul de masina old . Am gasit una ieftina la 200 de para dar are numere vechi si este din alt judet. Are vreo 70.000 de km a fost tinuta in garaj, vopsea originala dar tot e luata trebe schimbat un prag si o fata de usa. Motorul are vreo 5000 de km de cind a fost facut si nu are baterie. Problema ca daca o iau nu am garaj unde sa o tin deocamdata si mie frica ca o sa cada repede. Ma mai gindesc dar ar fi ceva si cred ca cu vreo inca 400 de para inafara de pretul ei fac ceva misto din ea. :? |
--------------------
DACIA
1310L
1995
|
|
irinel75 |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 284 Joined: 17 June 02 From: VASLUI ![]() |
B-34-SGM, cum se usureaza tachetii si bielele??nu se vor descentra?imi explici si mie te rog?ca tot ma apuc de umblat in motor...si sa fac si eu ceva bun..ce cistig prin aceasta usurare/??
|
--------------------
RENAULT
MEGANE 2
2006
- VS-58-KNX
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
La tacheti e usor , pur si simplu de dai o gaura de 7 mm diamentru, perpendiculara pe generatoarea cilindrului (am mers cu ei asa 5000 km fara probleme). La biele si pistoane e mult mai complicat si nu poti face operatia acasa daca nu ai o balanta farmaceutica (sau un cantar foarte exact). Trebuiesc echilibrate pana au aprox aceeasi greutate, ideal 0 g diferenta intre ele. Mi-a promis cineva ca mi le face, dar sa vad daca se tine de cuvant.La pistoane se fac niste gauri in partea de materoal mai groasa, cum te uiti dinspre biela.Nu te apuca sa le gauresti tu, ca le dezechilibrezi, du-le la cineva care stie.Nici eu nu ma bag la ale mele, stiu doar teoria.Avantajul ar fi ca ai reprize mai bune.Scade fiabilitatea, si creste performanta
|
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
kta |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 485 Joined: 1 February 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
=================
=================
==================
- ---------
|
|
SGN_1310 |
![]()
Post
#38
|
![]() sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA ![]() |
ishi merita banii masina aia!
|
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Nu merita deloc, la tabla e cazuta. Un motor il cumperi cu 500 E maxim , unul bun, cu montatul sa zicem ca te duce la 700-800,restul inbunatatirilor sunt ieftin de facut. Eu nu as da banii pe ea. Parerea mea
|
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
SGN_1310 |
![]()
Post
#40
|
![]() sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA ![]() |
E doar parera ta.
|
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|
BasIc |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru Group: Members Posts: 144 Joined: 21 November 03 From: BRASOV ![]() |
PROBLEMA E CA MOTORUL ALA CU 500 DE E NU PREA IL MAI GASESTI SI CA SA FI SIGUR CA VEI AVEA SI PIESE DE SCHIMB ITI TREBUIE 2 IAR IN PRIVINTA TINICHIGERIEI LA DACIE NU COSTA PREA MULT DAR AI DREPTATE SGM MASINA AI PARE FACUTA DE VREUN ENTUZIAST IMEDIAT DUPA REVOLUTIE SI LASATA IN PARCARE VEZI NUMERELE VECHI PLUS CA S-AR PUTEA SA AIBA PROBLEME CU TURBOUL.....ORICUM 2500 E MULT CU 2500 S-A VANDUT CAM CEA MA TARE DACIE CU MOTOR R5 T...VEZI COX DIN BRASOV.....SI MASINA ERA O BIJUTERIE LA TOATE CAPITOLELE....(scuze pt caps) :roll:
|
-------------------- "Bas|c Rulzz!"
|
|
Nightmare69 |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 3 May 04 From: Bucuresti- dr. taberei ![]() |
da dragut masina da cred ca nu merge inscrisa in circulatie are numere vehi...
in + poate sa pice motoru oricand vrei si nu gasesti piese asta e naspa arata bine in rest stie careva cat costa niste oglinzi electrice (off topic sorry) :?: mersi ![]() |
-------------------- minte-ma in gura matii ca te mint si eu :))
|
|
cheloo |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 12 April 04 From: Toplita ![]() |
Ce sa salivez frate mashina aia e un super kitch NASHPA!!!!
|
-------------------- |
|
CIOCAN |
![]()
Post
#44
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 5 June 04 From: Bucuresti ![]() |
O sa te lamuresc eu : Exista un R12 GORDINI mai mult decat original la Pitesti, cu nr. de inmatriculare AG 12 GOR, si apartine lui Valentin Bradateanu De altfel este singurul in Romania in stare de functionare perfecta. Din cate stiu eu are intre 135 - 160 CP. Poti sa vezi poze pe site-ul ala de Gordini masina. |
||
-------------------- HAMMER
|
|||
ABG |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 11 May 04 From: Constanta ![]() |
Eu atata ma de zis: nu motorul e totul la o masina ...
|
-------------------- |
|
CIOCAN |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 5 June 04 From: Bucuresti ![]() |
ABG, poate nu am fost clar in ceea ce am spus despre R12 Gordini din Pitesti.
Nu numai mototrul este in stare de functionare perfecta ci si masina arata intr-un mare fel. Pentru edificare intra pe http://gorde.typhon.org O sa vezi acolo niste chestii pe care sigur si le-ar dori orice maniac. :vmad: |
-------------------- HAMMER
|
|
ABG |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 11 May 04 From: Constanta ![]() |
CIOCAN, Am vazut si eu frumusetile de pe site. Frumos !
|
-------------------- |
|
ciprianeduard |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru agitat Group: Members Posts: 743 Joined: 16 June 05 From: PLOIESTI ![]() |
Acum m-am trezit si eu cu o intrebare:
Unde e bateria? O fi in portbagaj?( la R12 -ul prezentat la inceput) This post has been edited by ciprianeduard: 8 Sep 2005, 02:02 |
--------------------
Dacia
MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI
2008, 2004
- ...... _____________________________________________________________________
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#49
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
La un an jumate, e cam tarziu sa intrebi.
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#50
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
misto unguroaica si gagica din drumul taberei!abg cand vin prin cta ii arati si mie dacia ta?
pls ![]() |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
SfNeo |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 4 September 05 ![]() |
Mai era pe 4tuning o dacie modificata rau...avea doua carburatoare de alfa romeo parca
http://www.4tuning.ro/gal/thumbnails.php?a...20-%20Timisoara |
--------------------
Dacia Logan
Logan Laureat 1.6MPI
- BcxxNEO Cei mai mari hoti din orice tara sunt in guverne!
|
|
ABG |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 11 May 04 From: Constanta ![]() |
Cand o sa vad o Dacie cu un motor cu 6 cilindri sau mai mult, atunci o sa ma impresionez. Motoare de R5 sau R12 sau Golf 1.6, 1.8 nu sunt realizari prea mari. Stiu ca sunt modest in a ma evalua dar asta e realitatea. Voi va bucurati ca luati un motor de pe suporti si puneti altul - mare inginerie ce puteti face ! Sau roti cu 4 prezoane, alta realizare demna de lauda. Fiti si voi mai originali, nu va laudati cu toate prostiile. Mai stu eu pe unii care si-au pus folie neagra pe faruri si nu le ajungeai cu prajina la nas de mandrii ce erau de realizarea facuta.
|
-------------------- |
|
Ciumonk |
![]()
Post
#53
|
![]() EPURUL UCIGAS Group: Members Posts: 429 Joined: 10 April 04 From: Oradea ![]() |
Mai usor ABG,ca inca nu am vazut nici masina ta mergand............
QUOTE(ABG) Cand o sa vad o Dacie cu un motor cu 6 cilindri sau mai mult, atunci o sa ma impresionez Daca imi dai tu bani de motor,cutie si piese o sa vezi ![]() This post has been edited by Ciumonk: 9 Sep 2005, 15:00 |
--------------------
Fiat 500,Fiat 600
`64 Fiat 600 VTM,
`65 VW 1200
- BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Sincer, mi se pare ca atunci cand se face un transplant de motor pe dacie mi se pare ca i se ia din farmec.Daca vrei sa fie cu adevarat frumos si sa zici ca e Dacie tunata, modifici motorul de il ia draq, da il pastrezi.Poate sa faci ca la R5 Turbo, sa ii mai pui un motor in spate, mai merge, dar sa ii pui altul mi se pare crima curata.
Asta nu inseamna ca daca va merge Dacia V6, nu voi fi curios sa o vad...Da' mai e ceva pana atunci... |
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
gabimar2005 |
![]() ![]()
Post
#56
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 9 September 05 ![]() |
Eu am vazut pe o dacie alba cu nr de bucureshti motor V6 shi mergea bine..
Nu shtiu cat consuma shi nici catzi cai avea.. A fost cu ea la Timishoara pe aeroport la concurs prin 2004 sau 2003 nu mai shtiu exact.. Deci exista Dacia V6 ![]() |
--------------------
Dacia
1300
- TM 04 HGY
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#57
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
in afara de a lui abg nu cred:)da asa vorbe sunt destule;))
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Ford_V6 |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 11 August 04 ![]() |
ala este un motor turbo . . . se vede de la o posta cum se duce admisia de aer in zona evacuarii . . . .probabil la vreo 200 de cai cum a zis si colegu mai sus . . .
|
--------------------
Opel
Vectra Turbo 4x4
1993
- B 79 VIT
|
|
Renegatul |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 24 February 06 From: in avion, calatoresc mult ![]() |
Exista o dacia cu V6, functionala, a fost la curse in Timisoara.
|
--------------------
Dacia
1300
- B01ERU Nu te pune cu cei cu ceafa lata!
|
|
Ford_V6 |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 11 August 04 ![]() |
ce motor ???
|
--------------------
Opel
Vectra Turbo 4x4
1993
- B 79 VIT
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:30 |