Priviti si salivati
![]() ![]() ![]() |
Priviti si salivati
mircea-daniel |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|||
kristalloz |
![]()
Post
#62
|
Dacia Pimp Group: Members Posts: 220 Joined: 24 November 05 From: Tot in Romania... ![]() |
poze nu sunt... eu sunt din tm... si da are in jur de 200 de cai... si motorul nush exact ce e dar s-a discutat si avea mai mult cu 25 de kg decat cel de dacie deci prin urmare e omologata.... un mos a fost cu ea la aeroport...
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1982
- TM-06-DLA Cretzu' for President!
|
|
Adi_Mircea |
![]()
Post
#63
|
![]() Vizitator Group: Members Posts: 137 Joined: 2 December 05 From: Timisoara ![]() |
Dacia asta-i din TM si a fost sigur la aeroport.E un V6 Reno dar nu are 200 cp.
This post has been edited by Adi_Mircea: 1 Apr 2006, 21:03 Attached thumbnail(s) P4260050.JPG ( Size: 30.29k ) Number of downloads: 121 P4260041.JPG ( Size: 18.59k ) Number of downloads: 138 |
--------------------
Dacia Logan
Preference 1.6
Martie 2005
- TM 10 01 Sa mearga bine!
|
|
valisupernova |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 20 October 04 ![]() |
|
--------------------
dacia
supernova
- B 24 MWO
|
|
Ford_V6 |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 11 August 04 ![]() |
maaamaaa ce prototipuri de masini se prezinta pe aici . . . . aia ce model de dacie e ???
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Opel
Vectra Turbo 4x4
1993
- B 79 VIT
|
|
Renegatul |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 24 February 06 From: in avion, calatoresc mult ![]() |
Masina exista, fii linistit. Mai am unele poze pe calculator,o sa le caut. Orice necunoscator vede ca in pozele atasate mai sus motorul V6 este montat pe o caroserie de dacie.
Sunt multe elemente care iti indica faptul ca este caroserie de dacie. O sa caut poze mai concludente pt necredinciosi ![]() |
--------------------
Dacia
1300
- B01ERU Nu te pune cu cei cu ceafa lata!
|
|
cristigeo69 |
![]()
Post
#67
|
![]() 1.6i m40 Group: Members Posts: 755 Joined: 20 September 05 From: Bucuresti ![]() |
daca v-ati uita mai bine...a-ti cunoaste...puntea,cablu de la frana de mana,basculele pe fata sunt TIPIC dacie...bine asta pt cine cunoaste aceasta masina!
![]() This post has been edited by cristigeo69: 1 Apr 2006, 21:59 |
--------------------
ex Dacia
1310
1980 LS
- B 70 W R C MASINA SI FEMEIA NU SE IMPRUMUTA,mai ales masina...ca femeia se imprumuta singura :D
|
|
Renegatul |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 24 February 06 From: in avion, calatoresc mult ![]() |
Chiar si poza cu motorul este facuta la o dacie. Ca puncte de reper, priviti contra aripa, cu forme tipice de dacie, masca de far, cu reglajul farului (tipic ca la dacie) etc...
Cred ca oricine a vazut de 3-4 ori compartimentul motor al unei Dacii, isi da seama. Sa nu mai zic de poza facuta pe sub masina. Este evident faptul ca este vorba de dacie. Inca nu am gasit pozele concludente, de cand a fost la curse in TM sau Arad(nu mai stiu lovatia exact) acea dacie. |
--------------------
Dacia
1300
- B01ERU Nu te pune cu cei cu ceafa lata!
|
|
Adi_Mircea |
![]()
Post
#69
|
![]() Vizitator Group: Members Posts: 137 Joined: 2 December 05 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Dacia Logan
Preference 1.6
Martie 2005
- TM 10 01 Sa mearga bine!
|
|
Ford_V6 |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 11 August 04 ![]() |
bun bun . . . e dacie . . .dar de ce are trei guri de admisie iesie in filtru de aer ??? n-am mai vazut asa ceva . . . .
si inca o treaba . . . de ce ABG a fost nevoit sa taie masina u flexu iar pe dacia asta a incaput motoru si a avut si loc de radiator ???? |
--------------------
Opel
Vectra Turbo 4x4
1993
- B 79 VIT
|
|
Ford_V6 |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 11 August 04 ![]() |
aaaaa si inca ceva . . . de ce pe oala in ultima poza este sigla VW Audi ???
|
--------------------
Opel
Vectra Turbo 4x4
1993
- B 79 VIT
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#72
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Mai zici ca te pricepi la mecanica si vii cu observatii d-astea "pertinente".
Ala ar putea fi vasul lichidului de parbriz, legat de oala amortizorului (in niciun caz oala nu ar avea pozitia aia romboidala, nefiind in pozitie simetrica fata de cea din dreapta) 6:2=3, ar putea fi conectate 2 cate 2 admisiile. Motorul de pe ABG este de Renault 25 asta ar putea fi un alt motor (cel mai probabil o motorizare V6 apartinand grupului VAG) si de aceea se poate sa fi incaput mult mai bine acolo. This post has been edited by vis-a-vis: 2 Apr 2006, 19:16 |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Ford_V6 |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 11 August 04 ![]() |
nu zau . . . . ce motorizare VAG este cu carburator ca mie i-mi scapa . . . .motorizarile VAG V6 arata complet diferit, sunt pe injectie si sunt VR6 nu V6 . . . daca stii diferenta.
QUOTE Ala ar putea fi vasul lichidului de parbriz, legat de oala amortizorului (in niciun caz oala nu ar avea pozitia aia romboidala, nefiind in pozitie simetrica fata de cea din dreapta) Aici e posibil sa ai dreptate dar totusi nu uita ca suntem in Romania . . .o tara de baieti inventivi ![]() This post has been edited by Ford_V6: 2 Apr 2006, 13:20 |
--------------------
Opel
Vectra Turbo 4x4
1993
- B 79 VIT
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#74
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
De Audi ai auzit?
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
george_slz |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.162 Joined: 17 July 05 From: BUCURESTI S6 ![]() |
Ce vad in poza de mai sus e o caroserie de berlina. Interesanta masina....
This post has been edited by george_slz: 2 Apr 2006, 17:00 |
--------------------
dacia
Astra H Cosmo
2008
- b xx sef
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
E Dacie toata ziua ma baieti. Ala e vasul de expansiune pe care l-ai vazut tu Ford. De la tine aveam pretentii, de ce esti superficial cand te uiti la o poza, si nu esti atent la detalii?
Galeria este corp comun pt toti cilindrii. Cel putin asa tin minte. In nici un caz nu sunt 2 cu 2 legate. Cred ca este foarte performanta masina, si are un cuplu demn de invidiat. Se preteaza la un compresor mecanic acel motor. ![]() |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#77
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Bine ai revenit!
Discutam mai devreme de mesajul tau, cu un amic, pe messenger si-i spuneam ce bine ar merge un compresor intre randurile de cilindrii ai V-ului si o admisie deasupra cu clapeta care sa iasa prin capota, ca la Funny Car (Dragstere) ![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Ford_V6 |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 11 August 04 ![]() |
tot nu ma lamuresc ce motor e ala si de ce are trei guri de adimise ??? pare ca are 1 carb dublu corp si unu simplu corp . . . .
si tot nu respunde nimeni de ce motoru asta incape perfect si colegu ABG a flexuit toata masina . . . . |
--------------------
Opel
Vectra Turbo 4x4
1993
- B 79 VIT
|
|
Bytzu |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti ![]() |
poate ca colegu ABG n-a reusit sa-l bage altfel? poate ca nenea asta s-a pricipit mai mult? si a fasonat-o nitel cu flexu in partile esentiale?
ti-am zis ca merge? ![]() |
--------------------
Renault
12
- B-22-MZN also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
|
|
B 75 UAP |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 599 Joined: 16 January 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(oly @ 2 Mar 2004, 19:04) imi explica si mie cineva de ce renault 12 Alpine arata aproximativ ca o 1310(bord stopuri aerisirile din stalpii din spate) si are bot de 1300 (sau renault 12 ca sunt cam la fel) Imi pare rau ca am descoperit topicul asa tarziu.. totusi, poate raspunsul meu te mai ajuta... Din 1975 RENAULT a trecut la fabricarea fazei II a modelulul Renault 12, renuntand la stopurile mici si grila de aerisire verticala de pe stalpii din spate.. A pastrat totusi farurile si a redesenat grila fatza, cu exceptia catorva modele produse in Spania, Argentina etc.. Daca privesti cu atentie, vei obs ca exista totusi o deosebire insesizabila cu privire la grila de aerisire: la Renault 12, aceasta este pozitionata cu cativa centimetri mai jos decat la Dacia, baza acesteia ajungand la coltul Geamului din spate (ca reper) Attached thumbnail(s) DACIA_1310.jpg ( Size: 56.22k ) Number of downloads: 278 |
--------------------
R12G 1972 - Dacia
1300
1975
- Dacia 1301 1974 ..C'etait au temps ou Renault triomphait..
|
|
B 75 UAP |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 599 Joined: 16 January 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(B-34-SGM @ 23 Apr 2004, 17:37) Nu ai sanse sa o cumperi, a vrut multa lume sa o cumpere.Proprietarul e un batranel mai ciudat, fost pilot de curse. In garajul din fatza la 12 Gordini se afla masina cu care alerga el pe vremuri la cursele de coasta.E un renault 8 Gordini (seamana cu 1100), preparat pt curse.Acum 2 ani a vrut sa ii ofere cineva o dacie noua pe 12G, si nu a vrut.Pe cea din garaj a zis ca fara 9000$ nu o vinde. Daca o vinde cere un pretz enorm pe ea, si nu merita.Are in garajul ala tot ce vrei, jenti pe 13, de 225 de aliaj, pneuri de ploaie, asfalt. Scuze pt ultimul mesaj.. mi s-a blocat calc si am trimis din greseala de 4 ori aceeasi poza.. Ai dreptate SGM, batranelul de care zici e mai mult decat ciudat ![]() Attached thumbnail(s) 060205_111443.jpg ( Size: 125.4k ) Number of downloads: 247 Gorde_serial_numbers_exposure.jpg ( Size: 131.37k ) Number of downloads: 226 Gorde_slicks_exposure.jpg ( Size: 104.16k ) Number of downloads: 189 Gorde_weels_3_exposure.jpg ( Size: 120.05k ) Number of downloads: 248 Talon___turism___rulota_LITORAL__R12G_x.JPG ( Size: 27.27k ) Number of downloads: 192 |
--------------------
R12G 1972 - Dacia
1300
1975
- Dacia 1301 1974 ..C'etait au temps ou Renault triomphait..
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Da, e Dacie 1300 cu motor de 8G. Am scris eu in graba si gresit. Am vazut masina de multe ori.Stau prin zona. Caroseria din fata garajului e 12 G. In afara de caoserie nu mai alegi nimic din el.
Nu l-am mai bazut de anu trecut. Mai traieste nea Grigoriu? ![]() |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
QUOTE(B 75 UAP @ 4 Jun 2006, 03:13) Scuze pt ultimul mesaj.. mi s-a blocat calc si am trimis din greseala de 4 ori aceeasi poza.. Ai dreptate SGM, batranelul de care zici e mai mult decat ciudat ![]() Cu tine m-am intalnit cumva in trafic? Conducea o fata masina? Eu eram cu un amic cu o Dacie aurie foarte joasa. Stiu ca am admirat originalitatea unei dacii cu nr UAP. |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
B 75 UAP |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 599 Joined: 16 January 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(B-34-SGM @ 4 Jun 2006, 01:23) Cu tine m-am intalnit cumva in trafic? Conducea o fata masina? Eu eram cu un amic cu o Dacie aurie foarte joasa. Stiu ca am admirat originalitatea unei dacii cu nr UAP. O singura data mi-a condus masina prietena.. fiindca bausem, bineinteles.. Nu te-am observat din cauza emotiilor pe care mi le-a dat "pilotul".. Mai ales ca masina mea nu era prevazuta din fabrica, cu oglinzi laterale.. Dupa drumul ala am facut imediat rost de o pereche de oglinzi frantuzesti, am dat gauri in usi si le-am montat ![]() |
--------------------
R12G 1972 - Dacia
1300
1975
- Dacia 1301 1974 ..C'etait au temps ou Renault triomphait..
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Inseamna ca mai este cineva cu nr UAP, o dacia la fel de impecabila ca a ta. Am vb cu proprietarul la stop, zicea ca are 15 mii km, vopsea originala, etc. Din 70+ masina.
Oricat de beat ai fi fost sigur iti aminteai ca ai vb cu noi ![]() |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:40 |